Automobily, které už Evropanům nepřipadají zajímavé, obvykle nepatří do starého železa. Přinášíme přehled těch, které se dočkaly druhé šance a spokojeně slouží v jiných částech světa.
Keď si to pustíš na mobile, resp. na tablete, tak to klikacie nie je, ale jednotlivé kapitoly idú pekne za sebou. >:D Ale inak súhlas, je to otrava päť riadkov textu, zopár fotiek a naokolo len balast.
Souhlasím. Viděl jsem formát článku a tím to pro mně skončilo. Takže ano, moje kliknutí si můžete započítat, ale to je asi tak všechno. Chápu, že to možná máte u... Ale i to, že tento formát tady prakticky nikomu nevyhovuje a vy ho pořád prosazujete, o něčem svědčí.
Souhlas, udělal jsem to stejně. Chtěl jsem se mrknout, ale neudělám to, strčte si to... do míst, kde slunce nesvítí a mínusy (a´t je tam dává kdokoliv) jsou mi jedno >:D:yes:
necita moc dobre ..... ked je to vsetko na milion kuskov rozsekane ;-\
clovek uz po piatom kliknuti nevie co cital pri druhom.... nehovoriac o tom ak sa chcem v texte vratit naspat a nieco pozriet alebo inym sposobom v nom pohybovat .... proste je to neprakticke.... k comu taketo klikacky? skoncil som pri tretom kliknuti... dalej to dobrovolne vzdavam
...Punto Evo mám už nějakou dobu a nemůžu pochopit, proč stále redakce tlačí lidi do názoru, že ty plasty na náraznících jsou násilné a divné atp. M2 osobně se právě to na atom autě líbí, dělají ho tak něčím jiným a ba naopak se mi líbí víc než před a po plastovém faceliftu. Naroubouvat tohle škodovka na fabii, pěli byste chválu ;-\ A ta outdoor verze mi přijde taktéž pěkná, zajímavá, až tedy asi na tu rezervu. Prodávat to tady, neváhám... Takže si ty vaše donucovací názory nechte pro škodovkáře a začněte se chovat jako neutrální redakce!
mno, nedávno som stretol FL Polo? a to auto na mňa zdiaľky pôsobilo úplne rovnako ako už spomínané Punto Evo. Po priblížení to však bol horší pohľad ako na Fiat, tomu to celkom sekne.
Design neutrální není. Násilnost a podivnost Punta Evo přiznal rychlým faceliftem i sám Fiat (to samozřejmě neznamená, že se někomu nemůže líbit). No a Punto v článku, to už je, podle mě, fakt zvěrstvo.
Ak máme na mysli rovnaké modely [odkaz] tak aj mne osobne sa páči toto Punto zo všetkých z tejto celej generácie najviac. Pokukujem po nejakom 1.3 M-Jet.
Ale no ták.. je toho plenj internet!
Fakt ještě pořád chceš do auta této velikosti diesel? :-(
Zejména, když Fiat vyrábí do Punta nesmrtelné benzíny...
Souhlas, Dacii ten Nissaní čumák docela sluší, model hierarchicky pod QQ s trochu lepší technikou, než Duster (stačí kvalitnější interiér), tak je to povedené auto.
škodovky, terana a clia, ............. brrr málem jsem jsem se osypal, než jsem se proklikal tím designovým nevkusem. Ale levné trhy už jsou asi takové.
Jedno cherry amulet parkuje nedaleko mého bydliště, zjevně je to starší model. Je to opravdu podivná nestvůrka. Zajímají mě dvě věci - jak se sem proboha dostalo, a jestli to má pořád podvozek dvojkového golfu (ten mělo původní toledo, to musí jezdit zajímavě)
článek přečten na mobilu, tam se čte docela dobře, na rozdíl od těch dieselových blbostí posledních dní. Přesto ale mám chuť založit (resp. sjednotit) skupinu čtenářů v jakési Odbory proti Klikacím článkům
To je právě to, proč bych třeba já s tebou rád spolupracoval, kdybych byl členem redakce. Oceňuju tvůj přehled, jen jsi malinko "rebelující bouřlivák" :-)
Problém je v tom ze redakci Auto.Odpad.cz na kvalite, objektivite a vyvázeném zpravodajství nezálezí. To se v poslední dobe potvrzuje cím dál tím víc, at je to vcerejsí odpadový text o dieselgate nebo tento dnesní paskvil nejakého Prejzka.
