Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Volkswagen Polo GTI – Změna jako řemen

Omlazený Volkswagen Polo vyměnil původní motor 1.4 TSI s unikátním přeplňováním kompresorem a turbodmychadlem za velmi zajímavou variantu 1.8 TSI s výkonem 141 kW.
Zpět na článek
8. 9. 2017 08:31
Bylo by dobré zjistit si info o motoru
Bylo by dobré zjistit si info o motoru, než něco plácnete. Tak za prvé vodní čerpadlo není poháněné od vačky, ale od vyvažovacího hřídele. Za druhé při nízkém zatížení nebo nízký ch otáčkách, tento motor drží vyšší teplotu kvůli tření, jakmile dojde k zatížení, motor se automaticky ochladí na 85°C
2. 6. 2015 16:09
Re: Chybička
Dobrý den, díky za upozornění, opraveno.
2. 6. 2015 10:56
Re: trochu veľa chvály
Momentálne ponúkajú prakticky to čo v dobe celicy, rozšírené aj na výfukovú stranu. Netvrdím, že dnes majú nejak technicky pokrokovú techniku (teda okrem hybridov, tam klobúk dole). Len som sa pozastavoval nad tým, že pri teste napríklad aurisa novinári neskáču od radosti nad rovnakými technológiami ako pri tomto pole. Pričom tieto technologie sú dostupné naprieč spektrom mnohých iných automobiliek už dosť dlho.
Avatar - white label
1. 6. 2015 13:47
Re: Tento "test"...
Jj, bolo podozrivé dôvodne.
1. 6. 2015 13:42
Re: Pane Dusile,
Je tu jedno auto, ktere stoji za zvazeni, pokud budto mas vic penez anebo jsi ochoten ozelit kus vykonu.
Mini.
Budto obycejny Mini One, ja bych sel budto do Coopera nebo do S, jenze Sko cenou skutecne ulitava.
Duvodu proti je dost, prakticnost, nekomu nesedi design atd, ale
Duvody pro Mini ovsem jsou: O DOST lepsi podvozek nez Polo GTI (a to nejspis i obycejny One), pres vysokou potizovaci cenu se drzi cena ojetin velmi vysoko, takze to nemusi byt tak zla investice. Technika BMW.
Ja byt tebou dam si jeden den vylet a zkus projet idealne Mini Cooper a potom to porovnej s konkurenci. Je to zajimava alternativa.
Avatar - iudex
1. 6. 2015 13:06
Re: Tento "test"...
Takže mi to bolo podozrivé dôvodne. ;-) Takto to už má logiku. Inak to rozlíšenie novej generácie a f/l je nielen u VW problém, napr. ja stále neviem presne zaradiť jednotlivé generácie a facelifty Imprezy. Mal by sa akceptovať ten úzus, že jedna generácia predávaná typicky 6-7 rokov má v strede životnosti jeden facelift a hotovo.
Avatar - white label
31. 5. 2015 17:41
Re: Tento "test"...
Tak to tě překvapuje správně, všechny tři totiž určitě ne. Na tvém prvním odkazu je třídveřové Polo GT IV. g., na druhém pětidveřová verze III. g. po modernizaci a na třetím IV. generace po modernizaci a v pětidvířku.
Ta fotka na druhém odkazu je v galerii ke IV. g. omylem (Jakubův "překlep"), stejné auto (ale zezadu), viz i stejná RZ, najdeš taky v jeho galerii ke III. g., kam naopak patří. Ta jedna fotka si tak zjevně zahrála na "škatule škatule hejbejte se!". :-)
[odkaz]
Avatar - iudex
31. 5. 2015 13:50
Re: Tento "test"...
Ohľadom VW sa s Tebou rozhodne nejdem hádať, ale to rozlíšenie, kedy ide o facelift a kedy o novú generáciu je niekedy diskutabilné. Mňa napríklad prekvapuje, že tieto odlišné autá sú jedna generácia: [odkaz] [odkaz] [odkaz]
Avatar - white label
30. 5. 2015 22:14
Re: Tento "test"...
Jasně generace jsou vlastně pouze věcí názoru , záleží jen na tom, jak to bereš a za kolikátou generaci to považuješ ty...
Přece nám nebude pořadí generací (nedemokraticky) diktovat výrobce/automobilka. >:-[]
Polo z r. 1994 je oficiálně! jeho třetí generací, bez ohledu na to, co si ty (nebo já) myslíš, nebo jak to zrovna cítíš.
I tady na webu to naštěstí většina lidí ví:
[odkaz]
.
Avatar - white label
30. 5. 2015 22:00
Re: Tento "test"...
Jo, tak ona verze GTI do r. 2008 nebyla??? A tohle je co, Polo "Auto Kelly"? >:D
[odkaz]

A to: "88 kW to možná mělo ale možná taky ne", to je taky perla. ;-)
30. 5. 2015 13:55
Re: Tento "test"...
Verze do 2008 GTI neměla. Nesmíte se řídit tím co je v tabulkách v Auto Kelly, tam je to často blbě. Kolikrát tam mají verze, které se prodávaj třeba v jižní Americe a ne v Evropě
30. 5. 2015 13:52
Re: Tento "test"...
K těm generacím, to je věc názoru, jak to berete. Já třeba považuji Polo 1994 za 4. generaci a za tím si stojím. Jo 88 kW to možná mělo ale možná taky ne. Taky záleží z jakého zdroje čerpáte. Třeba Francie to má jinak než Němci apod.
30. 5. 2015 13:48
Re: trochu veľa chvály
Akorát že v té vaší Toyotě to bylo z úplně jiného důvodu. Navíc je to na sání a ne na výfuku a ten motor byl jen ve dvou autech v Evropě: Celica TS a Corolla TS. Srovnáváte nesrovnatelné. tenhle motor má i Superb a jiná auta koncernu VW a ne jen nějaké speciály pro blázny.
Avatar - white label
29. 5. 2015 22:28
Re: Tento "test"...
Ani případná petice nás zřejmě v tomto ohledu nevytrhne, je to především na vůli šéfredaktora.
29. 5. 2015 22:28
Chybička
Chcem upozorniť na zlý link -> V texte ak kliknem na Fiestu ST tak ma hodí na test panamery ;-)
Avatar - AUDIRS6
29. 5. 2015 22:01
Re: Tento "test"...
Ďakujem !!!!
Uz som tu jedneho casu ja v nejakom prispevku pisal nieco podobne o specializacii konkretnych redaktorov na konkretne veci, takze s tymto tvojim sa zhodnem na 100%.

