Novinky
znamena to, ze naftak s euro 2 bez filtru, coudici jako tovarni komin za socialismu a produkujici desetinasobek NOx proti benzinu, budou francozouzi ještě nejakou dobu povazovat za ekologicke vozidlo.
jedine spravne rozhodnuti je zakazat vjezd vsem naftakum, které bude platne az od 2020.
do ty doby se parizani budou dusit jedy a umírat na rakovinu z naftaku
jedine spravne rozhodnuti je zakazat vjezd vsem naftakum, které bude platne az od 2020.
do ty doby se parizani budou dusit jedy a umírat na rakovinu z naftaku
nějak se začít musí, viděl bych to na postupné zvyšování až to skončí úplným zákazem
Videl bych to stejne. Konec automobilove kultury, a to uz brzy. 2CV projizdejici francouzskym mesteckem uz konecne uvidime jenom ve filmu, ekologicka katastrofa je konecne navzdy odvracena. Doufam, ze se tech svetlych zitrku, co budou opravdu uz brzy, doziju uz se stareckou demenci :no:
nebude tam nahodoi vyjimka na veterany?
predpokladam ze tim davaji cas majitelum tech aut aby je vymenili za novejsi a benzinova ci elektricka
ostatne tady se o tom nepsalo, ale PSA chysta docela zmeny v dosavadni strategii a hodlaji postupne utlumit celou produkci dieselu a nahradit ji benzinovejma hybridama, blug-in hybridama a baterkovyma elektromobilama, zmena ma zacit pristi rok a +- se dovrsit v roce 2021, obdobne zmeny maji nastat i v oblasti rafinace, kdy postupne hodlaji ve Francii snizovat podil vyroby nafty tak aby casem stacila jen na pokryti poptavky dalkove dopravy, tedy autobusy a kamiony, v ruznych zpravach se i pise ze ma bejt ve Francii postupne zvysena dan na naftu
ostatne tady se o tom nepsalo, ale PSA chysta docela zmeny v dosavadni strategii a hodlaji postupne utlumit celou produkci dieselu a nahradit ji benzinovejma hybridama, blug-in hybridama a baterkovyma elektromobilama, zmena ma zacit pristi rok a +- se dovrsit v roce 2021, obdobne zmeny maji nastat i v oblasti rafinace, kdy postupne hodlaji ve Francii snizovat podil vyroby nafty tak aby casem stacila jen na pokryti poptavky dalkove dopravy, tedy autobusy a kamiony, v ruznych zpravach se i pise ze ma bejt ve Francii postupne zvysena dan na naftu
Aby pařížan jezdil 20 let starým autem, tak by musel být ještě větší žebrák, než já. A to už si teda představit neumím.
To tomu teda fakt pomůžou! Deset procent registrovaných aut, z nich beztak část pořádně ani nejezdi...Stejně tak plánovaná omezení pro rok 2020 jsou doslova ***ská a nemohou napadnout nikoho jiného, než nějaké od reality odtržené ekoteroristky, které nemají ani sebemenší ponětí o odborné stránce dané problematiky. Zakázat benzínové motory pod EURO 5 je kontraproduktivní, paradoxně spousta z nich vypouští méně pevných částic a ve srovnání s diesely přispívají ke zhoršování ovzduší minimálně. A plošný zákaz dieselů bude dle mého názoru politicky neprůchodný, vždyť Pařížané by si naftu pořídili i do skútrů, kdyby mohli...
Na tenhle západoevropský ekoterorismus jsem zcela alergický. Sankce, pokuty, výpalné a reálný účinek nula.
Na tenhle západoevropský ekoterorismus jsem zcela alergický. Sankce, pokuty, výpalné a reálný účinek nula.
kdys to spojis s tim ze hodlaji zvedat dan na naftu a zavadet na naftaky dalsi poplatky, domaci automobilky hodlaji prestat naftaky vyrabet, tak to do sebe proste zapada, pochybuju ze Parizane jsou tak blby aby si dobudoucna chteli tankovat naftu do skutru kdys bude nafta drazsi, dnes by to delali jen proto ze je tam nahra o hodne levnejsi
ostatne zakaz nafty nepripravuje jen Pariz, to same se deje i v Londyne
ostatne zakaz nafty nepripravuje jen Pariz, to same se deje i v Londyne
No pořádně ani nejezdí - mohou to být klidně odstavené vraky, jako před několika lety v ČR na sídlištích, kde stály staré škodovky, trabanty atd. a zabíraly místa, smrděly a tekl z nich jen olej - osobně jsem znal jeden případ, kdy to chlápek neřešil, přišel zákon a najednou prostě musel... Platit nebo likvidovat.
