No to je otázka. Sám jsi to naznačil.. Ventily, sedla... To jsou věci, které se dnes dělají "na spotřebu, nikoliv na výdrž. I když dnes plynové systémy dokáží prepunat na benal, nebo ho privstrikovat pri urcitych nastavenich, zůstává mi zahadou ta otazka u auta se spotrebou kolem peti sesti litru... Navic si zastavbou trosku zrusis kufr.. Tohle neni Hemi...
Mňa na tomto aute asi najviac zaujal motor - jedna z posledných poctivých atmo... prechod na euro6, čo určite nieje bežna vec (teda okrem mazdy).
Zaujimalo by ma či je motor vhodny na prestavbu LPG (ak ked japonec a plyn odjakziva dokopy nejde)??? ventily, sedla atd....
Japonci benzin proste vedia, auto je podla rozmerov celkom male a 1.6 je slusny zaklad---a hlavne nieje to turbokurv*tko :))
Pre mna suzuki veeeelke +
Diky za info! Je teda skoda, ze tato specifikace se nabizi az u verze v plne palbe. Kdyz vezmu , ze dostat na Yetiho slevu 10% neni problem (U S-Crosse cele 1%, u Vitary to bude zrejme podobne), tak se ty ceny vyrovnaji. Vitara bude lepe vybavena, ale Yeti je celkove dospelejsi auto.
Trochu bych tvůj příspěvek doplnil. AT můžeš mít ve střední výbavě 4x2 za 463.900,-, v plné výbavě 4x2 za 499400,- a v plné 4x4 za 546900,-. Čili vejdeš se ve 2 specifikacích do půl mega, ale souhlasím, že 4x4 AT je pouze v nejvyšší, což je škoda... zdroj suzuki.cz
Pozri ja nie som lekár, ale práve lekár mi to odporúčal pri prvom dieťati, že pokiaľ to nie je nevyhnutne nutné, radšej sa vyhnúť klíme či už v aute, obchode, lietadle atď. Teda keď na to vtedy prišla reč, zvažovali sme letnú dovolenku pri mori a drobec mal cca rok. A ako sa to prejavuje? Nezisťoval som to, svoje dieťa nemienim používať ako pokusného králika. Predpokladám, že detským, ešte relatívne slabým pľúcam ten studený vzduch nerobí dobre, resp. tým že sa im imunitný systém ešte len vyvíja predstavuje klíma (ako taká) zvýšené riziko pľúcnych infekcií. Síce si ju dávam v aute pravidelne čistiť, ale tie mikróby sa tam množia tak či tak.
Ale moja reakcia nebola primárne o tomto. Keď to tak vezmem tak v rámci kratších prejazdov v meste aj počas leta sám v aute klímu použijem maximálne pár krát, možno 10 krát za leto. A preto nemienim tolerovať nijakému novému autu, že mi bude po zvyšok roka vrzať spoza stredového panelu.
A co je Vitara? Nová generace SX-4, vždyť ta auta jsou si rozměrově velmi blízká (stejný rozvor, pár centimetrů délky). Vitara nabízí více vnitřního prostoru. A že byla ke konci výroby SX-4 levná? Aby ne, po tolika letech...
Sednout - obojí. Koupit - Hyundai. Klidně se svezu autem, které bude v interiéru povrzávat, ale pokud takové mám koupit, proč za ně dát o milion víc jen kvůli znáčku na kapotě?
Když jsem měl Swifta 1.2, tak vážně chuť po otáčkách byla obrovská. I tak se dalo na trojku jet 30 nebo až 145 km/h a stejně jsem nikdy nepřesáhl spotřebu 6,7 litru. Suzuki opět ukázalo své umění. Škoda jen, že například zastoupení v největším městě jižních čech stojí za kýbl bublin. To může hodně kupujích odradit.
mozem potvrdit, ze zo vsetkych znaciek, s ktorymi som zatial jazdil (az na premiovky s väcsinou znaciek) je na tom Suzuki naozaj velmi zle....a potom podla mna Mitsu ;-\
V lete maji zverejnit cenu s automatem, pokud by se verze 4x4 s automatem vesla do pul mega, tak to muze byt zajimava nabidka. Yeti v teto konfiguraci (ambition) zacina na 593 tis, sice ma Yeti kvalitnejsi interier, ale rozdil 90-100tis by byl argument.
