Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Mercedes-Benz C 220d Coupe – Hvězda Autobahnu

Kdy je céčkové kupé nejlepší? Když uhání po dálnici. To není slyšet rachot turbodieselu.
Zpět na článek
2. 5. 2016 11:37
RE
Tohle v modelu C400 jako ctyrkolka. K tomuto autu myslim idealni.
29. 4. 2016 13:33
Re: 220d...
Spousta lidí svůj názor vyjádřit neumí nebo jej nemá, tak alespoň použije palce, je to sice trochu neandrtálský způsob komunikace, ale je tu ;-)

V prémii je mi bližší vrtule a kočka než ostatní, takže to mám podobný. Jen jsem díky odrostlejším dětem mohl přejít na smaller size za účelem větší zábavy :-)
Avatar - maxi!
29. 4. 2016 12:39
Re: 220d...
Ahoj mino32
pisem to tebe, ale samozrejme aj ostatnym chlapcom, co sa tu stretavame.
jasne, ze si vazim kazdeho nazoru a kazda dalsia skusenost je aj pre mna poucenie
to, ze sa tu obcas pochytime a natahujeme, to patri do debaty ;-) , ale musime udrzat fair uroven.
Palce si nevsimaj, to neberiem za nazor!
k veci:
tieto moje slova --- mne nove C nie je srdcovka, ale je to fakt velky krok dopredu a preto mi to vadi, ze to niekto znevazuje - ci uz interier, podvozok alebo aj hlucnost.

som nemyslel ako priamu reakciu na teba, ale ako vseobecne, ze nietko len tak bez praxe nieco zhodi alebo znevazuje a mna to iba nasrdi....
testy beriem pomerne vazne, ale ja myslim skor testy sportovych aut, kde mam rad nazory fakt expertov ako Jethro, Chris Harris, Walter a podobne a nemyslim porovnanie kufrov na aute ale skutocne hodnotne opisy jazdnych vlastnosti.
Sledujem samozrejme aj ine komercne porovnanie ale tam uz ako aj ty mam urcity filter.
.....
este k tej sedme BMW:
pises, ze:
..to je ideálny prípad predošlej sedmy,..ja keď som kedysi lietal z jedného auta do druhého mal 740d M so vzduchom.

ja som mal sedmu a tak som to dost sledoval a ja tvrdim, ze sedma nemala vzduchove pruzenie!
( iba udrzovala svetlu vysku vzduchovym vakom na zadnej naprave )
Teraz jazdim casto s A8 S plus a myslim, ze slusny podvozok a aj S klasse ma vyborny Airmatic, dokonca aj Phaeton sa mi zdal lepsi na komfort ako byvala sedma. Novu nepoznam iba ako spolujazdec.
RR chapem a tvoj kus je pysne auto, aj ked je uplne mimo moju kategoriu ( SUV nemusim, to uz skor Off Road) - ale nemam manzelku s detmi, takze ta vcelku chapem
peace! :-!
29. 4. 2016 11:29
Re: 220d...
vieš čo mne vadí že v rámci zachovania normálnej diskusie kde sa rád zapojím používam frázy a schválne zdôrazňujem veci ako..len môj názor, netvrdím že všetky C, len moja skúsenosť a podobne a aj tak sa vždy nájde diskutér ktorý proste nechápe prečo som to napísal, zrazu zistím že znevažujem a že sa cítím nad testermi toto ja proste nemusím..

a ako hovoríš je to o tom aké je to auto pre teba...testy sú fajn pre rozšírenie si obzorov ale názor si najlepšie spraví človek len ked si auto odskúša lebo tak ako na mňa je šité BMW, niekto s tým autom proste nevie existovať..veľa urobí konfigurácia auta, to ako je vybavené, to na akých pneumatikách jazdí a aj to kde sa to testuje..trebárs na hladkej rakúskej dialnici mi je najkomfortnejší podvozok ukradnutý keďže bez jám som si tade plával aj na 535d s režime sport zatial čo na naše cesty si vzduchový podvozok RR cením nad mieru..

a len na okraj niekto by sa ti mohol ku komentom aj vyjadriť namiesto tých palcov dole 8-s
29. 4. 2016 11:23
Re: 220d...
Pre mňa osobne je Range top, plus u nás na slovensku je päťlitrový benzín, autobiography a style paket celkom vzácnosť a pohľady to na seba dokáže struhnúť o to sa ja nebojím..žena na tom vozí decká tiež predsa len som rád keď viem že sa deti vezú v bezpečí to je asi aj dôvod prečo na tom tolko žien tie deti vozí...

:-)
Avatar - Londonbridge
29. 4. 2016 10:59
Re: 220d...
Vsetko je v pohode. Range Rover je urcite fajn tu ho volaju Chelsea tractor panicky na tom vyvazaju deti do skoly ,mal som na mysle nieco ine ak chces vycnievat z davu. Nieco ako zvykne parkovat pri obchodaku Harrords ....
Avatar - martas2005
29. 4. 2016 09:54
Re: ten hluk motora /asi som hluchý
Ale kdeze, MINULE Ccko 1.6 nemelo. 180cdi byla klasicka 2183ccm. Btw tenhle motor mam i v minulem krabicovem Acku (160cdi uduseny na 66kW) a tam je to teprve poradnej rachot!
29. 4. 2016 09:04
Re: Potvrzuji,
Potvrzuji lehce pod 6 litrů se zajetým motorem, ale nemám moc lehkou nohu, takže stáhnout by to asi ještě šlo. Verze 170 hp.
29. 4. 2016 09:00
Re: Vůbec mi nesedí kombinace
V tom případě jsi ty neměl pořádný benzin. Totiž já náhodou musel jezdit pár měsíců s v E 220 cdi (najeto měl 38 000 km), kde by snad teoreticky měl být motor maximálně odhlučněn. No a houby - hnusný zvuk, který je sice lepší jak chrocht z oktávky, ale pořád je to nepříjemná kakofonie a smrděl až mi z toho bylo stydno. S dostatečně zahřátým motorem jsem parkoval a během parkování jsem v létě při otevřeném okně čichal ke flašce kyseliny dusičné.
29. 4. 2016 08:52
Re: Vůbec mi nesedí kombinace
Fajnové kupé zastaví u chodníku s chrochtáním a dieslovým smradem - včera si mi podařilo takhle stát u pohledné A5 2,0 TDI s výbavou S line. Nemám Audi moc rád, ale S line mu sedí, v interiéru nešetřil, ale ten klapot a puch... :-(
29. 4. 2016 08:03
Re: MB
Ano, jsou to vyborne taxikarske vozy. Vzadu trochu min mista nez v Superbu, moc to nejede, ale tudle mi ten Turek cestou z letiste rikal, ze by ho za Supa asi ani nemenil.
29. 4. 2016 07:17
Re: 220d...
Hezky napsáno...počítá se hlavně to, co autě můžeš napsat ty sám a jakou relevantnost ta informace má.

Moje auto by si nemuselo vybrat 9 lidí z 10-ti, protože jim nesedí a naopak. Auto který zkusím mě může nadchnout a voilá jiný testér ho sepsuje až pod pozinkování.
29. 4. 2016 07:13
Re: 220d...
neviem prečo používaš slovo znevažuješ...to že vyjadrím svoj názor a mal som danú skúsenosť znamená že niečo znevažujem? ako prepáč ale vyjadrením si svojho názoru nič neznevažujem, ako som napísal v prvom príspevkui nedhážem všetky do jedného vreca ale konkrétny kus s ktorým som jazdil bol pre mňa sklamaním...pokial máš ty skúsenosť svoju ktorá je pozitívna tiež ti ju neberiem...a interiér C som nikde nespomenul ale nevadí

ďalej ja ti nikde nechcem vtlačiť že sa máš opierať o moje argumenty a skúsenosti..poviem to takto...opieraj sa len o vlastné skúsenosti..testy a všetko okolo toho je fajn a môže ti to zmeniť pohľad na danú vec ale nikdy to nebude také ako keď to auto vyskúšaš sám pretože to čo sadlo testérovi a príde mu ako vrchol sa tebe páčiť nemusí a príde ti to ako šedý priemer...to je ako s C...proste ja sa nehádam že c220d nebrať, rozhodne záleží od konfigurácie, podvozku a pneu...ten môj bol bohužial podvozkovo v režime comfort super, v režime sport vôbec..preto som sa preň nerozhodol a preto som bol sklamaný...

