Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mini Clubman F58: Britsko-německá stylovka jako kombi. Neoficiálně

Mini už vlastně není Mini a nový Clubman to jen dokazuje. Dorostl do velikosti malého auta.
Zpět na článek
25. 6. 2015 01:46
Re: jediné moderní Mini, které ještě tak akceptuji, je to zá
je to pro nás jistě velká rána, že neakceptuješ i jiné modely ... ;-)
Avatar - euro89
24. 6. 2015 16:43
Re: Krása, ale...
Zrychlení není všechno. Co třeba zvuk a celkový charakter motoru? Já třeba na víkendy mám šestiválcovou Themu. Ten motor má výkon jako dnešní 1,4T a na světlech by to prohrál i s 10 let starou Octavii II TDI, ale o tom to není. Když si s ní vyjedu, doslova se kochám zvukem motoru, jaký v ŽÁDNÉM dnešním autě už nenajdu. To je doslova balzám na duši :-) O spolehlivosti ani nemluvě... já nejsem člověk, co by auto měnil po dvou letech a chci vidět, jak na tom ty tříválce budou za 15 nebo 20 let s patřičným nájezdem km. Můj motor v Themě má základ už v 70. letech, ale troufnu si říct, že bude bez problémů běžet i době, kdy tříválcové turbo bude po třetí generálce. :-!
Avatar - euro89
24. 6. 2015 16:34
Re: Krása, ale...
Ano, bohužel, často to tak je. Což je ve finále ku škodě pro finální produkt, protože dnes se i tak tradiční automobilky, jako třeba BMW, snaží postavit auto na míru lidem, kteří ho mají jen na "chlubení" a reálné vlastnosti aut je nezajímají a ani je nevyužívají. Jenže dnes je takových zákazníků víc, než skutečných řidičů. Třeba můj bratranec si v zimě koupil nový Cooper SD s téměř veškerou myslitelnou příplatkovou výbavou. Cena nesmyslná a pořád to je jen diesel. Ale on je tak spokojený... Mě však zajímá auto čistě z řidičského pohledu. Mám rád dobře namíchaný mix designu, luxusu a sportovnosti. Mazda mi přesně tohle nabídne bez zbytečného příplatku za image. Jasně, kdo by chtěl do CX-3 el. sedačky, skleněnou střechu, silnější motor než 150PS nebo dvouzónovou klimu, tak má smůlu. Mazda prostě nemá takovou možnost individualizace jako BMW, ale mě vrcholná výbava CX-3 naprosto vyhovuje a zaplatím za ní méně, než za srovnatelně vybavený Countryman. O X1 ani nemluvě... Přitom dílenské zpracování i použité materiály jsou s BMW srovnatelné.
24. 6. 2015 16:15
Re: Krása, ale...
Hmm, nejel. Opravuji, běžný uživatel tříhrnek v MINI nepozná... ;-) Šlo mi o srovnání s atmosférickou 1,6 v předchozí R56 Cooper. Přestože se jednalo o čtyřválec, je ta současná 1,5 s turbem fakt o moc lepší, dynamičtější.
Avatar - euro89
24. 6. 2015 15:54
Re: Krása, ale...
Mluvte za sebe, já tím jel a poznám ho bezpečně. Upřímně, tříválec nepozná snad jen ten, komu připadá chod dnešních dehtů stejný jako u benzínu. :-! Spíš by mě zajímalo, zda jste jel někdy s BMW z 90. let s motorem R6 či V8? To byly motory...
Avatar - Blue Sun
24. 6. 2015 15:27
Hm
No, i když je to hnusné jak cikánka v noci, stejně se to kvůli pochybnému prémiovému statutu bude prodávat...
Avatar - Barry Lyndon
24. 6. 2015 15:23
jediné moderní Mini, které ještě tak akceptuji, je to základ
všechno ostatní je hrůza a děs (stejně tak Fiat 500 a jeho xxl deriváty)
Avatar - 3_diamanty
24. 6. 2015 14:52
Re: toto uz nie je moc mini
kvalitu nespochybnujem, koniec koncov za tu cenu to nemoze byt moc nekvalitne ;-) ze mam pravdu
24. 6. 2015 14:40
Re: toto uz nie je moc mini
Viděl jsi nové modely 3dv. a 5dv. v reálu nebo se s nimi svezl? Kvalita materiálů interiéru je úplně někde jinde. V době, kdy automobilky šetří, kde se dá, je interiér a jeho modularita wow. I motory na Cooper S a JCW z 1,6 narostly na 2,0. V dnešní době senzace, když dnes čtu, že auto střední třídy se nabízí i s 1,0
Avatar - 3_diamanty
24. 6. 2015 14:27
Re: toto uz nie je moc mini
no ale ja si nemozem pomoct.... vobec sa mi ten maxi mini nepaci.. ;-\

