Redakte není nucena pouzívat agenturní zprávy. Krome toho agentura ČTK je známá castými chybami.
Jinak pokud by mela redakce redaktora který rozumí tematu a zprávu ČTK si pred zverejnením precte tak ten clovek by si hned vsiml toho co nesedí. V tomto prípade není treba nic zdlouhave overovat.
Z vlastnej skúsenosti práce v redakcii viem, že na overovanie údajov agentúrnych správ často vôbec nie je čas. ;-\ Na druhej strane je rozdiel nahodiť za deň 35 správ alebo len 10. V každom prípade by som si radšej prečítal pár kvalitných správ ako plno blbostí a poloprávd, no počet kliknutí asi nepustí...
Ano bohužel dlouho jen přepisují tiskové zprávy. Ano můžou je přepsat, ale měli by to překontrolovat a mohli by se namáhat a dát tam třeba svojí myšlenku jako třeba komentář, úvahu a pod. Ale to je asi moc.
No a nic jako. Tvrdí snad nekdo ze "je ubyde"? Toto je úplne normální informace o výsledcích za první pololetí (i kdyz díky agenture ČTK trochu nepresná). Tak nevím co se vzrusujes. Evidentne nechápes co to znamená zpravodajství.
No a co jako? Přece se nemůže furt navyšovat výroba. Logicky musí nastat útlum nebo kolísání. Však ono je neubyde. Můžou bejt rádi a to nejen VW ale i ostatní výrobci, že lidi furt kupují za víc a víc peněz stále horší a horší auta s blbejma motorama. Nesnáším lean managery. :-! Všechno akorát ojebávaj a šetří kolikrát až tak, že to do očí vyloženě křičí a ještě jim nevadí si za to říct příplatek. :-(
Ty prodeje Q7 más nejak nízké, rocní výroba Q7 je podstatne vetsí.
Jinak tentokrát nepouzívá mozek predevsím agentura ČTK, coz není nic nového, a redakce to sem proste jen mechanicky narve i kdyz je známo ze v textech ČTK bývají casto chyby.
Samozřejmě, že za poklesem produkce není náběh Q7 pokud se nechrlí auta na sklad. Ta se prodává lépe než loňský rok (5716 vs 5995ks), ale nejvíce pokles prodejů Up+Citigo+Mii. 1-6 2014: 103416ks vs 89125ks 2015. Nejvíce -12956ks Up.
Q7 se prodávalo 2009-2014 mezi 10.500 - 12600 ks za celý rok.