vieš aby si ma pochopil..ja na tejto stránke diskutujem len o tom o čom mám niečo povedať a čo môžem doložiť skúsenosťou...dve hodiny v aute mne osobne nepostačujú vždy ale keď odhalím isté nedostatky ktoré my vyslovene vadia ja viac nepotrebujem..ešte rýchlejší proces som mal s Cayenne Diesel kde mi napríklad z toho nechutne duniaceho dieslu v nízkych otáčkach bolo zle..takže ja proste preferujem pravidlo, že v diskusii pracujem s tým čo môžem priniesť a sprostredkovať ja pretože každý má iný vkus a opierať sa o test nie je nikdy smerodajné ani 100%...to je ideálny prípad predošlej sedmy,..ja keď som kedysi lietal z jedného auta do druhého mal 740d M so vzduchom..test bol aj v autocare a to auto malo 4,5 hviezdy kde vyzdvihli hlavne mäkší podozok oproti A8 a istejší oproti S..a čítal som tiež testy kde 7 skončila posledná ale aj kde druhá, tesne za novým S a podobne..všetko je o tom akú konfiguráciu do testu človek privezie...ved keby som dal na testy tak trojku ani nekupujem ved niekdajší test BMW 3 vs Octavia nám jasne ukázal že škoda je top a BMW blbosť ..

pokial si ty so svojim C spokojný a to ti len prajem, tak som rád len bohužial ja som spokojný nebol..možno bolo zlé to že som ho skúšal v dobe ked sa začali predávať a bol to možno jeden z prvých kusov preto hovorím, nehádžem všetky do jedného vreca..

a áno Range ma celkom ukolísal ale auto viem posúdiť, aj tie menšie ;-)
29. 4. 2016 04:20
Re: motor
Taky jsem to pochopil zcela jinak...nemusím do menu ;-)
29. 4. 2016 04:19
Re: Vase nazory, redakcia!
"Vůbec nezpochybňuju, že je nová E dál...ale čeká nás nová generace 5er i A6"...citace sebe sama.

Ave JÁ ;-)
29. 4. 2016 04:18
Re: 220d...
Nestačím se divit...oba mluvíte stejnou řečí a evidentně slovům kolegy nerozumíš. To je ta zaslepenost vůči jedný značce.

Co je XF s type (píšeš to stále dokola, takže by mě to jen zajímalo) ;-)
29. 4. 2016 04:14
Re: 220d...
Btw...existuje možnost osadit i auto s AMG vzduchem? Pokud ano, zcela bez problémů mohl Mino klidně cítit tu nejistotu, kterou jsem popisoval i já. ;-)
29. 4. 2016 04:11
Re: 220d...
V klidu, každý si tu nějak obhajuje svou garáž, je v tom větší či menší porce narcismu v nás. ;-)
Avatar - maxi!
29. 4. 2016 00:07
Re: 220d...
riesame tu vtakoviny - unifikacia je fakt hrozna, suhlasim....
ale ved vidis, ze aj Rover ma podobny problem ;-)
mne nove C nie je srdcovka, ale je to fakt velky krok dopredu a preto mi to vadi, ze to niekto znevazuje - ci uz interier, podvozok alebo aj hlucnost.
test v Top Gear ho definuje takto:

WHAT WE SAY:

Smooth, refined and capable, the C-Class is a car that can take the sting out of long-haul family holidays
WHAT IS IT?

The load-lugging variant of Merc’s compact executive contender, and therefore the car that has to take on the all-conquering BMW 3-Series Touring. A tough call by any means. Mercedes has taken a tangential approach, choosing not to tackle the BMW head-on, but instead going for a different feel, focusing on making the C-Class feel more relaxed and laid back and leaving BMW to do the sporty stuff.

DRIVING

Well, the emphasis does lean a little more in favour of comfort and refinement instead of agility and sportiness, but not by a great deal. We think Mercedes could have afforded to take things a bit further and give the new C-Class estate a really plush ride to match its near silent engine and impressive refinement. You could of course option your car to make it feel as relaxed as possible – an auto gearbox and small wheels combined with the diesel engine would be spot on.

Four-cylinder diesels will sell best and the latest BlueTEC units are smoother and quieter now than they’ve ever been and, on the whole, the C-Class drives really, really well. Oh, and yes, there is a hint of sportiness if you lean on it…

ON THE INSIDE

All-new the C-Class estate may be, but Merc obviously believed the boot was in need of little improvement – overall capacities have only increased by a litre or two. It’s certainly easy to access thanks to a large tailgate and low load sill, but there are no particularly revolutionary touches in here. Instead, focus has gone into the back seats which, thanks to the new C’s longer wheelbase, are now much more capacious.

Up front the driver layout does a fine job of soothing your furrowed brow, and the design and quality are from the top drawer – it’s probably class-leading in this respect. If you’re going to spend a long time in a car this wouldn’t be a bad one to be in.

OWNING

This would be a very satisfying and rewarding family car to own. No, it’s not as big inside as a new Mondeo or Passat, nor as cheap to buy, but if you’re buying on a lease deal, have a good long look at the figures before rejecting the Merc – you might be pleasantly surprised at just how affordable it can be. In day to day driving you’ll easily get 50mpg from either BlueTEC diesel, tax is low and satisfaction high. Spend money on options and you can make it almost as feature-packed as an S-Class. Good car.

Ja sice rozumiem len posledne dve slova, ale tie su kua dolezite!
>:D :-!
Avatar - maxi!
29. 4. 2016 00:01
Re: 220d...
vycitas nam tu, ze sme tie zrovnavania cerpali len z testov?
To akoze sa prevezies na C kombi a ty uz vies, ale Top Gear, Speed, AMuS, Sport Auto,... Autobild, team, co zorganizuje narocny zrovnavaci testy Cecka su oproti tebe len amatery?
To ako vazne sa mam radsej operat o taketo skusenosti ako o zopar testov, kde vsade posudili pokrok v podvozku noveho Cecka? Ved uz sa bavme vaznejsie....

ok, mozno ty na odborne testy vobec nedas, ( staci sa ti prebehnut a uz vies?), ale aj podla beznej verejnosti bola byvala sedmicka bavorak povazovana za menej podarene auto, co sa podvozku tyka. To snad vies... alebo nie? Pri zrovnani s A8, S klasse skoncilo vzdy horsie, a aj s E jednoducho prehralo,ale to mi je tu jedno, riesime Cecko
Najazdil som na nom asi 23.000 km, mam ho celkom precitane a ver mi, ze oproti starsiemu modelu je tichsie a aj ovela lepsie zataca.
pre mna clovek, co napise na nove C s AMG paketom, ze: ..............................
pri trochu ostrejšej jazde bolo auto problém udržať v zákrute čiže celkovo dosť sklamanie.
..............................
by sa mal vazne zamysliet nad tym.
Mozno ta ten Rangie natolko ukolisal, ze uz nevies posudit dve male auta?
;- )
Niekde bude hruba chyba - to auto jazdi vyborne, a ver mi, ze mam aj ja nejake auta za sebou...
:-!
Avatar - maxi!
28. 4. 2016 23:00
Re: motor
ona ma taky malicky prepinac - nie Comand
Clit a tie pekne hodinky Oris - cize spolu je to .....
>:D
28. 4. 2016 22:58
Re: 220d...
všimol ale napriklad 3 er od 7er rozoznam bez toho aby som sa musel uistiť..netvrdím že to nie je trend rozhodne to ale nepovažujem za správne a keďže som autíčkar rovnaký dizajn vo všetkých triedach mi nepríde ako skvelé a mne sympatické riešenie..a znova rozprávaš..najprv kolega napíše že v teste podvozkov spolu bolo E a sedmičkové BMW a že E s prehladom vyhralo a teraz mi napíšeš aby som ich neporovnával tak čo vlastne chcete teda? vyjadril som sa len k tomu testu ktorý je tam vyššie spomenutý..

no na Audi som si odjazdil svoje aj ja, dosť aj na MB tam to bol len prípad E triedy ale myslím že víkend a viac ako 1500 km v E mi povedalo dosť aby som vedel že oproti mojej 535d mi to auto nesadlo v ničom...

keď teda skúsenosti nemáš, tak prosím zmeň štýl akým sa vyjadríš pretože hádžeš fakty okolo seba a nakoniec sa dozvieme že s 5er si vlastne ani nejazdil...maj svoj názor len ho prezentuj trochu objektívne ;-)