Crossover je u Suzuki bráška S-Cross..toto je malé SUV.
Hmm a dost předražené na mini kufr a mizernou motorizaci..
Navíc třeba v Mazdě rozhodně nic nevrže!
O Skyactive motorech ani nemluvě.. :-)
jj
SPALOVACÍ MOTÓR [odkaz] NEMÁ SMYSL POKUD SE DO NĚHO MUSÍ BLEJT ŽLUTÝ SVINSTVO [odkaz] KVŮLI KTERÝMU LIDI CHCÍPAJÍ, NEMŮŽOU DÝCHAT A JE DRAŽŠÍ JÍDLO ;-)
ČESKÁ REPUBLIKA MÁ ELEKTRICKÉ ENERGIE PŘEBYTEK [odkaz] [odkaz] A DOKONCE JI VYVÁŽÍ DO ZAHRANIČÍ ;-) [odkaz]
Grand Vitara je větší SUV...tento prcek je derivátem S-Crossu jen místo Crossoveru má být víc SUV.
Za půl mega je to dost předražené vrzající mini SUV.
PŘIDAT 40 CM , VELKÝ ZAVAZADELNÍK 550-650L, MĚKČENÉ PLASTY..GRAND jak vyšitý!
Pak by se to mohlo prodávat slušně. ;-)
Otázka jak ty plasty budou vrzat po 100kKm. Jinak se mi líbí. Nové bych si to asi ale nekoupil. Docela dost pěkných je i jetých starších.. Známej s ní jezdí jako lesník do lesa a vydrží hodně, ten má ale tu první sérii :-)
Ta auta najedou na rampu, zastaví a mají se rozjet. Ale to se povedlo jen Foresterovi, ostatní stojí a protáčejí se jim všechna kola. A to i u Hondy, u které se v tom švédském testu zadní kola netočila.
Na druhej strane je ten motor usporny a vsetko nasvetcuje tomu, ze aj spolahlivy. A majitelia crossoverov typu captur alebo aj vacsi "kaškaj" v diesli si teda VACSINOU na zrychlenie velmi nepotrpia...
Jo, to video ze švédského testu jsem našel. A opravdu, při protáčení předních kol ta zadní stojí.
Na druhou stranu najdeš na you tube video, kde na nakloněnou rovinu polévanou vodou poslali CRV, RAV-4, CX5, Kugu a Forestera. A tam je naopak vidět, že i s prokluzujícími se předními koly se ta zadní otáčí. takže tomu úplně nerozumím.
Asi nemá smysl podotýkat, že pouze Forester to vyjel.
suhlas... dokonale auticko ;-) .... skratka fenomenalny kusok v dnesnej dobe oturbenych vajicok dvojkoliek ako captur ci nove hrv s 10st automatmi .. dvojitymi start/stop systemami..... a dalsimi zadrhelmi..... vitara vedla nich posobi doslova ako z ineho sveta.... este toho stareho dobreho a normalneho sveta starych dobrych poctivych aut ;-) .. a ja pevne verim ze sa vitara nestrati ani v terene..... :yes: uzasne auto... lahucke .... kompaktne .... jednoduche ( dobre naskladany 5st manual s poctivou tocivou 1,6tkou je dnes uz pomaly sen ) som ocareny ... a musim uznat ze aj ked som spociatku kritizoval vyssiu zakladnu cenu ( hlavne voci predoslej SX4ke, ktora ma rovnako vykonny motoricky zaklad aj rovnaky razvor... ) tak uznavam ze nova vitara stoji za tie peniaze... :yes:
Bohužel, Honda je tímhle "proslavena". Naposledy tusim nějací švédové to testovali. Po netu běhá hodně videí, kdy to prostě Honda nedá. Nechápu, když jejich S-Awd z Legendu je špička, proč jinam cpou takové placebo...
Pokud můžete jet na trojku 140 i 30, pak těch 30 jedete někde v oblasti 1300-1400 otáček. Kolik výkonu má v tomhle pásmu atmo 1,6?
Dlouhé převody vadí obvykle proto, že motor po přeřazení nahoru při běžné jízdě spadne do otáček, ze kterých není schopný se rychle sebrat. Tenhle efekt tady nenastával?
Každopádně... chuť po otáčkách podle mě obecně podporují krátké převody, protože umožňují motoru v těch vysokých otáčkách zůstat.
Tak už chybí jen pořádný motor, protože aby vrchol nabídky tvořila atmo 1,6 je docela fail, protože tímto znatelně zaostává za všemi dostupnými konkurenty. Docela ti přeju nějakou dlouhou cestu s těmi 4 vzrostlými dospělými s tímto motorem :-)
spotřeba je fenomenální. Bydlím kousek od Prahy, a když ráno jezdím do práce, musím s nezahřátým autem jet asi 10 km po dálnici, pak se zase skáče v kolonách a podobně - dnešní výsledek byl například 6,6 l/100 km.
obvykle dlouhé převody kritizujeme, ale tady mi ani tak nevadily. Na trojku totiž klidně můžete jet rychlostí 30 km/h i 140 km/h, když jsem se tedy trochu "nudil", nechal jsem motor ukázat své přednosti ve vysokých otáčkách
V kontextu toho "čtyřkolka, vysoké auto" zni az neuveritelne spotreba 6,3L pri 130km/hod. Vzdyt to nema kde kdo ani s dieslem, a co teprve vetsina male konkurence jen s FWD a oturbenym maloobjemakem. Pro priklad Juke nam jezdi dalnici s 1.2dig-t za 7,8L.
Ano, u té Suzuki mi to taky nějak nevadí, u Scrossu se mi to moc nelíbilo, ale ten mne nijak nepřitahoval ani exteriérem, což u Vitary neplatí, ta se mi líbí. Taky jde o cenu, pak to dostává nový rozměr :-)
"medzinapravova spojka uzamkne navzajom otacky prednej a zadnej napravy pevnym pomerom, a rozdelenie krutiaceho momentu medzi prednu/zadnu napravu moze potom byt od 0:100 po 100:0, podla adheznych podmienok".
To je krásná věta :yes: , jasná a srozumitelná. Měli by si ji přečíst všichni "odborní motorističtí" novináři. Možná i zarámovat a pověsit na zeď, aby na ni stále viděli.
Bohužel např. u Hondy CR-V to takto nefunguje, osobně odzkoušeno. Přední kola na ledu = žádná adheze, zadní kola na asfaltu. Přesto se auto nebylo schopné do kopce rozjet. Přední kola se bezmocně protáčela a zadní se ani nepohnula :'-(
Když jsem viděl kombinaci Vitara + 1.6VVT + 4x4, tak jsem si říkal... no nazdar, to bude zase něco pro "klidnější řidiče". Ale Vitara už není to velké auto co bývala (resp. byla v minulé generaci)... a jo, ten motor sám o sobě určitě není špatný.
Přesto bych prosil o vysvětlení věty: Delší převody totiž motoru nikterak neškodí (naopak podporují chuť po otáčkách). Přece jen... je to čtyřkolka, vysoké auto, 160Nm a dlouhý pětikvalt...
Mne napríklad v takomto aute tvrdé plasty neprekážajú. Prekáža mi ale ak to proste povrzáva a to už je v dnešnej dobe prúser pomaly aj u Dacie. Zvlášť ak si uvedomíme, že tvrdé plasty robia aj iní a tým to všetko drží dobre - lepšie.
