Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Novinky Fordu pro rok 2016: Edge, Kuga a nové luxusní modely Vignale

Mezi letošními novinkami Fordu samozřejmě nebude chybět ani Focus RS. Čeští zákazníci by se pak po letech mohli dočkat modelu EcoSport.
Zpět na článek
15. 2. 2016 21:06
Re: Edge a ecosport
RAV-ka a CX5 sú však o level menšie.Je však fakt, že za Ford je to viac ako sebavedomá cena.
14. 2. 2016 13:40
Re: Mondeo v EU a jeho SYNC ???
Facelift Mondea uz byl predstaven v USA....tak ze by mel rychleji dorazit i do Evropy...a v lete se ocekava zavedeni Sync 3 i v cestine.....
Avatar - miromen
14. 2. 2016 13:16
Re: Dizajn je najväčšia tragédia Fordu...
Vyjimkou je minimalně Focus. Ktery jak v recenzich zazniva nikdy bliže interierem ke Golfu nebyl , navic sedadla ma ještě velkorysejši + klasika v podobě lepšiho posazu vzadu. Ale to je dano tim že u koncernovych vozu se v nižši středni sedi huře ve všech modelech včetně Golfa. Takže materialy ho v interieru trumfne akorat Golf , Octavia a Leon evidentně zaostavaji. Golf oproti Focusu boduje hlavně polstrovanyma přihradkama. Naopak Focus ma funkčnějši interier co se odkladacich mist tyče a to dost vyrazně. A z osobni zkušenosti mužu řict že interier Focusu je oproti Golfu lepe zpracovan a hlavně je bytelnějši. Navic mi celkově přijde Focus jako poctivěji udělane auto , těch detailu a věci ktere mi davaji za pravdu je poměrně dost. Tohle jsem nečekal ale je tomu tak. Nevyhodou Focusu je naopak menši podelny prostor a misto pro levou nohu spolujezdce takže pro čahouny neni. Ale hlavni devizou Focusu oproti nejen koncernu je podvozek , ten je opravdu vyborny.
Avatar - Verny_2013
14. 2. 2016 11:48
Re: Dizajn je najväčšia tragédia Fordu...
Tak musím oponovat, že jde Fordí design do kytek, je patrné od fokusu 3 gen. a jen se problém prohlubuje. A je to patrné jak na exteriéru, celkové promyšlenosti auta a zejména v interiéru. I v tomto článku se na 2 ze tří aut objevuje ten odpudivý fordí kydanec uprostřed palubku . Vrchol je výběr materiálů v interiéru, tvrdé plasty šeď a čerň bez jakéhokoliv nápadu. Celková kvalita jde prostě do kytek. Sedačky nikdy nebyly fordí doména ale to co předvedli u Mondea se sedákem krátkým jen 47-48 cm, navíc s nevhodným sklonem to je vrchol. Ale je to jejich věc, vysvědčení jim dají sami zákazníci. Mě jenom mrzí že jedno z mých nejoblíbenější aut Focus 1 gen byl v interiéru sice ulítlej ale celkově to auto mělo hlavu a patu a navíc skvěle a bezporuchově jezdilo. S 1,6 od Yamahy to byl ve své době nejlepší hatch v nižší střední. Kdyby nereznul, mám ho dodnes.
Avatar - Bubáq
14. 2. 2016 10:46
Re: Edge a ecosport
A co názor na Ecosport?
Jeho první testy předloni v Německu dopadly fakt katastrofálně: přespříliš tvrdý podvozek (uskákaná koza), nepovedené motory s velkými turbodírami, vrzající a hlučný interiér... Prostě katastrofa nejvyšší úrovně.
Avatar - Bubáq
14. 2. 2016 10:43
Re: Kvalita nového MondeA
Nerad čtu tyto zprávy, Ford byl mým prvním vozem v Mexiku a pak i doma. S oběma jsem najezdil spoustu kilometrů.
Ze Tvých slov vyplývá, že došlo k zásadní chybě: i přes zpoždění v uvedení Mondea na trh se nepovedlo jeho výrobu přesunutou do Valencie připravit dost dobře, a také je možné, že v kontextu s očekávaným přechodem do zisku byla ošizena i kvalita vyjmenovaných komponentů.
Jedno je jisté, a mnoha automobilkami těžce ověřené: ztráta přízně zákazníků při zhoršené kvalitě nastává velmi rychle, zatímco náprava takové situace trvá nikoliv roky, nýbrž klidně i desetiletí....
No, snad jsi jen měl opravdu výjimečnou smůlu na velmi nepovedený kus, to se někdy stane každé značce.
Avatar - Bubáq
14. 2. 2016 10:35
Re: Dizajn je najväčšia tragédia Fordu...
Respektuji Tvúj názor, nicméně jej považuji za pomýlený. Fordovy exteriéry rozhodně nejsou špatné, kloubí dohromady eleganci i trochu toho sportovního ducha. Interiéry jsou pravda poněkud více nepovedené, co se týká designu, ale Ford tento neduh postupně napravuje. Za vadu považuju výběr materiálů pro interiéry a pak ty naprosto nešťastné rozměry sedadel v nových modelech,,,
Avatar - Midlosek
14. 2. 2016 10:32
Re: Potěš koště...
Fusion nebyl vyloženě krasavec, ale trefa do potřeb českého zákazníka, pro svou užitnou hodnotu. Prodejní úspěch zajistil poměr cena/výkon.
14. 2. 2016 10:22
Re: Potěš koště...
Midlosek, európsky Fusion bol tiež paskvil. A keď sa dobre pamätám, tak v ČR mal predajný úspech. ;-)
Avatar - 3_diamanty
14. 2. 2016 08:42
Re: Kvalita nového MondeA
podla mna uz nove mondeo nema to caro predchodcu ktore zdobilo mondeo a robilo z neho spicku segmentu......