3er mám doma ako kombi a univerzál..ked prečítaš môj predošlý príspevok pozornejšie, môj druhý voz je Rangie..čiže Range Rover..V8, 510k Autobiography so style paketom..myslím že tomu originalita nechýba či?
:-)
Avatar - Londonbridge
28. 4. 2016 22:47
Re: 220d...
Unifikacia ,globalizacia sa deje vo vsetkych automobilkach ak si si toho nevsimol zagoogluj trosku viac. E cko pr ta neporovnavaj s BMW 7 tam je S ko , jazdil som okrem MB A5 , A6, A8 a XF s type ano s BMW skusenosti nemam ale s Audinami som najazdil urcite viac km ako Do Berlina a spat. Ak chces hladat original auto hladas velice spatne ak pozeras na BMW,Audi a MB ak sa chces chlapce odlisovat trosku priplat a zajdi uplne k inemu predajcovy aut...
28. 4. 2016 22:11
Re: 220d...
neviem pripadám si miestami na tejto stránke ako keby som bol iný ešte aj napíšem že nehádžem všetky do jedného vreca a píšem len moju skúsenosť a aj tak sa musí nájsť niekto kto nechápe moju skúsenosť.no dobre tak po poriadku

maxi: ako bolo zmienené napríklad v tomto teste, motor teda nie je bohvieaký tichý spoločník, problém s hlukom som mal aj ja a aj pár známych ktorí 220d jazdili..to že si to čítal niekde v testoch neznamená že tak to aj je..moja skúsenosť bola bohužial a nie len moja negatívna s touto motorizáciou..áno mal som problém spôsob akým sa tomu krútil zadok a ako sa to auto celé nervózne krútilo mi neskutočne vadilo...a prosím argumenty ako v teste tom a tom si nechaj pre diskutérov ktorí nejazdia prípadne len na víkendy...ja verím a súdim podla skúseností mojich, keby som dal na testy tak mám doma namiesto 3er Octaviu a namiesto Rangieho by mi doma parkoval asi Yeti a celý život by som kupoval len koncern lebo podla testov nič lepšie nie je...

a prehlad podvozkov..zas test..testovaný v istých podmienkach...a ako sorry ale s novou sedmou som strávil víkend a ak mi chce niekto tvrdiť že sedma s väčším rázvorom na vzduchu je komfortom ďaleko za Ečkom ( ako píšeš s prehladom E vedie tak potom mám tiež celkom strach o to kto to vlastne testoval)..nehovorím o tom že záleží aké pneu má v danu chvíľu auto obuté a pod...

londonbridge- s danými autami som česť mal aj vďaka známym aj vďaka ochote predajcov..trochu tak ale s prepáčením trieskaš pretože..najprv tvrdíš že s BMW moc skúseností nemáš a potom zapustíš že E je lepší celok než Audi a BMW ked s tým pojazdíš..opýtam sa ťa teda inak..koľko km si odjazdil na BMW 5 f10 a s Audi A6??? pretože ja som na E350 ke otočil Berlín ked som bol s kamarátom po auto a zlé to nebolo ale kedysi som mal 535d M a popravde E mi neprišlo práve ako lepší celok..či posed, rozmiestnenie ovládacích prvkov, iDrive vs Command, sedačky a pod..takže je to dosť individuálne a prepáč ale pojmy ako (daleko pred a podobne)..proste krásne cítiť fanúšika MB ktorý tu hádže pojmami ale na druhej strane napíše že s ostatnými moc skúseostí teda nemal..a posledná vec..to že je Sko pecka ja nespochybňujem ale povedať že unifikácia dizajnu je skvelá len preto lebo S je dobré tak to je dobre strelené...každé auto by malo byť aspon trochu originál a prepáč ale ked si kúpim Sko ja 100 000 euro tak moc nestojím o to aby niekto v dialke uvažoval o tom či to je S E alebo C
28. 4. 2016 22:01
Aerodynamika
Nevsiml jsem si ve clanku hodnoty odporu vzduchu, tak doplnim: Je to 0,26. Coz se mi na tvar auta a rok vyroby zda docela dost. Autor tu pise o vymazlene aerodynamice., ja rikam na dnesni dobu nic moc.
Avatar - Londonbridge
28. 4. 2016 21:38
Re: 220d...
E cko je s prehladom najkonfortnejsi voz vo svojej triede tam to netreba riesit. Ano interier uz mal roky ale kvalita materialov a prijemnost celeho interieru ako celok je daleko pred A6 alebo BMW 5,. Na prvy pohlad to tak nevyzera az po tom ako s tym clovek odjazdi par tisic km si uvedomy ze je to tak . Samozrejme nove E ma interier zase uplne inde a priblizit sa k nemu bude dost narocne. facelift predchadzajuceho E cka stal miliardu EUR to je myslim dost za facelift... Ano vsetky MB zacinaju byt uniforme beru si za vzor svojho najlepsieho velkeho brata S ko a to je len dobre treba si brat priklad z najlepsieho z najlepsich...
Avatar - maxi!
28. 4. 2016 21:31
Re: na ten autobahn ok
tak fajn - napis nejake ine auto v tejto triede s komfortnejsim podvozkom, ako je C na Airmatic? :-!
Avatar - maxi!
28. 4. 2016 20:58
Re: 220d...
nove C má dve silne rozdiely oproti starsej generacii a to v kazdom teste zdoraznili - uz slusne odhlučnene diesel motory a - co je hlavne - vyborny podvozok a to ochota zatáčat je na špičke triedy a ako jediny ma vyborny vzduchovy podvozok!
takze nechapem tvoje skusenosti - MAL SI PROBLEM UDRZAT HO V ZÁKRUTE?!
Tak to nie....
......
este nieco o E type
asi pred 3 rokmi velky test podvozkov - Tuareg, BMW 7, az po Cayman alebo Áčko....
proste porovnanie roznych podvozkov ( test)
nahrubo s prehladom najkonfortnejsie E a az potom zvysok sveta

Autobild
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2016 19:41
Re: motor
Hele chlapi to sem nevěděl! >:D

Nojo to vysvětluje tu vaši nechuť ke Kylii >:-[]
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2016 19:40
Re: Vase nazory, redakcia!
Jsem rád že si rád. Já zas nerad že ty nesouhlasíš se mnou :-)

Novej motor nový auto = to nebude blbost. MB bude v tuhle chvíli fakt spíš lepší ;-)

Ostatně tenhle fakt si sám zmínil = nebo myslíš že pro nový Ečko a novej OM 654 to neplatí? :-)
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2016 19:37
Re: motor
Ne ty ovládaj nás = to nevíš? >:-[]
28. 4. 2016 19:25
Re: ten hluk motora /asi som hluchý
180 cdi je 1,6 ccm , 250 CDI je 2150 ccm ,šesťvalec to nie je ale i tak iná liga.
28. 4. 2016 19:20
Re: motor
Přítelkyně se dá taky přepnout do komfortu přes Command? >:D ;-)
Avatar - maxi!
28. 4. 2016 19:17
Re: motor
individual:
riadenie - sport AMG
radenie a motor - Eco
podvozok - Comfort
klimatizacia - Comfort
priatelka - Hot
:-!
28. 4. 2016 19:14
Re: motor
To umí i jiní. Na pochvalu by bylo, kdyby šlo nastavit tak, aby byl vypnutý hned po nastartování. A to tady jen tak nenabídnou, protože by ho tam pak nemuseli montovat (nesměli by ho použít při měření emisí).