Ale ty hlavní chyby jsem napsal tekze Prejzek má moznost opravit text a omluvit se ctenárum.
"zase tak často o Iránském automobilovém průmyslu číst nepotřebuji" - samozrejme, kazdý má jiné zájmy.
Moje zájmy jsou samozrejme v porovnání s typickým ctenárem ACZ dost exotické. Tys to o co se zajímám jednou nazval "okrajové východní trhy". Rád se hlásím k tomu ze se o ty "okrajové východní trhy" (východní Evropa vcetne Ruska a dalsích zemí bývalého SSSR, Turecko, Afrika, Írán, Indie, zeme ASEAN, Cína), které jsou pro globální automobilový prumysl dulezité, dost zajímám. To neznamená ze nesleduji dení v Západní Evrope, Severní a Jizní Americe, Japonskua Koreji.
Co se týce Íránu, je to zeme s rozvinutým automobilovým prumyslem (výroba v zatím nejlepsím roce 2011 okolo 1,6 milionu aut) který nesmyslné americké sankce pribrzdili. Po podepsání smlouvy s Íránem v cervenci ve Vídni se globální výrobci automobilu a komponentu (vcetne firem jako Volkswagen/Skoda, Daimler, Bosch, ZF a dalsích) snazí obnovit staré a vybudovat nové kontakty na tomto zajímavém trhu. Krome toho Írán lezí blízko Evropy, takze (pokud nedojde k nejaké válecné explozi v Turecku) pripadá v úvahu i jako zdroj vozidel a dílu pro evropský trh,
Takze podle mého názory i cloveka který nemá takové exotické zájmy jako já by mohl zajímat kvalitní clánek o soucasné situaci a perspektivách automobilového prumyslu v Íránu (takový clánek se na ACZ samozrejme nedá cekat).
Jinak podle me novinári by se meli snazit delat co nejmín chyb at písou o cemkoliv. A ten dnesní clánek obsahuje zcela zbytecné chyby.
To co píšeš je ok, asi přesně tvoje parketa o emerging markets, jenomže článek zde je hlavně o přežitých výrobně vyřazených modelech nám dobře známých, a jejich pokračování na těchto levnějších trzích, hlavně včetně vizuálního přiblížení. I když je s chybami, nemůžeš pořád všude plést svoje zájmy. Je fakt, že se to tu trochu kříží.
Nevím co je tady podle tebe merito věci ale chyby by v cláncích proste být nemely, nezávisle na tom o cem ten clánek je. V tomto prípade nejde jenom o Írán. To nejsou moje zájmy, ale zájmy ctenáru.
Asfaltová hydroizolace prý bude mít vlastní sloupek. Bude se jmenovat zprávičky od Kim Čong -una.
Tak bacha na něj, on je sice rozumu mdlého, ale jinak se nezdá, pak povýší, zaměstná svého adoptovaného syna Pepka, čímž se z nej de facto stane vedoucí pracovník a pak uvidíme to točo. Kdo nebude umět Hangul tak si tady ani neškrtne >:D
Tak, tak. Také sice nesnáším protěžování VW, sazometů, klikací články a další zdejší svinstva, ale odsaď podsaď. Než takhle vyšilovat, tak sem raději nelezu. Místo toho je tu snad 24/7...
Sice občas zaskřípu zuby, ale být to můj web, tak se snažím od IPA získat info, které jen tak nikdo nemá. Vždyť tady leží poklad, do kterého se jen kope!
Sám teď zakládám web o lodích a vím, jak jsou informace nutné.
Zdá sa mi, že najväčším problémom je, že lžou nazývaš rovnako iný názor, neoverenú informáciu alebo domnienku, alebo aj informáciu, ktorú dotyčný považuje za pravdivú (trebárs sa mýli). Nie všetko je čierne a biele, a nie každá lož je zámerom alebo lžou, môže ísť aj o omyl alebo neznalosť. Aj keď píšeš veľa pravdy, tá forma to niekedy zabíja.
Kdyz napísu ze jsem "zádaná komodita" a J&W na to nepravdive odpoví "zatím nejsi" aniz by me znal, vedel presne co delám a jaký je o mou práci zájem tak je to lez.
O tom píšem. Si proste trochu vzťahovačný, napísal niečo, o čom nemá šajn. Ale to tu píše kopa ľudí. To by sme museli klamárom nazvať každého, čo píše o veciach, ktorým nerozumie...
Lžou by bolo poprieť to, čo vie, ale zámerne to prekrúca. ;-)
Nič Ti nevyčítam, len pripomínam, že menej jedovaté príspevky by sa čítali oveľa lepšie, a tiež by sa dala viac oceniť ich úroveň a informačná hodnota.
Clánek je sice o zahranicních exotech, ale hlavní exot je v tomto prípade autor clánku Lukáš Prejzek. Odpadová novinarina pokracuje. Nemá cenu rozebírat vsechno, tak jen nekolik príkladu lemplovské práce takzvaného novináre Prejzka:
1.Chery vlastní Volvo
Nekterí ctenári odmítají císt tento clánek kvuli klikání. A delají chybu. Dovedeli by se totiz ze firmu Volvo Cars nevlastní cínská firma Geely, jak si snad zatím mysleli, ale cínská firma Chery. To je prímo neuveritelný príklad odpadové novinariny. To ze autor zminuje Vortex Corda, verzi jednoho z modelu Chery dríve montovanou v Rusku jejíz montáz skoncila pred nekolika lety, je jen drobnost.
2.Iran Khodro a Peugeot
Hned dva príspevky venuje soudruh Prejzek iránské firme Iran Khodro. První citát: „Zní to možná neuvěřitelně, ale i taková země jako Írán má vlastní automobilku“. Neuveritelne to muze znít pro s. Prejzka. V Íránu se vyrábí automobily nekolik desetiletí, automobilek je tam hned nekolik, a v zatím nejlepsím roce 2011 tam vyrobili 1,6 milionu vozu. Dalsí poznámka pro s. Prejzka. Nejvetsí íránský výrobce automobilu se nejmenuje Khodro, ale Iran Khodro (jako znacka se pouzívá Iran Khodro nebo zkrácene IKCO), stejne jako jeden z britských výrobcu se nejmenuje Martin ale Aston Martin.
O modelu Iran Khodro Runna autor píse: „Tak třeba Peugeot 206 ve čtyřdveřové karoserii sedan, původně určené především pro Dálný východ a Jižní Ameriku, podrobila natolik zásadní omlazovací kúře, že původní auto zvenčí prozradí jen boční dveře. I ty přitom mají jiné kliky a zrcátka.“ – jak jiz vyplývá z tohoto citátu je Runna samostatný model a ne omlazený Peugeot 206 sedan. Jinak v Íránu se nadále vyrábí Peugeot 206 hatchback a sedan, íránský 206 sedan drív Peugeot prodával na nekterých trzích.
O voze Peugeot Pars, faceliftu puvodního Peugeot 405, Prejzek píse: „Tamní řidiči postarší francouzský sedan znají pod označením Peugeot Pars. I jeho výroba sice nedávno skončila, jenže nezmar Peugeot 405 se vyrábí dál! Jeho techniku totiž používá další íránský automobil: sedan střední třídy Khodro Samand. A tak přestože se s galským vzorem zvenčí shodují jen kliky dveří, pod karoserií se skrývá kompletní čtyřistapětka, jak ji pamatujeme ještě z dob Tuzexu.“ To je samozrejme nesmysl, výroba neskoncila, modely Peugeot 405 a Peugeot Pars se vyrábejí dál.
3.Nissan Terrano v Rusku
V príspevku o výrobe Nissanu Terrano v Rusku expert Prejzek na téma výroby modelu Duster v Rusku mimo jiné plácá: „Ta se sice v Evropě prodává i nadále, ale třeba na ruském trhu rumunská značka vůbec nefiguruje - logany a sandera se nabízejí pod logem Renaultu, duster zase tamní řidiči znají jako Nissan Terrano“. Nesmysl. Duster se v Rusku samozrejme vyrábí pod logem Renault a to uz dávno, verze Nissan Terrano prisla az hodne pozdeji jako doplnek pro portfolio znacky Nissan.
4.Renault Clio II
O modelu Renault Clio II superexpert Prejzek plácá následující: „Donekonečna faceliftované Clio II ukončilo evropskou pouť s přídomkem Storia (respektive v Německu Campus) v roce 2012, tedy po deseti letech produkce – a mnoha faceliftech. Poté se vydalo lovit štěstí až do daleké Brazílie.“ Nesmysl, Prejzku. Evropská výroba Renaultu Clio II byla ukoncena na jare 2015.
Shrnutí: Nevím kdo je Lukáš Prejzek ale podle toho co napsal je to neuveritelný lempl. Tedy prímo optimální autor pro ACZ.
Ono nejde upozornit na chyby kolegu Prejzka bez obvyklého hulvátství a urážlivé omáčky okolo, Gilgite? Jako profesionální žurnalista to přece musíte umět, ne? Ano, je jich tam hodně. Clio II se navíc začalo vyrábět už v roce 1998 a aktuálnímu Puntu není jedenáct let, nýbrž jen deset. Ovšem myslím, že už jste si vysloužil jednu blokaci účtu a těmito výlevy si koledujete o další. Když pominu to, že se neumíte chovat i k jiným redaktorům a dokonce jednu z nemnoha žen, která navštěvuje zdejší server po mnoho let, nazýváte blbkou. Gentlemane!
Akorát je otázka, jestli jsou větší problém ty neustálý chyby všude a nechutný, lživý nadpisy jako "konec amerického humbuku" u profesionálních redaktorů údajně největšího CZ auto serveru, nebo poněkud nekorekně podaný odborný komentáře anonymního nicku v diskuzi. Že se vám to chce rozmazávat, tybrďo.
Samozrejme ze umím upozornit na chyby i jinak, a práve Vy to dobre víte!!! Ale vzhledem na to jak lajdácky je tento text napsaný je moje reakce zcela v porádku.
Jinak je fascinující jak spolupracovník ACZ v diskusi pod clánkem plným chyb (i kdyz to není jeho clánek) vyhrozuje tomu kdo na ty chyby upozornuje blokací úctu. Bohuzel to zcela odpovídá stylu této redakce.
Jo a k tomu jestli jsem gentleman nebo ne: Moje diskuse s nickem Hammunasakra mají specifický Charakter a na obou stranách padají výrazy které nejsou mysleny tak ostre jak to vyznívá. Oznacení "blbka" je samozrejme mysleno ironicky uz proto ze Hammunasakra není zena ale muz. Ale jiste ho oznacení za zenu, a to prímo od spolupracovníka ACZ, velice potesí. >:D
Ze jo? Hammunasakra neustále odmítá tvrzení ze je zena a ted mu je to zenství oficiálne priklepnuto redakcí ACZ. >:D >:D >:D Uz jsem mu poslal SZ co on na to.
A k chybám, na které Gilgit upozornil, nic nemáte? Smutný... No jo no, ACZ.
Pravda je, že článek jsem neklikal, protoze takový styl klikání je neskutečná kravina, ale co by redakce neudělala pro více kliků. Stačí mi přečíst diskuzi, abych měl více informací, v případě Gilgita i pravdivých.
Presne tak. Místo aby se pokorne omluvil tak jeste útocí a vyhrozuje. To je prímo neuveritelné.
A vís co je jeste horsí. Prejzek napsal v clánku nesmysl. Konkrétne ze v Íránu se prestaly vyrábet modely Peugeot 405 a Peugeot Pars. To není pravda, ta modelová rada se dál vyrábí, patrí mezi nejvyrábenejsí v Íránu a zádné zastavení výroby se neplánuje. Kdyz jsem na to Prejzka upozornil, drze odpovedel "podle informací, které mám k dispozici ze zahraničního serveru, byla výroba Peugeotů 405 a Pars již ukončena, naproti tomu odvozený Khodro Samand se produkuje dál" a chybu schválne neopravil.
Chápes o co jde? Ne o to jestli se nejaký Peugeot vyrábí v Íránu nebo ne, to není to hlavní.Jde o to ze pisálci kterí si drze ríkají novinári vsem ctenárum drze a zámerne lzou prímo do ocí. A to at jde o clánky o dieselgate nebo treba tento. To je úplne jedno. Prejzek, tedy clovek kterého by solidní médium soudíc podle jeho dnesního výkonu nezamestnalo, drze lze desítkám tisíc ctenáru prímo do ocí a jeste se zrejme smeje jakej je borec a jak jsou ti ctenári blbí.
Toto nejsou novinári kterí mají znalosti, kontakty a peclive resersují nejaké téma pro kvalitní clánek. To jsou pisálci kterí zkopírují informace z nejakých serveru aniz by byli schopni rozpoznat jestli jsou ty informace v porádku nebo ne a kdyz je upozornís na chybu tak ti lzou do ocí.
Z této odpadové novinariny se chce cloveku zvracet.
Gilgita mám rád, i když je občas pruďas! :-) On je ve svém oboru kovaný a reaguje na šlendrián, který se bohužel jaksi rozrostl i v dalších oborech a je nám jaksi častěji dáváno najevo,že na odbornosti až tak nezáleží, bohužel. :-( A to mně taky se.. . :-!
Dík za upresnenie faktov, ale to s Cliom zas nie je taký prehrešok, nie? Ja som tou "európskou púťou" pochopil ukončenie predaja v Európe, tým sa ale nevylučuje, že sa v Európe ďalej nevyrábalo v Slovinsku, ale už pre Africký trh, ak sa nemýlim.
Tak by se to dalo chápat ale i tak by bylo korektní napsat ze Clio II se v Evrope vyrábel do jara 2015. Pokud by to ovsem autor vedel, coz nepredpokládám.
Tezko ríct. Momentální program firmy Revoz v Novom Meste (Renault Twingo a smart forfour) se evidentne neprodává tak jak ocekávali. Koncem února zrusili polovicní nocní smenu, takze jedou jenom na dve smeny, a ted práve redukují výrobu z 42 na 38 vozu za hodinu.
Za odhalení chyby děkuji, omylem jsem uvedl čínskou značku Chery místo Geely. Podle informací, které mám k dispozici ze zahraničního serveru, byla výroba Peugeotů 405 a Pars již ukončena, naproti tomu odvozený Khodro Samand se produkuje dál. Ano, Khodro Runna je samostatný model, ale vznikl úpravou Peugeotu 206, takže do mého výběru skutečně patří. Fakt, že Írán má vlastní automobilku, jsem sdělil jako zajímavost, což u nás zdaleka ne každý tuší. Uvést íránskou značku jako Khodro místo celého názvu Iran Khodro neberu jako chybu, vždyť kdo se dnes u nás v médiích pozastavuje nad Mercedesem nebo VW, když celý název zní Mercedes-Benz, respektive Volkswagen? Navíc vozy se skutečně jmenují Khodro, ne Iran Khodro. Dále jsem v článku správně uvedl, že se Renault Clio Storia přestal prodávat v roce 2012, což alespoň pro český trh samozřejmě platí. A zkuste se příště vyvarovat zbytečných urážek, prosím.
Pane Prejzku, nikdo Vás neurází. Jedná se jen o vecné zhodnocenú úrovne Vasí práce. Solidní novinár by takový text nikdy nezverejnil. Ostatne i Vase odpoved potvrzuje ze mám pravdu.
A ted k tomu Íránu. Pokud chcete zrovna me poucovat o íránském automobilovém prumyslu tak Vám musím s politováním sdelit ze jste si nevybral nejlíp.
1. Nevím jaký zahranicní server máte na mysli ale pokud písete clánek o automobilech a neco o nich nevíte tak se normální novinár v první rade informuje u výrobce. Výroba Peugeotů 405 a Pars nebyla ukončena a její ukoncení se v soucasné dobe ani neplánuje.
2. Iran Khodro Runna do Vaseho výběru nepatří, neodpovídá úvodu clánku ani jiným modelum které v tom clánku jsou zmíneny.
3. Uvést íránskou značku jako Khodro místo celého názvu Iran Khodro je samozrejme chyba. Zjistete si ceský význam perského slova khodro a potom snad pochopíte ze písete nesmysly. Pokud uvádíte príklad Mercedes-Benz tak mám otázku jak písete znacku Aston Martin. VW je nesmyslný príklad protoze to je zkratka slova Volkswagen. Kazdopádne, i kdybyste se rozkrájel, oznacení znacky je budto Iran Khodro nebo IKCO.
A zkuste příště napsat porádný clánek bez zbytečných chyb, prosím.
EDIT:
Takze Prejzku vidím ze ses rozhodl nekteré chyby neopravovat. To znamená ze novinár se rozhoduje zámerne lhát. V podstate neuveritelné ale lezís tím zcela v trendu místní odpadové novinariny. Pred tebou a tobe podobnými lezí fantastická kariéra na ACZ.
Svatá pravda, jestli toto vidí pan Zezulka a další zakladatelé ACZ, tak musí být na mrtvici! Kromě pár šikovných redaktorů, kteří se to zde snaží zachraňovat, se většina textů dostala na úroveň odpadu, který dělá z čtenářů blbce.
Už keď som ten článok čítal, pomyslel som si hneď na teba, že toľko nezmyslov na jednom mieste som už dávno nečítal a tento článok bude voda na mlyn gilgitovi >:D No neviem čo na to profesionálna hrdosť autora, ale pod toto sa podpísať na takomto servri? To by z veľkou biedou uspelo v časopise o varení >:D
Tihle pisálci jako Prejzek a spol. (slovo novinár se pro ne nedá pouzít) evidentne zádnou profesionální hrdost nemají. Viz muj príspevek z 19:25. Jsou to hloupí arogantní lhári.
Máte jednoznačne pravdu!! Klobúk dole!!
Aj mňa veľmi iritujú termíny ako "exotické trhy" alebo prekvapenie autora, že v takom zapadákove ako Irán si vôbec dovoľujú vyrábať automobily. A nazvať Rusko exotickým trhom už vyžaduje dávku odvahy. Tak verte, že exotickým trhom pre Iráncov sme možno my, verte tomu, že majú vyššiu životnú úroveň a iné priority. ALe nie sú to žiadni exoti. Rusko patrí medzi najvyspelejšie krajiny sveta, o tom asi niet pochýb. Tamtí ľudia kašlú na to, aby im automobilky nezmyselne vnucovali každé tri roky nový model...Títo ľudia sa uspokoja so starším modelom, ktorému nič nechýba... Keby sa tieto autá predávali u nás, určite by som si nejaký kúpil, trebárs ten 405 z Iránu... A nemal by som žiadne problémy v ňom jazdiť. Aféra dieselgate jasne ukázala nezmyselnosť naháňačky za novými modelmi, za novými emisnými normami, ktorých jediná úloha je blbnúť zákazníkov, že jazdia v čomsi lepšom, ekologickejšom a bezpečnejšom, a že to treba kúpiť...
Problém nie je s názvom exotický trh, ale hlavne s faktami, s ktorými autor pracuje tak ako sa mu to práve hodí. Vynikajúco to zdokumentoval vo svojej reakcii niekde vyššie. A o vyspelosti toho ktorého trhu rozhoduje skôr trh samotný a miestne podmienky. Nikto ti nenúti kupovať každé tri roky nový model, ale preda len nielen tieto v článku spomenuté modely už v dnešnej dobe budú mať problém minimálne s nejakou aktívnou a pasívnou bezpečnosťou, teda ich kúpu by som veľmi dobre zvážil.
Třeba ten Citroen C4, proč sedan už nedělají v EU a proč sakra Citroen nedělá pořádný kombík? Vždyť to auto není ošklivé, sice už nemá nejlepší techniku, ale když dokážou udělat už celkem k světu vypadající řadu DS, která nemá vůbec špatný interiér, tak to zabijou nesmyslnou cenou. Začínám se o Citroen bát....
Přebrandovaný Duster vypadá také dobře a Rapid sedan? No, třeba by se ho tu pár prodalo :-)
pro Ronaulta: Vidíš to Chery Cowin? To je to divný Toledo, co jsme tenkrát potkali >:D
Tak stretnúť na našich cestách C4 sedan minulej generácie je taký malý zázrak. To už som nejakým zázrakom viackrát stretol Polo Sedan [odkaz] a Corsu Combi [odkaz] na českých a poľských značkách. Bohvie odkiaľ to dovliekli. :)
ja som C4 sedan u nas uz neraz videl .... par ich aj tu v mojom okoli jazdi..... samozrejme je ich malo .... ale stretnes ich urcite skor ako beetle alebo phaeton ;-)
minule som videl starucku trojdverovu mazdu 323 coupe... priznavam az vtedy som skutocne cumel .... ale aj taketo auto sa da stretnut ..... u nas na vychode sem tam vidim aj take to nazvime to "vychodoeuropske rio" ktore je na pohlad trosku ine ako to nase klasicke rio .... alebo znacku geely .... jedno geely som raz stretol na parkovisku pri karfure - bol to taky maly sedan nieco asi ako chevrolet aveo sedan alebo take nieco
takisto nie je lahke stretnut napriklad p206 sedan alebo rover 75 kombik... ale aj tie som uz videl ... ale priznavam ze tu starucku corsu combi som este nevidel .. aspon si na to nespominam ;-)
323 coupe a rover 75 kombik jsou vozy, které se v ČR dají, nebo dávaly vidět nechci říct běžně, ale nebyla to o nic větší exotika, než třeba Porsche ( těch tu je dnes asi už více no :D). P 206 sedan jsem tu snad neviděl, občas Polo sedan s ruskou SPZ.
