Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Faceliftovaný Hyundai i40 začíná na 639.990 Kč

Modernizovaný korejský zástupce střední třídy Hyundai i40 přichází na český trh. S benzinovým dvoulitrem GDI o výkonu 121 kW stojí od 639.990 Kč.
Zpět na článek
13. 10. 2015 23:41
Re: facelift
Dobrý den,
netuším pánové v čem jste se v životě vozili, ale já jsem měl Passat, Mercedes benz, BMW 5 a několik dalších vozů. Nyní beru těch i40 do firmy 50 a garantuji vám, že v objemu těchto vozidel versus požadovaná výbava vozidla nemá i40 konkurenci. Proti VW šetřím na každém voze cca 200.000,- a to s mnohem vyšší zárukou.
Jestli máte pocit, že si musíte měřit údy honěním se na silnicích ve 180 budiž, ale podnikatel ví, že potřebuje klimu, odvětrané sedačky, navigaci a hands free. Ostatní jsou zbytečnosti.
Kdo kdy kupoval nové vozy by měl vědět, že ztráta v procentech a celkové částce je nižší než u ostatních jmenovaných.
A zkuste se někde posadit do paketu luxury. Většině z vás vypadnou oči z důlků.
22. 5. 2015 13:07
Re: počítám, počítám a vytěz je Mazda 6
S mazdou jsem jezdil a jezdím nejvíce, tak že mám co hodnotit. I v ostatních jsem jezdil, nerozdíl od některých plácalů tady. :-!
22. 5. 2015 12:27
Re: Proč?
Zkus uvazovat proc.
Drtiva vetsina ojetych Superbu, Passatu a Mondei na CZ trhu jsou vylitane sluzebaky, ty pojezdi 3 roky a jdou pryc, je fuk, za jakou cenu a v jakem stavu, proste pryc ted hned a hotovo. Trh je jich presyceny, zakaznik si muze vybirat a ceny "nejhorsich" kusu jdou tudiz pod prumer tridy. NAvic ver tomu, ze drtiva vetsina tech aut byla do firem prodana za smesnou cenu, ve srovnani s oficialnim cenikem - takze prvni majitel (vetsinou ta firma) zase tak moc netrati. Tady se kazdy koukne, ze novy Sup je za trictvrte mega a ctyri roky stary je za dve pade a vyvodi z toho ztratu pul mega = kilo rocne, ale ralita je takova, ze ten Sup se do firmy prodal spolu s dalsimi deseti za cenu 450-470.
Kdezto i40 jsou vetsinou v soukromych rukach, pripadne je maji mensi ("chudsi") firmy, ktere rozhodne nedostaly tak silene flotilove slevy - a ty samozrejme nechteji na prodeji tolik tratit.
Srovnat tento stav, bude trvat nekolik let, a to jeste s prihlednutim k tomu, ze Hyundai u nas moc i40 do flotil neproda (ve srovnani se Skodou, VW, Fordem, Audi).
22. 5. 2015 12:05
Re: Realita nestačí ? : )
Predaje idu, ale zkus si nekde od prodejcu sehnat data o tom, kolik aut prodali za ty svoje nesmyslne nadsazene ceny. A taky se jich zeptej, jestli u nich jeste stale vladne ten optimismus, kdyz i40 prisla na trh, jak zatoci se Superbem a s Passatem u flotil.
Za trictvrte mega je to auto neprodejne - tento stav stale trva.
22. 5. 2015 12:01
Re: HaHa faktor
Tak to by ted byl jiste stastnej chlap...
BTW.: Momentalne je jeho i40 v servise, neco tak trosku teklo z motoru a vypada to na praskly blok - u 100kW verze udajne znama zavada. Volant uz ma treti - pri druhe vymene kvuli olezlemu "kozenemu" potahu mu manik rekl: "A ted uz vam tam dame volant, potazeny opravdovou kuzi, pane!" Ta zaruka se u Hyundaie fakt vyplati, kdyby mel standartni dvouletou, muze si engine swapnout za svoje a volant nechat potahnout nekde v Gliwicich, beztak by mu to tam udelali kvalitneji, nez v korejske tovarne.
22. 5. 2015 08:36
Re: počítám, počítám a vytěz je Mazda 6
