Samozřejmě, že za ty peníze nebude porovnatelné auto, ale to prémii v dominanci očividně vůbec nebrání. Postupně prakticky všechno vytlačili a tlačí níž a níž. Větší výběr není na škodu, klidně ať jdou do toho. Ale nečekal bych žádný prodejní fičák. Navíc těch 300 koní není ze vznětového motoru, to je samo o sobě v EU značný hendikep.
jen k cenam FO RS a Mustang.....taky uz od uvedeni byla cena navysena....Mustang byl za cca 880 tis...a ted zacina kolem 940.....FO RS se jeste nezacal prodavat a uz poskocil o nejakych 30 tis....
Tak nějak jako druhdy na Mondeo. Taky jsem dostal 26%. Mimochodem proč ty holo***níky zrovna vy dva tak prožíváte. Oni moc dobře ví které myslím a ti budou skučet pod každým autem jehož ceník se tady objeví. Nejde mi o to že na ty auta nemají to neřeším. Řeším že tady jedni a titíž neustále skučí jak je to drahé či předražené. O ceně taktéž rozhoduje zákazník pokud je cena nefér nekoupí v pořádku, jenže tady skučí nejvíc ti co by si to nekoupili ani za cenu Dusteru jelikož nemají ani na něj.
Sorento u nás skoro nejezdí..i když ceny se dají brutálně usmlouvat , pořád je to drahý korejec.
Nové Volvo XC90 se teprve začalo prodávat , uvidíme po roce , v Eu je jen se čtyřválci , a taky si nemyslím , že za ty nesmyslné ceny , by to byl hit..
Pár lidí co chtějí Volvo pro bezpečnost a třeba design si ho koupí..a dál..?
Prémie dává za podobné pebíze větší image , servis na 5 let v ceně , 6 válcové motory atd..
Ford Edge bude mít stejný problém. Prostě smůla , zy tyto ceny to nepůjde.
Malé SUV typu Tuscon sem nemotejme , stojí půlku..a tady se na image moc nehraje.
Navíc je to novinka , lidi to vymění za starší modely , cena bude dost podobná..spadne to na ix35..Design auta je navíc povedený , interier už mnohem méně.
Uvidíme , jak to bude letos , vybíhá nový VW Tiguan , a to bude prodejní hit v EU.
Taky bude nové větší SUV Škodovky a Seatu..korejci budou mít taky problém.
Máš pravdu..Sorento je ceníkově taky přepálené , reálně ho dostaneš u dealera v plné palbě pod 900 tis...
Otázka je zda Edge padne pod milion..pak by měl smysl.
Holo***níci z auto.cz >:D Slušnej záchvat. :yes:
S Fordem v ČR se to má tak, že často se dá dohodnout rozumná cena, ale ne vždy. Jedním z těch neprůchozích šprajců bylo třeba nasazení cen u Focusu ST. 150t rozdílu vůči okolním zemím (SK, PL) už holo***nictvím neokecáš. A hnout s tím nešlo, nebo jen nepatrně, dokud to sami po pár měsících neodpískali. Naopak příkladem atraktivního nacenění jsou FoRS a Mustang. A zájem zákazníků tomu odpovídá. Edge s touhle cenovkou šanci nemá. Buď ceník "zjemněj" nebo budou dávat slevy 25% jako druhdy na Mondeo.
ak citam spravne tak nova xc90 uz trha v eu aj v amerike predajne rekordy ;-) .. tvrdim tiez to iste ze premiovka to sice nie je ale ako vidime cena u neho nie je problem... ;-)
to tu bolo reci ked prislo nove sorento za milion .... a kazdy pisal ze je to na kiu kus moc a pozri sa na ten narast predaja sorenta v eu v roku 2015 oproti roku 2014.... jeho predaj v eu sa hadam zdvojnasobil ( pockajme si este na presne cisla ) a tento rok podla mna opat pojde hore pretoze minuly rok nove sorento sa predavalo v eu az od febuara/marca
tucson to iste.. je podstatne drahsi ako ix35 a napriek tomu to auto uz v niektorych europskych vyspelych trhoch je v top 10 co predosla ix35 nikdy nebola ... a tento rok bude v eu rok tucsonu a sportagu.. vsadim sa ze budu moc uspesne a tie najlespie roky maju este len pred sebou ;-) ... cena ako sa ukazalo je dnes uz len cislo ... kto chce a ma na to kupi si dnes uz cokolvek ... aj vitaru za 700 tisic s turbom a pozlatenou strechou ak mi rozumies ako to myslim a na co narazam ;-)
takze aka smola? kto tu ma smolu? ... lebo xc90 sa predava ako teple rozky ... sorentu sa tiez dari vo svete ako nikdy predtym... aj tucson to iste... ako vidime realita trhu je velakrat ina ako si myslia ( alebo ako si praju ) mnohi automobilkovi nadsenci ;-)
Jasně - manuál, klasickou ručku, čtyřválcovej nafťák a z každý jízdy s tímhle drobkem uděláš soukromou erzetu plnou zábavy. ;-) Ačkoliv uznávám, že některé Fordy pobaví aniž bys je vůbec musel jet. Soudě dle četnosti tvých smajlíků ses nejspíš vrátil z předváděčky s Ecosportem. To je etalon zábavy už od dveří showroomu. >:D
Ano, za rozumnou možná... i když za 800 seš ve vodách Kugy (Ale i Tiguanu třeba), takže kolem 1 milionu top a základ za 750-800 základ Trend, to by byla jiná káva.
se trosku pomatli s tou cenou..normalne to je cenove tak na urovni Rav4/CX5, pripad o kapku vice dle vybavy..ale tohle? to je tak na urovni Patrola nebo Pathfindera:-)
U všechse dají usmouvat ceny. Ale rozumnou z Edge už neusmlouváš. Ano, cílem prodejů nejsme my holo***níci...cílem je evidentně někdo kdo odchází od BMW a říká...díky já tu X3 nechci, beru si sice pomalejšího, stejně drahýho, ale i stejně vybavenýho Forda.
Tahle taktika bude správná! Jak říkáš! :yes::-! >:D
V TOP výbavě nové Sorento za 900 tis..? Pak to je OK , za Edge by se dalo 100 tis. připlatit , Ford není KIA..
Jinak pro Toppera..MERCEDES je fakt někde jinde než KIA ...vzbud' se... >:D
Ale Ford Edge za cenu Mercedesu taky nedává smysl..žádný.
Taky se KIA zbláznila , Sorento na silnicích už moc u nás neuvidíš... >:D
Korejec za cenu evropských značek? Směšné..
Stejně jako cena EDGE..nebýt cenovky , je to pěké auto.
Jen chybí průvlak na lyže , či sklápění sedaček 40-20-40 jako má např.i X-trail nebo MAZDA CX5 a veškerá prémiová SUV z Evropy.
Aha a je to tu... >:D Ako si zvladol autoskolu? >:D Ja mam 8 rokov manual a nic mi neodislo, nasi maju roky auta s manualom a ziadna spojka im nikdy neodisla.. netrep >:D
Spojka odide akurat expertom, ktorych soferske zrucnosti zacinaju a koncia pri toceni volantom.
1-2 , 1-2 v kolonach? >:D >:D Akoby som pocul nejaku zensku >:D >:D
Ono ma hlavne velky zmysel investovat do auta s automatom, ak mam trcat casto v kolonach >:D >:D
Já nikdy žádný auto s manuálem neměl >:D A vůbec mi to nechybí.
Hlavně ne v kolonách. Jezdit stylem 1,2,1,2,1,2.3.2.1.1.2 je pro masiochisty.
Pak lidi mění každou chvíli spokjku za 12 litrů a přitom maj strach z opravy automatu. Za 2 výměny spojky s prací je bežná repase 4-6ti stupnového HDM automatu.