Tím, co jsi napsal, jsi ostatní akorát zmátl. Jiní na to dokonce mají tlačítko hned vedle toho startovacího. ;-)
28. 4. 2016 19:05
Re: Vase nazory, redakcia!
Tvoje jak se někdo nechytá nebo nemá šanci...vyčtený z testů je blbost. Jsem rád, že se mnou souhlasíš. Beru tě přes některý tvý zbytečný snahy o vymezení se jako někoho, kdo by mohl radši jezdit než teoreticky breptat ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2016 18:47
Re: MB
S tim že převodovky trochu zaostávaly souhlasim = někdy i víc než by člověk čekal. Zatim sem nezkoušel ale jak nová generace motorů tak aktuálně trochu přeladěnej 9 st. automat fungujou dle víc zdrojů na 1
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2016 18:45
Re: Vase nazory, redakcia!
Ne tohle je tvuj boj = projdi si vlákno ;-)

Já reagoval na Dinara a ty si to začal komentovat :-)

Téma vlastní zkušenost vs naměřený hodnoty sme už probírali = blbost je vytrhnout z reality obojí. Tvý tvrzení že všechno poznáš z objížďky bloku je kravina

Ale obecně s tim co si napsal souhlasim
Avatar - Londonbridge
28. 4. 2016 18:28
Diesel
Nove E uz ma 220 a 250 diesel lepsie odhlucneny. Ano 220 a 250 Cdi dostavalo kritiku za moc dieslovy prejav. Mozne to je ja som vybral 350 bluetec a tam samozrejme diesel efekt zmizol vnutri je pocut len jemne mrmlanie motora pre niekoho mozno nuda ale potom treba siahnut na E63 AMG a pre niekoho by to znamenalo permanentne hnede trenirky a pre spolujazda vrecuska na bliti...Je to o sobnych preferenciach . Tazko sa hlada prijemnejsie prostredie pre vodica ako vytvara C , E alebo S , samozrejme je tam este Maybach . Jazdil som aj A6, A5 par tisic km na XF S type este A 8 3 Tdi , s BMW nemam moc skusenosti . Su to vsetko dobre auta je to aj o zvyku aj ked to co predviedlo nove E je velka trieda a za ten interier by sa nemuselo hanbit ani S ko...
28. 4. 2016 18:28
Re: Vase nazory, redakcia!
Ano, zatímco někdo drmolí výsledky testů (ale vždy tak, jak se mu hodí do krámu), spousta jiných si to ověří v praxi.
Je mi jedno, jaký zrychlení kde na desetiny vychází, základem je, jak se chová motor v praxi, jak je ovladatelný, jak je sladěný s převodovkou, jak se řídí.

To je důležitý, ne test v periodiku, který notabene svou servilitu již jednou nádherně prokázalo. ;-)

Smajlíků si dej kolik chceš, tohle je hlaně tvůj boj.
28. 4. 2016 18:24
Re: Diesel chrochtá, benzín ne
Zklidni slovník chlapče, nejsem žádný tvůj kamarádíček...

1) diskuze se vede nad tebou proklamovaným údajně všeobecně přijímaným faktem, že nafta do OA nepatří. Na to přijdeš se studií s 5k úmrtími, ptám se tedy, jak prokážeš souvislost s provozem naftových motorů v OA. Jen hlupák by se smál nad úmrtím byť jedné osoby, směšný je hlavně to, jak si vše neustále ohýbáš.

2) Výrazně horší OA než trucky a busy? Takže čím větší objem tím menší emise? Zajímavá úměra

3) Obvykle platí, že země vládnoucí produkcí ropy mají pohonné hmoty (tedy i benzín) neporovnatelně levnější než země, které na zásobách ropy nesídlí. Pakliže by byl benzín levnější, nedomnívám se, že by k tak masovému rozšíření dieselových motorů v OA v rámci Evropy došlo.

4) Protlačování naftových OA se děje přes výrazně vyšší pořizovací cenu? Nebo je v tom dvoukorunový (nebo třeba 20-ti centový) rozdíl?

Na mě nešermuj, pindíky si neměřím ;-)
28. 4. 2016 18:19
Re: MB
Prevodovky MB byly vzdycky trochu vahave. Diesely zaostavaji vykonem i spotrebou, i kdyz maji obvykle vybornou spolehlivost. Vzduchove podvozky se komfortem dotahuji tam, kde je konkurence s konvencnimi tlumici:) design ale vetsinou velmi pusobivy a benzinove motory velmi propracovane a spolehlive. O lapani po dechu bych asi nemluvil...
28. 4. 2016 18:11
Re: MB
úrpimne nechápem tieto názory ľudí ktorí s istotou vypúšťajú definitívne neoblomné verdikty.. 8-s

ja som srdcom BMW a vždy aj budem ale akokoľvek môžem byť ten najviac zarytý fanúšik, musím sám uznať že sú modely kde pre mňa BMW predstavuje top ale na druhej strane sú modely kde by som asi siahol po konkurencii..proste každému sadne niečo iné ..ako mne sa to tu nechce rozpisovať ale kludne môžem v záujme konverzácie ale odjazdil som z nemeckého tria veľmi veľa modelov a dosť ich aj vlastnil a tvrdiť že niekto udáva tempo a ostatní len lapajú je pekná blbosť..popravde z tvojho komentu mám dojem že si jazdil buď len MB a nič iné alebo ani jedno z uvedených...a trebárs obuť sa do A6..ako to je môj najväčší obľúbenec z radov Audi a poradím ti jedno..prevez sa v A6 3.0tdi a v E350cdi r roku povedzme 2012 a zistíš že práve E bolo to ktoré lapalo po dychu zatial čo ho Audi a BMW drtili perfektným spracovaním, kultivovanejším pohonným ústrojenstvom a schopnejším podvozkom..

a ano nové E nasadilo latku velmi vysoko pret treba počkať na nové modely nie porovnávať nové E s A6 ktoré je medzi nami už nejaký ten rok
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2016 17:56
Re: Vase nazory, redakcia!
Osobní srovnání? Budeš měřit pružnost a zrychlení? Jak to uděláš se spotřebou a dojezdem na plnou?
Kde to převažuješ? A co hlučnost? Tam byl MB taky nejlepší ;-)

Hele měřili zrychlení jen do 130 km/h - prosim tě napiš mi pak i do 160 km/h a do 200 = dík :-)

No tak zpochybňuješ žejo >:D
Neni překvapenim že nová generace bejvá lepší a časem bude lepší samozřejmě i 5er a A6 kde sou nový generace taky na spadnutí. Ale pokud vim ne nový motory = OM654 zatim dle všech zdrojů vypadá slušně :yes:
No webpaja vyjádřil určitý pochybnosti... >:-[]

Uvidíme co OM656 ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2016 17:45
Re: Diesel chrochtá, benzín ne
Seš magor? :-| K tomuhle dáš >:-[] ? :-|
Jo pět tísíc = ale jak i tvuj rozum snad dá = nejde jen o emise z naftových OA ale taky na PETky plněný mourem atd. atp = prostě na špatnej vzduch
A viz začátek naší diskuze = výrazně horší než trucky a autobusy sou dneska právě naftový OA. Který se masově používaj jen v Evropě což mě vrací k otázkám:

Jaks to myslel s těma geografickejma podmínkama a jak s tim že nemám brát v potaz nižší zdanění nafty?
A jak s čimkoli souvisí že přímo tady nejsou zásoby ropy?
Jak to souvisí s evropskym protlačovánim naftovejch OA?
V čem vidíš tu svou alfu a omegu?
28. 4. 2016 17:14
220d...
priznám sa že to ako znie 220d vo verzii coupe nemôžem posúdiť ale..minulý rok som vyberal domov druhé auto, ideálne kombi, v nafte proste priestor kvôli deckám ale zároveň auto s ktorým môžem jazdiť na služobky..zablúdil som aj do Mercedesu kde mi dali na cca nejaké 2 hodiny C220d v kombíku, modré AMG paket, slušná výbava, auto po vizuálnej stránke krása ale popravde z jazdy som bol sklamaný..konkrétne z motora..ešte raz opakujem nehádžem všetky 220d do jedného vreca ale tento kus des..samozrejme spracovanie super ale jazda..pri plavnej a v skutku pokojnej jazde mi tak akosi nevadilo nič ale pri trochu svižnejšej jazde bolo motor počuť a to dosť, v režime sport a pri trochu ostrejšej jazde bolo auto problém udržať v zákrute čiže celkovo dosť sklamanie..potom som skúsil 320d s Mpaketom, kombi a iný svet..motor velmi dobre odhlučnený a jazda ako v BMW proste vysmiaty a pre nové auto rozhodnutý..samozrejme neprehlasujem že BMW je lepšie ako Medveď ale konkrétne v ten deň pri porovnaní 220d vs 320d dostal MB nakládačku..

a čo sa týka boja BMW vs MB vs Audi vs Jaguar...nové E mi moc nelahodí dizajnom určite ale velmi podarené auto po stránke jazdných vlastností a spracovania, boj s f10 alebo A6 už ale neberiem moc vážne keďže 5er aj A6 sú tu s nami už nejaký ten rok :-)
28. 4. 2016 17:12
Re: Diesel chrochtá, benzín ne
5k úmrtí v souvislosti s emisema naftových OA? Tak tu mi ukaž prosím, moc se na ní těším >:-[] .

