Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volvo S90 oficiálně: Pod kapotou čtyřválce a hybrid se 407 koňmi, debut v Detroitu (+videa)

Volvo po dnešním úniku fotografií zveřejnilo podobu vlajkové lodi S90. Pod kapotou najdeme jenom čtyřválcové motory, u turbodieselu D5 AWD ale také zajímavou technickou novinku.
Zpět na článek
24. 1. 2016 21:08
Líbil by se mi ..
Kdyby měl pětiválec nebo šestiválec.... ;-\
6. 12. 2015 19:59
Re: ***
Nevim o kom polemizujes, ale moze mi to byt jedno, ale zrejme budes slusny fungcny analfabet. To, ze s cimkolvek pod V6 by si sa neopovazil zaradit do laveho pruhu na Autobahne, je tvoja vec, nic ale nemeni na fakte, ze 90% aut nejazdi viac nez 160-170.
Tak este raz pre menej schopnych jedincov:
1., ak si myslis, ze pri tejto rychlosti uz to volvo nedokaze zrychlovat, tak si ho uz zrejme jazdil...
2., este si mi neodpovedal na otazku, co by clovek presne mal robit ak ide 160 tempomatom a dobehne ho niekto? Slapat na plyn a snazit sa o nejaky streetracing? Asi ten tempomat sa vacsinou pouziva tak, ze si clovek nastavi rychlost a okolie mu akosi moze byt ukradnute...
Avatar - happy_driver
6. 12. 2015 11:39
Re: ***
Bol tu jeden taký, čo sa pre zmenu stále oháňal na všetky strany hlupákmi, ty budeš asi nejaká jeho spriaznená duša, že áno.
Najprv tu bľaboceš, že či niekto jazdil po nemeckých diaľniciach, keď to nezabralo, vyrukuješ s tým, že ti je to jedno. Nuž, typické pre duševných krpcov, keď niet čo vložiť do debaty, treba ju označiť za bezvýznamnú. >:-[]
S týmto motorom vo Volve pri 160km/h slušné zrýchlenie nie je na programe dňa, maximálne sa dá slušne odpratať do pravého prúdu. Keď niečo také budeš dlhodobejšie jazdiť, nebudeš hlásať takéto naivity.
Nemá zmysel obhajovať ďalej motorovú paletu, ktorá je momentálne k dispozícii. K autu tejto veľkosti a hmotnosti je jednoducho potreba mať pod kapotou väčšiu a výkonnejšiu motorizáciu. Inak je to len taký, aj eď luxusnejšie poňatý, ale motoricky okriplený taxík. :-!
5. 12. 2015 20:40
Re: ***
Este raz si precitaj moj prispevok, nez zacnes hulakat. Na pohodlnu 170 km/h jazdu fakt hocico nestaci. Ci, asi potom mame ine predstavy co vlastne pohodlie znamena... Dalej pisem, "aj pri rychlosti 160 dokazes s tymto motorom slusne zrychlovat..."

Co sa sasov tyka, neviem ci si sa kukal do zrkadla. Cim po tom autobahne jazdis, mi moze byt ukradnute, vazne tym nepoklesnes ani nevstupnes v mojich ociach a na relevantnosti tvojych nazorov to nic nemeni.
Avatar - happy_driver
5. 12. 2015 18:32
Re: ***
Ja mám zase pocit, že sa na túto tému chytajú najmä jednoduchšie typy bez kúska predstavivosti, viď tvoje vlastné výplody. Znovu vidím, že chápanie čítaného textu robí značný problém... Na tempomatových 160-170km/h dnes stačí s troškou nadsázky fakt hocičo. Druhá vec je pri tom tempe dokázať adekvátne zrýchliť a to už je pri tejto veľkosti a hmotnosti náročnejšia úloha aj pre silnejšie motory ako má Volvo v talóne. Takže nabudúce nemel blbosti, ale najprv si to aspoň trikrát prečítaj a popremýšľaj. Nebudeš potom za šaša. ;-) Na margo autobahnu podotknem len toľko, že tam jazdím od roku ´94 (vtedy to bol radový 6-valec..., dnes mám V6-ky).
5. 12. 2015 12:16
Re: ***
"ze dvoulitrove ctyrvalce s 200kW nebo hybridy namisto sestivalcu nebo osmivalcu jsou stupidni produkty eu zabednenosti tak o tom zadna."

Ano, nejspise duvodem rozhodnuti volva nahradit vicevalcove motory, bude toto, na druhou stranu, sice zatim to ve volvu tvrdi, ale nevylucuji, ze by v budoucnu vyrukovali s nejakym 5-6 hrnkem.

A co se premiovosti tyce, tuto otazku vyresi trh, jestli si myslis, ze si volvo na premii jenom hraje, to je tvuj nazor, jasna definice premie IMHO neexistuje, ale jestlize vemem, ze premiou urcite bude nemecka trojka (v nekterych pripadech nabizejici bud prebouchany VW, nebo nevim jestli jsi videl interier GLE, tak to bych necekal ani v Dacii) nebo Lexus (tady ani motoricky, kvalitativne, cenove nejde nic vytknout, je to jasne), tak volvo prodavajici se za v podstate premiove ceny, a to v poslednich letech prodeje slusne rostou, berou zakaznici jako premii. A na nicem jinem nezalezi, vse ostatni bude jen bezvyznamne polemizovani.

A nakoniec, obavam sa, ze pre dusevnych krpcov je charakteristicke, ze sa snazia vytahovat cim jazdia.
5. 12. 2015 11:59
Re: ***
A ako si to teda predstavujes? Tych 140 kW bohato staci na 160-170 km/h tempomatovu jazdu, pohodlnu, tichu a relativne rychlu. Asi mas ine skusenosti z autobahnu (ak nejake mas), ale toto je rychlost akou sa tam v lavom pruhu pohybuje 90-95% aut.

Ty asi zrejme budes jeden z tych sasov, ktori ak ich niekdo dobieha, ci chce predbehnut, tak zrychli... (podotykam, aj pri rychlosi 160 dokazes s tymto motorom slusne zrychlovat, do tej doby nez sa zaradis, a nikoho neobmedzujes v jeho rychlej jazde, nech uz ma akykolvek dovod pre nu).