A to ještě modenrí manuály maj dvouhmotu. připočti dvouhmotu a máš za to komplet repas autoamty i s měničem >:D
aj mne vychadza edge vacsie auto ako GLC.... suhlas... ale ako som uz pisal vyssie.... GLC ma ozaj megarazvor a slusny kufor... tak uvidime ako na tom bude v tychto parametroch edge... samotna dlzka ale hraje pre edge.... cim sa da do istej miery ospravedlnit jeho "vyssia cena" ... pohybujuca sa na urovni rozmerovo kusok mensej premie ( GLC alebo X3 )
no uvidime ako sa s tou cenou ford u vas uchyti..... co to som uz porovnal aspon tabulkami..... a uznavam ze za melon dvesto je uz slusne GLCecko s neprekonatelnym razvorom a paradnym automatom ... otazne je kto ma byt klient modelu edge .... mozno to bude niekto kto ma aj na top GLC mercedes ale jednoducho premiovky nechce nepotrebuje a loga na maskach neriesi ... ja by som tiez volil dnes sorento aj keby som mal na GLE alebo X5.... skratka ich nechcem a nenaplnaju ma a vlastne su uz v mnohom zbytocne ... a mozno prave klientela modelu edge bude podobna ... ich klient bude mat aj na premiu ale proste ta mu moze prist ako nezaujimava a nebdue ho naplnat a nepotebuje mat dokonale auto ktore uz svojou dokonalostou nudi ak vies ako to myslim .... a prave pre takychto zakaznikov su dnes auta ako edge sorento grand santa fe alebo forester ci outback ;-) zlaty stred .. a hlavne neokukany
Můj očař má už třetí generaci Sorenta, takže jsem se mohl svézt. Cenu měl fantastickou a auto nechce mít s drahou značkou. Sorento jezdí příjemně, je prostorný, na interiér se dá zvyknout. Ale v top výbavě ho měl s daní za 900k, což nych bral i u Edge, víc si představit neumím.
Co takhle dovézt do EU pár raptorů oficiálně? Strašně se mi to auto líbí, ikdyž se dá koupit neoficiálně tak k novýmu mustangu by mohli prodávat i pořádný pick-up
Vidiet,ze Ford spravil pri F RS skvely cenovy tah kedze len u Vas v Cechach je registrovanych okolo 60 objednavok co ma v pripade tohto auta velice tesi kedze to bude podla mna auto roku casopisov ako Top Gear,Speed,Evo,Autocar atd..
Len tak pre zaujimavost neviete kolko bolo predanych u Vas Hond Type R poslednej generacie?Diky
tak uz mi to doslo - ked si obhajoval tu rarohu ! >:-[]
No vidis, takze si chod smrdiet so svojou rarohou a ked sa chlapi bavia o poriadnych motoroch, tak sa medzi nich nemiesaj. >:D
ved hej ... rovny milion by asi vyzeralo lepsie .... ovsem pride mi to vacsie auto ako povedzme spominane GLCecko ( 4656mm ) .. aj ked GLC ma super razvor 2873mm a kufor slusnych 550L ... hmotou je edge teda asi este kusok vacsie auto ako GLC ....
ale je fakt ze razvorom aj kufrom edge GLCecko asi tazko prekona... a tu moze byt mozno pre edge problem .... pri tychto jeho cenach ... ved uvidime ... na druhej strane... tieto ceny hraju do karat sorentu .. kde mas zaklad pod milion a top full auto za nejakych milion dvesto pade .. co je stale nejakych 120-140 tisic pod urovnou edge
Musíš si uvědomit, že Edge cenově brousí v prémiových vodách. Když si vezmeš servis zdarma u BMW nebo M-B, pak se můžeme leda zasmát. Tohle Ford neukočíroval.
