Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST BMW Z4 sDrive35is – Odlišná forma zábavy

BMW Z4 nikdy nebylo příkladem dokonalé sportovnosti. S vrcholným řadovým šestiválcem o výkonu 340 koní však má charakteru na rozdávání!
Zpět na článek
23. 3. 2016 11:20
23. 3. 2016 13:51
24. 3. 2016 14:18
24. 3. 2016 20:48
23. 3. 2016 14:30
23. 3. 2016 20:24
23. 3. 2016 22:05
23. 3. 2016 16:18
neregistrovaný "SR20"
24. 3. 2016 09:18
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
24. 3. 2016 10:51
24. 3. 2016 11:38
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
24. 3. 2016 18:28
25. 3. 2016 10:04
25. 3. 2016 04:38
24. 3. 2016 10:21
24. 3. 2016 10:51
24. 3. 2016 21:17
24. 3. 2016 23:06
24. 12. 2016 17:01
Avatar - Dinar
23. 3. 2016 10:53
Výstižný popis
Žralok je sice krasavec, ale je to bohužel auto z éry éčkových řad bavoráků, kdy nesmyslnou tvrdostí podvozku suplovali sport. Až aftermarket s měkčími péry a tužšími tlumiči, plus samosvor, plus agresivnější nastavení geometrie dokázal ze Z4 udělat auto s kvalitními sportovními jízdními vlastnostmi. Od bmw je to polotovar vhodný možná na broušení bulvárů v L.A., škoda toto, protože designem je Z4 daleko před čímkoliv soudobým od konkurence. Testovaný kus se točí kolem motoru, ten to ale sám nevytrhne. ;-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - boost.
23. 3. 2016 11:10
Re: Výstižný popis
:yes: Už i jen jednoduchá výměna pneu udělá znatelný rozdíl.
Avatar - Bully_
23. 3. 2016 20:21
Re: Výstižný popis
Ono to jezdi na runflatech?? :-O
Avatar - Anonym
24. 3. 2016 13:36
Re: Výstižný popis
Vsetky BMW bez rozdielu (s vynimkou divizie M) jazdia na runflatoch.
Avatar - Bully_
24. 3. 2016 23:34
Re: Výstižný popis
A vazne si pak nekdo stezuje, ze je auto nepohodlne? >:D
Avatar - CarlosOstrava
23. 3. 2016 11:20
autorovi
Výborně a celkem stručně napsaný testík, moc pěkné počtení. :yes: :yes:
Loni jsem jel s minulou generací s 2,5 litrem a byl to zážitek. ;-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Tyranius
23. 3. 2016 13:51
Re: autorovi
Souhlasím pekny test i kdyz myslim ze výměna pneu by z tohoto kousku udělalo o hodne pohodlnější vůz. C ele minulé léto jezdil se straší verzí s asi nejlepším R6 3.0 170kw a letos silně uvažuji o jeho koupi, motokárove vlastnosti a parádní zvuk s gradaci výkonu... Dnešním vrcholným bmw nechybí výkon jako charakter a nutnost si výkon malicko zasloužit takhle to auto je rychle a nemusís ani moc tlačit... Ale doba posunula a zákazníci si to asi preji...
24. 3. 2016 14:18
Re: autorovi
Já zkoušel minulý rok sDrive28i a jedním slovem - zdechlina. Auto vypadá úžasně, je to mucholapka, ale jízdní vlastnosti, tvrdost, hmotnost a dynamika silně zaostávaly a nepotvrzovaly agresivní designové sliby.
S tímto top motorem to už možná i slušně pojede.
24. 3. 2016 20:48
Re: autorovi
Stovka za 5,7... to mi nepřijde tak slabé. V osobním životě jezdíš s GT-R?
23. 3. 2016 14:30
boxster
co jsem měl možnost si projíždět, byl donedávna i základní poršák na svezení lepší,
ale teď, co jsou to už jen čtyřválce bych si jednoznačně vybral opět zet čtverku, i když je to jen gtéčko. a na starou grafiku s. pes.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ji/Ri
23. 3. 2016 20:24
Re: boxster
Srovnáváš nesrovatelné .....
Avatar - CHerokee
23. 3. 2016 22:05
Re: boxster
A já bych vzal některou z V8 Amerik, v manuálu a ještě ušetřil... :-)
neregistrovaný "SR20"
23. 3. 2016 16:18
1600kg
To je fakt ťažká zábava.
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
24. 3. 2016 09:18
Re: 1600kg
Vysoku hmotnost treba vykompenzovat velkym a tazkym motorom. Tomu treba prisposobit chassis, aby sa obezne auto spravalo ako sportiak. Tak vznikne auto nezmyselne tvrde a vymyslaju sa adaptivne podvozky, co dalej zvysuje vahu, komplikuje elektroniku atd.

