Logika tvé argumentace nekulhá na obě nohy. Tvá logika tvé argumentace nožičky nemá.
Primárně jsem svůj příspěvek napsat pro případné zájemce o tento motor, neb představa mnohých o žravosti toho motoru je zcestná (a to podotýkám že mimoměsto, tj. tam, kde žere nejmíň, jezdím max. z 5ti%). Mnozí majitelé mi určitě dají za pravdu (třeba Futurista - taky nejezdí jezdí za osm).
Tento typ příspěvků v diskuzích - tj. reálné zkušenosti reálných majitelů je pro mě tím hlavním kořením těchto diskuzí.
A sorry, já ten motor reálně jezdím, ty teoretizuješ.
"Čiže áno, 1,2TCe je objektívne užraný motor, či sa Ti to páči, alebo nie." - na základě prvních 10 tkm? Už ten odvar z houbiček nepij, probůh! 8-s
Nesouhlasím...můžeš udělat královsky dobré auto, ale jak tam není na danou třídu image, tak jsi v háji...Viz Hyundai Genesis. Ono není úplně správné porovnávat Optimu a Octavie, protože jde o jinou třídu..tam je konkurence -Superb, Mondeo, 508....Netvrdím, že je Optima nejlepší z nejlepších, ale to auto se mi líbí, dobře se mi v ní sedí, auto bylo tiché, pohodlné a vnitřek se mi vyloženě líbil. Třeba ve srování s Mondeem, které považuji už v několika generacích za totální prohru. Osobně je pro mě momentálně nezajímavé, protože nebyla v kombi a nemá pořádný benzín.
No, taky se toho faceliftu moc bojím, to, co předvedli při faceliftu II. generace byla hotová tragédie a trestuhodný zločin, který asi v Česabě spáchal nějaký agent nasazený z Koreje! 8-s
hele nebudu se tady s tebou hádat, protože tyevidentě máš svůj názor a jiný odmítáš. Prvně tvoje tvrzení nesedí už na tan test, co jsem tady uvedl a stejně tak můžu pokračovat, ale to nemá cenu. Řeknu jenom, že jsem v tom autě jel jednou, žádná raketa to není, ale na druhou stranu tam není žádný extra rozdíl. proti srovnatelným konkurentům a v automatu to je příjemné relaxované auto.Jo max proti konkurentům o něco menší maximálka což je hloupost a v manuálu drží na dálnici velké otáčky a krapet víc žere, ale zas nic extra. Rozhodovaní manažerů je na další debatu, kam se mi až tak moc nechce...ale každopádně tam je problém značka, ne motor. viz to, co se prodává- hlavně třeba u poslední Octavie 1.6 TDI s pětikvaltem....
Papírově podobně výkonné (s horší dynamikou), reálně horší - to je výsledek snad všech srovnání. Fleet manažer by váhal i nad Kiou s dvoulitrem, ale Kia s 1.7... se prostě prodává přesně tak, jak si zaslouží.
Co má prodejnost společného s tím, na co cílí ? Zacíleno mají na to, co se nejvíc prodává. Jen nejsou bráni na milost u fleetový prodejů, malá image v téhle třídě, jedna kastle- jsem zvědavý na kombi, jak jim pomůže)..ale to už je debata krapet jinde, než u toho motoru, který je plus mínus stejný, jaký nejvíc prodávají ostatní.
Jasný, převodovka udělá hodně, každopádně z téhle trojky má Kia největší tocivý moment 325Nm proti 320 konkurence..není to nic závratného, jen chci poukázat na to, že ty rozdíly tam reálně velké nejsou. Jasný- je to škoda, že těch motorů není víc, ale chápu, že jestli si KIA proklepla trh a moc dobře vidí, že nejvíc se prodávají podobně laděné verze. Jen jim tam proti konkurenci v konfigurátoru chybí ta silná verze pro mudrlanty na netu, kteří jsou třeba u Fordu/VW atd, atd.. nadšení, kolik tam je verzí a pak koupí srovnatelou s tou 1.7 CRDI
Pak to však chce mříž dělící "nákladový" prostor od prostoru pro posádku. Nebo mít zavazadla řádně přikurtovaná (i když to by měla být i tak, opěráky mají limit v tom, co zvládnou vydržet, stejně tak mříže). Opěráky totiž typicky končí s roletkou. Navíc nad roletkou se často výrazně svažuje víko, což značně omezuje dostupný prostor.
