Tak Buicku šlape krom Verana ted vše, ale i tak to nestačí.
Cadillacu nešlape CTS, XTS a ani moc Escalade. Jinak Buick by měl prodávat výrazně víc než Cadillac.Ale buick prodává hlavně v číně no. Příští rok tam přibude Cascada, tak to taky pár kusů udělá hlavně po té, co Chrysler ukončil model 200 kabriolet.
Samozrejme im ide v prvom rade o USA, Aziu a Indiu, v EU prerazit nemusia. U premie su dobre marze a nemeckej trojke by konkurencia nezaskodila - lexus, jaguar, meseratti, volvo, genesis - cim viac, tym lepsie...
Zdravím Bullocku,
jako vždy máš pravdu. Obecně je možné říci, že japonci i korejci jsou "hrdí" a zásadně(pokud to jde jinak) hotové značky i technologie nenakupují, ale "staví na zelené louce". Např. nákup Aston Martinu koncernem H/K byl opravdu blízko, ale nakonec do toho nešli.
Jen v závěru s tebou nesouhlasím. Jak to, že nám tu již nejezdí číňani? A co Volvo?
A co Indové a Jaguár. A další.
Už tu není socialismus. Vlastníkem technologií i renomé značky je majitel/kapitalista a ne zaměstnanci z provozu, technici, vývojáři atd.!
Typuji, že do pěti let je v USA a Asii Genesis součástí prodejního TOPu. No vlastně kromě Evropy všude. U nás to budou mít těžší, ale ještě pár podobných skandálů jako VW a jdou nahoru i tady. Tedy bůhví zda VW ještě bude.
Je to přesně tak jak píšu, pochopitelně je otázka jaký bude výsledek. Nemůže jít o přeznačkování nějakého audia od LG (to právě dodává pro VW)? To by se nabízelo.
Dnes lze vidět 3 asijské cesty. Japonci víceméně makali sami a trvalo jim to desítky let. Dnes o nich nepochybuje nikdo. Korejci si našli "zkratku" - přetáhli lidi různých profesí (ne jen designéry) od zavedených automobilek. Povedlo se během 20 let. A Číňané došli k tomu, že je lepší koupit rovnou celou automobilku i s vývojem... nebo si alespoň zajistit majoritní podíl ve společném podniku (to se týká úplně všech nejen evropských značek, které v Číně vyrábějí, tedy i VW). Zatím nám tu čínská auta nejezdí, ale za 10 let...?
teda trochu jsem surfoval po netu a ani na cizojazyčných serverech jsem podobnou informaci nenašel. Máš nějaký zdroj? Respektive které části motoru se kazí?
... nakupuje u odborniku! Teda minimalne co se designu tyce. Ta jejich orientace na designery od VW je vserikajici. Treba se jim nekdy v daleke budoucnosti podari vychovat vlastniho a treba i korejskeho designera za jehoz produkty se nebudou muset stydet. Treba jednou... Treba v dobe, kdy se znacka Genesis priblizi alespon urovni Acury nebo Lexusu, kdyz uz ne D3
Máš pravdu a jen bych dodal, že i v dalších odvětvích jsou soběstační - jak vývoj/výroba robotů tak i oceli, elektroniky, audia (které např. dodávají i pro VW). Soběstačnost je asi nepřesný pojem, ale jde o to, že tito výrobci jsou buď součástí koncernu (H/K) nebo dceřiné společnosti nebo jsou jinak provázané. To přináší jistě nějaké výhody.
Když si vzpomenu na Baťu a třeba i na Čubu (Slušovice), tak i oni rozhodovali: potřebuji službu? buď ji koupím, nebo založím svou firmu. Korejci asi jdou tou druhou cestou.
Genesis v poměru výkon/výbava/cena nemá konkurenci - ale to se zatím jenom šeptá, abys nebyl za blbce :-)
Ano, image až tak za deset let. Ale našlápnuto mají a to je hodno ocenění.
5ekl bych, že na to mají. Ukazují s každým autosalonem a každým vyrobeným vozidlem, že technicky na to mají. Korejce a jejich pracovitost bych nepodceňoval. Nezapomeňme, že jsou světovými lídry v oblasti průmyslové robotizace, která jde ruku v ruce s automobilovým průmyslem. Odmyslím-li rychle stárnoucí design (což ale u současných modelů Tuscon a Santa Fe už také neplatí), jsou H/K technologicky dostatečně dospělí, aby se pustli do projektu vytvořit plnohodnotnou prémii. Mají to těžké, protože neustále bojují s předsudky. Já jim ale držím palce.
Auto můžou mít sebelepší, ale konkurent pro německou prémii to nebude už z toho důvodu, že je to Hyundai... Auta těhle kategorií se kupujou i kvůlu věhlasu a image značky.. V Číně si radši koupí Evropskou prémii, v Evropě taky, v Americe věřim, že to úspěch mít bude, ale furt se toho prodá daleko míň neš MB S/BMW 7
Jinak mě osobně přijde novej equus jako něco mezi Čínskou napodobeninou a Mercedesy 12 let zpátky.
nepotrva uz dlho a hyundai bude mat luxusnu limuzinu na ktoru bude aj S klada pozerat s respektom .... volvo tu uz ozaj nebude priamym konkurentom suhlas :yes: volvo uz podla mna preskocili davnejsie.... teraz je na rade dalsi pan na holenie.... ( infinity, acura, cadillac )
uz dnes je taky hyundai genesis v luxuse dalej podla mna ako akekolvek sucasne volvo.... a novy velky luxusny equus ktory je uz za dverami ( pride uz coskoro ) bude hodne zaujimavy konkurent aj pre S kladu to sa vsadim s kymkolvek.... bude to narez... ved nechajme sa prekvapit ;-)
na vzajomny duel equus vs S klada sa uz moc tesim.... verim ze ani nemusim pisat kto je moj favorit ...
Podle mne Hyundai má na to mít svoji luxusní značku, respektive trochu luxusnější modely. Klidně se za pár let mohou dostat na úroveň Infiniti, Acury, Lincolnu nebo Volva.