Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Dieselgate: Servisní akce Škody. Konečně bližší informace!

Celkem v Česku Škoda eviduje 106.000 aut s motorem schopným poznat homologační měření emisí a přejít do ekologického režimu. Celosvětově jezdí asi 1,2 milionu škodovek s problematickým motorem od VW.
Zpět na článek
26. 11. 2015 21:45
Re: Dopady?
Jo takže to že sis dal dvě piva rozšířilo tvé obzory a technickou úroveň? Hmm... ;-) Ty sám tu celou dobu mluvíš (diskuzí bych to ani nenazval, protože obsahově si nenapsal doposud nic, pouze co si myslíš a podpořil jsi to akorát snahou o osobní invektivu) s někým kdo nemusí chodit s někým na pivo aby se něco dozvěděl, ale kdo to ví přímo. Tvé technické vzdělaní ti jistě umožní si domyslet oč jde.

A jestli ty jsi něco tvrdil nebo netvrdil jsem nikdy nezpochybňoval, ale to že nic takového zatím nikde neexsituje a neproběhlo je fakt. A To že se o tom všude mluví je věc jiná, ale mediální vlna nemá nic společného s legislativou a skutečnosti.
26. 11. 2015 15:40
Re: Dopady?
"Že jsou tvoje znalosti omezené pouze na titulky z medii a tomu tedy taky odpovídá ta úroveň mě vcelku netankuje, tvoje škoda." - ano, písmena pod anonymním nickem toho snesou fakt hodně. Právě jsi to řekl někomu, kdo o daném problému hovořil u pivka s dvěma insidery, kteří jsou jeho spolužáci s vejšky. Technické vejšky, aby bylo jasno.

Takže, Xoniku, čas ukáže. Pak si o tom můžeme pokecat.

Mimochodem, když dieselgate začínala a všichni "odborníci" v TV (rozumněj motorističtí novináři) říkali něco o tom že tě jako majitele nikdo nemůže nutit jít na tu svolávačku povinně, v době, kdy to bylo jasné 90% všech zdejších diskutérů, jsem já patřil k té menšině kdo tvrdil že to minimálně na Západě takhle dopadne - povinná úprava. Je to na zdejších diskuzích doložitelné.
26. 11. 2015 09:49
Re: Dopady?
Když dáš do zkušebny přistroj který se testuje v nějakém velmi specifickém (ale předepsaném) provozu, tak homologaci získáš a bude platit i přesto že v jiném režimu bude vykazovat jiné hodnoty, protože pro získání homologace jsou směrodatné výsledky právě toho předepsaného režimu. Proč je ten předepsaný režim tak specifický a v reálu absolutně nedosažitelný, to je jiná otázka.
26. 11. 2015 09:45
Re: Dopady?
Ale kdeže, ministerstvo vypouští už asi x-tou zprávu, včetně těch že bude svolávačka povinná (nesmysl, nelze vynutit), když zjistí že to nejde tak zase nebude platit homologace (ještě větší nesmysl, na to nemá české mimisterstvo vůbec žádný vliv) atd., všechno pouze s cílem vytvářet dojem jak aktivně problém řeším.
Že jsou tvoje znalosti omezené pouze na titulky z medii a tomu tedy taky odpovídá ta úroveň mě vcelku netankuje, tvoje škoda.
Takže najdi oficiální dokument ze kterého vyplývá jakékoliv důsledky pro uživatelé vozu a můžeme se bavit, jinak si tu plácej co chceš a připadej si u toho klidně silně, písmena pod anonymním nickm snesou hodně že jo ;-)
25. 11. 2015 22:24
Re: Dopady?
Kterou, logicky, bez úprav neprojdu. Jasné jak facka. Howgh. :yes:
25. 11. 2015 17:24
Re: Dopady?
když dam ke schvaleni pristroj, kde SW upravim tak, aby vyhovel ve zkusebne, ale v realu fungovat nebude, a na tomhle zaklade ziskam razitko, tak když se na to prijde, tak o razitko zrejme prijdu a budu muset podstoupit hologaci novou
Avatar - fOE
25. 11. 2015 15:57
Re: Furt dokola...
Pokud je predmetem testu auto ktere jiz testovane bylo, nejdeboze ve stejne konfiguraci interieru, tak skutecne nema smysl se za kazdou cenu snazit znovu objevit ameriku. Na druhou stranu tam nenapsat nic je zase extrem z druhe strany. Pripomenou ctenarum sve predesle dojmy a obohatit je o jeden dva nove postrehy mi naproti tomu prijde uplne koser. Muj nazor. ;-)
Avatar - Ji/Ri
25. 11. 2015 15:32
Re: Furt dokola...
vítej vedlejší nechtěný produktu odpadové novinařiny.... ;-)
Avatar - Ji/Ri
25. 11. 2015 15:30
Re: Furt dokola...
To v tom máš drobet guláš.... okopírovat je právě to odbytí, hloupost a lajdáckost. Tady, ač jsem rebel, souhlasím s Ondrou.
Re: Furt dokola...
Jenomze ona to odpadová novinarina je. To je zcela vecné konstatování skutecnosti.
Avatar - hedvin
25. 11. 2015 14:42
chiptuning
by mě zajímalo jak si ve VW poradí s čiplými auty, to jim ten chip smažou a budou mít zase obyč plečku >:D
25. 11. 2015 14:23
Re: Dopady?
Pokud vím, český ministr dopravy zcela jasně uvedl, že auta, jež na svolávačku nepůjdou, nebudou v souladu s homologací, tj. nebudou způsobilá k provozu na pozemních komunikacích. Tedy stejný postoj, jaký je v Německu.

