Klasik střední třídy má v sobě evropštější geny – a prospívá mu to. Novinku, která přivítá první české zákazníky počátkem února, jsme za prosincových plískanic testovali v okolí Milána.
"jasně oranžově zářící (neregulovatelná a nevypnutelná) kontrolka toho, že pravý přední airbag je funkční" je plusovým bodem v hodnocení EuroNCAPu. Takže se podobné řešení bude teď objevovat častěji. Ale záleží na detailech, jak se která automobilka s výkladem pravidel popasuje...
Já bych to neviděl tak černě. Polo, Golf, Passat - hnus. A prodává se to jak o život. Corolla - děs a .... nejprodávanější auto. A Auris ? Proti Civicu tragédie. A prodejnost ? Od začátku roku téměř stejná. Evidentně to ve vzhledu neni ;-) Mnohem hezčí Fiat Bravo nemá ani poloviční prodejnost ;-)
Líbil a líbí se mi i současný Avensis, ale tenhle auťák je ještě mnohem dál, interiér vypadá ještě lepší než u současného (a prosím hodnotící pisálky, aby se do něj nejdříve alespoň posadili), kombík super, sedan perfektní zadek (ty Toyota umí), s předkem jsem byl trochu na rozpacích, na prvních tajných fotkách vypadal divně, teď je to podstatně lepší, uvidí se v reálu. Možná jsem čekal v designu stopu z Lexusu (IS220-jedno z designově nejkrásnějších současných aut), i třeba v "druhém plánu", zkrátka chce to reál :-)
Na novej Avensis jsem se docela těšil. S konečným posouzením si počkám až na osobní setkání. Podle fotek docela beru interiér ale exteriér ? Podle první fotky sedanu zepředu jsem se docela zděsil, co to Toyota vyplodila. Celkem slušně vypadá kombi zezadu a z boku, ale maska řve o facelift už teď.
Zdá se,že v Toyotě pochopili,že bez evropsky vyhlížejícího looku (zvlášť po ledové sprše s Aurisem) bude jen velice těžké navýšit prodejní statistiky.Potud dobré,dále je už realizace tohoto poznání poněkud kýčovitá,jakýsi asijskoevropský styl postrádající konečný efekt.Jak elegantně vedle Avensisu budou vypadat Apoštol,C5 a Insignia si lze představit i bez větší dávky fantazie.Jak dynamicky Avensis převýší Mazda 6,Accord a Mondeo ja také nasnadě,tak už lze oslovit snad pouze velmi nízkou cenou.Že by u TTT chtěli kopírovat prodejní čísla Loganu?V této situaci troufalé. :no:
Bravo,soudruhům v Japoské lidově demokratické republice se podařilo zplodit jednoznačně designově nejotřesnější vůz střední třídy.A založili tak novou třídu Hybrid na naftu či benzín.Interiér v ničem nezaostává za exteriérem....Předchozí generaci byla vytýkána deignová nudnost,ale podle mě to bylo mnohem přitažlivější auto.
Dle meho nazoru naprosto priserny design exterieru...pro definitivne usedle sedesatniky touzici po dynamickem "looku"...
interier se stredovym panelem prevzatym z Octavie zas tak spatne nepusobi :-) Takze celkove za 3- s takhle :-( primhourenyma ocima