Problem neni funkcnost motoru dokud funguje, problemem je fatalni konstrukcni problem, ktery zpusobi ze nekde mezi 80 - 120.000 km nekdy i drive se spatne mazana nevhodne pouzita kluzna loziska zadrou a je po motoru. A jako bonus to auto jeste prestane brzdit. To mi u auta prijde jako vada dosti podstatna. Mazda to "resi" svolavackou, kdy proplachne motor, aby se zbavil ocelovych pilin a pokud jsou postizene vacky uz v moc spatnem stavu tak je vymeni. Cele je to postavene na tom dostat nejak auto pres zarucni dobu a pak at se stara zakaznik.
22. 5. 2015 07:24
Re: počítám, počítám a vytěz je Mazda 6
Testpilot má vytěze >:-[] . Podle toho co píšeš ale moc natestováno nebude viď? ;-)
22. 5. 2015 07:21
Re: Proč?
Jak dlouho se vyrábí poslední generace Mondea nebo Passatu? Běžný ceny oproti ofiiálním ceníkům jsou na podstatně nižší úrovni a Hyundai se v reálu vrací tam kde byl. Velký auto za rozumný peníze.
22. 5. 2015 06:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 5. 2015 22:09
Re: i40 je nejlepsi nabidka ve stredni tride
Ano, i40 se v reálu nabízí za velmi nízké ceny, aby evropskému pelotonu ve střední třídě jakž takž stačila :-) A to nemluvíme o designu, který je pro evropské oko jen velmi těžko stravitelný...
21. 5. 2015 21:40
Re: počítám, počítám a vytěz je Mazda 6
A co mas proti tomu dieselu? Ja som sa v M6 s naftovym motorom viezol, a je naozaj velmi kultivovany vdaka nizsiemu kompresnemu pomeru. Spotreba tiez vyborna. Tak co na tom motore nie je "pouzitelne"???
21. 5. 2015 20:25
i40 je nejlepsi nabidka ve stredni tride
Muset kupovat nove auto ve stredni tride za svoje penize a byt setrivy klidny ridic, tak bych nad nicim jinym nez i40 ani neuvazoval. Jedinou vyraznejsi slabinou je ten motor, tuhle slabinu by mohl castecne odstranit dvojspojkovy automat, protoze puvodni HDMko v kombinaci se slabym motorem se absolutne nechytalo. Nova kombinace nebude take zadny trhac asfaltu, ale na klidne jezdeni uz snad pujde. Jinak je to pomerne schopne auto s vybavou jakou konkurenti casto ani nenabidnou (kolik aut na EU trhu v teto tride ma vyhrivany volant?) a to co je nejdulezitejsi je naprosto neuveritelna cena, ktera je hluboko pod stejne vybavenymi auty o tridu nize natoz ve tride stredni kam i40 patri.
Prede rokem mi prodejce nabizel do vyroby ne skladovku Hyundai i40 Premium za 560.000 Kc s dani!!! Jen pro srovnani stejne vybaveny Superb III s jeste slabsim 88 kW zakladnim 1.6 TDI vyjde na 870.000 Kc, tedy o vice nez polovinu draze! Za obdobi kdy konkurence svoje auta masivne zdrazila provedl Hyndai fakticky stejne masivni zlevneni a dnes je cenou uplne mimo peloton. Takze k tomu je potreba prihlednout pri hodnoceni slabeho motoru.
21. 5. 2015 20:16
Re: počítám, počítám a vytěz je Mazda 6
Mazda 6 ma celkem masivni problem v tom, ze jediny pouzitelny motor je benzinovy, coz je na evropskem trhu naprosto minoritni volba, coz ji celkem efektivne vylucuje z vetsiny nakupu.
21. 5. 2015 20:07
Re: HaHa faktor
Řekl bych, že za polovic X1čky? :-!
21. 5. 2015 20:03
Re: To snad ne
Hlavně abys byl schopnej dát dohromady alespoň na něco pěkného po dědkovi z Raichu >:D
21. 5. 2015 19:57
Re: Hodně...
Z nadsazené ceny se dávají lépe slevy, které koncový zákazník těžko domítne ;-)
21. 5. 2015 19:25
Re: To snad ne
hmmm tak tys to vyhrál natažená Superb natažená Octa hmmm ty seš teda dobrý střelec, ty jseš vtipnější než cena hujdy >:D >:D >:D
21. 5. 2015 17:05
Realita nestačí ? : )
Pamätám si tie posmešné hlasy pri uvádzaní pred pár rokmi, že i40 "nemá šancu" ...