Viz. třeba zde:

[odkaz]

Já osobně nemám rád na diskuzích silná slova, ale v tomto případě to vidím jako oprávněné - Xoniku, víš o tom prd a prachsprostě tady lžeš.
A to stačila minuta googlení...

A vyzývám tě - pošli link jež dokáže že máš pravdu a já se omluvím.

Do toho, frajere. ;-)
25. 11. 2015 14:16
Re: Furt dokola...
Ne, to co jste napsal je samozřejmě opodstatněné, ostatně již brzy uvidíte zásadnější změny v tomto ohledu. :-)

Ke Gilgitovi vás určitě nepřirovnávám, to chraň Bůh.
Avatar - fOE
25. 11. 2015 14:07
Re: Furt dokola...
Celkove mi ACZ pripomina BMW. V mnohem furt nejlepsi, mozna ve vetsine veci, ale prilis dlouhy pobyt na trunu se zacina projevovat mensi snahou tu, mensi snahou tam a mozna prilisnou jistotou sebe sama. Drava konkurence se pritom snazi o to vic a zacina se na leadra dotahovat kde jeste pred par lety by o tom nikdo ani nesnil. (Mluvim o kvalite tak jak ji vnimam ja, ne o ctenosti jednotlivych servru)
ACZ mam rad, v podstate je to jedina stranka kde funguju jako registrovany uzivatel, ale tady si jednoduse myslim ze by mela nastat (vaznejsi) zmena, a k tomu by vam mohl pomoct pad (jak doufam casem pomuze i BMW).
Avatar - fOE
25. 11. 2015 14:06
Re: Furt dokola...
Ze si o vasem vysvetleni myslim, ze je hloupe je vyusteni meho nazoru, ktery je v rozporu s vasim, ne nedostatku respektu. Jednoduse mi tak vase vysvetleni prislo tehda a prijde i ted. Nerespektovat vas nazor nenapisu, ze vase minula odpoved byla slusna a zdvorila, nebo jste tato dve slova nekdy cetl v nejakem komentu od gilgita? Pisu neco o odpadni novinarine, davam vam nejake privlastky, prezdivky? Nesmite byt tak vztahovacny a v "atmosfere teroru" jednoho diskutera pak videt rude vsechno ostatni.

Tak ci onak je ale smutne ze jedina vec z meho komentu na kterou jste reagoval je ta mene podstatna. Podstatne je to, ze (ne jen ja) zacinam mit pocit ze vam konkurence utika, nebo uz utekla a ze ted s velkou pompou zavedete neco co jinde funguje uz drahne let je jen slaba naplast. Spis ten nas postesk o mereni (spotreba, vykon, zrychleni, brzdeni...), vazeni, srovnavani (nedejboze vic nez jen 2 aut), to je to co by si zaslouzilo reakci. Nebo jde podle vas o veci nepodstatne / nezajimave (a kdyz pisu vas, myslim redakci, a ted se vazne ptam, mozna v tom mate vyssi smysl kteremu nerozumim proc mnoho toho co konkurence dela vy nedelate)?
Avatar - Barry Lyndon
25. 11. 2015 14:02
Re: moje auto
oni ti to sníží právě na těch 125 kW
25. 11. 2015 13:50
Re: Dopady?
Nemýlím se, asi jsi nepochopil podstatu dieselgate. Ale máš tu prostor napsat svůj názor ;-)
25. 11. 2015 13:50
Re: Furt dokola...
Proti kritice rozhodně nic nemám, když není arogantně po gilgitovsku. Já se snažil vám to vysvětlit normálně už napoprvé, kdy jsem váš názor respektoval, jen nahodil vlastní úhel pohledu a vysvětlení. Jak tak koukám, respekt k názoru je zde však pouze jednostranný ;-)
Avatar - Blue Sun
25. 11. 2015 13:49
Re: moje auto
Ty může mít i tak. Při testování maximální výkon vůbec nevyužívá, změna parametrů se projeví nejvíce v nižších otáčkách, kde nebudeš mít nejspíš doloženo vůbec nic...
25. 11. 2015 13:48
Re: moje auto
Jasně, udáváno podle nějaké normy (třeba DIN), tzn. už to samo o sobě zahrnuje nějakou odchylku a měření probíhá za specifických podmínek (tzn. ne že se to hodí n válce prvnímu chiptunerovi) takže se do toho vejde to auto i po úpravě, resp. mělo by, jinak jsou to fakt blázni.
Avatar - Blue Sun
25. 11. 2015 13:48
Re: Dopady?
Mýlíš se, ale vyvracet ti to už nebudu, škoda snahy.
25. 11. 2015 13:48
Re: SOUDRUZI NAŠE STRANA A VLÁDA ROZHODLA ...
Ono ty odkazy máš sice jen na jak píšeš DÍZLPOPELNICE ale již existují měření které dokazují že moderní přímovstřikové benzíny také vytváří tak velké množství jemných sazí které dýcháme. A poznáš to jednoduše, koukni na nová auta jakou mají koncovku výfuku, benzín ji má černou a plnou nánosu zazí. Nafta s euro 5 má koncovku bez sazí. A není to můj výmysl, je to realita takže keci o dízel popelnic musíš rozšířit i na benzínové rakovinotvorné saze. Třeba benzopopelnice.
A taky už je dokázáno že benzín při tomto spalování vytváří mnohem menší částice rakovinotvorných sazí než nafta. A dostanou se tíl lépe do lidského organismu než ty naftové
Avatar - fOE
25. 11. 2015 13:45
Re: Furt dokola...
Vam se moje poznamka nelibila a zapojil jste se do diskuse, ja vas nikde nezminoval. Jestli jste se v tom sam nasel, za to uz ja nemuzu.
Vas sef dozajista nejsem, jen nemam rad nekonkstruktivni kritiku a to ani od zakaznika (nejsem vas sef, ale zakaznik), tak jsem se chtel zachovat konstruktivne a dat i svuj subjektivni pohled na vec. Vidim, ze i v tom jsem si asi dovolil moc, nebo se vam snad kritika prici z podstaty? Mame my ctenari byt radi, ze nam tady velkoryse neco napisete, a pokud nejsme vasi nadrizeni, ale jen zakaznici, tak nejlepe drzet hubu a krok?
Tak pak uz jen asi poprat hodne stesti v dalsich pultestech. :yes:
25. 11. 2015 13:43
Re: moje auto
například na faktuře mám napsáno že auto má 125kW
25. 11. 2015 13:31
Re: Furt dokola...
CTRL C není chytře a pořádně a dost se mi to příčí, ale to je na jinou debatu. Připadám si tady jako byste byl snad můj šéf a za něco mě platil (podobně jako toho doktora).