Inak, samozrejme moze nastat situacia, ze niekto ma viac koni, lahsie auto, ale to moze nastat aj keby si nemal D5ku pod kapotou, ale 300 konovy 6valcovy diesel, takze predpokladam, ze ty sa pustas na nemecku dialnicu iba za volantom Veyrona... ci?
Avatar - happy_driver
5. 12. 2015 10:30
Re: ***
Ty niekde vidíš atmo 6-valce??? U Volva, alebo u nemeckej prémie, ktorá je veľkostne porovnateľná?
Avatar - happy_driver
5. 12. 2015 10:28
Re: ***
Mám pocit, že tou zadubenosťou je v prípade viacerích dosť riskantné sa oháňať, nakoľko chápanie čítaného textu hraničí s negramotnosťou. Čo sem pletieš nejakých strýcov z vesnice, ja od začiatku píšem o nedostatočnom potenciáli motorizácie pre dlhodobejšie cestovanie diaľničnými (v tomto prípade nemeckými) rýchlosťami. Takže žiadne podsúvanie, iba bežná každodenná realita. To, že tam nejazdíš a všetko posudzuješ len svojou optikou jazdenia po tamojších luhoch a hájoch je tvoj problém. Štipke predstavivosti zdar. ;-)
Avatar - happy_driver
5. 12. 2015 10:22
Re: ***
Moje ego znesie všeličo, tvoje nezvládne ani debatu pod článkom o podmotorizovanom aute. ;-)
Ty sa nebudeš preťahovať s pitomcami. Ale choď... keď ti tvoja predstavivosť nedosiahne ani po bežné situácie na nemeckej diaľnici, tak to nerieš a ďalej fantazíruj o nejakom pomlouvání.
Avatar - happy_driver
5. 12. 2015 09:55
Re: ***
Haha, zufalá reakcia... ale aspoň som sa zasmial.
4. 12. 2015 09:44
I kdybych na nej mel...
.... ale nemas! A tim je jakakoli polemika o potencialni koupi, ci nekoupi 4valce ve volvu naprosto irelevantni.

Na to auto muzeme pohlizet okem člověka, který vleze do salonu a říká, ja chci minimalne 6valec, ten asi zatím k volvu nepujde. Anebo k nejnovejsim modelum volva muzeme pristupovat optikou člověka, který chce designove zajimave, pohodlne, kvalitni a bezbecne auto, az na konstrukci motoru, plnohodnotnou alternativu nemecke premie (vykonove je na tom volvo nepochybne minimalne v poradku). Ten druhy pohled je asi blizsi realite, jelikoz většina zakazniku počet valcu neresi, cimz nechci tvrdit, ze tam není jiste procento lidi, kterym aspoň ten 5valec, at uz naftovy nebo benzinovy, nechybi (sam patrim do této skupiny). Myslim si, ze tato omezena nabídka motoru je docasna, jak stara XC90 tak S80 uz znasne zestarla, s prichodem novych modelu volvo nemohlo cekat, a myslim, ze kluci ve svedsku odvedli kus práce, holt na nejaky vetsi motor pro fajnsmekry bud budeme muset počkat, anebo se volvo bude drzet ctyrvalcoveho e-drive planu a nedočkáme se vůbec.

Co je ale v dnesnim svete nejdulezitejsi u takového auta, ruku na srdce, v premiovem krizniku by mel byt klid, pohodli, pocit bezpeci, a motor poskytujici dobrou dynamiku. To vse volvo dokaze poskytnout.

Tise ale doufam, ze z tech pullitrovych valcu dolvo posklada nejen oturbene tri- a ctyrvalcove motory, ale treba i nejaky ten petivalec, ci sestivalec...

Design je takrka dokonaly, az na ten zadek, tam jeste vidim prostor pro zlepseni, mozna je to otazka zvyku, ale myslim, ze je to hlavne dobry zaklad pro pofaceliftovou verzi. :-)

Exterier :yes:
Interier :yes:
Motory :-|
4. 12. 2015 09:12
Mizerne motory
Neustale se tu resi, ze ctyrvalec a jaka je to hruza. Co tu ovsem nepadlo je, ze ty motory nejenom ze maji malo valcu, ale navic stoji celekm za prdlacku. Vsechny testy na XC90 co jsem zatim cetl skoncily kritikou dostupnych motoru. Motory maji nejenom pochopitelne vyrazne slabsi dynamiku ve vsech rezimech nez konkurencni sestivalce, ale navic proti nim nemaji zadne ci jen minimalni prinosy ve spotrebe a koneckoncu i kupni cena je velmi obdobna jako u konkurence. Navic jsou opakovane stiznosti na hluk, coz u auta za dve mega plus (u XC90) je docela spatne. Celkove zatim co jsem videl, tak motory byly povazovany za nejvetsi slabinu novych Volv.
Pocet valcu muze byt spouste lidi ukradeny, ale to ze za stejne penize dostanou pomalejsi auto se stejnou spotrebou a navic neprijemnym hlukem uz bude asi zakaznikum celkem vadit.
Avatar - rimow11
4. 12. 2015 07:53
Re: včera
Superb :yes: Volvo mu môže závidieť hlavne interiér :D
Avatar - Hammunasakra
4. 12. 2015 00:54
Re: první dojem
Di někam s tou vesnicí >:D

Je to jediný auto týhle třídy kde sou maximem 4 válce a 2 litry! :-!
Avatar - Sumi2000
4. 12. 2015 00:24
Re: včera
Superb poměr výkon/cena...jasný vítěz.
Volvo je pro amíky , Čínu a pár fandů v Evropě... >:-[]
Avatar - Sumi2000
4. 12. 2015 00:22
Re: HNUS
Korejci pro Volvo konkurence nejsou.
Je ale Čína opravdu cílem Volva..vypadá to tak.
Avatar - eLzyx
3. 12. 2015 23:38
Re: Plnohodnotny
tak to vůbec. Většina nových amerik, co jsem měl možnost vidět (pravda, většinou šlo o modely za půlku ceny XC90), jsou v interieru hromadou plastu. A ještě navíc ne vždy kvalitně slícovaného.
Avatar - eLzyx
3. 12. 2015 23:35
Re: Pre všektých.....
jel jsi v tom? Ten podvozek na vzduchu je supr, nechápu co se Koubkovi nelíbilo. Dle mého názoru to bylo plavné až moc.
3. 12. 2015 21:22
Re: ***
podivej, ja mam 140kW v passatu. to jede velmi slusne, vyrazna mensina vozu v realnem provozu je vykonnejsi a to i na dalnici, kde prirozene odpada vetsina strycu z okolnich vesnic. dale vetsina ridicu i vyrazne silnejsich vozu obvykle jezdi tak, ze nehrozi, ze bys je se 140-ti kW pod kapotou zdrzoval, spise naopak... proste ze tobe je 140kW malo je ciste tvuj problem, ze to u tebe volvo diskvalifikuje z dalsich uvah je tvoje vec, ale podsouvat tady pitomosti o tom, ze to ma "kdejake prditko" (predstavuju si pod tim asi toliko, ze 140 kW je prumerny vykon provozovanych aut), je pouze tvoje zadubena poza.

