Jasneze, to je klasika - evropsky trh je jim ukradeny, takova zaprdena zemicka, jako je CR je vubec nezajima, radeji se vrhnou vic na narocny americky trh, bla bla bla... Vsak to znas :-)
ok, vezmi také, jak dlouho obě značky působí na trhu a jak jim rostou prodeje. uvidíme třeba od teď za deset let ;-)
jo a porovnej počet prodejních míst
Infiniti mělo vždy v nabídce modely SUV které byly velké a měly velké motory. S nastávajícím vstupem škody do segmentu velkých SUV se jim stáhly půlky a raději odešli se ctí >:D
No jo, jenže za ceny srovnatelné s D3 to prostě nedává smysl. Pokud by to ale dali někam mezi, tedy dejme tomu s cenami tak 30 % nad mainstream, zákazníky by si to našlo - špatná auta to určitě nejsou.
na autosalonu v pekingu se představí studie jednoho nástupce řady QX [odkaz] , osobně si myslím qx50 a motory v řadě q70 se asi zatím řešit nebudou, protože primárně je odbytiště jinde.
Taky nechápu proč se nedomluvit s nějakými platinovými prodejci, jestli by nechtěli prodávat Infiniti. Rozhodně ve velkých městech, minimálně Praha poptávka po drahých a raritních autech bude. Stačily by modely Q50, Q30 a QX70. QX50 se mi moc nelíbí a působí staře, Q70 nemá potřebné motorizace, respektive 170 koňový diesel, což je ve třídě podprůměr a 2 solidní benzíny, nicméně se asi vyplatí spíš ten hybrid.
Infiniti nenabídlo zkrátka nic navíc. U modelu Q70 nenabídli silnější diesel. QX50 zase nevypadá moc pěkně, Q30 je Mercedes A, což je sice pěkné auto, ale myslím si, že A3 nebo BMW 1, je lepší. Výhodou byl ale pěkný design. Q50 se povedla, nabídli, jak diesel, tak turbo + 3,5 V6 hybrid, nicméně konkurence nabídne to samé, takže jediným zajímavým pohonem byl právě zmíněný hybrid. QX70 byla super, hlavně 5,0 V8. Jinak si myslím, že neúspěch Infiniti je kombinace ceny, nedostatku podvědomí, designu a chybějícího zázemí.
Celej den to je na netu a jako poslední s tím dojde Auto.cz - Czech news center. Vsadim se, že večer už to bude hlásat expert Pepa. Pánové nespěte v té redakci. Nebo jste zase byli na vrakáči???
asi by to měl konečně pod sebe vzít nissan (a udělat konečně oficiální zastoupení) a síť dealerů rozšířit minimálně do 5 největších měst, ideálně do každého krajského města. vybrat nejsilnější nissan dealery a jim svěřit prodej infiniti. zvlášť, když se infiniti celosvětově a i evropsky daří a portfolio aut se rozšiřuje i směrem do nejprodávanějších kategorií aut. držím palce a doufám, že to jen dočasné řešení...