Zrychlení není všechno. Co třeba zvuk a celkový charakter motoru? Já třeba na víkendy mám šestiválcovou Themu. Ten motor má výkon jako dnešní 1,4T a na světlech by to prohrál i s 10 let starou Octavii II TDI, ale o tom to není. Když si s ní vyjedu, doslova se kochám zvukem motoru, jaký v ŽÁDNÉM dnešním autě už nenajdu. To je doslova balzám na duši :-) O spolehlivosti ani nemluvě... já nejsem člověk, co by auto měnil po dvou letech a chci vidět, jak na tom ty tříválce budou za 15 nebo 20 let s patřičným nájezdem km. Můj motor v Themě má základ už v 70. letech, ale troufnu si říct, že bude bez problémů běžet i době, kdy tříválcové turbo bude po třetí generálce. :-!
Ano, bohužel, často to tak je. Což je ve finále ku škodě pro finální produkt, protože dnes se i tak tradiční automobilky, jako třeba BMW, snaží postavit auto na míru lidem, kteří ho mají jen na "chlubení" a reálné vlastnosti aut je nezajímají a ani je nevyužívají. Jenže dnes je takových zákazníků víc, než skutečných řidičů. Třeba můj bratranec si v zimě koupil nový Cooper SD s téměř veškerou myslitelnou příplatkovou výbavou. Cena nesmyslná a pořád to je jen diesel. Ale on je tak spokojený... Mě však zajímá auto čistě z řidičského pohledu. Mám rád dobře namíchaný mix designu, luxusu a sportovnosti. Mazda mi přesně tohle nabídne bez zbytečného příplatku za image. Jasně, kdo by chtěl do CX-3 el. sedačky, skleněnou střechu, silnější motor než 150PS nebo dvouzónovou klimu, tak má smůlu. Mazda prostě nemá takovou možnost individualizace jako BMW, ale mě vrcholná výbava CX-3 naprosto vyhovuje a zaplatím za ní méně, než za srovnatelně vybavený Countryman. O X1 ani nemluvě... Přitom dílenské zpracování i použité materiály jsou s BMW srovnatelné.
Hmm, nejel. Opravuji, běžný uživatel tříhrnek v MINI nepozná... ;-) Šlo mi o srovnání s atmosférickou 1,6 v předchozí R56 Cooper. Přestože se jednalo o čtyřválec, je ta současná 1,5 s turbem fakt o moc lepší, dynamičtější.
Mluvte za sebe, já tím jel a poznám ho bezpečně. Upřímně, tříválec nepozná snad jen ten, komu připadá chod dnešních dehtů stejný jako u benzínu. :-! Spíš by mě zajímalo, zda jste jel někdy s BMW z 90. let s motorem R6 či V8? To byly motory...
Viděl jsi nové modely 3dv. a 5dv. v reálu nebo se s nimi svezl? Kvalita materiálů interiéru je úplně někde jinde. V době, kdy automobilky šetří, kde se dá, je interiér a jeho modularita wow. I motory na Cooper S a JCW z 1,6 narostly na 2,0. V dnešní době senzace, když dnes čtu, že auto střední třídy se nabízí i s 1,0
No s tou palicí je přesně Tvůj případ, zase úplně mimo. To už se více tomu Touaregu podobá Sorento, teda jen vzhledem zadní části, ne už tak jedním motorem a 6st. automatem 8-s
nechcem sa prieť, dvojku som skúšal aj ja a veľmi sa mi páčila a CX3 super voľba, ale prémia sa fakt často kupuje pre krúžky hviezdy a vrtule ako imidžový doplnok. Že sa nájdu aj ľudia, ktorí si ju kupujú pre iné veci je fajn.
podoba sice cisto nahodna [odkaz] [odkaz] ... ja viem... kto chce psa bit palicu si najde ;-)
ale vazne teraz.... mne to uz nepride moc pekne ak mini robi taketo mackopsy...... prvy mini bol vazne pekny.... ale tieto priserky co robi v poslednej dobe.... nepacia sa mi... ani stylove mi to moc nepride... skor gycove ... take perastene zrudicky..... navyse ani ten interier ziadana krasa.... aj bezne lacne auto ma krajsi.... ale tak ... proti gustu ziaden..... :yes:
Kolik lidí skutečně zajímá, co si o jejich autě myslí ostatní, kteří si ho nikdy nekoupí? Auto si kupuji pro sebe, né pro ty, co na něj budou koukat přes sklo z autobusu. Já se na to koukám ze svého pohledu, protože jsem nedávno velmi vážně o dvojce v nejvyšší specifikaci uvažoval a jako jediného konkurenta jsem bral v potaz právě Mini. Ale o tříválec nestojím a dát za Mni jak za dobře vybavenou šestku nebo novou MX-5 taky ne. Nakonec to vyřešila zkušební jízda s novou CX-3 2.0 AWD v manuálu, takže o mém budoucím autě mám už jasno. :-)
to porovnávanie s 2 nie je úplne fér, lebo z dvojky, aj keď je pekná a dobrá, mini nebude ani keď sa rozkrájaš, imidž nie je len o kráse. Niektoré vydarené modely mejnstrímu sú lepšie a krajšie ako niektoré prémie, ale ak niekde povieš, že máš mini, má to iný cveng ako keď povieš, že máš 2.
Auto vypadá parádně, zejména provedení zádě je super. :yes: Problém u nových Mini je, že pokud nechci tříválec, musím koupit verzi s cenovkou na úrovni Mazdy 6 G165 a to je už trošku drahý špás. Když jsem porovnával cenu Mazdy 2 G115 s Mini 5T, tak jsem si říkal, jak je ještě Mazda levná. Jasně, je tu silná image u Mini a na rozdíl od Mazdy bohatá možnost individualizace, ale dvojka v top verzi nevypadá o nic laciněji a v interiéru si troufnu říct, že je Mazda i hezčí (můj subjektivní názor).