ze volvo neni premie a jen si na premii hraje a ze dvoulitrove ctyrvalce s 200kW nebo hybridy namisto sestivalcu nebo osmivalcu jsou stupidni produkty eu zabednenosti tak o tom zadna.
3. 12. 2015 20:53
Re: Plnohodnotny
Tenhle model nejaky rust ceny ropy trapit nemusi, protoze az zacne zase stoupat cena ropy (s ohledem na pravidelne cykly v cene teto komodity), tak uz bude nastupce tohohle auta vybehovy model.
3. 12. 2015 19:21
Re: včera
Kdyby jsi to napsal o Fiatu 500, pak si řeknu, že máš aspoň smysl pro humor ;-)
Avatar - Blue Sun
3. 12. 2015 18:10
Re: ***
No, když prokazatelně neumíš řídit, netlač...
Avatar - Blue Sun
3. 12. 2015 18:09
Re: ***
Jinými slovy "klidně si jeď, na moji ledvinu nikdo nečeká"... Situace, kdy bude S90 předjíždět "prdítko", je v rychlostech nad 160 km/h a tam se fakt nebudu přetahovat s pitomci. Ale jestli tvé ego to neunese, klidně si dál pomlouvej...
3. 12. 2015 18:07
Re: ***
Jako na jednu straně ti rozumím, ale nejsilnější 4-válec nebo i ten s el. motorem uspokojí určitě i ty náročnější řidiče a jak správně řekl fOE, většina aut se prodá ve 4-válci nebo nějakém slabším 6-válci. 8-válce mají pouze sportovní verze a opravdu silné 6-válce se tolik neprodávají. Jinak atmo. šestiválec v pohodě nahradí turbo 4-válec.
3. 12. 2015 18:01
Re: ja som smutny a sklamany
Mně se Volvo líbí, na efekt nehraje, příď a boční profil je vyvážený, interiér velice pěkný, záď není moc pěkná. Jako tvoje výtky jsou na místě, ale za mě pěkné.
3. 12. 2015 17:49
Re: Pre všektých.....
Jo, velmi dobrý test a jednoznačný závěr. Problémy - podvozek i na vzduchu, kombinace 4hrnkový motor a převodovka 8st Aisin, hodně slušně je to poznat na tom zadupnutí pedálu - pár vteřin se nic neděje :no:
Avatar - happy_driver
3. 12. 2015 17:17
Re: ***
OK, tvoj názor. Ja to vidím inak - ak si kupujem auto tejto veľkosti, chcem aspoň 6-valec. Má Volvo takýto motor? Nemá. Takže adieu, vybavené. Nič viac, nič menej, zlé auto to napriek tomu nemusí byť, avšak tá motorická nemohúcnosť ho deklasuje.
3. 12. 2015 17:10
včera
Včera jsem byl nadšený, ale dneska když jsem se no nové Volveso kouknul tak mi tam chybí více se odlišit být více originální, v tomhle je na tom Superb mnohém lépe
Avatar - fOE
3. 12. 2015 16:36
Re: ***
Takze to, ze existuje 530d nebo 535d udela z te vetsiny prodanych 520d lepsi auto a z S90 horsi? Volvo se deklasovalo z boje o ta nejvyssi patra, ano, ale v nejvyssich patrech se toho proda o dost mene nez v patrech nizsich (a zvlast u Volva by me zajimalo jakemu procentu zakazniku na tomto zalezi) a kdyz pak budu s jistym rozpoctem resit nakup vyssi stredni a dosahnu jen na 20/25d od BMW nevidim duvod do vyberu nezaradit i ono Volvo. Ano, tech 30% nejszabezpecenejsich volvo vynecha, pravem, ale oni by ho dost mozna vynechali tak jako tak, a vo tom to je.
Avatar - happy_driver
3. 12. 2015 16:24
Re: ***
Tak to si dosť drsne nepochopil. Nevadí, napoviem. A6 ponúkne niekoľko výkonových stupňov šesťvalca, BMW takisto, MB... už tušíš kam to smeruje?! Skutočná prémia ti dá na výber x-ďalších viac-ako-4-valcových motorizácii... A vo tom to je. ;-)
3. 12. 2015 16:11
Re: Nikdy bych
Uz XC 90 me vydesila, tohle to dorazilo. Kde je Volvo? Obe auta jsou delana pro Cinany, kteri vyhledavaji nabubrely nevkus.
Avatar - fOE
3. 12. 2015 16:05
Re: ***
Jinak napsano: lepe ziveny golf (cti jeho nejvyssi motorizace) si da tento korab (cti jeho zakladni motorizace) na ranajky. A ted ktera premie je na tom lip. A6 s 2.0tdi, BMW 518d? Nebo taxikari tak milovane E200? Tem ten lepe ziveny golf neujede? :-)
Btw. hloupa debata tak jako tak, zuzit auto na jeden parametr: zrychleni. :-O
3. 12. 2015 15:59
Re: Nikdy bych
Pristrojova deska a la Hyundai je skutecne terno.
3. 12. 2015 15:56
Re: Jenom 4 valce ?!
Nejde jen o hodnotu, jde o to, v jakem rozsahu otacek vykon a kroutici moment jsou, jakou maji charakterisitku. Pokud nekdo ze 2 lt. taha 235 kW, tak to nebude v uzkem rozsahu otacek a jedine za cenu nizke zivotnosti agregatu. Zkratka - objem se nicim neda adekvatne nahradit. Delat premiova auta se 4 valci je smesne.
Avatar - happy_driver
3. 12. 2015 15:09
Re: ***
Pobaviť sa môžeš, ale to je tak všetko na čo sa zmôžeš. Výkon 140-160kW má dnes kde-kto z objemu dobre pod dva litre a pri podstatne nižšej hmotnosti než má tento sedan... Že z toho pramení aj trochu iná pružnosť, tým ťa asi baviť netreba, však >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]

Kdeže sokolíci, utešovať sa výkonom môžete, ale do ľavého pruhu na Autobahne by som sa s týmto veľmi netlačil... ;-)
Avatar - happy_driver
3. 12. 2015 15:05
Re: ***
Inými slovami, nemám pod kapotou dosť koní, tak si radšej choď... Chápem, samozrejme. >:-[]
Avatar - happy_driver
3. 12. 2015 15:04
Re: ***
Myslíš? Hocijaký Golf s lepšie živeným motorom si dá tento koráb na raňajky.... :-!
Avatar - Barrichello
3. 12. 2015 14:49
Re: Luxusní sedan se 4válcem
A sposuta lidí žádnej hybrid nechce. ale v USA to možná někdo koupí no >:D
Avatar - Individualita
3. 12. 2015 14:35
Re: Rozpaky
Vidím to stejně. Je to vlastně něco navíc. A to že tam někteří vidí jisté možná americké rysy (já bych řekl spíše globální) rozhodně nevidím negativně. Však to také neprodávají jen ve Švédsku. Ovšem ten severák odtud stále mohutně duje :-)
Avatar - Individualita
3. 12. 2015 14:28
Re: Plnohodnotny
Konkurent prémie? Jistě. Plnohodnotný? Bohužel. :-!
Avatar - Individualita
3. 12. 2015 14:26
Re: Jenom 4 valce ?!
Bezcharakterní?Možná. Líná? Těžko. :-!
Avatar - Hammunasakra
3. 12. 2015 14:24
Re: Pěkné pěkné
Ty seš tak originální :yes: >:-[]
Avatar - Hammunasakra
3. 12. 2015 14:23
Re: Pěkné pěkné
Ježíši jak ty dokážeš bejt nápaditej a vtipnej. Čim jezdíš ty? >:-[]
3. 12. 2015 14:15
Re: Luxusní sedan se 4válcem
Luxusní sedan s max. čtyřválcem...takhle je to potřeba napsat. Na druhou stranu, jestli bude hybrid fungovat na výbornou, spoustě lidí to bude putna.
3. 12. 2015 14:13
Re: Pre všektých.....
Čtyřválec zůstane čtyřválcem. Nebude nikdy kultivovaný a jemný jako šestiválec, ať se bude Volvo snažit sebevíc.
Takže jednoznačně jejich vypuštění osobně vnímám jako chybu.