Kde sa to da podpisat ? ;-) :yes:
Avatar - white label
29. 5. 2015 21:40
Tento "test"...
...znovu ukázal jak na tomto webu chybí (redaktorům) patřičná "dělba práce". Místo, aby každý dělal to co umí a čemu rozumí, dělají všichni všechno.
V tomto "testu" je z celkového obsahu věnováno samotné jízdě a pocitům s ní spojených naprosté minimum. Chodí tu minimálně několik uživatelů, kteří by to byli schopni popsat mnohem podrobněji, výstižněji a přitom by to byla radost číst.
Dlouhý úvod se zbytečně podrobně věnuje historii modelu, což by samo o sobě tolik nevadilo, kdyby autor např, netvrdil, že notoricky známá III. generace Pola z roku 1994, byla čtvrtou generací Pola!?!
Viz jeho: "Čtvrtá generace z roku 1994..."
A to není jediná dezinformace v této části textu. První Polo GTI z r. 1998 (3000 ks) nemělo 92 kW, ale 88kW , 92 kW mělo až na bázi modernizované III. g (typ 6N2), tedy od října 1999.
Pro pořádek jak šly jednotlivé generace Pola včetně jejich modernizací:
Polo I (Typ 86) 1975 - 1981
Polo II (Typ 86C) 1981 - 1990
Polo II (Typ 86C 2F) 1990 - 1994
Polo III (Typ 6N) 1994 - 1999 (GTI od 03/1998)
Polo III (Typ 6N2) 1999 - 2001 (GTI od 10/1999)
Polo IV (Typ 9N) 2001 - 2005
Polo IV (Typ 9N3) 2005 - 2009 (GTI od jara 2006)
Polo V (Typ 6R) 2009 - 2014 (GTI od 05/2010)
Polo V (Typ 6C) 2014 - (GTI od 11/2014)
Chápu, že to zrovna při čtení testu vozu příliš mnoho lidí nezajímá, a právě proto by to tam nemuselo být vůbec (tím spíš na úkor prostoru pro informace o jízdních vlastnostech apod.), a když už, tak aspoň správně.
Ne poprvé je přitom vidět, že automobilová technika je to, co Tomáše Dusila zajímá na autech (podrobněji) zřejmě nejvíc a v tomto ohledu bych mu dal na webu naopak větší prostor, přičemž opravdu věřím, že by to pro web bylo přínosem.
Jízdní testy, zejména hh a sportovně orientovaných vozů, jdou Ondrovi Chamilovi (viz i ohlasy v diskusích pod jeho testy), a proto by je měl logicky dělat především on.
Zdejší redaktoři nutně potřebují určitou formu specializace, nikdo přece neumí dobře úplně všechno a ani každý nemá ke všemu stejně kladný vztah, to je jako např. chtít od lékařů, aby léčili opravdu kvalitně a fundovaně, ale přitom byli každý den na jiném oddělení nemocnice.
29. 5. 2015 21:29
Re: trochu veľa chvály
BlueGT není sportovní, ale úsporný (má vypínání válců a blue v názvu, což je u VW to samé jako green u jiných značek). I když, mají ještě BlueMotion. Že by tedy svižný spořílek? :-)
29. 5. 2015 21:24
Re: Famózních 141 kW
Od přehrady směr Vsetín. Před nějakými 25 lety se tady jezdily bodované závody do vrchu (evropské?), později už jen nějaké "lokálky". A něco podobného je z obou stran na trase ValMez - Malá Lhota - Velká Lhota. Oba kopce mám po cestě jako alternativní trasu do práce, takže když si náhodou přivstanu, tak tam vypálím karbon.
29. 5. 2015 21:09
Re: trochu veľa chvály
Dobíhají? V článku přeci není napsáno, že je valvelift novinka. To skutečně není. A i tahle generace motoru je na trhu už několik let.

A teď kontrolní otázka, co nabízí Toyota dnes? ;-)
29. 5. 2015 21:07
Re: zivotnost ridicaku
přesně tak, vše je jen o hlavě, která ovládá pravou nohu :-)
Avatar - 3_diamanty
29. 5. 2015 20:05
Re: na čo 1,4 TDI?
dnesne male benzinove turba ak im neslapes na krk a ides mestom klido pido uz vedia byt usporne to je pravda.... a aj bezny yaris bez turba tiez pojde za 5L ... dizle tu v tejto triede robia ozaj maly rozdiel na spotrebe .... pritom su cenovo o rovnaky kus drahsie ako aj rozdiel benzin/dizel u auta o dve triedy posadeneho vyssie.... navyse u maleho auta sa predpoklada casta jazda na kratsie vzdialenosti pripadne jazda v meste.... a takato drezura dizlu moc dobre nerobi.... ja som tiez prekvapeny kolko testov roznych novych malych aut uz nachadzam s dizlami a moc tomu tiez nerozumiem... ale budis..... kto povazuje dizel za to prave orechove do mestskeho maleho auta ...prosim.... su to jeho peniaze..... ja som naopak zastanca benzinu a to napriec vsetkymi segmentami s vynimkou skutocne velkych SUV..... ;-) ....
29. 5. 2015 20:02
Re: Konkurence zničena
Ty máš mezigalaktický přesuny příspěvků >:-[]
Avatar - woody-alien
29. 5. 2015 19:59
Re: Konkurence zničena
>:D Upřímně, je mi to proti srsti. Za celou svou existenci tady jsem si nikoho nedal ani na hate-list. S kým se nechci bavit, toho ignoruju. Petrumr byl takovej jednoduchej, Gilgit mě někdy štval útočností a občas zapomínal na elementární slušnost vůči redaktorům. Ale že by to bylo na výmaz ? Já nevím, podle mě se tím nic nevyřeší. Ignorace naopak funguje bezvadně. Dotyčný si pak svoje "fóry" může říkat tak do zdi.
29. 5. 2015 19:40
Re: trochu veľa chvály
[odkaz] nech sa páči, alebo ak by to bolo nedostatočné, tak googliť 2ZZ-FE VVTL-i . Na internetke je toho popísané dosť ;)
29. 5. 2015 19:38
Re: trochu veľa chvály
Mal som na mysli iba motor a technológie v ňom, áno môžete namietať ohľadom emisií, ktoré boli v tom čase EURO3, atď... Ja som skôr narážal na nasadenie technológií variabilného časovanie alebo zdvihu ventilov, ako keby to bolo niečo prevratné, pritom v toyote sú tieto technológie bežné vyše 15 rokov, a približne 8 rokov sa nachádzajú aj bežných autách ako auris/corolla.
A takisto porovnávajte porovnateľné a nie športový model s bežným modelom. Toyota nemá momentálne v ponuke v tomto segmente športovo ladený model, teda yaris 1,33 73kW treba porovnávať s polom 1.2TSi 81kW. BlueGT a GTI už z názvu radím do športovo ladených modelov.
29. 5. 2015 18:46
Re: trochu veľa chvály
the ZZT231 powered by a higher-performance 1.8 L 4-cylinder 192 hp (143 kW) (in Europe and Japan) 2ZZ-GE version, co-developed with Yamaha, the latter featuring a two-step variable valve lift control in conjunction with its variable valve timing.
Avatar - GregorZV
29. 5. 2015 18:41
na čo 1,4 TDI?
keď ja mám toto nové Polo 1,2 TSI 81kw Highline a keď sa snažím tak jazdím v pohode aj za 4 litre, pritom moja najlepšia spotreba je 3,6 litra na cca. 60 km :-) čo je oveľa lepšie ako trojvalcová klepotavá 1,4 TDI >:D

na margo ten spotreby v palubnom PC, na rádiu sa dá v nastaveniach nastaviť čo chcete aby vám ukazovalo na palubnom PC :-)
Avatar - AUDIRS6
29. 5. 2015 18:10
Re: trochu veľa chvály
posun link na ten variabilny zdvih ventilov... >:-[]
29. 5. 2015 17:30
Re: trochu veľa chvály
Srovnávejte srovnatelné. Yaris má třináctistovku se 73 kW respektive patnáctistovku pro hybrid s 55 kW. Nic víc Zrychlení z 0 na 100 za 11 sekund. Nic víc Toyota nabídnout nedokáže.
29. 5. 2015 17:20
Re: Proč ne i Fabia?!
Bohužel důvody prodejního neúspěchu Fabie RS II nebyla v tom, že by o malý hot-hatch Škoda v principu nebyl zájem, ale v nesportovních proporcích karoserie a nešťastně zvolené pohonné jednotce. Jenže právě tyto důvody by nyní Fabia III RS mohla krásně odstranit.... :'-(
29. 5. 2015 17:18
Re: Proč ne i Fabia?!
Bohužel důvody prodejního neúspěchu Fabie RS II nebyla v tom, že by o malý hot-hatch Škoda v principu nebyl zájem, ale v nesportovních proporcích karoserie a nešťastně zvolené pohonné jednotce (dvojité přeplňování, DSG). Jenže právě tyto důvody by nyní Fabia III RS mohla krásně odstranit a mohla by díky tomu být nabízena i za přijatelnou cenu.... :-(
Avatar - dal
29. 5. 2015 16:44
Re: Pane Dusile,
Mi tam chybí ty emoce! Technika je popsána excelentně! Líbí se mi více, když je to podáno zábavnější formou.
29. 5. 2015 16:43
trochu veľa chvály
Nechcem byť nejaký hnidopich ale...

