Aktivita Renaultu v oblasti elektromobilů přináší alespoň částečně své ovoce. Francouzská automobilka se chlubí tím, že Zoe se prodával loni na starém kontinentu ze všech nejlépe.
Hodně velká čísla dělají i půjčovny. V evropských přístavních městech si můžeš půjčit Zoe, Twizy a Leaf. Určitě nejen tam. Vždycky jich tam vidím několik desítek.
Proč to školení o beznadějnosti elektromobilu na začátku?
Mne fascinuje, jak u každého článku o elektromobilech musí být nejdříve politický úvod. Jak elektromobily nestojí za nic, mají malý dojezd atd atd. A to i u článků, které o technice aut vůbec nehovoří. Jakoby tu prostě nemohl být článek o prodejích Reanualtu ZOE, bez úvodníku, který čtenářům řekne co si mají myslet. Když se tu píše o nafťácích, uvádí to snad někdo tím, že to strašně smrdí, má to vyšší servisní náklady a ke splnění emisních norem to musí podvádět?? Asi né, že ano. Tak proč u elektromobilů je to jinak?
Se Zoe jsem v Německu strávil příjemný den: [odkaz]
O 70 km delší dojezd a už by se o něm dalo uvažovat. Ten elektrošok odpich je u takových aut brutální ;-)