Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Megagalerie šílených limuzín: Prohlédněte si natažené Lamborghini či Škodu 105

Především v USA umějí natáhnout prakticky jakékoliv vozidlo. I proto nejen tam vznikají opravdu roztodivné limuzíny.
Zpět na článek
Avatar - Pekelná Micinka
7. 11. 2015 03:21
Fiat 500 Moltilungo
Musím přiznat, že ten Fiátek 500 by mohl být docela pěkný, kdyby se tomu věnovala dostatečná péče, byť je to logický nesmysl natahovat auto, které bylo od základu zamýšleno jako malé a je tedy i úzké. Ale narozdíl od toho ostatního to nepůsobí tak přehnaně dlouhé. VW Bus by taky ušel, kdyby měl vzadu dvě nápravy a byl o něco kratší.
Re: Oznaceni fotek
Zaujímavé, že sme sa tak zhodne pozastavili nad chýbajúcimi popismi fotiek, ktoré na ACZ (ak nejestvuje nejaká výnimka, na ktorú si nespomínam) doteraz vôbec neboli. Hm?
Avatar - Barry Lyndon
6. 11. 2015 14:21
Re: Pevnost limuzín
jj, atmosféra interiéru s tím popelníkem na ubrusu je boží >:D
Avatar - Bubáq
6. 11. 2015 11:49
Úplně zbytečný článek o stupiditě
(Tímto příspěvkem chci přispět ke kultivaci serveru ACZ :-) )
6. 11. 2015 10:48
Re: Oznaceni fotek
To si právě nejsem jistý, kolegové mi hlásili, že s tím byl nějaký problém... Takže možná jste to tam na začátku opravdu neviděl.
Martin
Avatar - Machýrek
5. 11. 2015 23:56
Skoda 100
Ten popelnicek >:D to je boziii. Ze nekoho vubec napadlo timhle travit cas. Bizar jak pra*e.
Re: Oznaceni fotek
Určite je tam od začiatku? Nepripomínal by som ho, keby tam bolo.
Re: Proč to není v kapitolách?
Ďakujem za reakciu. Neskúšajte, proste to spravte. Ide to. ;-)
Avatar - Barrichello
5. 11. 2015 15:28
Re: Pevnost limuzín
Chevrolet Kodiak / GMC Topkick

