Upřesnil bych, že u Fabie nikdy nebyly zároveň 1.6 77 kW a 1.2 TSI, tyto motorizace se střídaly během faceliftu. Pouze se po určitou dobu alternativně nabízela 1.4.
tak ono sucasny ceed 2 generacie 120 konovu obstaroznu 1,6tku cvvt vobec neponuka a nikdy ani neponukal ... a za druhe ako je vidiet tak ide len o nejaku limitovanu ediciu tohto hyundaia ...
skor si pozri cenu 1,6GDI u i30-tky .... a porovnaj to s cenou ceedu 1,6GDI ... to bude mat vacsiu vypovednu hodnotu .... inak ceed sa dnes uz nemusi nikomu cenou podlizovat.... predaje a uspech vravia jasne.... to auto za tie bubaky stoji... ;-)
No ja nevim, me tedy cena oproti i30 prijde docela premrstena, je mozne, ze za pul roku, taky ceny spadnou,ale za min penez vice muziky u Hyundai. Otazka vzhledu je vec jina, to se kazdemu muze libit neco jineho.
[odkaz]
Jenže realita je taková, že tam, kde byly v nabídce zároveň srovnatelné přeplňované a atmosférické motory, tak kupující stejně dávali více až hodně přednost těm přeplňovaným. Když třeba vezmu údaje ze Spritmonitoru a záznamy o jednotlivých motorizacích, tak to taky o něčem vypovídá, namátkou:
Focus 3 1.0 EB 74kW vs. 1.6 77kW - 52 vs.19
Focus 3 1.0 EB 92kW vs. 1.6 92kW - 159 vs. 5 (!!!)
Megane III (09-13) TCe 85/96kW vs. 1.6 74/81kW - 102 vs. 56
Fabia II (08-13) 1.2TSi 77kW vs. 1.6 77kW - 92 vs. 41
Astra 1.4T 88kW vs. 1.6 85kW - 57 vs 45 (zde ale mix 2 generací H a J)
Mně z toho vyplývá, že automobilky nabízejí to, co se prodává, alias trh většinově chce.
co sa tyka spotreby.... vsetko je pekne na stranke od kie jasne napisane.... tu nema zmysel pozerat dookola chybne/neuplne tabulky na tejto stranke ... lebo podobne ako aj vcera... zase to zavedie citatela kdesi do omylu a toto auto ako aj citatel si to nezasluzia
v kombiku nebude... tento 150kw motor je vyhradeny len pre 5 dverovy ceed GT a trojdverovy pro ceed GT .....
rozsirenie ponuky o trojvalce nadchyna asi malokoho.. ale bohuzial taky je trend.... kto nema dnes turba akoby uz pomaly ani neexistoval bez ohladu na logiku kupi tychto turboverzii...... osobne by som volil GDI s manualom.. pripadne 1,4 cvvt.... tu sa nic nezmenilo a za toto patri kii velka pochvala :yes:
auris je na tom podobne.. s prichodom turba 1,2T nevypadla z ponuky ziadna atmosfera ... je to sikovne riesenie... rozhodne lepsie ako atmo hned pri prvej prilezitosti odpisat a spoliehat sa len na turba ... ;-)
suhlas..... je velkym plus ze atmo ostavaju..... naopak prichodom turba sa moze klientela este rozsirit... cakam narast predaja ceedu.... :yes: idu na to sikovne :yes:
paci sa mi to auto.... ma nieco v sebe... okrem emocii a elegancie... je to bezpochyvby aj jedno z najpriestrannejsich aut svojej triedy... cisla neklamu :yes:
raz darmo.... doma je doma.... paradna galeria ktora krasu auta tak nejak este umocnuje :yes:
ceed zreje ako vino.. z bojazliveho benjaminka ( v r 2006 ) je dnes pomaly triedny "casanova" ... tomu vravim viditelny pokrok a najdenie zdraveho sebavedomia :yes: z koristi sa stal lovec .... krasna premena
spolu s leonom dnes dve najkrajsie auta triedy podla mojho rebricka :yes:
Cas terpve ukaze, jaka byla 3-hrnkova vyvojova vetev. FSI zapadla v zapomneni.
Osobne volim 1.4 atmosferu, protoze chci, aby auto vydrzelo alespon deset let a 200t km. I tomu, kdo ho bude jezdit po me. Mozna s timto pristupem automobilky nesouhlasi, neb potrebuji vice prodavat a prodavat.
Je vytecne, ze Kia ponechala ve vyrobe vytecne atmosfery. Zakaznik ma miznost volby, jestli priplati 30 klacku za 1 litr spotreby na papire a vyssi servisni naklady. Uprimne - na bezne trajdani bych litr nevolil ani omylem a na dalnicni jizdy nebo delsi trasy bych volil bud diesel nebo silnejsi benzin...
