Musím přiznat, že ten Fiátek 500 by mohl být docela pěkný, kdyby se tomu věnovala dostatečná péče, byť je to logický nesmysl natahovat auto, které bylo od základu zamýšleno jako malé a je tedy i úzké. Ale narozdíl od toho ostatního to nepůsobí tak přehnaně dlouhé. VW Bus by taky ušel, kdyby měl vzadu dvě nápravy a byl o něco kratší.
Zaujímavé, že sme sa tak zhodne pozastavili nad chýbajúcimi popismi fotiek, ktoré na ACZ (ak nejestvuje nejaká výnimka, na ktorú si nespomínam) doteraz vôbec neboli. Hm?
Čo sa Obamovej limošky týka, neviem či z náklaďáku, skôr ten rám a možno časti náprav budú mať základ v nejakom full size pick-upe v našich končinách často nepresne prekladané ako náklaďák.
Mňa by hlavne u tých škodovienok zaujímalo skôr to ako sa to vôbec pohne, resp. čo to celé dokopy váži a ako to zvláda podľa foto nedotknutý motor. Inak ovládanie prevodovky s 5m tiahlom bude tiež "žúžo labúžo" >:D
Ještě jednou dobrý den,
teď na to tady koukáme a označení fotek tam je (tedy o jaké vozidlo se jedná...). Vidíte to taky, nebo jste měl na mysli ještě konkrétnější označení?
Martin
Naozaj nechápem, ako sa mohli vedľa seba ocitnúť profi úpravy a limuzíny a amatérske zlepence. Ešte zabudli pridať nejaké rendery "dizajnérov", aby bol stupídny obrázok dokonalý... ;-\
Kapitoly bez slov. Koľkokrát som už poukazoval na hromadu bezmenných fotiek len sprosto nasypaných na kopu - u mnohých by sa skutočne zišiel aspoň aký-taký popis, aby človek vedel, na čo sa pozerá, alebo čo si má zvlášť všimnúť, ale asi som hučal do jalovej kravy. Popisy fotiek by zrejme stáli priveľa práce... :no::no:
Doma amatérsky svařená Š120 se vyztuží lešeňovkou a dobré, když to bude málo, dovaří se druhá. Začínalo se s FEM výpočty, 3 prvková metoda atd, něco jak tělo od jeřábu nebo Eifelovka. Dnes jsou na to docela sofistikované programy, co počítají jednotlivé části a pak vzájemné interakce složitého celku a kupodivu to aj docela funguje. Něco jak u simulace crash testů. Třeba s Bentaygou se teď taky zapotili, mají zkušenosti jen se sedany a najedou toto. Původní platforma PL73 ze které se vycházelo je kompetně překopaná a nezůstalo z ní skoro nic. Těžší motor před nápravou, 22 palcová kola byly jen špičky ledovce. Na druhou stranu třeba Obamovy Road Force 1 mají (neofiko je jich víc a nikoliv jedna) podvozek z náklaďáku a kastle na tom jen sedí.
ale interier ma "paradny" .... ta telka nema chybu ( taku nejaku malicku telku sme kedysi mali ako druhu telku )...... a nahodu mi je ten "interier" sympaticky a asi by som sa v nom citil prirodzenejsie a lepsie ako v tych pullmanoch a ja neviem akych extremnych vozoch sucasnosti kde sa clovek aj tak nebude citit vo "svojej kozi" darmo su superluxusne ;-)
a ten stolik tiez nema chybu... uz len si vylozit nohy a nechat sa povozit >:D:yes:
Průhyb je jedna věc, rozlomení druhá. Ono pracuje i karoserie normálních aut. Najeď si s nějakou levnější modernou jedním kolem na obrubník a pak vyzkoušej otevírat a zvírat všechny dveře. U některých poznáš rozdíl ;-)
Nikdy nechápu proč se to auto nerozlomí na půlky když přejede retardér nebo tak. Na některých autech ale jde vidět jak se prohýbají už od základu, takovej výjezd do strmýho kopce v zatáčce musí být pro řidiče i auto peklo.