Znovu, nehledej jádro pudla v korunovým rozdílu nafta vs benzín. O kolik jsou srovnatelně výkonný nafťáky obvykle dražší při pořízení? ;-)
28. 4. 2016 17:10
Re: MB
Chápu fandovství, ale to co tu předvádíš je už trochu moc. Minulý E žádným class leaderem nebylo, situace se mění s každým nástupem nový generace v jakýkoliv třídě od D3. S jedinou vyjímkou...vyšší třída, tam je S-Klasse solitér.

Zanechal bych zbytečnýho povyšování...on může být M-B nepřekonatelný pro toho, komu opravdu sedne, to ale neznamená, že to tak bude u všech lidí nebo že bude obecně lepší.
Avatar - Londonbridge
28. 4. 2016 17:04
MB
MB udava tempo tak ako C tak nove E alebo S ko. vzdy ked vyde novy model konkurencia lapa po vzduchu a musia samozrejme dotahovat. Kto nejazdil MB a vsetko cita len na Google tak to nechape. Treba par tisic km odjazdit a potom si mozes presadnut trebars aj do Audi a zistis ze MB je dalej. Nove E nasadilo latku tak vysoko ze A6 to bude dobiehaj este 2 dalsie generacie.
28. 4. 2016 16:45
Re: Vase nazory, redakcia!
S tím bych počkal na osobní srovnání. Předpokládám, že vycházíš z údajů periodika, který společně s M-B falšovalo špatně fungující autonomní brzdění, ne? ;-)

Vůbec nezpochybňuju, že je nová E dál...ale čeká nás nová generace 5er i A6 :-)
28. 4. 2016 16:22
Re: motor
Já to řeším přepnutím na sport hned při nastartování auta. Sport je u manuálu stejně jen ostřejší /rozuměj uměle neotupená/ reakce na plyn. U automatu by to asi byla blbost, honit to studené do otáček.
28. 4. 2016 16:21
Re: Diesel chrochtá, benzín ne
Zajímavá nabídka - fungl nové auto se zvýhodněním cca 400 tisíc.
28. 4. 2016 14:57
na ten autobahn ok
ale poskakovat s tím po praze nebo po českých okreskách - za trest....
Avatar - Dinar
28. 4. 2016 13:52
Re: motor
Volba v menu, jako u MB, to není, mě to dělali v servisu, je to v podstatě jen přehozené nastavení, defaultně vypnuto, stiskem aktivuješ SS. ;-)
Avatar - boost.
28. 4. 2016 13:17
Re: Diesel chrochtá, benzín ne
Copak že najednou R4? :-O
Avatar - boost.
28. 4. 2016 13:17
Re: motor
Zvládneš to i doma přes appku (Exx) nebo ntb.
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2016 12:58
Re: Vase nazory, redakcia!
Čo bolo to bolo terazky tu je OM654 :-)

Ve srovnávačce s 520d a A6 2.0 TDI si všema verzema zrychlení, pružnosti i spotřebou s konkurencí = snadno poradil když to řeknu slušně >:-[]

BMW se nechytalo a 2.0 TDI nemělo šanci ;-)
Avatar - fOE
28. 4. 2016 12:36
Re: motor
U BMW to umi jen v servise cez diag.?
Avatar - Dinar
28. 4. 2016 12:29
Re: Vase nazory, redakcia!
Pokud je nějaké MB ve srovnávačce s jednoturbovými dvoulitry konkurence (BMW, Audi), musejí vždy sáhnout po dvouturbovém 250cdi, aby dosáhli na podobné dynamické parametry.
Avatar - maxi!
28. 4. 2016 12:24
Re: motor
stači si zvolit sport rezim nebo spotr+
anebo individual a vypnes to celkom
v tom ma Mercedes prekvapil ;-)
28. 4. 2016 12:18
Re: Potvrzuji,
Ja mam este jednoturbovu 220 CDI, ktora nema taky razantny zatah pod 2000 otackami, ale potom pride soferske nebicko. Dokazem za rovnakych podmienok s Medvedom podliezt 1.9TDI PD na rovnakej trase a to bude Medved o 200-300 kilo tazsi. Vyhoda Medveda ale na dialnici je vynikajuca aerodynamicka karoseria, ktora dokaze pri vyssich rychlostiach setrit palivo. Plus samozrejme odhlucnenie a komfort.
28. 4. 2016 12:12
Re: Vůbec mi nesedí kombinace
zrejme si fajnovy diesel nikdy nesoferoval. Inac by si nenapisal taku blbost. Nahodou 220 CDI mam v aute a okrem volnobehu je to motorizacia priam stvorena na nemecky autobahn ( a to je len stvorvalec ), kde mozes v pohode hltat kilometre rychlostou 200km/h bez toho, ze by si o tom vedel a rucicka prestane posluchat niekde pri 230. Ono je ine mat diesel napriklad v Mazde so slabym odhlucnenim a ine v odhlucnenom Medvedovi. Plus genialna charakteristika motora, kde aj manual posobi ako automat a to vsetko stale pri rozumnej spotrebe. Samozrejme este lepsie na tom bude sestvalec.
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2016 12:06
Re: Diesel chrochtá, benzín ne
Co není reálný důvod? :-|

Myslíš v souvislosti s NOx a tak? Jo sou na to studie = u nás v souvislosti s emisema umírá asi 5 tisíc lidí ročně. Problém je že u deseti mrtvejch díky airbagu Takaty je příčina jasná a jednoznačná a sou mrtvý hned. U těch tisíců je sice taky svym způsobem jasná ale jak umřou za rok nebo za pět tak se to hůř dává do přímý souvislosti ;-)

Jak si to myslel s těma geografickejma podmínkama a že nemám brát v potaz zvýhodněnou daň na naftu? A to že tu nejsou zásoby ropy? V čem v tom vidíš alfu a omegu? Jak to souvisí s místní propagací nafty na úkor benzínu?
28. 4. 2016 11:59
Re: Diesel chrochtá, benzín ne
To přece není ten reálný důvod ;-)

Připadá ti Evropa víc zhuntovaná, s větším výskytem civilizačních chorob než podobně rozvinuté země jinde?
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2016 11:58
Re: Diesel chrochtá, benzín ne
Cena logicky neni stejná = to je v pořádku

Zvýhodněná cena nafty s tim ale nijak nesouvisí = nebo?
28. 4. 2016 11:57
Re: Diesel chrochtá, benzín ne
Neber daň, ber to, že nemáš na poli vrt na ropu. Nebo ti připadá, že je v EU stejná cena jako v NA, či Asii? ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2016 11:44
Re: Diesel chrochtá, benzín ne
To si nemyslim ;-)

Jak souvisí místní celkem pohodový geografický podmínky s protlačovánim nafty na úkor benzínu?

A jak že místní ropný produkty sou většinou z ropy z Ruska s tim že je nižší daň na naftu než na benzín?

Já za alfu a omegu považuju jinej způsob měření u osobáků a náklaďáků a autobusů. Tam je zakopanej pes = kterej umožňuje Dieselgate a příbuzný levárny
28. 4. 2016 11:42
Re: Diesel chrochtá, benzín ne
Evropa se jen musela přizpůsobit geografickým podmínkám a skutečnosti, že většina států v ní není producenty ropy v daném území. To je alfa a omega. ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2016 11:11
Re: Diesel chrochtá, benzín ne
Tak sorry = někteří z nás ví :-)

Autobusy a trucky plní protože narozdíl od osobáků maj SCR velikosti kufru = což prostě funguje = účinnost je až 99%. Hlavně maj jinak nastavený pravidla = evidetně lobbing automobilek vyrábějících osobní vozy funguje. Trucky a autobusy totiž neplní tak jako osobáky emise v g/km ale v gramech na kilowatthodinu = jednoduchý žejo ;-)

Kdybys totéž zaved u osobních aut = diesly by sice asi dost podražily ale..