Nicmene moznost volby je pro zakaznika skvelou zpravou. To koncern rovnou postavil zakazniky do pozice testovani nespolehlivych TSI. I kdyz... on ten koncern vlasne nemel ani dvakrat zdarile atmosfery FSI...
Fajn - Zajímalo by mně, jak si zlepšilo odhlučnění od kol na 17" kolech. Kia před FL pro mně byla na úrovni Škody a před Leonem... Focus po FL pravděpodobně hraje zcela jinou ligu. Jak je na tom Ceed teď?
Pěkné...
Pokud bych si měl opět vybrat tak za mě asi opět SW v bílé a výbava GT line - ty diody dole jsou fajn.
Co mě v ceníku zaujalo je Paket NAVI - za 8.000Kč (!) je pro Exclusive a GT Line navigace s parkovací kamerou. Přátelé, kdo tohle nabídne? Zajímavostí je ale (u navigace) nepřítomnost CD mechaniky, holt Kia už CD médium odepsalo :-)
Nicméně v porovnání s konkurencí jsou levnější i jiné pakety - Winter (sedadla a volant) za 8.000, Xenony za 25.000...
na konkurencnom webe je galeria 162 fotiek z tejto prezentacie. Tym nechcem povedat, ze by mi nejako extra chybali (mohli ste tam ale dat fotku sedaciek Recaro v C´eede GT)...ale, kto chce vidiet viac...:
[odkaz]
Miestami mi to pripada skor ako reklama na Žilinu, cestu od Rajca do Čičman ( hothatchisti by si pochvalovali ;-) ) a dedinku Čičmany... ;-)
Zrovna jsem chtěl napsat o i20 přesně to samé. Hyundai výrazně stáhl cenový rozdíl a přesto, že i20 je v současné generaci objektivně hezčí a lepší auto než v minulé, tak cenová úroveň za "použitelné" motory poslali prodeje do propasti a z avizovaného duelu proti Fabii se stala fraška.
A no tak, zas žádný zázrak to neni, prostě normální auto nižší střední. 1.0TGdi za 384? Tak až 30-40k Kč slevní, tak se to bude prodávat, jinak je tu stále atmo 1.6GDI.
Btw k příspěvku výše ohledně nafty, měl jsem předváděcí jízdu se silnější 1.6CRDI/94kW a subjektivně táhl hůř než moje služební OII 1.6TDI a to už je co říci >:D
Ale není také nikterak výjmečné, uvnitř celkem fádní, to Kia hraje trocu na lepší notu, i když z nového Sportage jsem trochu rozčarovaný. Hyundai v ČR zaujala velmi zajímavou pozici, někteří ji mají rádi, nabídne už docela solidní vozy, ale na druhou stranu si hrají na něco, co nejsou, včetně "trucování" že nepůjčí do testů své vozy a v reklamách se naváží do Škodovky. Pokud bych nedostal oooobrovskou slevu, tak je Hyundai poslední automobilkou, od které bych si koupil auto.
tak si myslím že chlapci korejští míří čím dál tím výš. Cenově přeskakují mainstream, focuse i golfa třeba si troufají na příčky nejvyšší to aby se začalo třást Volvo, MB i BMW. Nakonec BMW má už taky tříhrnek že ano? Ale jen aby ten dopad nebyl příliš tvrdý. Ambice jsou jedna věc a realita druhá, stačí se podívat na sesterskou i20. Té nepomohla ani superagresivní mediální masáž. A v zásadě až na to přeposilované a nekomunikativní řízení to není špatné auto.
pozeram, ze vybava asi zhodna s tou kamaratovou, motor tiez... :-):yes:
Co sa tej buracky tyka - uprimnu sustrast. :-!
Pocity si ale popisal presne ako ma ten kamarat, akurat, ze ani na hluk od kolies si nestazuje ( obuva ale 16" s nizsim valivym odporom, s tym, ze on nieje pretekar ;-) )
Ano, tento cednik v tejto vybave je hadam najpodcenovanejsie auto v tejto triede !
To, ze ceny sa ale teraz upravili, podmienky servisu a pod. tiez - to je len vysledok stupajuceho sebavedomia Kie, a ja sa im necudujem. ;-):yes:
Ceed před FL jsem vlastnil do srpna (totální havárie) asi 1,5 roku v 1.6 CRDi a full výbavě (kola 225x45 R17) a domnívám se že se jedná o jeden z nejpodceňovanějších kusů na trhu. Řídil jsemi chudší verze a rozdíl je i mezi výbavami značný, nicméně za mně:
+ velice jistý podvozek (především směrem k dálničním přesunům)
+ perfektní výbava za nepřekonatelnou cenu (kamera, navi, asistenti, el.sedadla atd)
+ velice dobré dílenské zpacování
+ kultivovaný motor
+ slušný kufr (4 členná rodina a týden v kempu - vše včetně lednice v kufru!)