Jestli cena za jednotlivé verze vystoupá na úroveň víceválcový konkurence, pak si takový vůz koupí jen ten, koho to vůbec nezajímá...nebo ten, kdo je vůči fandovství ke značce schopen udělat kompromis.
3. 12. 2015 14:10
Re: ***
No ak myslíš že kdejaké prdítko dá na dialnici 140kW a 400N.m. pri D4 a pri D5 s 235koní a 480 N.m. tak si celkom "realista" dobre si ma pobavil
3. 12. 2015 14:09
Re: první dojem
Znovu, to, že S90 obecně nenabízí šesti a vícehrnek mě sice obecně velmi štve a doufám, že ostatní se tomuto trendu vyhnou, ale kupcům to bude ve většině případů jedno. Zvlášť když je hybrid verze.
Avatar - Blue Sun
3. 12. 2015 13:39
Re: ***
Jediné, co si pomyslím, když se mě bude za každou cenu snažit předjet "nějaké prdítko", bude: "tak si udělej dobře, když se ti chce. Můj klid je víc."
Avatar - eLzyx
3. 12. 2015 12:58
Re: ***
tak ono o ty výkony zas až tak nejde, ty má Volvo celkem v normě a rozhodně to nebude lenochod, který spráská kdejaké prdítko. Jenže mu chybí špičkové motorizace a ten pocit luxusu "mám něco jiného než mainstream".
Avatar - Ji/Ri
3. 12. 2015 12:22
Re: Pre všektých.....
Stokrát? Není to ještě málo?
Avatar - Ji/Ri
3. 12. 2015 12:20
Re: Zvenku
Nemůžu souhlasit. Interiér určitě není fádní. Fádní je třeba u jejich jiných modelů, kdy je na sedadlech tesil a stříbrný panel a v kapli starý tacháč a místo obrazovky navigace kulatý plast.. . V xc90 není fádní jediný interiér a to ani ten šedý. Po nasednutí zjistíš, že je naopak útůlný a pohodový. V černé je to vyloženě švihák. K těm motorům... a co, že nenabídne motory jako jiný výrobce? Proč by měli? Nepopírám nikde výhody nebo nevýhody 4 válce vs. x válce. Ale cílí na nějakou skupinu a dělají to dobře. Realita je taková, že všichni si válcích povídají, ale nakonec stejně kupují 3 válce, 4 válce. Běžný kustomer přijde s portmonkou, něco zná z netu, sedne, nastartuje a jede. Jiná by byla, kdyby bmw nebo merc tuto motorovou škálu nenabídli - to by byl jasný prů.er, mají na tom postavený marketing, bmw o to více. Ale u Volva? Who cares? ;-) Třeba u tohoto sedanu mi ta absence víceválce nevadí.... u xc90 je to už diskutabilní.
Avatar - Ji/Ri
3. 12. 2015 12:12
Re: Volvu se líbí prémiovost DS
...dneska nemáš formu. Jsi o celého kankunena vedle.
Avatar - Ji/Ri
3. 12. 2015 12:09
Re: první dojem
...tak možná ve vaší vesnici. Nemůžeš to koukat okem majitele vylítané a8 ... proč takový zpátečnický přístup?
Avatar - Ji/Ri
3. 12. 2015 12:08
Re: Je perfektni
:yes: souhlas. Je to dělo.
Avatar - Ji/Ri
3. 12. 2015 12:07
Re: Rozpaky
Něco mi říká, že ty "finesy", které ti nešmákly, budou definovat luxus. Myslím, že kucí ví, co dělají. ;-)
Avatar - Ji/Ri
3. 12. 2015 12:05
Re: Opět
... s tím souhlas. V tomto případě to není jinak. ;-)
Avatar - Ji/Ri
3. 12. 2015 12:04
Re: Prcina
Zkus jim napsat, představit svou vizi a uvidíš... třeba budeš šéfdesignérem ty ;-)
Avatar - Ji/Ri
3. 12. 2015 12:03
Re: Jenom 4 valce ?!
... další věštec. Nebude lepší to auto jít zkusit než tady plakat a věštit?
Avatar - Ji/Ri
3. 12. 2015 12:01
Re: Pěkné pěkné
Ty se tím ovšem nemusíš vůbec vzrušovat. :-!
Avatar - Ji/Ri
3. 12. 2015 12:00
Re: Pěkné pěkné
Pro tebe je určen dvojkolák nebo přívěsný vozík. Tvá argumentace je vyloženě hloupá.
Avatar - Hammunasakra
3. 12. 2015 11:54
Re: Pěkné pěkné
Sednutí neni problém, rozdíl je když s tim autem chceš taky jezdit ;-)

Ve stejně velkym autě V8 5.0 hybrid a R4 2.0 turbo hybrid rozdíl spíš bude >:-[]
3. 12. 2015 11:41
Re: Jenom 4 valce ?!
krom hybridu lina auta???? co je na motorech se 173kw a 235kw se skvelou prevodovkou Aisin lineho?? by me zajimalo jaky vykon mas ty ve svem aute :))). samozrejme drivejsi 5-ti ci 6-ti valce byli super,ale s timto vykonem i ten ctyrval rozhodne nebude zadna lina mrcha
Avatar - happy_driver
3. 12. 2015 11:36
***
Celkom slušne vyzerajúci stroj, škoda len tých základných motorizácií, ako už bolo x-krát spomenuté. Auto fajn, ale keď ti na Autobahne dáva zabrať kadejaké prdítko, tak to nepoteší.
Avatar - Barrichello
3. 12. 2015 10:44
Luxusní sedan se 4válcem
tak tomu říkám luxus. Evropa se * totálně do p**ele >:D >:D >:D
Avatar - Individualita
3. 12. 2015 10:40
Re: první dojem
Je to tak a to jsem (virtuální) petrolhead jako sviňa >:D

Prostě vnímání prémie jako něčeho co musí mít na vrcholu cca V8 začíná být mimo. A zákazníkům Volva je to většinou u zádele :-)

