Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Henrik Fisker přechází na druhou stranu barikády, do VLF Automotive

Henrik Fisker se v automobilovém světě neztratí. Poté, co opustil společnost se svým jménem, navrhl dalších několik aut. A teď se vrací do byznysu opět v plné síle.
Zpět na článek
11. 1. 2016 08:53
Re: Přeceňováná nula
Fisker dělal i na Modelu S a pokud si dobře pamatuji, Tesla ho zažalovala za to, že odvedl podřadnou práci a to lepší si schoval pro svůj vlastní projekt, Karmu, když to zjednoduším. :-)
Avatar - MadPete
10. 1. 2016 17:51
Re: Přeceňováná nula
Jsou to obě pěkná auta, ale vzhledem k jednoduchosti zádání (sportovní zadokolky s obrovskou cílovou cenou a bez větších nároků na praktičnost) to není velká machrovina, tam by mohl uspět každý študentík designu s dobrým nápadem. Borec je ten, kdo udělá pěkný nadčasový design obyčejné předokolce prodáváné od 399 tis. na platformě sdílené s 10 dalšími auty. A pak i dalším dvěma generacím. 2 izolované štěky nejsou nic a jeho přínos designu se blíží nule. Mnohem víc prospěl světu i BMW bohužel oprávněně kontroverzní Chris Bangle, tak odvázaná jako za něj už německá prémie nikdy nebude.
Avatar - kosmonaut
10. 1. 2016 15:35
Re: Přeceňováná nula
Neříkám že nepoznám lepší designéry, ale nazvat přeceňovanou nulou borce z jehož pera vyšlo BMW Z8 nebo Aston DB9 je opravdu šílené, Pete.
Avatar - MadPete
10. 1. 2016 14:38
Přeceňováná nula
Fisker umí v zásadě jediné designové kopyto, podle kterého pak kreslí všechna auta. A když to jsou supersporty nebo roadstery tak to nepřekvapivě funguje. Ovšem už Karma nebyla žádný elegán a Muskova parta odvedla rozhodně hezčí práci. Osud celého projektu je pak všem známý. Pochybuju, že by Fisker dokázal dělat užitný design normálních plebejských aut. Teď se zašije do nějaké garáže na hypersporty pro sběratele a za 10 let potichu zmizí do důchodu. Na pomník jeho zásluhy určitě nejsou.
Avatar - Pekelná Micinka
10. 1. 2016 13:28
Kuje dokud žhne
Ten model na titulní fotce vypadá jako Viper zkřížený s F-Type.