Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Suzuki Vitara S – Nečekaně Sportovní

Písmeno S v označení modelu je skutečně na místě. Vitara s přeplňovanou čtrnáctistovkou je znamenité sportovně laděné SUV na každý den.
Zpět na článek
23. 4. 2017 19:07
Re: Sympatický Japončík s maďarským pasem
1.6 benzín nemá 6 kvalt .... takovej detail ;)
23. 4. 2017 19:03
Re: Povedené
Jsem majitel nové vitary a neumím si představit jak bych měl jezdit se spotřebou 8 litrů >:D Normální jízda spotřeba 5.8 (podle palubního počítače 5.7) a to nejsem žádná brzda provozu ...
15. 3. 2016 09:11
Re: Velmi prijemne auticko
Uprimne receno moc zkusenosti s novymi automaty nemam (par let zpatky mnoho kkm v MB-C 220 s automatem, ale dnes je to jiny svet) a chybi mi meritko jak se chova konkurence v daily provozu - nicmene za me 100% spokojenost. Manualni mod se vubec nepouziva, nejak k tomu proste neni duvod. Radi svizne a celkem hladce, na kolony a mesto ideal. Kazdopadne doporucuju projet a udelat si obrazek.
Avatar - Dinar
15. 3. 2016 08:05
Re: Povedené
Přesně, jedna nová v kombinaci tyrkysová s černou se objevila u nás v ulici, zíral jsem, jak to celé neladí, černá střecha na ní stříbrné hagusy, pod tím tyrkys, dole šedý plast, černá kola... Snaha o svěží look, jenže asijsky nesladěné. Nebo zadní světla, je rok 2016 proboha, a oni tam mají něco z roku 99, prosvítá oranžová blinkrů, k tomu bílá placka couvaček, čiší z toho levnost. A přitom to auto má bezvadné základní tvary, takové HR-V proti tomu vypadá tvarově jako nepovedená lodička.
11. 3. 2016 08:58
Re: Velmi prijemne auticko
Zaujímali by ma Tvoje skúsenosti s tým automatom. Ako ho hodnotíš? Čo sa týka kultúry chodu, rýchlosti radenia a jeho „inteligencie“. Všetci to tu prezentujú ako, z veľkej časti, mestské auto a nikto nerieši automat? Veď s manuálom je to v meste za trest. Dík za info.
Avatar - Sumi2000
10. 3. 2016 17:53
Re: Design na houpačce
P ůvodní SX 4 BYL DESIGNOVÁN V ITÁLII..VÝSLEDEK BYL JASNÝ :yes:
Avatar - manitou
9. 3. 2016 10:47
Re: VOŘECH
myslím, že ta cena bude za 1,4 T a 4x4 u Jeepu vyšší, ale taky je to auto o fous větší než Vitara. pěkná stylovka ;-) :yes:
9. 3. 2016 10:15
Velmi prijemne auticko
Jednu Vitaru 1.6 4x4 mame v rodine (sic v automatu) uz zhruba pulrok, nicmene pred koupi jsme meli pujcenou 1.6 4x4 v manualu a to auto me jednoduse ridicsky bavilo svou agilitou. Neni pri sve velikosti nijak zasadne tezsi nez Twingo RS a z meho uhlu pohledu je vykon motoru pro jeji pouziti naprosto dostacujici. Ano, interier neni zadna extra vyhra - ale clovek nemuze za ty prachy chtit zazraky... Spotreba v AT 4x4 verzi, zimni obuti a 90% mestsky provoz lehce pod 7l/100 - dle me velmi slusne skore.
Asi se budu muset projet v te turbine a porovnat :-)
9. 3. 2016 06:40
Re: Vitara
...jako by už do něčeho vrazilo...
>:D treba se to nekomu tak libi.....? ... jako předvařená rýže? :-!
8. 3. 2016 23:38
Re: VOŘECH
Pro mě Jeep Renegade. Osobně mám tahle dvě auta momentálně ve hledáčku. Konkrétně Renegade Limited a Vitara S - dost podobné motory (1.4t), výbavy, výkony i ceny. Beru to jako stylovější a zároveň praktická malá SUV. Praktičnost myslím ve smyslu, že označení SUV si aspoň trochu zaslouží a přinášejí něco víc než jen zvýšené ekvivalenty modelů nižší střední.
Avatar - praděda7
8. 3. 2016 20:14
Re: Vitara
No, ono to spíš vypadá na SUV po ROLLOVER... ;-)
Avatar - woody-alien
8. 3. 2016 19:39
Re: zklamání
Když už jsi načal hmotnost, trocha zajímavých čísel srovnání 1.6 benzín vs. 1.6 diesel u Vitary. Pohotovostní hmotnost 1.6 benzín manuál FWD 1150 kg, AWD 1235 kg. Diesel manuál FWD 1305 kg, AWD 1370 kg. Nestejný rozdíl nárůstu hmotnosti díky AWD pravděpodobně vyplývá z toho, že diesel AWD je (docela paradoxně) dostupný už v Premium, zatímco s FWD až o výbavový stupeň výše v Eleganci. Tak či tak, nárůst hmotnosti u dieselu je to značný, i když samozřejmě benzín je atmo a diesel turbo a ani manuální převodovky nejsou stejné.
Avatar - Jaros71
8. 3. 2016 18:14
Re: Vitara
Ne , design je na SUV CROSSOVER OK... ;-)
Avatar - manitou
8. 3. 2016 18:05
Re: VOŘECH
honda jen dvoukolka. fiat, opel yeti - všichni o něco větší a hlavně ve 4kolce a srovnatelné výbavě min. o 100.000,- dražší
Avatar - Jopino
8. 3. 2016 17:56
Re: Špatná ochrana holení na zadních sedadlech
mám 178 cm...pohodlně jsem si sedl za volant, nastavil sedadlo a volant. Poté jsem usedl dozadu za řidiče a žádný problém. Kolena od sedaček v dostatečném odstupu a že bych se třískal do holení.... Taky ne. Redaktor má asi 190 cm a výš, jinak si to nedokážu vysvětlit.
Avatar - Jopino
8. 3. 2016 17:49
Re: zklamání
čím to, že se vracíš od TSI k dieselům, problematické rozvody před řadou EA 211?
Avatar - Emel
8. 3. 2016 17:47
Re: zklamání
Úplně vše to není... má taky širší využitelné spektrum otáček, i s turbem rychlejší reakce na plyn, míň váží, míň stojí, rychleji se ohřívá, v zimě lépe startuje, má méně poruchových komponent, lépe zní.