Z toho pruzneho zrychleni vyplyva jedine - Kia ma kratsi prevody, takze pri dalnicni rychlosti pojede motor ve vyssich otackach.
No problem Optimy / i40 neni v tom, ze by motor 1,7 CRDI stal totalne za houby, ale v tom, ze je to jedina mozn avolba, nic min, a zejmena nic vic dostat nemuzes ani za milion.
já netvrdím, že je to trhač asfaltu, ale to nejsou v těchle verzích ani zmínění...jen mají motory 2.0 a ne 1.7, tak to nikdo neřeší...nedávno jsem se vrtal ve starším časáku, kde jsou tyhle verze srovnané-šlo o Auto tip 2012/2 a shodnem se, že zrovna Auto tip Kiu zrovna nepropaguje a je tam zajímavá tabulka nesmyslná 0-100kmh je Ford a 508 za 10.4 Kia 10.5s..0-130 Ford 18, 508 17.7, Kia 17.5...zajímavější je pružné zrychlení kde je Kia o dost rychlejší než konkurence...60-100 Ford 8.1, 508- 7.7. Kia 7.5s..nooooo a 80-120 Ford za 14,3, 508-14.1 a KIa za 12.5s....takže pánové máte možná pravdu, že jim chybí nějaká papírově silná verze jako ostatním, je škoda, že tam není ta volba,ale na druhou stranu se dobře zaměřili a cílí na ty nejprodávanější verze, protože ostatní reálně prodávají nejvíc tohle a ne vrcholné verze.
Jo to známe, v hlavě vysázenej zásobník a přirozená smrt podle lékařské zprávy Ronault(a). >:D >:-[] Dnes je jiná doba, s tímhle si dnes vystačíš sotva na Logana MCV >:-[]
Tak ono to má ještě jiné výhody. Třeba když přijdu ke tvé tchýni a napíšu, že je to přirozená smrt a není třeba pitva, tak nebude...... Koukám, že nový Megane by mohl být >:-[] >:D
Částečně souhlas. Golf Variant mi nesedí kvůli masivnímu C-sloupku. Nejkrásnější jednoznačně Leon ST.
Na tom, že ve třídě je spousta hezkých kombíků souhlas. Mě sedí třeba i odcházející generace Mégane Grandtour. i30 i Ceed jsou opravdu vkusné, P308 hezký (až na tu kaňku prodlouženého profilu...) nová Astra kombi povedená, nový Mégane Grandtour taky... Vlastně jediné ošklivé káče mi přijde snad jen Focus, ale i u toho kombi leccos zachraňuje (co se vnějšku týče)...
Čistě vzhledově bych asi volil mezi Leonem ST, i30 kombi, Ceed SW a P308 kombi. Novinky jako Mégane a Astra zatím ponechávám stranou.
Golf? Ten je podle mě v rámci koncernu rozhodně nejméně zajímavý. Leonu v kombíku to velmi sluší (a řadím jej ke špičce třídy), Octavia byla v kombíku taky pěkná vždycky, ale Variant je prostě natažený Golf...i když jsem zase trochu divný v tom, že jsem snad jediný, komu se celkem líbil ten minulý.
V rámci třídy se mi překvapivě líbí tvary Aurisu TS (škoda podivného zadku), Astra tedy nic moc. Vlastně poslední kombi od Opelu, které se mi fakt líbilo, byla Vectra C před FL.
2.0TDI už má nějakou dobu 110kW, v Leonu FR je za 584t varianta 135kW / 380Nm, samozřejmě s víceprvkem. 600 je podle mě minimálně 50t nad nějakou dlouhodobě realistickou cenou.
