Se Zafirou se Opel v roce 1999 skvěle trefil do vkusu rodin. Druhá generace, o níž bude řeč, ač se zcela novou technikou, ideově na svého předchůdce navázala.
Jakej dava smysl koupit si 7 let starou plecku za skoro 200k? Bez zaruky s rizikem drahejch oprav a jistotou ne zrovna levny udrzby. Pri tyhle porci km je ta plesnivina temer po smrti. Takze to ve finale vyjde jako novy auto. Tyhle krapy bych rozdaval pred autoskoulou zadarmo na zacvik po ziskani ridicaku.
Pokud myslíš originální prvek ve smyslu funkčnosti tak tím je jak již bylo v článku řečeno "žirafa" doslova zasypána v podobě hromady funkčních řešení v interiéru. Pokud tím myslíš něco designového tak je to zlom v podélné ose karoserie, který probíhá přes celou karoserii od nárazníku přes kapotu až po páté dveře a projevuje se dál i v interiéru na ovládání rádia, stejný detail pak najdeš i na klíči :-)
Ve stříbrné tohle zaniká a v arden blau to vynikne třeba dost, nicméně je na to třeba nahlížet z pohledu doby a faktu že jde o německé, rodinné auto kde se hledělo hlavně na funkci. Z pohledu dnešní doby samozřejmě nemastná, neslaná designově je, však tady máme již dlouho novější generaci. Nicméně z pohledu ceny ojetiny a s xenony, panoramatickou střechou či v OPC je na 7 místné rodinné taxi pálivá až dost!
ano, to auto je take 'lahko ignorovatelne', predsa len su tu zvucnejsie MPV mena: Scenic, Picasso, alebo moj favorit - vacsi S-max.
na druhu stranu, Zafira sa da zohnat za dobru cenu, je ich relativne dost na trhu, je 7miestna, s tou benzinovou 1,8ckou to vyzera na dobry kauf :yes:
"Se vznětovým agregátem se pojila buď manuální šestistupňová převodovka M32 původem od Fiatu"
Je spojena vetsinou s 1.9d, ktery je od Fiatu, ale prevodovka je Opel vyrabena v Aspernu, Rakousko:
[odkaz]
Zapamatovat se to da lehce, protoze kdyz se nekomu ve Fiatu vysype, tak zacne nadavat, ze je tam jedina "nemecka" soucastka a i ta nefunguje >:-[]