Někdo na to jde složitě, používá takřka vesmírné materiály a komplikované elektronické systémy. Někdo si vystačí s hromadou trubek a pořádně silným motorem.
Mám tohle auto rád. Je to opravdovej závodní stroj pro opravdový řidiče a ne pro sraby, co dokážou jet jen s autem nacpaným elektronikou která neustále kecá do řízení a snaží se žehlit chyby neschopných :-) Má taky naprosto dokonalej poměr výkon - hmotnost - cena. Těžko se jí můžou rovnat rádoby sporťáky jako třeba Nissan GTR s téměř dvojnásobnou hmotností + obligátním obrovským desetikilovým subwooferem v kufru a 4 zesilovači s nápisem 1000W PMPO nějakého rádoby závodníka >:D
to je pravda, kedze nepatrim medzi tych, co uvazuju o Veyronu, tak to beriem tak jak som to napisal ;-) , holt, clovek milion, ktoremu sa az tak nedari >:D , ale nestazujem si, no.... :yes:
Neboj, o K1 vim odcela dost. Zatim jsem měl možnost se za volant "jen" posadit a bohužel neřídit a cena vzhledem k exkluzivitě, vizáži a výkonum je více než dobrá. Spíš jsem to myslel, že proti tý Ulimě je K1 řidičsky rozhodně přívětivější. ;-)
Presne tak, za tie prachy si radsej kupim Ultimu za 3Mega na okruh, Bentley contiGT za 5Mega na luxusne zvezenie, Suzuki Grand Vitara za 800K na tereny ,postavim barak za 10Mega + velka garaz, pojdem na drahu dovolenku a este mi 15 Mega zostane v banke >:-[] >:D >:D
Veyron nebo podobné sportovní vozy jsou opravdu někde jinde dílenským zpracováním.Neberu v potaz cenu jako měřítko srovnání ,ale to co poskytně za komfort třeba při jízdě po Evropě po vlastní ose .Tohle je opravdu pouze na funkčnost někam na okruh na pár desítek minut jízdy .Pokud se tam neukáže jeden střelec co si předělal Subaru a tvrdě bral chuť do života pozistům v Mostě .... >:D
Bugatti Veyron má zrychlení z klidu na 100 km/h za 2,5 sekundy, 995 kilový Keating TKR s 1 500 koňmi má zrychlení z 0-100 km/h za 1,67 sekundy, maximální rychlost 480 km/h a maximální rychlostí Ultima daleko zaostává. Zase je ale bezkonkurenčně nejlevnější. ;-)