Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Renault Mégane: První jízdní dojmy

Silnice v okolí Madridu se staly místem našeho prvního aktivního seznámení s třetí generací vozu Renault Mégane.
Zpět na článek
6. 12. 2008 22:39
Re: Renault???
Mito má super kastli, ale interiér zase bude plus mínus centimetr, tak jako všechny Alfy. Kamarád ji měl a stačilo mu to.
6. 12. 2008 22:36
Re: Fiat Bravo - inspiracia pre Renault
Jak to můžete srovnávat, vždyť Brávo je papírový "čínský" drak! Podívejte se na nárazový test. A interiér má pod psa...
6. 12. 2008 22:28
Re: REGAN
Pane máte pravdu, s tou kvalitou od VW je to katastrofa, vždyť se stačí podívat do německého časopisu auto-tip, kde testují a popisují auta po 100tis.km! Na konci suverénně sedí VW se třemi svými tipy: Turan, Pasat a Polo! Hergot vezme to někdo z Vás už na zřetel ??? Co čtete za odbornou literaturu? Jaká německá kvalita, to už není dávno pravda!!! Na co stále vzpomínáte??? Nebo si jen vzájemně lžete???
neregistrovaný "vasek88"
3. 12. 2008 21:46
Re: Fiat Bravo - inspiracia pre Renault
ale kluci, bravo neřešte...a už vůbec ne, kdy měl poprvé francouz 6kvalt, to se mi zdá celkem zbytečný vůbec rozebírat...co říkáte na to MITO, vždyť to je podle mě nesrovnatelný auto s výše zmiňovanými...navíc novinka ALFA D.N.A je naprostá bomba a nějáký 6kvalt si hravě strčí do kapsy...ikdyž to spolu zas až tolik na první pohled nesouvisí.o)
Avatar - Michal Fokt
3. 12. 2008 09:02
Re: Fiat Bravo - inspiracia pre Renault
Je mi líto, ale Bravo a Mégane nemají shodné, ba ani podobné, ani základní linie. Prohlédněte si, prosím Bravo [odkaz] a Mégane [odkaz] ještě jednou a důkladně. Jak souvisí velikost kufru s podobností aut nevím.
neregistrovaný "nrV"
3. 12. 2008 08:23
Re: Fiat Bravo - inspiracia pre Renault
Ty chlape, opravdu už nehul, co to tady plácáš? Megane měl 6-kvalt již ve druhý generaci čili od roku 2002 a co se týká vůbec prvního použití 6-kvaltu v malejch autech tak už v roce 1993 mělo Punto I za příplatek 6-kvalt. Jinak nic proti Bravu, je to velice pěkný auto ale to Megane III taky což se o německým hnusu (Golf V a VI) říct nedá.
neregistrovaný "vasek88"
2. 12. 2008 21:55
Renault???
Ahoj všichni, co na to říkáte??? já teda nevim, ale myslim, že existujou lepší auta...například to nový mito se mi zdá o mnoho lepší než tenhle francouz...co vy na to?
2. 12. 2008 20:07
Re: Fiat Bravo - inspiracia pre Renault
Ty človeče, že ja som ťa už niekde videl...ty si jasná kópia, chlape. A ten hnusný ksicht - musím si íst zahulit asi...

:no:

Minimalne prestat hulit by si mal ty...
neregistrovaný "risohom"
2. 12. 2008 18:15
Fiat Bravo - inspiracia pre Renault
Mam Fiat Bravo. V tomto Meganovi som sedel v Parizi minuly tyzden. A nechapem, preco si autor absolutne nevsima, ze novy Megane je jasnou kopiou Fiatu Bravo.