no mozno o 100 000 mohla byt nizsia cena uznavam.... sorento 2,2 v zaklade vyjde pod milion a ma vlastne aj silnejsi motor ako edge ... kedze mensi 2.0crdi 136kw sa pre cesky a slovensky trh neponuka.... ale edge vyzera aspon razvorom vacsi... aspon na foto akoby mal kratsie previsy ako kombikovo ladene sorento ...
zakladna vybava fordu edge uz ale nevyzera vobec marne .. mozno rovny milion by bola lepsia cena ale tak co uz ... ked vidim kolko u nas stoji zakladny novy sportage .. tiez uz len krutim hlavou... a pritom o uspechu tychto aut nik nepochybuje ... ale aj u vitary som sa obaval ked zdrazela voci SX4 o snad vyse 2000 eur a vobec jej to neuskodilo.... a zdrazenie tucsonu voci ix35ke tiez tucsonu neublizilo ... asi sa na to musime uz pozerat inak.... neviem ;-\
V klidu ti co mají na zadku vytetovanou prostřelenou slepici by si to stejně nekoupili ani kdyby to stálo třičtvrťe mega. Jinak u Fordu se daly vždy dohodnout rozumné ceny a myslím že u toho zůstane. A co se týče ceny jinak počkal bych až po vyzkoušení, tam se bude lámat chleba jestli to za ty prachy stojí nebo ne. A pak si také nemyslím že cílem prodejů Fordu jsou holo***níci z auto.cz kteří omdlevají nad cenou každého auta.
Je to pěkný, ale drahý a do takového auta patří boha jeho benzín. Krásný sametový americký šestiválec. Pragmaticky chápu, že spotřebu takového benzínového motoru bude chtít živit málokdo, takže v reálu diesel nezavrhuji (navíc Ford je už dnes celkem umí), ale velký benzín mohl být jako vlajková loď, vrchol nabídky pro fajnšmekry.
Když to mohl zvládnout Fiat, proč nemůže Ford? Fiat to zvládnul v plné palbě za něco málo přes 800 tisíc a upřímně řečeno nevidím sebemenší důvod, proč by tohle mělo stát víc.
a nie je to uz dnes jedno ake ma kto logo na maske? mozno bude zase edge lepsi v terene... ;-) .. pri podobnych rozmeroch a motoroch v zaklade tazko cakat ze edge bude kdesi hlboko pod cenu GLC ... ono sa to uz zrovnava vsade napriec znackami aj kvalitativne aj vybavou .. takze aj ceny su cim dalej tym viac podobne bez ohladu na logo ... aj tucson alebo yetina ta dnes moze stat kludne aj cez 900 000 ;-) .. zalezi od motora vybavy... a tak
vzhlad sa mi zda ok.... tento hranatejsi look SUVeckam sekne za kazdych okolnosti ... obzvlast tym vacsim SUVeckam... a ako bonus dostanes aj kus americkeho vzhladu ...
motory mne rozhodne nepridu ako slabe..... tych 154kw ako aj dynamicke parametre su celkom slusne... malokto ich u nas stejne vyuzije ;-) ... skor zamrzi absencia poriadneho 6 valcoveho benzinu pre eu ... ale to je pripad aj sorenta v eu ... ktore u nas tiez nema to silne gdi ktore ma v amerike ;-\
Cena tedy plus mínus stejná jako u nového Mercedesu GLC, jen by si u Fordu měli uvědomit, že od toho Mercedesu jejich výrobek přeci jen ještě něco dělí :no::no::no:
Myslím, že v tomhle případě by i skalní Forďáci tetování na zadku cudně ukryli (no co chlapi, tak si jednou nevezmete tanga a jak zpíval Dobeš hezky "zpátky do trenek" ;-) ) a šli koupit jinam. Souhlas s Ozzíkem - předražené, podmotorované.