- hlučnější od kol
+ akce 777 (tehdy i na servis, dnes již neplatí!)
+ naprostý nezájem zlodějů
+ atraktivní vzhled
- nižší podvozek (pocitově)
+ kvalitní ochrana podběhů, provedení podvozku
OK, nyní k faceliftu - naprvní dobrou a po shlédnutí ceníku (SW):
- trochu jinak koncipované výbavy, o něco vyšší ceny (nižší slevy), servis již není zdarma...
Kia už nemá důvod se podbízet - já hodnotím velmi kladně někde na úroveň Škody a v mnoha ohledech (komfort jízdy) dál. Pro mne 2.-3. volba.
V plné výbavě vychází Ceed SW v Exclusive za 664 890 Kč je to ta nafta 1.6 CRDi s 7 DCT.Ta cena ceníková po slevě 30 000 Kč.Ještě je tam prostor na slevu prodejce.To tam prakticky ve výbavě už nic nechybí.
"...To zas tak kvalitní není," Ale je. :-! Staci si precist 100t km test od soudruhu v AutoBild/AutoTIP #18/2015. OTOH, ten FL se moc nepovedl, a ceny jsou uz nekde jinde. Nechme se prekvapit co nova Astra K bude stat, s turbo motorem. ;-\
Mne by se nejvíce líbilo, kdyby sedli do těch motorizací a porovnaly je, Hlavně GDI vs TGDI. Popřípadě to srovnali s konkurencí ;) U korejců je to novinka a není to malý výrobce, chce to větší pozornost.
A ostatní automobilky nedávají slevy? :-) Navíc jediné měřítko porovnání je právě ta ceníková cena.
Netvrdím, že je Ceed špatné auto, myslím že je to jedno z nejlepších korejských aut, co kdy vyrobili, ale ta cena turba je nadsazená. Třeba za 364 tisíc se dá sehnat skladovej Fokus v kombiku s litrovým EB :-) Astru kombi za 399 1,4T, a o Meganech nemluvim, v kombíku i ve slušné výbavě s 97KW TCE za 380 ;)
Predtym to sami pisali...
Tak ale je jasne, ze RSa dostala prednost >:-[]
Aj ked - nemohol tam napriklad ist Tomáš Dusil, popozerat tie motory do srobiku a napisat nam tu, ze co a ako, a ze ako to vychadza v porovnani s ostatnymi, ci sa toho bat, ci tomu verit...atd...?
Netvrdím, že nemáš pravdu. Ale vzhledem k průvodním servisním balíčkům, výbavám a možným slevám se mi cena zase nejeví úplně nadsazená... zajímavý je ten AT sedmikvalt. No, abych byl konkrétnější, já jsem měl teď Ceed v naftě týden vypůjčený a nenašel jsem nic závažného ke kritizování.
CRDi jede dobře, určitě bych se kombíku s tímto motorem nebál, s GDI už tak dobrou zkušenost nemám, ty koně tam jsou kdesi schované, staré jednašestky CVVT, které byly v prvních Ceedech byly živější, tam mi ani turbo nechybělo.
Kulantně řečeno. Další pokus o přiblížení se cenou mainstreamu, ale bez slev, poskytovaných na dobíhajícím modelu, u 1.0T asi těžko prodejné, 385t. za slabší verzi je ustřelené.
Pro srovnání podobné motory:
Focus - od 352
Astra - od 356 (88kW)
Megane - od 340 (85kW)
Golf - od 373
Preco ?
Za 20k € vysla 1,6 CRDi 126 PS vo fullke ( okrem kože a siberu ) s mensou zlavou hned v prvy rok ako vysla. Teraz by som asi v pohode odporucil tu 136 PS tiez s manualom a hadam by nevysla o moc drahsie...
To je drahý špás, přidat 30000Kč a dostat o válec méně :-) . Stačí 1,4i, co jsem měl možnost se svést v i20, tak táhne docela odhodlaně. Nejlépe vzít GDi, nafta jedině s 7DS, ale tolik peněz soudný člověk za Kiu nedá.
To je drahý špás, přidat 30000Kč a dostat o válec méně :-) . Stačí 1,4i, co jsem měl možnost se svézt v i20, tak táhne docela odhodlaně. Nejlépe vzít GDi, nafta jedině s 7DS, ale tolik peněz soudný člověk za Kiu nedá.