Uznanie za LED svetlá v tomto segmente? Pri mazde 2 som si niečo takéto nevšimol.

Takisto technológie popísané pri tejto 1.8, dobiehajú napr. takú toyotu z pred 15 rokov, kde variabilné časovanie, a variabilný zdvih vo vtedajšej celice boli už vtedy samozrejmosťou, dokonca v motore o objeme 1.8 a s výkonom 141kW, no bez turba a s polovičným točivým momentom...
Avatar - Emel
29. 5. 2015 16:33
Re: Konkurence zničena
Že ses vyděsil při pohledu na titulní stránku ;-) ?
(vtip)
Avatar - Emel
29. 5. 2015 16:24
Re: Proč ne i Fabia?!
Když chtějí mlžit, tak mlží a řeknou něco ve smyslu že to závisí na situaci na trhu nebo zpětné vazby od zákazníků. Pokud si to dobře pamatuju, tak na téma Fabie RS ale zaznělo poměrně rezolutní "ne".
29. 5. 2015 16:19
Re: Konkurence zničena
Jsi uprostřed? Tedy občas používáš seniorský a občas juniorský. To je mi tě líto ;-) .

Mě neřeš, chodím sem kvůli autům ne kvůli zjišťování věku přispivatelů, ale nepotřebuju ani jedny :-)
29. 5. 2015 16:14
Re: Proč ne i Fabia?!
Prosimte, to jsou mlzici z povolani, mlzej tak, ze by zamlzili celou polabskou nizinu >:D

Dej tomu par mesicu a uvidime ;-)
Avatar - Emel
29. 5. 2015 16:10
Re: Proč ne i Fabia?!
Z úst oficiálních představitelů zaznělo, že RS nebude. Nemyslím že by jen tak mlžili...
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2015 15:58
Re: Konkurence zničena
[odkaz] = [odkaz]
[odkaz] = [odkaz] ?
Já sem někde uprostřed :-)
29. 5. 2015 15:56
Re: Famózních 141 kW
Tak pokud se s nim bude po ceste motat ten samy lenochod, co tehdy, tak kazdopadne >:D
29. 5. 2015 15:51
Re: Konkurence zničena
Neni Z, myslim , ze jsem tu o tech autech napsal dost, staci jen dohledat...
Avatar - woody-alien
29. 5. 2015 15:49
Re: Famózních 141 kW
Jako s ježkometem ? Takže si budeš dávat Porsche k svačince ? >:D ;-)
29. 5. 2015 15:47
Re: Konkurence zničena
Potom kdo utika z diskuse...
29. 5. 2015 15:45
Re: Konkurence zničena
Ze ty, ale ja s postavou Michelina mam to nastupovani krapitko jinaci, vime? To je tak kdyz si s sebou do auta beres vlastni airbag >:D
29. 5. 2015 15:44
Re: Famózních 141 kW
A pak dale pres ten kopec dolu, ano?

Zkusim se tam projet, ale je fakt, ze dyyyyzl asi nikoho lekat nebude, spis to bude na pohodu, jako s jezkometem >:D
29. 5. 2015 15:42
Re: Proč ne i Fabia?!
Neboj, ostatne v minule generaci taky nejprve RS Fabka byt nemela a pak najednou byla. Koukni na Octavii RS - ma hned 3 verze pohonu + 2 verze kastle, a Fabka, ktera bude soutezit by skoncila na 1,2 TSI bez sport verze? NAvic u koncerny VW obecne se postupuje takto: Nejprve normalni verze, pak nejaka sportovni (GTI, R, S, RS...) a z ni pak odvozene vybavove pakety exterierove a interierove na ty standartni verze. Funguje to tak u vsech znacek koncernu, to su klidny :-)
Avatar - white label
29. 5. 2015 15:39
Re: Famózních 141 kW
Tam kde jsme jezdili my na srazu, směrem nahoru k vrcholu trasy, kde pak u zastávky stála naše auta.
Avatar - woody-alien
29. 5. 2015 15:36
Re: Famózních 141 kW
Tak za prvé, původně nastolená otázka byla srovnání 320 Nm u Pola GTI manual vs. 240 Nm u Clia RS. A k tomu se vázal můj odkaz a resumé, že s deficitem Nm musíš jezdit jinak, a klidně to může být i zábavnější.

Pokud se týká konkrétně Pola GTI, tak tam je ta volba dosti usnadněná. Plus 40 tisíc, mínus 70 Nm a ještě ke všemu suchá dvojspojka. Tady bych volil manuál bez váhání. Takže si mě klidně připiš na seznam, jakkoliv obecně se nářkům na automaty spíše směju. Iudex o něco níže píše, že do auta pro zábavu by automat ani neuvažoval....no, podle mého jednak hot-hatche nejsou auta čistě pro zábavu a druhak iudex v tomto ohledu jaksi není úplně nestranná osoba. Zeptej se ho schválně, jestli by tedy chtěl automat do rodinného auta střední třídy, pokud by měl možnost zvolit manuál. ;-) >:-[]
29. 5. 2015 15:29
Re: Famózních 141 kW
Jak uz jsem psal - jde o to, jak se to chova. Osobne klidne radeji automat s padly, nez neochotny manual, ale je treba pro tohle posouzeni vyzkouset obe verze.
Avatar - Emel
29. 5. 2015 15:28
Re: Proč ne i Fabia?!
Vidím to tak 50:50... nebo možná spíš 40:60 v neprospěch RS.
29. 5. 2015 15:27
Re: Famózních 141 kW
Kolem Bystricky, nebo na opacnou stranu?
Avatar - Emel
29. 5. 2015 15:23
Re: Konkurence zničena
Mě to asi taky uniklo >:-[]
Avatar - Emel
29. 5. 2015 15:22
Re: Konkurence zničena
Nastupování? Blah, no kvůli tomu bych asi 3dv nekupoval.