Podľa hesla padni komu padni. Ak to vrzne v Dacii, ktorá stojí polovicu Vitary, tak to bude fail, ale fail ospravedlniteľný cenou. Dám iný príklad - sestra má Kia Rio predch. gen., prístrojovka komplet tvrdý plast, dvere detto a div sa svete nič nevŕzga, ani si nemusím pustiť v lete klímu aby nevŕzgalo. Ak to bude vŕzgať v aute za dva milióny, tak sa ho čo najrýchlejšie zbavím >:D
aha, takže keď klímu proste nezapínam, pretože mám malé deti vzadu a tým to nerobí dobre musím sa zmieriť s tým, že to proste vrže? No to ani náhodou. Ja viem autám odpustiť veľa aj ergonomických nedostatkov, ale toto v dnešnej dobe neodpustím žiadnemu serióznemu autu. Ak mi chce niekto predať lowcost za cenu lowcostu tak prosím. Ale toto nie je ani lowcost na pohľad ani cenou a v tom je ten rozdiel.
Nepodcenuj citatelov tohto webu (ako to robia tunajsi redaktori)! Myslim ze my co to tu citame uz "nieco" o autach vieme. A myslim ze by sme dokazali stravit informaciu typu "medzinapravova spojka uzamkne navzajom otacky prednej a zadnej napravy pevnym pomerom, a rozdelenie krutiaceho momentu medzi prednu/zadnu napravu moze potom byt od 0:100 po 100:0, podla adheznych podmienok".
(otazka je skor, ci taku informaciu dokazu "stravit" redaktori tohto webu)
Pisal som prave vcera o tom, ze toto je omnoho praktickejsie auto ako cx3 a zozal som si vela kritiky.
Tento test potvrdzuje, ze Vitara je jeden z najlepsich crossoverov v ramci triedy:
- vyborna jazda vsade - aj v meste, aj v terene
- vysoka svetla vyska
- prijemna spotreba
- dobry vyhlad, vyssi posed
- dostatocna vnutorna sirka
- je to auto aj pre 4 dospelych
- dostatocne male do mesta
Ano, cx3 bude najsoferskejsie a snad najkrajsie auto v segmente, ale co do priestoru, kufra, vyhladu, svetlej vysky a aj 4x4 musi jednoducho zloziťt vitare poklonu...
Já bych radši uvítal novou generaci SX-4, něco ve smyslu malé zvýšeného hatchbacku jako třeba předvádí Dacia Sandero Stepway, ideálně s cenou okolo 300-350 tisíc. Jednoduché auto s nestárnoucím designem, minulá SX-4 se dobře prodávala. Vitara se podle mne zas tak od S-Crosse neliší a cenově už vůbec ne. Proto nedošlo k dobrému pokrytí trhu.
Ale o tom neni sporu. Jde mi o tu definici pro "narod". Pak se muzeme dostat, kudy to uteče přes diffy, když je nezamkneme, případně zda system castecnym pribrzdenim neeliminuje ztratu a nesupluje zaverky, tedy částečně.. Neber to jako flame, ale ta jejich definice mi prijde pro masy ok...
Já myslel, že Vitara není nástupcem té Grand Vitary. Nebo už je to zase jinak? Nemělo to být, že Vitara je nástupcem sx4, což by odpovídalo velikosti a odskoku od sx4 cross. S tím že se na trhu objeví normální Grand Vitara s rámem? Mohl by mi to prosím tedy někdo vysvětlit?
V článku se operuje s tím, že je to pokračovatel Grand Vitary, ale v minulých diskuzích se všichni dušovali, že tomu tak není.
Přesně, nechápu Suzuki, proč udělalo velmi totožná auta. Vitara se možná hodí víc do terénu a designově je velmi pěkná, interiér neurazí, takový průměr i co se týče motorizací, jinak pro Suzuki žádný posun vpřed, protože tenhle model bude spíš kanibalizovat na S-Crossu a těžko říct jestli přitáhne nové zákazníky. Měli své síly spíš vložit do Grand Vitary a Swiftu.
"V diskusích pod redakčními testy se poměrně často setkáváme s kritikou stran tvrdých plastů v interiéru nových vozů."