seststupnova prevodovka? v brave od zakladu uz vyse roka. bocny pohlad na megane? komplet bravo. kufor 400 litrov v hatchbacku? fiat bravo a novy megane. sportovy dizajn velkeho kompaktu? bravo a megane. skratka, kompletna kopia. az na ten interier. ak redaktor napise, ze kvalita plastov je podobna A3, tak musel byt asi trosku nafajceny. megane ma podla mna jeden z najhorsich interierov. nuda, nuda, nuda. A3 je ale nuda tiez, uznavam. no autor clanku by si naozaj mohol do toho brava aspon sadnut.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 12. 2008 17:16
Re: REGAN
Znak Renaultu bez depilace?... >:D >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 12. 2008 17:14
Re: REGAN
Interiéry Renaultu (materiály, design, vstříctnost vůči dotyku) se nazývají "Touch design"
Avatar - Ronault.
2. 12. 2008 14:55
Re: REGAN
Jen se směj, jen se směj, ale Tě jednou k nám přivezou ;-)
neregistrovaný "Donovan"
2. 12. 2008 12:25
Re: REGAN
Ona je ovšem dost tenká hranice mezi inteligentním dloubnutím a bezduchým kopáním kolem sebe. Mezi tím, co je vtipné, a tím, co je směšné. GTI to někdy trefí, ale někdy taky ne. Žel se nemůžu ubránit dojmu, že dřív byl v tomhle akurátnější, asi si přestal dávat bacha. :-)
2. 12. 2008 11:32
Re: REGAN
A kto tu chce byť kovbojom? Treba si totiž uvedomiť, že ten náš kovboj, je vlastne pôvodný americký cowboy - teda po našom niečo také ako kravský chlapec, alebo chlapec od kráv... >:D A či je zlatý, alebo diamantový...komu to trhá žily?
2. 12. 2008 09:17
Re: REGAN
Mna nedostal, argumentami nikdy nie, ale ako som pisal, on sam sa dostava na nizku uroven. A ked uz niekoho napada osobne, tak ja sa moc do jazykove karate, co je tu dost bezne neleziem, je to totiz trapne.
Nad casakom inak tazko, to maximalne jeho nad palubovkou s makcenymi plastmi. :-!
2. 12. 2008 09:13
Re: REGAN
z času na čas. ale někdy tam prostě jenom hodím jedničku a jedu a jedu.... :-!
Avatar - Pierro
2. 12. 2008 08:22
Re: REGAN
tepláky a houšť.... já se snad pokakám... >:D >:D >:-[]
1. 12. 2008 23:23
Re: REGAN
Kde tě teda například dostal? Snad ne v pokojíčku nad časákem?! Jestli na diskusi, tak si mu to mohl vrátit stejnym úderem, protože kdo tě vidí, toho vidíš taky. ;-)
1. 12. 2008 22:59
Re: REGAN
no no no, sice neprispievam sem dlhu dobu, ale neaku dobu tie dikusie uz sledujem. A Klaudius ma pravdu, neni to iba tym, ze by pisal to iste a tym istym stylom, on totiz v poslednej dobe nepise iba ody o VW, ci nepise o nadradenosti aut, ci kastoch ale priamo osocovanim ludi sa postupne ale isto dostava v niektorych jeho prispevkoch na dost nizku uroven. To je aspon moj nazor.
1. 12. 2008 22:35
Re: REGAN
Nojo, ale ty nejsi diamantovej a v podstatě žádnej kovboj, tak víš prd, co dneska dokáže Parker. Ty v tý márnici čmáráš na zadky a kozy obyčejnou fixkou >:D >:D
Patologickej kovboj!
Avatar - T613
1. 12. 2008 22:22
Re: REGAN
nejlíp se píše perem. propiska je pro lékárníky
Avatar - Ronault.
1. 12. 2008 22:20
Re: REGAN
Dnes se již používají propisky, péra dělají kaňky. :-!
1. 12. 2008 22:20
Re: REGAN
Nojo, nemáš ty správný sousedy, kde se na to hledí ;-)
1. 12. 2008 22:18
Re: REGAN
To znám taky, ale ne z Rendla. Očuchávám a ohnatávám maso a pak se rozhodnu, co z něj udělám. :yes:
Avatar - T613
1. 12. 2008 22:17
Re: REGAN
Já nejsem ani ryba ani rak. Buď mě to auto zaujme nebo ne. ;-)
1. 12. 2008 22:16
Re: REGAN
Pozor? Zase si potvrdil moje slova... Já se tady nepovažuju za nějakýho intelektuála, nebo soutěžícího magora s láskou k modelu. Mě s nadčasovym designem Aurory ani Punta, nebo Golfa nena.sereš. Já jsem ten konzervatible. Nová tvář kastrólu! ;-)
Avatar - Ronault.
1. 12. 2008 22:14
Re: REGAN
Jo, to bylo tuším v tom katalogu, který Renault před lety vydal k 100. výročí založení automobilky. Myslím, že tou dobou VW slavilo cca 50. výročí od položení základního kamene malířem pokojů Ádíkem. >:-[]