Můžu napsat nějaké řeči o tom, jak se ty dveře hůř otevírají mezi auty na parkovišti nebo jak se hůř dosáhne pro pás, ale faktem je, že bych nic z toho jako argument při koupi asi moc neřešil.
Avatar - miromen
29. 5. 2015 15:21
Pochvala
Za manual a dostupnou cenu. :yes:
HH i když spiš hatch s teměř 200 koniky pod 500tkč. :yes:

[odkaz]…
Avatar - iudex
29. 5. 2015 15:14
Re: Famózních 141 kW
O automate do auta pre zábavu by som ani neuvažoval (naviac VW to rozhodnutie značne uľahčilo tým obmedzením pre DSG). ;-)
29. 5. 2015 15:12
Re: Famózních 141 kW
Dušná od Malé Bystřice ...
29. 5. 2015 15:09
Re: Famózních 141 kW
Co je ta tvoje horska RZta?
29. 5. 2015 15:03
Re: Famózních 141 kW
S automatem je po výhodě :-)
29. 5. 2015 14:55
Re: Famózních 141 kW
Podobné dilema jsem řešil před pár týdny. Pak jsem si střihnul oblíbenou horskou RZtu a bylo jasno. Ten pocit při přeřazení, kdy člověk zadupne plyn do podlahy, mu žádný automat nedá ...
29. 5. 2015 14:46
Re: Famózních 141 kW
No...asi neumis, od nejakych 250-260 je kazdych 10km/h navic narez na druhou, ve chvili, kdyz jsem si rikal, ze uz musim jet tak 320, mrknul jsem na rychlomer a byl jen lehce pres 300, to odpovida cca 270-280... A ta bestie porad tahla na petku a sestka teprve cekala... Masakr, no.
29. 5. 2015 14:44
Re: Konkurence zničena
Trochu se toho bojim... >:D
29. 5. 2015 14:26
Re: Konkurence zničena
Jaký plenky? Nerozumím řeči tvého kmene :-)
29. 5. 2015 14:25
Re: Pane Dusile,
Moc děkuji! Akorát ta 5-ti měsíční čekací doba mně deptá >:D A taky trochu obava z toho, že EA888 má řetěz namísto řemene, ale s tím se asi nedá nic dělat.
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2015 14:17
Re: Konkurence zničena
Nevim jak ty ale já už plenky nenosim už delší dobu. Ty už zase jo? ;-)

