Vysoký nárůst zisku při mírném nárůstu tržeb a prodeje. To je stručná charakteristika hospodaření automobilky Porsche v uplynulém fiskálním roce. Výhled zdaleka tak pozitivní není.
Poš má v americe jméno leda tak jako auto pro zubaře.
Co se týče kvality, těžko říct, ankety a průzkumy jsou k ničemu, ale viděl jsem německý test k.rvadrahý GT3ky RS ve který neustále vrzal antirollbar tak, že by z toho každýmu praskla hlava. [odkaz] ... od 1min48sec ...
no jestli v Features & Accessories Quality - Design je před P Kia, a jestli v Body & Interior Quality - Design Hummer, a jestli v Powertrain Quality - DesignBody & Interior Quality - DesignFeatures & Accessories Quality - Design Nissan............. tak chápu že to berete jako úspěch :-!
V Porsche jsou fakt machri - z trzeb EUR 7,5 mld udelat zisk pred zdanenim EUR 8,6 mld to uz musel byt vykon. Minimalne ucetni. Tu firmu bych chtel ridit >:-[]
protože je to tak. Málokdy se mně chce psát mezi ty blbosti alá diGTInár. Sem tam se tady objeví něco rozumnýho, tak pár řádků přidám. Od Mariánka si blbost přečtu hodně zřídka.
O ho.ně, jako vždy. To je to dětský kopání nožičkama a snaha se prosadit. Jeho mindrák z GTIho a proplakanej polštář ho přivádí k nepříčetnosti, ale aspoň je legrace. Takovej "PROPADÁK", prostě takový malý finský Porsche.
Porsche ma v americe daleko lepsi jmeno jak Ferrari a vic si ho vazi jak v Nemecku. Minuly rok zase zvitezil mezi americkymi milionarmi jako nejlepsi luxusni znacka sveta. Staci se podivat jake auto ma napr. Bill Gates.
Jedine kvalitativne trochu slabsi porsche byl ten bratislavsky cayenn ale jak jsem cetl druhou generaci uz hodne vymakali a kazi se podstatne min jak prvni
mi niekto vysvetlit,preco v porovnavacich testoch vzdy vitazi cayenne,potom bmw x5,potom ml a touareg nic,hoci to je to iste auto ako cayenne,motuju ho v tej istej tovarni na tej istej linke?myslim podvozok a pod
Vynikajici zrcadlo na skutecne postaveni Porsche je jeho nejvetsi odbytiste. Na americkem trhu Porsche nema podporu domaciho postaveni ani image jakesi spicky ve sve tride, diky pozici spolecne s konkurenci na stejne startovaci care.
Spokojenost zakazniku s vyrobkem Porsche se pro produkci roku 2007 propadlo z absolutni spicky na absolutni .... podprumer. Ze by pomyslny vliv Volkswagenu, ktery je na US trhu chapan jako podradna neduveryhodna automobilka? Neba se snad kvalita opravdu propadla? V kazdem pripade bych se dlouho rozmyslel, zda koupit automobil Porsche z produkce 2007?