Re: KRAVINY!! srrr na BIŽU a pOTe se radči PROJET!!
Jde přece jen o studii. Jak píše jossalito, na český křišťál se Kabaň neodkazuje poprvé, viz třeba xenonové světlomety Superbu, takže koncept s rozšířeným využitím tohoto materiálu je celkem logickým vyústěním.
Nápad je to dobrý, ale zrovna křišťál je divný materiál do auta. Není to ani dřevo, ani kůže ani kov, je tvrdý, nedá se s ním nic vyplnit, jen občas ozdobit. Do auta to moc nepasuje. Měl třeba zvolit teakové dřevo - [odkaz]
Když si vezmu důležitost jednotlivých článků, tak to, co se předchozí šéfredaktor pokoušel aplikovat je nenávratně pryč. Nejdůležitějším článkem a tedy i headlinem je to, jak se vyráběly díly na rádoby studii... :no: ;-\
Kabaň považuje křišťál za typicky český produkt vysoké estetické a kvalitativní úrovně světového věhlasu. Tu samou ideu chce přenést na Škodu.
Již od svého nástupu do škodovky se snaží o spojení českého křišťálu a jím navrženého designu/designových prvků, do kterých se snaží zakomponovat křišťálový brus. Proto ty lomy a linky na karoserii. Je to jeho designový jazyk/styl. Jak se mu to daří, nechť posoudí každý sám.
Na novém Superbu je těchto prvků několik. Hlavně ve světlometech a lampách, doporučuji prohlédnout. Je to pěkný a originální detail. Fabie má třeba zajímavé vnitřní kličky otvírání dveří.
Jinak tento křišťálový přední znak (na živo velmi pěkný) měla už zelená studie Superbu Vision C rok zpátky. Asi vymetali sklady.
>:D
Neví někdo proč se rozhodla škoda pro křišťál? Co to má společného s tou značkou, nebo co to má symbolizovat? Nějak mi to nedává u nás smysl... no a kontext s provedením dnešních škodovek mi taky uniká. Ošizeno a oplastováno, tak aby se toho hlavně nemusela dotknout lidská ruka, je úplně vše i místa která byla tradičně čalouněná jako jsou třeba výplně dveří a pod.