Kdybych vám dal úplně všechny informace co lze, tak se to za A nedá číst, za B to píšu týden, za C většina lidí by opět byla nespokojena.
25. 11. 2015 13:25
Re: Dopady?
Ale ony podmínky byly správné (t.j. předepsané), a protizákonné nelze vubec používat protože se zákonem to nemá co dočinení. Měřeni proběhlo přesně dle předepsané metodiky a je tedy platné, což ani oficiálně nikdo nezpochybňuje.
A nejedná se jen o těch pár milionů vw, ale o všechna auta co prochází homologací.
Avatar - Dinar
25. 11. 2015 13:25
Re: Furt dokola...
Každý vědec ví, že odpovídat si jakkoliv na špatně stanovenou hypotézu je zbytečné, odpověď nemůže být správná, když je samotná hypotéza nesmysl. Ty sis jako hypotézu stanovil mé údajné tvrzení, že by tuto událost neměla automobilová media pokrývat.
Já jsem ovšem nic takového nenapsal, jsou to jen tvé fabulace.
25. 11. 2015 13:21
Re: Výkon
Kličkuješ hezky ale bavíme se o technických paramtrech a ty jsou udávány exaktně a v číselných hodnotách, takže žádne odprošťování se od čísel a abstraktní významy. A pakliže se bavíme o udávaných parametrech a to konkrétně o výkonu (což je jiná veličina než kroutící moment kdyby ti to ušlo*), tak platí co jsem psal - hodnota která je uváděna v dokumentaci se nijak změnit nemusí (dokonce by ani neměla pokud nechce vw riskovat vlnu žalob atd).
* můžeš mi sem zkopírovat můj výrok o kroutícím momentu? ;-)
Avatar - Blue Sun
25. 11. 2015 13:17
Re: moje auto
Hezká představa. A máš ty "parametry" něčím podložené? Jak to dokážeš?
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
25. 11. 2015 13:14
Re: Výkon
Chyba ti, okrem ineho*, co i len zakladna schopnost abstrahovat - v tomto pripade odputat sa od cisla vyjadrujuceho konkretnu hodnotu poklesu pri konkretnej velicine z konkretneho testu a posunut sa k abstraktnemu vyznamu slova strata v diskusii o dopade uprav.

* narazam na tvoj vyrok o statickej povahe hodnoty krutiaceho momentu.
Avatar - Blue Sun
25. 11. 2015 13:14
Re: Dopady?
Pokud ale podmínky k homologaci nebyly správné, nebo dokonce byly protizákonné, homologace vozidla by neměla platit. Podklady o splnění emisí dodává výrobce na základě provedených měření dle normy.
Je mi jasné, že homologaci osmi miliónům aut neseberou, protože to by se nedoplatil nejen VW, ale i ta změna může vyvolat negativní odezvu od lidí.
Myslím, že to je asi podstata, co chtěl topten napsat, jen to nenapsal správně.
25. 11. 2015 13:04
Re: Dopady?
No ale homologace byla udělena oprávněně a platí. Na tom nová verze softu nic nemění.
25. 11. 2015 12:59
moje auto
jestli moje auto po opravě nebude mít parametry se kterými jsem ho koupil tak ho budu chtít vrátit nebo vyměnit
25. 11. 2015 12:55
Re: Dopady?
bavime se o tom, ze jestliže homologace byla udelena neopravnene, tak by mela byt odebrana a auto by se mělo po upravach homologovat znovu.
25. 11. 2015 12:47
Re: Furt dokola...
někdy míň může být víc >:-[] Ale chápu, co jsi tím chtěl naznačit. ;-)
Avatar - fOE
25. 11. 2015 12:27
Re: Furt dokola...
Co jineho tady cekat? Ono mit svuj nazor na lajdactvi v rozporu s vasim se asi moc nenosi ale mate pravdu, dalo se to cekat. A ano, bohuzel, ale napsat ze vas nebavi psat znovu o interieru kdyz uz jste to (kdysi v jinem testu jednou) psal povazuju za lajdactvi a odbiti testu. A kdyz nekdo neco odbije a pak to jeste "vysvetli" / omluvi tim, ze to udelal proto, ze "ho to nebavi" tak vam nevim, ale zrovna dvakrat chytre mi to neprijde.