Nicméně, tohle oddělení snad má každá automobilka, která chce v Evropě něco znamenat.
Avatar - T613
1. 12. 2008 22:09
Re: REGAN
tvrdím snad něco takového? ádu zmínil mimochodem klaudius. Nedáváš pozor Navťo! ;-)
1. 12. 2008 22:01
Re: REGAN
Ha ha, já přesně vim, co tam máš zavěšený, ale to já měl v tvym věku taky a to ještě nějakej gilette neexistoval! Jen tepláky a houšť... >:D
1. 12. 2008 21:59
Re: REGAN
Tatro moje milá, to vyjmenování diskutérů jsi napsal ty, ne já >:D
1. 12. 2008 21:57
Re: REGAN
Však o tom mluvim... Mě taky omrzí ve svý podstatě i ta nejlepší hospoda a jdu jinam. O tom to je. Když tě nudí GTI, tak si klidně kopíruj moje příspěvky >:D >:D
1. 12. 2008 21:50
Re: REGAN
Ale to je ono, on proste je akousi ikonou tohto webu, podobne ako ďalší fajn ľudia, ktorí sem už dlhú dobu chodia a prispievajú. Ibaže už to nie je to pravé orechové a človeka neláka diskusia s GTI-m tak ako kedysi. Ale dosť už slov, prečo by sme sa mali ďalej baviť o niekom treťom, ja som reagoval na jeho príspevok, nie na tvoj.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 12. 2008 21:47
Re: REGAN
O tom nepochybuji, vždyť mám nad postelí zvetšenou trojcípou hvězdu... >:-[] Zkrátka fanda >:-[]
1. 12. 2008 21:46
Re: REGAN
aby ne kdyz ma renault specialni oddeleni kde se testuji povrchy materialu a jake lidem pripadaji na dotek, vuni atd atd. dokonce to ma i svuj nazev ale ted si bohuzel nevzpomenu :-(
Avatar - T613
1. 12. 2008 21:46
Re: REGAN
mi je to taky někde.. každý si svou jámu kopá. Ale divit se tomu, že ho někdo přirovná k ádovi, a2 nebo deadliftovi? ódy jsou jiné, automobilka jiná (a inteligence tak), ale obsah zůstává.
1. 12. 2008 21:42
Re: REGAN
Skoč si do trenek, tam to podepiš tim tajnym inkoustem >:D
1. 12. 2008 21:41
Re: REGAN
Kdepak. Je to jen a pouze na tobě a na reakcích na něj, to je ti doufám jasný. Znovu tedy opakuji, jako u reakce na Klaudia, že GTI neni redakční autor a pouze přispěvatel v záplavě ostatních a je na každym, tedy i na tobě, jak se k tomu postavíš. Buď to prostě vstřebáš, nebo se nad tím povzneseš, nebo do toho prostě vletíš.
GTI má svojí soudnost, jako i (s prominutím) blbý, třeba mlíko na krámu, který se neprodává a vypadne z regálů supermarketů. Prostě nezájem a tak je to i tady. Ať si tady každej plácá, co chce. Mě je to třeba úplně volný, necítím se členem žádný komunity, abych se musel držet nějakých mantinelů, nebo pořádku.
1. 12. 2008 21:34
Re: REGAN
O nadřazenosti nikde nepíšu, nebo snad ano? Nadřazenej je ve světě aut pouze Mercedes, ale to asi víš... ;-)
Avatar - T613
1. 12. 2008 21:28
Re: REGAN
No a? No a nic. Čím dál častěji mám z těch jeho sáhodlouhých příspěvků pocit, že už to tu bylo. Prostě by měl opět změnit scénář, a potlačit ty oslavné ódy na VW i pod článkem na "prezervativy". Usnul na vavřínech a přitom má na to zase něco vytvořit. Je jen na něm jestli si to uvědomuje nebo ne.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 12. 2008 21:26
Re: REGAN
O konkurzu jsem nepřemýšlel, i když GTIho články jsou někdy velmi slohově povedené.
Já jen tvrdil, že by jsi sem neměl tahat jakousi nadřazenost.
Avatar - Ronault.
1. 12. 2008 21:21
Re: REGAN
Kde tohle můžu podepsat? Taky vlevo za vrátnicí? :yes: :yes: :yes:
1. 12. 2008 21:20
Re: REGAN
No a? Kdyby byl Petrem Novotným, tak už na něj dávno nikdo nereaguje, nakonec jen pokrytecký čecháčci bez smyslu pro humor. Však ty víš co myslim...
1. 12. 2008 21:18
Re: REGAN
Klaudius, je na každym, aby si z toho vzal, na co má buňky. Já ti dobře rozumim, ale ty sám ho svejma slovama stavíš do pozice nějaký ikony a měřítek. Pokud se ti nelíbí některý slova a máš na to, aby si je vstřebal, jako třeba ty "švorcáky", tak jsi v pohodě.

