Jedná z výhod mého věku je i v tom že mě nemusí trápit kdo si co dělá z mého humoru, navíc po celý můj život se uráželi pouze lidé kteří se berou moc vážně. Víru ti neberu přesto že jsem ateista i bibli jsem četl ovšem citovat z ní nemíním.
Tak tym, ze si tu zverejnil svoj vek ( pokial je teda pravdivy ), si ma zase len negativne prekvapil. Nic, rob si co chces, zi si zivot ako chces, len dufam, ze tvoj zaujimavy styl humoru, ktory si nijako nedal najavo, nebude tvojmu okoliu moc na obtiaz... :-!
...a s tym nafukancom... >:D - zaujimave, zatial som vo svojom zivote nepostrehol ani naznak, ze by ma niekto za takeho povazoval. Ale tu su vzdy najpovolanejsi "sudcovia".
Takze len maly odkaz od Pána - nesúdte, aby ste neboli odsúdení... ;-)
Za dva měsíce je mi osmačtyřicet a o tom co píšeš si myslím své. Já si tady na rozdíl od tebe na nic nestěžují, dělám už léta na sebe a nafoukanci co mají pocit že jsou super důležití tím že někomu dávají práci se naštěstí nemusím zabývat. Takže si veselé hlaď své ego a pokus se chápat legraci i když nebude podána polopatě za pomocí smajlíků. A nebo se na to vybodni, ono většinou strašně důležití lidé nesnesou když si z nich někdo legraci dělá.
Asi viem co chces povedat, ale zacal si dost blbo - nijako si nedal najavo, ze narazka na mna je tvoj styl humoru - na to sa zvyknu pouzivat tie emotikony, keby si nevedel... :-!
To ste vy - mladi - furt si na nieco stazujete, a nedokazete byt vdacni za robotu, ktoru ked porovnas s robotou pri lopate za najroznejsieho pocasia a za pravdepodobne nizsiu mzdu, mali by ste byt vdacni !
Nic, nema to zmysel. Mozno casom pochopis, ked dozrejes.... :-!
No nic je to furt dokola. zkus si ještě jednou přečíst co jsi napsal a na co já reagoval jako poprví reakci, možná ti to dojde možná ne. A hlavně se moc nerozčiluj ať tě neskosí infarkt co by dělalo to množství lidí jejichž "osoh" závisí na tobě.
Ono, keby si ty vedel, kde je hranica humoru a nejako to dal najavo, bola by s tebou uplne ina debata. Moj o cosi starsi znamy, mi kedysi davno, pri mojich vecnych zhonoch v mojom biznise povedal taku peknu vetu: Myslis si, ze si nenahraditelny ? Pozri sa na cintoriny - tam je tych nenahraditelnych plno... :-!
Odvtedy to berem trosku inac, a zivot si viac uzivam, to ale nemeni nic na zodpovednosti, ktoru v mojom zivote mam, lebo casto od nej zavisi osoh mnohych ludi.
Holden... - keby nemal narodnostne narazky, tak po nom ani pes nestekne, takze akykolvek tvoj nazor, ten jeho ospravedlnujuci, ma uraza rovnako. Potom sa necuduj mojej kritike a utahovania si. Srandu dokazem prijmat aj ja, ale vsetkeho s mierou.
A ty sa daj hore a neporovnavaj sa s nim, pokial mas uroven, aku tu naznacujes... ;-)
Ano výhoda to je, já nejsem zaměstnancem už hodně let. Jenom se tady nemusíš předvádět jaký jsi borec a že kdyby si dělal to či ono že by jsi tady mohl holdenovi či komukoliv sehnat nějakou podřadnou práci. A když jsem na to v legraci zareagoval tak se tady předvádíš jak jsi velký boss. Vás komiku co se berete moc vážně je tady víc. No možná s postupujícím věkem přijdete na to že zas tak důležití za jaké se sami považujete zase nejste a třeba nad sebou získáte nadhled.
