Snad ještě nikdy jsme neměli na získání prvních jízdních dojmů méně času. I krátká chvíle za volantem Nissanu Juke-R 2.0 ale stačila k odhadnutí jeho charakteru.
Nevím,má to teď nové a ještě jsem s ním nemluvil...(on má naproti nám chatu,takže jezdí jen víkendy...) má ho v černé barvě na opravdu hezkých kolech.... jak to vyjelo nové,tak se mi to vůbec nelíbilo,ale teď se mi to líbí čím dál víc....asi bych šel do žlutého Nisma..
Hltal jsem článek,protože to auto se mi začíná líbit..soused ho má (v civilní verzi :-)
A hlavně je v benzínu,což v dnešní dehtové mánii oceňuji...
Ovšem V 3,6 už je fakt maso..člověk by se vybodoval za dopoledne :-)))
On ten Juke je timto dost unikat, kdyz clovek otevre kapotu beznym motorum tak to musi byt sen kazdeho mechanika. Tam je fakt mista ze by se tam treba 1.2dig-t dal snad 2x. :-)
Ako sa zdá, dá sa narvať aj takmer štvorlitrový šesťvalec pod kratučkú kapotu malého crossoveru. V kontexte toho sa argumenty Opelu, že OPC bude mať len 1,6ku preto, že 2,0 R4 sa pod kapotu nevojde, javia ako škôlkarske výhovorky. >:-[]