Nejde o koně, spíš o velikost, nevím jaké má levante rozměry, ale měl jsem za to, že je to spíš konkurence pro caymana než macana, f-pace naopak spíše pro macana.
Co se V8 týká, možná bude i f-pace R, uvidíme.
Dotaz redakci: Drive publikovane zpravy zminovaly i zazehovy osmivalec. Nemate k tomu vice informaci? Na jednom z konkurencnich webu jsem cetl, ze by to mela byt atmosfera. Nevite?
jsem zvědav, naživo jsem ještě F neviděl, tak se nechám překvapit, ale z fotek se mi zdá takové "praktické" nebo minimálně praktičtější než Levante ;-):yes:
Garantuju ti, že naživo Jag překvapí silně skloněným zadním oknem a celkovými tvary spíš k F-Type než běžný produkci. Na Levante jsem zvědavý, určitě zvedne značce prodeje, ale v tomhle teoretickým souboji by byl vítězem indián. ;-)
V případě SUV/SAV od prémiových značek jsou si konkurenty všichni :-). Nějakých 20 koní sem nebo 30 koní tam taky nehraje žádnou roli, je to vše o preferencích k té či oné značce. Ač zrovna fandou jaguaru nejsem, musím uznat, že linie f-pace jsou ..ehm.. dizajnérsky o něco hladší.
Levante má dostat ještě oturbenou V8, infotainment levante není naštěstí shodný s tím v ghibli/quattroporte..
bude důležitý model pro další rozvoj, podle plánů se "musí" prodávat, tak vše doladit do poslední detailu, možná i přidat ještě nějakou motorovou variantu ... držím palce ;-):yes:
tak uvidíme podle barev - ta bílá tomu evidentně nepřidává. já bych mu šanci dal, snad mu jiné barvy pomůžou - přece jen to není takové to klasické SUV ve stylu krabice (myšleno praktické tvary) jako F-pace nebo X3, ale spíše takové to moderní lifestyleSUV ;-):yes:
Pro mě trochu zklamání, ale řekl bych, že dost dělají samotné fotky. Naživo to bude , předpokládám, o dost lepší. Ale ten zadek je i tak dost bez nápadu, což nakonec platí i pro Ghibli.
Po prvých oficiálnych fotkách sklamaný ale ked som videl dalšie fotky na ich stránke v šedej tak som zmenil názor a je to bomba, hlavne žraločí predok toho auta je skvelý. Biela sa mu nehodí.
Oni to asi třídně konkurenti nebudou, ale i když to pominu, pak ani tak to není pro fpace předem ztracený podnik, 340/380 koní proti 350/430 koním v benzinu, v naftě, která bude prodejům jistě dominovat, pak jag 300 koní oproti mase 270 koním. Aby nakonec nebyl f-pace pro levante příliš velkým soustem. ;-)
je Levante designově zklamání, ano markanty maserati jsou evidentní, ale nějak mi ten design neladí, je to taková hrouda s trojzubcem na relat. malých kolečkách, když to srovnám s tím, co předvedl jaguar s f-pacem, pak pokus mase o suv je prostě nezdar. Vnitřek, hm, karbon s červenou je možná sportovní, ale celkové vyznění zásadně ovlivňuje odstín použité červené, tohle je, alespoň z fotek, docela zoufalství, prostě za sebe nemůžu dát Levante než :no:
Protože z fotogalerie se mi líbí jen interier. Jinak silueta Porche Macan s přídí podobnou kříženci Range roveru Evogue a Mondea, a zádí zřejmě z nissanu Quashqai (nebo že by z nějakého SUV korejsko české automobilky?) mně tedy nenadchly. Doufám, že opravdu jde o stejný případ jako před asi tak deseti lety Quatroporte, původní verze nebyla pro plakát nic moc, ale na živo byla kouzelná. A navíc v té době bylo slovo Diesel ve slovníku Maseratti považováno za sprosté...
...kde jsem ta přední světla už viděl... Ha, u nového mustangu jsou takřka stejná, jen 3 proužků >:D Ale jinak velmi pěkné auto... I přesto je ale F-PACE hezčí... :-)