To je ta vyhoda - nebyt zamestnancom. ;-)
Ale to tebe vysvetlovat neidem, je to hadzanie hrachu na stenu.
Rob si co chces, mne si ukradnuty, akurat neviem, akym pravom sa tu chces starat do casu, ktory ja venujem mojmu konicku - automobilizmu ? 8-s
Na tom, za koho tu ty koho povazujes, nikoho buducnost nestoji, takze dalej si akurat tak mozes stazovat, ze ty tolko casu nemas. Pritom je zaujimave, ze na to poukazujes zrovna cez víkend... :*) >:-[]
To tady každý. Vy jste tu jeden podnikatel vedle druhého. Akorát podle počtu příspěvků a času stráveného tady bych většinu z vás považoval za nezaměstnané co nemají co robit. Ty slovenský vejtaho.
Tí, co su platci DPH si uplatnuju narok vratenia DPH z ceny auta a nakladov s nim spojenych, pocas casu, kedy ho maju vo firme. V pripade kupnej ceny auta je to vo forme odpisov, ktore sa ale rozkladaju na viac rokov ( neviem kolko je to presne u vas ), v pripade servisu je to v tom danom zdanovacom obdobi ( nesledujem ako je to u vas, u nas su mesacni a stvrtrocni platcovia DPH podla obratu ).
Takze DPH z ceny auta sa platcovi "vrati" v priebehu par rokov, DPH z udrzby a prevadzky sa im "vracia" pomerne aktualne.
No sorry. Já tu v ČR nežil, tak se zatím snažím všem těm kličkám porozumět. Takže vozy, které jsou v tabulce uvedeny jako firemní jsou všechny vozy koupené na IČO, kde plátci DPH jsou osvobozeni od platby DPH a ti další, kteří nejsou plátci DPH, si náklady na pořízení a provoz vozu mohou dát do nákladů. No ale jak je to dál s těmi, co jsou plátci DPH? Náklady na nákup a na provoz jdou pak ještě do nákladů? Logicky by měly.
Proboha, jak ti to mám napsat ještě víc polopaticky?
Mezi soukromými podnikateli/fyzickými osobami je i spousta neplátců DPH (nemají takovou výši obratu, aby jej platit museli), kteří si ani z případného firemního nákupu vozu nemohou DPH odečíst, takže tyto nákupy od DPH naopak osvobozeny nejsou! a přesto se i v těchto případech jedná o nákup na IČO/firmu s možnost dát si nákup auta do nákladů/účetnictví...
Proto počet nákupů na firmu/IČO není roven nákupům s odpočtem DPH.
Někdy je to tu docela fuška! ;-)
" Škoda, že aktuálne už nerobím v stavebníctve a nemám ani ja, ani žiaden známy žiadnu zákazku u vás..."
- problémy s chápaním písaného textu ? ;-)
Ale neboj, keď zase niečo bude, napíš SZ a ak budeš bez roboty a tvoja kvalifikácia nám bude vyhovovať, tak možno nejaký groš zarobíš. ;-)
Ale dopredu upozorňujem: počas práce ani 1 pivo ! Po - to už je tvoja vec... :-!
Uzavřel si to mylně. Jestli je soukromý podnikatel (OSSVČ) plátce/neplátce DPH na to nemá vliv. Podstatný je nákup na IČO a možnost dát si nákup auta do nákladů/účetnictví...
Tak aby jsme to uzavřeli. Soukromé prodeje jsou ty, kde stát získal z prodeje DPH a nemusel ho vracet. A těch je cca 25%. 75% prodaných vozů by mělo být pak využito pouze pro aktivitu spojenou s provozováním podnikatelské a obchodní činnosti. ;-)
Pán je zřejmé znalec. Když Škoda není low cost, proč má nižší kvalitu materiálu interiéru než Passat a nebo proč nemá shodnou nabídku motorizací nebo možnost stejných vybavových prvků?
Víceméně. Technicky bylo DPH odvedeno prodejcem vždy, ale někteří kupující si mohou nárokovat jeho vrácení.
