Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Video: Předjíždění na veřejných jízdách v Brně? Klidně i po trávě!

Vyzkoušet si své auto na závodním okruhu v Brně doporučujeme každému, kdo to s ostřejším jezděním myslí vážně. Jindy pěkné závodní manévry však mezi amatérské řidiče tak úplně nepatří.
Zpět na článek
26. 10. 2015 18:48
26. 10. 2015 19:10
Avatar - hedvin
26. 10. 2015 18:48
Bylo to veselý
V neděli jsem si udělal tu radost a zaplatil jsem si 25 minut jízdy po okruhu. V papírech jsem podepisoval že budu jezdit maximálně 90 km/h. Tak si říkám fajn, určitě je to kvůli tomu abychom se nepozabíjeli. O to větší zděšení přišlo přímo na okruhu, kde můj naftový focus neměl šanci stíhat autům typu GT-R, různá RS a podobně. A k tomu předjíždění, jel jsem si svou stopu a kdo chtěl tak mě objel, jinak by to nešlo.
Rozbalit vlákno
0
26. 10. 2015 18:52
Já to vidím tak,že jezdit
na okruh s neupraveným autem je nesmysl.Silniční auta na to nejsou stavěná,takže pokud nemáte Porsche GT3RS,Ferrari Italia Speciale,Lotus Exige S nebo něco podobného tak raději ne.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Bully_
26. 10. 2015 19:10
Trackdays
Ja to teda vidim spis situaci, kdy ma predjizdejici vuz na vyber mezi tim vjetim na travu a brzdenim, ktere muze byt v prubehu zataceni i nebezpecne. Ani v jednom z obou pripadu nemohl jet vnitrkem, protoze tam sel pres obe auta jeste 3., vyrazne rychlejsi vuz, ktery by tim ohrozil. Nejpomalejsi z tech tri mohl samozrejme snadno kousek uhnout, stejne jako nemusel vuz s on-board kamerou jet tak naplno.
Uhybani k PRAVE casti trati je normalni a dokonce povinne asi jenom na Nordschleife- kdyz jde nakonec i statutarne o privatni jednosmerny usek dalnice, kde plati pravidla silnicniho provozu. Vsude jinde (podle mych zkusenosti) si jezdci bezne muzou drzet svou stopu, ale nesmi ohrozit- a spis v idealnim pripade ani omezit- predjizdejici vuz. Uhybani pred rychlejsimi je spis "vyzadovana slusnost" a blinkr stejne tak. Nikdy se ale nemusi uhybat jenom vpravo, vzdycky zalezi na situaci. Rychlejsi a predjizdejici jezdec (krome te NS) zase nema zadnou absolutni prednost a nemel by si ji nijak vynucovat, predbihat by mel idealne treba na rovnem useku, kde je situace mnohem prehlednejsi a jde uhnout i predjet mnohem bezpecneji.
Na trackdays spolu vetsinou jezdi ruzne zkuseni ridici s rozdilnymi vozy. Zasadou je si uzit rychlou jizdu s co nejmensim rizikem, nejsou to zadne zavody a vsichni ucastnici bez rozdilu by k sobe meli byt pozorni a ohleduplni. Jde casto o velke materialni hodnoty a muze jit i o zdravi.
Rozbalit vlákno
1