Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Talisman živě: Otočte list

Po boku nového Méganu přijíždí také novinka v podobě sedanu a kombi střední třídy pojmenovaná Talisman. Pod dynamickými a rozhodně atraktivními tvary se ukrývá modulární platforma CFM.
Zpět na článek
Avatar - wakantanka
17. 9. 2015 10:59
Re: Zadny zazrak
Pozri neviem v akej oblasti sa pohybuješ ty, ale ja čosi o brandovaní a rebrandovaní viem. A viem aj to ako a načo sú zákazníci (hociakí) citliví a ako zvyknú reagovať. Vybudovať meno nejakému výrobku chvíľu trvá (niekedy dosť dlho) ale pokaziť mu meno (goodwill) je otázkou "pár dní". Verím, že aj Renault si platí buď vlastných alebo cudzích odborníkov v tejto oblasti a keby boli usúdili, že pokračovať v pomenovaní výrobku menom Laguna má zmysel, tak by to boli urobili.
Avatar - miromen
16. 9. 2015 21:58
Re: Jo
Problem bude zřejmě v tve nepřitomnosti. Jinak stači si projit tve posledni komenty a o tve reakce nepřekvapi.
No a ja osobně nemam problem se před to zrcadlo postavit. :-!
Avatar - miromen
16. 9. 2015 21:56
Re: Jo
Všiml jsem si že nerozumiš psanemu textu....možna je to ale zaměr.
Avatar - Andromeda
16. 9. 2015 20:28
Re: Jo
Nedá mi to nereagovat. Dlouho jsem byl mimo, a i dnes se kouknu pouze občas, nicméně Ty jsi plodný jedna báseň, především v invektivách a laciné adoraci jistého výrobce pod články či testy mnoha značek.Udivuje mne, jak někdo s Tvým rejstříkem a tvorbou může okolí častovat nálepkou "fanatik" . Než vstřebáš význam tohoto slova třeba u slovníku cizích slov, tak nejdříve koukni směrem k takové hodně lesklé ploše, která - jeden by tomu nevěřil - odráží realitu ...
16. 9. 2015 19:55
Re: Pěkně Renault pěkně...
Ty jo Ozzy, ty ses nějak rozjel. Btw největší slabina Talismanu a ostatně i Espacu jsou právě jen 1.6l motory. 2.0l měl být hned při uvedení, v této třídě je to skoro povinnost ;-)
16. 9. 2015 19:48
Re: Jo
Proč by měl být člověk, který reaguje pod článkem o Renaultu fanatik? To pod článek o Renaultu mohou psát jen jeho kritici?
Avatar - miromen
16. 9. 2015 19:38
Re: Jo
No vzhledem k tomu kde co pišeš to vidim docela jinak. Muj pohled na některe zdejši Renault fanatiky už jsem tu psal. A že k nim patřiš o tom nemam pochyb. :-!
16. 9. 2015 19:26
Re: Zadny zazrak
A to je Clio v Itálii nejprodávanější mimoitalské auto.
16. 9. 2015 19:04
Re: motory bida
K smichu je nejvice to, ze po deseti letech Renault nasazuje do stredni tridy auto se slabsim motorem nez tehdy pri faceliftu Laguny II.
16. 9. 2015 19:00
Re: Zadny zazrak
ja teda letos párkrát Brenner přejel a že by ubylo německých značek sem si nevšiml, spíš ty ostatní vystřídal fiat s alfou, rencek byl v rukou domácích stejně vzácnej jak škodovka - aspoň na potkání na silnici
Avatar - Flash666
16. 9. 2015 18:57
motory bida
mam lagunu 2 se 150kw tohle je po 10 letech k smichu... interier je peknej az na ten naprosto hnusnej ramencek kolem tabletu... bud ho meli udelat pres celej nebo ten ramecek nejak vylepsit, jako sry ale jestli tohle je nejvetsi palba >:D 8-s 8-s 8-s :no:
Avatar - Blue Sun
16. 9. 2015 18:40
Re: Jo
Inu, na chvíli jsem musel, to kvůli tobě...
16. 9. 2015 17:39
Re: Zadny zazrak
Opel podobnou změnu jména použil u Insignie a zabralo to. Zřejmě chce Renault vytroubit do světa, že Talisman je posazen o půl třídy výš, než Laguna.
Avatar - twistedTSD
16. 9. 2015 13:20
Re: Zadny zazrak
Už jsem ti k tomu psal několikrát a stále nechápu, co tě tak strašně trápí na změně jména, které v posledních 15 letech mnoho slávy nenadělalo. Prodeje Laguny jsou na dně a Renault chce ukázat, že to hodlá změnit a myslí to vážně.
16. 9. 2015 12:49
Re: Zadny zazrak
Renault sel ode zdi ke zdi. Nejdrive vyrobil Lagunu II, coz bylo technicky fantasticke auto, designem i vybavou daleko pred konkurenci, ale misto toho aby byla triumfem znacky k cemuz mela silne naslapnuto, tak prisla katastrofa dana neschopnosti francouzskeho delnika vyrobit to co francouzsky inzenyr navrhnul. Laguna II misto triumfu nakonec Renault ve stredni tride malem zabila. Pak prisla Laguna III a zase druhy extrem, naproste "prizdisracstvi" auto sice slusne spolehlive, ale za cenu naproste sedi ve vsech parametrech. Akorat konecne odladene DCI motory drzely uroven na spicce tridy jinak bylo auto slabe ve vsem at uz slo o jizdni vlastnosti (krome 4control), odflaknuty design exterieru i interieru, mizerne vyuziti mista, slaba nabidka prevodovek a dalsi preslapy. Prestoze se chvili Renault snazil o masivni cenove zvyhodneni, tak stejne zustala Laguna III autem, ktere si jen malokdo koupil, protoze konkurence byla proste lepsi. Laguna II pusobila jak kdyz byla pet let pred konkurenci, Laguna III jak pet let za ni.
Avatar - Ozzman
16. 9. 2015 11:27
Re: Zadny zazrak
Volvo neberu už uplně jako mainstream.. ale souhlas :-) Ale příjde mi, že tam hlavně teď každý druhý má Qashqaie >:D
16. 9. 2015 11:17
Re: Zadny zazrak
To je pravda. Britové mají pro Fordy slabost... ale také pro Volvo. Těch tam jezdí hafo.
Avatar - Ozzman
16. 9. 2015 11:13
Re: Zadny zazrak
Je to tak, ale Passat se prodává všude dobře, jen není podmínkou, že je tam nejvíce zastoupen. U nás hlavně jezdí i velké množštví ojetých Passatů, co sem lifrují ze západu, takže našinec může mít pocit, že jiná auta neexistují.