Ty diskuse tady snad nejsou pro lidi závazný na utváření životních myšlenek, snad tady proboha jen kecáme o autech, myšlenkách, nebo o ho.ně, tak jaký moralizování? Pravdaje spíš taková, že kdo to nepobere, tak je pouze nervově labilní, nebo mladý a nevyzrálý. Já s tim problém nemam.
1. 12. 2008 21:11
Re: REGAN
Jasně, jsem jeho TM. Předběhl jsem tě na konkurzu? Ty slova ve světě aut, co nemáš rád, tě potkaj, až usedneš jednou za knipl, zatím si jen u toho dřeva v interieru.
Byl jsi zasažen...
1. 12. 2008 21:11
Re: REGAN
GTI je na úrovní chromovanýho kovboje, mezi nás švorcáky ho netahej. Já když vidím moc písmenek pohromadě, tak mi je k zbl....
Avatar - T613
1. 12. 2008 21:09
Re: REGAN
Víceméně má Klaudius pravdu. Možná se GTI nemění a furt píše to samé, ale stejně jako Petr Novotný, či Bertoňák, tak i toto se po jisté době přejí a co bylo kdysi zábavné se stává "opruzem" pro jedny a nudou pro druhé.
1. 12. 2008 21:07
Re: REGAN
Keď dvaja robia to isté, nemusí to byť to isté. GTI píše stále to samé, ale forma je postupom času odlišná. Nečakal som, že zrovna Ty pochopíš, čo som chcel povedať. Skrátka v mojich očiach pomaly ale iste opúšťa pozíciu "kovboja", tým, že si osvojuje spôsoby "švorcákov". Dúfam, že použitím výrazov priamo z kuchyne GTI-ho, som vec dostatočne objasnil.
1. 12. 2008 21:07
Re: REGAN
Že má nejbarevnější LCD?! ...já sem si to myslel ;-) >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 12. 2008 21:06
Re: REGAN
Navtechu, stal se z tebe GTIho mluvčí? Nebo mu jen vděčíš za to, že tě jmenoval za skokana roku?
Nemám rád taková slova, jako "nemohoucnost" či "nadřazenost"...dej si pauzu.
1. 12. 2008 21:05
Re: REGAN
Naopak, s DSG to tam musíš strkat o sto péro a furt!
Avatar - gld
1. 12. 2008 21:03
Re: REGAN
pre toto si skokan roka navi :-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 12. 2008 21:02
Re: REGAN
Mégane: "...hodnotně působící materiály na palubní desce v současnosti mají sobě rovné snad pouze v Audi A3..." ;-)
Avatar - gld
1. 12. 2008 21:02
Re: REGAN
tak to je jasné..na dsg musíš pomalšie zo spojkou a všetko hneď "jde"
1. 12. 2008 20:23
Re: REGAN
I přesto, že mě tady nějakej pubescent a primitiv nazve řiťolezcem, tak si myslim, že je to přesně ten, co ho "to" postihlo, nebo zasáhlo.
GTI píše pořád to samý a reakce ostatních jsou jen důsledkem buď nemohoucnosti, nebo nedosažitelnosti jeho slov k daný značce, fanatismus ke svojí, většinou tý "méně prémiový" a v neposlední ředě je tu jeho popularita. Nic jinýho bych v tom neviděl.
Totiž umění někoho dloubnout do jeho opruzený pr.ele je v podstatě kromě zkušeností a přehledu z života dar a kdo se nad tím neumí povznést, nebo to vstřebat, tak je jen tim otloukanym a ochcávaným patníkem na silnici druhý třídy. Nic víc. ;-)
1. 12. 2008 19:42
Re: REGAN
Človeče, tebe už ten VW lezie aj ušami, v zime aj čuráš do snehu znak VW?