a to mam auta z britanie moc rad
24. 6. 2015 14:20
Re: toto uz nie je moc mini
No s tou palicí je přesně Tvůj případ, zase úplně mimo. To už se více tomu Touaregu podobá Sorento, teda jen vzhledem zadní části, ne už tak jedním motorem a 6st. automatem 8-s
24. 6. 2015 14:20
Re: Krása, ale...
nechcem sa prieť, dvojku som skúšal aj ja a veľmi sa mi páčila a CX3 super voľba, ale prémia sa fakt často kupuje pre krúžky hviezdy a vrtule ako imidžový doplnok. Že sa nájdu aj ľudia, ktorí si ju kupujú pre iné veci je fajn.
Avatar - 3_diamanty
24. 6. 2015 14:11
toto uz nie je moc mini
podoba sice cisto nahodna [odkaz] [odkaz] ... ja viem... kto chce psa bit palicu si najde ;-)

ale vazne teraz.... mne to uz nepride moc pekne ak mini robi taketo mackopsy...... prvy mini bol vazne pekny.... ale tieto priserky co robi v poslednej dobe.... nepacia sa mi... ani stylove mi to moc nepride... skor gycove ... take perastene zrudicky..... navyse ani ten interier ziadana krasa.... aj bezne lacne auto ma krajsi.... ale tak ... proti gustu ziaden..... :yes:
24. 6. 2015 13:59
Správné označení modelu je F54
Dále k článku, na první pohled je patrné, že rozvor je větší než u MINI 5dv
24. 6. 2015 13:58
Re: Krása, ale...
Doporučuji tříválec 1,5 vyzkoušet, jede skvěle a tříhrnek nepoznáte.
Avatar - euro89
24. 6. 2015 13:31
Re: Krása, ale...
Kolik lidí skutečně zajímá, co si o jejich autě myslí ostatní, kteří si ho nikdy nekoupí? Auto si kupuji pro sebe, né pro ty, co na něj budou koukat přes sklo z autobusu. Já se na to koukám ze svého pohledu, protože jsem nedávno velmi vážně o dvojce v nejvyšší specifikaci uvažoval a jako jediného konkurenta jsem bral v potaz právě Mini. Ale o tříválec nestojím a dát za Mni jak za dobře vybavenou šestku nebo novou MX-5 taky ne. Nakonec to vyřešila zkušební jízda s novou CX-3 2.0 AWD v manuálu, takže o mém budoucím autě mám už jasno. :-)
24. 6. 2015 12:03
Re: Krása, ale...
to porovnávanie s 2 nie je úplne fér, lebo z dvojky, aj keď je pekná a dobrá, mini nebude ani keď sa rozkrájaš, imidž nie je len o kráse. Niektoré vydarené modely mejnstrímu sú lepšie a krajšie ako niektoré prémie, ale ak niekde povieš, že máš mini, má to iný cveng ako keď povieš, že máš 2.
Avatar - euro89
24. 6. 2015 11:11
Krása, ale...
Auto vypadá parádně, zejména provedení zádě je super. :yes: Problém u nových Mini je, že pokud nechci tříválec, musím koupit verzi s cenovkou na úrovni Mazdy 6 G165 a to je už trošku drahý špás. Když jsem porovnával cenu Mazdy 2 G115 s Mini 5T, tak jsem si říkal, jak je ještě Mazda levná. Jasně, je tu silná image u Mini a na rozdíl od Mazdy bohatá možnost individualizace, ale dvojka v top verzi nevypadá o nic laciněji a v interiéru si troufnu říct, že je Mazda i hezčí (můj subjektivní názor).