Myslim že objevujem Ameriku = že nafta do osobního auta spíš ne se ví dávno a celej svět to respektuje. Evropa zkusila jít jinou cestou..
28. 4. 2016 10:58
Re: Diesel chrochtá, benzín ne
aktuálně mám 330i s dvoulitrem. Ale prosímtě: na té 550d byla spotřeba 12,5 litru v naftě. A ta 335i jezdila za 8,5-9 litrů benzínu:) A najezdím měsíčně 5-6 tisíc km. 330i se zatím šplhá k deseti, protože jezdím hodně divoce a je to manuál.
28. 4. 2016 10:55
Re: motor
To s defaultním vypnutím S/S v menu jsem vůbec netušil :yes:
28. 4. 2016 10:54
Re: Diesel chrochtá, benzín ne
Nevím co se ví dávno a nevím kdo to přijal jako všeobecnou pravdu. To je hloupost, stejně tak nevíme, zda trucky či busy splňují... ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2016 10:52
Re: motor
Máš v autě [odkaz] ? Dobrý :yes: :yes: :-)
Avatar - maxi!
28. 4. 2016 09:51
Re: motor
Mercedes je iny frajer, tam start-stop vies vyradit v menu! ;-)
samozrejme ze dobry benzinovy vykonny 8 valec su ine orgie - ale v takomto priblizovadle mam ine naroky, ako som uz aj inde rozpisoval.
Avatar - maxi!
28. 4. 2016 09:46
Re: motor
podla mna nie.
aspon o tom neviem....
ja moje predrazene Burmester vyuzivam len na dobru muziku!!! ;-)
Avatar - maxi!
28. 4. 2016 09:41
Re: Diesel chrochtá, benzín ne
tak to je dobra volba pre zabavu - dufam, ze mas vela radosti!
ja viac-menej mam tie auta ako sluzobaky, a tak obcas musim zavolat Petre do DreamCars a vyplavit adrenalin! ;-)
Avatar - fOE
28. 4. 2016 09:39
Re: Vůbec mi nesedí kombinace
Do cabria bud chci neco co mi dopreje zvukovy zazitek (slusny motor + vyfuk), nebo se chci jen kochat a uzivat si vitr ve vlasech = maximalni komfort => jakykoliv klidne slabsi, ale hlavne tichy benzin. Zadny tichy nebo dobre znejici diesel neznam, proto si diesel v cabriu osobne predstavit nedovedu (nemuze splnit to pro co bych cabrio kupoval).

Nekdo muze mit tu latku posazenou jinak, nebo mu nedejboze muze prijit zvuk dieslu jako neco prijemne, takze se nakonec najde trh i pro neco takove. :-)
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2016 09:24
Re: Vůbec mi nesedí kombinace
Budu to muset taky vyzkoušet >:-[]
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2016 09:23
Re: Vůbec mi nesedí kombinace
Pěkně napsáno :yes: :-)

Co dieslové cabrio? ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2016 09:21
Re: Diesel chrochtá, benzín ne
Takhle jednoduchý to neni. Ten samej úředník udělal výborně pravidla pro autobusy a náklaďáky = nejde podvádět a úplně jinej pro osobní vozy

Já chápu Dieselgate spíš jako potvrzení toho co se ví dávno a celej svět krom Evropy to respektuje = nafta do osobního auta ne
28. 4. 2016 09:19
Re: Diesel chrochtá, benzín ne
život je otázkou priorit:) měl jsem možnost svézt se v okamžiku, kdy jsem bral 335i svézt se s M550D a říkal jsem prodejci, i kdybyste mi to nabízeli za stejné peníze /a v tom okamžiku to auto stálo minimálně 2x tolik a byla to úplná novinka, dokonce snad první kus v ČR/ stejně bych si vzal tu trojku s benzínem.
28. 4. 2016 09:16
Re: motor
Jen drobná info - Maxi:) v sobotu jsem jel naplech domů tím autem, co máš ty, taxikář mně naložil, auto se rozjelo a já říkám: co to je? benzín nebo diesel? má to strašně zvláštní zvuk - a on prý - to je z reproduktorů... to má běžné sériové céčko u dieselu zvuk z repráků?
28. 4. 2016 09:12
Re: Diesel chrochtá, benzín ne
Daně souhlas. Dieselgate vnímám naprosto jinak. Úředník řekl takhle to bude a automobilky místo oprávněný reakce (z čeho žije Brusel?) raději hloupě vymýšlely systém na obelhání testovacích metod.
Avatar - fOE
28. 4. 2016 09:11
Re: Vůbec mi nesedí kombinace
Co ma vyber karoserie spolecne s vyberem motoru? Pramalo, az nic. Za me to jsou dva na sobe absolutne nezavisle rozhodovaci procesy.

1.
A) Jezdim hodne (nebo motor zas tak neresim)? ANEBO B) Jezdim spise mene (nebo vylozene chci benzin, potrpim si na kulture chodu atd.)?
2.
A)Jezdim sam, jsem single, mam jen pritelkyni, hledam neco elegantniho a coupe se mi proste jen vic libi? ANEBO B) Vyzaduju prakticnost (jezdi nas vic, sedan se mi libi vic tak proc neusetrit atd.)?

AA = beru dieslove coupe
AB = beru dieslovy sedan / kombi
BA = beru benzinove coupe
BB = beru benzinovy sedan / kombi

Nevidim duvod proc zrovna AA vyradit.
28. 4. 2016 09:07
Re: motor
Jakýkoliv benzín:) Připlatit 0,5M za různé technické fičury a poslouchat chrochtu a na každé křižovatce se díky start/stop systému oklepat jak mokrý pes... to mi nedává smysl.
Četl jsem tvoji recenzi a smál jsem se, jak píšeš, že auto s LED diodama nebo xenonama nebo čím už bude za pár let neprodejné:))) a sám jezdím s halogenama a manuálem:)
Avatar - maxi!
28. 4. 2016 09:05
Re: Diesel chrochtá, benzín ne
jasne, ze urcite auta su tazko ( tazsie?) zlucitelne s dieselom - ale v niektorych kategoriach s tym nemam problem.Ked moze akoze sportova znacka BMW natlacit diesel do coupe co cabria,a Audi este aj do TT, alebo na okruhy ( Le Mans, etccc...)
alebo take sportove mena spojit s naftou ako Porsche, Jaguar, Maserati,

Pred casom som kupoval len benz a vzdy s manualom - ale stacilo zmenit prostredie, ( Vieden a potom Praha) a odrazu automat vyhovuje a potesi...
A ked uz jazdim s automatom, tak diesel s peknou charakteristikou, prijemnejsou spotrebou a velkym dojazdom vie tiez zprijemnit zivot.
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2016 08:57
Re: Diesel chrochtá, benzín ne
Pokračovat v Dieselgate = což se děje. Je to asi na dýl ale časem to snad zabere.. :-|

A určitě daňově nezvýhodňovat naftu = jak to je dnes. Tim bych možná začal..
28. 4. 2016 08:52
Re: Vůbec mi nesedí kombinace
Nevěř tomu, že to pomáhá, naopak se domnívám, že po odeznění pocitu "teď jsem mu to nandal a nemůže na mě" přijde ještě větší frustrace >:-[]
28. 4. 2016 08:50
Re: motor
Vem si benzín, nevím jestli mají prodejci všude i C400, přesto bych už dnes neváhal. :-)

Na druhou stranu, pokud likviduješ kvanta km, pak se není co divit. Nemít auta na střídání, asi bych volil taky jinak a při tom náletu spíš naftu.
28. 4. 2016 08:49
Re: motor
Námluvy jsou přímo rozkoš, nejsem zrovna kovaný hvězdář, ale vždy s konkurencí M-B počítám a při zkoušení porovnávám ;-)
Avatar - maxi!
28. 4. 2016 08:45
Re: motor
ja som chcel nejaky 6 valec, ale zial Mercedes bol proti... nic take neexistuje a to bola pomerne velka prekazka!
alebo ty si mal nejaku specialnu ponuku?
;-)
Avatar - wakantanka
28. 4. 2016 08:43
Re: Potvrzuji,
Ja som túto 2,2 pojazdil trochu v CLA a novej V-klasse. Jasne oproti 3,0 V6 to bolo o čosi hlučnejšie a menej kultivovanejšie, ale to už je nejak dané aj tým, že 2 válce "chýbajú". V obidvoch autách bol ale 4 valec výborne utlmený a človek o ňóm skoro nevedel. Nechce sa mi preto veriť, že v novinke o triedu vyššie odflákli odhlučnenie.
Avatar - maxi!
28. 4. 2016 08:40
Re: motor
ano, clovek by mal vediet, co od daneho auta vyzaduje.
svoje vyhody ma vzduch a niekto caka lepsie reakcie od AMG povozku.
Kazdy si postavy auto podla seba a podla moznosti. V tom momente to dopadlo takto.
Velka spokojnost a dalsia skusenost.
Teraz uz riesim prechod na Ecko a znovu som sa pristihol, ze prave to vyberanie a tie takzvane >namluvy< su pre mna super zazitok a to ma asi potesi ( uz v mojom veku ) asi najviac....
28. 4. 2016 08:35
Re: Diesel chrochtá, benzín ne
Co s tím chceš udělat, když to zatím zákazníci v Evropě vyžadují?
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2016 08:33
Re: Diesel chrochtá, benzín ne
Ujišťuju tě že s tim že je to dobře mý trička nemaj nic společnýho :-)