U nás v Prešove jeden sivý C4 sedan jazdí tuším od nova. Na balkáne ich vidno podstatne viac, aj trebárs tú 206 sedan zrejme dotiahnuté z Ruska a mám pocit, že som tam stretol aj 307 či 308 sedan?.A to som čumel riadne >:D
Nechápu proč někteří jedinci pořád vypisují HATE COMENTÁŘE na adresu auto.cz jste retardovaní? Domnívám se, že žijeme v demokratické a svobodné době, takže každý má na výběr chodit na stránky, které mu vyhovují a baví ho číst a to, že sem někdo chodí jen vypisovat urážlivé a nenávistné přízpěvky vypovídá o jeho omezenosti. Takže pro tupé ho.ada, když se vám to tady hnusí NECHOĎTE SEM. Navíc zasíráte zbytečně prostor pro normální diskuzi, kterou vám auto.cz zprostředkovává.
Podle mě je tohle normální zajímavý článek, ze kterého jsem se dozvěděl nové věci a mě se nejvíc i po těch letech líbí tvarově Peugeot Pars (405) simply clever :-)
Aaaa, od tebe jsem tady uz dlouho necetl skutecne inteligentní kvalitní komentár. >:D >:D >:D Ale vidím ze na tebe je nadále spoleh.
Jinak pokud bys náhodou myslel tvými zvratky moji osobu tak jen upozornuji na to ze jsem opravil nekteré chyby coz je v zájmu tech které ten clánek skutecne zajímá.
Protože jediný kde se může taková osoba realizovat je takováhle diskuse na internetu. Tady dělá machry, velký ramena a v reálném životě je takovej ten ušláplej asociál co sedí v koutě, nemá slušnou práci ani partnera s kterým by jinak trávil čas, tak raději sedí u počítače a vypisuje hate komentáře. V podstatě je to chudák...
Upozorňuji že nemyslím nikoho konkrétního, tak jsem zvědavý, která potrefená husa se ozve >:D
Já nelžu a dukazem tvých lží jsou tvoje príspevky.
Jinak je zajímavé ze v diskusích ve kterých si dovolím upozornit na nesmysly v cláncích ACZ a uvést chybné informace na pravou míru dostávám pozitivní reakce od lidí které to téma zajímá, kterí jsou rádi ze se doví neco navíc nebo kterí si proste rádi prectou kvalitní clánek. Zároven nejvetsí zvratky na moji adresu písí ti nejvetsí primitivové kterí se k vecem o kterých písi nejsou schopni vyjádrit.
Somewhere a máš pro to nějaké důkazy? Protože jestli ne tak, je to pouze tvá domněnka, která má stejnou váhu jako má domněnka, že místní šašek IPAGůglit je zaměstnanec Hyundai Motor Czech ;-)
Na to netreba hľadať dôkazy. Po tom, čo si tu v posledných diskusiách predviedol, je nad slnko jasnejšie, na koho si mieril. Môžeš sa ohradzovať koľko chceš.
Tak už jsem v minulém "suprklikacím" článku "Největší automobilové průšvihy podle Auto.cz: Propadáky na kolech" zadal redakci jasnou otázku na kterou jsem nedostal odpověd. Skusím to tedy znova.
Prosím redakci o rozumnou racionální odpověd, proč tyto články nemůžou být normální?
P.S.
Díky některým účastníkům diskuze kteří dodali zajimavé informace a já nemusel klikat.