Také opakuji, že bych raději šestivál, potom by se tento sedan jevil už jako skoro dokonalý >:-[]
Avatar - Ham.
3. 12. 2015 10:40
Re: Pre všektých.....
Nikdo netvrdí, že je to motor „na houno“ a nikdo netvrdí, že se se čtyřválcem nebude Volvo prodávat. Je to jistě dobrý naftový čtyřválec, se slušným výkonem a díky dvojitému přeplňování kontinuálním tahem v celém spektru otáček. Takových motorů přes 200hp ovšem dnes už jezdí několik a to jak v prémii tak v mainstreamu (namátkou 125d, 2.0 BiTDI, 250 cdi, 2.0 TDCi). Já jsem žádné "divy" jak je popisuješ v porovnání s konkurenčními biturbo čtyřválci nezaznamenal.
Myslím, že prémie vždy (z definice toho pojmu) nabízela (nebo by měla nabízet) něco víc než běžná mainstreamová produkce nejen co do vlastního výkonu motoru, ale i co do jeho kultivovanosti, zvuku, prostě elegantního a suverénního podání výkonu ve všech směrech. A tím se dostávám k jádru pudla, ano dvakrát turbený čtyřválcový diesel je jistě v XC90 nebo S80 dostatečný motor (nebo jak jsi napsal ty, postačující). Ovšem dostatečný/postačující je něco co může uspokojit mainstream nikoliv tvořit nejsilnější naftovou motorizaci v prémii, jako základ OK, jako nejsilnější motorizace je to prostě KO. Takže XC90 s tímto motorem může konkurovat základním modelům s 25d nebo 250 cdi ovšem s šestiválci (lhostejno či RR/Jaguaru, BMW, Audi či Mercedesu) se prostě měřit nedokáže a to nikoliv jenom kvůli deficitu pár desítek kW, ale především kvůli podání výkonu. Prostě ve srovnání pohonného řetězce X5 30d/8ZF vs Q7 3.0 TDI/8ZF vs XC90 D5/Aisin, které mám v paměti, mi vychází Volvo jako výrazně zaostávající, stačí se s těmi třemi auty projet a pokud by někdo tvrdil opak, tak budu tvrdit, že nemá ani základní cit pro auta nebo s těmi auty prostě nejel. Při potřebě vysokého výkonu se nový D5 už dost ozývá a ne zcela příjemně, SUV není žádný drobek a 165kW je tak akorát, nic víc, Aisin váhá při podřazování, prostě v Mondeu nebo Passatu by to bylo dobré či chvalitebné, v prémii je to pouze dostatečné. A pokud se vykašlu na „prémiové“ podání výkonu a zaměřím se jenom na praktickou stránku věci (takto velká SUV se často používají k tahání koní, lodí a dalších volnočasových radovánek) tak se stačí podívat kolik utáhne Merc, Audi, RR s šestiválcem a jakou maximální hmotnost přívěsu má povolenou D5 v XC90, docela zásadní rozdíl. Takže XC90 s D5 je designově velmi povedené auto (na špičce třídy spolu s RR) nicméně v některých aspektech (které pro řadu kupců nemusí být důležité) jako je motor, převodovka a částečně i odpružení za prémií prostě zaostává. V některých směrech je to zdatný konkurent prémie, v jiných směrech zůstal jednou nohou v mainstreamu (čtyřválec, haldex etc.).
Myslím, že hezky problém R4 vs V6/R6 vyjádřil Koubek v závěru tohoto testu
[odkaz]
Avatar - Belo13
3. 12. 2015 10:10
Re: Pěkné pěkné
a čo také zistím? že má kožený a vyčačkaný interiér? to ma aj hyundai dnes..to premiu premiou nerobi našťastie:-)
Avatar - Individualita
3. 12. 2015 10:04
Re: Pre všektých.....
Báwo určitě, ale Volvo těžko...
3. 12. 2015 09:51
Re: Plnohodnotny
Tu poslední větu slýcháváme už asi 50 let :-)
3. 12. 2015 09:47
Re: Plnohodnotny
Interiér mi připomíná americká auta.
3. 12. 2015 09:26
Re: Zvenku
Ono to tým klientom nevadí, čísla hovoria za všetko ;) [odkaz]
Avatar - Uživatel_5340709
3. 12. 2015 09:25
Re: Pre všektých.....
Jo tak to sorry, přehlédl jsem, jinak tam by se dalo i souhlasit.
Avatar - Uživatel_5340709
3. 12. 2015 09:23
Re: Pre všektých.....
Projev nemastného neslaného čtyřválce teď přece řeší všichni, báwo kvůli tomu ztrácí i zákazníky.
3. 12. 2015 09:20
Re: Pre všektých.....
ja píšem o diesli kámo
Avatar - Uživatel_5340709
3. 12. 2015 09:19
Re: Pre všektých.....
To vrnění R5, V6, V8 nelze zaměňovat s vibracemi................. ;-) , ale jasně, rozumíme si.
Avatar - Ozzman
3. 12. 2015 09:16
Re: 4 valec?
Nemluvim o dynamice ale o projevu vozu celkove. Buraceni motoru nebo nejake agresivní kopance nic (když to srovnám třeba sJeepy s v6 v8). Ticho klid pohoda... proste Volvo. D5 sem taky jezdil ale ani ta se nijak extra negativne na palubě ne projevovala. O tom ze je to rychle auto vůbec nerozporuji jen od V8 cekas trochu Te neurvalosti a vulgarnosti a to ti Volvo nedá :/
Avatar - KANKUNEN
3. 12. 2015 09:15
Re: Pre všektých.....
Stačí umět i číst, test XC90: bručící motor. Kočku prostě štěkat nenaučíš.
Avatar - Individualita
3. 12. 2015 09:13
Re: Pěkné pěkné
Opravdu? Tak si do něj sedni ;-)
Avatar - eLzyx
3. 12. 2015 09:12
Re: Pre všektých.....
chod pětiválců rozhodně není sametový, to lze očekávat až u řadového šestiválce. A právě ty vibrace pětiválců jsou mi příjemné. Jak ten motor nádherně vrní při zátěži >:D Ale nesmíš to ale brát tak, že vibrace = rumpluje to celým autem, nebo skáče volant - to se opravdu neděje.
Avatar - Individualita
3. 12. 2015 09:11
Re: Nikdy bych
Tvoje bába není pro evropana >:D
Avatar - fOE
3. 12. 2015 09:06
Re: Zvenku
Nekde kolovala cisla o tom jak jsou naftove r4 nejprodavanejsi motorizace zvlast v baworske vyssi stredni, tak s tim co je dnes standartni motorizace vyssi stredni bych byl opatrnejsi. Napises ze r4 vladne flotilam a jde o budget moznost, ale kdyz v tech flotikach zkonci 90% tech aut tak bych prave toto povazoval za standart.