Kam sa podel ten síce často sarkastický a jednostranne orientovaný, ale predsa len originálny a príjemne sa čítajúci GTI? Vtip sa stratil, zápletka tiež, ostalo len vwelebenie vwágenu. Za každú cenu a v každej chvíli. Skĺzávaš na Adovu úroveň, a tá je, povedzme to otvorene, úbohá. Vrana k vrane sadá? Ak nezmeníš smer, tú nálepku zo seba už len tak nestrhneš...

Nevravím, že Mégane je lepší ako Golf, ani opačne. Nevyskúšal som. Ale napriek tomu, že mi ani na jednom z nich všetko na 100% nsedí, myslím, že sú obaja na podobne vysokej úrovni, aby sa, aspoň sčasti, mohli pobiť o tých istých zákazníkov. Každý vlastnými zbraňami.
1. 12. 2008 19:34
Re: Pre autora
Daj bacha, aby Ti od tej inteligencie nenapršalo do nosa, kámoš. Nejak Ti vyhŕňa nahor nosné dierky... :-!
neregistrovaný "babo"
1. 12. 2008 19:15
Re: REGAN
ano je to tak, aj VW v manuale nedovoluje uplne rychle preradenie a drhne trochu na neutrale... Ovsem renault bol na tom vzdy horsie, v novom megane som samozrejme nesiel, ale pochybujem, ze dosiahne aspon "kvalit" scriocco, ci gti. Extra trieda v manualnych prevodovkach? To musis ist vedla, k honde. Za nimi BMW a sem tam aj mazda, potom "zvysok sveta" :-)
Ovsem VW ma DSG a tam hra hodne tvrdu muziku :yes:
neregistrovaný "babo"
1. 12. 2008 19:12
Re: Jízdní dojmy Mégane Coupé
myslim, ze Coupe je zaujimavejsie, aj recenzia... :yes: Ale asi malokto s auto.cz sa bude na autofun "unuvat", co je trochu skoda
1. 12. 2008 17:32
Re: REGAN
Nojo, to je to DSG z "kamiónový" recenze na vedlejší diskusi ;-)
1. 12. 2008 17:30
Re: Porovnání
Je úplně jedno, jaká je. Jsi první a to je důležitý a že tu realitu dokážeš do nás nacpat! ;-)
Avatar - gld
1. 12. 2008 16:30
Re: REGAN
ten istý problém s prechodom cez neutrál som nedávno čítal v teste nejakého VW..neviem už presne ktorého, tuším golf..alebo sciroco
Avatar - gld
1. 12. 2008 16:25
Re: K zamyšlení
začína? skôr je už dávno za zenitom..
1. 12. 2008 16:24
predne svetla
mi trochu pripominaju na hyundai i30 ,inac pekny dizajn...
1. 12. 2008 16:11
Re: Porovnání
jo a odkaz nefunguje,tak znova:
[odkaz]
1. 12. 2008 16:09
Porovnání
Myslím,že porovnání této ofi recenze a mé([odkaz]í zas az tak nejhorsi-abych by l presny,myslim ze jsem se docela i trefil :-) >:D
1. 12. 2008 15:57
Re: REGAN
kovboji, a už jsis zkusil nějakou šaltpáku v Renaultu? Ta moje totiž jde absolutně bez drhnutí, žádný odpor ve středové poloze nepociťuji, změna rychlosti je absolutně bezproblémová.