u "noveho" mondea citam uz len o "priemernom" podvozku ... aj o "nadvahe" .... dizajn je vec vkusu ale mne pride ozaj neforemny a ako taka velryba... je to taka tazkopadne sa tvariaca jachta ... cosi tomu chyba.... novy passat ci optima alebo mazda 6 su ovela krajsie podla mna a pacia sa mi viac aj v interieri... aj tam podla mna mondeo uz straca na okolity svet.... a mozno najviac prave tam.... podla mna nove mondeo tien predchodcu nielen ze neprekrocilo... ale spravilo doslova krok dozadu ... ale komu sa paci ok ... uspech vo svete ma takze tu problem nie je ...
14. 2. 2016 00:00
Re: Kvalita nového MondeA
Neboj, mám dost důkazů, servisní protokoly, fotky, videa, dopisy, e-maily, nesplnění přísliby z linky zákazníků FMC. Jen čekám, hledám až nás bude více, abychom zesílili tlak na p. Laubeho a spol., aby začali fungovat tak, jak se od zástupců světové značky OČEKÁVÁ
Avatar - Ja Prvni 123
13. 2. 2016 22:48
Re: Kvalita nového MondeA
Hmm.. tak že už by klesnul až na úroveň Passata?

Jestli nekecáš, tak je to smutný.

:-(
13. 2. 2016 21:43
Edge a ecosport
Edge nesmyslne napalena cena, venku nekde na vyšších úrovních rav4 a cx5.ecosport je hnus , ale super prostorný auto s menším kufrem. Uvidíme jaka bude cena
13. 2. 2016 21:40
Kvalita nového MondeA
No já nevím. Vlastním "Nové Mondeo" od května 2015 a jedním slovem "KATASTROFA". Na Fordech jezdím posledních 10 let, ale co jsem doposud zažil s tímto vozem asi nikdo neuvěří. Už mi byla měněna baterie, převodovka, ABS, čelní sklo. Na autě je ujeto cca 40.000 km a už jsem byl cca 30x v servisu, protože auto průběžně generuje chybové hlášky. Snažil jsem se komunikovat přímo s panem Laubem a prosil ho o pomoc a dopadlo to tak, že si pro auto někdo přijel, bez mého souhlasu si vzal, udělal si výlet po ČR, auto vrátil a prý nic nezjistil. Přesto jsem od této skutečnosti byl zase několikrát v servisu. Na další výzvy pan Laube ani vlastník v USA nereagují. Tak nevím, jak chtějí získávat další zákazníky, protože problémy, které má já, prý mají i další modely.
13. 2. 2016 20:38
Mondeo v EU a jeho SYNC ???
Jezdím již 3. Mondeem a jízdně jsem spokojený. Nyní uvažuji opět o výměně ... Co však předvádí Ford s posledním Mondeem je zoufalství - odkládání výroby / prodeje v EU, tzv. globální model trvale zpožděný za USA ... tam je již facelift Fusionu. Zde nabízejí zastaralý, pomalý info systém SYNC 2, který ani nemá češtinu, což je dnes unikát. CZ umí auta od nejlevnější Dacie přes Passata k prémiovému Mercedesu. Ford by se měl probrat a zrychlit zavádění novinek a v Ženevě přijít rovnou s faceliftem Mondea, aby alespoň trochu srovnal krok s konkurencí.
Avatar - jozephko
13. 2. 2016 19:56
Dizajn je najväčšia tragédia Fordu...
Dizajn Fordu vôbec nejde - ani palubné dosky, ani exteriér. Niektoré Fordy sú vyslovene odpudivé a ošklivé - Ecosport, B-max, C-max... A peknú palubnú dosku nemá žiadny súčasný Ford. Aj Škoda Rapid ich má oveľa krajšie...
13. 2. 2016 14:34
Re: Potěš koště...
Já ti nevim, ale "nový" Moneo je pecka a pokud bych si měl osobně vybrat,tak ve svý třídě nevim co jinýho. Vzhledově možná Superb, ale to asi jenom z venku. Vnitřky koncernů poslední dobou hrůza.
Avatar - Bubáq
13. 2. 2016 13:38
Modernizovaná Kuga na konci roku?!
Zdá se, že tradice pozdního uvádění "novinek" na trh pokračuje.... :no:
(Kuga modernizaci potřebuje jako sůl!)
Avatar - Midlosek
13. 2. 2016 11:18
Potěš koště...
Paskvil EcoSport, který se pár let pokouší Ford prodávat v Německu, se bude prodávat v ČR? Tak to jo, to bude neskutečný prodejní trhák :-) .
Edge by určitě u nás našel zákazníky a on je bohužel taky najde. Proč Ford tohle auto posílá do Evropy jen s výběrem dvou naftových motorů, to fakt nechápu.
Buďto si koupíš mastný smrad, nebo ještě větší smrad 8-s . Proč nenabídne alespoň základ benzínu, což je 2.0 EB?
Snad alespoň Focus RS udělá pár nadšencům radost.
Potom co Ford zazdil několikaletým zpožděním a následně i kvalitou Mondeo, zákazníka chce dostat na EcoSport, Edge a jeho Vignale...
No, myslím že prodeje nám prozradí, jak bude tahle nabídka úspěšná. V EU Ford táhne zatím především Fiesta a Focus. EcoSport, ani Edge na tom asi nic nezmění.