Vzhľadom na slušné predaje by som očakával, že sa odporcovia zmieria s existenciou tohoto "nepredajného" modelu
>:D

Všetky tie výhrady toho či onoho sú nepodstatné .... predaje idú ... takže asi tomu predajcovia v Hyundai asi rozumejú

;-)
21. 5. 2015 17:03
Re: Překlep?
No, tak hlavně že "patriotova" značka je má velmi příznivé... a proto valná většina obyvatel Čechystánu kupuje svojí první Octávku v Áčkách >:D (o Fabiích nemluvě...)
21. 5. 2015 17:00
Re: Proč?
On má jen a pouze osobní zkušenosti a s i40 najel,co jsem slyšel, minimálně 500tis... na Hyundai foru, kam chodí špinit, z něho prý mají všichni velkou radost >:D
21. 5. 2015 15:33
Zadné airbagy
Zadné airbagy až vo vyššej výbave, keď je jasné, že väčšina zákazníkov siahne po tej nižšej?

Výborný nápad. :yes: Vždy je predsa priestor šetriť na bezpečnosti 8-s
Avatar - idam.i
21. 5. 2015 14:20
Re: Proč?
Dal je expert na Hyundai.Vždy ho stetnem na fóre.Najazdil som cez 90.000km a na kauf sa nesťažuje. ;-)
Na môj vkus ich stretávam až moc.Nemám rád uniformitu.
Avatar - idam.i
21. 5. 2015 14:15
Re: U nafty
Keď pozriem predaje v ČR a vlastne aj SR.Tak jasne Passat , Superb a potom i40.Stačí si spomenúť kde býval v predaji Sonata. :-)
21. 5. 2015 13:18
Re: HaHa faktor
Me nema co rozhazet, tedy rozhodne ne tady a ted.
No realne: Loni prelet do Chorvatska a zpet, ja v aute, ktere vazi 1700 kg, ma automat a pohon vsech kol, k tomu je to crossover, motor turbodiesel 105kW, kolega Hyundai i40 Premium, 1,7 CRDI 100kW, manual. Ja se 4 lidmi uvnitr, on ve dvou. Oba jsme jeli celou cestu tam i zpet za sebou, cas jizdy a prumerna rychlost stejna... X1 spotreba 6,3, i40 6,9. A nechtej vedet, za kolik tu i40 koupil... Nejede to, zere to - co je to? :-)
Avatar - 3_diamanty
21. 5. 2015 13:09
Re: HaHa faktor
papierovym spotrebam by som moc nedoveroval.. niektori vyrobcovia to az moc prehanaju s tymi papierovymi cislami...... kludne teda v reale moze jazdit hyundai so spotrebou passatu... hadam neveris ze konkurencia jazdi za 4 litre ;-) ......

klud.. nejako ta to rozhodilo... pritom ta nikto to nenuti kupovat ... ;-)
21. 5. 2015 12:55
HaHa faktor
Jen dle tabulky:
Nejmensi motor, s nejhorsi dynamikou, nejnizsi maximalkou a nejvyssi spotrebou a to cele za lehce nadprumernou cenu.