Tak mě na tom zaujal především ten zcela flagrantní střet zájmů. Coby doktor si přece snadno můžeš "přihrávat" práci pro vedlejšák koronera. 8-s >:D;-)
Tak jak se to veme... je to konkurent 2,0 TDI 103 kW, výkonem jsou srovnatelné (sice + 7kW, ale srovnatelný točivý moment...a mám odzkoušeno, že mi 2,0 TDI v oktavii neujede) a ta výbava je docela slušná, plus zaváděcí ceny nebudou prostě nízké. Nedá se čekat, že bude Megane dlouhodobě dražší než konkurence nebo nějak vyčnívat...
Jako zezadu to ujde v kombíku, ale pořád to nemá na minulou generaci a nějak v mých preferencích je to pořád průměr třídy, v koncernu je to aktuálně pro mě nejméně pěkný kombík ve třídě a i mimo koncern jsou hezčí
přiznám barvu, už jsem přes 50 hrubého měl, ale to jsem nasekal 6 služeb včetně vánoční 24.12. a byly v tom vánoční odměny a ještě příslužba koronera :-! Takže jo, beru ty prachy, ale 1x za rok >:D
Nechci se tady dohadovat ale reálná zkušenost s 85 kW TCe v krabici, často plně zatížené, a ještě ke všemu ne zrovna klidným stylem mi velí stavět se k diskusní "užranosti" TCe s nadhledem. Přes 7 na nádrž se podívám vyloženě sporadicky a dlouhodobý průměr se drží pod 6.7 litru. Čili ani spritmonitor neberu jako svatý údaj.
Tak s leonem docela pravda, ten je fakt kus pěkného auta, ale Octavia v kombíku ne. Ano, je krásnější než otřesný liftback, ale pořád není krásná...to třeba Golf je hezčí. Ale tak 100 lidí, 100 chutí
Ten 4Control bude jen okrajková záležitost - bude k dispozici jen k vyšším motorizacím a navíc si ten mastný příplatek většina lidí raději opustí, nemluvě potenciálně poruchovým dvěma elektromotorům na zadní nápravě..
Nikdy jsem neslyšel, že by zadní sedačky u koncernových kombíků měly nějaké slabiny v posktytovaném komfortu, snad jen u prostředního místa kvůli tuhé loketní opěrce v opěradle... Rozhodně tedy nejsou ošizené třeba příliš tenkým polštářováním!
Ano, dívám se třeba na zdejší testy... a Megane s Golfem teda nevidím, údaje o rychlosti jsou hlavně u srovnávaček, v poslední době v ní nebyl ani Golf, ani Megane... ale byla tam ta auta co jsem psal a žádné jednoznačné závěry z toho pro mě neplynou, kdo se vymyká je ten Nissan.
No rád bych, ale teď řešíme nemovitosti, auto je nyní na pár let asi tabu...dokonce jsem i několikrát zvažoval prodej Meganu, ale zatím to tak daleko nedošlo :-!
Dobrej tanec ten pogo >:D . Jezdím teď celý týden Leonem 1,4TSI...nejsem žádný spořínek, ale mám celkový průměr 6,2. Něco dálnice, něco kopce, něco město.
Tak on je Kadjar proti Meganu větší a těžší, takže se to nedá moc porovnat. Myslím si, že v pružnosti bych ti stále ujel, ale samozřejmě v tahlem dlouhém bychom pro stejný výkon měli mít stejnou rychlost. ;-)
Zase se nedá popřít, že jízda s TCe je příjemnější, dneska jsem cestou z práce sledoval turbodiru a málem se do ní vlezl středně velký meteorit... >:D
Jinak dlouhodobě mám 5,2. Teď na Vánoce jsme spěchali a svou obvyklou trasu jsem jel dost na krev, ve čtyřech lidech a psem všude + 20 až 30 s velkou části dálnic a 5,6, když jsem tu trasu jel zpátky a jel s tempomatem na 116, tak 4,6.
Možná nějaké deci sem nebo deci tam, ale nejsou to pri srovnatelnych velikostech rozdíly v litrech. Zase z druhé strany to vypadá tak, že to co majitel TSI ušetří na spotřebě, to s přehledem majitel TCe nevrazi do nového motoru, který se potkal 8-s. No a zcela objektivně je TCe znatelně kultivovanejsi než TSI, z těch malých oturbencu asi nejkultivovanější vůbec.
Jojo... naštěstí se už i tady ve srovnávacích testech objevuje udávaná rychlost vs. skutečná, takže člověk těm tvým faktům nemusí věřit. Standardně je to pak součástí testů na autozeitung.de.
Ty zase prijmi fakt, že lidi s koncernovým autem jezdí o cca 10 km/hod pomaleji, protože jim o těch 10 km/hod proměřuje tacháč. A při nižší rychlosti je celkem logicky nižší spotřeba. A to nebudu řešit přesnost PP.
Ještě jsi zapomněl napsat, že ten koncernový dostatek místa na zadních sedačkách je vykoupen horšími sedadly a horším komfortem sezení. Nemůžeš mít všechno najednou a ani koncern neumí čarovat. Pokud jde o větší rozvor a dle tebe horší agilitě a poloměru otáčení, tak tam Renault s 4Controlem trochu začaroval.
Souhlasím, že Octavia v kombíku byla vždycky šik a platí to i pro III. Že by ale vypadala líp naložená, to nevím... jo, jsou kombíky, kterým to prospěje, ale Octavia to zrovna není... zapadlá zadní kola jsou její největší designový problém a "sednutí" auta tomu rozhodně nepomůže.
Vůbec s tebou nesouhlasím, pro mě je Octavia Combi III nádherné auto. Většina aut, když je víc naložená (a záď karoserie tedy klesne směrem k silnici), naopak vypadá líp. Nejvíc to ovšem platí v případě Fabie III, ta naopak prázdná vypadá dost blbě, protože má zadek výrazně výš než předek a velkou díru v zadních podbězích.... :-!
tak to uz je ina basen ... uznavam... a ten novy megane by mohol mat este viac ... kedze stale mame udaj len od predchodcu ....
octavia zrejme tie litre nahana kdesi pod podlahou .... alebo ja neviem kde... inak v praxi jej kombi zadok ozaj nevyzera na to ze pohlti takmer tolko co vacsie Ecko v kombiku ... to carovanie s litrami je u skody vzdy hodne diskutabilne.... najdeme rozne udaje
Možná je vopruz, já bych ji nechtěl ani za mák. Nic to ale nemění na tom, že je zkrátka oblíbená. A hlavně u luxusnějších vozů... Já za to fakt nemůžu.
Samozřejmě záleží na osobním vkusu a preferencích. Pro mě je Leon ST top právě v té jednoduchosti linií a perfektním výběru proporcí a sklonu zadního okna, stejně jako v obratnosti.
U Astry mi to příjde všechno špatně, hlavně je to hrozně překombinované a přeplácané, vč. těch maličkých okének na úrovni kufru a černých křídélek po straně zadního okna... Taky je to auto moc dlouhé, famózně prostorově efektivní platforma VW MQB je schopna i na rozvoru 2,64 m a délce kolem 4,5 m nabídnout dostatek místa pro zadní pasažéry a obří kufr. To Opel, Peugeot i Renault na stejnou prostorovou nabídku potřebují rozvor kolem 2,7 m a délku kolem 4,7 m, což u těch aut hodně omezuje jejich obratnost (velký poloměr otáčení, horší schopnost vejít se při podélném parkování) i jízdní agilitu, nemluvě o zbytečném nárůstu hmotnosti. :-!
Ano, u 308 SW to s natažením rozvoru dost přehnali, auto vypadá jako jezevčík (byť pohledný). Co je ale nejhorší, tak místa pro nohy zadních cestujících má stejně velice málo (asi jen o 3 cm více než prostorově katastrofální hatchback), protože sedadlo neposunuli dostatečně dozadu a všechny získané centimetry vrhli do kufru. Toto se opravdu nepovedlo :'-(
Sorry, ale nevím, kterému autu říkáš "tlustá Berta"? >:D To by mě v nižší střední pasovalo jen na odcházející generaci Astry Caravan, ostatní auta v tomto segmentu nemají nějaký velký problém s hmotností...
V podstatě se da řict , že Renault nabizi okrajovějši motorozaci navic pouze ve spojeni s automatem. Misto toho aby měli v nabidce cenově dostupnějši dynamičtějši motorozace , ktere u konkurence nejsou prodejně rozhodně okrajovou zaležitosti.
Po skúsenostiach s tmavomodrou, skoro až čiernou už nechcem tmavé auto.
1. viac viditeľné nečistoty
2. blbečkovia, ktorí neodolajú a auto, ktoré raz za čas parkuje mimo garáže musia obehnúť kľúčom.
3. prehrievanie v lete, ale to už mi v súčasnosti až tak nevadí.
Samozrejme netvrdím, že by čierna nevyzerala elegantne, no z môjho pohľadu nepraktická farba.
Bez tej chrómovej lišty by to bolo možno ešte horšie, lebo by tam zasvietilo ako línie zadného skla nenadväzujú na bočné zadné...
No nič, nie je to zas nič tragické, počkám si na živé dojmy.
Vždyť vůbec nečteš co ti sděluje! Napsal snad, že motory Renaultu se dlouho zajíždí... Takže podmínky sice stejné jsou, ale vlastnosti motorů ne. Renault potřebuje zajet, myslím že stejně to platí o korejských CRDi, kdy taky spotřeba výrazněji klesá až časem.
Naopak koncern se nijak nezajíždí, tam obvykle není výrazný rozdíl i po zajetí.
Když jsem na spritmonitoru odfiltroval auta s nájezdem po 15 tkm, tak to ze 7,7 poskočilo na 8,0 :-)
Věřím, že po zajetí spotřeba klesla, to je normální a je možné, že u motorů Renault trvá zajetí motoru než u konkurence. Ale žádný úsporný zázrak se prostě nekoná.
Hlavně nevím, proč kladné body sbírá ten, kdo vyrábí 10 mizerných motorů namísto někoho, kdo nabídne 4 bezproblémové kvalitní motorizace... No, ale tak už to chodí, protože když jich máš 10, tak si přeci MŮŽEŠ vybrat...
Renault si u Méganu s verzí kombi rozhodně poradil nesrovnatelně lépe, než Opel u nové Astry - tam je ten zadek opravdová designová tragédie.
U nového Méganu kombi je ovšem ještě jedna podstatná věc - díky výrazně prodlouženému rozvoru (který je jasně vidět na délce zadních bočních dveří) v kombíku budou moct i vzadu pohodlně cestovat dospělí pasažéři a to je zejména v českých poměrech nesmírně důležité!
P.S. Za designový vrchol mezi kombíky ale stejně i nadále považuji Seat Leon ST a Škodu Octavia Combi. To je pro mě opravdu top designová kombíková liga! Moc jsem taky zvědavý, jak si s kombíkovou verzí poradí Fiat u Tipa, možná se to dozvíme již v Ženevě...
presne tak... casom na to pride aj zbytok sveta co japonci vedia uz davno
ak ma auto idealnu motorizaciu tak na co mu dalsich 10? ... japonci ponukaju zvacsa idealne posadene motorizacie a vo vysledku su vdaka tomu aj ovela spolahlivejsi
"Černý lak karoserie to vždycky spraví.." Tak tomu říkám rada jak noha - vždyť spousta lidí by si černé auto nikdy nekoupila a v případě kombíku (vzhled pohřebáku) to platí dvojnásob! >:D:no:
Subaru levorg má taky jen jeden benzínovej motor a všude se vychvaluje do nebes, nikomu to nevadí a když příjde Renault s podobným motorem tak je zatracován. Jo kde je ta spravedlnost. Za 2 roky bude to samé dělat VW a neštěkne ani pes.
A o tom je tá relativita. Ak si pako, tak bude pre teba žravý každý motor. Kolko turbomotorov od Renaultu si už zabehol, že presne vieš aký je? Alebo kupuješ nové fáro každý rok, že spotreba nad túto hranicu už nie je zaujímavá? Nie je pravda, že všetky motory sa zabiehajú rovnako, mnohé majú zo začiatku tvrdší chod, ale nie ovela vyššiu spotrebu. Ovšem ty si tu známy športovec s kladivom namiesto nohy, tak to verím, že takéto nuancy rozoznávať nemôžeš.
Tvoja argumentácia ("doporučuji koukat na Spritmonitoru na kousky s nájezdem nad dvacet") je trochu tendenčná. Skoro všetky motory si po pár tisíc km sadnú a klesne im spotreba. Podmienky sú porovnateľné, aj iné autá na spritmonitore majú spotrebu uvádzanú od 1500 km, tak prečo práve Meganu pozerať spotrebu od 20000 km?
Prijmi ako objektívny fakt, že Megane s motorom 1,2TCe je pomerne žravý (priemer na tom spritmonitore je 7,68l). To, že Ty jazdíš za povedzme 6,5 je OK, na SM je aj borec s priemerkou 5,91, ale je tam aj spotreba cez 9. O tom je ten priemer, že to vyrovná tieto extrémy.
A priemer 7,68 l na malý benzín je proste veľa. Golf 1,2TSI (77 kW) má priemer 6,33l, 1,4TSI 90 kW má priemer 6,57l a 110 kW má 7,16l. Dokonca i Focus s 1,5/1,6EB 110 kW jazdí za menej (7,65l). Čiže áno, 1,2TCe je objektívne užraný motor, či sa Ti to páči, alebo nie.
Já bych si počkal, kolik bude stát 1.6TCe v GT... pokud to bude za nějaké realistické peníze, tak problém nevidím, s bonusem 4C k tomu. Ale taky se trošku bojím, že to Renault v duchu posledních modelů nacení ambiciozně a zejména pro ty, co vyloženě netouží po automatu, to bude už mimo budget.
Já vím že to je akože pokračování, ale prostě mi přijde, že se to tam všechno bije... je tam hodně "sloupků", každý jinak vysoký, každý jinak skloněný...
1.2 v reálu po zajetí nežere. Viz. můj příspěvek výše Tycoonovi. Realita je skutečně úplně jiná, než co se prezentuje ve většině našich motoristických médií...
Ps.: Jen poznámka, na kterou jsem v onom příspěvku zapomněl. PP o spotřebě nekecá, několikrát ověřeno.
Mám 1.2 TCe 130 s manuálem. Najeto 16tkm. Na tomto motoru (a fámách o vysoké spotřebě) je vidět "kvalitní" práce nejen českých motoristických novinářů, ale i dovozce.
Mimochodem, všimni si jak obrovský rozptyl spotřeby je v jednotlivých testech.Celé je to prosté-motor se dlouho zajíždí, stejně jako turbo tříválec od Fordu-viz. zdejší dlouhodobý test.
Takže jaká je realita?
Prvních 5tkm to žere (ze začátku klidně přes 8) a nejede to. Už od začátku je ale motor neuvěřitelně kultivovaný. V našem motoru poprvé bouchly saze v 9tkm, předtím pomalu se zlepšující dynamika a klesající spotřeba, najednou skok. Spotřeba lehce nad 7 (většinou město a dálnice). Auto najednou jelo... No a podruhé dva "skoky" ve 14 a 15.5 tkm. Výsledek? JEDE. Turbo nádherně odfukuje. Nežere. Praha-Mnichov-Praha při reálných 130ti 6,7 l. Na zimácích. Cestou tam protivítr, za 7,0, takže zpátky to bylo pod 6,5. A to to bylo před skokem v 15,5tkm. Jo poznámka, je to v Meganu kombiminulé generace, takže hmotností a aerodynamikou srovnatelné.
Takže doporučuji koukat na Sprintmonitoru na kousky s nájezdem nad dvacet. Jenže těch už moc není, majitele to obvykle přestane bavit.
Ps.: Pro Ronaulta - tak jsem opět jel 1.6 Dci, tentokrát v Kadjaru (loni v dubnu v "našem" Grandtouru). A jak jsem byl loni, po přesednutí z mé 1.6 atmo z dynamiky nadšený, teď, po přesednutí z TCe to moc nejelo. Ne, ten motor je pořád super, ale to srovnání s TCe 130 by mě zajímalo o to víc. Fakt nevím kdo by v dynamice vyhrál, ale spíš bych vsadil na benzín. V kultivovanosti je to jasné. Ve spotřebě taky, ale řekl bych že to bude do litru...
to bude nejaky dalsi bodkovany ;-) .. ale ja to nie som ... naozaj ...
jednak nezvyknem pisat znacky velkymi pismenami... obcas sice ano... ale malokedy... a jednak zvyknem pisat viac ako jednu dve vety .... povacsinou ;-)
a uprimne priznavam... alfy uz dnes moc nemusim ...
Je to tak. Už delši dobu je motorova nabidka napřič všemi třidami u Renaultu bidna. Je tu jakž takž rozumny zaklad a pak už vlastně nic. Zakaznik ma prakticky nulovou možnost vyběru.
ma to podobne ako clio akesi masivne boky a uzke zadne sklo ... no ale snad tych 500L uz megane da.... ( len pre porovnanie jeho francuzsky kolega P308SW ma dokonca az 610L )
viem ze tu nepojde o maximalny objem... megane bude skor stylovejsi kombik...
Objem je to poslední. Zvláště když ti nejlepší uvádějí vč. prostoru pro rezervu nebo mají objem nahnaný jen výškou roletky... Podstatná je délka a šířka ložné plochy a výška podlahy zavazadelníku a výška prahu.
ja sa priznam ze mne sa ten cierny C stlpik paci.... a nejak nevidim v tom problem ak by bol aj v inych beznych meganoch nielen pri verzii GT ... naopak.. kombi zadok dostava iny rozmer vdaka tymto ciernym stlpikom... k tomu pekne vynikne ta chromova linka... je to cele moc odlahcene dynamicke... :yes:
vyzera moc pekne suhlasim ... aj tie sirocizne zadne svetla mi tak nejak viac pasuju k tomuto kombiku ako na hatch.... podla mna to vizualne zvladli moc sikovne... otazne je ci ten cierny stlpik bude len pre GT model alebo aj pre bezne megany ale podla mna nicomu nevadi... a vizualne zadne partie nadlahcuje a prevzdusnuje..... aj i20 to ma tak... aj mazda CX3 tusim... dnes je to uz taky trend .... a zvlast povedzme u kombikov to ma ozaj vizualne citelny efekt na "odlahcenie" zadku..... som zvedavy na samotny objem kufra... megane tu podla mna predsa len trosku zaostaval za konkurenciou v triede.... viem ze mu nejde o maximalisticky objem ... ale napriek tomu je akakolvek konkurencia v tejto triede uz jasne nad objemom 500 litrov...
Bál jsem se vysoké boční linie, moje obavy z úvodní maskované fotky se nepotvrdily. Předpokládám, že v běžných verzích černý sloupek nebude, bez něj to působí docela dobře. Teď už zbývají jen takové "detaily" jako vnitřní prostor.
Měl jsem na mysli právě ten "nový". Kupříkladu Megane 1.2 TCe 97 kW má na spritmonitoru průměr 7,7 litru. Octavia 1.4 TSI 103 kW má 6,7 litru. Ten motor se Renaultu prostě nepovedl.
Naopak 1.6 TCe je dost vychvalován, že jede líp a žere míň než 1.2 TCe.
Předchozí generace patřila mezi to nejhezčí, co šlo mezi kombíky nižší střední pořídit. Ani zub času se na modelu nepodepisoval nijak zásadně. Což měla společné s předchozí generací kombíku, kterou považuji za naprostý vrchol designérského řemesla.
Aktuální generace nastupuje opět ve výtečně střiženém šatu. Některé prvky sice hrají možná až příliš na notu okamžitého zalíbení, ale jako celek tu je opět velmi vydařené dílo, které nezklamalo a opět je podle pro Mégane již tradičně mnohem hezčí než hatchback...
Proporce zcela v pořádku, boční profil, zadní partie... Vše opravdu hraje. Zabarvený C-sloupek jsem nemusel na Jaguaru, nemusel jsem ho ani na i20 a i na Méganu mi přijde jako spíše zbytečný, ale liniím nijak neubližuje a myslím, že bude pouze pro GT-line.
Motorová nabídka je zcela v pořádku pohledem běžné většiny zájemců a na poli nejprodávanějších motorizací nabízí Renault opravdu motorářskou špičku...
Áno, svetlá vyzerajú dobre. Pekne ich natiahli do strán. Uvidíme ako bude vyzerať klasická verzia, zatiaľ ma teda viac očarila minulá generácia. Tá bola zo všetkých karosárskych verzií pre mňa najkrajšia.
Nový 1.2 TCe těžko, ten se spotřebou nemá problém. Stará verze v minulém Cliu, což byl jen oturbeny motor Nissanu spotřebu vyšší opravdu měl, ale ten se už tak 3 roky neprodává
Tak nějak, nebýt tam ten C sloupek v černé, tak by se mi to hodně líbilo... Ta zadní světla ale vypadají dobře, stejně jako na Talismanu, který jsem už na živo viděl a nemám až na tu chromovanou cetku na blatniku výhrad. Trochu mi ta světla připomínají návrat na počátek 90.let, kdy se Renaultu dařilo- R19 facelift, Safrane, Laguna I...
1,2 žere, na 1,6 atmo v kombi už není doba, 1,6 tci bude drahý = tady nic
Naftu až poladí tak, že emise překročí jen o 100 % a ne o 2000% jako teď, tak může být naftové peklo. Co teď?
Tak to je akože pokračovanie zadného okna. Tie dve okienka po sebe mi až tak nevadia, mala ich aj minulá generácia. Lišta by asi lepšie vynikla ak by C stĺpik bol vo farbe karosérie.
Mně se zase nelíbí hagusy, kór když Renault tvrdí, že to je fotka "sportovní" verze GT. A příď auta vypadá zbytečně vysoká, chtělo by to opticky zeštíhlit nárazník.
1.2 TCe bývá dost kritizován za poměr dynamika/spotřeba. 1.6 TCe bývá naopak chválen, ale je jen ve "sportovní" verzi GT, která bude cenově vysoko. Chybí nějaký rozumný střed nabídky.
Nepáči sa mi táto móda čiernych C stĺpikov. Nevyzerá to dobre na Jaguari XJ a ani na Toyote Yaris. Možno ešte na Astre ako tak...
Asi to má trochu zoštíhľovať veľký kufor, ale príde mi to zbytočné.
Z fotek nového Meganu jsem byl trochu rozčarovaný. Nevěděl jsem,co si myslet...líbí,nelíbí...a pak jsem ho viděl naživo v bílé metalíze a byl jsem nadšený. Tohle se mi líbí už i na fotkách.
Hele, jsou to fakticky shodné motorizace jako u Talismanu, ale o třídu níž... u Talismanu bych souhlasil, ale pro kompakt je to plně vyhovující, navíc RS zřejmě přijde později s nějakou 1.8 nebo 2.0.
No, první dojem z titulní fotky - nic moc, ten zadek působí nějak nastavovaně, to řešení bočního prosklení se stříbrnou linkou uprostřed na mě působí zvláštně, překombinovaně. Napojení zadního skla na boční prosklení proč ne, ale tady je to už moc úzká nudle.
Ale možná tomu jen nesvědčí ten zadoboční lehce širokoúhlý pohled... a možná tam u běžné verze ta stříbrná nebude.