Ad volvo, tak jak mi nevadi 520d tak by mi nejspis nevadil ani r4 ve volvu, cas ukaze co na to skutecni zakaznici.
Avatar - Uživatel_5340709
3. 12. 2015 08:49
Re: Pre všektých.....
S R4 volvo jsem zatím nejel, ale ještě nikdo nevyrobil čtyřválec benzín, který by nahradil R6, V6. A to už se o to pokoušelo BMW, MB nebo koncern VW. Výkon ano, ten zbytek ne.
Avatar - Uživatel_5340709
3. 12. 2015 08:46
Re: Pre všektých.....
Snad příjemný samet pětiválců, ......vibrace................... >:-[] ?
Avatar - eLzyx
3. 12. 2015 08:39
Re: Pre všektých.....
já už jej zkusil. Ano výkon je dostačující, ale mě chyběla ta "lokomotivnost" a příjemné vibrace pětiválců.
S touhle generací je už v podstatě jedno, co je pod kapotou, je to tak utlumené, bezcharakterní, že jestli je tam tří nebo čtyř hrnek, případně elektro ... a tohle mě prostě nebere.
Avatar - eniel lorien
3. 12. 2015 08:31
elektro
a keby tam dali cca 90 - 110 kWh bateriu tak posielam objednávku ešte dnes...ach jo.. možem snívať
Avatar - Blue Sun
3. 12. 2015 08:28
Re: Pre všektých.....
To můžeš říkat stokrát...
3. 12. 2015 08:19
Re: ale ano
kľudne si vyskúšaj D5 v novej XC90, motor ide skvelo, sklamaný nebudeš ;)
3. 12. 2015 08:18
Pre všektých.....
.....ktorý tu nadávate na 4 válec....kto z vás už ho jazdil??? Je ot uplne nová architektúra motora a vstrekovania paliva ktorá robí divy. Neberiem, každý si môže vyjadriť svoj názor, akurát, že keď som sa previezol s každým pochybavačom o tomto motore na Novej XC90, každý žasol a padla mu sánka ako nová D5 ide a aký záťah a plne POSTAČUJÚCI výkon motor poskytuje....takže tie "4hrnky" si odporúčam sť vyskúšať na vlastnej koži k dealerovi Volva a potom môžete písať tie svoje premudralé reči o tom, aký je ten motor "na***" . uvítam akúkoľvek konštruktívnu kritiku vyplývajúcu z reálnych skúseností s týmto motorom. Sám som fanúšik 5-válcov a sám jeden vlastním, ale 4 valce mňa osobne nesklamali. Majte pekný deň.
Avatar - eniel lorien
3. 12. 2015 08:14
ale ano
krása je v oku pozorovateľa.... amen. takže pre mňa suverénne najkrajšie auto danej triedy. Jediná použiteľná motorizácia asi bude len ten hybrid. O pár dní budem mať na 3 týždne k dispozícii teslu p85D. Len aby som zistil či je pre mňa plnohodnotne použiteľná.. Ak to nedopadne dobre asi idem rovno do tohoto volva. Budúci rok bude každopádne dúfam veľmi príjemný :-)
Avatar - Belo13
3. 12. 2015 07:41
Re: první dojem
ak neratam ten hybrid samozrejme
Avatar - Belo13
3. 12. 2015 07:38
Re: první dojem
problémom by pre niekoho mohol byt aj fakt, že vrcholná verzia tohto Volva ma vykon len okolo 300 koni..to nemecka D3 ponuka skoro dvojnasobok. Tym nechcem tvrdit, ze 300 koni je malo a nestaci:-)
Avatar - Dinar
3. 12. 2015 07:27
Zvenku
se mi to líbí, uvnitř už méně, vnitřek nutně potřebuje světlou barvu a matné dřevo, jinak je už za hranou fádnosti. Celkově ale povedené, kvůli designu nevidím důvod plakat.
Horší je to s motorizacemi, když přišla na svět poslední S80, měla jako základní motor pětiválec a končila osmiválcem, S90 končí tam, kde předchozí generace ani nezačínala. (ano později čtyřválce dostala).
Je pravda, že ve vyšší střední dnes už čtyřválce nejsou nijak výjimečné, ale pořád jsou v kategorii budget, tedy flotilových aut ve stylu, aby se koza (manažer) nažrala a firma příliš neutratila, nebo jsou to verze pro lépe situované důchodce, standardní auto vyšší střední stále jezdí na šestiválci a modely napříč konkurencí vesměs umí i osmiválec. Prodejně Volvo nejspíš problém mít nebude, ale že by měla S90 s těmito motorizacemi posílit image Volva směrem k premii, to určitě ne.
Avatar - Belo13
3. 12. 2015 07:22
Re: Pěkné pěkné
suhlasim, Volvo nie je premiove auto
Avatar - Blue Sun
3. 12. 2015 06:59
Fajn
Něco na tom je... Oproti XC90 na mě tady stejný design působí mnohem lépe. Krásný cestovní kočár.
Avatar - KANKUNEN
3. 12. 2015 06:57
Volvu se líbí prémiovost DS
Taky nechtějí konkurovat technikou. Hlavně že to pozná v PC animaci jelena. V praxi to akorát selže nebo zareaguje falešně.
3. 12. 2015 05:48
Re: první dojem
Kluci...když se oprostíte od internetovýho štěkání virtuálních petrolheadů, tak zjistíte ...že významná část, ne-li větší vyší střední D3 drandí R4.

Samozřejmě, je špatně nenabízet alespoň šestiválec...to je hodně špatně. Reálným kupcům Volva to ale podle mě vadit nebude.
3. 12. 2015 02:13
JE TO MOC PĚKNÝ
Je to moc pěkný, ale jsem jediný kdo v tom na druhý pohled vidí Jaguar XJ, nemám pochyb o výjmečnoti Volva potřebujou takové modely jako sůl určitě to bude velmi úspěšný model a proto, když má Volvo takový koráb, proč by Škoda nemohla mít coupe ? =D
Avatar - Sumi2000
3. 12. 2015 01:13
Re: HNUS
Tak to už raději Alfu... >:D
To bude jiný jízdní zážitek.
Avatar - Sumi2000
3. 12. 2015 01:11
Re: první dojem
VOLVO bylo na zrušení , čínské peníze však nejsou všechno , jak je vidět.
Jejich sen , že by se mohli dotáhnout na prémii , je a zůstane jen snem.
Bez pořádných 6 a 8 válců můžou bojovat tak s Passatem.
Pokud nebudou výrazně levnější než německá a japonská prémie, koupí si to pár fandů , hlavně seveřanů..
Avatar - Sumi2000
3. 12. 2015 01:04
Re: Auto.cz
GALERIE je tragedie..raději se podívám na fotky u konkurence , to je Váš cíl?? :no:
Avatar - Sumi2000
3. 12. 2015 01:02
Re: Pěkné pěkné
Jaguar je jiná liga...má na prémii motoricky i jízdně.
U Volva pochybuji..
Ale kdybych plánoval , že budu bourat , je švédsko-čínský taxík jasná volba.. >:D
Avatar - Sumi2000
3. 12. 2015 01:00
Re: Nikdy bych
Podle mne design nic moc.. :-|
Auto bude tradičně extra ale bezpečné , jinak motoricky ani jízdně zajímavé moc nebude.
A cena se bohužel bude blížit německé prémii , na což Volvo nemá.
Posun proti stávajícím generacím tam ale je velký.
Avatar - Hammunasakra
3. 12. 2015 00:50
Re: Pěkné pěkné
Proč by Jag a Volvo měly vypráskat značky jako Lexus nebo Infiniti? To je podstata a to mi přijde jako velká blbost

Já bych 4 válcový Volvo za 6ti nebo 8mi válcovej Lexus nebo Infiniti určitě neměnil! :-!
2. 12. 2015 23:58
Re: Jenom 4 valce ?!
Prodávali to i u nás. Nejvyšší správní soud v Brně má ještě pořád služebáka S80 V8.
Avatar - Uživatel_5340709
2. 12. 2015 23:06
Re: Nikdy bych
Ty zadní světla nepůsobí moc dynamicky, trochu jako nepovedená starší Vectra.
Avatar - 3_diamanty
2. 12. 2015 22:41
Re: HNUS
mne to pride ako nejaky zvacseny superb pre cinu.... aj to s okliestenymi motormi ... premia z nemecka britanie aj japonska moze byt v absolutnom klude.... toto pre nich nebude konkurencia... toto volvo je konkurent maximalne tak pre kiu cadenzu a nissan maxima v amerike ... ale rozhodne nie pre BMW mercedes alebo jaguar ci lexus... to nehrozi ...