To byla narážka na mě co? >:-[] >:-[] >:D
Mne spíš vadí, že u některých renomovaných výrobců to při testu nevadí, ale u jiných jo >:D
Jinak k autu, nabízí se mi srovnání s SX4kou, také jezdí jako "motokára" na svou třídu? Ta jednašestka je super točivý motor a pro někoho, kdo využije 4x4 to může být opravdu zajímavá volba (znám ho z SX4), proti obyvklé Yeti. Suzuki má ode mne palec hore :yes: za vzhled, ale palec dolu :no: za znevážení "legendy" ve smyslu jména Vitara pro městský Crossover, je to škoda, ale marketingově to možná fungovat bude.
Skutocnost praveze NIE je taka, ze "to pošle až 50% na zadek". Skutocnost je ta, ze spoji pevnym pomerom otacky prednej a zadnej napravy. TO je strucna definicia medzinapravovej spojky!
A kolko krutiaceho momentu potom pojde na prednu alebo zadnu cast, to zavisi od adheznych podmienok pod kolesami. Ak obe kolesa prednej napravy budu stat na lade a zadna na asfalte, az 100% krutiaceho momentu pojde na zadnu napravu (ok, len 99.9%, lebo ani lad nema koeficient trenia nula)...
A jak by to měli kratce a jasně napsat, tak, aby to vystihlo tu skutečnost, že to pošle až 50% na zadek? Jistě bychom mohli hnidopichat až k tomu, že nikoliv 50, protože se tam cosi ztratí, a kterých sto myslíme, jestli papírově motorickych, ci na vystupu etc. Takže prosim jednu kratkou strucnou definici, jako pro blbce, tudíž pro mne... Diky
A znovu koment od nekoho co premii (vlastne temer jakekoliv auto) videl jen na fotkach. Je vrzgani a vrzgani. V BMW ti bude vadit ikdyz ti obcas trochu povrzne neobsazena sedacka spolujezdce protoze za ty penize co za to chcou je to jednoduse problem, v dacii ti nebude vadit temer zadne vrzani (treba i proto ze jej skrz hluk od vseho nejsi schopen ani zachytit). V "absolutnich cislech" ale nebude ten lowcost vrzat jako premie. Kazde takove auto ma latku nekde uplne jinde.
no S-cross je trosku viac rodinnejsie zamerane auto .... ma 2600mm razvor ( vitara 2500mm ) a aj o dost vacsi kufor ako vitara..... vitara je proste kusok mensia... a naopak aj kusok terennejsia ako S-cross..... podla mna sa tie dve auta pekne doplnaju a jasne su odlisene.. nejaku vzajomnu konkurenciu tu nevidim.... su znacne rozdielne svojim aj dizajnom aj razvorom ... aj zameranim.... aj cenou ... s vitarou by som sa ozaj nebal ani do nejakeho toho mensieho terenu... ved aj vyzera ako terenak... kdez to S-cross moc vzhladu SUVecka nepobralo.. a cieli skor na rodiny... tuziace po aute primarne urceneho len na kvalitnejsiu cestu..... svetla vyska tiez vravi jasne.... takze vitara a S-cross su uplne dva odlisne vozy.... mne a mojim poziadavkam je ale blizsia vitara...
V tom případě bych vás rád odkázal také na oficiální tiskové materiály nejen od Suzuki, ale také od jiných automobilek. A tvrzení, že se to používá jenom na tomto webu, je také poměrně děravé...
asi jsem příliš konzervativní, možná natvrdlej ale nevidím z pohledu uživatele prakticky žádný podstatný rozdíl mezi S cross a Vitarou. Jinak test velmi dobrý až na pár překlepů které byly již diskutovány výše.
Nie je to zjednodusene, ale nespravne. A pouziva sa v praxi len na tomto webe. Neprekvapilo by ma citat to niekde na auto.blesk.cz, ale tu? Zrejme naivne som cakal ze tu su odbornici, ktory nebudu pisat nezmysly za ktore by maturant vyletel zo skusky...