Prémiový kupé a 4válcová nafta? Vážně je to tvá snová motorizace? ;-)

Co do cabria? >:-[]
28. 4. 2016 08:26
Re: ten hluk motora /asi som hluchý
Speciálně u C250CDI to vidím spíš na problém se sluchem ;-)
28. 4. 2016 08:24
Re: motor
Měl jsem na firmě předchozí C200CDI s automatem a co se týká podvozku nebo řízení, tak bylo skoro dokonalý. Svítilo sice přes halogeny blbě, automat potřeboval na přeřazení pětiletku a předFL provedení zavánělo levností, přesto jízda jako taková byla podle mě primárně lepší než stávající C a to bez všech možných fičur typu airmatic ;-)
28. 4. 2016 08:12
Re: motor
No, musim se ti obdivovat. Koupit nejlepsi audio, svetla, podvozek a zazdit to ctyrvalcovou naftou...
28. 4. 2016 08:04
Re: Vase nazory, redakcia!
Vem si, že od té doby dostalo F30 novou generaci R4 naftových jednotek a FL, přišla A4 a XE. Takže je to potřeba vztáhnout k aktuálnímu poměru sil a konkurenci.
28. 4. 2016 07:55
Re: motor
Jednoznačně jsi napsal svý preference. Při klidný jízdě jsou R4 nafty velmi dobře utlumený nejen v D3, ale i u nejlepších v mainstreamu. To, že při sešlápnutí plynu jednoznačně víš co spaluje motor je fakt a zatím to ještě nikdo nevychytal u čtyřválců tak, aby tomu tak nebylo.
Co se týká podvozku...jel jsem C na vzduchu a celkově pohodlný, na větších nerovnostech, ale neumí jako většina podobných systémů krátký nerovnosti, zároveň ale nezvládá dynamickou jízdu na zatáčkovitých partiích s rychlými změnami směru.
AMG podvozek bude tvrdší a souhlasím, že kdo si ho pořizuje, je s tím smířený. To ale neznamená, že je to naprosto skvělý.

Tedy, pokud to tobě takto vyhovuje, pak je skvělý, že jsi našel auto, co ti sedne ;-)
Avatar - WinDiesel
28. 4. 2016 07:38
Re: Diesel chrochtá, benzín ne
Ono je dost těžké koupit diesel někde kde se nenabízí. jako třeba v Číně. Potom si můžeš honit triko jak tam diesely nechtějí ......
Ale když Tě to baví :-) dělej to dál.
Avatar - maxi!
28. 4. 2016 07:35
Vase nazory, redakcia!
Vas test z 4-1014:

Mercedes C -Juniorka třídy S

citujem z clanku:

v podtitule
-Jízda králů
Jízdní vlastnosti budou jedním z hlavních argumentů pro nákup nové třídy C. Svou velkou premiéru v ní má totiž nastavitelný vzduchový podvozek Airmatic, což je ve střední třídě unikátní aplikace tohoto systému...

....Výkon 125 kW a točivý moment 400 N.m patří k velmi slušnému průměru, motor je zákazníky oblíben pro plynulý zátah bez turboefektu a na čtyřválec také kultivovaný běh. Na tom se s příchodem nové generace nic nezměnilo, navíc se mezigeneračně zlepšilo odhlučnění kabiny, takže s výjimkou po zahřátí motoru k uším posádky neproniká žádný obtěžující hluk.
Avatar - maxi!
28. 4. 2016 07:23
motor
uz dlhsi cas mam C 220 ale verzia sedan ( LED ILS, Burmester audio, AMG paket ) a neviem, ze ci coupe je horsie odhlucnene, ale nemyslim si, ze by bol ten motor prilis hlucny. Ked vysli prve testy Cecka, tak vsade pisali, ze konecne to je vychytane a auto je tichsie.
Nikdy som este motor 220 nemal, v CLS 350 a 250 - ale tu som usudil, ze by to malo stacit a ano, v pohode.
Spotreba je individualna u kazdeho vodica, vo mne su este dozvuky z mojich sportakov, takze ziadne nizke hodnoty necakam ( 5.5 - 6.5 cca )
ale ten podvozok je brutalne dobry, nikdy Cecko takto nejazdilo!
Ze niekto jazdi s Coupe s AMG podvozkom a potom je prekvapeny, ze sice to fajn zataca, ale je to tvrde, tak by si mal nieco nastudovat o podvozkoch ;-)
Svetla vyborne, na rozdiel od testera viem porovnat s ILS a Matrix alebo s BMW a fakt dokonalost.
Pre mna C ( sedan ) jednoznacne lider triedy. :-!
27. 4. 2016 23:08
Re: Diesel chrochtá, benzín ne
Do kabrioletu bych byl radikalne proti, u takoveho pseudosportaku bych to tak moc neresil...
Avatar - martas2005
27. 4. 2016 22:48
Re: ten hluk motora /asi som hluchý
Ja jezdil minulou 180cdi kombi a pro me byl zase hluk a vibrace v podstate jedinym negativem auta.
Mozna zalezi na konkretni kombinaci toho motoru s vykonem, prevodovkou a kastli.
Takze potvrzuji autorovo srovnani s PSA, bo jsem nejaky cas jezdil P508.
27. 4. 2016 22:10
šestiválec benzín
u BMW jde stále 440i objednat jako rwd manuál, MB nabízí C400 již jen jako awd automat, ale zase se dá koupit šesti i osmiválcový AMG
27. 4. 2016 22:01
podavač bezpečnostních pásů
stojí pouhých 7001 Kč a někdo jej zřejmě do testovacího vozu zapomněl objednat a měl by pohlavek dostat :-)
27. 4. 2016 21:58
spotřeba nižší díky adblue
je bohužel / bohudík použití adblue. nejen koncernový auta, ale všechna, která chtějí splnit euro 6 musí furt vypalovat DPF naftou a nejlepší je, že už ani nepoznáte, že probíhá vypalování, žádná kontrolka, dokonce zamaskovaná okamžitá spotřeba, takže když nedopálíte a zastavíte, s novou jízdou se to spouští znovu od začátku, ve městě klidně pořád dokola. takže mercedes se vydal cestou smradlavou, ale diesel má opět dieselovou spotřebu
Avatar - Magister
27. 4. 2016 20:34
Re: Diesel chrochtá, benzín ne
Což o mnohém vypovídá. Do kupé se opravdu diesel moc nehodí.
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2016 20:01
Re: Diesel chrochtá, benzín ne
V Evropě! ;-)