Ano, uznávám, koncernové řazení je dokonalé, totálně měkkoučké. V Renaultu stále ještě cítit tu mechaniku, to železno, ale plynulost je bezproblémová.
1. 12. 2008 15:33
REGAN
No, tak zde pozor... :-) konečně ses to dozvěděl. Při řazení si můžeš na neutrálu vyřídit i nějakou tu esemesku, samo přes spolujezdce, ctíš besip, ne... a vzadu, vzadu pak bacha na číro. To víš, kdo VWálí, ten VWálí.

BRAVWO GOLF :yes:

P.S. Cením návrat ke klasickým tvarům, bohužel ovšem postrádám ikonozní markanty.
1. 12. 2008 15:24
Re: Pre autora
Ne, ne, věta je dobrá, co dobrá, výborná, my co umíme číst, si v ní to potřebné najdeme. Těm ostatním pomoz pánbůh... ;-) :yes:
Avatar - Michal Fokt
1. 12. 2008 14:32
Jízdní dojmy Mégane Coupé
Čím více jsou v textu zvýrazněny nějaké odkazy, tím lépe se dají přehlédnout. Takže pro ty, kteří si v tomto článku (stejně jako málem já) nevšimli odkazu na jízdní dojmy s Méganem Coupé na AUTOFUN [odkaz] a zajímají je rozdíly mezi hatchbackem a "kupé" zvu k přečtení (a případné diskuzi) také tam. :-)
Avatar - Pierro
1. 12. 2008 12:29
Re: Pre autora
aj mne. až na ten nie najvydarenejší predok, to auto je viac ako slušné... ;-) sám som zvedavý na zvezenie... :-)
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
1. 12. 2008 12:28
Predchadzajuca generacia bola krajsia
Tento novy Megan vezera ako roztavena gumova cizma...
Tie cierne plastove dielce na spodnej hrane dveri, navyse tvarovane tak, aby sa dali otvorit dvere.... ocividne to niekomu napadlo az po ked bola vacsina auta hotova
Avatar - Ghostyx
1. 12. 2008 12:25
New Megane
Tak a golfobijec prichazi. ;-) Kral je mrtev, at zije novy kral... :yes: :-)
neregistrovaný "babo"
1. 12. 2008 12:22
Re: Pre autora
no mne sa hodne paci ta ich "coupe" verzia. Pre mna je to sice 3D megane.. ale paci sa mi :yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 12. 2008 12:17
Re: Pre autora
Přesně tak. Ani nově definovaný styl designu Renault, započatý Lagunou rozhodně není konzervativní. Možná tím byl na mysli design před tzv. érou Avantine, ale podle mě ani tato doba nebyla ve stylu konzervatismu.

