Puristické Porsche 911R se má představit již velmi brzy a očekává se, že premiéra novinky s atmosférickým motorem se odehraje právě na březnovém autosalonu v Ženevě.
Čekám, že zachovají recept, tedy S s power kitem (možná 331 kW), větším rozchodem, extra výbavou (podvozek, výfuk atp.), interiérem v základu v Alcantaře, trochu jiným naladěním.
Nakonec, dodělat kliky je mnohem snazší, než dovnitř transplantovat jiný motor nebo převodovku. :-) Jen nejprve zaplatíš za to, aby ti je tam nedali, a pak znovu, aby je tam vrátili. >:D Obrazně řečeno. Tak snad nevykuchají tlumící materiály. Všeho s mírou. :-)
Ano, bez klimy, bez klik, prostě erko, taková slabší GT3, ale purističtější, páč manuál. GTS jsou bezesporu nejlepší varianty Porsche napříč modely, jsem zvědav, co se stane s GTS variantou po faceliftu.
Jen si říkám, proč tomu neříkají GTS. I když tam byl recept trochu jiný, pořád to měla být nejlepší Carrera na silnice. R ve mně vyvolává dojem, že to vevnitř nebude mít ani kliky. Jinak atmosféra, manuál, elegantní karoserie Carrery, pokud možno v širším provedení, to si nechám líbit.