Asi tezko budete spokojenej s doktorem, ktery vam nepopise diagnozu, protoze to udelal u pacienta pred vama a nebavi ho to delat furt dokola., vyhledejte si to nekde sam. To ze jste ted za nim prisel (nebo ja kliknul na test) neni dostatecne silnym duvodem na to aby vam dal vsechny informace ktere od nej ocekavate, jeho to prece nebavi.

Jinak schvalne jestli ciste z casoveho hlediska tamtou a touhle jinak zcela nesmyslnou debatou nezabijete ve vysledku vic casu nez napsanim neceho na spusob:" Interier, jak uz jsme si rekli v predeslych testech, je.... copy + paste". A mate komplet test. Nikdo od vas nechce tisici variaci na to same, pokazde v jine kompozici a jinem versi. Zkopirujte vase dojmy z minula, prijdete jeden dva postrehy z aktualniho kusu a za 5 minut nemate co delat. S minimem usili to jde udelat chytre+poradne, misto hloupe+lajdacky. ;-)
25. 11. 2015 12:25
Re: Dopady?
Teď mi asi uniká co chtěl básník říci, bavíme se pořád jenom o verzích SW od výrobce...
25. 11. 2015 12:19
Re: Furt dokola...
No, než přineseme ono "něco navíc" ;-)
25. 11. 2015 12:17
Re: Furt dokola...
Než ignorující šéfredaktor odejde z ACZ? OK, to je akceptovatelný ;-)
25. 11. 2015 12:11
Re: Furt dokola...
No jo, co jiného tady čekat... ;-)
Avatar - fOE
25. 11. 2015 12:09
Re: Furt dokola...
Ta poznamka o aroganci nebyla na vas, ale na kolegu, ikdyz vase odpoved tehda byla sice slusna a zdvorila, ale stejne hloupa. ;-)
25. 11. 2015 12:08
Re: Dopady?
ano, bezne jsou, ale ze strany výrobce, který je zmeny schopny nejspis dolozit a prevzit za ne zodpovednost.
tohle je ale zrejme mimoradna situace.

u toho myho zarizeni, když to zmeri spatne třeba koncentraci plynu a dojde k vybuchu, nebo třeba bude vykazovat spavnou koncentraci O2 (21% ve vzduchu) a ono tam nebude ve skutecnosti nic, tak zrejme prijdu o homologaci a budu to muset opravit a zadat o homologaci novou (to samazrejme v lepsim pripade)
25. 11. 2015 12:08
Re: Výkon
K ztrátám na hodnotě maximálního výkonu dojít nemusí. To je statická hodnota a uvedenou úpravou nemusí být nutně zasažena.
25. 11. 2015 12:03
Re: Furt dokola...
No já mu odpovídal a vysvětloval, proč v nějakém testu nepíšu detaily, mám pocit že o interéru :-)
25. 11. 2015 12:02
Re: Dopady?
Správně píšeš že auto bylo homologováno v nějakém okamžiku s nějakou verzí SW. Takže z toho plyne to že auto které zůstane ve stavu jak vyjelo z fabriky (bez ohledu na verzi SW) vše řádně splňuje a nikdo ho nemůže za nic postihovat ani pokutovat.
Na druhou stranu aktualizace jakéhokoliv SW jsou běžné a není nutné kvůli nim znovu homologovat auto, ale samozřejmě za předpokladu že se nemění žádný z paramterů které byli předmětem homologace.
Chiptunning v českém pojetí má pochopitelně do legality daleko...
25. 11. 2015 11:58
zdá se mi to
nebo jsme se pouze dozvěděli, že škodovky budou muset do servisu, což samozřejmě do teď nikdo netušil.
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
25. 11. 2015 11:56
Re: Furt dokola...
Nebudte vztahovacny :-)