Ale kdo ma prece jen o žabí xicht zájem, radim pockat dva, tri mesice, oni se zacnou vyprodavat za ctyristapade, stejne jako predchozi "uspesny" model.
Avatar - 3_diamanty
21. 5. 2015 12:51
Re: facelift
to mas pravdu.. voci nim je i40 uz generacne starsi a slabsi voz ktory ma svoje muchy.... hyundai dnes uz ma na viac......... chce to uz novu generaciu... keby bolo na mne ...... ja by som sem kludne dotiahol sonatu z usa a mnohym koncernovym fandom by mozno zamrzol usmev.... ale toto my neovplyvnime...

inak novy passat je konecne uz pekny .. uznavam .... a paci sa mi :yes:
Avatar - 3_diamanty
21. 5. 2015 12:35
Re: zkušenost
auta a ich vyvoj...... dospeli do stadia a istej vyvojovej fazy kde sa uz zacinaju zvacsa lisit len detailami od konkurencie.... aj to najsamlepsie auto je od toho "horsieho" dnes lepsie uz len v drobnostiach... nemas uz dnes vyslovne prepadaky a ani nejake super trhaky ktore su na mile lepsie od konkurencie... dnes je hadam uz uplne jedno ci kupis seat skodu hyundai alebo ford.... komu vyhovuje ford kupi ford komu seat kupi seat.... vcelku jasna metodika.... staci si len vybrat... ved trh je pestry a nikto nas nenuti kupovat co nehceme.... komu sa paci mazda 6 kupi si mazdu.... kto radsej passata ten zobere passata.... kazdemu podla zelania ;-)
21. 5. 2015 12:20
Re: facelift
Tak samozrejme zalezi na tom jak maji ti majitele nastavenou latku a v cem jezdili pred tim. Asi se shodneme na tom, ze Passatu, Mondeu, Mazde 6 a novemu Supu ta i40 nesaha ani po kotniky...
21. 5. 2015 12:18
Re: zkušenost
Koncern je takova navonena bida, nahore huj, dole fuj. Resi se nepodstatne mekcene plasty a poruchovost je spatna. Clovek kolikrat zasne, co se muze objevit na aute za problemy. Je treba se take podivat na to, ze Hyundai uz neni levna znacka, ze cenou je uz vysoko a za tyto penize lze z prilozeneho srovnani porid japonce Mazdu 6, ktera nabizi pro nezaujateho uzivatele vse dulezite za mene penez.
Avatar - 3_diamanty
21. 5. 2015 12:15
Re: zkušenost
nekvalitne auta uz by dnes na trhu ani moc neobstali..... ;-) ... samozrejme je kvalita a kvalita..... iste rozdiely tu este par rokov budu...... ale celkovo sa to uz vyrovnava... obrovske rozdiely z minulosti su fuc.... vsetko sa globalizuje... zjednocuje... dnes uz prakticky ani nemozes spravit krok vedla.... vsetko co mas na trhu su uz fajn auta... staci si len vybrat to ktore ti sadne najviac ;-) ... ja by som sa nebal dnes uz ani dacie.... z roka na rok sa to vsetko vyrovnava
21. 5. 2015 12:14
Re: To snad ne
Tak to je stejny, jako chtit za natazenou Octavii alias Superb 600tis >:D
21. 5. 2015 12:12
Re: počítám, počítám a vytěz je Mazda 6
:yes:
Ta Mazda vypada jako celkem jasna volba.
Jsem zvedav na novou Lagunu.
21. 5. 2015 12:10
zkušenost
Nejsem v žádném případě fanda Hyundai-e, ALE v sobotu jsem měl možnost se sám projet I30. A sebekriticky musím uznat, že udělali obrovský pokrok. Docela mne to štve, fakt se pohnuli dopředu.Samozřejmě člověk může mít výhrady k něčemu, ale kvalita se zlepšuje. Pomalu,ale jistě dohánějí škodovku (měl jsem jich(škodovek) 5, kvůli poruchám už nikdy více, pokud auto bere vodu a olej od prvních kilometrů, tak je něco špatně.) :-)
21. 5. 2015 12:09
Re: Proč?
Mne prijde ze je potkavam casteji nez nova Mondea, Insignie. Noveho Passata jsem potkal asi 3, ale na to ze maji kazdou chvili reklamu v TV, mozna casteji nez Hyundai, tak to take neni zadny zazrak.
21. 5. 2015 12:05
Re: Proč?
Ty si s nim tolik najezdil, ze vis ze to klepe a chrasti?
To, ze kdyz auto pohonis, ze zere jak prokople neni nic noveho, to se o motorech vw vi uz davno a jeste k tomu je jejich zivotnost na pokraji zavodnich motoru ;-)
Avatar - 3_diamanty
21. 5. 2015 11:48
Re: facelift
to uz zalezi od financii a fyzickych rozmerov ucastnikov danej rodiny ;-) ... stredna trieda je co do priestoru pre rodinu rozhodne velkorysejsia volba... s vacsim kufrom a vacsim razvorom.... co rodina neraz oceni....