Ve zbytku světa naštěstí přesně obráceně :yes: :-)
27. 4. 2016 19:12
Diesel chrochtá, benzín ne
Diesel šetří, benzín ne:) ať si každý vybere co mu libo. Nepochybuju o tom, že 80-90% jich bude jezdit dieselových.
27. 4. 2016 18:20
C-Coupe
Ač jsem úplně hotový z nového S-Coupe, musím uznat, že tento konkrétní kousek vypadá parádně :-)
27. 4. 2016 17:31
Re: ten hluk motora /asi som hluchý
Minulý rok jsem jezdil se sedanem 220d a také jsem žádný hluk neslyšel.To předváděcí C bylo na vzduchovém podvozku.V testovaném coupé jsou normální tlumiče,tak to asi rozdíl bude,ale na vzduchu ten diesel hlučný není.
27. 4. 2016 16:17
ten hluk motora /asi som hluchý
Mal som C 250 CDI ako náhradné vozidlo ale s tým hlukom motora nemôžem súhlasiť.
Nebyť otáčkomera oklamem hocikoho za jazdy , že to je benzín. Na benzinke som pre istotu pozrel či to je Diesel a tom som už jazdil na pár autách.
Podvozok je fakt na Nemecké cesty a nie na Slovenské.
Avatar - skejpa
27. 4. 2016 15:54
Re: Potvrzuji,
Jojo, tyhle věty "mě to jezdí za 3 a to jezdím plnej plyn" mě vždycky dojímaj. Octavia umí jezdit za 4 i za 7. Normální člověk, který není brzda, je rád, že se vleze do 6 litrů :-) A stejné to bude s tím medvědem...
Avatar - Ham.
27. 4. 2016 14:59
Re: Potvrzuji,
2 litry je samozřejmě nesmysl.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
27. 4. 2016 14:49
Re: Potvrzuji,
Samozrejme nejde jen o motor, ale o efektivitu celeho pohonneho retezce, hlavne tedy prevodovky a diferencialu. A to ma MB vymakane uz hodne dlouho, neni to jen prednost teto konkretni motorizace.
27. 4. 2016 13:39
Novy R6
Neviete niekto ci budu nove naftove R6 nasadene aj do C-cka?
27. 4. 2016 13:31
Re: Potvrzuji,
určite podcenili tlmenie, zrejme vychádzali z toho, že kto chce kupé, tomu nevadí hluk motora a devina to aj tak vždy hodí do nízkych, ale trochu sa prerátali. Šetriť v tejto kategórii na utlmení je fopa.
27. 4. 2016 13:12
Re: Potvrzuji,
V novém E je krásně tichý ve všech režimech.Před 14 dny se s ním jezdil.Ten 9.st.automat je skvělý.
Avatar - Dzakobo
27. 4. 2016 12:45
Re: Potvrzuji,
Je možné, že v rámci snižování hmotnosti u MB ubrali tlumicí hmoty aj., protože v minulé generaci C 220d jsem motor téměř neslyšel (vč. města, ale byl zahřátý). Škoda, že nebyl testován nový motor 1,95l se 195k, tam snad bude hluk minimální.
Avatar - Uživatel_5340709
27. 4. 2016 12:43
Re: Potvrzuji,
A ta dvadvojka je v podstatě výběhovka, protože jej má nahradit dvoulitr OM 654.
27. 4. 2016 12:36
Re: Potvrzuji,
Mozem potvrdit. Ja som skusal Ecko s tymto motorom v 200 konovej verzii a naozaj som bol prekvapeny tou spotrebou, dokonca som si to overil na pumpe lebo som nechcel verit, ze to zere tak malo. V pripade Ecka so stvorkolkou to bolo tesne pod 6 litrov. Naozaj podareny motor.
27. 4. 2016 12:29
C
Krasne auto ale troska nestastna kombinacia diesla a kupe...do sedanu a kombi uplne v pohode motor ale do takehoto krasneho kupe je to dost zvlastne ale kde je dopyt.....hlucny motor a tvrdy podzvozok je pruser....s touto cenovkou nechcem kompromisy....ked tam mam airmatic tak by som cakal zodpovedajuci komfot hlavne v rezime comfort....asi pre cloveka co jazdi dialnice a chodi sam a chce pekne auto to moze byt.....ale svet je este v poriadku ked sa da kupit s benzinovymi 4,6,8 valcami :yes:
27. 4. 2016 11:41
chyba
každopádne je to chyba. Zrejme si povedali, že auto bude väčšinou v nízkych otáčkach, tak sa vyprdli na odhlučnenie a sory, v takomto mb kupátku je to prieser. Tvrdší podvozok je ok, je to kupé, ale aj keď idem na bán, musím sa 20 min. trepať po meste s rachotiacim dízlom jak v socke. Prečo? Dodnes si pamätám, jak ma po bratislave viezol taxík mb jangtajmer a šofér, že vraj dízel, tichý, nedalo sa rozoznať ani v meste, takže oni to vedia, len dnes ťa ojebabre aj meďák keď sa dá, za pár korún.
Avatar - _Karel_
27. 4. 2016 11:36
Re: Vůbec mi nesedí kombinace
Kurde, včera mi utekl. Musím si ho večer pustit...Koukám moc rád.
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2016 11:34
Re: Vůbec mi nesedí kombinace
Jestli tou hvězdou myslíš Fokta tak ne :-)

Navíc tenhle jeho test odpovídá jinym = ten minulej ne ;-)

Co House of Cards? Zaujalo? Koukáš nebo..
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2016 11:32
Re: Vůbec mi nesedí kombinace
Krásná životní náplň :yes: >:D

Tak snad to aspoň pomáhá >:-[]
Avatar - Uživatel_5340709
27. 4. 2016 11:30
Re: Vůbec mi nesedí kombinace
jj, je tu pár mínusářů /3-5/, kteří palcují z principu za xicht :-) , asi tak ulevují své životní tíži a neúspěchu.
Avatar - _Karel_
27. 4. 2016 11:30
Re: Vůbec mi nesedí kombinace
:yes: :yes: Posledních pár měsíců mám pocit, že to snad dává nějaký automat metodou náhodného losu.
Avatar - _Karel_
27. 4. 2016 11:28
Re: Vůbec mi nesedí kombinace
Tentokrát žádný problém s hvězdami? ;-)
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2016 11:22
Re: Vůbec mi nesedí kombinace
Já vim mám věrnej klub fanoušků >:D

Který s.erou na to co píšu = :no: bych asi dostal i za 2+2=4 >:-[]
Avatar - Emel
27. 4. 2016 11:21
Re: Vůbec mi nesedí kombinace
Hele, pokud s tím hodláš strávit 95% času na Autobahnu při tempomat 160...
Avatar - KANKUNEN
27. 4. 2016 11:21
Re: Vůbec mi nesedí kombinace
Mínusáři jsou opravdu vzor úpadku společnosti. Píšeme shodně a ty máš mínusy.
Avatar - Uživatel_5340709
27. 4. 2016 11:09
Re: Potvrzuji,
Je to tak, sám jsem tomu nechtěl věřit. Koncern /nové 2,0 tdi/ ti běžně jezdí za 6,5 a když jej honíš tak za 7, při stejném tempu jízdy mi ten MB jel mezi 4-5 litry. Dokud jsem to sám nezažil, taky bych nevěřil. A i kdyby ten rozdíl byl kolem 1,5 l , tak je to furt krásná hodnota.
Avatar - Uživatel_5340709
27. 4. 2016 10:59
Potvrzuji,
jezdil jsem s tímto C-éčkem minulý rok, výborná spotřeba - běžně se dá jezdi za 4,5 l, auto vás nějak moc za srdce nebere, ale po čase se vám linky karoserie začnou líbit. Po usednutí je první reakce na interiér - "Tohle má být mercedes?", ale už za pár minut víte, že tohle! je mercedes, jen se nesnaží zalíbit na první pohled. Většinu času jsem také strávil v režimu "eko", nebo normal, což mi připadala jako jeho parketa. Sport + občas, ale někdy mi to přpadalo jako zbytečné násilí.
Co se týče motoru - taktéž bych si diesel do auta /natož do coupé/ nikdy nepořídil, ale v měřítkách dieselů jej považuji za jeden z nejlepších, už jen proto, že duní asi tak o 1/2 míň a žere o 2 litry míň než koncernové motory. Pravda v otáčkách má ostřejší zvuk. Zrychlení za 7,5 s také nepovažuji za tak tragické.
Díky za recenzi. :yes:
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2016 10:55
Re: Vůbec mi nesedí kombinace
:yes: :yes: >:-[]
Avatar - KANKUNEN
27. 4. 2016 10:55
Re: Vůbec mi nesedí kombinace
Za tohle nemůže EU ani výrobce, ale pouze zákazník. Je to jako koupit si krásnou televizi, která málo žere, ale má blbý obraz.
Avatar - Hammunasakra
27. 4. 2016 10:47
Re: Vůbec mi nesedí kombinace
Smutnej důkaz totálního úpadku Evropy = v týhle míře to naštěstí jinde po světě neni a dneska se snad dá říct že nikdy ani nebude :-!
Avatar - KANKUNEN
27. 4. 2016 10:44
Vůbec mi nesedí kombinace
fajnové kupé a dieslový čtyřválec.