A nemusí to být jen za Brennerem, třeba v Anglii a Irsku tolik Passatu taky nepotkáš, mainstreamové střední třídě tam nejvíce vévodí Ford a v nižší střední potkáš hodně Renaultů. Je to celkově rozmanitější.
16. 9. 2015 11:12
Re: Zadny zazrak
"Talisman je převážně uměle vyrobený předmět, který někteří lidé používají s vírou, že jim přivolá štěstí. Podle některých uživatelů má také chránit před nebezpečím"... wikipedia...
A ano, to slovo pochází z Arabštiny, nicméně je zastoupeno krom arabských i ve slovnících všech anglosaských a slovanských národů... špatně zvolený název?
16. 9. 2015 11:01
Re: Zadny zazrak
Passat je Passat... v našich původně Rakouských zemích budeme mít vždy sklony ke germanismům ve všech směrech... Ale garantuju ti, že jakmile přejedeš Brenner, je po Passatu... :-)
Avatar - 3_diamanty
16. 9. 2015 11:00
Re: Zadny zazrak
paci sa mi tvoj pozitivny pohlad ... kiez by som aj ja v pripade talismana videl veci takto idealne ...... mam vsak obavy.... hlavne mimo francie.... mozno neopodstatnene... uvidime..... meno talisman mi ale vobec nesedi.... vobec... naopak znie moc neeuropsky ... tak snad mas pravdu
Avatar - wakantanka
16. 9. 2015 10:55
Re: Zadny zazrak
Zase len varíš z vody a splietaš dve na tri. V dobe keď prišla Laguna I. to meno poznal kto? V tej dobe passat točil už tretiu či štvrtú generáciu. Renault mal dovtedy 21. A musíš uznať že tie autá sa nepodobali v ničom. A prvá generácia Laguny bol úspech. Na ňu nadviazala designom výborná Laguna II. ale pokašľala meno modelu premenlivou kvalitou spracovania a výroby. A darmo bola tretia Laguna kvalitne skonštruovaná a vyrobená, proste ľudia mali a majú zafixovanú Lagunu ako tú poruchovú druhú generáciu. Preto je vhodné zmeniť teraz so zbrusu novým modelom aj meno.
Avatar - 3_diamanty
16. 9. 2015 10:52
Re: Zadny zazrak
meno talisman nikomu nic nevravi.... kamarata som sa pytal ako sa mu paci novy talisman... si myslel ze mi sibe.... co od neho chcem.... ked som mu povedal ze je to nastupca laguny.... gulal ocami co to je za auto .... a to ma francuzskeho peugeota 208 ....