u nas na slovensku sa za rodinne auto povazuje aj fabia.... iny kraj iny mrav
Avatar - 3_diamanty
21. 5. 2015 11:39
Re: facelift
niekto kto sa chce odlisit a nepotrpi si na vykon.... ten si to kludne moze kupit..... ono tych passatov a superbov je uz vsade az moc... a taka i40 v peknej farbe v kombiku je predsa len na pohlad zaujmavejsia a napadnejsia .... a paci sa mi ze aj tu navigaciu ma pekne hore.... nie kdesi dole pri radicke ... chyba mi tu silnejsi dizel a benzinove turbo... ale buduca generacia ho uz prinesie.... teraz je uz asi skoda plakat nad slabinami tohto auta... verim v zlepsenie s prichodom novej generacie.... a mozno to bude prave sonata z usa ktora nahradi sucasnu i40 v eu ... len bude trosku upravena pre eu... uvidime
Avatar - twistedTSD
21. 5. 2015 11:37
Re: počítám, počítám a vytěz je Mazda 6
Za sebe musím říct, že design FL Insignie liftback mě v reálu docela uchvátil. Takový super kompromis mezi chladnými Němci a asijským vlnobitím. :yes: :-)
Avatar - twistedTSD
21. 5. 2015 11:18
Re: facelift
Přední partie i40 mi přijdou příšerné, naživo se vždy až leknu. To i ta i30 je snesitelnější. Z jiných úhlů přitom až tak zle nevypadá...Nedovedu si dost dobře představit, že vybírám ve střední třídě a zvolím právě tohle. Ale tak třeba se to někomu líbí, kdoví...
21. 5. 2015 11:17
To snad ne
To si delaji * za ty prachy 3 kila vic bych za tenhle srot nedal >:D >:D >:D tohle je vase vysnene auto kluci korejsti vy jste vtipni
21. 5. 2015 11:14
Re: Proč?
Test na autoforu vyznel az oslavne a propad hodnoty je jeden z nejnizsich ve tride.
Avatar - wakantanka
21. 5. 2015 11:05
Re: facelift
otázka ale je či pre pohodovú rodinnú jazdu a v podstate aj rodinný rozpočet nepostačí úplne v pohode o triedu menšia i30 nemyslíš? A vnašich končinách tá cenová otázka rezonuje oveľa viac.
21. 5. 2015 10:56
Re: počítám, počítám a vytěz je Mazda 6
Jo, to som tu aj ja kedysi napisal po zvezeni v Insignii: ze je to "velke male auto". Zvonku velke, vnutri prekvapujuco stiesnene. Podla vnutorneho priestoru by clovek povedal ze je to auto o triedu mensie.