Pak myslím že pořád může být osoba s IČ, ale neplátce DPH, který zřejmě bude v té "firemní" škatulce, protože rozhodující je to IČ a ne jestli je plátce nebo není.
Tak jiné značky a hlavně francouzské jsem sem radši netahal . Andy zavání silně škoda propagandou :-) nemusel by to vydychat. Mně Golf nijak nevadí a třeba výplně dveří a podobně jsou fakt dobře udělané. S tím ostatním souhlas ale řekl bych že golf se moc nezmění a bude držet laťku :-)
Jsem zvědavý na facelift Golfu... mně se třeba interiér moc nelíbí. Opravdu hezký dekor je až v GTI, piano i stříbřenka v tom množství pro mě nejsou žádná výhra. Megane teď docela přitvrdil, tak uvidíme co VW na to.
Promiň.... Ale sedels někdy v nové modelové řadě Škodovek (oktavka , fabie , superb třetích generací) a pak v adekvatnich (posledních) modelech od vw? To co si napsal je nebetycna blbost., nebo se jdi podívat.. A to nemluvím jen interiéru ale i komfortu a odhlucneni... Souhlasím ze v době druhých generací těchto modelů (o2) byly vw blíže než kdy předtím, ale i potom....jediné v čem vw konkurují a můžou v některých konfiguracích přebit je exterier.
Passata z trunu nic nesesadi, ale z poslednich verzi vim ze je dost lidi, kteri daji Superbu prednost kvuli designu. Vcetne tech, co to plati ze sve kapsy. V Evrope ma samozrejme Skoda na VW co dohanet a je to neporovnatelne, ale s tim jak kazda dalsi generace jakehokoli modelu Skodovky je cim dal vic a vic konkurenceschopna.. se najde cim dal vic lidi, kteri jdou po Skodovce cilene. Myslim, ze Skoda hodne poroste uz i proto, ze zatimco u nas je na kazdem rohu, v ostatnich zemi to plati u VW a navic jelikoz designem Skodovka vali na vsech frontach, pro hodne lidi to muze byt vyjiti z nudy a stereotypu. Kecy o lowcostu apod.. prestaly platit nekdy u uvedeni O 2/S 2/ Yeti.. Od te doby se jedna o srovnatelna auta s VW jen s vetsim ohledem na prakticnost a uzitnou hodnotu. Lowcostem koncernu, (kdyz uz, ale ani tam to uplne neplati) je Seat ktery perli vlastne jen Cuprou ktera urcite kanibalizuje nejen Golf GTI ale nemyslim ze zrovna z male casti, i R. Seat se z tech sragor jako celek nejak ne a ne vyhrabat.
Ve firmě kde jsem pracoval byl (a dodnes je) na výběr Octavka kombi a Golf variant. A stejně si 90 % lidí bralo octavku.
Management měl Passat a Superb, a tam už dominance škodovky byla menší (přece jen je pro spoustu managerů přidělení passata životní a profesní vrchol - něco jako když tě vybere NASA na let do vesmíru...)
ano, aj ja to tvrdim.
ale mne by to bolo zbytocne velke auto a prave preto som chcel nieco mensie a pritom pohodlne a dobre postavene auto - nove C mi ponuklo vsetko, co potrebujeme dvaja s partnerkou.
vylozene klenot asi ne.. ale v realu to osklive auto neni. spis se da rict ze ponekud nezajimave. jinak se jedna podle vseho ve vsech ohledech o nejlepsi SUV dneska.
reexporty se Skodovky netykaji, ne nijak zasadne. Jinak bych rad upozornil.. Ze pokud nekdo v lednu prodal jedno auto a v unoru dve.. prodeje sly masivne nahoru o 100% :-) Jen tim chci rict.. ze neco jineho je narust o 20% u Skody.. a treba 40 u znacky, ktera tech aut prodava nekolikrat mene. Vahu ma jen rust v % oproti rustu celeho trhu.. ale ne z mesice na mesic.. s tim zamicha ledaco..
myslim, ze je to vec vkusu.... mne je nové C uplne v pohode a tebou vychvalované Q7 nie je nejaky uznavany dizajnovy klenot ( aj ked uznavam jeho iné schopnosti ) :-!