ja neblaznim... len tvrdim ze zmena mena nebola nutna.... zda sa ze passat to ma zase aj bez pohnutia prstom ulahcene v tejto triede ... v tomto vw obdivujem.... proste drzia sa niecoho co funguje a robia to genialne :yes:
16. 9. 2015 10:42
Re: Zadny zazrak
U Renaultu platí totéž, co u jakékoliv jiné značky... čili kdo chce, toho Talisman zajímá a ví o něm... Laguna neLaguna... A co se týká jména... Renault je tu od roku 1899... Neblázni člověče...
Avatar - Ozzman
16. 9. 2015 10:38
Re: Pěkně Renault pěkně...
No, já teda jo >:D Tátovi se do ní i zle lezlo, já měl sedačku až dole a byl si opravdu hodně nízko, když sem to porovnal třeba s Passatem nebo Mondeem. (přímé srovnání a přesednutí z auta do auta)
Avatar - 3_diamanty
16. 9. 2015 10:35
Re: Zadny zazrak
problem u talismana vidim v tom ze to auto nik nepozna.... kym laguna bola takpovediac za tie tri generacie uz legenda vo svojej triede... tak nejaky z brucha vymysleny talisman je neznamy pojem a verim ze nejeden majitel laguny uz pojde inde .... proste to auto ako take moze zacat budovat svoje meno odznova a dalcih 10 rokov potrva kym meno talisman mozno nieco bude znamenat vo svojej triede .... velka skoda mena laguna.... podla mna...

PS: passat sa nema coho bat... lepsi tah ako je to premenovanie laguny od renaulta si nemohol ani zelat... vw ma opat vyhrane ... kedze niektori konkurenti sa sami distancuju .. vw ani prstom nemusi pohnut a pritom nadalej jeho kedit stupa
Avatar - miromen
16. 9. 2015 10:26
Re: Jo
jj přesně tenhle přispěvek k tobě sedi. Je to Renault je vzhledově v tvych očich povedenej aby taky ne takže je jasne co se bude kupovat. Pak ale nechapu součastny povoz a zaroveň mě udivuje mit jasno na zakladě vzhledu.
Avatar - Emel
16. 9. 2015 10:19
Re: Pěkně Renault pěkně...
Počkej počkej, v dvojkové Laguně se sedí skoro na zemi? No to jsem si tedy nějak nevšiml...
Avatar - fOE
16. 9. 2015 10:18
takřka prémiově
"Zejména vrcholná varianta Initiale Paris působí zásluhou kombinace zdařilé imitace světlého dřeva, kvalitní kůže a kovových dekorů takřka prémiově."

