Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Téma: Reklama a AdBlock

Nedávno jste si velmi stěžovali na vyskakovací reklamu v galeriích, což byla jistě víc než relevantní připomínka.
Zpět na článek
18. 2. 2016 12:27
18. 2. 2016 12:28
18. 2. 2016 12:38
16. 5. 2016 13:23
18. 2. 2016 13:19
18. 2. 2016 14:46
18. 2. 2016 15:34
18. 2. 2016 19:11
19. 2. 2016 05:56
19. 2. 2016 07:21
19. 2. 2016 10:29
19. 2. 2016 10:34
19. 2. 2016 14:56
19. 2. 2016 15:28
20. 2. 2016 11:24
20. 2. 2016 20:26
22. 2. 2016 18:48
22. 2. 2016 21:55
31. 3. 2016 19:09
8. 6. 2016 08:43
21. 2. 2016 18:44
26. 2. 2016 08:18
27. 2. 2016 00:38
2. 3. 2016 20:17
4. 3. 2016 09:59
6. 3. 2016 23:37
7. 3. 2016 07:45
10. 3. 2016 02:36
29. 3. 2016 11:01
29. 3. 2016 11:30
29. 3. 2016 13:00
29. 3. 2016 14:31
29. 3. 2016 15:26
29. 3. 2016 17:37
30. 3. 2016 23:51
31. 3. 2016 19:13
1. 4. 2016 10:15
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
1. 4. 2016 17:27
3. 4. 2016 11:24
6. 4. 2016 09:21
6. 4. 2016 13:32
7. 4. 2016 17:50
3. 4. 2016 11:43
5. 4. 2016 11:37
7. 4. 2016 12:01
9. 4. 2016 12:36
16. 4. 2016 19:16
23. 4. 2016 12:53
25. 4. 2016 16:27
28. 4. 2016 22:43
6. 5. 2016 07:58
7. 5. 2016 18:21
22. 5. 2016 12:42
23. 5. 2016 19:46
8. 6. 2016 20:59
9. 6. 2016 10:53
12. 6. 2016 23:22
12. 6. 2016 23:33
22. 6. 2016 20:43
18. 2. 2016 12:25
V současné podobě NE
Zkusil jsem na pár minut vypnout adblock, ale ne, nejde to. Co mi vadí - animovaná reklama, video přes text, reklama, která se posouvá, když posouvám stránku, obecně veškerá reklama moc velká.
Rozbalit vlákno
4
19. 2. 2016 19:45
Re: V současné podobě NE
Souhlas, s vypnutým AdBlockem jsem to vydržel asi půl minuty přesně z Ivanem_M jmenovaných důvodů, podruhé to zkoušet nebudu. Varianta placeného obsahu zcela bez reklam se mi zamlouvá.
19. 2. 2016 20:32
Re: V současné podobě NE
Souhlas. Animovaná nebo posouvaná reklama strašně tahá oči. Navíc je nesmyslně obrovská. Zkoušel jsem Adblock vypnout a nedokázal jsem se soustředit na čtení článku. Pokud přijdete se statickou reklamou, jsem ochoten Adblock vypnout. Chápu, že z něčeho se živit musíte.
Avatar - FISHkaa
13. 5. 2016 13:38
Re: V současné podobě NE
přesně! Pokud reklama poleze do textu a navíc bude hlasitá,tak holt smolíček a AdBlock používat budu. A ano jsou již servery, kde jsem tento filtr vypnul, bo došlo k úpravám reklamy na méně rušivou...
Avatar - Jaros71
16. 6. 2016 00:26
Re: V současné podobě NE
Taky si ho vypínat nehodlám , ta reklama je moc agresivní a ruší.
Méně je někdy více....!
18. 2. 2016 12:27
reklama
Tak pridávam svoj názor.
Po dlhej dobe som teraz vypol adblock aby som si pozrel ako vlastne stánka s reklamou vyzerá. Dôvodom na začatie blokovania reklamy boli u mňa vyskakujúce reklamy na celú obrazovku, samospúšťaci flash s videom,... Okrem toho, že stránka sa dlho načítavala, žrala kopec dát a pamäte tak reklamy ešte aj otravovali.
Určite sa vyhnite reklamám:
- na celú obrazovku
- videoflash
- nie viac ako 1 banner na práve zobrazenej časti stránky
- nerozdeľujte článok bannerom (teraz cca 3 v článku)

Ak bude reklama nevtieravá (teda nič vyskakujúce, blikajúce, mimo tela článku, žiadne video/audio s autoplay) som ochotný tú reklamu po bokoch tolerovať.
Rozbalit vlákno
1
18. 2. 2016 23:51
Re: reklama
AdBlock používám již delší dobu a to pouze v režimu blacklist. Na seznamu blokovaných webů mám takové, které používají dle mého názoru příliš agresivní formu inzerce. Na mysli mám především automaticky, přes celou stránku otevírající se video reklamy s extrémně vysokou hlasitostí. To si takhle jednou pozdě večer zaskočím na auto.cz a vzbudím půlku domu, protože zrovna nemám připojená sluchátka. On často stačí i menší reklamní banner, který na Vás začne křičet, když o něj "zavadíte" myší. :no:
Avatar - Aoyagi
18. 2. 2016 12:28
Až naprší
Zaveďte https, odveďte a zastřelte ten link parser i jeho autora, nepoužívejte reklamy s cross-site (nebo jakýmkoli jiným) sledováním a Google Analytics, a můžeme se bavit.

Nebo můžete vyřešit jen první dva body a milerád vám těch pár desítek korun měsíčně pošlu.
Rozbalit vlákno
4
18. 2. 2016 12:38
Re: Až naprší
Aj to je varianta. Nebol by som proti ani rozumnému poplatku, ak dostanem prístup k čistým stránkam bez reklám.
A rozumný si preložte ako: buď budem mať platiaceho spokojného (v závislosti na kvalite textu aj "verného") čitateľa, alebo čitateľ bude naďalej používať adblock a nemám z neho nič.
Predplatné na mesiac do 3€ by som akceptoval výmenou za stránky bez akýchkoľvek reklám.
Avatar - Aoyagi
18. 2. 2016 13:44
Re: Až naprší
Jo, a ještě jsem zapomněl na ten hnus, co se vkrádá do schránky, když chci zkopírovat úryvek textu.

" " Více na http ://www auto cz /xxx?utm_source=auto cz&utm_medium=copy ""

Zbavit se toho parseru je něco teda.
20. 2. 2016 16:57
Re: Až naprší
Dobrý den, děkujeme za tip, naši programátoři už dostali info, odstraníme!
Martin
16. 5. 2016 13:23
Re: Až naprší
Dobrý deň!

Tak vašim programátorom trvá 3 mesiace aby aby vypli celostránkové reklamy?

Moja trpezlivosť znova pretiekla a po vari dvoch mesiacoch s vypnutým adblokom ho znova zapínam!

Keďže nenačúvate svojim čitateľom, tak nečakajte že vypnú blokovače a začnú hromadne klikať na banery...
18. 2. 2016 13:13
Sbalit vlákno
0
Reagovat
Reakce Auto.cz
Dobrý den všem,
díky za reakce i za tipy. Do této diskuze mají samozřejmě přístup i naši kolegové z inzerce a programátoři, vaše postřehy ohledně jednotlivých formátů jsou tedy přesně to, co potřebujeme,
Martin
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Aoyagi
18. 2. 2016 13:42
Re: Reakce Auto.cz
Tak s "kolegy z inzerce" je to těžké. Oni samozřejmě chtějí, abychom si reklam všímali, a my (omlouvám se, že mluvím za ostatní) pokud možno nechceme být při čtení článků, prohlížení galerií a diskutování rušeni blikajícími a pohybujícími se reklamami, nebo dokonce vyskakujícími a ozvučenými. Nehledě na to, že jakákoli reklama, která není jen čistý text/obrázek s odkazem se automaticky stává bezpečnostním rizikem...