No a ta spotreba 3.7L/100km, tak to je fakt na mokry hadr...
Avatar - 3_diamanty
21. 5. 2015 10:27
Re: facelift
ano... predne partie vyzeraju defakto ako zvacsena elantra alebo i30tka... skoda ze v eu nemame napriklad novu sonatu ( miesto i40tky ) z usa... krasne auto.... velka skoda ze europa je dnes uz na tom tak ako je.... a clovek sa po zaujimavych autach uz musi skor zacinat pozerat kdesi za velku mlaku alebo potom smerom na daleky vychod...
21. 5. 2015 10:18
Hodně...
...sebevědomé ceny! >:D Držím pěsti...
Avatar - Ozzman
21. 5. 2015 10:18
Re: počítám, počítám a vytěz je Mazda 6
Insignia je hlavně uvnitř dost malá, pro mne největší zklamání z tohoto vozu, ostatní věci bych mu odpustil (váhu), protože je to jinak bytelný vůz, který rozhodně nepatří na dno střední třídy.
Avatar - Ozzman
21. 5. 2015 10:16
Re: Proč?
A co jiného z té bídy vybrat? I40 nikdy nebude dálniční expres, který bude vyblikávat levé pruhy, takže si zvolíš buď mrtvou atmosféru, co dost žere, nebo průměrný naftový motor, co extra nejede,ale zas tak nežere?

Pro cesťáka ta 1.7 stačí, stejně jako mu stačí 1.6tky či podlazené dvoulitry u koncernových Passatů/Superbů, nebo Mondeí.
21. 5. 2015 10:14
počítám, počítám a vytěz je Mazda 6
pořadí v případě výběru mého vozu:
1, facelift Mazda 6 (dizajn, motory, spolehlivost, jízdní vlastnosti, atraktivní cena)
2, nový Superb (zatím jsem nejel, ale určitě nebude horší než přadchůdce)
3, Passat (slušné jízdní vlastnosti - nicméně nenadchne/neurazí - nuda alá VW)
4, Mondeo (slušné jízdní vlastnosti - interiér už značně zastaralý)
.
.
.
.
.49, Peugeot
50, Hyundai
.
.
.
100, Insignia ( zaručeně nejhorší vůz - strašně těžký, proti Mazdě o čtvrt tuny, nejlínější motor, uřvaný motor, vzhled už neosloví, jízdní vlastnosti spíše podprůměrné, nevím, kde berou ty tabulkové spotřeby, Opel měl absolutně nejvyšší reálnou spotřebu)
21. 5. 2015 10:14
Re: facelift
Tak i40 nevypadá špatně, jen prostě diesel 104 a 85kw je spíše průměr, ale na normální ježdění stačí, to samé platí o benzínu. Stále se ovšem nemohu zbavit dojmu, že je to jen trochu zvětšená Elantra a navíc, když se člověk podívá na tabulku, tak zjistí, že Hyundai je dost drahý a malý oproti konkurenci. Prodejné to bude s výraznou slevou.
Avatar - 3_diamanty
21. 5. 2015 10:06
Re: Ta spotreba...
suhlas .... az bolia oci z tych optimistickych nerealnych cisel ;-) :yes:

uprimne by som bol rad keby aspon v jednom teste nam uz nejaky autor napisal.... tak vazeni ... toto auto jazdi skutocne v reale takmer za rovnako ako pisu na papieri ( co sa tyka spotreby ) ..... ale to asi este kusok potrva kym sa taketo nieco docitame.... chce to zmenu metodiky
21. 5. 2015 10:01
Ta spotreba...
100-120kW motory, a udavana spotreba okolo 4 litre (u nafty), alebo ~5 litrov (benzin). Fakt najvyssi cas nieco urobit s tou metodikou! Lenze vyrobcovia si vydupali este par rokov, takze tieto srandovne udaje tu budeme citat nadalej...
Avatar - 3_diamanty
21. 5. 2015 10:00
Re: Proč?
19 z 20 predanych i40 maju pod kapotou dizel.... takze zbytocne je tu asi riesit pokles vykonu atmosferickeho benzina ( ono asi to bude kvoli emisnej norme ) .... skor by to chcelo benzinove turbo... ak teda uz chce hyundai predavat i40 nelen v nafte ale aj v benzine..... ono to turbo dnes uz proste viac leti ..... a buduca generacia ho uz dostane ;-)
Avatar - dal
21. 5. 2015 09:47
Re: Proč?
Já si dokážu představit, že někdo i40 upřednostní. Auto se napíše na dealera z ceníkovky se sundá minimálně 150 litrů a kupec plesá. Po najetí nějakých 40 tis. zjistí, že to i tak nebyl dobrý kauf, protože auto až tak nejede, když ho popoháním žere jak prokoplé, přístrojovka nesnesitelně vrže a chrastí.
Avatar - 3_diamanty
21. 5. 2015 09:44
Re: facelift
na forum cars cz su zaujimave nazory realnych majitelov i40tky . vacsina z nich sa zhoduje v tom ze jazdne vlastnosti su uplne v poriadku dokonca si jazdu pochvaluju... ale mozno je to tym ze s tym autom nerezu zatacky a nepretekaju.... ono bmw to samozrejme jazdecky nebude ( ak chces sportovat na to treba ine auto a iny motor ) .... ale na beznu rodinnu jazdu z bezne potreby ja verim ze i40 bude vyhovovat drvivej vacsine a to je aj ciel tohto auta... samozrejme novy superb bude uz ina liga.... i40 aspon vie co ma zlepsit v nasledujucej generacii ....lebo tato sucasna je samozrejme uz trosku za zenitom, konkurencia predsa len nespi....
21. 5. 2015 09:31
facelift
Hlavně jestli "faceliftovali" to gumový přeposilovaný řízení a uhoupaný šasi. Jízdní vlastnosti jak Volha...
Avatar - 3_diamanty
21. 5. 2015 09:29
v kombiku
sa mi i40 zda celkom kukatelna ;-) .... s velkymi koly v bielej farbe.... jedna taka nam stoji pod oknami a tak nejak vzdy sa na nu rad kuknem ked idem okolo.... ;-)

co ma vsak mrzi viac ako tento este moc pokruteny dizajn na i40 je absencia silnejsieho dizla... ta 1,7micka po upgrage sice uz ponuka papierovo 340Nm co je viac ako povodnych 325 ale nemozem sa tvarit spokojne ked vidim tu nadhernu ponuku konkurencie s 2 litrovymi dizlami .... tu vidim istu slabinu.... chcelo by to este nieco silenejsie povedzme tu 2,2ku zo santafe a sorenta... skoda.... asi by to stejne moc nikto nekupil za tu cenu.... takze sa treba zmierit s "firemnou klasikou" na urovni nejakych 100-110kw, ktora je v ponuke....

facelift i40 prospel.. ale vek je uz vidiet... sucasna i20 a genesis su predsa len uz inde.... kazdopadne i40 je na pomery hyundaia a jeho skromnej motorovej ponuky auto ktore sa vo svojej triede nestratilo... a predaje v eu mu moze zavidiet aj sucasna domaca laguna...

v nasledujucej generacii ak pojdu dizajnom po stopach i20tky a genesisu a k tomu ponuknu nejaky aspon 120kw dizel pripadne uz nejake nove benzinove turbo.... tak to moze byt hned ina basnicka.... je teda otazne ci sa poucia z tychto sucasnych slabin sucasnej generacie... ale to uvidime az v nasledujucej generacii
21. 5. 2015 09:22
Překlep?
Není tam překlep? ".... základní ceny Hyundaie i40 jsou poměrně příznivé". Nemá tam být NEpříznivé?
Avatar - Hittman
21. 5. 2015 09:21
Re: Proč?
Nebudou jak VW vykřikovat do světa, že jde o novou generaci? >:-[]
Avatar - Hittman
21. 5. 2015 09:19
Re: Kočkopes
Dvoulitr v naftě prý nenarvou pod kapotu
Avatar - Ozzman
21. 5. 2015 09:17
Re: Proč?
No právě ten propad hodnoty tam zas tak extrémní není, vím, že se to tu někdy napodzim řešilo a bazarové i40tky byly celkem drahé.... proč?
Avatar - MadPete
21. 5. 2015 09:16
Náhubek
A hele, náhubek singleframe ala Audi. Ještě stále Kii a Hnůjdej čmárá Peter Schreyer po 5ti weizenbierech?
Avatar - Ozzman
21. 5. 2015 09:16
Kočkopes
I když nejsem fanda Hyundaie, tak i40 v plné polní a v kombiku nevypadala zas tak zle, tak ten facelift to celé tak nějak zabil dle mne. Profil banánu u sedanu zůstal, navíc se pokusili naroubovat otevřenou tlamu tak širokou, že to působí spíš zvláštně. Funguje to na Mazdě 6, Mondeu (tam to chce i velká kola), kteří působí dynamicky, dokonce i na vyšperkovaných Ceedech (GT). Celkem mne zajímá nový Tucson, kde tato příď u SUV také vypadá rozhodně lépe, než u IX35, funguje to i na Santa Fe, ale tady mi to přijde, jako by se Hyundai snažil násilně unifikovat produkci touto "módní" tlamou a ve výsledku je to něco mezi P508/Mazdou 6 a Focusem... kočkopes.

Dále je vidět v EU brutální nedostatek silného naftového motoru, přitom přeci dvoulitrovou naftu Hyundai má, tak co s ní je???

I cena v té naftě je bohužel nekonkurenceschopná.... o dost levněji jde koupit P508, který i když není dokonalý, tak je po faceliftu velmi pohledným vozem, o pár tisíc dráž už Hyundai válcuje Mondeo a nová Superb... A jeden starý benzín, který žere a moc nejede asi v turbokonkurenci také neudělá díru do světa.... a to přeci koncern K/H turbojednašestku má.. A že bude někdo namítat, že turbomotor je k ničemu a zlatá atmosféra? Tak tady má skvělou Mazdu >:D
Avatar - Bubáq
21. 5. 2015 09:14
Re: Proč?
... ale ani před Mondeem nebo Insígnií nebo pětsetosmičkou!
Mám ještě v paměti uvedení tohoto modelu (i40) na Evropský trh: i tenkrát si marketing Hyundaie neodpustil výroky o totálním útoku na zavedené modely ve střední třídě a o jejich deklasování kvalitou.... Pořád potkávám tak málo těchto i-čtyřicítek na silnicích v CZ, D, A, H, PL a SK, že mi hlava nebere, proč je facelift tak omezený a vlastně nic nového nepřináší. Ani ve výbavě, ani v technice. Tedy pokud ybch neměl považovat snížení výkonu benzínu ze 131 kW na 121 kWza výhodu :-!
21. 5. 2015 09:09
Proč?
i40 si může koupit jen naprostý automobilový analfabet. Auto s prapodivným designem s "vlnobitím", nedostatečnou motorizací (hlavně v dieselu) a obrovským propadem hodnoty při dalším prodeji, nemluvě o slabém image značky... Vůbec si nedovedu představit, že bych něco takového upřednostnil třeba před Passatem nebo Superbem :-O
Avatar - Hittman
21. 5. 2015 09:04
U nafty
jde krásně vidět rozdíl v motoru 1,7 kontra 2,0TDI, že prostě menší objem prohává na celé čáře.