Vlastně se dá napsat... diesel má jen nižší spotřebu a to je vše, ve všem ostatním u mě vede benzín.
Avatar - Jaros71
8. 3. 2016 17:41
Re: zklamání
Po několika letech s benzínem TSI se pokorně vracím k dieslu.. :-!
Ta spotřeba je úplně někde jinde.
Benzín má jen velmi tichý chod..a to je vše.
Avatar - Jopino
8. 3. 2016 17:39
Re: Povedené
Já jsem nepochodil s cenou, resp. slevou u prodejce Suzuki. Přístup Auto Bondu fakt slušný, ale s cenou se nedalo hnout. I značkové financování s úrokem tuším 6.9 procenta mě příliš neoslovilo. Zajel jsem ke zdejší Hondě a po předváděcí jízdě jsem byl silně nahlodaný. Jak na mě pak prodejce vybalil propočet značkového financování od UniCreditu, tak jsem neváhal. Pak dal ještě slevu 31.000 Kč a nebylo co řešit. Upřímně jsem byl přesvědčený, že budu brát Vitaru, ale Honda jako celek mě přesvědčila víc.
Avatar - Jaros71
8. 3. 2016 17:37
Re: Špatná ochrana holení na zadních sedadlech
OBRAŽENÝ HOLENE VZADU NEPOTĚŠÍ NIKOHO.. 8-s
To je toto auto vzadu jen pro děti..?
Avatar - Jaros71
8. 3. 2016 17:35
Re: VOŘECH
Opel Mokka , Honda H-RV , Yeti , FIAT 500X ..není toho málo..a nyní i SEAT ATECA.
Avatar - Jaros71
8. 3. 2016 17:33
Re: Design na houpačce
Vitara vypadá designem ok , S CROSS se s těmi žabími světly fakt nepovedl !
A ten facelift..? No nevím.. 8-s
Avatar - Jopino
8. 3. 2016 17:30
Re: Povedené
Každému sedne něco jiného, i to nás dělá lidmi :-) Souhlas...Co myslíš tím "tluče"?
Avatar - Jaros71
8. 3. 2016 17:29
Re: Povedené
Zkus oslovit i jiné prodejce Hondy..
Např.v Brně Autoelegance HONDA je velmi vstřícný domluvě :-)
Na servis pak můžeš jezdit klidně doma..cena je cena.
Avatar - TeeJay
8. 3. 2016 16:38
Re: Povedené
Máš pravdu, zvuk motoru je příjemný a podvozek je u HR-V fakt neuvěřitelný. Vitara dobrá, ale HR-V je ještě o level výš. Akorát teda trošku tluče. :-|
Avatar - Jopino
8. 3. 2016 14:45
Re: Povedené
právě, že u nás je to tak. Sleva není sice nároková, ale potěšila by, proč ne. Přístup prodejce jako takový nebyl špatný, to ne... Ale jak jsem psal, čekací lhůty a financování, byly nakonec jedny z vlivů, proč vzít jiné auto. Pořád si myslím, že Vitara není špatné auto a jeho koupí člověk zřejmě neprohloupí. Honda se mi však zalíbila víc.
Avatar - praděda7
8. 3. 2016 14:33
Vitara
Nemůžu si pomoct, ale z profilu to auto vypadá, jako by už do něčeho vrazilo.... ;-)
8. 3. 2016 11:16
Re: Povedené
nepisal som ze nechcem diesel?
preco mi podsuvas nieco co nechcem?
preco by som mal po dialnici jazdit len limuzinou?
a preco by som mal kazdy 3ti den tankovat? aj ked budem chodit po okreskach tak nechcem kazde 3 dni tankovat
8. 3. 2016 11:12
Re: Povedené
presne toto ma hneva
velkost nadrze dimenzuju podla papierovej spotreby
8. 3. 2016 09:17
Re: zklamání
Svoj život si ľudia vážia našťastie stále viac a preto diesle chválabohu postupne upadajú.
Avatar - woody-alien
8. 3. 2016 07:07
Re: Povedené
Kombinace s bílým vrškem se mi taky nelíbí....celkově se mi moc nepozdávaj ani ty dva pakety a když to dorazíš bíle lakovanou maskou, no tak máš hračkářství jak vyšitý.
Avatar - woody-alien
8. 3. 2016 07:00
Re: Povedené
U nás to vidím tak 50:50. Půlka jednobarevná, půlka dvoubarevná. Je fakt, že Renault to u Capturu "umí" za polovic - 10t.
Avatar - twistedTSD
7. 3. 2016 23:01
Re: Design na houpačce
Ježkovy zraky...S-cross nikdy krasavec nebyl, ale kdo by čekal, že ho ještě dovedou zprasit.
Avatar - Ada je zase tady
7. 3. 2016 23:00
Re: zklamání
Ano, chce to samozřejmě motor! - tedy diesel!
Avatar - pumpkin
7. 3. 2016 22:47
Re: Špatná ochrana holení na zadních sedadlech
>:D >:D Potešilo
Avatar - pumpkin
7. 3. 2016 22:43
Re: Design na houpačce
8-s Gril ako zo staršieho Volva...
Avatar - pumpkin
7. 3. 2016 22:39
Re: Povedené
V Bratislave ich už stretávam pomaly na každom rohu. Vyzerá, že väčšina v lepšej výbave len sa mnohým nechce dávať tých 900 eur za dvojfarebnú karosériu, čo sa im ani nečudujem.
Avatar - pumpkin
7. 3. 2016 22:35
Re: Povedené
Ja sa dosť čudujem, že Škoda nerobí všetko pre to, aby stihla túto vlnu malých šikovných crossoverov. Čo tam po 7-miestnom SUV...
Avatar - pumpkin
7. 3. 2016 22:32
Re: Povedené
Ja som včera videl túto farebnú kombináciu a vyzeralo to celkom fajn. [odkaz]
Ale aj pri hľadaní tejto červenej som teda našiel také uhly, z ktorých je to auto dosť škaredé. Zlatý taliansky dizajn pri SX4/Sedici.
Avatar - pumpkin
7. 3. 2016 22:26
Re: Povedené
Zaujímavé. Otec uvažuje tiež nad HR-V alebo Vitarou, no u nás je to presne naopak. Suzuki má stále zaujímavé ponuky, predajca je veľmi ochotný, je jednoducho schopný ponúknuť výhody. To sa žiaľ o Honde moc nedá povedať, takže zatiaľ to vyzerá na Vitaru.
Avatar - Jopino
7. 3. 2016 21:39
Re: Sympatický Japončík s maďarským pasem
Že se Vitara s 1.6 mírně trápí na dálnici souhlasím, ale je tu jedno ALE... Vzpomeňme si na doby, kdy jsme jezdili k moři se Škodami 120, Favority... Poláci sjeli s malými Fiátky 126P celou Evropu.. -) To bylo teprve utrpení. Myslím, že když přizpůsobíš jízdní tempo danému vozidlu, v daném případě tedy Vitaře, nemyslím, že by třeba k moři musela být notně utrpením, hm? Podle mě i tohle by Vitara zvládla, včetně posádky... :-)
Avatar - Jopino
7. 3. 2016 21:27
Re: Povedené
:-) Souhlasím...a to to je tak všechno, co s tím uděláme :-) Výrobce asi vychází i z toho, že jeho výrobek má papírovou spotřebu 5.4 litru na 100 km, benzínka na každém rohu, takže mu stačí i ta zmenšená nádrž. Že to pak "žere" v reálu 8, už jaksi neřeší :-)
7. 3. 2016 19:57
Re: Povedené
Což nic nemění na tom, že by někdo potřeboval za zmenšování nádrží přerazit. Paliva máš příliš pouze ve chvíli, kdy auto hoří. :-)
Avatar - Emel
7. 3. 2016 19:27
Re: Povedené
Já jsem viděl tuhle tyrkysovou s bílou střechou a můj první dojem byl "čínské autíčko"... i naživo a ten dojem mám i z téhle fotky: [odkaz]

S tou černou to vypadá mnohem líp a technika vypadá sympaticky.
7. 3. 2016 19:20
Re: zklamání
Už jsem to tady psal, ale pro mě byla 1.6 ve Vitaře super ve městě a na okresce, ale totální průšvih na dálnici - velmi vysoká hlučnost a hlavně v rychlostech nad nějakých 100 km/h kvůli velkým jízdním odporům naprostá mrtvolka při snaze o akceleraci ze středních otáček... :'-(
Avatar - 3_diamanty
7. 3. 2016 19:14
Re: zklamání
problem turba je prave to turbo... v meste bude atmo 1,6 jasna volba... a vdaka nizkej vahe celeho auta bude aj klasicka atmo na okrskach ziva a zabavna ( co potvrdil nejeden test ) .... ja by som volil ( ak by som si mohol vybrat ) benzin 1,6 s manualom v 4x4... :yes: ale nepochybne aj tato turbo verzia si najde dost fanusikov... malych SUV podobnych dynamickych parametrov ozaj mnoho nenajdeme a ani cena vitary S nie je beznadejna.... slo by to... za mna ale radsej atmo 1,6 a klasicke kola... tie cierne male kola su des .. navyse biela hranata kasna k tomu ... vizualne najnevhodnejsia farebna kombinacia ( co je to za priblbu maniu cerne kola - biela kasna nechapem ) a zvlast na SUV..... ktora oko nielen ze neoklame.. ale naopak zvyrazni vsetky rozmerove a vahove disproporcie ...
Avatar - 3_diamanty
7. 3. 2016 19:02
Re: Povedené
chce to normalne kola a je to ok... predny previs mozno mohol byt o 5cm kratsi a menej objemny na vysku ale svoju rolu tu asi hraje aj bezpecnost a ja neviem ake dalsie predpisy ... ale vzhladom k dlzke je to ok.... navyse volant nemas meter od celneho okna ako v nejakych radoby imidzovkach ktore su velke razvorom len na oko ale v praxi su to male auta.. vid CX3 ... vitara je oproti nej vnutri rodinny stahovak ;-)

