Asi sem nechodis tak dlho ako ja, a nepamatas si jeho zaciatky, kedy sa este nesnazil krotit a ukazoval co je naozaj zac. (napriklad priznal ze niekomu kto ho nastval prepichol gumy na aute). Pre mna je to proste hlupy vidlak, a nezmeni na tom ani to ze teraz sa snazi pisat co najviac "politicky korektne", hov no nevylestis. ;-)
4,5 roka dozadu ked som kupoval niečo rodinnejšie tak roomster bol v širšom výbere,ale vtedy tá cenová politika stála za prd (neviem ako teraz) ,skončil som inde s vačším autom a pri porovnatlnej výbave výrazne lecnejšie.
Ne, že bych se chtěl Toppera jakkoliv zastávat, ale proč ho nazýváš klaunem, když jen vždy slušně prezentuje pouze svůj názor. I když mnohdy zvláštním způsobem.
Máš také spoustu chyb, tak se zamysli a možná uber trochu plyn.
Chvíľu som s tým jazdil, 1,6 TDI, bolo to zdochnuté, voči francúzskym dieslom citeľne, a bol z toho mizerný výhľad. Interiér na denné jazdenie sakra stiesnený, variabilita vzadu k ničomu, sedadlá tak úzke, že sa každý, kto tam sedel, sťažoval. Aj keď stredný šamlík vypadol, tak nič moc, priestoru viac, ale sedadlo, z ktorého chlapovi po stranách trčí zadok stojí za ho... však vieš za čo. V lete dostávala klíma zabrať, na služobáku tmavé fólie ani náhodou, prehrievalo sa to jak skleník. Do kufra schod jak prasa, dvíhať buxy s náradím nič príjemné. A aj keď to vyzeralo jak súdok, tak ten objem zas až taký nebol. Po peripetiách so servisom to majiteľ popredával a nakúpil Renaulty Kangoo, tie sú úplne o niečom inom.
ve variabilitě zadního prostoru, díky manipulaci se sedadli a hlavně v jízdních vlastnostech, díky té octávkové nápravě je roomster pohodlnější, lépe sedí v zatáčkách a tlumí lépe rázy.
Taky vídávám v Nemecku vice Roomster, nez Fabii Combi. Ale pozor v Nemecku na Roomstery zaparkovane tesne u silnice - uz velmi casto jsem videl Roomstera s "fotoaparatem", ale o takove fotky nema jiste nikdo zajem ;-)
To nemyslím, že by bylo kvůli motorům. Ale on byl třeba před dvěma lety neuvěřitelně cenově výhodný v referenčních autech. Já ho kupoval prakticky v plný výbavě za 240 tis a i jako funglovka byl zajímavější než třeba fabie nebo rapid a tky ho hodně brali firmy, co potřebují větší auto než fabku.
...že končí. Přišlo mi, že za poslední dva roky respektive po FL, když začal mít různě barevnou střechu a doplňky se jich docela rozjezdilo. Překvapilo mě, že třeba v německu jsem jich viděl víc jak fabií, když jsem tam byl. Je pravda, že i ve škodovce mi říkali, že pro němce je zajímavější jak fabii combi, kvůli většímu prostoru.
Já teda musím říct, že jsem si ho oblíbil. Je to takové malé velké auto a nestalo se mi, že bych v něm něco neodvezl a přesto to nemá charakter dodávky. Pokud by měl být něco jako caddy, tak to už není nic pro mě i touran už je příliš velké auto, ale tohle špatný nebylo.. Líbí se mi jízdní vlastnosti, to auto sedí daleko líp než jedničková octavie, co jsem měl předtím.
Ale 9 let je dlouhá doba a taky by asi musel končit kvůli EU6. Nicméně chápu, že design je velmi kontraverzní a pro spoustu lidí nepřekousnutelný.
Na idnes citují prodejce Skody, ze prodeje Roomsteru necekane vzrostly ke konci kariery - mozna to bude i tim, ze Roomster byl posledni Skodovkou s atmosférou 1,4. Moderni atmosfery Skoda v EU nenabizi - asi maji strach, ze by jim pak Tsicka lezely skladem. :no:
Me vubec prijde divny, kdyz Skodovka vi uz roky dopredu, ze stavajici model bude muset kvuli emisim skoncit, proc ji bude trvat dalsi rok, nez preznackuje Caddyho? Proc maji 1 ROK mezeru??
je preco Skoda uz davno neponuka nejake MPV aspon vo velikosti Tourana. Na to ze sa tvari ako "simply clever" a rodinna znacka v podstate "rodinne" auto neponuka.
To by dávalo větší smysl, ale proč by VW rok před uvedením nové generace tak výrazně inovoval končící model, vybavil jej nejnovějšími technologiemi a ještě jej prezentoval jako novinku...
na ihnedu měli přímo v titulku, že se jich za 9 let vyrobilo 370 tisíc. Určitě by tento údaj v tomto článku neměl chybět, ale tak víme jak to tu občas chodí, že se důležité informace občas nenapíšou, protože jsou redaktoři pod tlakem chrlit velké množství článků a na dohledávání podrobných a podstatných informací už jim nezbývá moc času.
Vrtá mi hlavou jedna věc - pokud má být nový Roomster sourozencem nového Caddy, který je vlastně modernizací svého předchůdce, bude tedy v podstatě vycházet z konstrukčně ještě staršího modelu, než je první Roomster? >:D Zvláštní.