PS: este aj tie nepremiovky ako cadenza alebo maxima ponukaju 6 valce ....

som hrozne sklamany akym smerom sa volvo vybralo ( a to aj po stranke interieru ) ... to uz radsej tu maximu alebo cadenzu ... pripadne genesis :yes:
Avatar - chalan66
2. 12. 2015 22:34
HNUS
No to je katastrofa ! Dizajn je šokujúci, ale v zmysle škaredosti a fádnosti ! Tie zadné svetlá sú hrôza a ten predný čumák ako useknutý nos ! Vnútro auta sa dá až na tie monštrózne výduchy vedľa monitoru ! Za tie prachy ajááááj , na výber veľa pekného a nie tento páprdovský dizajn !
Avatar - 3_diamanty
2. 12. 2015 22:31
Re: první dojem
mne tam chybaju poriadne motory.... nejake 6 valce .... a takato 5 metrova lod by urcite v pohode zniesla aj nejaky ten V8 ...

uprimne... a realne.... kto chce premiovku pojde minimalne do 6 valca alebo 8 valca od jaguara alebo mercedesu ci BMW .... a kto chce 4 valec tomu predsa postaci aj passat alebo insignia ... to si predsa kvoli tomu nebude kupovat 4 valcove 5m dlhe volvo ... nedava to zmysel... kto ma byt kupcom S90 je vlastne taka mala hadanka.... na ktoru zatial nepoznam odpoved

ak chce volvo ozaj konkurovat premiantom... aj realne nielen cislami v technicaku.... tak by malo prestat snivat... a zacat s vyvojom aspon jedneho 6 valca... este stale to moze zachranit... tak hadam... sa ho dockame casom v nejakej sportovej verzii :yes:
2. 12. 2015 22:16
Re: 4 valec?
možná kdybys přesednul bezprostředně z toho V8 do D5, rozdíl bys velmi rychle poznal.
Ano, V8 v XC90 je na úrovní 3.0d v X5, ale určitě výš, než XC90 D5.
2. 12. 2015 22:08
Re: Je perfektni
No minimalne to treti bocni okynko by si zadny evropan nevymyslel ;-)
Avatar - eLzyx
2. 12. 2015 22:03
první dojem
první dojem tedy nic moc. Ale to jsem si říkal i o nové XC90, kterou jsem z fotek nějak nemohl překousnout. Pak jsem ji měl na chvíli půjčenou, začal je více vídat kolem a začala se mi líbit. Snad i S90 bude vypadat "na živo" lépe jak na fotkách. Prozatím mi přijdou zadní partie až odporně nepovedené.
Nicméně tuhle rozpolcenost, nutnost najít si to krásné nemám příliš v lásce, obvykle když se mi něco zprvu nelíbí, pak si v tom najdu to krásno, tak následuje i to "už se mi to zase nelíbí". Naproti tomu, když před x lety představili "novou" S80, tak jsem si hned řekl "tohle musím mít, i kdyby to mělo být za 15let". A líbí se mi pořád, i když je to vlastně už téměř 10 let. Stále si myslím, že Peter Horbury je designérský genius, kterému Ingenlath nesahá ani po kotníky. Asi to nedesignoval celé on, proto mi to přijde trošku jako dort od pejska a kočičky. Ten zadek je vyloženě čína
A k tomu ty motory ;-\
2. 12. 2015 21:50
Je perfektni
Nadcasove a velmi svedske... Zadnou podobnost ani naznak asijskeho designu... Nadherny vuz.
Avatar - eLzyx
2. 12. 2015 21:46
Re: Plnohodnotny
interier se mi velmi líbí, nechápu proč by měl být cílen na mimoevropské trhy? Je prostě svůj, takový čistý, ale útulný a pohodlný severský obývák
Avatar - eLzyx
2. 12. 2015 21:43
Re: Nikdy bych
mě se maska líbí a to tak, že moc. Ale ten zadek je prapodivný ;-\
2. 12. 2015 21:40
Zesuperbovatělé Maserati...
...to je první, co mne napadlo při pohledu na exteriér. Interiér v dané barevné kombinaci, 1000krát prezentované na xc90, evokuje jediné slovo...důchodce. Takže milá s90, za pár desítek let nashledanou :-)
Avatar - Ozzman
2. 12. 2015 21:29
Re: 4 valec?
Jel sem V8 v XC90 a vůbec mi to "netrhalo žíly" Bylo to jako silné SUV, klidně se mohlo zaměnit s naftovým motorem.
Avatar - Deutsch
2. 12. 2015 21:17
Re: Auto.cz
HNUUUUUUSS HNUJJJ :no: :no: :no: :no: :no: hlavně víc kliknutí somraci
Avatar - salamoon
2. 12. 2015 20:21
ja som smutny a sklamany
volvo bohuzial cim dalej tym viac hra na efekt....

tablet a cierne leskle tlacidla budu lapace otlackov, mastnoty a prachu. brutalne neergonomicke startovacie tlacidlo je tu po xc90 opat... a zda sa, ze oproti xc90 sa nezmenia ani mizerne odkladacie priestory.
k tomuto toto auto este pridava vyslovene hnusnu zadnu cast....