To se asi nedomluvíme...
18. 2. 2016 13:19
Nie
Vypol som si ho len tak na skúšku a hneď na mňa vyskočila videoreklama cez polovicu obrazovky. Nemám problém s reklamami po bokoch stránky, ako je práve dnes na Talisman.
Nemôžem vystáť vnucovanie niečoho formou zastretia celej stránky a keď sa túto reklamu človek snaží vypnúť, pri stlačení krížika mu mu otvorí tri podstránky. Je pekné že už sú z 90 percent tieto reklamy aspoň o autách a nie na neznáme online kasína, overené recepty na chudnutie a podobne. Ak je to súčasťou nejakého smerovania reklamy podľa vyhľadávania tak to je teda bieda, lebo online hazard nevyužívam a s mojim 70 kilami sa teda určite chudnúť nechystám.
Ako reakciu na to že ľudia si začali inštalovať adblock som si všimol rozdelenie článkov na kapitoly. To vážne? Myslíte si že tá časť ľudí ktorá klikne 5 krát aby si prečítala text vám bude tolerovať 5 krát vyhodenú reklamu počas toho čo chce čítať o testovanom aute? Skôr ju práve prinútite aby si ten adblock nainštalovala.
Ďalej aj neochota zo strany redakcie. Často máte v článkoch chyby. Zo začiatku vás na ne diskutéri slušne upozorňovali ale nebola žiadna odozva a v prípade jedného redaktora bola táto odozva skôr urážlivá. Niekedy sa nečudujem, pretože ak dáte novinárovi, ktorý miluje japonské autá písať o aute vyrobenom v Nemecku, nedá sa čakať že bude mať úplne presné info. Tu nemierim nič osobne voči nemu, podľa mňa jeho jazdné dojmy z MX5 boli asi to najlepšie čo tu bolo minulý rok publikované pod menom autora.
Táto neochota sa týka aj nahlasovania príspevkov. Prečo nemôžete zaviesť jednoduchý formulár na nahlásenie spamu. Veď diskusie sú už len plné smajlíkov s odkazmi na stránky. Gilgit už asi konečne pochopil že pľuvaním okolo seba vašu kvalitu nezdvihne, alebo začal diskutovať pod iným nickom.
Skrátka je toho veľa čo môžete zmeniť. Chápem, peniaze sú to pre čo to robíte. To je super, lebo peniaze nás tlačia vpred. Ale ponúkajte za to aj kvalitné služby aby táto stránka mala znova úroveň.

P.S. Adblock som si nainštaloval práve kvôli reklame na auto.cz asi pred dvoma rokmi a auto.cz navštevujem asi 8 rokov zhruba každý deň. Pohár trpezlivosti raz pretečie aj tomu najvernejšiemu čitateľovi. :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Glaukos
18. 2. 2016 14:46
předplatné
Bez Adblocku musím žít v práci a to se nedá. Prostě tu zpoplatněte celý web a bude klid. Nemám problém s PR články, ale jinak tu máte reklamu strašně agresivní
Rozbalit vlákno
0
18. 2. 2016 15:34
...
Reklama na auto.cz je agresivni, otravna, clanky kratke a rozdelene na kapitoly... obsah neni tak kvalitni, abych za nej platil nebo vypnul ad block. Chodim sem skoro kazdy den, ale nic me k tomu nenuti. Budu-li nucen vypnout adblock, chodit sem nebudu.
Rozbalit vlákno
0
18. 2. 2016 17:24
Banner dole na stránce - AdBlocked! :)
Ještě že máme AdBlock, hned jsem si zablokoval ten otravný červený banner dole na stránce oznamujicí mi, abych si vypnul AdBlock >:D >:D
Rozbalit vlákno
2
Avatar - skejpa
22. 2. 2016 23:44
Re: Banner dole na stránce - AdBlocked! :)
Jak to udělám ? Já to tam hledám a nic >:D
24. 2. 2016 18:37
Re: Banner dole na stránce - AdBlocked! :)
"blokovat tuto reklamu" a kliknes na ni, respektive na ten cerveny banner, ale bacha at si nekliknes na nejaky celek jako treba diskuze >:D

ozkouset to ted nemuzu, ac jsem prosel par desitek stranek na auto.cz, tak cervene upozorneni ne a ne naskocit, jako na potvoru >:D
Avatar - Rubb
18. 2. 2016 18:10
Poděkujte AdBlocku
Nebýt AdBlocku, tak už tady na ty stránky, díky té agresivní reklamě dávno nechodím a myslím že 85% uživatelů s AdBlockem také ne. Takže je otázka, zda je AdBlock skutečně problémem... Problém bych viděl spíš u kolegů z inzerce a programátorů, kteří si asi nevšimli, že bez AdBlocku se ty články přes to množství reklam už nedají ani číst... ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - hedvin
18. 2. 2016 19:11
Chápu vás
Proto si každý týden kupuji výtisk světa motorů abych svými penězi podpořil vaše vydavatelství. Prosím domluvte se s nimi ať vám z mých peněz přispějí a já si nechám zaplý adblock. Jen pro ilustraci, jak jsou reklamy otravné. Prosím zhlédněte 19. sérii south parku, kde dostanou reklamy vlastní rozum. Víc nenapovím.
Rozbalit vlákno
0
18. 2. 2016 19:48
Tak jsem to zkusil
Zkusil jsem otevřít web bez AdBlocku a hned na mě vyskočila video reklama na půl stránky, navíc se zapnutým zvukem... Vážně si myslíte že je rozumný přístup žádat uživatele "zkuste to prosím i s reklamou" a pak ho něčím takhle otravným okamžitě ujistit v tom, že bez blokování to prostě nepůjde?

A i kdyby se uživatel rozhodl reklamu povolit, stejně musí zablokovat šmíráckou havěť typu AdOcean, Gemius a GA... Tedy pokud mu aspoň trochu záleží na svém soukromí.

Zaveďte placený model, pracujte s komunitou (kterou má auto.cz na českém trhu jednu z nejaktivnějších) ale, prosím, nehažte uživatelům klacky pod nohy...
Rozbalit vlákno
1
24. 2. 2016 17:10
Re: Tak jsem to zkusil
Jednoduše jsem to zkusil taky. Výsledek úplně stejný jako jogy. AdBlock jsem zase zapnul. Mám totiž (u nás na vesnici) jen 6Mb připojení a notebook s Vistou. Tolik času nemám. Jak jsem četl níže ... AdBlock nebo konec návštěv.
Avatar - dewill
19. 2. 2016 05:56
Takže...
...otevřel si hlavní stránku auto.cz, vypnul jsem ten zlý a ošklivý nástroj ďáblův, dal aktualizovat a ....zatímco píšu tenhle příspěvek stránka se stále načítá a nemůže se dostat dál přes reklamu na nějakou online hru....

Takže pokud budou reklamy po celém pozadí, kdy budu nutné čekat až se reklama ustálí a nebude šedé písmo na černém pořadí a dokud budou články na kapitoly...
Rozbalit vlákno
0
19. 2. 2016 07:21
AdBlock
V zadnym pripade ho vypinat nebudem! Za co nas mate OMG? :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Lackey
19. 2. 2016 10:29
AdBlock
Ja tie agresivne reklamne okna - ich obsah ani nevnimam, podvedome ich vytesnujem zo svojho zorneho pola.

Funguje to na niekom, ako ucinna reklama ?!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - kosmonaut
19. 2. 2016 10:34
zatím ne
Zapnul jsem AdBlock, když jste začali s kapitolama. Dokud budou dále články rozdělené na kapitoly, AdBlock poběží. Přes to nejede vlak.
Rozbalit vlákno
0
19. 2. 2016 14:56
ABP
Poslední dobou už moc články nečtu. Spíše čtu diskuze a občas přispívám. Ad Block používám už hodně dlouho a pokud by to vadilo, tak prostě tento web navštěvovat nebudu.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - AnGeor
19. 2. 2016 15:28
trackers
jenom na teto strace mate 7 trackeru - Adobe TagManager, AdOcean, ChartBeat, Gemius, Google Analytics a AdWords... to o nas musite mit opravdu tolik info? a reklama ve flashi? opravdu? ABP a Ghostery zapnute vsude a porad... Pokud bude reklama v mezich pouzitelnosti, nemam s ni problem a mam nekolik webu na whitelistu. To co predvadite na auto.cz je ale "trosku" za hranici pro me jako uzivatele.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Aoyagi
20. 2. 2016 11:24
Re: trackers
Flash se aspoň dá na úrovni prohlížeče (nejedná-li se o nějaký primitivní krám) zablokovat i bez použití adblocku nebo nějakých rozšíření...

Celkem by mě zajímalo, jestli ACZ dostává reklamy za kliknutí nebo za shlédnutí, a případně co přesně znamená shlédnutí...
20. 2. 2016 16:55
Re: trackers
Dobrý den,
k Vámi zmíněným programům. V prvé řadě bych Vás chtěl ujistit, že žádný z nich nesbírá vaše osobní údaje, ani nijak neohrožuje váš počítač. V prvé řadě je těmito programy měřena návštěvnost celého českého internetu - viz projekt [odkaz] jehož je Auto.cz součástí. Dále slouží pro měření naší reklamní výkonnosti, což je služba potřebná kvůli reklamním zadavatelům. A pokud zpomalují načítání webu, můžu Vás ujistit, že děláme maximum pro to, abychom tyto případy omezili na minimum. Na zlepšení průběžně pracujeme,
díky,
Martin
Avatar - Aoyagi
20. 2. 2016 20:26
Re: trackers
Dobrý večer/den. IP adresa není osobní údaj? Spolu s informacemi o prohlížeči, cookies, hardwaru, časy návštěv a mnoha dalšími věcmi? A ještě ke všemu poskytovanými neznámým třetím stranám a zároveň samozřejmě agregovanými? A to vůbec nemluvím o nechutnosti jménem Google Analytics.

Gemius se ani neobtěžuje mít funkční privacy policy, Charbeatu web nefunguje vůbec.

Reklamní vykonnost, předpokládaje že se měří v prokliknutí, se dá měřit až po daném kliknutí na reklamu. Celkem jednoduše, nejsou na to vůbec potřeba tyhle šmírovačky. Reklamy OK, ale tohle nikoliv. S tím ale asi zas takový problém nemáte. Předpokládám, že většina "problémových" lidí má jen AdBlock.
Avatar - AnGeor
22. 2. 2016 18:48
Re: trackers
Spis mi to pripada, ze nevite kdo je Vas zakaznik. Jsou to zadavatele reklamy nebo ctenari? Je to dilema, ale rozhodnuti lezi na Vas.

btw je rok 2016, co takhle zavezt https? Moznost vkladat odkazy do diskuze s https? Proc mate potrebu pouzivat flash, ktery je tak deravy, ze uz i Adobe od neho upousti?

- Georgios
Avatar - Aoyagi
22. 2. 2016 21:55
Re: trackers
Zákazníkem jsou pochopitelně reklamní agentury. Čtenáři jsou produkt.

S HTTPS souhlas, samozřejmě. A zrušení toho nesmyslného ku**ítka odkazů >:D
Avatar - AnGeor
31. 3. 2016 19:09
Re: trackers
tak tech trackeru uz je 9... :no:
19. 2. 2016 19:24
taky jsem to zkusil vypnout
a ihned na mě vyskočila reklama tak neodbytná, že jsem se přes ni už nedostal zpátky na původní stránku. I když jsem na reklamu kliknul, stejně mě nepustila zpět na auto.cz. Takže jsem Adblock zase zapnul, jinak bych ani nedokázal napsat tenhle příspěvek.
Rozbalit vlákno
0
19. 2. 2016 19:48
AdBlock nevypnu
Reklama je agresivní a je jí hodně. Markantní je to hlavně na mobilních zařízeních. Já bych naopak uvítal placenou verzi bez reklam, kde by mohl být i nějaký bonusový obsah - třeba kdyby u testů bylo více měření jízdní dynamiky, kdybyste každé auto zvážili apod.
Rozbalit vlákno
0
19. 2. 2016 23:15
Platba za obsah
Dobry den,

uprimne receno, hlavni impulz, ktery me na nove nainstalovanem pocitaci primeje nainstalovat adblock, je prave agresivni reklama na auto.cz. Radsi nez tu trpet, tak sem prestanu chodit, jakkoliv mam mistni obsah rad.

Co bych byl ochoten je, za pristup ke clankum platit, treba jako registrovany uzivatel. Po prihlaseni se mi vypne reklama a za clanky musim zaplatit (pak jsou po neomezenou dobu pristupne z tohoto profilu).

Adblock nevypnu; vyreste to jinak, klidne budu platit. Inzertni oddeleni muzete pak vyrazit ze dveri a rovnou usetrite dalsi spoustu penez :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Aoyagi
20. 2. 2016 11:27
Re: Platba za obsah
Vyrazit je sice mohou, ale dnešní moderní člověk internetový se domnívá, že má právo na všechno zdarma, takže jen na "předplatném" se nedá vyžít, a už vůbec ne v tak malé zemi, jako je ČR, i když přidáme SK.

To je, předpokládám, taky důvod, proč je v českých internetových vodách obecně tak agresivní reklama.
20. 2. 2016 12:51
neanimovana bez zvuku
Bol by som ochotny akceptovat iba reklamu, ktora bude bez zvuku, neanimovana (a specialne flash v ziadnom pripade, uz len z technickych dovodov) a situovana uplne mimo tela clanku.
Rozbalit vlákno
0
21. 2. 2016 18:44
Adblock
Zkusil jsem to vypnout, a fakt to nejde. Tolik plevele se hned tak nevidí.
Zpoplatnění obsahu je hloupost, pouze minimum lidí by šlo do toho a to by se asi nevyplatilo.
Rozbalit vlákno
0
21. 2. 2016 19:02
Řekněte si...
... PR manažerům z Bolky o více peněz za PR články a PR "nezávislé" testy a bude na chleba ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ja Prvni 123
21. 2. 2016 20:34
Je mi líto...
Vy neberete ohled na čtenáře... jsou pro vás jen dojné krávy - tak proč si mysláte, že čtenáři budou brát ohled na vás?
Zaznělo to mockrát nade mnou: nesmyslně agresivní reklama, automatické spouštění videí, na hlavu padlé kapitoly...
K tomu klesající úroveň a do očí bijící jednostrannost... k tomu skupinka evidetně motivovaných "roztleskávačů"... ne, AdBlock je jediná možnost.

A za sebe - chodím sem vlastně už jen proto, abych vytvářel alespoň nějakou protiváhu. Zpoplatněte přístup - a prostě sem chodit nebudu.
A proč?
Protože sem přestane chodit většina normálních lidi... a zůstane ta banda "motivovaných" - a ti ať si to užijou.
;-)
Rozbalit vlákno
0
21. 2. 2016 22:30
jediný zdroj příjmů
reklama blokovaná adblockem je jediný zdroj příjmů? a co PR články, soutěže, bazar, různé skrytě reklamní projekty?

když chcete vstřícnost, je dobrý začít s upřímností...