Hovori sa tomu zacarovany kruh. Esteze existuje marketing a zakaznicka baza, ktora tomu sice nerozumie, ale je ochotna za to zaplatit.

Ale ak je to raison d'etre automobilky a funguje, tak preco namietat, vsak.
24. 3. 2016 10:51
Re: 1600kg
To auto má pevnou skládací střechu, proto je celoročně použitelné a daní za to je vyšší hmotnost. Možná by se to dalo řešit vyšším podílem hliníku, otázka je, jestli by byl dostatečně pevný pro ten mechanismus.
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
24. 3. 2016 11:38
Re: 1600kg
No hej... Ludia chcu kabriolet pre 4 ludi na pouzivanie v zime, idealne aj na lesnej ceste, a s velkym kufrom. Zelezne drievko z umelej hmoty...

Potom vznikaju monstra, kde je technika vyuzivana na kompenzaciu nedostatkov, ktore vznikli snahou spojit nezlucitelne.

Dosledok: dizajnove monstra plne kompromisov, ktore nie su dobre v nicom.
24. 3. 2016 11:44
Re: 1600kg
nutí Tě někdo si to koupit?
24. 3. 2016 18:28
Re: 1600kg
Nejsem si jistý, jestli SL je nezlučitelné monstrum:)
25. 3. 2016 10:04
Re: 1600kg
Range Rover Evoque Convertible >:D
25. 3. 2016 04:38
Re: 1600kg
Měla by to vyrábět značka z jinýho kontinentu a Sheldon by tleskal. 1,6t není vůbec špatná hodnota na vůz této motorizace a kategorie.
Avatar - fOE
24. 3. 2016 10:21
Re: 1600kg
To bez pochyb, ktera konkurencve (s vicevalcem, automatem a pevnou skladaci strechou) je ale lehci?
24. 3. 2016 10:51
Re: 1600kg
Ano. Všichni chtějí v autě všechno /tipuju, že v příští generaci do toho auta dají i x-drive/ ale pak se diví, že auto váží...
Avatar - Ham.
24. 3. 2016 21:17
Re: 1600kg
Všechna konkurence je lehčí, protože jediná, která splňuje tvé podmínky je SLC (SLK) a to je lehčí dokonce i s osmiválcem (SLC AMG 43 EU hmotnost 1595 kg) a dokud se SLK dělalo i s šestiválcem a automatem, tak mělo EU 1540 kg.
Avatar - fOE
24. 3. 2016 23:06
Re: 1600kg
Z4 35is dle BMW.de Leergewicht EU in kg 1600. Proti staremu sestivalci rozdil vetsi, ale 6 valcu bylo v SLK 350 nefoukanych a taky vykonem a parametrama niz. Jinak nevim o kterem V8 pises, SLC V8 jiz nema (to neslo oznaceni 55 AMG a skoncilo s SLK), ale prechazi na foukany V6 3.0 a ten znaci prave 43 AMG. Coz dokonale kopiruje nabidku BMW s 35is a v tom pripade je tam rozdil jen tech 5kg v prospech MB.
Takze jo, MB jako jedina technicky totozna konkurence je (nepodstatne) lehci. ;-)
Avatar - CommonUser
24. 3. 2016 10:20
Matika-logika dostala cez hubu
"Konkrétně náš kousek vybavený devatenáctipalcovými koly s pětatřiceti procentními pneumatikami vpředu a ještě o pět procent nižšími plášti vzadu by ostatně mohl vyprávět."
Chcete naznacit, ze vzadu proste boli este tensie plaste ??? :-(
Rozbalit vlákno
12
Avatar - boost.
24. 3. 2016 11:45
Re: Matika-logika dostala cez hubu
Auto má vzadu širší pneumatiky než na přední nápravě.
Avatar - CommonUser
24. 3. 2016 12:03
Re: Matika-logika dostala cez hubu
Ved prave ! Co tym chcel autor povedat ? Ze su o 5% este nizsie ? No to sotva !
Avatar - Honza Mička
24. 3. 2016 12:25
Re: Matika-logika dostala cez hubu
Dobrý den,

vytaženo rovnou z katalogu:

M light alloy wheels, Double spoke styling 326 M,
front 8 J x 19” with 225/35 R19, rear 9 J x 19” with 255/30 R19 run flat
Avatar - Zetti
24. 3. 2016 12:32
Re: Matika-logika dostala cez hubu
Ja si to taky myslim, mimochodem, dalsi generace se vraci k hadrove strese
Avatar - AUDIRS6
24. 3. 2016 12:36
Re: Matika-logika dostala cez hubu
...a keby si si to vyratal, tak sa dostanes na milimetrove rozdiely co do vysky gumy na rafku... ;-)
Avatar - white label
24. 3. 2016 13:55
Re: Matika-logika dostala cez hubu
Konkrétně přesně na rozdíl 2,25 mm. ;-)
Avatar - CommonUser
24. 3. 2016 13:47
Re: Matika-logika dostala cez hubu
No a ako pocitame percenta ?

RS6: presne tak by som to popisal. Cca 2mm rozdielu ...
Avatar - white label
24. 3. 2016 12:55
Re: Matika-logika dostala cez hubu
Viz 12:53
Avatar - white label
24. 3. 2016 12:53
Re: Matika-logika dostala cez hubu
Je to nepřesně formulováno, vzadu je sice nižší profil, ale jen o 2,25 mm, což je rozdíl podstatně menší, než by byl skutečný 5%ní rozdíl. Hodnota výšky profilu se uvádí v % z šířky! pneumatiky, a 5% z 225 mm je logicky méně, než 5% z 255 mm.
Avatar - CommonUser
24. 3. 2016 13:50
Re: Matika-logika dostala cez hubu
Tak nejak, len ta veta je formulovana, ze teda vzadu to bude radikalne horsie, kvoli tym 5 %. Co je ftakovina.
Avatar - white label
24. 3. 2016 13:53
Re: Matika-logika dostala cez hubu
V podstatě ano.
25. 3. 2016 04:40
Re: Matika-logika dostala cez hubu
Ufff, než mi to po ránu doteklo. Ano, od redakce špatná formulace, tobě :yes: za všimnutí :-)
Avatar - Pekelná Micinka
24. 3. 2016 18:32
Realistic Romantic
Jj, s prvními jarními dny si vždycky připomenu, že zrovna Z4 by se mi na tu hezčí polovinu roku moc líbila. A vystačil bych si se 4 válcema. Tohle má výkon a cenu tam, kde začíná F-Type, i když zde to bude s bohatší výbavou.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Fána
24. 12. 2016 17:01
z4
Mám to v garáži a jediný co mi vadí je velice špatné umístnění (klíčku). Pořád do něj a originál loga tlačím kolenem. A přitom třeba na tunelu je místa habakuk.
Rozbalit vlákno
0