PS: malo to byt pre Emela
Avatar - woody-alien
7. 3. 2016 19:01
Re: zklamání
Zvyšuješ moji zvědavost. Atmo 1.6 se mi dost líbila. BJ vyzkouším a uvidíme.
7. 3. 2016 18:57
zklamání
ano - exterier velmi povedený, ano - palubovka nic extra, ale až tak neurazí (barevné vyjádření přístrojovky ladí oku), ano - je tužší, nicméně zaklekává jako každé vyšší auto, slušně kopíruje povrch (ovšem jede na vysokých 17"), a teď POZOR: svezl jsem se a zjistil: kam se hrabe na 1.4 TSI - boosterjet s velmi "krátkým zdvihem pedálu plynu" a velkou prodlevou při řazení nahoru (meziplyn směrem dolů ušel), není ničím vyjímečný a opravdu nijak neexceluje - nemá ani ideálně poskládané rychlosti (šestka je tu opravdu jen kvůli spotřebě) - pravda je, že motor měl najeto cca 3 tisíce, tedy že působil jaksi "utaženě" třeba z tohoto důvodu - je to ZKLAMÁNÍ - ALE nezoufejte, atmosférická 1.6 jezdí skvěle (netrhá asfalt, ale je na 1.6 opravdu živá) a se spotřebou o litr nižší a předčí vaše očekávání...
Avatar - woody-alien
7. 3. 2016 18:41
Re: Povedené
I když tuším, že hojně kupovaná bude Vitara FWD, líbí se mi, že čtyřkolku můžeš mít už od nejnižší výbavy. :yes: A taky možnost kombinace jak FWD, tak AWD s automatem. To už se blíží evropské představě konfigurovatelnosti. No a 18,5 cm světlé výšky je už všude tam, kde běžně čtyřkolku využiješ, použitelných. Jo, tohle už se může leckomu trefit přímo do jeho potřeb.
Avatar - 3_diamanty
7. 3. 2016 18:27
Re: Sympatický Japončík s maďarským pasem
suhlas... dvojfarebne lakovanie z nej robi dokonca paradnu stylovku ( mne sa paci ovela viac ako povedzme vajicko CX3 ) ..... a samozrejme to chce normalne "strieborne" disky... tmave kola tu na vitare vizualne zlyhavaju ... kedze v kontexte s tou velkou hranatou kabinou sa doslova az stracaju ( tomu boomu tmavych kol absolutne nechapem .. ved to ani nevyzera dobre ) ... chce to normalne kolesa... a bude to parada... paci sa mi cerveno-cierna kombinacia alebo modro-cierna.... alebo aj ta zlatista s bielou strechou ... je z coho vyberat :yes:

na nejake to rodinne jazdenie na dlhsie trasy k moru a podobne bude klasicky kombik rozhodne lepsia volba ... takze pri vitare s tym treba ratat ze to nie je zrovna auto na dlhe trasy ani na denno dennu jazdu po dialniciach ci rychlostnych cestach .. ale vzhladom na bezne potreby ake mam ( v tyzdni mesto.. cez vikend okrsky v prirode ) .. by som si vitaru vedel predstavit ako normalne auto na kazdy den.... zaroven tym ze je kompaktne nebude clovek ani v meste s nim posobit nevkusne a neprakticky ... ja mu davam jasnych 5 hviezd a uplne nestranne vitaru hodnotim ako dokonale auto ... >:D :*) :yes:
Avatar - woody-alien
7. 3. 2016 18:27
Re: Povedené
Tak jistá nevyváženost tam vidět je, černý kola jsou zlo a chce to vybrat vhodnou barvu (případně kombinaci barev). Tohle je lepší. [odkaz]
7. 3. 2016 18:27
Re: rezerva
Rezervu lze do Vitary u dealera za nevelký příplatek dokoupit, místo pod podlážkou kufru je na ní připravené! ;-)
Avatar - Jopino
7. 3. 2016 18:13
Re: Design na houpačce
facelift S-Crossu je alespoň z mého pohledu katastrofou. Už tak těžce designově ujeté ztvárnění světlometů do blatníků, utopených pod kapotou, působí těžkopádně. A FL to ještě víc podělal... Měli to odlehčit, ale jak píšu, je to jen můj názor.
7. 3. 2016 18:12
Sympatický Japončík s maďarským pasem
Novou Vitaru považuji za jeden z nejsympatičtějších kompaktních crossoverů s překvapující prostorností. Když jsem vybírali naše nové rodinné auto, manželka chtěla ji také vyzkoušet. Mě i jí se totiž po designové stránce moc líbila (nesmí ovšem mít černá kola, naopak moc ji sluší dvoubarevné lakování). Dealer nás nechal projet s benízem 1.6 4x4. Podvozek byl na okresce super, ale na dálnici to auto bylo šíleně hlučné, dost citlivé na boční vítr a taky lenivé (při snaze o slušné zrychlení z 90 na 130 jsme musel ze šetky podřazovat na čtyřku a ani potom se nic moc nedělo). Tento turbomotor na tom jistě bude mnohem lépe, jenže to auto dost prodraží, nemluvě o nemožnosti individuální konfigurace výbavy. Takže jsme se pak raději rozhodli po klasický kombík nižší střední třídy, byť ve městě ta Vitara bude šikovnější. Ale na dálnici je to přesně obráceně. :-!
Avatar - Jopino
7. 3. 2016 18:00
Re: Povedené
Díky. Máš pravdu....HR-V je sice dvoukolka, tedy jen model pro Evropu, amíci mají 1.8 VTEC se čtyřkolkou, japonci zase hybrid (Vezel). Z pohonu 4x4 jsem slevil, protože když se podíváš na to, jaké jsou několik let po sobě zimy, tak předokolka se zvýšeným podvozkem bohatě stačí - alespoň pro mé využití.. A jízdně je HR-V na limitu i s pohonem pouze přední nápravy opravdu zajímavé. Jak jsem psal, uvidíme časem, jestli jsem udělal chybu :-)
Avatar - manitou
7. 3. 2016 17:38
Re: Povedené
gratuluji ! ale přeci jen ta HR-V je jen dvoukolka, nemýlím-li se ...
Avatar - Emel
7. 3. 2016 15:26
Re: Povedené
Akorát se nemůžu zbavit dojmu, že na tom malém podvozku zkusili postavit velké auto... což ještě podtrhují černá kola.

[odkaz]
7. 3. 2016 15:23
Re: Design na houpačce
a čo potom facelft S cross [odkaz]
7. 3. 2016 14:56
Špatná ochrana holení na zadních sedadlech
...tak ukladejte to holení na prednich sedadlech. Nebo se holte doma v koupelne. ;-)
Avatar - Jopino
7. 3. 2016 14:55
Re: Povedené
Neni to tajemstvi... Hondu HR-V. Porovnaval jsem Yeti, Vitaru, CX-3 a nakonec zajel jeste do Hondy. Na rozdil od nekterych novinaru mi zvuk vytoceneho motoru v HR-V nepripada otravny, podvozek je vynikajici a vnitrni prostor... Velmi slusny. U Hondy jsem dostal slevu 31.000 kc a cekaci lhuta na vyrobu auta je o dva mesice kratsi, nez u Suzuki. Pri vyuziti znackoveho financovani preplatim u Hondy o 30.000 kc mene (u uveru na 4 roky). Vitara byla mym favoritem c. 1, ale po vyhodnoceni vsech faktoru, padla nakonec volba na Hondu.
Avatar - Jopino
7. 3. 2016 14:48
Re: Povedené
Presne tak, lepe bych to nenapsal. Umi vec dobre popsat, realne vyhodnotit a neboji se docela slusne kritizovat. Takze kazdou nedeli jsem jeho fanouskem... :-)
Avatar - 3_diamanty
7. 3. 2016 14:09
Re: Povedené
aj mne sa jeho testy pacia... v pohode .. jeho pohodova nevtierava forma miestami az uspavacia :-) ( srandujem ) je ozaj fajn.... ale nie vazne.... mam rad jeho testy.. tak nejak sa mi paci ako to vie vzdy decentne s kludom gentlemana podat a ako nestranne a elegantne posobi svojim prejavom voci nam ako divakom ... sam seba si neviem takto predstavit so mnou tie emocie proste ..... proste to by neslo....... ano.... rozhodne je to pan tester ... a ma aj velmi prijemny hlas :yes:

vitara je trefa... tu asi nema zmysel to rozpytvavat... takto si predstavujem male sikovne lahke zabavne a pekne SUV .. dokonala masinka
Avatar - manitou
7. 3. 2016 13:58
Re: Povedené
a jestli se můžu s dovolením tedy zeptat, cos vybral ? klidně do soukrémé zprávy, díky :yes:
Avatar - Jopino
7. 3. 2016 13:50
Re: Povedené
Myslim, ze s tou spotrebou to nebude tak horke. V testu sice jezdil za 8 litru, ale v realu a pri beznem provozu bude mit spotrebu o litr nizsi. Kazdy kompakt ma v dnesni dobe mensi nadrz = uspora hmotnosti = nizsi emise :-)
Avatar - 3_diamanty
7. 3. 2016 13:45
Re: Povedené
nemozes cakat v 4,2m dlhom aute dnes 70 litrovu nadrz... tieto male SUV/cross auta nie su dialnicne krizniky na prekonavanie dlhych trati ... ani podvozok vitary sa na dialnici nebude citit najlepsie.... vitare S sa budu ovela viac pacit okresky ... a to ze su nadrze dnes uz mensie je faktom ale nie chyba .... to potom aj panda ci f500 su k nicomu so spotrebou 6litrov a 35 litrovou nadrzou tiez nic moc ... lenze tiez to nie su dialnicne krizniky takze svoj revir posobenia zvladaju fajn .... je uplne normalne ze do malych vykonnych SUV nebudes tankovat kazdych 1000km ale kazdych 500-600 ...

mala nadrz zamrzi u nejakej limuziny ale nie v malom SUV ktoreho revirom nie su dialnice ani dlhe trasy ;-) .

ak chces 1000km dojazd kup si dizlovy superb ... ale nechci to po malej terennej benzinovej vitare v 4x4 ... nehladaj chyby tam kde nie su... je ti to u tohto auta uplne k nicomu lebo je bezpochyby dokonale
Avatar - Jopino
7. 3. 2016 13:44
Re: Povedené
Me se jeho testy opravdu libi, byva "realne kriticky" :-) Jakozto potencionalni zajemce o novou Vitaru jsem vsechny jeho testy tohoto auta shledl asi 10x :-) Neustal jsem ale dlouhou cekaci dobu na nove auto a ne prilis vyhodne znackove financovani + neochotu prodejce poskytnout pripadnou slevu. Proto jsem nakonec, co by dlouhodoby zakaznik, presel ke konkurenci. Cas ukaze, jestli jsem neudelal chybu, doufam, ze ne ... Osobne Vitare fandim a snad bude drzak, predpoklady na to ma.
7. 3. 2016 13:33
Re: Povedené
od dokonalosti ma dost daleko, viz test
ma malu nadrz - 47L pri spotrebe 7,5
ak budem ratat, ze v nadrzi ostane cca 3L rezerva tak to je nejakych 580km dojazd
v zime ked spotreba stupne cez 8L, tak to bude este menej
to aby som kazde 3 dni tankoval...
cx3 radsej ani spominat nebudem - este horsie 42L
keby sa dalo aspon za dalsich 20L-30L nadrze priplatit, dojazd 1000km by som chcel
nie, diesel nechcem
Avatar - Ozzman
7. 3. 2016 13:15
Re: Povedené
:yes: Co na to jiného říct :-) Možná jen to, že v té bílé tak nevynikne, líbí se mi modrá metalíza, můj šéf, dlouholetý zákazník Suzuki (Vitara, SX4) byl na nějakých předváděčkách v lomu a prý i v lehkém terénu to není špatně použitelné auto :-)
7. 3. 2016 13:10
Re: Vořech
Já totiž 500x mám,ale 1.6 etorg, motor je takový "silnější čajíček ". A cena byla i s nějakými doplňky +zimni 17 kola 400.000kc.Prodejce mi nabízell i 1.4 T manuál 4x2 za 460.000kc ale to bylo už trochu moc.
Avatar - manitou
7. 3. 2016 12:54
Re: Vořech
nojo, ale 1,4 M-air ve čtyřkolce jen s 9aut. za 655.000,- + nějaké to dorovnání na výbavu Vitary a 700.000,- ani nevíš jak ;-)
Avatar - 3_diamanty
7. 3. 2016 12:51
Re: VOŘECH
ano samozrejme najdeme porovnania rozneho druhu .... tusim aj tu uz bolo taketo podobne porovnanie ... ale v reale su tie dve vozy svojim zameranim dost odlisne ... za mna jednoznacne vitara