Byl to test SM ale to je fuk :-)
Avatar - AUDIRS6
29. 5. 2015 14:05
Re: Famózních 141 kW
Pripada mi to tak, alebo sme tu my dvaja jedini, ktori by uprednostnili tie Nm s "fofrklackom" pred DSG-ckom a mensim krutiakom ? >:D
Avatar - woody-alien
29. 5. 2015 14:03
Re: Pane Dusile,
No, já jsem jako první nové auto kupoval dodávku a málem jsem tehdy před salónem stanoval. >:D S odstupem času bych řekl, že i když jsem později kupoval lepší auta, tak napoprvé to bylo takové nejhezčí. Tak si to užijte. ;-) :yes:
29. 5. 2015 13:56
Re: zivotnost ridicaku
u nas se pro tohle pouziva vyraz "litat jak nudle v bandasce"
29. 5. 2015 13:55
Re: Pane Dusile,
Rozumím :-) Je to můj první nákup vozu, takže to hodně prožívám >:D
Avatar - woody-alien
29. 5. 2015 13:53
Re: zivotnost ridicaku
Přesně. Když jsem měl půjčený Clio RS, jezdil jsem do dotankování cca 7 hodin v kuse. A najel jsem nějakých 400 km. Takže rychlostní průměr nula nula prd. A spotřeba mi vyšla cca 10,3 litru. To je prostě o tom, jak moc to dáš tomu autu sežrat. Každej razantní odpal od cedule obec, každý serpentýny do kopce, kde zkoušíš limity....to všechno dělá vír v nádrži. V denním provozu takhle nejezdíš, dáš si pár kilometrů na ostro a pak zas klídek. A to ani nemluvím o tom, když někoho vezeš, kdo na tohle není zvědavej... ;-)
29. 5. 2015 13:52
Re: zivotnost ridicaku
přesne tak, takhle nejak to bude.
dostanou auto, který je celkem zivy a s kterym se prijemne jezdi, tak mu nalozi a pak z toho vyleze takovahle spotřeba.
ja si tohle auto dokazu představit jako druhy auto do rodiny a vůbec by to neznamenalo ze bych mu musel porad nakládat, a tipuju, ze bych s tim v prumeru jezdil kolem 7 proto me prijde, ze když vpodstate uvedou ze to jezdi za 10, tak to je moc
29. 5. 2015 13:50
Re: Proč ne i Fabia?!
Neboj, docka, ale nemuzou s tim prijit hned, nechteji osbournovat Polo a Ibizu.
Avatar - fOE
29. 5. 2015 13:50
Re: Famózních 141 kW
Jasne, to plati obecne. ;-)
Avatar - iudex
29. 5. 2015 13:47
Re: Famózních 141 kW
Tak motorka je iný svet, tam pomaly všetko nad diaľničnú rýchlosť je istota darovania orgánov. Mňa samotného tiež čisto rýchla jazda neláka, maximálku svojho auta asi nikdy nevyskúšam (aj na okruhu som šiel len cca. 200), ale viem si asi predstaviť, čo s hladinou adrenalínu spraví ešte 100 km/h navyše.
29. 5. 2015 13:46
Re: zivotnost ridicaku
Moc to resis.
Sli projet sportovni verzi auta a podle toho jeli, na spotrebu kalel medved.
Normalni clovek s tim muze do prace / z prace klidne jezdit za set, pri blbnuti za dvanact a cestou domu to spadne pod osm = klasika.
Avatar - woody-alien
29. 5. 2015 13:46
Re: Konkurence zničena
To se těším, kdo to sepíše ? >:D
29. 5. 2015 13:45
Proč ne i Fabia?!
Velice oceňuji, že VW uznal svoji chybu a začal své malé hot-hatce nabízet i s manuální převodovkou (Ibiza Cupra s motorem 1.8 TSI a manuálem bude brzy následovat). Věčná škoda, že se této výzbroje nedočká i nová Fabia, určitě by jí to moc slušelo a jezdila by parádně! :-(
29. 5. 2015 13:44
Re: zivotnost ridicaku
Já na jednom na úseku přes Terchovou přes 26 a celkově na celý cestě Košice-Ostrava pak 11,7. Takže pokud auto pro zábavu v kombinaci se správnou silnicí, pak i dlouhodobě může být vyšší. Pravda, že HH má i civilnější tvář. Vůbec se v tom nechci hádat, jen naznačuju, proč mohla mít redakce 10 u Pola. ;-)
29. 5. 2015 13:42
Re: Famózních 141 kW
Dle GPS 330+.
A znovu uz nechci, dekuji pekne.
No, ale to bylo na motorce, mozna v aute je to jine... Ten sileny pocit, ze uz je to davno v haji a pri sebemensi chybicce nemam zadnou sanci na preziti, spolu s uklidnujicim pocitem, ze az pri brzdeni utikam hrobnikovi z lopaty... Kdo nezkusil, mel by, to je fakt.
Avatar - iudex
29. 5. 2015 13:41
Re: zivotnost ridicaku
Ide o to, na akej dlhej celkovej trase to rozriediš. Je jasné, že ak spravíš 30 km ostrým štýlom a zvyšok nádrže ideš normálne, tak ten priemer stiahneš. Ja ale myslím, že na test majú tak málo času, že spravia maximálne jednu nádrž a v rámci toho redaktori hotheč nešetria, možno na spotrebu idú tých 30 km, takže tam ten pomer ostrej jazdy a úspornej je opačný. A možno v teste ani nehovoria o spotrebe na nádrž, ale len o nejakom úseku a to potom môže byť iné hausnumero.
29. 5. 2015 13:41
Re: zivotnost ridicaku
Zrovna ty co jsem vypsal moc rovinnatých úseků nemají a spousta z nich je úzkch, nic moc povrch atp. Ve vesnicích zvolníš, aby jsi následně akceleroval. Opravdu odzkoušeno ;-)
29. 5. 2015 13:39
Re: Famózních 141 kW
>:-[] :yes: :yes: :yes:
29. 5. 2015 13:38
Re: Konkurence zničena
No jasne, to bylo o technice...Ted jen dodat ty jizdni dojmy >:-[]
Avatar - iudex
29. 5. 2015 13:36
Re: Famózních 141 kW
Jasné, na výkon si zvykneš rýchlo, ale kým u výkonného auta sa časom dostaneš do fázy "nie je to najhoršie", pri bežnom aute príde "sakra, nutne by to chcelo o polovicu viac koní". >:D
Keď som prednedávnom šoféroval 300k kompakt, tak pri plnom plyne som si povedal: nie je to zlé, ale čakal som možno trochu viac, zatiaľ čo pán, čo jazdil po mne, pri polovičnom plyne len híkal od nadšenia.
29. 5. 2015 13:35
Re: Konkurence zničena
Ale jde, jen je treba shromazdit na jedno misto vsechny, kteri jej jeli a trochu tequily... No, asi hodne tequily :-)
29. 5. 2015 13:34
Re: zivotnost ridicaku
ja když to tak před 5 lety zkousel cestou do jiznich cech, tak u tabora me tacho ukazal přes 230, ale výsledna spotřeba byla necelych 7l/100km při vzdalenosti přes 200km.
proto trochu pochybuju, ze normalni prumer tohodle auta bude 10 litru
Avatar - woody-alien
29. 5. 2015 13:33
Re: Famózních 141 kW
Právě jsem to chtěl napsat...už to odeznívá. ;-)
Avatar - woody-alien
29. 5. 2015 13:32
Re: Pane Dusile,
Nic proti. Ode mě to byl opravdu jen pokus o vtip. ;-) A při svém vlastním výběru jsem pochopitelně zohledňoval i tuto stránku věci.
Avatar - iudex
29. 5. 2015 13:29
Re: zivotnost ridicaku
Ja mám aktuálny priemer 7,98, takže pri slabšom a ľahšom Pole by som tých 7 videl ako reálnych pri rovnakom spôsobe používania.
Avatar - woody-alien
29. 5. 2015 13:29
Re: zivotnost ridicaku
Čistě pro zábavu si asi takovýhle auto koupí málokdo. HH je povětšinou stále jen HH, žádná víkendovka. A novej není v našich reáliích úplně za hubičku. Takže se předpokládá četnější než jen víkendový provoz....a spotřeba jde dramaticky dolů.
29. 5. 2015 13:29
Re: zivotnost ridicaku
a co ty ostatní kde mas rovinu a vesnice?
když vezmes nejakej prumer, tak jezdit za deset litru tak aby to nebylo tech prvních 10km když je motor studenej, a nebat se ze neprijdes o ridicak chce určitou miru "talentu",
29. 5. 2015 13:28
Re: Famózních 141 kW
To ale i v případě dvojnásobku koní :-)
29. 5. 2015 13:28
Re: Pane Dusile,
Jde o to, že auto se mi musí na první pohled líbit, pak si až sedám a zkouším. A u všech tří frantíků je buď venkovní nebo vnitřní design pro mně subjektivně nehezký. A chápu, že to není názor podložený daty nebo léty zkušeností, které nemám, ale budu v tom jezdit já :-)
Avatar - iudex
29. 5. 2015 13:27
Re: zivotnost ridicaku
Prísť o vodičák môžeš aj na Fabii, to nie je o tom. Keď som skúšal Golf R, tiež som šiel po okreske 200, aby som odskúšal limity, normálne tak samozrejme nejazdím. Takže to auto tiež ukazovalo nereálny priemer spotreby.
Avatar - fOE
29. 5. 2015 13:26
Re: Famózních 141 kW
To je to co ti u auta odejde nejdriv, ten pocit jaky ti pri zarazeni do sedadel, po tydnu je z toho jen zatlaceni do sedadel a po dvou tydnech jen "neni to nejhorsi". :-)
Avatar - woody-alien
29. 5. 2015 13:25
Re: Pane Dusile,
Já taky, však to byl jen vtípek. ;-)
Avatar - woody-alien
29. 5. 2015 13:24
Re: Famózních 141 kW
Ano, je to dětinské, ale aspoň malá odveta za tu jeho kočku,co mi chodí s.rát do růží. >:D
29. 5. 2015 13:23
Re: zivotnost ridicaku
Myslíš? Mít ho jako car4fun, tak klidně i 11 a nelitoval bych :-)
29. 5. 2015 13:21
Re: Konkurence zničena
Sakra, koukám, že mi některá konverzace unikla. No na blog by to vydalo >:-[]
Avatar - iudex
29. 5. 2015 13:20
Re: zivotnost ridicaku
Ide o test hotheču, tam nemôžeš očakávať podobný štýl jazdy, ako na Tvojom rodinnom aute (Octavia 1,8TSI, ak sa nemýlim, naviac tuším len so 118 kW). Ver, že mať to auto doma, tak na ňom jazdíš dlhodobo za 7.
Avatar - iudex
29. 5. 2015 13:15
Re: Famózních 141 kW
Ale aj to zarazenie do sedadla má svoje čaro. ;-)
Avatar - woody-alien
29. 5. 2015 13:14
Re: Konkurence zničena
Já s ním naštěstí na pokoji nebyl...a vzhledem k tomu, jak se "rozjel" u večeře, jsem dobře udělal. >:D ;-)
Avatar - iudex
29. 5. 2015 13:14
Re: Famózních 141 kW
Samotná rýchlosť nie je všetko, ale rozhodne je súčasťou zábavy. Raz na argument o nepodstatnosti rýchlosti povedal Dinar: a išiel si už tristovkou? Garantujem Ti, že pri tej rýchlosti sa na na nudu sťažovať nebudeš. ;-)
Avatar - iudex
29. 5. 2015 13:10
Re: Famózních 141 kW
Ako už písal woody, nejde len o ten absolútny výkon, ale aj o ten krútiak. Rozdiel Clio-Polo vo výkone je len 6 kW, čo sú zanedbateľné 4%, ale pri krútiaku má PGTI náskok 80 Nm, čo je 33% a to už je cítiť. Preto sa motor PGTI môže prejavovať ako silnejší, než motor CRS.
29. 5. 2015 13:07
Re: Konkurence zničena
Uspal tě Rohypnolem kamaráde! >:-[]
29. 5. 2015 13:07
Re: Pane Dusile,
Ale tohle jsou privátní investice a osobní preference, tedy akceptuji :-)
Avatar - iudex
29. 5. 2015 13:06
Re: Konkurence zničena
Čo Ti vyviedol? Lebo ja som s ním bol raz na izbe a našťastie nič podobné nenaznačoval. >:-[]
29. 5. 2015 13:06
Re: zivotnost ridicaku
Každý auto má svý určení. Nebudu si takhle testovat nafotvýho kombíka, naopak chování HH na dálnici je pro mě druhořadý, pokud má jít o auto pro zábavu.