Bohužiaľ SX4, S-Cross aj Vitara často vŕzgajú (palubovka, čelné sklo...), dokonca úplne nové, ktoré majú len pár stoviek km. Vlastná skúsenosť, aj keď s Vitarou zatiaľ nie.
pri inych testoch som sa s tymto nestretol zeby niekto vytykal povrzgavanie vitare .... takze nemozeme tvrdit ze ked nieco vrzlo v jednej testovanej vitare tak to bude teraz vo vsetkych co vyjdu z fabriky ;-) ... nepausalizoval by som to.... ale inak tester ti dal riesenie.... zapnes klimu a je to..
technika .... a vsetko v autach... je hodne individualne........ vrzganie v interieri je podla mna len zalezitost konkretneho kusu.... ;-) ... na nete je X testov vitary.... aj v anglictine... a vazne sa o povrzgavani nikde nepise.... aj ked neviem ci som ta tymto mojim nazorom nejako upokojil ;-)
"Pokud pomineme, že plasty na přístrojové desce, středovém tunelu a výplních dveří skutečně vypadají levně, jsou negativem hlavně jejich tepelné vlastnosti po delším vystavení vozu na přímém slunci. Rozdílná roztažnost jednotlivých dílů se během jízdy projevuje povrzáváním hlavně středové konzole, které ustává až po vyrovnání teplot například po zapnutí klimatizace. To nás pak napadá otázka, zda výrobce chválit za solidní slícování, nebo raději požadovat větší spáry, které by otěr materiálů eliminovaly."
A nad toto napísať no a co? Nehnevajte sa na mňa ale toto je fail ako Brno. Môže to auto sebelepšie vyzerať, sebelepšie jazdiť, ale ak mi má prístrojovka vrŕzgať väčšinu času čo v tom aute strávim ... tak toto nie, ani náhodou. Či je plast mäkčený alebo nie, či je na pohľad pekný alebo menej to až tak veľmi neriešim. Ale aby prístrojovka povrzávala ... to sa vraciame naspäť do časov Favoritov a Felícií. Keď si spomínam dobre aj taký Fiat Bravo/Brava z 90. rokov mal všade tvrdé plasty a v teple určite nič nevrzalo, sem tam nejaký pazvuk v extrémnej zime keď zabralo naplno kúrenie a materiály zažili teplotný skok. Takže za toto určite novú Vitaru nepochválim. :no:
"...i jednodušší mezinápravová spojka však dovoluje pevné rozdělení hnacích sil mezi nápravy v poměru 50:50, a to až do rychlosti 60 km/h..."
A zase zle, ale dam vam este jednu sancu: medzinapravova spojka (pripadne uzamknuty medzinapravovy diferencial) je KINEMATICKE spojenie (otacky), nie silove (moment, sila, atd). Ja uz fakt neviem, ako to lepsie vysvetlit...
Skuste este raz, na treti pokus to uz mozno bude spravne...
>:D
"...i jednodušší mezinápravová spojka však dovoluje pevné rozdělení točivého momentu mezi nápravy v poměru 50:50..."
Je az zarazajuce, aka neznalost vladne medzi redaktormi tohto webu. Jeden z nich (fakt by som rad vedel, ktory to bol!) kedysi ako prvy povedal tuto velku hlupost, a vsetci ostatni ju odvtedy opakuju, ako ovce...
Spravte si uz konecne niekedy vylet na dake strojne uciliste, a tam vam studenti ukazu rozdiel medzi diferencialom, a medzinapravovou spojkou! Tusim ze uz v druhom rocniku sa ucia, ze diferencial (neuzamknuty) rozdeluje krutiaci moment (podla pomeru daneho jeho konstrukciou), ale medzinapravova spojka (pripadne uzamknuty medzinapravovy diferencial) pevne spoji otacky prednej a zadnej najpravy (resp. hriadelov, ktore idu do napravovych diferencialov).
na tento test tohto ( pre mna moc sympatickeho a ) auta som sa tu na auto cz moc tesil ;-) .... a vzhladom k standardom ake tu su som spokojny :yes: ...