Tak cenikove pod 800 s dph nekoupis ani Mondeo ve 4kolce.....natoz neco ehm vetsiho..typu S MAx Galaxy....a Edga
na operak se tesim....jezdime Mondea 180koni 4x4 automat s rozumnou vybavou (LED, Navi, vyhrivane sedadla a volant, okno a par dalsich nesmyslu jako ty hezci vyfuky atd) za nejakych 12.800/mes
zkoušejí to... nový model... Myslím, že za rok by to mohlo být vybavené kolem mega, podívej na fokusy, kugy a mondea :-) Dát 1.3mil za neprémiovku s dvoulitrovým čtyřválcem snad nedá nejen skalní Fordista, ale tohle by neudělal u své značky snad ani koncernovwej fanda.. .teda v diskuzi určitě jo >:D
Po oznámení FF RS jsem se zaradoval, že se Ford konečně vrátil k citlivější cenový politice. Bohužel se jednalo jen o výkřik.
Za uvedenou cenu se prodává stejně vybavená prémie a důvod koupit Edge vyjma skalních fanoušků s vytetovaným oválem na zadku snad nemůže mít nikdo. Tím spíš, že domácí značka přijde se zřejmě ne o mnoho menším autem a řekl bych, že bude cenově začínat o mnohem níž.
Tohle je všechno špatně, jak píšou ostatní nahoře, alespoň V6 by mohlo nějak ospravedlnit vysokou cenu, ale běžná dvoulitrová nafta? Těžko...
....a jeste.....verze SPORT.....ktera v USA ma 2,7V6 twin turbo benzin s nejakyma 300 konikama...z.rychlenim z nula na 96 za 5,6 sec....a tady....tezkych dieslovych 210 koniku...z nulky na sto za 9,4....no to je SPOOOORT :-) jak vysity :-)
..tak klasika cenova politika Ford z minulosti...napalime to....jako novinku....a pak uvidime...(napr. posledni generace STecka (jeste ze u Mustangu, a u RS ..dali ceny rozumne hned z kraje)
Srovnani s GALAXY..delka stejna...a vybava titanium u 180 konove čtyrkolky s automatem 1,089 milionu......EDGE bez automatu pres 1,22 mil.....tak ze sto tisic navic...pritom..podvozek stejny..interier a palubni deska defakto totozne....vnitrni rozmery pro Galaxy.....dynamika plus minus stejna....
..kde je 2,7 V6? ...uz ho zacinaji v USA davat i do jejich verze Mondea..po FL....
americke fordy sa mi vzdy pacili viac ako tie europske derivaty, uz na pohlad je vidiet ze edge nema europske korene... co zaroven vidim ako velke plus pre tento model
a velka pochvala pre ford za to ze prichadza s modelom edge aj do europy a neostal len pre ameriku :yes:
vzhladom na ceny noveho mercedesu Ecka ( sice tam ide o limuzinu v dvojkolke ) ozaj nevyzera edge ako lacne auto... ale tak nove sorento uz tiez nestoji 700-800 tisic ako kedysi..
velkostne asi nieco ako sorento ktore meria 4780mm ;-) .. vozy ako outlander alebo aj x trail by som uz radil kusok nizsie.. aj cenou a motormi su posadene citelne nizsie ako edge alebo santa fe/sorento
ale co sa tyka porovnania so santa fe/ sorentom ..... dost podobne su na tom aj vykonom motory a celkova cena.... aj ked santa fe/sorento su predsa len lacnejsie v porovnatelnom zaklade ... zda sa ze korejcom konecne pribudla v tejto nepremiovej triede vacsich SUV konkurencia
edge vyzera moc fajn... uz som to spominal... taketo fordy mozem... zrazu je to uplne ine kafe ako ta fiesta focus kacko a tieto ich dalsie derivaty.... vidno ze ford vie ... ked ozaj chce ... edge :yes:
Jak to bude velké? Respektive, kdo je u nás jeho konkurentem. Je to něco ve stylu Sorenta,/Santa FE, Outlanderu? Nebo spíš konkurent Touaregu a GrandCherokee? V prvním případě mi to přijde drahé a v druhém podmotorované, protože chybí víceválcový motor :-)