Inak budeme nuteni vasu odpoved pokladat za dokaz fOEho tvrdenia ;-)
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
25. 11. 2015 11:54
Re: Furt dokola...
Takze pre teba je udalost s viac nez realnym potencialom sposobit tektonicky zlom na trhu so spalovacimi motormi vec, ktoru by automobilove media nemali pokryvat?

Auto.cz je ake je, ale chciet od nich, aby sa nevenovali sprave cislo 1... si si isty, ze si na spravnej adrese?
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
25. 11. 2015 11:52
Re: Výkon
Vzhladom na to, aky je ciel uprav motorov, k stratam zakonite dojde.

Zakony termodynamiky platia aj pre motory od VAG.
Avatar - Ji/Ri
25. 11. 2015 11:52
Re: Furt dokola...
Bude Black Friday? >:D ;-)
25. 11. 2015 11:52
Re: Dopady?
auto vyhovelo legislative s urcitym SW
když tam bude jiny SW, bud by to mělo byt nove schvalene, nebo výrobcem zmeny dolozitlene a tak, aby to na konkretni testovane parametry vliv nemelo.

ja když delam zrazine, které muze byt pozuito na mereni prostředí, na kterym zavisi i bezpečnost lidi, tak musim dodat vyvojove diagramy, zdrojaky a to vse pak testuji, prohlizeji a na zaklade toho jestli to funguje, a jestli usoudi ze SW je ok nebo ne (chtěl bych videt toho, kdo se v tom vyzna), tak razitko dostanu nebo nedostanu.
a pripadnu zmenu musim dokládat a otestovat

