Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Trafic Formula Edition: Stylové pruhy a alcantara pro francouzskou dodávku

Své angažmá v různých formulových sériích chce Renault využít i prodejně. Na trh míří „formulový“ Trafic.
Zpět na článek
Avatar - white label
16. 8. 2015 21:48
?
Vypadá to jak větší pohřebák "sponzorovaný" Pepsi-Colou...
16. 8. 2015 20:58
Re: T4 111kW
Tak to je ešte vo hviezdach, čo bude po 200 tis. km, v tom s Tebou súhlasím - vyššie som tiež písal, že na väčšiu záťaž by to chcelo nejaký ten objem valcov naviac. Tu však ide vpodstate o auto slúžiace ako osobné, takže ten motor považujem za viac ako primeraný.
S tými spotrebákmi na rýchlu výmenu máš tiež pravdu, ale to žiaľ platí celoplošne, a na všetko, nie iba na autá.
16. 8. 2015 18:01
Re: T4 111kW
Máš bohužel pravdu, jen jsem si posteskl. ;-) Btw by mě zajímalo, jak tahle sázka Renaultu na downsizing u Trafica v Evropě vychází?
16. 8. 2015 16:01
Re: T4 111kW
Ale přesně o tohle přece jde.Když si koupíš auto, které ti bez problémů vydrží s běžnými servisními náklady 10-15 let,tak co budou všichni ti výrobci dělat s tím co za tu dobu vyrobí? Budou dělat na sklad?Bohužel to se dneska netýká jen aut,ale i praček,ledniček atd. 8-s
16. 8. 2015 15:49
Re: T4 111kW
Úplně s tebou nesouhlasím, downsizing do dodávek moc nepatří. Ještě možná do těch osobních, které nebudou přetěžovány. Jsem zvědavý jak budou tyhle biturbo motůrky vypadat po 200k km s vytěžováním do maxima, tedy s celkovou hmotností 3,5t? Například rozvozová auta, tady bych viděl raději poctivý 2l vznětový 4válec s normálním turbem, co zvládne najet 300k km u prvního majitele bez problémů a pojede dál...

Tak nějak mi přijde, že se dneska vše dimenzuje jako spotřebka - kup auto jednou za 3 roky, najeď max 150k km a vyměň ho. Jinak se ti to začne sr*t (ku*vítka co jsme ti tam dali) a budeš nám cálovat za servis :no:
16. 8. 2015 00:11
Re: T4 111kW
Hlúpemu napovedz... Presne jak napísal Futurista - čo podľa teba tí výrobcovia predvádzajú? Práve Renault naskočil na vlnu downsizingu tým najlepším spôsobom. Motor s malým objemom, pomerne vysokým výkonom (107 kW) a nízkou spotrebou - priemery oscilujúce okolo 7 litrov sú reálne minimálne tak ako tých 7,5 litra u tvojho T4. Keď vezmeme v úvahu, že motor tvojho auta má objem 2,5 litra a 5 valcov, ten pokrok, ktorý reprezentuje francúzsky 1,6 DCi, je obrovský.
Rozdiel 4 kW v neprospech Renaultu mi nepríde nijak negatívny, naopak, dvojturbo sľubuje podstatne vyšší efekt v podobe ponuky vysokého krútiaceho momentu v širšej škále otáčok, čo sa medziiným pozitívne podpisuje jak na dynamike, tak na spotrebe.
Takže ešte raz - čo tak hrozného tí výrobcovia predvádzajú, že staré sa ti zdá lepšie ako nové? Mimochodom, ak sa nemýlim, tak T4 začínal na 50 kW s 1.9D, Trafic dnes začína na 66 kW u skrine a na 70 kW pri osobnej verzii. Tak kde je problém?

P.S. Tú poznámku o prekladači si nabudúce nechaj. Len aby si ty rozumel slovenčine aspoň toľko, ako ja češtine.
15. 8. 2015 22:03
Re: T4 111kW
Asi ho zajímalo, co ti výrobci předvádí? Mám takovej dojem, že ač ti přeji spousty dalších km, tak dnes jsou tyhle osobní dodávky o ku.evskej krok dál. Jak motorově, tak komfortem.

Osobně jsem jel Traficem Generation minulé generace, 1,9 dCi 84kW na autosalon do Ženevy, a motorově naprosto v pohodě stačil, o komfortu pro sedm lidí nemluvě. A když vidím dnes,kam nová generace postoupila, vůbec se nemá majitel takovýho vozu za co stydět.
15. 8. 2015 21:37
Re: T4 111kW
Co nechápeš? Zkus použít překladač.
15. 8. 2015 19:28
T4 111kW
..s reálnou spotřebou 7,5 mi bude dělat radost ještě hoooodně dlouho, když vidím, co všichni výrobci předvádí. Včetně nadkoncernu.
15. 8. 2015 19:11
Re: SUV
Nemyslím si. Těch 140 koníků dopovaných dvěma turby s krouťákem 340Nm je stále víc, než má - mým odhadem - 80% aut na silnicích. Koukám, že zrychlení je srovnatelný s Octou 1,6 TDI, takže není o čem...

Navíc jak čtu, je to určeno Holandsku, a tam lidi myslej malinko jinak než u nás.

Vypadá dobře. Osobně ale takový serepetičky na autě moc nemusím.
15. 8. 2015 18:22
Re: SUV
Tak niečo vyše 100 kW papierovo na také veľké auto možno nie je veľa, na druhú stranu má to dve turbá a dobrý ťah bude mať v širšom spektre otáčok ako papierovo silnejšia konkurencia. Podľa testov vyniká nízkou spotrebou. Ale jasne, ak chceš ťahať dvojtonový vlek, chcelo by to litrík objemu navrch.
15. 8. 2015 15:24
Re: SUV
Škoda, že mu chybí pořádný motor ;-)
15. 8. 2015 13:34
Re: SUV
>:D :yes:
Inak je to krásny kus auta. Síce dodávka, ale pre veľkú, aktívne žijúcu rodinu je to hádam aj vhodnejšie auto ako MPV. Iba cena mi príde privysoká. Pre zaujímavosť som pred časom zisťoval slovenské ceny a 8-miestne auto s dobrou výbavou a najsilnejším motorom 1.6 DCi by mi predali za cca 26.000,-€ vrátane DPH.