Nepřesahovat výrazně limity neznamená nepřijít o noty, ale pár těch nádherných je. Výjezd na Ještěd od Roztání, Mělník-Dubá, Opava-Česká Třebová, v zásadě celý Beskydy. Vesničky za Jaroměří, Tábor-Loket, Hustopečsko, Dolný Kubín-Terchová-Žilina... ;-)
Avatar - woody-alien
29. 5. 2015 13:05
Re: Pane Dusile,
Nápadně ten jeho výběr připomíná některá výběrová řízení ve státní správě. >:-[]
29. 5. 2015 13:05
Re: Konkurence zničena
Ten podvozek je totiž prkenný, ale auto se dosti naklání. Takže pravdu mají všichni. Každopádně rozporuplné to auto opravdu je a obávám se, že sjednocený názor na něj ani nelze získat. :-)
Avatar - woody-alien
29. 5. 2015 13:02
Re: Famózních 141 kW
Podpis. U Swifta platí "kdo brzdí, ztrácí" a naučit se ho vodit, abys brzdit nemusel, jo - pro mě to zábava je. ;-)
29. 5. 2015 13:00
Re: Konkurence zničena
To si ani nechci představovat... >:-[] radši!
29. 5. 2015 12:58
Re: zivotnost ridicaku
takze spotřebu u tohodle auta budes udavat při jizde v kopcovitem terenu, nejlepe při závodech do vrchu, ale sazomet při klidne jizde po okreskách s kopce?
neznam zas tak moc useku i na silnicich 3. tridy, kde bys kvůli rychlosti nemoh prijit o ridicak a zrychleni tohodle vozitka je nekde jinde, nez toho mojeho lenocha ze 160k, takze tam tu rychlost dosahnes daleko drive...
a opravdu budes jezdit jenom kopcovite silnice treti tridy s plynem na podlaze??
Avatar - woody-alien
29. 5. 2015 12:58
Re: Konkurence zničena
Furt je to o autech ? Trochu se v tom ztrácím... >:-[]
29. 5. 2015 12:58
Re: Famózních 141 kW
Pakliže jde o zábavu, pak souhlas, neřešit desetiny. Znám auta nesmírně efektivní a rychlý, přesto s nimi zábava není, pokud se nebavíme o natírání souseda na semaforech. Bez diskuze ano :-)
Avatar - woody-alien
29. 5. 2015 12:56
Re: Konkurence zničena
Největší prasák je Emel - prej dvojitý přeplňování. >:D >:D >:D
29. 5. 2015 12:56
Re: Konkurence zničena
To nebyl test světa motorů baby... ;-) Klid, jen jsem se zeptal. Jet neznamená automaticky řídit :-)
29. 5. 2015 12:53
Re: zivotnost ridicaku
Jakákoliv m.dokleková silnička nižší třídy na Vysočině nebo kopcovitým terénu. Když jedu tvrději, pak věř, že i dolů to žere. ;-)
Avatar - woody-alien
29. 5. 2015 12:53
Re: Konkurence zničena
Tak takhle jsem to zase nemyslel. ;-) Clio není žádná posvátná kráva. Jen je v jeho případě rozptyl hodnocení až zarážející...nemyslíte ? Např. kdybych ho nejel, tak z testů vážně nevím, jestli novinářům nenastavují podvozek pokaždé jinak. Od prkna k měchuřině. Těch rozporuplných testů už bylo víc, ani se mi je nechce vyjmenovávat. A mimochodem, ten Váš k nim nepatří. Bavili jsme se o tom už právě v diskusi pod ním a uznávám, že Vy jste to auto opravdu vyzkoušel. Takže Váš názor respektuji, i když ve všem nesouhlasím. Co se týká J.Rejlka, to video s korekcí názorů si natočil on sám....v tom jsem bez viny. :-)
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2015 12:52
Re: Konkurence zničena
Jo fajn v čtení slov to nebude :-)
29. 5. 2015 12:51
Re: Konkurence zničena
Ale ty mudrlante... Jde o to, že se potřebuješ vyjádřit ke všemu. I k tomu o čem nemáš vyjma načtených testů ani páru.

Přitom zrovna tady se přímo nabízí nechat kluky, kteří srovnali v daný kategorii kde co (Mariachi a Woody) vypsat se a případně se max zeptat. Jejich jízdní zážitky a popis jsou pro mě mnohem cennější, neboť vím jak umí řídit. :-)

Já jsem tady třeba naprosto mimo...takže šoupu nohama ;-)
29. 5. 2015 12:50
Re: zivotnost ridicaku
jo, když pojedu do kopce se zatáčka, tak budu klidne na 15, ale pak prijde kopec dolu a spotřeba bujde dolu.
když pojedu se zatazenou ruckou, tak se na to dostanu, ale po par kilometrech uvarim brzdy.
kde s tim chces jezdit v normalnim provozu za 10 litru třeba 100km v kuse, abys neprisel o ridicak??
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2015 12:50
Re: Konkurence zničena
A co jste vydiskutovali? Nebylo by tam něco co by se alespoň vzdáleně podobalo pořadí? ;-)

U toho Pola ideálně obě verze i 1,4 TSI i tuhle novinku
29. 5. 2015 12:49
Re: Konkurence zničena
Tak z toho, co jsem jel, jen soucasne generace: FieSTa, Clio RS, pak dlouho nic a P208GTi, a pokud se Corsa trochu zkultivovala, tak OPC. A prave mi to tak pripada, ze to, co mi na tech prvnich dvou vadi (hodne ultimativni jizda ve FieSTe a mizerny interier v Cliu, spolu s nechopnosti obou jet aspon trochu relaxovane, kdyz clovek nechce zrovna zavodit) by mohlo Polo eliminovat, takze pokud se Polo GTI chova tak, jak si myslim, slo by na prvni misto. SSS nepocitam, to je takovej zvlastni soliter...
29. 5. 2015 12:48
Re: Konkurence zničena
"Nikdy sem Opel nemusel ale soudě podle Insignie OPC hodně se zlepšili". Číst umím, ty umíš psát? :-)
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2015 12:47
Re: Konkurence zničena
Webpaja opravdu občas něco přehlídne v textu a pak je schopnej se půl dne hádat navíc mi tohle dělá schválně. Mám to brát že ani ty nechápeš psanej text? ;-)
29. 5. 2015 12:47
Re: zivotnost ridicaku
Jsou druhy silnic, kdy nemusíš výrazně překračovat rychlost a spotřebu neudržíš ;-)
29. 5. 2015 12:46
Re: Konkurence zničena
Jste měli pokoj spolu? >:-[]
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2015 12:46
Re: Konkurence zničena
Vidim že to na tebe zase přišlo :yes: >:D

Prozradíš mi konečně co tě to to ráno v diskuzi nad testem SM chytlo? Že tě to dodneska nepustilo? >:-[]
29. 5. 2015 12:45
zivotnost ridicaku
to by me zajimalo, jaka je zivotnost ridicaku při spotrebe 10 litru v normalnim provozu.
ja mam tu starsi 1.8tsi a na 10 litru se dostanu jen když je auto studeny.
představa ze nekde po okreskách nebo na dalnici jedu v normalnim provozu za 10 litru znamena, ze mam vysoke riziko ztraty ridicaku.
29. 5. 2015 12:45
Re: Pane Dusile,
Příliš jsi odseparoval prakticky veškerou konkurenci, jestli ti sedí Polo...pak ho vem. Nic dalšího nenajdeš, pokud apriori nesedí třeba frantíci ;-)
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2015 12:44
Re: Konkurence zničena
Kdybys uměl číst tak ani ne :-)
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2015 12:43
Re: Konkurence zničena
A jaký si vymotal pořadí těch pěti nebo šesti ty? ;-)
29. 5. 2015 12:42
Re: Konkurence zničena
Jo no, funny as usual... >:D
29. 5. 2015 12:41
Re: Konkurence zničena
Soudit podle Insignie (předpokládám co kdo kde napsal) Corsu chce sakra odvahu ;-)
29. 5. 2015 12:40
Re: Famózních 141 kW
Taky jde o to, co je pro tebe zabava - jestli nechat se vrazit do sedadla 320Nm, nebo "jet rychle i spomalym autem", to pak muze to "silne" Polo podelat i SSS s "ubohou" 1,6 bez primeho vstriku, bez turba, bez DSG a prepinatelnejch tlumicu...
29. 5. 2015 12:40
Re: Konkurence zničena
A které jsi řídil? ;-)
29. 5. 2015 12:38
Re: Konkurence zničena
Vis jak...Chtel jsem napsat, ze jde o to, jestli to chces mit mekky a velky, nebo maly a tvrdy, to Polo je tak nekde mezi, je sice maly, ale muze bejt mekky i tvrdy a ma primej vstrik, ale...no radeji uz nic >:D
29. 5. 2015 12:31
Re: Konkurence zničena
"Polo konecne dohnalo konkurenci".

Nevis o nem nic, ale vis, ze pred tim byla konkurence lepsi a ted uz ji Polo dohnalo, no ja se kolem malych HH motam dost dlouho a nic podobneho bych netvrdil.
Avatar - Magister
29. 5. 2015 12:20
Re: Tohle Polo
Mi se taky líbí jeho koncept. Jen by ho mohli udělat trochu odlišnější od běžných modelů. Třeba alespoň možnostmi individualizace.
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2015 12:18
Re: Pane Dusile,
Jo toho beru že je jinde. Ale samozřejmě konkurent to je
29. 5. 2015 12:17
Re: Konkurence zničena
No myslím, že odsouzení všech novinářů co kdy Clio kritizovali, že se nedokázali odprostit od předchozí generace, vážně není správná. Zrovna včera jsem se s Kubou o Polu a konkurentech bavil a na adresu Clia toho mnoho pozitivního nezaznělo, ačkoliv samozřejmě má i své světlé stránky. :-)
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2015 12:17
Re: Konkurence zničena
Jo to může bejt správnej pohled! Nejhorší je že často mám pocit že jeden dva novináři udaj tón a ostatní pak už jen opisujou. Dělám v trochu jinym oboru a tam to tak funguje. A běda když se někdo opováží tu nastavenou linii narušit :-)
Avatar - woody-alien
29. 5. 2015 12:13
Re: Pane Dusile,
Tak ještě třeba Miník, ale cenově je to už řacha. ;-)
29. 5. 2015 12:09
Re: Konkurence zničena
Nejde o to, co se komu líbí, ale že slovo "nejoptimálnější" je nesmysl. "Optimální" je absolutní vyjádření.
To je jako říct, že někdo dojel do cíle nejprvnější.

Konec gramatického okénka, přepínám.
Avatar - woody-alien
29. 5. 2015 12:09
Re: Konkurence zničena
Už jsem se lek... >:-[]
Avatar - woody-alien
29. 5. 2015 12:03
Re: Konkurence zničena
S předchozím Cliem jsem toho moc nenajezdil, ale i z toho mála je zřejmé, že je nové Clio RS prostě hlavně jiné. A to tak jiné, že se od toho testéři často nedokáží oprostit a pohlížet na něj jako na nové auto. To by, myslím, ty jejich závěry vyznívaly přece jen jinak. Ostatně, takovej Kuba Rejlek na nové C-RS napoprvé taky dštil síru a když ho pak vzal do Bělé p/B, v přímém přenosu přehodnocoval názory.
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2015 12:02
Re: Pane Dusile,
Žádná další neni. 3 frantíky si vyřadil stejně jako Fiestu a Corsa která je podle mě možná nejlepší je ti drahá. Vybráno :-)
29. 5. 2015 12:01
Re: Pane Dusile,
Za mně spokojenost Pane Dusile. Už měsíc koukám po nějakém malém HH a příští týden plánuji podepsat právě Polo GTI. Mám vlastní zkušenosti s jízdou a chyběl mi právě nějaký hlubší technický popis, který jste, dle mého názoru, odvedl na jedničku. Tím jste ještě podpořil mé rozhodnutí koupit.

Zkoušel jsem Fiestu ST a přesto, že nabídne dravější jízdu, tak nevzhledný a nepraktický interiér spolu s nepohodlnými (na dlouhou jízdu) sedačkami mi nedovolí zvolit Forda. Naproti tomu má nové GTI vkusný praktický interiér, nabízí 5-ti dveřovou variantu a běžná jízda je velmi pohodlná.

Co se týče ostatních konkurentů, tak Corsa OPC začíná na Kč 554 900,-- což je od 94 tis Kč více než Polo GTI. A všichni tři Francouzi jsou mi nesympatičtí, takže nepřipadají v úvahu. Pokud někoho napadne ještě další srovnatelná konkurence, prosím podělte se :-)
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2015 11:59
Re: Konkurence zničena
Teď mi neuteč a ukaž mi kde rozumuju >:-[]
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2015 11:58
Re: Famózních 141 kW
Zrovna v týhle kategorii de předevšim vo zábavu. Jestli je konkurent vo nějakou desetinu rychlejší nebo pomalejší bych moc neřešil podstatný je celkový naladěnía pocit z auta
Avatar - Tomas Dusil, auto.cz
29. 5. 2015 11:57
Re: Konkurence zničena
Zajímavé postřehy. Mám osobní zkušenost se všemi těmito auty, teda s výjimkou poslední Corsy OPC, takže to mohu trochu srovnat. A slibuju, nebudu psát nic o technice. :-) Pro mě je jasně nejostřejším vozem dané skupiny Fiesta ST. U ní čim rychleji jedete, tím lépe zatáčí. A tak je tomu u všech opravdových sportovních aut. Je to to, čím se liší rychlá rodinná auta od sportáků. Clio R.S. se mi kdysi líbilo na okruhu Czech ring, ale pak silnici při týdenním ježdění jsem byl spíše zklamaný. Naopak Peugeot 208 GTI docela překvapil. Hlavně motor, ale i podvozek svoji lehkostí. Corsu OPC jsem kdysi řídil, ale ještě verzi před modernizací. A to mě nějak nenadchlo, ani nevím proč. Jednoznačně nejlepší ovladatelnsot mělo Clio R. S. minulé generace, ale zase moc nejelo.
29. 5. 2015 11:56
Re: Konkurence zničena
Muze bejt, pokud to nema byt z 50% rodinnej dostavnik, tak je tridver lepsi, uz kvuliva nastupovani.

No ja to spis myslel tak, ze Ford je malej a tvrdej, ale Ceed je velkej a mekkej... No, furt je to o autech >:D
Avatar - woody-alien
29. 5. 2015 11:53
Re: Famózních 141 kW
Na té 1.8 je nesmírně zajímavý ten krouťák (tedy u manuálu), ale jak vyplývá z odkazu, co jsem dal výše, ani to není všelék a s menším krouťákem zase jedeš jinak, třeba zábavněji.
29. 5. 2015 11:53
Re: Konkurence zničena
Je horsi co se tyka absolutniho ovladani a jizdy na krev, ale je podstatne lepsi celkove, to ale nikdo nezminil.
Novinarum si klidne ver, ale pak aspon nerozumuj, jako kdybys ta auta opravdu znal ;-)
Avatar - woody-alien
29. 5. 2015 11:51
Re: Konkurence zničena
No, někdy je to všelijaký a člověk v těch třídách trochu kličkuje, aby si nakonec koupil větší auto s 3 dveřmi. >:D ;-)
29. 5. 2015 11:51
Re: Pane Dusile,
Vzdyt pisu - nechte to projet jeste nekoho, kdo sepise jizdni dojmy a pak z toho ten test smichejte. Prece s tim testovanym autem nejezdite jen vy sam, nebo ano?
Avatar - Tomas Dusil, auto.cz
29. 5. 2015 11:49
Re: Pane Dusile,
Asi jak kdy. Ono je paradoxně těžší napsat čtivý dlouhý text, než krátký. Upřímně taky radši píšu třeba ojetiny apod. Tam to není tolik o pocitech, jako spíš o faktech. Ale jasně, žádný literát nejsem. To uznávám. Na druhou stranu, k čemu je literát, který o autech nic neví. Asi tam nemusel být tolik popis té techniky. Tím pádem by to ale bylo samozřejmě kratší. Taky mi přijde divné neustále popisovat, jak se v autě sedí apod. To je na každém, navíc Polo tady bylo tak proč to psát znova? Ale možná to někdy vyžaduje. K tomu odfláknutí. Nepřijde mi, že bych něco odfláknul, naopak, jsou tam podle mě zajímavé postřehy. Nicméně není to taková dojmologie, jakou tady asi někteří chtějí. Ale to tak holt je. Někdo píše jen dojmy, jiný raději fakta. Jsem ten druhý.
Avatar - woody-alien
29. 5. 2015 11:49
Re: Konkurence zničena
Vlastní zkušenost nebo jen teorie ? Ve shodě s mariachim musím říct, že zrovna v této třídě supermini HH jsem jenom zíral, jak se moje poznatky liší od testů. U Clia RS, u Fiesty ST ale i u 208 GTi. Tady je něco o Polu a zároveň o Cliu. ;-)
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2015 11:47
Re: Konkurence zničena
Jen 2 z nich navíc to už nějaká chvíle je. Tohle neni úplně moje kategorie
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2015 11:46
Re: Konkurence zničena
Já jel Cliem jen minulou generací a bohužel novinářum věřim že tahle je horší
Corsu OPC bych taky zkusil. Nikdy sem Opel nemusel ale soudě podle Insignie OPC hodně se zlepšili
29. 5. 2015 11:46
Re: Konkurence zničena
Nemyslim, ze by zajemci o maly HH uvazovali, jestli nevzit radeji podstatne mekci Ceed GT. A stejne tak zajemci o Ceed GT (btw.: i ten se dela jako tridverak, ve verzi ProCeed GT) uvazovali o malem HH.
29. 5. 2015 11:43
Re: Konkurence zničena
Jen se směj, líbí se ti, když na zadní sedačky skáčeš ? V 3 dveřáku běžná věc, pokud to nekupuješ pro 2 lidi. Za další v rozmezí 500-550 můžeš mít Ceed Gt a to je o třídu výš. Ta praktičnost je dnes vážně dost důležitá.
29. 5. 2015 11:41
Re: Konkurence zničena
DS3 drahé, malé, nepraktické, Clio - pouze automat, testy ho nepříliš pochválily, Fiesta ST - vhodná na ježdění, asi nejlepší, ale praktičnost + interiér nic moc, OPC na to jsem zvědavý, 208 Gti o trošku lepší než Fiesta St, ale zase jenom 3 dveřák, každému se líbí něco jiného, ale Polo je z nich nejlepší. 1. Polo 2. 208 Gti 3. Fiesta 4. OPC a RS
29. 5. 2015 11:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 5. 2015 11:33
Re: Pane Dusile,
Ja tu techniku celkem hltam, no nepomer mezi popisem techniky a jizdy je znacny. Tak se treba na testovani domluvte s nekym, kdo umi napsat jizdni dojmy a napiste test spolu.
Avatar - dal
29. 5. 2015 11:32
Re: Pane Dusile,
Když testoval Seata Leon X-Perience1,8tsi, tak jsem si myslel, že to Dusil odflákl.
Teď si myslím, že to prostě neumí napsat tak, aby to bylo čtivé.
Avatar - Tomas Dusil, auto.cz
29. 5. 2015 11:31
Re: Pane Dusile,
Asi máte pravdu. Snažil jsem to nějak podpořit tou technikou, zejména toho motoru. Tohle mi ale nikdy moc nešlo.
29. 5. 2015 11:25
Re: Konkurence zničena
U FieSTy a Clia. Citroen jsem nejel - tedy ne tak, abych o nem nejak referoval. Corsa OPC je pak u nas takova vzacnost, ze sehnat ji na projizdku se rovna zazraku, no projel jsem se v predchozi verzi Nurburgring edition a u te se moje dojmy s testem v podstate shodly.
Avatar - fOE
29. 5. 2015 11:21
Re: Konkurence zničena
Nejoptimalnejsi :yes: >:D
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2015 11:16
Re: Konkurence zničena
Zkus to konkretizovat. U kterýho si měl největší rozdíly od novinářů?
29. 5. 2015 11:15
Re: Konkurence zničena
Docela by me zajimalo, co o tech tebou odkazovanych autech vis - respektive co o nich znas z vlastni zkusenosti.
Protoze za sebe muzu rict jedine - zatim u zadneho auta se nerozchazela moje osobni zkusenost s novinarskymi testy tolik, jako u techto malych vzteklounu.
29. 5. 2015 11:09
Pane Dusile,
Technicky popis je paradni, no chtelo by to popsat trochu i jizdu, ktera mi prijde - zvlast u sportovne ladeneho modelu - podstatne dulezitejsi, nez aby byla odbyta jen par nic moc nerikajicimi vetami.
Avatar - Hammunasakra
29. 5. 2015 11:06
Re: Konkurence zničena
[odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]

Spíš naopak. Polo konečně dohnalo konkurenci
Avatar - MadPete
29. 5. 2015 10:53
Tohle Polo
se mi vždycky dost líbilo. Dost podivné, protože je od značky a ve velikosti, ve které zřejmě už nikdy nakupovat nebudu. Ale mít ho a navíc v GTi je lákavá představa. Asi přestanu plkat na netu a najdu si pořádnou práci.
29. 5. 2015 10:52
Famózních 141 kW
Tak nevím, spíše bych napsal průměrných, jelikož Fiesta nabídne myslím 134 a třeba Clio RS rovnou 147, tohle zapadá někam doprostřed, průměr. Líbí se mi však, že Polo dostalo 1,8, což by se dalo považovat trochu za nedostatek oproti konkurenci s podobnými výkony a 1,6 motorům, já v tom ovšem vidím jasný klad.
29. 5. 2015 10:41
Konkurence zničena
Polo nemá konkurenci, podobně jako Golf dá za stejné prachy co konkurence nejoptimálnější a nejvyváženější model. Z hlediska motorizace, poměr cena/výkon a užitná hodnota je to nejlepší, co se dá ve třídě sehnat. Je by to chtělo ho možná trošičku přiostřit a odlišit od normálních Pol, přece jen nějaký červený pásek a jiná kola jsou dost málo.