obe auta cielia na inych zakaznikov a inu pouzitelnost auta ... ale cast mnoziny sa moze prekryvat to je mozne ... kazdopadne bude to hodne maly prienik...
Avatar - manitou
7. 3. 2016 12:48
Re: VOŘECH
[odkaz] tady to berou jako konkurenci ;-) :yes:
Avatar - 3_diamanty
7. 3. 2016 12:45
Re: Povedené
jo test s Honzou som videl.. vlastne asi vsetky s vitarou ;-) ... v drvivej vacsine to auto chvalia... samozrejme nejake tie japonske typicke veci ako palubak na dlhej tycinke tomu sa asi u vitary nevyhneme ale aj vdaka tymto veciam to auto ma svoje caro ake clovek od japonskej znacky tak nejak ocakava ;-) ... nema to nikde snad ani jeden makceny plastik ale k comu aj a na co ... zase aj cena by bola inde a vaha a s tym spojene dalsie veci a tak budme radi ze vitara je aka je a nehra sa na nejaky nacencany cross

u nas ich uz vidim hodne.... pride mi to u nas rovnaky boom ako s modelmi sportage ci asx.... zrazu je aj vitara uz vsade :yes:
7. 3. 2016 12:41
Vořech
A co konkurence od FIATU 500X,třeba taková 1.4 MULTIAIR .
Avatar - Jopino
7. 3. 2016 12:31
Re: Povedené
Ano, rozvor je zkraceny presne o 100mm oproti S-Crossu, tedy je na urovni puvodni SX4.

Podle me perfektni podvozek na takovyto Crossover. Me osobne se s 1.6 Allgrip jelo dobre, i motor tahal v rezimu sport slusne. V Meziplynu p. Koubek hodnotil Vitaru 1.6 Allgrip opravdu velmi dobre, 1.4 BJ trochu kritizoval tvrdsi podvozek a prepracovane rizeni. Vitara je od Suzuki trefou do cerneho, vzdyt cekaci doba na byrobu auta se blizi k 6 mesicum.
Avatar - 3_diamanty
7. 3. 2016 12:29
Re: VOŘECH
aj yeti ... ten je k vitare razvorom velkostne aj terenne snad asi najblizsie z vsetkych sucasnych SUVeciek

CX3 a juke su uz skor nepriami konkurenti... svojim zameranim su to vlastne uplne odlisne modely ... to su uz skor mestske crossy ... kym vitara je solidne SUV ako aj yetina

tazko si predstavit ze sa niekto rozhoduje medzi kabelkou CX3 ktora urcite nie je do terenu a dozadu ktorej posadis maximalne deti... a medzi vitarou do ktorej sa vzadu posadi aj 2 metrovy chlap.... a ktora ma ozaj solidne terenne schopnosti a aj slusny kufor...
Avatar - 3_diamanty
7. 3. 2016 12:23
Re: Povedené
mozno pojde o skratenu nejaku inu plosinu... ale kazdopadne razvor vitary je totozny s tym v predoslej SX4ke... cize razvorom velkostne je to zhodne s SX4 ... tato nova vitara nahradza prave SX4ku ... a nie povodnu velku vitaru/grand vitaru
Avatar - 3_diamanty
7. 3. 2016 12:16
Re: Povedené
u nas je nova vitara uz najpredavanejsie SUVecko ... v r 2015 uz predbehlo aj dlhorocneho lidra u nas sportage ( a to sa zacal predaj vitary az v marci tusim ) .. ano jasne suzuki je mensie aj v priemere lacnejsie ako mnohe ine SUVecka ... ale to vobec nevadi.... je moc sikovne ... a trafilo sa do vkusu a moznosti vacsiny zakaznikov uplne genialne ... mnoho ludi totiz tuzi po SUV ale na auto za milion skratka nemaju a ani velke SUV nepotrebuju .. ale zase ked nechcu jazdit vo fabii... maju nejaky ten naskrabany polmelon a chcu patricne aj dostojne posobit a zaroven neubrat z praktickosti pre rodinu.... tak kde vyberat? ja viem... vitaz je jasny .. vitara :yes:

dokonale auto... tak sklbena suhra praktickosti ..pouzitelnosti... dizajnu.. imidzu.. charizmy.... zabavnosti... stylovosti... a aj akejsi terennej chlapackosti ... taku dnes uz nikde nenajdeme... to je na 5 hviezd... a kludne aj na 10 z 10.... to auto je skratka dokonale :yes:
7. 3. 2016 12:12
Re: Povedené
Na to jsi prisel jak? ... když už tak je na podvozku S-crosse
Avatar - manitou
7. 3. 2016 12:10
Re: VOŘECH
vlastně by mě samotného zajímalo, jaká má teď Vitara konkurenci ? CX-3, Juke a co dalšího ? za 540.000,- čtyřkolka s turbobenzínem a takovouhle výbavou ? mě se to líbí, držím palce a ještě tu 1,4T dát do Swifta >:-[] :yes:
Avatar - woody-alien
7. 3. 2016 12:09
Re: Povedené
Tuším, že 140 Vitar za únor 2016 v ČR není špatnej výsledek. Navíc jsou vidět i v provozu a zdá se, že tentokrát se u Suzuki do evropského vkusu celkem trefili. Zkoušel jsem 1.6 benzín jak FWD, tak AWD, a musím konstatovat, že navíc opravdu dobře jezdí. Interiér mě neuráží, takže coby nástupce SX-4 považuju Vitaru za povedené auto. Jako druhé auto stojí Vitara v konkurenci Capturů, 2008 nebo třeba CX-3 za zvážení. S-ko si určitě půjdu zkusit. Zajímá mě, co s celkovým jízdním projevem udělá přitvrzení podvozku a (zdá se že povedený) turbobenzín.
Avatar - Ozzman
7. 3. 2016 11:36
Re: VOŘECH
Ano, s cenami to Suzuki docela umí a to Vitara není rozhodně výběhový model. Tenhle cenový jemnocit některým Japonským a dnes i Korejským automobilkám chybí ;)
Avatar - 3_diamanty
7. 3. 2016 11:26
Re: Povedené
ved ano.... to auto aj realne nahradza SX4ku ... len ho pomenovali vitara..... a dokonca stoji aj na podvozku povodnej SX4
Avatar - 3_diamanty
7. 3. 2016 11:23
Re: Design na houpačce
no ja som cakal kedze mame uz tu zenevu ze tu o balene bude nejaka solidna fotogalaria aj nejake podrobnejsie dojmy .... akosi nic nikde .... vlastne ani ine znacky akosi bida... samy chiron .. same koncepty ale o nomalnych vozoch docela nenajdes nic... rovnako facelift ASX .. hadam ani fotecka... pritom u nas aj u vas velmi oblubene auto

baleno by sa malo u nas v eu predavat uz coskoro ... bude trosku zvlastne posadene lebo defakto patri zo swiftom do jednej a tej istej triedy malych aut.. aj ked su medzi nimi iste fyzicke rozdiely .... uvidime ako to poriesia cenovo... baleno ale bude tazit z velkeho kufra ... co je slabina swiftu takze snad nedojte ku vzajomnemu pozieraniu .... mne sa baleno paci.... moze byt zaujimava volba.... s kufrom ako hatche o triedu vyssie a litrovym turbom ( alebo beznou atmo ) to moze byt za dobru cenu solidny kus auta...
Avatar - manitou
7. 3. 2016 11:23
VOŘECH
nebo spíše oříšek pro konkurenci. Byl jsem si ji prohlédnout a ten interiér samozřejmě není prémiový, ale z pohledu pořizovací ceny přeci jen dobrý, možná i chvalitebný v intencích hodnocení jako ve škole. Krátká předváděcí jzda taky napověděla. Tohle auto je zkrátka opravdu výborně navržené, solidně poskládané a pěkně naceněné. Kdybych býval bychařil, bych ji koupil ;-) :yes:
Avatar - Ozzman
7. 3. 2016 11:17
Re: Povedené
Mne přijde, že až tohle je nástupce legendární SX4. A ten turbomotor potěšil, snad se objeví i ve Swišti :-)
7. 3. 2016 11:14
Re: Design na houpačce
To je jednoduchý, pro Suzuki je hlavní trh Indie. Takže má jak evropské modely (Vitara...) tak Indické modely (Baleno). No a proste zkousi prodávat všechno všude pokud to jen trochu jde (třeba ten dvouválcovej diesel co maj v Indii tady fakt nezkoušej).
Avatar - 3_diamanty
7. 3. 2016 11:08
Re: Povedené
vyzera to na velmi podarene auto ( asi ako kazde suzuki ) ..... tuto novu vitaru vzdy v testoch chvalili pre hravy zabavny podvozok.... schopny pohon 4x4 a slusnu priechodnost... aj velmi dobre priestorove pomery vzhladom k velkosti auta.... vitara S k tomu uz pridava aj solidny motorovy vykon.... a este sportovejsie jazdne vlastnosti.... tym padom aj solidnejsiu dynamiku... mne sa to auto velmi pozdava.... dal by som mu 5 hviezd... maloktore auto by si ich zasluzilo prave tak ako vitara... pretoze svojim sposobom ako je to auto urobene a aky je jeho tah na branku a segment je dokonale ... dokonale ... skratka dokonale ... :yes:
7. 3. 2016 11:04
Design na houpačce
Na jedné straně velmi povedená Vitara, na druhé straně designové hrůzy typu Baleno, dost zvláštní
Avatar - Ozzman
7. 3. 2016 11:03
Povedené
Co víc napsat? Suzuki posledního desetiletí, zvláště ty malé hatcbhacky (Swift) a SUV (SX4), mají co nabídnout. Sice neohromí interiérem, ale neznám Japonce (ultrapravicoví Hondafans prominou), který by nabídl nějak prémiový interiér a to zvláště v nižích třídách (Ano, jsou výjímky, Mazda, některé Hondy, i Nissan už trochu zlepšil...), holt to dělají jinak.... Zato Suzuki dobře jezdí, dobře vypadá. Ještě jsem neměl tu čest se svézt, ale při výběru auta této třídy bych určitě vyzkoušel ;) .