Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Porsche 911 Targa 4S Exclusive Mayfair Edition: Na počest závodu Targa Florio

Porsche Exclusive připravilo speciální edici modelu 911 Targa 4S, připomínající úspěchy automobilky na slavných vytrvalostních závodech Targa Florio.
Zpět na článek
Avatar - blake26
7. 8. 2015 09:45
Re: Brouk
keby chceli zakaznici nieco ine uz davno je 911 dizajnovo niekde inde, snad si nemyslis ze by porsche nevedelo urobit zaujimavy dizajn ..... skus si len pozriet ine legendarne modely Merc G, Fiat 500 atd. aj to Gcko mas na tisic sposobov a nemyslim si ze ludia sa za nim neotocia ked ide v AMG verzii po ulici.... btw 911 991 je pre teba mozno dizajnovo nudne auto len treba sa obcas na tom aute (resp. aspon raz za zivot previest) aby si zistil co ti ponukne po stranke jazdnych vlastnosti a zazitkov a hned by si zabudol aj na tu tebou spominanu macicku (GT3 a GT3 RS by jej ukazalo kto je pan o Turbe ani nehovorim) >:-[]
7. 8. 2015 09:30
Re: Brouk
Vis, tvoje komenty a plivani na cokoliv kde neni hvezda mi prisly driv vtipny, dnes uz jen trapny :-) jestli jsi se s F-T bal jet do zatacek, pak rezervy hledej v sobe. Duvera s jakou se muzes oprit v oblouku o predni kola je spickova, volanty jsou dva druhy a co bych vytykal ja je, ze pri rychlostech +250 a rychlych zatackach bych uvital vic pritlaku na zadni naprave, coz by mohlo resit pevny a rozmernejsi priplatkovy kridlo.
Ostatni co jsi napsal jsou jen takovy plky ;-)
Avatar - CHerokee
7. 8. 2015 08:30
Re: Brouk
Jo, to jsem si taky říkal. Pak jsem měl možnost si pořádně F-Type R AWD vyzkoušet a bylo to zklamání. Rychlý a hlučný a krásný to ano. Ale těžký, neohrabaný, hlavně na předku, že s tím bylo strach jet rychle do zatáčky. K tomu některé nedodělky v interiéru, které uvidíš, až v tom sedíš, nic moc volant...a změníš názor.
Avatar - 3_diamanty
6. 8. 2015 21:40
Re: Brouk
alebo inak povedane ....... auto rozmerov pomaly strednej triedy s razvorom maleho auta na urovni mitsubishi spacestaru ci felicie ....

stare carrery sa mi pacili.... ale pred touto novou amorfnou 911 krat prezvejkanou by som uz uprednostnil F - type coupe :yes: jag je kompaktnejsi ako carreera ale pritom ma od nej 17,2 cm vacsi razvor co sa prejavi aj na rozlozeni hmotnosti aj taziska a celkovej atletickosti a vyvazenosti dizajnu .... podla mna F-type vyzera ovela lepsie ako sucasna carrera s tou coraz tlustejsou rozplacnutejsou zadnicou ... [odkaz] [odkaz] F type :yes: jeho super dizajn je skratka dychberuci a bezkonkurencny a superelegantny zaroven... je to nieco co tazko popisat slovami :yes:
Avatar - hedvin
6. 8. 2015 20:18
Brouk
Tísíc variací na brouka a nic nového pod sluncem. Ale prachy vydělávají na SUV.
Avatar - CHerokee
6. 8. 2015 17:33
Moc pěkné
Ještě s poctivým nefoukaným motorem 3,8! :yes: