Mhm přečtl jsem si tady článek o tom, že zajíždět ano. Bylo mi trapný to úplně nedodržovat, takže ručička se do červenýho nedostala hned první týden, ale až třetí:)
No u M3 je první servis po dvou tisících, další v běžném intervalu. Ale jeden člověk ze servisu mi tak mezi řečí poradil, abych ho měnil každých 12-15 tisíc.
A jaké, pochlub se :-) . Prodejci říkají nezajíždět a olej po 30tkm... osobně bych to opravdu šetřil aspoň první 2tkm a vyměnil olej po 10. Samozřejmě to můžeš šetřit i 5tkm a pak vyměnit olej než na to šlápneš pořádně.
Tak ono to aj na 1/4 plynu pôjde lepsie ako 50% aút na ceste. Turbo motory sa zabehavaju rozdielne od atmosféry? Pýtam sa lebo v stredu som si bol po nové auto a predajca tvrdí,ze netreba zabehavať(moc neverím) a do knižky som sa ešte nepozrel z nedostatku času.
Votomanipotom... ale tak samozřejmě já jakožto plebs nemám tak vysoké nároky, aby mě 3er při 140 hlukem obtěžovala ;-) . Taky jsem měl jedno auto co při nastartování spouštělo alarmy :-)
Trojka je tím specifická. Ani ve Focusu není takový rambajs jako ve trojce. Když jsem jel s tou předchozí poprvé /po přestupu ze šestky/ měl jsem pocit, že je to auto rozbitý:) přibrzdil jsem, co se děje a ztichlo to. Pak jsem se rozjel znovu a začalo to nanovo:) A pak jsem pochopil, že už to se mnou bude jezdit pořád:)
No a počkej - M3 to nedělá?
To nevylučuju, naopak třeba Dinar jako dlouhodobý jezdec 5er vyřešil stejné dilema obráceně a já se i v případě BMW kloním ke stejnému řešení... tedy poté, co v poslední generaci 3er dorostla do rodinně použitelného auta.
Jasně že tam je nějaká noblesa a komfort a prostor navíc. Na druhou stranu, ta 1.6TCe není žádná raketa a v Meganu bude asi o kus živější a úspornější... i celkové náklady auta budou nižší.
Nedávno jsem jel v 335d a pokládal jsem si stejnou otázkou. Má cenu jít 535d? A pak jsem vjel na dálnici, rozjel to na cca 140 a bylo vymalováno. Akustická pohoda a takovéto nepopsatelné majestátní plutí pětky (neřku-li sedmičky) by mě přinutila utratit těch 50% ceny navíc. ;-)
No ne tak úplně. Passat Highline DSG 2.0TSI 162kW stojí 890 a Golf GTI DSG 715, to je poloviční rozdíl než u toho Renaultu. Problém Renaultu je, že v Talismanu koupíš tu 1.6TCe pouze jako Initiale...
Já bych to řekl (po vlastní zkušenosti) jinak: nejsilnější nafta je pro auto (jen)dostačující.
A věřím, že 200k 1,6T už bude velmi dostačující - pro běžného řidiče. Nafta pro mě byla (dynamicky) spíše zklamáním.
Jo Megane Grandtour, to bude pro Talisman oříšek. Obhájit si při stejné technice (1.6TCe 200k EDC + 4Control) rozdíl třeba 350t bude problém. Ne že by tam nebylo víc místa a lepší interiér apod., ale kdo za to zaplatí +50% ceny nevím.