Souhlasím s tím, že to Médea dělá pro korejce. Jen si myslím, že s čísly nemanipuluje a dá se jim věřit. Myslím si, že firmě jako je Médea, by to za to nestálo.
ty to stale vubec nechapes.. spousta tech firemnich aut.. je vybrana a koupena za penize tech, co v tom budou jezdit. proste pokud mas moznost.. kupujes na ICO. stejne tak leadingove spolecnosti porizuji ta auta.. o ktera je zajem a nekdo si je vybral a objednal.. operativni leasing.. znovu.. cim lepsi a drazsi auto.. tim mene prodeju pripadne na soukromniky. diky vice faktorum. podivej se na tu premii jeste jednou. pokud nekdo ma vetsi procento soukromych prodeju.. zamysli se co ty znacky a jejich modely maji spolecneho.. Dacia, Kia, Hyundai atd.. jsou to vsechno levna auta.
Chudáčik náš >:D
No tak keď ťa taká práca nebaví / nenapĺňa / je proti tvojmu náboženskému presvedčeniu, tak môžeš skúsiť niečo iné. Škoda, že aktuálne už nerobím v stavebníctve a nemám ani ja, ani žiaden známy žiadnu zákazku u vás. :-(
Nejaké to zametanie ciest a čistenie áut pred výjazdom zo stavby ťa mohlo viac naplniť... :'-(
vis vosle jakej je rozdil mezi tim si za svoje vydelany penize koupit svoje auto a tim ze prijdes do prace hodej ti na stul klice, pakl letaku a reknou mazej prodavat?
audi ma siroku ponuku... siroky zaber.. kopec novych modelov..... zasluzi si to :yes:
naopak existenciu aut ako BMW 3GT, 5GT, X4 alebo CLA ci GLA asi nepochopim nikdy ... rovnako ako ten knedlovy kabelkovy dizajn novych mercedesov... pred hodinou som videl bordovu mazdu 6 vedla tmaveho Cecka... ak je Cecko nemecka premiovka tak mazda 6 je potom japonsky rolls-royce.... asi tolko k tej pocmulanej bezpohlavnej vizazi Cecka ...
z nemeckej premie dnes uz jasne vedie audi ( Q7 je paradna... uznavam vsetkymi desiatimi ... moj favorit je A3 sedan ) ... a uplne zasluzene :yes: audi :yes:
VW má rozdělenou modelovou nabídku, modely, které moc netáhnou - Polo, Golf, Sharan a pak modely, na které se velmi dlouho čeká - Passat, Sportsvan, Multivan. Tiguan na skutečné rozběhnutí prodejů teprve čeká. Z toho se dají dělat jakékoliv závěry, jen ne vliv Dieselgate na prodeje.
jinymi slovy prave ta skupina lidi, kteri maji casto vyssi prijmy. urcite z vetsi casti nez zamestnanci. drazsi auto - muj odhad 500+ tis si proste zamestnanec nekoupi, nema za co. A kdyz, tak nepujde o nove auto ale treba predvadecku nebo rok dva stare. navic zrovna skodovka pokud vim ma i program operativniho leasingu pro soukrome osoby, leasingy atd.. to vsechno jsou take registrace na ICO.. ale bohuzel nesmis mit v hlave na.. kameni.. abys to pochopil :-)
Nezapomínej, že celé téma reexportů popularizoval pan Vošický poté, co po mnoha letech od Fordu (tj. premianta reexportů, z pozice GŘ v ČR) přešel (přes Peugeot) k Hyundai. Že se tím tématem následně začala MR zabývat podle mě není náhoda, ale zadání, jehož cílem bylo poukázat na fakt, že v ČR je Hyundai #2 - a možná fakt jo, ale motiv vidím tady.