A pokud fakt moc nejezdí, tak by bylo asi ekonomičtější jezdit vlakem či busem.
A pokud fakt moc nejezdí, tak by bylo asi ekonomičtější jezdit vlakem či busem.
Těch 10% dvacet let starých aut určitě nedělá 10% provozu a znečištění v Paříži. Takže pokles bude mnohem menší. Už jenom proto, že mezi EUROII (1996) a EUROIII (2000) je u benzínu rozdíl 0,1gCO/km. Ale zabanovat nafťáky, to se bojí. BTW, tohleto ekologické trestání chudoby je stejně pěkná sviňárna. Kolik lidí asi jezdí dvacet let starým autem jen z rozmaru? Když pominu veteránisty, kteří ale zase nejezdí denně.
prave socialisti resi nesmyslne CO2, rozumneho cloveka tento udaj nezajima neb to nema na kvalitu ovzdusi zadnej vliv, jen tim ze dychas vyprodukujes denne tolik CO2 co prumerne auto ktere spotrebuje k provozu cca 0.6-0.7 litru benzinu/nafty
a je zajimave jak nekteri resi zakaz na pristi rok s nejakou normou, a uplne ignoruji to ze od 2020 tam bude uplny zakaz dieselu, jen pripomenu ze Francie ma v EU nejvetsi hustotu dieselu v osobni doprave, lehce prez 70%, takze od roku 2020 se bude muset v Parizi obmenit minimalne 70% vozoveho parku 😉 a tu zmenu nehodla delat jen Pariz, ale jak pisu vejs, tykat se to bude cele Francie ktera se pomalu zacina k dieselu stavet zady 😉
a je zajimave jak nekteri resi zakaz na pristi rok s nejakou normou, a uplne ignoruji to ze od 2020 tam bude uplny zakaz dieselu, jen pripomenu ze Francie ma v EU nejvetsi hustotu dieselu v osobni doprave, lehce prez 70%, takze od roku 2020 se bude muset v Parizi obmenit minimalne 70% vozoveho parku 😉 a tu zmenu nehodla delat jen Pariz, ale jak pisu vejs, tykat se to bude cele Francie ktera se pomalu zacina k dieselu stavet zady 😉
Což ale rozhodně není dobře, zneužít úřednickou moc k tomu, aby byli občané přinuceni kompletně obměnit vozový park v horizontu pár let. Pokud mají Pařížané trochu rozumu, dají to svým voleným zástupcům pěkně sežrat. Koneckonců ve Francii to dnes vře.
auto má člověk měnit co pár let, na tom není nic divného :-!
tak to mas asi problem, neb tohle mela soucasna starostka ve sve volebni kampani a uspela s tim, evidentne to tedy Parizani chteji kdys tam ted sedi jako starostka, uplne stejne to mel i soucasny starosta Londyna, a hle take byl zvolen
takže ani "uvědomělý" majitel elektromobilu (P106, Saxo atp.) z roku 1996 se nebude moci prohánět po Paříži ve všední den?
To jim asi moc o lokální emise nejde ... spíše o podporu automobilek
To jim asi moc o lokální emise nejde ... spíše o podporu automobilek
Paříží to začíná ... bože bože to jsme to zas dopracovali. 1997 je navíc zcela moderní vůz, 2 ze 3 mám výrazně starší >😁
obdobna mesta ma v planu i Cina a Indie, jednoduse lidem dochazi trpelivost s bordelem co kazde auto vypousti z vejfuku a kdys chtej nekde bydlet, tak se jiz zajimaj i o to zda a jaka je tam doprava a kvalita ovzdusi, vpodstat elogickej krok, asi malokdo chce bydlet u magistraly a vetsina chce naopak bydlet nekde u parku