upraveny podvozek, jine brzdy, jine dily boykytu, nejsilnejsi motor v nabidce nebo silnejsi nez bezne modely v nabidce, to vsechno jsou +- zakladni rysy HH, a to vsechno Megane GT splnuje
...co mě u tohoto konkrétního modelu vadí je skutečnost, že jsem měl možnost vyzkoušet GT předchozí generace s dvoulitrem...a že Renault, jako ostatní, podlehl tlaku ekoteroristů, i když víme, že jiná možnost neexistuje a cpe do svých vrcholných modelů foukaný šestnáctky.
Stejná je i v Cliu RS...a víte co? Dnes jsem rád, že mám doma dvoulitrovou atmosféru...
Tenhle "moderní" downsizing je úplně k hov*u a jen vede k tomu, že automobilky podvádí - jak se koneckonců ukázalo v případě VW.
Člověče, já si myslím, že HH nemá být jen vyšší stupeň výbavy. Jasně, Renault Sport je mistr, ale to GT je furt jen auto se silným motorem a vysokou výbavou. Prostě GT. Hothatch bude až ten mazlik, za jehož volantem budeš mít hubu od ucha k uchu a mokrý trenky. ;-)
celkom rad by som videl porovnanie povedzme s 5 dverovym ceedom GT.. samozrejme nepochybujem ze renault so svojimi skusenostami z motorsrportu bude podvozkom lepsi ako GTecko od kie ale aj napriek tomu by som si obe auta rad pozrel v nejakom porovnavacom teste zoci voci jeden proti druhemu..... jazdecky je ceed GT udajne zabavny a zaujimavy takze by to nemuselo byt az take marne a nezmyselne porovnanie.... a mozno by to mohol byt aj taky moj maly tip na testik pre redakciu do buducna ;-) ( okrem ineho 5 dverovy ceed GT ak sa nemylim tu tusim testik stejne este nemal ani po vyse dvoch rokoch vyroby )
inak koniec 3 dverovej verzie meganu je ozaj realny? neviem si moc predsatvit naslapane krvilacne RSko v "rodinnom" patdverovom prevedeni.... aj ked clovek si samozrejme casom zvykne na kde co ked musi