predpokladam, ze cipari něco takového dolozit schopni nejsou
25. 11. 2015 11:50
Re: Furt dokola...
Když se člověk snaží něco vysvětlit, tak je hned arogantní...jo tak
25. 11. 2015 11:50
Re: Dopady?
Doteraz mal majitel ktory vlastnil auto od VW predrazene auto skoropremiovej znacky s podpriemernou kvalitou a spolahllivostou. Teraz bude majitelom predrazeneho auta znacky zo zlou povestou , podpriemernej kvality a spolahlivosti , ktore bude mat navyse vysoku spotrebu a maly vykon. No nekup to. 8-s
25. 11. 2015 11:49
Re: Furt dokola...
Já bych počkal ještě tak dva dny... ;-)
25. 11. 2015 11:36
Re: Dopady?
Jak ktery. Na konkurencnim webu je mereni na valcich a Octavka ma neco malo navic, ale Passat myslim je pod deklarovanym vykonem.
25. 11. 2015 11:34
Re: Dopady?
Tak ono se potřeba si nejdřív ujasnit že nic jako nelegální SW neexistuje, takže za to nelze ani nikoho pokutovat. A nucená svolávačka taky jaksi nemá v našem právním systému oporu, takže to bude muset být na dobrovolné bázi.
Avatar - fOE
25. 11. 2015 11:33
Re: Furt dokola...
Tady neni zajem se posunout dal. Pozorovat to je i na casto arogantnich odpovedich autoru polotestu v komentech, kde poukazani na to ze je test nekompletni je odbito tim, ze je nebavi psat furt dokola to stejne a mas si to precist v minulych testech. Pokud je redakce takhle nastavena, tak tam zjevne neni sebemensi snaha se zlepsovat, naopak je citit potreba padnout na hubu (nechat se preskocit treba AR, ktere je urovni o level dal nez ACZ) a mozna pak...
25. 11. 2015 11:28
Re: Dopady?
je potřeba si ale polozit ještě jednu otázku:
kdo bude kontrolovat, ze je v aute legalni SW?
a jaky budou pokuty??
25. 11. 2015 11:26
jinde psali
ze u 1.6tdi bude jedina HW uprava v tom, ze do sani daj cidlo za 10E.
plus samozrejme uprva SW
co cidlo za 10E muze merit?
teplotu?
tlak?
mozna ještě vlhkost?
nebo co??
jak to ovlivni tvorbu NOx?
Avatar - Barry Lyndon
25. 11. 2015 11:25
Re: Dopady?
tak on je hlavně skutečný výkon TDI o dost vyšší než udávaný, takže teď třeba jen klesne na udávanou hodnotu a majitel jedometu nemůže říci ani popel, protože dostane přesně to, za co si zaplatil (bez ilegálního čiptuningu).
Avatar - Ji/Ri
25. 11. 2015 11:20
Re: Furt dokola...
Vždyť na tom je dnešní svět žurnalistiky postavený. Si vzpomeň, jak media šílela při vraždění v Paříži. Celý den, noc, den, noc a den o ničem jiném. Ono to vyhání sledovanost, manipuluje se s veřejným míněním, tvoří se nálada ve společnosti a hlavně, tedy až na prvním místě, jde o štěrkání kasičkou.
Avatar - Ji/Ri
25. 11. 2015 11:17
Re: Furt dokola...
Vždyť o to přece redakci jde, ne? Jinak by to korigovala. Jak říkám, tohle je už jen srandablesk web a pokud se tu občas objeví něco hodnotného, tak to beru jako plus.
25. 11. 2015 11:16
Re: SOUDRUZI NAŠE STRANA A VLÁDA ROZHODLA ...
jj
ŽE 100 TISÍC ŠÁDE DOSTANE POD KAPOTU NOVÝ (E)MOTOR [odkaz] !! PŘEDSTAVTE SI TO, KTERÝ TÍM ZACHRÁNÍ 100.000 ks RAKA [odkaz] METACÍCH DÍZLPOPELNIC [odkaz] PŘED ŠROŤÁKEM !! [odkaz]
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
25. 11. 2015 11:15
Re: Furt dokola...
Ale AR má velmi slušnej test 991 II ;-) . To je to o čem jsem psal. Chcete dělit na kapitoly? Proč ne, ale dejte přidanou hodnotu navíc. Červenka už měřící zařízení koupil, proč to nemůže udělat největší web o autech v ČR? Kdo ví? ;-)
25. 11. 2015 11:12
Re: Výkon
Nemusí, může se změnit průběh výkonových křivek ale hodnota jako taková se třeba vůbec nehne. Plošně se to určit nedá.
Avatar - Dinar
25. 11. 2015 11:10
Re: Furt dokola...
Na AF auta snad už ani netestují. ;-\
25. 11. 2015 11:09
Re: Dopady?
Tak ono to není jednoduchý, výkon se udává pouze jako maximální hodnota, takže ta se asi nezmění vůbec, ale třeba se posune ten průběh a změní křivky, což ale zase není z hlediska udávaných parametrů změna pro zákazníka.

Osobně vůbec nechápu proč to škodovka chce dělat, v evropě k tomu nemá sebemenší důvod a naopak si přesně takhle může naběhnout.
25. 11. 2015 11:07
Re: Furt dokola...
To nejsou diskuze, ale přehlídka buranství!
25. 11. 2015 11:07
Re: Furt dokola...
Pozor, nejsou jediní... AF nemělo test auta snad měsíc a vůbec letos málo, AR funguje mnohem líp, ale nepřehledný diskuze.

Měl jsem dojem, že Machala přišel ze SM, ale teď bych řekl, že spíš z Blesku.

Tolik s.rágor kolem, že o autech už skoro nic. A když je něco citlivějšího, už se ani nepodepisují, ale vydávají to jako "redakce" (všimli si toho jiní, ne já).

Trochu trága.
25. 11. 2015 11:06
Re: Dopady?
egr pousti proto, aby tam nebylo tolik toho kysliku, kterej se jinak slucuje s dusikem na jedy NOx.
vyssi spotřeba bude spis kvůli zvyseni bohatosti smesi, coz vede k mensi produkci NOx, ale mensi ucinnosti motoru a tim vetsi spotrebe
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
25. 11. 2015 11:05
Re: Výkon
Vid moj prispevok vyssie.