Jinak konzervativní zákazníci: pochod směr VW a spol.
1. 12. 2008 11:29
Re: Pre autora
Sice nie celkom s prezentovanym nazorom suhlasim, ale ako vysvetlenie O.K. Dakujem.
1. 12. 2008 11:28
Re: Pre autora
Precitaj este raz a skus pochopit co som otazkou myslel. Pan Fokt pochopil uplne presne, co mi nesedi.
1. 12. 2008 11:11
Re: Pre autora
Konzerva jsi ty o autě nemluví >:D
1. 12. 2008 10:11
Re: Pre autora
Ta sladkost bude možná problém i u Megana III. Předek je v pohodě, ale na zadní část to dle mě chtělo jít trochu ostřejí. Zase jeko v r.2004 budu řešit Golf nebo Megane ? Tenkrát to vyhrál Megane, letos nevím.
1. 12. 2008 10:06
Re: Pre autora
tak vkus máme každý jiný, mně se taky líbí (jinak bych si ho nekoupil >:D ) Já myslím, že jeho design byl krok správným směrem. Megane I byl v pohodě, ale facelift mu spíš uškodil. Pak to bylo takový moc sladký, nekonfliktní.
Megana II krásně zapadl do období VelSatise, Laguny II, Espace IV. Byl svérázný :yes:
1. 12. 2008 10:02
Re: Pre autora
a to je špatně? Jde o to, jestli na tom vydělali. Všichni šli za poslední roky s cenou dolů, ať prodávali nebo ne.
1. 12. 2008 10:02
Re: Pre autora
Megan II byl 2x nejprodávanější v Evropě, auto roku 2003 v Evropě.
Mě osobně nepřipadá extravagantní, naopak na mě působí decentně a vyváženě, nic mě na něm neruší.
Avatar - KANKUNEN
1. 12. 2008 09:45
Re: Pre autora
Já to chápu, že aby prodávali, museli dolů z cenou.
1. 12. 2008 09:36
Re: Pre autora
hmm, je to trošku protimluv - na jedné straně zástupci automobilky tvrdí, že design Meganu II byl pro "kmenové" zákazníky už trochu moc, na druhou stranu velice dobré prodeje...

Jinak recenze hezká, slib o ponělním uveřejnění dodržen :yes:

Už jenom čekám reakce chytráků, kteří nám na rozdíl od vás už určitě budou vědět vyjmenovat milion nedostatků a problémů nového modelu >:D
1. 12. 2008 09:23
Re: Pre autora
O omezené praktičnosti většinou mluví lidé, kteří toto auto hodnotili dle vzhledu zadní části. Ten hrb vzbuzuje dojem, že je hodně ochuzen kufr. Tento hrb notně zvětšuje řešení střechy, kde linie pozvolně neklesá jako u ostatních hatchbacků, ale jde v rovině a pak přechází do boule. Výsledkem je královský prostor pro pro hlavy cestujících na zadních sedadlech. Dojde jen k mírnému zmenšení zavazadlového prostoru v horní části, který se stejně využívá jen minimálně. V podstatě hojně používaná fráze o malém kufru na úkor designu, pramení jen z povrchnosti hodnocení některých rádoby novinářů. Stačí si vzít tužku a protáhnout si přes obrysy megana II klasickou linii ostatních hatchbacků a pochopíte tento optický klam, kterému spousta lidí naletěla.
Avatar - Michal Fokt
1. 12. 2008 09:08
Re: Pre autora
Když se na tu větu dívám zpětně, uvědomuji si, že vyzněla jinak, než jsem zamýšlel. :*) Chtěl jsem říci, že na celou řadu běžných zákazníků, kteří jsou na výstřední Renaulty zvyklí, už byl tenhle Mégane opravdu moc. To jsou slova, která mimo záznam řeknou dokonce samotní lidé z automobilky. Samotný "problém", jenž mohl způsobit, že Mégane neměl ještě větší úspěch, ale může způsobovat spíš omezená praktičnost, než vzhled samotný.
neregistrovaný "RayBan"
1. 12. 2008 08:51
Re: Pre autora
Myšleno zákazníci, kteří hned tak jinam nepřeskočí - nikde není řeč o konzervativním designu, pleteš to.
1. 12. 2008 08:12
Pre autora
Zaujímalo by ma, odkiaľ má autor článku poznanie, že veľkú časť zákazníkov Renaultu tvoria konzervatívni zákazníci. Aké Renaulty si títo ľudia kupujú? Ja nepoznám jediný konzervatívny Renault. Twingo, Modus, Clio, Megane, Laguna, Scenic, Espace...čokoľvek, len nie konzervatívne autá.
Avatar - freeman
1. 12. 2008 08:06
Dizajn
Určite tento "rybý" dizajn je lepší na Megane ako na Lagune.
Avatar - KANKUNEN
1. 12. 2008 07:02
K zamyšlení
Škoda toho laguidního předku, jinak ok. Místo vzdadu bych moc neřešil, stejně v tom jezdí většinou jeden nebo dva. Jak se zdá otevřená tlama ala Peugeot začíná být in.