To už defakto nákladák je.
Avatar - wakantanka
5. 11. 2015 14:04
Re: Pevnost limuzín
Čo sa Obamovej limošky týka, neviem či z náklaďáku, skôr ten rám a možno časti náprav budú mať základ v nejakom full size pick-upe v našich končinách často nepresne prekladané ako náklaďák.
Avatar - wakantanka
5. 11. 2015 14:02
Re: Pevnost limuzín
Mňa by hlavne u tých škodovienok zaujímalo skôr to ako sa to vôbec pohne, resp. čo to celé dokopy váži a ako to zvláda podľa foto nedotknutý motor. Inak ovládanie prevodovky s 5m tiahlom bude tiež "žúžo labúžo" >:D
5. 11. 2015 14:01
Oznaceni fotek
Ještě jednou dobrý den,
teď na to tady koukáme a označení fotek tam je (tedy o jaké vozidlo se jedná...). Vidíte to taky, nebo jste měl na mysli ještě konkrétnější označení?
Martin
5. 11. 2015 13:15
Re: Proč to není v kapitolách?
Dobrý den,
jo, to je dobrá poznámka! Máte pravdu, taky mě to už párkrát trklo... Zkusíme pro příště napravit!
Martin
Hrušky zmiešané s kolečkami
Naozaj nechápem, ako sa mohli vedľa seba ocitnúť profi úpravy a limuzíny a amatérske zlepence. Ešte zabudli pridať nejaké rendery "dizajnérov", aby bol stupídny obrázok dokonalý... ;-\
Re: Proč to není v kapitolách?
Kapitoly bez slov. Koľkokrát som už poukazoval na hromadu bezmenných fotiek len sprosto nasypaných na kopu - u mnohých by sa skutočne zišiel aspoň aký-taký popis, aby človek vedel, na čo sa pozerá, alebo čo si má zvlášť všimnúť, ale asi som hučal do jalovej kravy. Popisy fotiek by zrejme stáli priveľa práce... :no: :no:
Avatar - Jethro
5. 11. 2015 12:17
Cadillac
Ten Cadillac je nějdelší limuzíná na světě a vzadu je i bazén. Nevím jak by se s tím jezdilo v normálním provozu.
Avatar - vabis
5. 11. 2015 11:20
Re: Pevnost limuzín
Doma amatérsky svařená Š120 se vyztuží lešeňovkou a dobré, když to bude málo, dovaří se druhá. Začínalo se s FEM výpočty, 3 prvková metoda atd, něco jak tělo od jeřábu nebo Eifelovka. Dnes jsou na to docela sofistikované programy, co počítají jednotlivé části a pak vzájemné interakce složitého celku a kupodivu to aj docela funguje. Něco jak u simulace crash testů. Třeba s Bentaygou se teď taky zapotili, mají zkušenosti jen se sedany a najedou toto. Původní platforma PL73 ze které se vycházelo je kompetně překopaná a nezůstalo z ní skoro nic. Těžší motor před nápravou, 22 palcová kola byly jen špičky ledovce. Na druhou stranu třeba Obamovy Road Force 1 mají (neofiko je jich víc a nikoliv jedna) podvozek z náklaďáku a kastle na tom jen sedí.
5. 11. 2015 10:35
Re: Pevnost limuzín
Minimálně u některých to vypadá že to vyřešili tím, že to prostě neřeší >:D .
Avatar - sargis
5. 11. 2015 10:28
Re: Proč to není v kapitolách?
Ano, to ČB sú Škody...ale máš pravdu, som si normálne odvykol, ma bolia oči z toľkého čítania naraz ;-\
Avatar - 3_diamanty
5. 11. 2015 09:53
Re: Pevnost limuzín
ale interier ma "paradny" .... ta telka nema chybu ( taku nejaku malicku telku sme kedysi mali ako druhu telku )...... a nahodu mi je ten "interier" sympaticky a asi by som sa v nom citil prirodzenejsie a lepsie ako v tych pullmanoch a ja neviem akych extremnych vozoch sucasnosti kde sa clovek aj tak nebude citit vo "svojej kozi" darmo su superluxusne ;-)

a ten stolik tiez nema chybu... uz len si vylozit nohy a nechat sa povozit >:D :yes:
Avatar - hedvin
5. 11. 2015 09:19
Re: Pevnost limuzín
tak to je samozřejmost, že karoserie pracuje. Jen mě zajímá jak se to daří vyřešit těm, kteří ty limuzíny svařují
Avatar - vabis
5. 11. 2015 09:12
Re: Pevnost limuzín
Průhyb je jedna věc, rozlomení druhá. Ono pracuje i karoserie normálních aut. Najeď si s nějakou levnější modernou jedním kolem na obrubník a pak vyzkoušej otevírat a zvírat všechny dveře. U některých poznáš rozdíl ;-)
5. 11. 2015 09:09
Re: Proč to není v kapitolách?
kapitoly naskakali v galerii, co obrazek to kapitola >:D
5. 11. 2015 09:07
Re: Pevnost limuzín
Hlavně ta černá škodovka ta se nepovedla ani pořádně svařit, vypadá hrozně a ještě je celá křivá :-)
Avatar - hedvin
5. 11. 2015 09:05
Pevnost limuzín
Nikdy nechápu proč se to auto nerozlomí na půlky když přejede retardér nebo tak. Na některých autech ale jde vidět jak se prohýbají už od základu, takovej výjezd do strmýho kopce v zatáčce musí být pro řidiče i auto peklo.
5. 11. 2015 09:02
Re: Proč to není v kapitolách?
Ja som rovno preklikol len na komentáre že to nebudem ani pozerať lebo to bude isto v kapitolách, mhh to ma prekvapilo >:D
5. 11. 2015 08:12
Proč to není v kapitolách?
Není to škoda?