ano, oproti predchodcom to vyzera viac luxusne.....ale ja osobne som smutny z toho, akym smerom volvo smeruje.... ;-\ :-(
Avatar - fOE
2. 12. 2015 20:15
Re: 4 valec?
Souhlas. Pokud bude dynamika adekvatni nemusi byt 4 valce problem.
2. 12. 2015 20:14
Re: Pěkné pěkné
Ted si nejsem jisty, jestli se mluvi o japonske premii z ameriky, nebo o americke premii z Japonska. Ale to cinske Volvo a indeickej Jaguar je samozrejme klasicka pitomost.
2. 12. 2015 20:10
Re: 4 valec?
S tim, kam smeruje Volvo,a na jake ridice se zameruje, je nasnade, ze motory budou co nejvice utlumene, a pak je fuk, jestli neslysis V8, nebo neslysis R4 turbo. Dulezite je, jak poda dynamiku a v tomto ohledu se mu moc vycitat neda, se spotrebou a servisnimi naklady na tom bude u sve cilovky lip, nez jakakoliv V8.
Navic je super, ze Volvo pouziva vlastni motory, ne nakupovane, v tomhle je premiovejsi, nez...ale vzdyt ty vis >:D
Avatar - Ham.
2. 12. 2015 19:58
Rozpaky
jak se mi jeví design XC90 jako velmi propracovaný a jednotlivé partie na sebe hezky navazují jak na fotkách tak v reálu, tak tady vidím nepochopitelné přehmaty. Třeba to v reálu bude úplně jiné, ale z fotek to působí hodně divně.
Přední maska XC90 je perfektní, u S90 ji zaoblili a nesmyslně prohnuli dovnitř a to rázem ničí předo-boční pohled na auto.
Zadek, celý mi připadá jako když jej vysochal dřevorubec sekyrou a ke zbytku auta mi vůbec nepasuje, boční profil je decentní a jemně modelovaný, zadek je jak když malíř přimaluje k Mona Lise Cicciolinu.
Avatar - Bubáq
2. 12. 2015 19:54
Re: Plnohodnotny
Pokud daňové zákony budou stále více "trestat" vlastnictví nebo provozování vozů s motory o vyšším objemu nebo vyšším počtu válců, může se úsilí Volva o vydolování maximálního výkonu a krouťáku z "malých" objemů jevit jako progresivní... Vše je relativní a neměli bychom hodnotit tato rozhodnutí automobilek pouze pohledem současnosti.
Ne, nelíbí se mi, že Volvo nenabízí pro XC90 a S/V 90 šestiválec, ale nějak mě při uvědomění si současného dění ve světě okolo ropy, vody a chudoby šimrá okolo žaludku. Není moc daleko doba, kdy cena ropy vyletí do neskutečných výšin...
2. 12. 2015 19:52
Re: Plnohodnotny
Bez šestiválců a osmiválců? :no:
Avatar - Bubáq
2. 12. 2015 19:46
Re: Opět
Nekupuj nový vůz první rok produkce. Po faceliftu jsou největší nedostatky (zpravidla) napraveny. Zatímco před zahájením výroby mají ekonomové navrch, po prvním roce prodeje mají markeťáci díky testům a zákazníkům dostatek argumentů v ruce, aby cifršpióni trochu povolili ve svém tlaku.... :-(
Avatar - Bubáq
2. 12. 2015 19:42
Re: Prcina
Ty zadní svítilny jsou jen důkazem, že autoři designu si fakt nevěděli moc rady s tím, co vlastně chtějí. Zvolený způsob vyplnění prostoru je krokem o 25-30 let zpátky, aniž by na zbytku karosérie existovala adekvátní paralela. Zatímco přední světlomety jsou integrální součástí tvaru přídě (tak, jak je posledních nejméně 10 let pozitivním zvykem), zadní samy vytváří (nepříliš zdařilou) plochu. A i když při pohledu zezadu podporují zamýšlený dojem šířky vozu, při pohledu šikmo zezadu jsou nechutně "hmotné", neintegrované a pojetím "oddělené" od zbytku vozu. Jsem i po představení S90 toho názoru, že Thomasovi Ingenlathovi pořád chybí kus talentu k tomu, aby mohl být považován za skvělého designera. Tímto S90 potvrzuje "jen" to, že dovede svou tvorbou přinést pocit luxusu do vyšší střední třídy, nikoliv že dokáže formulovat design luxusního auta. Nějak se sám nevyvíjí....
Všem pochybovačům: Peter Horbury má nesrovnatelně více talentu [odkaz]
2. 12. 2015 19:00
Re: Nikdy bych
Exterier, ale hlavne interier, jsou urceny pro Cinany. To neni design pro Evropana.
2. 12. 2015 18:47
Re: Plnohodnotny
Přesně tak. Tam, kde ostatní začínají, Volvo končí. A na interiéru jde vidět, že je vyloženě cílen na mimoevropské trhy.
Avatar - CHerokee
2. 12. 2015 18:46
Re: Jenom 4 valce ?!
Přitom měli i V8 pro USA...ale raději tam nechají jen prdy se 4 válci. Škoda.
Avatar - CHerokee
2. 12. 2015 18:45
Re: 4 valec?
Motory jsou zklamání. Takové auto a toto...přitom pro USA měli svůj pětiválec i V8. Tohle je fakt ekofašismus v praxi.
2. 12. 2015 18:06
Re: Plnohodnotny
Hlavně bych vynechal slovo "plnohodnotný" - 6hrnků nenabídne ;-)
Avatar - Deutsch
2. 12. 2015 17:58
Plnohodnotny
Plnohodnotny konkurent pro D3 A pro Jaguara
Avatar - 4hill
2. 12. 2015 17:57
Pohár trpělivosti
přetekl .. Máte reklamu v akci že ji cpete takřka za každej klik? Mažu vás mamrdi nenažraný.
2. 12. 2015 17:55
Re: Opět
a jen 4 hrnky pod kapotou, skvělá kombinace >:D BTW design exteriéru je ale parádní ;-)
Avatar - Ji/Ri
2. 12. 2015 17:49
Opět
krása, chlad a zároveň útulnost. Tohle umí jen Volvo. Jen doufám, že budou mít vyladěný i podvozek a lepší odhlučnění a zapracovali na lakovací lince.
BraVOLVO :yes:
Avatar - Warrual
2. 12. 2015 17:42
Očekáváné
zklamání z exterieru ala XC90. Zamlouvala by se mi S80 s interierem z S90. Hádám že takto pokazí i dokonalé XC60. :'-(
2. 12. 2015 17:42
Re: Auto.cz
Jo, už jsem si to taky zkusil u článku o Ladě Vesta, od té doby do galerie nelezu :no:
Avatar - twistedTSD
2. 12. 2015 17:36
Prcina
Na první pohled jsem byl v rozpacích z těch zadních světel. Ale líbí se mi víc a víc - vždyť kolik sedanů dnes má tak originálně (ale přitom zajímavě - tak nějak seversky chladně) tvarované zadní partie?
2. 12. 2015 17:32
Jenom 4 valce ?!
Krome hybridu to budou lina auta. A hybrid ma na el. dojezd nekolik km. Kde jsou ty casy skvelych 5ti valcu. S jednim jsem 3 roky jezdil, reakce na plyn byla v celem rozsahu otacek pusobiva.
2. 12. 2015 17:29
Re: Nikdy bych
Mne se moc nelibi, ze je prohla dovnitr.
2. 12. 2015 17:22
Auto.cz
Mila redakcia, uz ste si skusali prechadzat vlastnu fotogaleriu pod svojimi clankami? Na PC, kde neni nainstalovany AdBlock je to hrozne. Uplne bez srandy, za to vyskakovanie tej priblbnutej reklamy kazdu piatu fotku, by som tomu, kto toto dovolil normalne jednu z chuti prijebal! :-O

Pridem sem raz za cas a vzdy ma to tu uz len naserie. Vasa uroven prudko klesla a nezasluzite si uz Vasu popularitu. Volakedy ste boli fajn portal. Dnes ste odpad... Bohuzial (a to v neho neverim)!
2. 12. 2015 17:11
4 valec?
je pekné ale ak by som na neho mal a chcel ho tak by som ho nekúpil len preto že to nemá aspoň 6-valec. Proste do tak veľkého auta 4 valec? Buď poriadnu elektriku ala tesla alebo aspoň 6-valec
Avatar - Hammunasakra
2. 12. 2015 17:10
Re: Pěkné pěkné
A taky V8 s kompresorem :yes: :yes: :-)
2. 12. 2015 17:06
Re: Pěkné pěkné
Jag má narozdíl od Volva 6ti válec jak v naftě, tak benzinu ;-)
Avatar - Hammunasakra
2. 12. 2015 17:05
Re: Pěkné pěkné
Co to meleš proč by čínský Volvo a indickej Jaguar měly vypráskat japonskou nebo americkou prémii? :-|
Avatar - Uživatel_5340709
2. 12. 2015 17:03
Re: Pěkné pěkné
Mimo Nissan, Infinitty a Lex nemůže být o nějaké neevropské konkurenci pro Jag a Volvo ani řeč. ;-)
2. 12. 2015 16:54
Pěkné pěkné
Povedl se, úkolem Volva a Jaguaru je vypráskat ostatní neevropské prémie.
Avatar - Uživatel_5340709
2. 12. 2015 16:53
Nikdy bych
neřekl, že se ten podivný design přední masky - ála ocucaný mdlý bonbon u XC 90 - uchytí a na dalším modelu bude ještě i k světu. ;-)