chvalim porovnanie rozmerov v interieri s s-crossom .... to ze je vitara o 5cm vyssia nad sedakom vpredu ci vzadu ako s-cross ma vzhladom ku koncepcii vitary az tak neprekvapilo ale ze bude vitara vredu o 3cm sirsia ako s-cross som ozaj necakal.... vazne moc pekne tvarovana skatulka.... v tejto "modnej" dvojfarebnej kombinacii mi pride az stylove ... moc sexy... a napadite.... vitare to sekne... vzhlad je bez prehanania co do efektu a charizmy kludne porovnatelny s nejednou premiovkou ... mne to doslova pripomina syl "a la evoque" ... z vitary sa takto razom stava stylova zalezitost.... :yes:
videl som uz novu vitaru v kombinacii bielo-modra, orandzovo biela a aj komplet bielu nadhernu ..... tak charizmaticky a presvedcivy dizajn nema hocikto, klobuk dole... je to nieco uplne ine ako vajicka captur alebo mokka.... suzuki skratka umi , mna jej dizajn ocaril... hrany vitare sedia paradne a to auto mi dviha mi tep viac ako nejeden supersport s 600 konikmi :yes:
ale aby som neprehanal.... je mi jasne ze takto testovane verzie v super vybavicke a dvojfarebnej kombinacii nebude kupovat kazdy.... v zasade ale potesi fakt, ze kto chce a na to ma moze si aj taku "beznu vitaru" od "beznej" znacky ako suzuki uz pekne odlisit od okolia ........a pekne individualizovat podla vlastneho zelania.... pochvala pre suzuki .... dnes je tato moznost vysoko cenena a znacky na to uz prichadzaju
co do motora a podvozku.... nejeden autor sa vyjadril ze je to skratka moc dobra kombinacia s tymto benzinom a 4kolka je vraj velmi presvedciva aj mimo cesty.... nemam dovod neverit nakolko suzuki tento typ aut umi.... a ja osobne velmi ocenujem ze aj dnes mame este na trhu sikovne kompaktne auto so 4x4 a bezninom bez turba.... krasna kombinacia... mne osobne az vyraza dych .... jednoducha poctiva atmosfera s 4kolkou a to vsetko v stylovom kompaktnom baleni s hmotnostou starej 207micky 1,4ky.... klobuk dole... vitara je jednoducha uzasne krasna a krasne jednoducha a jednoducho uzasna.... :yes:
mozno najvacsie prekvapenie tohto roka na nasom trhu... uz ich zacinam stretavat na cestach a som z nej proste na makko... to auto ma skratka dostalo.... ocarila ma ta jednoduchost... styl ... kompaktnost... dobre sa cita o vybornych jazdnych vlastnostiach a v neposlednom rade ocenujem aj to ze taketo sikovne auto nemusi stat milion ale ho dnes dokaze automobilka ako suzuki ponuknut aj realnym smrtelnikom... ( lebo drahych premoviek je uz dost... ) ... v tomto msa suzuki u mna sympatie.... jednoduche sikovne auta s vlastnym stylom sa mi vzdy pacili.... nehovorim ze evoque sa mi nepaci.... ale je mozno az moc nedostupny pre vacsinu z nas.... vitara je ina..... je dostupna... a schopna plnit kazdodenne potreby ...na rozdiel od mnohych vacsich aut ktore su neraz viac na paradu ako na realne pouzitie.....
tazko k tomuto autu napisat dve tri vety... to sa hadam ani neda... tak uzasne auto by si zasluzilo hadam aj dvakrat tak dlhy test ale chapem ze pre blazna menom kia_world ho nikto nebude robit specialne nejaky extra ..... je mi to jasne >:D
pochvala za test..... uzasne auto.... je skratka brutalne, uplne ho zeriem, ta kombinacia atmo s 4x4 a vyborneho podvozku a skveleho dizajnu s rozmermi mestkeho auta je skratka fenomenalna ..... a ja sa vsadim ze na trhu by mohlo byt kludne aj viac takychto aut ... keby sa kazdy nehnal len za co najvacsimi vykonmi a rozmermi....no ale to uz je iny pribeh, este ze mame suzuki
PS: test ako taky ok.... len chcelo by to aj nejake video... to auto si ho zasluzi ;-) ...