a myslim, že velké české vydavatelství se šmuclerovou v čele by mělo být schopné větší kreativity než je někam napálit banner....
Rozbalit vlákno
0
22. 2. 2016 17:11
Podporuji kvalitní weby
Dokud budete opisovat, adblock zůstane vypnutý. Většina ostatních webů ho má zapnutý a přiležitostně i klikám. Tady tak leda tůdle.
Rozbalit vlákno
0
25. 2. 2016 12:08
KOUKAM JEN NA TO, CO SEM VKLADAJI UZIVATELE - TO VAS NIC NES
ZA SEBE SEM CHODIM UZ JEN KVULI SEKCI MOJEAUTO A TU NETVORITE, JEN JI DAVATE PROSTOR. VLASTNI TEXTY A CLANKY KLIDNE SMAZTE ;-) ;-)
Rozbalit vlákno
0
26. 2. 2016 08:18
Reklama
Teda, skúsil som vypnúť AdBlock, ale zasa som ho rýchlo zasa zapol. Sorry, ale keď tam bude reklama taká akú ju na stránke máte, tak ho nechám zapnutý. Hneď ako prvé sa objavilo video na pol strany s X-Trailom, ďalšia reklama rolovala hore na stránke. ... atď. To ju neviete urobiť nejakou normálnejšou?
Rozbalit vlákno
0
26. 2. 2016 13:04
Keď niekto slušne prosí ...
... považujem za slušné dať mu šancu. Rovnako ako viacerí som to už skúšal aj prv - vypnúť na auto.cz AdBlock - ale zväčša netrvá dlho a znova mi to lezie na nervy. Dávam vám šancu a AdBlock blokujem :-) Uvítam videá automaticky bez zvuku a čo najmenej zásahov do samotných článkov - predely v texte článku. Veľa zdaru.
Rozbalit vlákno
1
26. 2. 2016 16:06
Re: Keď niekto slušne prosí ...
Moc děkujeme za vstřícnost! U reklamy se budeme snažit o co nejméně rušivé formáty, přesně, jak píšete,
ještě jednou díky,
Martin
26. 2. 2016 22:03
Vážená redakcia
Som majiteľom automobilu určitej značky, ktorú obľubujem a preferujem medzi ostatnými značkami automobilov. Tento článok som otvoril len zo zvedavosti voči značke Škoda čo teda predstavia. Narazil som na hlášku aby som vypol Adblock. Verte mi značka Škoda i keď ma zaujímajú jej novinky zas pre mňa nieje tak zaujímavá aby som musel vypínať doplnok AdBlock. Nie som Váš častý návštevník ale občas zavítam aby som si prešiel niejaké novinky a zaujímavé články bohužiaľ v poslednej dobe nič čo by ma zaujalo. Vzhľadom ale k Vašemu prosíkaniu o vypnutie AdBlocku a blokovanie videí s podmienkou vypnúť Adblock musel som reagovať. Nevypnem, AdBlock chráni moje zdravie pred epilepsiou a záchvatmi vážne som zdravý ale to sa môže hocikedy zmeniť. Váš web neprešiel mojim testom a preto odmietam podporovať reklamný web. Som ochotný podporiť technologicky zameraný web či už IT alebo Autá. No nie reklamný portál plný reklám. Pokiaľ je reklama Váš jediný príjem hovorím Vám na rovinu, robíte biznis zle! Existuje mnoho iných ciest k zárobku ako zárobok z reklám. Platíte programátorov aby detekovali a upravovali Váš systém pre AdBlock a vytvárali červené div's kde ma žiadate o vypnutie adblocku. Keby ste tak radšej investovali a vytvorili content pre platiacich predplatitelov a na nich sa zamerali. Bohužiaľ asi ste neschopní niečo také vytvoriť. Dovolím si ale tvrdiť že 50% (ak nie viac) vaších článkov je zameraná na vozy značky Škoda. Preto považujem tento web za neobjektívny. Viem, môžete sa oháňať tým že predsa čítam Vaše články že navštevujem Váš web a beriem Vám zárobok. Existuje aj konkurencia, ktorú tiež čítam s AdBlockom ale u nich taký problém nieje ako u Vás očividne. Zamyslite sa nad svojim biznisom a tým ako odháňate technicky zdatných užívateľov nútením vypnúť AdBlock. Ak to nevíde, zoznámte sa s redakciou živě.cz ste úplne rovnako nenažraný
Rozbalit vlákno
0
27. 2. 2016 00:38
bohužel...
Vypnul jsem to na nějaké dva dny a zase zapínám..Do určíté míry dokážu reklamy tolerovat, ale když tam toho navalíte tolik, tak se nedivte, že to každý blokuje...
Rozbalit vlákno
0
29. 2. 2016 20:40
díky za vysvětlení, ale zatím nevypínám
Je mi líto, ale v současné době jsou reklamy na internetu natolik rušivé (alespoň pro mě osobně, nikomu toto nechci vnucovat), že aktivně vyhledávám možnosti, jak toto omezit, když ne eliminovat zcela. Mrzí mě to, ale já internet s "plným" obsahem reklamy dnes už nezvládám.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - AnGeor
2. 3. 2016 20:17
moje.auto
navic, posledni "Aktualita" na moje.auto je 18.12.2012.... a to je ta cast Vaseho webu, kam ja zavitam nejcasteji....
Rozbalit vlákno
0
3. 3. 2016 19:34
Předplatné webu bez reklam
Zdravím redakci,

nečetl jsem celou diskuzi takže možná to zde již padlo. Každopádně nebylo by možné zavést jakési "předplatné" webu které by funkovalo tak, že pokud by registrovaný uživatel přispěl na chod auto.cz určitou (rozumnou) částku ročně, nezobrazovaly by se mu po přihlášení žádné reklamy? Na některých webech to jde a myslím si že je to dobrá alternativa pro ty, kdo opravdu na reklamy koukat nechtějí a přesto chápou, že na chod potřebujete finance a jsou ochotni vás takto podpořit. Já bych byl jistě jeden z nich.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Aoyagi
4. 3. 2016 09:59
Dodatek
Jen bych chtěl dodat, že nepřesnosti informací typu "auto má možnost jen automatické převodovky" když v základu je manuál moc k vůli podpořit web nepřidají.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Shr3k
5. 3. 2016 20:58
Ne pro předplatitele
Nechápu, proč bych měl při čtení obsahu převzatého ze Světa Motorů sledovat další reklamu na webu, notabene když mám předplatné.
Rozbalit vlákno
0
6. 3. 2016 23:37
Reklama na hru
Již párkrát se mi stalo, že mi zde vyskočila reklama na nějakou hru (Forge of Empire, myslím), kde byla prázdná stránka a jen nahoře uprostřed baner a na auto.cz mne to vůbec nepustilo. Mohl jsem pouze kliknou někam do prázda, což mne samozřejmě přesměrovalo na stránky té hry.

To jsou ty případy, kdy AdBlock opět zapínám.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - matii
7. 3. 2016 07:45
Sranda?
Nééé vy se všichni mýlíte. To byl jen fór s tím ADBlockem, že jo?

Zkoušel si někdo z ACZ prohlédnout nějakou galerii bez něho?

U každého druhého obrázku vám začne řvát stále to samé video. OK stáhnu zvuk, no jo, ale já se na ten článek přes všechny ty jezdící a posouvajícíse reklamy nedostanu.

Už takhle sem kvůli chodím kvůli přehnané propagaci koncernu VW chodím jen sporadicky a přechod k bulváru mě v tom jen utvrdil, ale tohle?

Nééé fakt je to sranda že jo kluci?

>:D >:D >:D >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - eLzyx
7. 3. 2016 10:50
adblock - jak kde
jeden konkurenční autoportál mě donutil si nainstalovat adblock. Umístění reklam, jejich výpočetní náročnost, ozvučenost mě prostě štvala. Na ostatních webech adblock vypínám. Chápu, že si autoři zaslouží nějakou odměnu - a když nemá být ode mě, tak zbývají pouze inzerenti.
Rozbalit vlákno
0
9. 3. 2016 10:35
Tak jsem si vypnul adblock...
... ale s tema animacema je to nejsnesitelne. Az se to "nebude hejbat" tak dejte vedet :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Kobler
10. 3. 2016 02:36
Kapitoly
Ja říkám na rovinu, že první krok k tomu abych vůbec skusil vypnout AdBlock (ikdyž po tom co jsem přečetl diskuzi vím že to bude i tak těžko stravitelné) je odstranění kapitol v článcích.
Zmiznou kapitoly, ja vypnu AdBlock a dám Vám šanci. (to že reklamy web potřebuje chápu , sám v reklamě pracuji)

Chodím sem ještě od "žlutého webu" (ikdyž zaregistrovaný jsem krátce), ale je pravda že pořád mín a mín. (i přesto že mám Adblock, což znamená že nejenom reklama je problém, ale taky kvalita/typ článků )

Jsem otevřen k diskuzi a každému můžu dát šanci.
Rozbalit vlákno
0
24. 3. 2016 15:31
vyskakující reklama
Musím říct, že právě tento web přemohl mou pohodlnost a nainstaloval jsem si AdBlock. Neustále vyskakující, přehravající videa se zvukem a další naprosto otravné řešení, kde byla hromada (ne)chtěných prokliknutá na reklamu, to už bylo opravdu přes limit... Nemám nic proti reklamě, ale když generuje falešná prokliknutí a upozorňuje okolní pracovníky, když si zapomenu vypnout zvuk...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - iudex
29. 3. 2016 11:31
Re: vyskakující reklama
Presne to isté u mňa.
24. 3. 2016 16:45
AdBlock: on, again.
Znovu som zapol AdBlock. Skusil som to, vydrzalo mi to cca tyzden. Reklama na Audi je este celkom OK, ale ta reklama na okuliare ci co s videom a neskutocnym revom, ked na to nahodou nabehnem mysou ma jednoznacne presvedcila, ze dost. Nehovoriac o tom, ze takto vlastne reklamna plocha pokryva cca 50% obrazovky. Minule uz som bol silne nalomeny pri dalsej akejsi reklame vyskakujucej cez pol obrazovky.

Rad si Vasu stranku pozriem ked mam chvilu cas, ale obzvlast v zahranici je to casto problemove - datove limity nepustia. Pripadne sa za ne krvavo plati. A tak ked mi AdBlock pri zobrazeni jednej stranky usetri 80-90% datoveho prenosu, nie je co riesit...

Rad podporim stranky, kde to ma pre mna vyznam z pohladu obsahu a podobne... ale vsetko ma svoje hranice. Tie doterne trackery uz ani neriesim...

Spamatajte sa, pretoze takto dost silne odradzujete Vasich stalych priaznivcov od opakovanych navstev stranky.

AdBlock ostava zapnuty. Mozno to o pol roka skusim znova. A kto vie, mozno bude dovtedy aj ad-free predplatenie...
Rozbalit vlákno
0
29. 3. 2016 11:01
S BOHEM
Polibte mi zadnici nenažraný šmejdi. :-(
Rozbalit vlákno
0
Avatar - iudex
29. 3. 2016 11:30
Názor
Vážená redakcia,
keď vytrvalo až agresívne žiadate o môj názor (pri každej návšteve vyskakujúci červený pás cez pätinu obrazovky), nech sa páči.
AdBlock som si nainštaloval VÝHRADNE kvôli auto.cz. Na žiadnej inej stránke nie je tak AGRESÍVNA reklama, ako práve tu. Plne chápem ekonomické dôvody pre reklamu. Ale všetko má svoju mieru a tú ACZ už dávno prekročilo. Obrovská plocha reklamy, animovaná reklama, blikajúca, reklama zakrývajúca text, reklama posúvajúca sa s textom, reklama medzi obrázkami, samospúšťajúsa sa videoreklama... Skrátka čo je moc, to je príliš. Takže AdBlock zostane aktivovaný práve a hlavne na ACZ.
Ak VÝRAZNE obmedzíte rozsah a množstvo reklamy, potom sa môžeme baviť o deaktivovaní AdBlocku.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - iudex
29. 3. 2016 11:41
Žiadosť o názor - dokedy?
Vážená redakcia,
svoj názor som už vyjadril. Dokedy mi bude vyskakovať pri každom otvorení ACZ agresívny červený pásik so žiadosťou o názor?!!
Rozbalit vlákno
1
29. 3. 2016 22:20
Re: Žiadosť o názor - dokedy?
Nejhorší je, že teď už ten červený proužek ani nejde křížkem zavřít.
To znamená jediné: AdBlock v žádném případě nevypínat. Ona totiž úroveň článků za to ani nestojí a tento přístup redakce s vnucováním reklam to jenom smutně dokresluje.
Pokud bude přístup placený, rozhodně neuvažuju za takto průměrnou kvalitu platit.
Avatar - Jethro
29. 3. 2016 13:00
Reklamy
V žádném případě takové reklamy nestrpím. AdBlock mi je vymaže a mám od nich pokoj. Vyskakovací reklamy jsou to největší zlo na internetu.
Rozbalit vlákno
0
29. 3. 2016 14:31
Reklamy
Taky vyjádřím svůj názor,kdyby nebylo tolik reklam,tak ano.Ale při tomto množství reklam zahlcující tyto stránky Adblock nevypnu.
Mimochodem chlapi,jak zablkokovat ten otravný červený banner?Nebo ho už dáte konečně do pr...???
Rozbalit vlákno
1
Avatar - iudex
29. 3. 2016 15:26
Re: Reklamy
Evidentne ďalšia agresívna forma tlaku na čitateľa, aby akceptoval reklamy. Skrátka ak necháš AdBlock zapnutý, tak tam budeš zakaždým mať otravný veľký červený pás. A možno o týždeň bude zakrývať tretinu obrazovky a o mesiac polovicu, až Ti ju zakryje úplne.
Btw. 99% webov, ktoré navštevujem, sú platené len z reklamy. Ale nikde, opakujem NIKDE som sa nestretol s takto agresívnou reklamou ako na ACZ. Ako to, že konkurencia dokáže žiť aj pri podstatne nižšom množstve reklamy a ACZ nie?
29. 3. 2016 17:37
reklama
tak jsem dnes zrušil auto.cz jako výchozí stránku na svém prohlížeči a našel si jinou možná ještě lepší a bez debilních otázek a reklam
Rozbalit vlákno
0
29. 3. 2016 21:08
cerveny prouzek
S prominutim bezte do haje s tim prouzkem! Adblock jsem si dal jen kvuli vam. Vzdyt neslo ani projet galerii. To byl des. Jestli to brzo nevypnete, tak sem prestanu chodit uplne. Uz me to nebavi
Rozbalit vlákno
1
Avatar - autoserg
30. 3. 2016 01:27
Re: cerveny prouzek
Stáčí některý s analogu AdBlocku - a červený proužek na dobro zmizí.
Avatar - autoserg
30. 3. 2016 00:46
Tak jsem ten AdBlock na chvíli vypnul.
Bez něho vaší stránky nečitelné a nesnesitelné. To radši vůbec sem přestanu chodit, než po každé být otráveny s toho blikání.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - dr.biker
30. 3. 2016 08:11
Re: Tak jsem ten AdBlock na chvíli vypnul.
Také se přidávám, bez Adblocku to opravdu na těchto stránkách nejde. Pokud jsou někde okolo textu reklamy týkající se automobilů, tak mi to nevadí, ale pokud při otevření článku na mě vyskočí reklama, tak to je moc. Obzvláště pak, pokud jediným možným řešením zrušení reklamy je kliknutí na reklamu, otevření reklamy a následným zavřením. Je to hrůza. Vaše stránky jsou hlavním důvodem instalace Adblocku na mém PC!
30. 3. 2016 08:47
tak se tu mejte pekne
tak se tu mejte pekne :-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - iudex
30. 3. 2016 09:25
Re: tak se tu mejte pekne
Tiež prvýkrát zvažujem, že sa na ACZ nadobro vykašlem. Hoci sa považujem za skalného čitateľa ACZ (chodím sem pravidelne už cca. 15 rokov) a aktívneho prispievateľa (posledné roky som medzi top 20 prispievateľmi), práve vďaka tomuto agresívnemu presadzovaniu reklamy a tvrdo komerčnému smerovaniu ACZ som nútený zvažovať odchod. Už som výrazne obmedzil príspevky a väčšinou už len čítam, ale kvalita článkov a testov ide dolu, najlepší redaktori vždy nakoniec odídu (a redakcii nestojí za to ani sa o tom zmieniť, viď odchody Aleša Jungmanna či Ondra Chamillu) a pod Machalovým šéfredaktorovaním sa všetko točí okolo zisku a reklamy.
Dávam ACZ 1-2 týždne a keď nebudem vidieť žiadnu snahu o nápravu, zabalím to asi definitívne. ;-\
Avatar - AUDIRS6
30. 3. 2016 09:39
Re: tak se tu mejte pekne
A aspon tu ficuru toho panka, ktory nam co pouzivame Chrome (proti kapitolam) ju tu poskytol, pouzivas ?
Ja som sa tu udrzal len vdaka tomu. :-!
Na Ad-block zatial kaslem - nech si uzivaju - zatial...
Avatar - DawQa
30. 3. 2016 23:51
reklama
musím vás pochválit (snad to nezakřiknu ťuk ťuk) ale dal jsem na vás a zkusil ho vypnout. Zatím ok nic na mě nevyskakuje a hlavě se mi nezapnul žádný zvuk což mě štvalo nejvíc, když to takhle bude i nadále rád zajímavou reklamu i rozkliknu. A to podotýkám že váš web velkou měrou, vlastně hlavně kvůli vám jsem adblock nainstaloval..
:yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - AnGeor
31. 3. 2016 19:13
a tenhle znate?
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - iudex
1. 4. 2016 10:17
Re: a tenhle znate?
Exactly. Presne toto hrozí aj ACZ, že keď budú na pílu tlačiť príliš (a že s týmto tvrdým bojom proti AdBlocku tlačia), tak sa čitatelia môžu na celú stránku vykašľať.
Avatar - Bubáq
31. 3. 2016 21:43
Nevím přesně, jaký význam pro vás má můj příspěvek,
ale když už mě vyzýváte, tak se vyjádřím. Ad Block jsem stáhnul a naistaloval před pouhým měsícem, a to právě kvůli ACZ. Od té doby je pro mě obsah přehledný a reklamy mi nezpožďují stahování stránek. Proto jej nevypnu. To už se spíše obejdu bez ACZ. Jsem již dříve narozený a nehodlám tak moc tolerovat nechutnosti "moderní" doby.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - iudex
1. 4. 2016 10:20
Re: Nevím přesně, jaký význam pro vás má můj příspěvek,
Skutočne redakcia nemá žiadnu sebareflexiu? Keď tu už x ľudí deklarovalo, že si AdBlock nainštalovali len a apráve kvôli ACZ? Teda nie AdBlock je prvotný problém, to je až následok, takže snaha odstrániť následok nie je riešením, tým je iba odstránenie príčiny. Kde nie je akcia, nie je ani reakcia.
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
1. 4. 2016 10:15
Chyba v AdBlock banneri
"Jsme rádi, že k nám opakovaně chodíte, a že se Vám náš obsah líbí."

Na zaklade coho, pani redaktori, predpokladate, ze ludia sem chodia kvoli obsahu, alebo nedajboze preto, ze sa im paci obsah?

Mate statistiku kolko casu travia ludia na clankoch? Kolkokrat skroluju aby sa dostali na koniec?

Je tu strasne vela ludi, ktori sem chodia LEN kvoli diskusiam. A TENTO druh obsahu vytvarame MY. Nie vy.

Pod testom Passatu GTE som vyvolal debatu na cca polovicu celej diskusie, dotiahol som ludi, spolu sme vytvorili to, co pritiahlo dalsich ludi - dovolim si tvrdit, ze ich debata zaujala viac ako samotny test.

V situacii, ked je vas kontent taky, aky je, mi pride drze ziadat navstevnikov, aby boli zaplaveni agresivnou reklamou len preto, aby mohli navstivit kontent, ktory sami vytvorili.

Pre vase reklamne oddelenie a programatorov - pani, odvadzate neuveritelne amatersku robotu. Logika umiestnenia, pouzitie nastrojov, nacasovanie i samotny kod, nuz co… takto to dopadne, ked sa setri na zlom mieste a kvantita vitazi nad kvalitou.
Rozbalit vlákno
2
Re: Chyba v AdBlock banneri
Dobrý den,
máte pravdu, diskuze a počet příspěvků jsou jednou z nejsilnějších stránek Auta.cz. Opravdu doufám, že tomu tak bude i nadále, adblock neadblock. Teď se budu opakovat, ale na zkvalitňování obsahu průběžně pracujeme. Ještě jednou si zadoufám - snad to jde vidět, ať mnou několikrát zmíněné srovnávací testy (původní, nikoliv přebírané) nebo technická témata a bazary Tomáše Dusila. Teď pro vás připravujeme novou rubriku Motorky, začneme nejpozději v pondělí. Takže se snažíme připravovat obsah, pod nímž stojí za to diskutovat. Samostatné testy a ani ty srovnávací z našich stránek samozřejmě nezmizí, jakkoli se stále častěji jedná nejen v českém internetovém prostoru o stále ojedinělejší formát.
A ke statistikám. V aspektech, které jste zmínil, tedy například v míře opouštění (platí i pro články na kapitoly) a průměrném čase stráveném na stránce, patříme dlouhodobě k nejúspěšnějším webům našeho vydavatelství. Je to dáno samozřejmě hlavě našimi loajálními čtenáři, přímé přístupy v našich statistikách jednoznačně dominují. Ano, už slyším Váš argument, že touto kampaní děláme všechno proto, abychom o tuto skupinu přišli. A já si zadoufám naposled - snad se tak nestane a i díky dalším příspěvkům z této diskuze najdeme nějakou zlatou střední cestu, aby nejen Váš reklamní obsah otravoval co nejméně a my připravovali kvalitní obsah.
Díky nejen Vám za příspěvek,
Martin
Avatar - Ja Prvni 123
2. 4. 2016 19:07
Re: Chyba v AdBlock banneri
No a své loajální čtenáře nasíráte víc a víc... takže třeba já "mám dost".

Takže si svou stránku strčte za klobouk - prostě už jste to přehnali.

Howgh.
1. 4. 2016 11:01
Prilis agresivni
Jednoduse, dokud bude reklama prilis agresivni, pokryvajici vic nez 5 procent stranky, nacitana driv nez obsah stranky, v galerii pokryvajici vetsi plochu nez predmet galerie, muj ad-block zustane zapnuty.
Edit: Clanky rozdelene na kapitoly neoteviram.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Shr3k
1. 4. 2016 15:53
Tampermonkey/Greasemonkey skript pro naštvané předplatitele
Klidně se inspirujte. https://www.mazdaklan.cz/auto.cz.user.js
Rozbalit vlákno
0
Avatar - AnGeor
1. 4. 2016 17:27
Ghostery
navic to mate pekne blbe nastavene, kdyz vypnu adblock, zmizne mi ta cervena lista, ale jelikoz pouzivam i Ghostery, tak stejne nevidim zadne reklamy....
Rozbalit vlákno
4
3. 4. 2016 11:24
Re: Ghostery
Počkej, za chvilku budou chtít abysme vypnuli i Ghostery... Což samozřejmě soudný člověk neudělá....
Avatar - Snooob
6. 4. 2016 09:21
Re: Ghostery
Vďaka páni!
"Adblock" vypnuty, "Ghostery" zapnutý, :yes:
6. 4. 2016 13:32
Re: Ghostery
Mne pri vypnutom adblocku a zapnutom iba ghostery reklamy ukazuje, len zmizne ta cervena lista. Ak mam zapnute obe naraz, reklamy neukaze, ale lista nezmizne...
Asi to tu tiez zabalim...toto je uz velmi agresivny "marketing"
Avatar - AnGeor
7. 4. 2016 17:50
Re: Ghostery
musis si v Ghostery vypnout vsechny trackers - save all nebo select all a pak save
3. 4. 2016 11:43
Reklamy
S reklamou na webu nemám problém, pokud je v rozumné míře a většinu mnou navštěvovaných webů jí v rozumné míře má a proto rád adblock vypnu. Tady se bohužel reklama moc vnucuje! To, že reklama začíná horním bannerem a pokračuje dolů podél článků je dost otravné...
Několikrát jsem i adblock vypnul, jestli se situace změnila a je to pořád stejné.
V poslední době tu byly zajimavé technické články, ale stránky v této podobě už pravidelně navštěvovat nebudu.
Edit.: navíc reklama citelně zpomaluje načítání obsahu
Rozbalit vlákno
0
5. 4. 2016 11:37
bannery
Jen kvůli otravnému baneru "vypněte si Adblock" jsem si doinstaloval rozšíření Adblocku a důsledně vyblokoval všechny zbývající reklamy, které mě tu do té doby nerušily, včetně té otravné vyskakující výzvy k vypnutí Adblocku. Pokud budete na toto tlačit dále, přestávám sem chodit úplně, stejně vyplodíte smysluplný článek tak dvakrát do týdne.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - iudex
7. 4. 2016 12:01
Re: bannery
Vedel by si mi poslať (napr. SZ) postup/návod, čo a ako doinštalovať?
8. 4. 2016 19:46
Reklama je zlo a tečka
Celkem bych rád věděl jaký budete mít prospěch ze mně, který reklamu ignoruje cíleně i kdybych neměl zaplý adblock. Prostě na ní neklikám. Když něco sháním tak si produkt vyhledám ale ZÁSADNĚ neklikám nikde na reklamu. A to nemluvím o její agresivitě (i když tady to ještě ujde).
Nadávejte mi do čeho chcete ale internet považuju za médium svobody kde by mělo být vše zdarma. Jsem tu od 90 let a v tomhle směru jsem pro zastavení vývoje. Ať se s tim vydavatelé smíří nebo ať nic nepíšou, nefotí, nenahrávaj, nepublikujou. Cokoliv dám na net už neni automaticky moje a netrápí mě to. Když bude "prémiový" placený obsah jenom v časopisech, OK budu je kupovat ale na netu nehodlám platit za nic ! I u sebe platím za to, aby mé návštevníky neotravovala reklama.
Rozbalit vlákno
0
9. 4. 2016 12:36
reklama
Přežiji to.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - AUDIRS6
10. 4. 2016 10:56
Pocuvajte ma sem !
Ja ad-block, ci ako tomu nadavate nepouzivam, a napriek tomu sa mi uz par krat ( naposledy pred par minutami ) objavil ten vas cerveny pas cez hadam STVRTINU ONRAZOVKY !!!!
Takze s tym nieco urobte ! Hadam tam mate dost schopnych programatorov na to, aby vedel system rozlisit, ci ho moj komp pouziva alebo nie a nezaßierat mne, ktory ho nepouzivam, stranky, ktore si u vas citam/prezeram !
Dakujem !
:-!
Rozbalit vlákno
1
12. 4. 2016 16:54
Re: Pocuvajte ma sem !
Dobrý den,
řešili jsme včera na poradě, mělo by být vyřešeno, když tak dejte prosím vědět,
díky,
Martin
14. 4. 2016 15:49
Bez AdBlocku to nejde.
Chápu, že reklamu potřebujete k životu. Líbí se mi, že o vypnutí Adblocku požádáte. V těchto případech tak hned činím a dávám refresh.
Ale když mi reklama na Zonky nedovolí číst text, protože je pod ním, tak jsem si ho zase zapl. Pokud vaše reklama bude tak agresivní, budu vás číst buď bez reklamy, nebo vůbec.
Rozbalit vlákno
0
16. 4. 2016 17:28
Ještě jednou jsem to zkusil
Milá redakce, dnes jsem znovu zkusil vypnout Adblock, a zdálo se to docela OK, po dalším přihlášení ovšem znovu vše při starém, znovu velkoplošná reklama po stranách, pohyblivá reklamní videa, která vyjíždějí přes celý text, prostě vše co Vám diskutéři stále vytýkají i v této diskuzi. Další šanci už Vám nedám, buď sem budu chodit s Adblockem nebo vůbec.
Rozbalit vlákno
0
16. 4. 2016 19:16
Reklama
Nechcete abych prohlížel Auto.cz a Adblockem, ale neumožňujete prohlížet Auto.cz s reklamou. Umím a mohu reklamu přehlédnout a nevšímat si jí, k tomu mě vycvičil internet ale pokud dochází k trhání obrazu při postupném načítání reklam tak je to mizerie, že oželím Auto.cz
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Katikakus
17. 4. 2016 15:57
Opravdu se nemohu ubranit dojmu...
...ze v redakci sedi banda nesvepravnych jedincu, kteri maji elementarni problemy s pochopenim priciny a dusledku. Lide, kteri sem chodi s AdBlockem ho pouzivaji proto, ze diky mnozstvi a typu reklamy na strance se obsah stava v podstate necitelnym. Misto toho, abyste udelali neco s tim, jak a kolik reklamy se zobrazuje, zakryjete obsah tim zk*rvenym cervenym pruhem. No dusledek bude jediny. Ti, co sem chodili s AdBlockem, prestanou stranku navstevovat uplne. Ja sam uz sem misto kazdodenni navstevy prijdu maximalne jednou za tyden a zrejme prestanu uplne. Nazdar.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - MichalSVK
20. 4. 2016 12:52
Znova som to skúsil...
...ale keď som sa 3 krát zľakol tej video reklamy so zvukom, ktorá sa spustí čo i len prejdem myšou okolo nej tak som AdBlock znova zapol. Ak odstránite tú video reklamu so zvukom, tak som ochotný chodiť na vašu stránku s vypnutým AdBlockom, ktorý mám paradoxne nainštalovaný len kvôli vašej stránke na ktorú rád chodím.
Rozbalit vlákno
0
23. 4. 2016 12:53
Možnost volby
AdBlock je pro mne užitečný nástroj který mne nejen zbavuje obtěžujíci reklamy, ale hlavně zrychluje načítání stránek.
Pokud uberete reklamy, vypnu AdBlock.
Pokud nezmizne obtěžující červený pás s upozorněním, přestamu na Vaše stránky chodit. Jak prosté, že.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - lordlord
25. 4. 2016 16:27
.
podělal se mi antivir a nekontroluje web a reklamu občas hlásil a blokoval, dále testy máte rozděleny na několik stránek
Rozbalit vlákno
0
28. 4. 2016 22:43
AdBlock
Co je to za novinku, když mám spuštěný AdBlock tak už se mi nezobrazuje texty ke článkům, testům a nemohu se přihlásit. Chodím jsem rád, ale co tu poslední dobou předvádí auto.cz to mě fakt hlava nebere. Asi jak spousta lidí, přestanu jsem chodit úplně. Jsem zvědavý jak to dlouho auto.cz vydrží, protože jak čtu diskuze,tak odliv skalních zákazníků je fakt značny.
Rozbalit vlákno
0
6. 5. 2016 07:58
aach jaj
tak jsem se na auto.cz koukal alespon skrz mobilni verzi, a vy ji zacinate plevelit reklamou i tam, prvni co "divak" uvidi je reklama na appku, krizek a zavre se, pak celostrankova reklama ktera se musi zavrit a teprve pak se zobrazi auto.cz, jo super a i na QHD rozliseni na vejsku se musi odrolovat o vice nez 1 stranku aby se divak dostal k obsahu pro cteni protoze nadsebou jsou 2 krasne stejne ctvercove reklamy od stejneho inzerenta

asi zacnu obepisovat firmy co u vas podavaji reklamu ze jste schopny ji na jedne obrazovce zobrazit nekolikrat (rekord mam 5x), asi aby si divak mohl vybrat na kterou klikne kdys us ma 60% plochy displaye jen samou reklamu, 20% bile plochy a stezi 20% textu >:D

delate z kdysi super serveru auto.cz totalni reklamni žumpu :-! doporucuju vam ten cerveny pruh s navodem na vypnuti AdBlocku dat prez 90% stranky, tim to dilo dokonate ;-)
Rozbalit vlákno
0
7. 5. 2016 14:51
Cesi maji k vozidlum stale citovou vazbu
Jelikoz si Cesi nemohli kupovat auta jake by chteli az do roku 1990 povazuji, je stale za jakousi hodnotu. Ja rikam, ze dneska si muze kazda lopata, ktera vsude dluzi koupit auto jake chce, ale naopak spousta vzdelanych a movitych lidi auto treba nema a nebo ho naopak nepovazuje za zadnou hodnotu. No a ted k te reklame, kazdy den procitam vsechny ceske deniky o cemkoliv a i tento, samozrejme pouze za cenu, ze jsou zdarma a bez reklam. :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - lordlord
7. 5. 2016 18:21
.
Inzerentům ukazujete počet kouknutí na reklamu nebo počet návštěvníků webu?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ondore
9. 5. 2016 22:46
Výnosy vs. prínosy
Rozhodol som sa pripojiť k diskusii, ktorá na iných weboch nie je potrebná. Prečo? Práve auto.cz bol dôvod, prečo som si pred časom nainštaloval uBlock. Doslova záplava reklamy bola neznesiteľná, videá, ktoré sa samé spúšťali + zvuk, ktorý dokázal zaskočiť v najnevhodnejších okamihoch. Nie, neprosím si.

Je to však nefér voči ostatným webom, ktoré som tým pádom blokoval tiež. Dnes som sa teda prepol do black-list módu a postupne budem pridávať do zoznamu blokovaných tie reklamy a prvky na stránke, ktoré sú nadmieru obťažujúce.

Redakcii by som chcel povedať, že odvádza slušnú prácu a mnohí si neuvedomujú, že na rozdiel od mnohých iných webov je časová i finančná náročnosť webu o autách dosť vysoká. Skúste doladiť reklamu tak, aby obsah dopĺňala a neobťažovala (ja som ako prvé vypol #crossPromo, #Magazines, #footer, žiaľ reklama nasledovala hneď potom). Potom rád vypnem blokovanie reklamy úplne, vďaka.
Rozbalit vlákno
0
11. 5. 2016 19:30
Reklama ok ale rozumne
Ako mozete si za to sami ze to pouzivame, ked sa musim prekliklat niekolkymi zavretiami reklam tak by ste sa asi mali zamysliet. Reklamy robite otravne a neucelne a viem o com hovorim pretoze ked otvorim vasu stranku na mobile musim hladat clanok medzi reklamami tam adblock nemam. A mozem Vam uprimne povedat ze mna si zatial reklama nenasla ze by som na zaklade reklami na nete nieco kupil
Rozbalit vlákno
0
14. 5. 2016 02:35
Zrušte ten cirkus
Když vám nestačí ani placená reklama promítnutá ve výsledcích testů tak neotravujte
"bokovkami" pro, které se ani nedá posunout stránka.
Rozbalit vlákno
0
22. 5. 2016 12:42
Ne...
Vypnul jsem ho asi na minutu, a v žádném případě ho nepřestanu používat. Ta agresivita reklam je naprosto otřesná. Takže pokud to je váš jediný zdroj příjmu, tak by bylo vhodné najít rychle jiný zdroj, případně začít hledat jiné místo...
Rozbalit vlákno
0
23. 5. 2016 19:46
AdBlock
Na chvíľu som to skúsil, nehnevajte sa, to sa pozerať nedá, takže to nevypnem a nakoniec nemusím ani sem chodiť to čo tu nájdem kdekoľvek ...majte sa .... :no:
Rozbalit vlákno
0
8. 6. 2016 20:59
AdBlock dál
AbBock budu používat dokud: reklama bude agresivní, bude vyskakovat, bude obsaená nadměrně velká část obrazovky. Zamyslete se nad důvodem vzniku AdBloku !!!!!!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - chetoos
9. 6. 2016 10:53
AD Block
Určitě jej nevypnu, chvíli jsem bez něj fungoval a stále mi naskakovaly reklamy (někdy i dosti nevhodné) a nelíbí se mi, že bych to měl vypínat. A už, že článek píše pan Machala o tom něco vypovídá. Jeho testy ve Světě Motorů ani nečtu, zvlášť když je to o koncernových autech VW. Zkrátka v této podobě AD Block nevypnu, to bych sem ani nemohl chodit číst články ale jen vypínat reklamu. A, že je to jediný zdroj příjmu chápu, ale už jsem s reklamami na svém PC problémy měl a znova to riskovat nebudu.
Rozbalit vlákno
0
9. 6. 2016 16:23
Chci jednorázový/krátkodobý přístup
Mně by nejvíc vyhovovalo, kdybych si mohl zaplatit přístup na nějakou omezenou dobu, např. na několik hodin, na 1 den, víc asi ne.

Předplácet si stránky, na které přijdu možná jednou za život rozhodně nechci. A hledat informace mezi reklamou také ne. Nemám problém se zaregistrovat. A vůbec se nedožaduji poskytování služby zadarmo.

Co se AdBlocku týče, zatím většinou, když někoho vyslyším a jeho sajt odblokuju, začnou na mne vyskakovat okna, flash objekty, zvučí to a bliká. Takže už to nemám chuť zkoušet.
Rozbalit vlákno
0
12. 6. 2016 23:22
Ad block
Tak jsem se pro tento příspěvek zaregistroval a napíšu Vám to asi takto.
Čeho je moc toho je příliš a jestli jste si mysleli že budete tu reklamu cpát lidem do hlavy horem i dolem a kasírovat penízky tak jste se spletli.Mne by v životě nenapadlo nějaký ADBLOCK hledat nebo používat.Na co? Ale v momentě kdy jsem byl donucen číst reklamu a jako mimochodem si mohu přečíst i něco o autech jsem se náhodou dostal k této geniální věci a absolutně nehodlám jej vypnout,Naopak budu jej používat a vůbec mne nezajímají Vaše nářky.Zajímaly Vás mé nářky že je té reklamy trochu moc?
Podle mého názoru jste přepískly meze slušného chování a klienti Vám to vracejí i s ůroky.S tím nic neuděláte.Nechte to vyšumět,omezte reklamu na přijatelnou uroven a Vaši čtenáři ani nebudou nějaký ADBLOCK potřebovat natož hledat.
U nás starších se odpor k reklamě nechutnych rozměrů nezmění.Možná ta mladší generace???
Opravdu pokud si vzpomenu na ty vyskakovací okna s reklamou na všechny možný i nemožný blbosti,tak raději na Vaše stránky nepůjdu,než si toto nechat líbit.
Pokud to půjde s adblockem tak si to v klidu přečtu bez skrupulí.Omlouvám se za upřímnost.
;-\
Rozbalit vlákno
0
12. 6. 2016 23:33
Proužek
Díky Vašim nářkům jsem se naučíl zlikvidovat i ten nechutný rudý pruh dole na obrazovce, :-)
Rozbalit vlákno
0
13. 6. 2016 22:44
Čekal jsem odpověd z vyšších míst a nic co kur..
>:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - AnGeor
22. 6. 2016 20:43
takze
vite o tom, ze zjistovani jestli pouzivam AdBlock na mem pocitaci je proti zakonum EU? Kdo z uzivatelu auto.cz Vam dal souhlas s tim, ze muzete na jeho pocitaci detekovat AdBlock? Ja urcite ne... Takze si tu cervenou saskarnu zase vypnete a sourejte nohama...

Alexander Hanff, a privacy campaigner and programmer, says he has received a letter from the European Commission confirming that browser-side web scripts that pick out advert blockers access people's personal data (ie: the plugin stored on their computer). Thus, just like you need to give permission to EU websites to access and store your cookies, ad-blocker detectors must ask for permission before probing your browser.
Rozbalit vlákno
0
27. 6. 2016 16:50
reklama a AdBlock
Na základě pitomých vyskakujících oken, problikávajících reklam, stále otravných, takže v podstatě se nedalo soustředit na článek a nebo galerii, jsem byl donucen najít soft, který tyto hovadiny odstřihne. Pokud to budou statické obrázky, s kulturním obsahem (ne vyvalená držka, která ruší soustředění), tak jsem AdBlock ochoten vypnout. Mějte se. Josef
Rozbalit vlákno
0
29. 6. 2016 08:04
To je humus velebnosti
Je to každého věc zda použije Adblock. Každopádně to obří hnusné červené okno ať si to povolíme jen kazí vaši práci. Ti co mají Adblock ví proč jej mají a proto jej taky používají. Kdyby jste tu reklamu necpali všude, tak by to lidi na vašem webu vypli. Pevně věřím, že ostatní čtenáři díky této velice nepříjemné trapnosti přejdou na jiné servery se stejnou tématikou.

ps: kdyby to obří červené okno bylo malé a dalo se odkliknout a nerušilo, ale toto je fakt nepříjemné.
Rozbalit vlákno
0