Kazdy motor je iny, ale k strate zakonite dojst musi. Fyzika nepusti.
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
25. 11. 2015 11:05
Re: Dopady?
Porovnavacich merani uz bolo niekolko, napr:

[odkaz]

Straty mozu by celkom vyrazne, hlavne na krutiacom momente (vo videu 43 Nm, co je na ten konkretny motor 20%).
25. 11. 2015 11:03
Re: Dopady?
a kvůli emisim se omezi maximalni rychlost na max 85km/h.
puvodne mělo byt max 65km/h ale to by jedomety nesmely na dalnici.
>:D >:D >:D
Avatar - Ozzman
25. 11. 2015 11:02
Re: Dopady?
Pak je na místě otázka, zdali majitel nemůže reklamovat takové auto, které nesplňuje parametry, které mu byly uvedeny při koupi vozu.
Avatar - Dinar
25. 11. 2015 11:01
Re: Furt dokola...
Ano, spousta otázek, nikdo pořádně nic neví, ale dva články denně... Nečtu to, ale mrkni na úvdoní stranu acz, co si chceš přečíst, dieselgate, Vošický, tři tuningy... ;-\
25. 11. 2015 10:58
Re: Dopady?
Tak určitě se to projeví. A to nižším výkonem a o něco větší spotřebou, tipnul bych něco kolem 0,5 l na sto. Je to dáno tím že pokud motor pracuje v normálním provozu bez agr ventilu tak saje jen čistý vzduch. A tím pádem stačí na nějaký výkon menší množství phm. A to proto že se spálí lépe. Ale zase to produkuje víc toho co škodí. Pokud ale bude nasávát přes agr zpětně z výfuk. potrubí tak aby jsi dostal nějaký výkon, musíš dát o něco více paliva. A tak to nějak dopadne.
Avatar - Ozzman
25. 11. 2015 10:52
Re: Furt dokola...
Nech být >:D Podívej jak se během posledních dvou dnů diskutovalo pod Dieselgate a Vošického aféře >:D Sice půlku příspěvků udělal jeden uživatel, ale to je vedlejší >:-[]

Samozřejmě souhlasím, že Dieselgate je tu už převela a spíš místo tisíce článků bych připravil nějaký, až vše bude jasné a vysvětlí ta nám "plebsu" jaké to bude mít reálné dopady, hlavně na ty postižené vozy :-)
25. 11. 2015 10:50
Re: Furt dokola...
Dobře, dají nový SW a co se tedy reálně změní? Budou pak motory produkovat míň škodlivin, nebo jen nebudou udávat po napojení nepravdivý informace?
Jak to budou řešit ostatní, když se prokazuje, že moderní motory evidentně nejsou schopny plnit rozkazy od bruselskýho stolu?
Avatar - Dinar
25. 11. 2015 10:47
Furt dokola...
Dieselgate běžné spotřebitele/kupce aut vůbec nezajímá, lidé kteří se orientují vědí, v čem je problém, a pro vw hatery je úplně jedno, co a kolikrát o tom napíšete.

Rád bych na acz četl více o autech, testy, srovnání, novinky, bazarovky, to co zajímá auto entuziasty, kterých nás tu pořád je, předpokládám, většina.
Díky. ;-)
Avatar - DRBNUTY
25. 11. 2015 10:46
Výkon
Nevie niekto ci dojde prehratim softwaru k znizeniu vykonu?
Avatar - Ozzman
25. 11. 2015 10:46
Dopady?
Jaké dopady to bude mít na jízdní výkony motorů? Sníží se výkon? Když se bude u 1,6TDI měnit množství nasávaného vzduchu, tak to asi logicky nějaký vliv mít bude ne?
Avatar - CommonUser
25. 11. 2015 10:44
SK
A na Slovensku ani Ťok, pardon ... ani ťuk.