"takrka", koukam redakce se nenechala ztrhnout a nechava si ten pomysly desaty bodik z deseti az na prolezeni "noveho" superbu. Ten bude teprv premiovy, i bez toho takrka. Spravne. :yes: >:-[]
16. 9. 2015 10:01
Zadny zazrak
Myslim, ze Passat se prilis bat nemusi, tohle bude velmi minoritni auto v ramci sve tridy v Evrope. Je hezke, ze se Renault snazi a chce nabidnout nejakou alternativu, ale kombinace hnusneho interieru (Proboha kdo navrhoval ten stredovy panel? Nekdo z Dacie?) a neprilis presvedcivych motoru (Nejsilnejsi dieselovy motor ma 118 kW? Vzdyt to je mene nez mela stara Laguna II uz v roce 2005!). Tahle nabidka uz dnes nikoho neoslni. Nemluve o nove dvojspojkove prevodovce jejiz pouzitelnost a spolehlivost je ve hvezdach.
Avatar - Blue Sun
16. 9. 2015 10:01
Jo
Tohle designové směřování Renaultu se mi velice zamlouvá. Aspoň mám do budoucna klid, kde vybírat své další auto...
16. 9. 2015 09:46
Ideální "k obleku"
Po Espace další designový bonbónek. Bez ohledu na nabízené (zamýšlené) motorizace je Talisman dalším Renaultem, který mě (v dané kategorii) ze všech evropských vozů zaujal nejvíc. Především interiérem, který je velmi jednoduchý a "tak nějak" koresponduje s vnějším vzhledem. Povedl se... jak sedan, tak kombi. Kdybych takové auto potřeboval, pravděpodobně by byl Talisman horkým kandidátem.
Avatar - 3_diamanty
16. 9. 2015 09:44
Re: Pěkně Renault pěkně...
mne sa najviac z tejto ofenzivy pozdava kadjar... jak exterierom tak interierom... hlavne ten interier kadjara .... tak ten je az neskutocne pritazlivy a zaujimave ze sa zaobisiel bez tabletu.... popravde som cakal ze novy megane bude v interieri tazit prave z kadjara a nie z espace/talismana.... uprimne.... nebol by interier "prevzaty" z kadjara v tejto triede v takomto aute ako megane krajsou a zaujimavejsou volbou? .... podla mna ano.... ale je to subjektivne ok

megane podla mna tien kadjara neprekrocil.. kly a tablet z toho vacsiu paradu nespravia... kadjar je podla mna stale top a najvacsi elegan z tejto novej reanaultovskej "ofenzivy"
Avatar - Ozzman
16. 9. 2015 09:40
Pěkně Renault pěkně...
Fandím, protože taková modelová ofenzíva, jakou předvádí Renault, se jentak nevidí.

V posledních letech otálel, přebrandovávala Samsungy, chyběly mu klasické pořádné modely, přesluhovaly, prodával jen MPV a teď? Clio, Megane, Talisman, Kadjar, do toho ještě Captur.

Talisman je opravdu povedený, málokteré auto mne dnes opravdu zaujme na první pohled a říkám si, že automobilky už jen faceliftují a nové modely nepředstavují (vyjma asiatů, kdy některé nové modely vypadají fakt jak z filmů budoucnosti). Těším se a doufám, že nezklame ani jízdně i když se trochu bojím, že nadstadart to asi uplně nebude.

Dost lidí asi nerozdejchá autorovu poznámku o "prémiovém" interiéru, což lze asi vzít s nadsázku, nicméně Initiale Paris vždy byl takový vrchol, který měl prvky z prémie (seděl jsem jednou v dvojkové Laguně s touto výbavou a opravdu působil luxusně na dané poměry).

Nízký posaz - to jsem pozoroval snad u více Renaultů. Laguna II, tam se sedí skoro na zemi, trojková taky neni moc nahoře a Megane je také spíš nižší.

Velké pozitivum je příchod dvoulitrových motorů, vzhledem k tomu, jak se povedla jednašestka DCi, tak, pokud se podaří, mohl by Talisman válčit také výborným dvoulitrem.