Ten článek je tady:
[odkaz]
Kdysi kolem toho bylo hodně diskusí, ale velká spousta toho byla typu "jedna paní povídala"... já prostě říkám, že bych na ta čísla měsíční plat nevsadil, ale protože nic lepšího k dispozici není, tak je s rezervou akceptuju.
Zeptej se kohokoliv kdo v PR oboru někdy pracoval jak to chodí :-)
Konkrétně jsem se bavil s člověkem co pro tuhle agenturu pracuje a když jsem se ho zeptal na Hyundai, tak se jen začal smát. Pár věcí mi následně řekl a jen mi to doplnilo/utvrdilo můj názor na tu firmu (její české zastoupení)...
víc to tady rozmazávat asi nemá smysl, jenom jsem chtěl říct, že věřit PR agentuře práci, která byla zadána jejím klientem je asi jako vnímat kvalitu džusu na základě jeho obalu, nikoliv reálného složení
Na autoforum.cz (myslím) byl před nějakou dobou poměrně podrobný rozbor toho, proč by se měly brát s rezervou, můžeš si to přečíst... a jinak mám pocit, že se na ty statistiky trošku zapomnělo.
Hlavní důvod - není žádná obecná definice toho, co je reexport. Tuhle statistiku sestavuje PR agentura Hyundai Motor Czech, takže je možné, že nastavila parametry na míru.
Ale takhle, věřím tomu, že ten objem reexportů co v těch statistikách je tak se skutečně děje (a možná i větší) a jelikož to jsou běžně desítky procent tak se nad tím nedá mávnout rukou. Spíš si nejsem jistý, že konkrétně Hyundai nemá nějakou cestičku okolo.
jakejkoliv vosel bude psat o rustu, ale jenom vosel jako ty nevi, ze mezi "soukromniky" nejsou zivnostnici nebo treba s.r.o. soukromych ambulantnich lekaru.
Tiguan představil nástupce, Polo je pomalu nejstarší model ve třídě, Golf už má taky své roky a čeká facelift. Passat se myslím prodává dobře, ale ten to samozřejmě nevytrhne, prodejní čísla je nutné dělat v nižších třídách.
Když pominu fakt, že u Škody nemůže jít technicky o reexport - pravděpodobně budou mít nižší podíl reexportoví premianti (SEAT, Ford) a vyšší ti ostatní.
Statistiky jsou na stránkách Medey, osobně jim ale úplně nevěřím.
Uz to tu bylo, doma bych to pohledal, byl to rozhovor kde predstavitel Skodovy komentoval prodeje jednotlivych modelu, Octavia byla drtive firemni klientela (80-90 procent), Fabia byla nejak 40 pro firmy zbytek fyzicke osoby. Superb bude podobne pro firmy, Citygo bych predikoval pro fyzicke osoby.
:-)
Na konkurenčnom webe uz maju aj cisla podla modelov...
A6 drvi konkurenciu aj nadalej, A4 sa po tych ( mnou predpokladanych Januarovych registraciach na dílerov ) spomalila na porovnatelne cisla s konkurenciou, Q3 ide tiez dobre, Q5 sa pretahuje s GLC-ckom ( X3 nestiha ), ale Q7 spomalila...
ja mam dojem ze tyto cisla jsou v poradku. skodovka je na tom porad stejne ikdyz jakejkoliv vosel bude psat o masivnim rustu. ma proste svych 33% a z teto castky 87% chudaku v tom jezdi protoze musi.
ked vidim tie predaje micry a pulsaru .... ani sa nedivim ze je v cz tam kde je.... tieto dva segmenty su z jeho pohladu hodne slabe .... pritom 90 percent konkurencie prave tu ziskava krasne cisla .. ked uz stary lancer alebo corolla v sedane predavaju lepsie ako novsi pulsar hatch... tak asi v nissane maju o com premyslat... predaje micry to iste... na urovni elektoauta i3 za milion.... este ze maju toho kaskaja.. kdeby len ten nissan bol no jo...
pochvala pre vitaru, asx ... aj duo sportage/tucson.... ale aj XC90 :yes: