Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST První jízdní dojmy: Nové Audi A5 jezdí s 2.0 TFSI opravdu parádně

Nové ingolstadtské kupé je v případě použití lehkého benzinového dvoulitru hbitým vozem, které se nebojí ani prudších zatáček. Jen by to chtělo ten parádní zvuk šestiválce z S5.
Zpět na článek
23. 6. 2016 21:05
ja nevim, co porad mate s tou podobnosti se starou a5
... to auto na prvni pohled vypada uplne jinak, nevim, co si na tom furt pletete.
Avatar - Hammunasakra
21. 6. 2016 10:49
Re: A5 naživo...
Jj nejlepší koncernovej motor = navíc zaplatitelnej a držej ho úplně bokem :no: :-|
21. 6. 2016 10:02
Re: A5 naživo...
Upřímně i kdyby to auto bylo ultrakrásné, pořídil by sis ho?:)
Já bych zvažoval, kdyby se uráčili do něho dát aspoň ten 2.5T. Není mi jasné, proč tak úžasný motor zakleli jen do dvou modelů. Kvůli příčné zástavbě? To by se snad dalo vyřešit.
Avatar - Hammunasakra
21. 6. 2016 09:20
Re: A5
Jasně že sme příbuzní = ale dle všeho tenhle motor je příbuznej spíš stylem že si to inženýři od audi rozdali s 4,0 TDI = a po 2 letech se narodil 4,2 :-)

Ta podoba tam prostě je [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] ;-)
Avatar - Hammunasakra
21. 6. 2016 09:12
Re: A5
Ne v řadě = ve všech :-)

Já ho řeším = věnoval se tomu motoru 3x = 3 různý články. Verzi Euro 5 byť s nižšim výkonem považuje za naprostej vrchol. Euro 6 je výkonově fenomenální, ale v reakcích motoru přišlo jednoznačný zhoršení.

Jak sem řek = projdi si dostupný data k motorům: Od materiálu po rozměry = třeba dojdeš k tomu co Vaculík a další a ne k tomu co audiRS6 ;-)
21. 6. 2016 04:09
Re: Dizajn Audi je z D3 stále ten nejlepší
Zoufalý výkřik zoufalce...
20. 6. 2016 20:54
Re: Dizajn Audi je z D3 stále ten nejlepší
Audi je zoufaly design pro zoufale bukvice.
20. 6. 2016 20:24
Re: A5
Také neříkám, že nesdílí ani šroubek. Říkám, že evoluce nemusí znamenat málo změn. Zajdi si do ZOO, podívej se na orangutana; a to jsme, relativně vzato, hodně blízcí příbuzní. ;-)

Jestli jsem si dobře všiml, někde jsi tu psal, že většina nových motorů není dělaná od základů. A s tím souhlasím. Jen mi pak není jasné, proč by tohle neměl být nový motor?

V běžném hovoru označuji jako nové i věci, které jsou jen "poštelované", je to vyloženě evoluce. Výjimkou by například bylo, kdybych upravil starší exemplář místo toho, abych ho postavil od základů, ale to není relevantní v kontextu návrhu. I v obchodě; klienta nezajímá, jestli jsme si jen hráli s parametry, nebo jsme to celé překopali, důležité je, o kolik je to lepší a kolik ho to bude stát. A klidně to označím jako nový, i když lepší/ vylepšený je ještě pravděpodobnější (od nového čekáš, že bude lepší, ale dané to není).
20. 6. 2016 20:09
Re: A5
Mně nešlo o Vaculíka, ale čistě o argumentaci tím, že to najdeš v řadě článků na serverech z různých zemí v různých jazycích. To je hodně chabý argument právě proto, co jsem napsal. Viz nedávný článek o novém patentu Hondy. Hned druhý server udělal chybu ve snaze text trochu přeformulovat a ta chyba se šířila, neobtěžovali se vyjít ze zdroje (který byl v tom článku uvedený, proto píši druhý).

Vaculíka neřeším. Možná zapomněl, možná si to neuvědomil, je to jedno, každý může udělat chybu. Ten článek jsem nečetl, ale jestli to chápu dobře, ten motor označil za převrtaný 4,0. Což je příliš zjednodušené a od něj by člověk čekal víc.
Avatar - AUDIRS6
20. 6. 2016 20:06
Re: Hmm, zopar (negativnych) prekvapeni...
po tych chybach v clanku, co som cital dovtedy, som sa od zlosti pomylil a "precital" to blbo... :-! :*)
20. 6. 2016 19:51
Re: Hmm, zopar (negativnych) prekvapeni...
Tak pod nižší by se klidně mohla schovávat i menší světlá výška. Jen jsem koukal, že jsi udělal skok z nižší na tužší bez nějakého vysvětlení.
Avatar - Hammunasakra
20. 6. 2016 17:29
Re: A5
No tady to pár shodnejch šroubků je = začni třeba na List of (discontinued) Volkswagen Group diesel Engines = a dej vědět ;-)

Audi text k rozdílům mezi motory taky není špatnej

U audihoRS6 je to prostě Přání otcem myšlenky :-)
Avatar - Hammunasakra
20. 6. 2016 17:22
Re: A5
To je podívej se kolikrát to tu je napsaný. Napsal si to sice jako obecně ale že se zrovna ty přikloníš k verzi šílenýho fandy audiRS6 proti několika textum Martina Vaculika bych nečekal :-)

Projdi si dostupný data k oběma motorům = ten novej šel do prodeje po 26 měsících a vyvinuli ho sakra podobnej ;-)
20. 6. 2016 16:40
Re: A5
To je ale slovíčkaření. Reálně se nedělá skoro nic od základů. Od toho si platíš zkušené inženýry. Zelená louka maximálně znamená, že do toho jdete, aniž byste byli omezeni stávajícími řešeními. A výsledkem evoluce klidně může být, že ty dva motory nebudou sdílet prakticky ani šroubek. Já také běžně nezačínám z ničeho. Už jen proto, že bych si stejně musel vytvořit nějaký základ.
20. 6. 2016 16:23
Re: A5
Stokrát opakovaná blbost je pořád blbost. Vždyť se běžně opisuje, příliš zjednodušuje, dělají se chyby v překladech, kolikrát to vypadá, že autor neví, o čem píše (a tedy s klidem píše hlouposti, místo aby ho to trklo a pídil se). Pokud změní rozteč, tak bude mít blok jiné rozměry. Toho prostě převrtáním nedocílíš. Viz Mezger, kde museli zvětšit zdvih, když dělali jeho finální čtyřlitrovou evoluci, protože vrtání bylo na limitech bloku.
20. 6. 2016 16:01
Re: A5
Ony i předokolky patří k receptu Audi, tedy upřednostňování přívětivosti před jakousi hravostí, nebo jak bych to řekl (tedy zaměření na běžného řidiče). Snad si nikdo nemyslí, že Audi dělá předokolky, protože by muselo, nebo snad šetřilo - technika je to jiná než používá VW a Audi v nižších modelech. A tenhle recept funguje. I běžné zadokolky BMW jsou laděné tímhle směrem, tedy nezáludnost spíš než hravost. Když chceš "pravověrné" BMW, tak musíš vědět, co děláš. Jinak riskuješ, že dostaneš Audi s vrtulí na kapotě. ;-) Občas dělá BMW Audi lépe než Audi (viz rozsah nabídky pohonu všech kol).

quattro je významná součást identity Audi, ale předokolky byly předtím i potom. Nebylo to tak, že by jeden čas bylo všechno quattro a postupně se od toho opouštělo. Naopak bych čekal, že podíl quattra spíš rostl.
Avatar - Hammunasakra
20. 6. 2016 15:47
Re: A5
Bez snad se odvždy prodává víc xDrive než quattro ;-)

I tak je ale BMW největší výrobce prémovejch pohonů a Audi mainstreamovejch = takovej černej D3 humor :-)
Avatar - Hammunasakra
20. 6. 2016 15:45
Re: A5
Takže furt nevymyslel = furt bez překvapení ;-)

Jj volič je nejslabšim článkem demokracie :-)
Avatar - Ji/Ri
20. 6. 2016 15:40
Re: A5
Kukro, mám volební právo, tudíž jsem volič. Vidím, že i tato, pro ostatní naprosto samozřejmá věc, je pro tebe nepředstavitelný luxus. :-)
Avatar - Emel
20. 6. 2016 15:39
Re: A5
Já bych byl opatrný s tím, že se prodá nejvíc 3er jako xDrive a nejvíc A4 jako FWD... to jsou oba dost výstřely od boku.

Jinak BMW v poslední době tlačí xDrive snad i víc než Audi Quattro.
Avatar - Hammunasakra
20. 6. 2016 15:31
Re: A5
Takže nevymyslel = jaký překvapení >:-[]

A neřikej že nejseš volič [odkaz] = stejně bych ti nevěřil >:D
Avatar - Ji/Ri
20. 6. 2016 15:28
Re: A5
Kukro, já se tebou bavím. Nezaměňuj za já se s tebou bavím. ;-)
Avatar - Hammunasakra
20. 6. 2016 15:23
Re: A5
Zeman by z tebe měl radost = takový blby on rád >:-[]

A oni jeho >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
20. 6. 2016 15:21
Re: A5
Chtěl sem napsat že si nápaditej jako vždycky >:-[]

Furt si eště nevymyslel co je to intelektuální lambada? [odkaz] >:D
Avatar - Ji/Ri
20. 6. 2016 15:20
Re: A5
... a nepředávkoval ses kofeinem a levným vínem ve vaší intelektuální buňce? Mnohé by to vysvětlilo. :-)
Avatar - Ji/Ri
20. 6. 2016 15:18
Re: A5
Nechtěl jsi napsat vobvykle? >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Hammunasakra
20. 6. 2016 15:04
Re: A5
Co to je intelektuální lambada? >:D

Hele umíš říct co se ti nezdá = nebo prostě meleš jako obvykle >:-[]
Avatar - Hammunasakra
20. 6. 2016 15:03
Re: A5
Ty mě blba ;-)

Odvždy :-)

A bez výjímky ;-)
Avatar - Ji/Ri
20. 6. 2016 15:00
Re: A5
Myslím ŠVEJKA. ...ale chtít po tobě, abys byl schopný aspoň přečíst správně, je nad lidský výkon, kukro. Ještě mi připomínáš Jacquouille z Návštěvníků. :-)
Avatar - Ji/Ri
20. 6. 2016 14:56
Re: A5
Pokud ho jako trdlo bereš a navíc se nemusíš přímo účastnit jeho intelektuální lambady, tak se jeden i jeho švejkovstvím pobaví ;-)
Ps: mír do příští války :-) :yes:
PPS: Jeho sz jsou podle mě už jen to pověstné kopání nožičkama, když už je tady veřejně v koncích. >:D >:D >:D prostě kukra se všímvšudy.
Avatar - _Karel_
20. 6. 2016 14:50
Re: A5
Ok, mír do příští války ;-) :yes:
Vcelku zlej asi není, když pominu poruchu, tak se umí hodně rozčilovat v SZ, ale zlej asi nebude. Takový trdlo.
Avatar - Hammunasakra
20. 6. 2016 14:48
Re: A5
Jestli si myslel Jaroslava Haška tak klidně = s tim mám společnýho víc než bys chápal >:-[]

Jeho povídky kde popisuje takový český kreaturky jako si ty mám docela rád :-)
Avatar - Ji/Ri
20. 6. 2016 14:36
Re: A5
>:D ;-) je to masakr s tímhle kavárenským krasavcem .... ano, dovolil jsem si mírný exkurz do naší společné diskuzní minulosti, abych oprášil jeden nedůvod našeho mírného diskuzního zbytečného mraku. Víš, on kukra není zlý, on je to přímý potomek Svejka :-)
Avatar - fOE
20. 6. 2016 14:36
Re: A5
Nemecky trh uvadim neb je nejvetsi a (zatim) jeste neni z tech korporatne-ekologicky-danove uchylnych jako UK, kde zalezi na kazdem gramu CO2. I tady ale vede 2.0l nafta a jak pises jinde z velkych nebo zapadnich trhu to nebude lepsi, spis naopak. V CR pro zmenu budou cisla V6 lepsi a tve duvody pro ten stav beru, btw. ted si vybavuju, ze ta cisla za audi v CR zde daval tusim Ham.
Tak ci onak nas to stavi do zvlastni situace kde Audi A4, silne stavejici (jako jakekoliv audi) na aure 4x4, se v evrope nejvic prodava jako FWD a BMW, stavejici na aure hbytych zadokolek, slavi uspech s pohonem 4x4. Takze ani BMW ani audi se ve stredni tride (nositel prodeju) neprodavaji nejlepe v konfiguracich, ktere je proslavili.
Divna doba.
Avatar - Hammunasakra
20. 6. 2016 14:07
Re: A5
To je vysoko nad průměrem = to je známá věc = určitě to víš i ty ;-)

Celkově bude jasnym vítězem FWD a zřejmě to 2.0 TDI
Avatar - Hammunasakra
20. 6. 2016 14:05
Re: A5
Na to kolik kravin si naplácal o A8 a blekotů neuvěřitelný sebevědomí ;-)

A souznění s Ji/Rim je výmluvný :yes: >:D

Nebo to nehraješ a seš fakt tak totálně mimo = že doteď nevíš která bije a skoro ve všem si plácal samý blbosti >:-[]
20. 6. 2016 13:52
Re: A5
V tomhle směru záleží, o jakém trhu se bavíme. Například UK, Nizozemsko, určitě hodně slabých 2,0 TDI a předokolek (páč emise CO2). ČR na druhou stranu měla nadprůměrný podíl jak šestiválců, tak pohonů všech kol (jednak nemáš takový tlak na spotřebu a tahle auta nejsou tak rozšířená jako obyčejné služebáky). 3er má v ČR myslím z více než 80 % xDrive. To bude vysoko nad průměrem.
Avatar - _Karel_
20. 6. 2016 13:04
Re: A5
No já už v tom mám jasno ;-)
Edit: teď mě napadá, že jsi to asi nenapsal jen tak, že je to exkurz do naší vzájemné minulosti?
Avatar - _Karel_
20. 6. 2016 13:02
Re: A5
To si říkám celý dnešek a tluču se přes prsty :yes: :yes: :yes:
Avatar - Hammunasakra
20. 6. 2016 11:51
Re: A5
Prej nejhorší je srážka s blbcem ;-)

Autor zapomněl že jich může bejt i víc pohromadě >:D >:-[]

[odkaz] :-! >:-[]
Avatar - Ji/Ri
20. 6. 2016 11:38
Re: A5
>:D >:D >:D ted nevím co je horší. Jestli hamunokunda nebo potrat slepičí kur... >:-[]
;-)
Avatar - Hammunasakra
20. 6. 2016 10:54
Re: A5
A z toho sis vzal co = pobav mě >:-[]

Že to je zcela nový motor? >:D

Hele kdy byl představenej V8 4,0 TDI? Na jaře 2003? A kdy zcela novej motor V8 4,2 TDI - jak mu řikáš? Na jaře 2005? ;-)
Každejch 26 měsíců novej motor = tomu řikám Vorsprung durch Technik :yes: :-)

Chlape chápu že u Audi nestíhaj, roky zpoždění měla A4 a má i A8 = už chápu že vyhazujou šéfy vývoje jak na běžícim pásu = to se fakt nedá stihnout >:-[]
20. 6. 2016 10:47
Re: A5 naživo...
Vec v kusu, mne to prijde velmi lacne a skor standard v mainstreame spolu s textilnymi sedackami. Ja ale preferujem svetly interier a ten hlinik s bezovou spolu vobec neladi. Problem som s tym mal uz pri Q7 kde sa to da vyriesit klavirnym lakom, v pripade A4 som v aktualnom nemeckom konfiguratore nenasiel ziadnu kombinaciu ktora by ma oslovila.
Avatar - AUDIRS6
20. 6. 2016 10:30
Re: A5
Tu ti o nom povedia priamo pani z BMW:
[odkaz]
20. 6. 2016 10:23
Re: A5
Je na čase přestat krmit trolla ;-) . Když jsem si to přečetl, je mi to vůči ostatním až hloupý, že mu dáváme tak nažrat :-)
Avatar - Hammunasakra
20. 6. 2016 10:15
Re: A5
Ty si fakt dítě = chytneš se každýho slovíčka new nebo neue a hýkáš nadšením >:D

Ne takhle to při vývoji novejch motorů nefunguje ;-)

Opravdu nový motory se dělaj jen zřídka = a měl bys to vědět. Víš to nebo ne? :-)

O každym motoru se píše jako o novym = co novej quad-turbo? Je novej? ;-)
Avatar - Hammunasakra
20. 6. 2016 10:10
Re: A5
No je = s čistym listem papíru se začíná jen zřídka

Nový se samozřejmě řiká každý předělávce = jedno jestli větší nebo menší :-)

Už sem ti to psal = myslim že sem schopnej poznat to samý co ty = to co nás rozděluje že ty si myslíš že to hravě stačí na Vaculík = a já vim že ne >:-[]

Svatá prostoto = co ty všechno nevymyslíš ;-)
Podivil sem se nad výrazem utlumený = to je bráno jako MÍNUS! :-)
20. 6. 2016 10:07
Re: A5 naživo...
Pokud je to hliník, pak zrovna u Audi bývá obvykle pohledný a příjemný. Kožené obšití bude podle mě v rámci jejich programu Exclusive.
Avatar - AUDIRS6
20. 6. 2016 10:03
Re: A5
Vidim, ze Arasakra pokracuje v bludárení... >:D

Ten motor ma novy aj blok, kedze sa menila roztec valcov. No a vdaka tomu musi byt nove vsetko, vsak...Vid moj prispevok z 0:37, alebo len odkaz, kde je to vsetko krasne popisane, s odvolanim sa na samotne Audi. Ako ale vidis, ani toto s Arasakrou nepohlo. :-! >:D
[odkaz]
20. 6. 2016 09:48
Re: A5 naživo...
Shoda, podle mě nejlíp snad i před FL A5 s většími předními světly. Po FL mi spíš seděl Sportback.
20. 6. 2016 09:47
Re: A5
Nevím, tak hluboko do techniky nejdu. Tvrdit, že tri a quad turbo je stejný motor si taky nedovolím.

Ty nejsi schopen ani poznat utlumený, odizolovaný řízení? Svatá prostoto. Já si nemusím nic číst, ty by jsi se až budeš mít oprávnění měl sebrat a začít sbírat zkušenosti.
Jestli je ti bližší mainstream, tak třeba aktuální Mondeo izolovalo řízení tak, že i FWD Audi je živější.
Avatar - Dinar
20. 6. 2016 09:36
Re: A5 naživo...
Už se na to auto díváme pár dní, a u mně tedy žádná změna, prostě po B sloupek mi ten design nefunguje. Zvýrazněné hrany na obloukových linkách jsou prostě špatně a od té hlášky o "odšťavňovači" na kapotě, ho tam pořád vidím. Plus ta nová sporná maska, divná světla, ano zadek je ok, ale celkovým sladěním byla předchozí generace mnohem lepší, bylo to elegantní auto, tohle je divné.
Avatar - Hammunasakra
20. 6. 2016 09:35
Re: A5
Co je to utlumený řízení? >:D >:D

Hele fakt je načase aby sis ten test přečet = a neplácal takový blbiny :-)

Já bych řek že vim jak to myslel = vysnil si že to je new motor = a teď mu spadly hračky do kanálu = proto ten zuřivej boj = je to jen tip ale.. ;-)

50d 3 turba a 4 je furt stejnej motor = i když má o turbo víc a výrazně jiný chlazení atd. Prostě od začátku nový motory se dělaj jen když to jinak už nejde :-!
Avatar - fOE
20. 6. 2016 09:34
Re: A5
U A4 to imho bude FWD. A4 skladovky aktualne k prodeji v DE:
Allrad - 334
Frontantrieb - 629
(pomer motorizaci do 2L vs. nad 2L, nehlede benzin/diesel, je v cca stejnem pomeru)
[odkaz]

U A5 byl v minulosti ten pomer lepsi, ale ne az tak aby ty cisla nahore clovek videl v opacnem gardu.
20. 6. 2016 09:28
Re: A5
Nemám důvod se stydět, naopak bych se styděl za to, že bych psal lži o řízení Audi. Přesný a utlumený...to je fakt.

Nevím jak to myslel RS6, pravda je, že pokud zbude pouze blok motoru a ostatní komponenty jsou nové, pak nevidím důvod tvrdit, že se jedná o starý motor.
Avatar - Hammunasakra
20. 6. 2016 09:21
Re: A5
Tady se shodneme = neni na tom absolutně nic divnýho nebo nezvyklýho :-!

Krom reakce audihoRS6 >:-[]

Ty cancy o testu v Dieslu sou fakt cancy = styď se :-|

Aspoň v soukromí kde to nikdo nevidí >:D
20. 6. 2016 09:20
Re: A5
Já s jedinou motorizací, kterou jsem měl čest naopak zkusil jen 3,0TDI V6. Každopádně bych si netroufal odhadnout jestli je víc FWD nebo AWD. ;-)
20. 6. 2016 09:19
Re: A5
Nevím, nezajímá mě jestli je V8TDI zcela nová konstrukce, nebo se využilo původního bloku či dalších komponent. Co je na tom divného?

Ten, kdo není schopný poznat chování auta za hodinu při různých stylech jízdy ho nepozná ani za rok ;-)

Jestli to Vaculík myslel vážně, pak je z hlediska schopnosti rozpoznání chování aut břídil. :-)
Avatar - iudex
20. 6. 2016 09:11
Re: A5
Jediného majiteľa A5, čo poznám (kolega), má práve 2,0 TDI. Iste, vídavam aj S5 a RS5, ale tiež by som to tipoval najviac na 2,0 TDI.
20. 6. 2016 09:10
Re: Premium brand
Není to tak zásadní rozdíl, aby se za to připlácely takové palby. Já si třeba pochutnám jednou za uherský rok i na klasickým turkovi. Jediný co je za trest je instant:)
Avatar - Hammunasakra
20. 6. 2016 09:10
Re: A5
Za toho kdo se naparuje že při jízdě kolem dealerství pozná víc než Vaculík při testu ty ;-)

Taky myslíš že se každejch pár let vyvíjí zcela novej 8miválec? A ten má pro jistotu stejnej zdvih a jen o nepatrně větší vrtání atd.? Dost dobrý :yes: :yes: :-)
20. 6. 2016 09:09
Re: Premium brand
Audi je všeobecně a bezvýhradně (až na pARA tetičky) vnímáno jako premium brand. Kde píšu, že RWD je mainstream? To píše zoufalý Sakra :-)
20. 6. 2016 09:07
Re: Premium brand
Kde ho má Lex? Tam je to logika? Ale nevyprávěj? Tobě nevadí, že NX je RAV4 s jinou kastlí?

Proč Lexus nemá šestihrnek ve střední třídě? Kde je to bez připomínek je řada GS, poměrně široká nabídka. IS je však mimo a o CT se ani nebavím. Přešlap všech přešlapů.
Avatar - Hammunasakra
20. 6. 2016 09:03
Re: Premium brand
To je sladký jak napíšeš blbost a fakta který ti sou celkem všeobecně známý se snažíš zesměšnit >:D

Tak jak to je = FWD je prémie a RWD mainstream? :-)
Avatar - Hammunasakra
20. 6. 2016 09:01
Re: Premium brand
Jj blábolíš = a moc :-)

FWD má logiku tam kde ho má Lexus = tos náhodou trefil! To je náhodou pravda a fakt = vypadá to že seš eště větší břídil a amatér než sem si myslel >:D

Audi je prémie = jen s dodatkem že nejvíc prodá FWD = což úplně prémiová konstrukce neni ;-)
20. 6. 2016 08:57
Re: A5 naživo...
No neviem ale na mna ten hlinik z palubky A4/A5 posobi hrozne lacno. Taktiez kozenna palubka by mohla byt aspon za priplatok.
20. 6. 2016 08:52
Re: Premium brand
ano da se to vztahnout vsechny "sportovni" modely ktere majiz aklad v civilni verzi, u vsech znacek, ja nikde netvrdim ze to je jinak, tady ale byla rec o Audi 5 a tak jsem psal o Audi 5
20. 6. 2016 08:51
Re: A5
tak si jeste precti parkrat co jsem napsal ja, je videt ze uvozovky asi ignorujes
Avatar - fOE
20. 6. 2016 07:39
Re: A5
Kdyz jsem k tomu neco kdysi hledal tak data, jeste nedejboze agregovana, jsem nedohledal. Nekdo zdejsi co ma pristup k tomu co se proda v CR argumentoval, ze v CR jasne vede 3.0tdi a 4x4, v Nemecku ale podle nabidky skladovek a jahreswagnu naopak 2.0tdi (u A4 snad dokonce v te slabsi specifikaci) a to docela drtive. U A5 byl pomer lepsi, ale vysledne furt ne v prospech 3L, nejnabizenejsi (z toho predpokladam ze by prodejci nenaskladnovali neco co by pak meli problem udat) byla 2L nafta. A az se prestane AUDIRS6 jezit tak to uzna taky. Ono na tom neni nic zvlastniho, 2L nafta ve stredni je nejprodavanejsi i u BMW (20d, ikdyz v posledni dobe potkavam snad vic 18d) i u MB, u toho to ma ale jine duvody, ze. :-)
20. 6. 2016 07:16
Re: A5 naživo...
JJ, přesně tam jsem ji viděl taky naživo. Relativně hezká záď, předek hyzdí světla a bok ta násilná linka.
Na druhou stranu, interiér je nejvoňavější z prémií, který reálně znám.
20. 6. 2016 07:14
Re: A5
Která prémiová automobilka nemá ve svém programu plevel? A není tak prémiovou?

Prostě kecy a kecy, Arasakro, jsi jak škráblá deska ;-)
20. 6. 2016 04:14
Re: A5
Za trapáka všech dob jsi tu ty Arasakro. Takhle se znemožnit...Woooow >:-[]
20. 6. 2016 04:12
Re: Premium brand
Lexus má ve střední třídě V6? A kde? V Evropě? Lžeš Arasakro, jako obvykle. FWD má logiku tam, kde ho má Lexus? Opět trapnost.

Audi je Premium brand, i kdyby se buřty oblékaly za tetičky a ty sem Sakra psaly.
20. 6. 2016 04:08
Re: Premium brand
Mainstreamová kosntrukce? A jaká je prémiová?

To říkal buřtík? Zase jsi zadrbal celou diskuzi nesmysly... Bahno a zase bahno Arasakro. ;-\
Avatar - Pekelná Micinka
20. 6. 2016 02:25
Re: A5 naživo...
Čumák mi přijde ok. Chce to vidět víckrát a ne na podstavci. Žluté TT jsem tam neviděl, jen stříbrné.

PS. změna nicku?
Avatar - Hammunasakra
20. 6. 2016 00:49
Re: A5
Myslím že je sakra třeba = aby sis přečet ten Audi text a přestal s těma snama o zcela novym motoru :-)

A ta neznalost jak to s vývojem motorů chodí = je trapně podobná pájově nadlehčený a odlehčený přední nápravě ;-)

Neuvěřitelný čeho je pár dospělejch chlapů schopnejch kvůli kritice jejich pubertálního snu >:-[]
Avatar - AUDIRS6
20. 6. 2016 00:37
Re: A5
[odkaz]

myslim, ze je to dost obsiahle a kvalitne spracovany text, na rozdiel od tvojich jednoduchych odkazikov a nepresnych cisielok od Vaculikov... :-!

viac sa mi hladat nechce, mozno neskor, cez den. Ale myslim, ze netreba :-!
Avatar - Hammunasakra
20. 6. 2016 00:25
Re: A5
Na to kolik mi je let a jestli je 4,2 TDI převratnej nebo novej motor mám zcela jasnej názor = všechny zdroje se shodujou :-)

Věřil bys že existujou magoři co i takhle jednoznačný věci zpochyňujou? >:D
Avatar - Hammunasakra
20. 6. 2016 00:20
Re: A5
Jj kecy a kecy a kecy >:D

Gratuluju = zřejmě ti konečně došlo jak to je ;-)
Avatar - _Karel_
20. 6. 2016 00:20
Re: A5
Ty si děláš názor na takový věci , jako je počet dílů motoru? Škoda, že si neděláš svůj názor tam, kde to jde. Počet dílů motoru se jiným názorem nezmění.
Jakej máš názor na to, kolik ti je let?
P.S.takhle v noci s tím Vaculíka neotravuj, taky má právo na soukromí.

PPS: Já Vaculíka rozhodně beru. On za tebe nemůže.
Avatar - AUDIRS6
20. 6. 2016 00:16
Re: A5
tak pise David Bures ku 3.0 TFSI pri prechode z kompresoru na novy turbomotor.
Tiez sa menila roztec a s nou vsetko mozne...
Ale kolko to je medzi 4.0 TDI a 4.2 TDI som nenasiel ( jednalo by sa aj tak len o marketingovy tah )
Avatar - Hammunasakra
20. 6. 2016 00:15
Re: A5
Jj není nad vlastni názor :yes: :yes: >:D >:D >:D >:-[]

Na začátku víkendu si zpochybňoval Vaculikovu schopnost posoudit jízdní vlastnosti ale respektoval si jeho odborný znalosti ;-)

Kdy si zatratil i ty? >:-[]
Avatar - _Karel_
20. 6. 2016 00:13
Re: A5
Kolik jsi to říkal nových dílů? 800?
Avatar - Hammunasakra
20. 6. 2016 00:11
Re: A5
Blbej a drzej = to je mi kombinace :yes: >:-[]

Nech si to přeložit od audiRS6 = za hlid tam all new a už hýkal radostí = asi taky dobrej lingvista >:D >:-[]
Avatar - _Karel_
20. 6. 2016 00:10
Re: A5
Já věděl, že nevíš.

P.S. Přestaň mě, ty potrate slepičí kur..., zásobovat svými polucemi ve formě SZ.
Co seš za xindla vím i bez toho.
Avatar - Hammunasakra
20. 6. 2016 00:08
Re: A5
Furt totální bláboly = a to máš mraky odkazů už od včerejška >:D >:D >:D

Tomu řikám vzpooooura proti realitě :yes: :yes: :yes: >:-[]
Avatar - boost.
20. 6. 2016 00:07
Re: A5 naživo...
Taky jsem viděl A5 v Bohnicích. První věc, která mě zaujala, byla přední část. Přišla mi, jak kdyby si naň sedl slon jak tehdá ve starý reklamě na Pežot 206. Zbytek auta je zbroušená stará A5.

P.S.: To žlutý TT hned vedle. :yes:
Avatar - boost.
20. 6. 2016 00:05
Re: A5
Už ti o víkendu někdo řekl, že jsi úplně vypatlaná osoba?
Avatar - AUDIRS6
20. 6. 2016 00:05
Re: A5
ano, a este aj natiahnu tu gumovu kluku aby pasovala na tu roztec, a aj vacky a aj ventily, hlavy, piesty....a vlastne vsetko. >:D
Len aby to nedaj boze nebol novy motor, ktory by ich zrujnoval ! >:D
Avatar - Hammunasakra
20. 6. 2016 00:03
Re: A5
To máš blbý = to se budeš spokojit s mnoha českejma nebo slovenskejma textama o převrtání na 4,2 ;-)

Až ti to hlava zpracuje dej vědět = že už ti zaklaplo že maj všichni včetně Vaculika pravdu

Krom audiRS6 :-)
Avatar - Hammunasakra
19. 6. 2016 23:58
Re: A5
Ne dost = úplně všechny zdroje bez výjimky plus učebnice ;-)

Chápu to správně = ty pája a audiRS6 tomu nevěřite ani v takovym případě >:D >:D

A ste za to na sebe hrdý :yes: >:D >:-[]
Avatar - _Karel_
19. 6. 2016 23:58
Re: A5
Já si v tom nepočtu, je to english. Oni tam vysvětlují, jak ho převrtali? A budeš té dobroty, a vysvětlíš mi to česky?
Člověče, jak ty to děláš.Na prostou otázku neumíš skoro nikdy odpovědět přímo, jen stokrát zopakuješ nějakou 3,14čovinu.
Ale já se tedy zeptám po 101- jak se převrtá motor, aby se změnila rozteč válců?
Oni to tam píšou, tys to četl, tak sem s tím!
Avatar - Hammunasakra
19. 6. 2016 22:43
Re: A5
Nech si ty tupý žvásty = a přiznej že plkáš kraviny! 8-s

Tvuj sen že 4,2 TDI je komplet novej motor skončil :-!

Jestli si to co píšeš fakt myslíš = si opravdu hloupej a neumíš číst = ani česky, ani anglicky, ani slovensky ani německy

To jak zpochybňuješ všechny texty k věci dokonce i text Audi je bez debat debilita debilit = si trapák roku
Avatar - AUDIRS6
19. 6. 2016 22:35
Re: A5
zato na teba este vyraz nevymysleli. Ale vdaka tebe bude mat Český jazykovedný ústav robotu - oznacit ta za cocota by bola urazka pre tych, ktorych je tak oznacit mozne.
Ty si uuuuuplne, ale uuuuplne inde ! >:D
Jasny text prekrutit naopak len vdaka tomu, ze to tak odpisalo par novinarov, vdaka tomu, ze niekto taku chybu urobil prvy a este do toho zatiahnut aj Vaculika, ze to prehliadol tiez... :*) >:D
Keby on tak povrchne studoval, tak by nebol expert, ale trtko ako ty ! >:D
OK, on sa pomylil pri tomto jednom motore, ty si ale vedla non-stop vo vsetkom ! >:D
Nic, zabal to. Chytam krce v bruchu od smiechu, ako sa tu strapnujes. >:D
Avatar - Hammunasakra
19. 6. 2016 22:27
Re: A5
Ty musíš bejt totálně sjetej = nebo neuvěřitelně blbej od přírody >:D

Král trapnosti už si = a to předehnat nadlehčenýho a odlehčenýho páju bylo fakt těžký >:-[]

Nevim jestli neumíš číst = ale to jak popíráš veškerý texty o motoru V8 TDI bez výjímky pro to nemám slov = největší debilita co sem letos viděl :-)
Avatar - Hammunasakra
19. 6. 2016 22:24
Re: A5
Jaký oni to napísali dobre? >:D

Dyť totálně blábolíš! Ty odmítáš i to co je černý na bílym! >:D >:D >:-[]

To je cele = od Vaculíka po ACZ všichni píšou to samý

Ty blekotáš že sou všichni paka = že jedinej kdo tomu rozumí a ví jak to je seš ty >:D >:-[]

To už neni trapný = to je úchylnost roku :yes: :yes: >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:-[]
Avatar - Emel
19. 6. 2016 22:24
Re: Premium brand
Ježiš to je zase rozprávka. Karel napsal, že auto s cenou 1-2 není právě levné. Nejdřív tu diskutujem o té horní hranici, teď zase budem řešit, že ten základ není za milion ale za 950... prostě totéž jako jiná střední prémie typu 4er (vyslovovat prosím měkce :-) ).

A5 nikdy jako sporťák vnímaná nebyla, i ta S5 je klasické GTčko.
Avatar - AUDIRS6
19. 6. 2016 22:18
Re: A5
trtko, oni to napisali dobre, len ty tam vidis nieco, co tam napisane nieje !
To je cele. >:D :no:
Avatar - AUDIRS6
19. 6. 2016 22:17
Re: A5
Este chvilu, a zacnem verit na prevtelovanie:
Ty si musel byt v minulom zivote neuspesny pilot kamikadze, ktory utocil na USS Enterprise, ale nevidalo a zapichol to cca 400m vedla nej do oceanu. >:D >:D >:D >:D
Tak to skusas aspon diskusne tu. Gratulujem, rozhodne s väcsim uspechom ! >:D
Avatar - Hammunasakra
19. 6. 2016 22:15
Re: A5
Hele idiot 2 = ty ses včera chvástal že si technicky znalej = tak co seš? Dáš to? ;-)

Nebo trumfneš všechny trapnosti a řekneš že u Audi tomu nerozuměj a napsali to blbě = že ty víš že to je new motor? >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Hammunasakra
19. 6. 2016 22:13
Re: A5
No zklamals = skoro nebylo co hloupějšího napsat :yes: >:D >:D >:D >:-[]

B L B E = máš to přímo od Audi černý na bílym jak to je! Proč se chováš jak de Bil? :-)
Avatar - _Karel_
19. 6. 2016 22:11
Re: A5
Chápu-li správně- "netuším, jak se z 2x2 stane 6", ale říká to dost serverů, tak tomu věřím. Ok.
Avatar - Hammunasakra
19. 6. 2016 22:09
Re: A5
Já nejsem autoodborník = za technicky znalého se včera označil AUDIRS6

Ale když si 10x ve 4 jazycích pd mnoha autorů včetně Vaculíka a včetně textu od Audi přečtu to samý = jako správnej ARA si řeknu: Na tom by něco mohlo bejt ;-)

Co řikáš na Austrálii [odkaz] ? :yes: :yes: :-)

V porovnání s Evropou? :no: :-|
Avatar - _Karel_
19. 6. 2016 22:04
Re: A5
Místo anglických odkazů zkus ty (automobilový odborník) mě (mimoňovi) vysvětlit, jak se převrtá blok se zvětšením rozteče.
Jinak je mi ten motor volnej, nikdy si ho nekoupím,ale tohle mě docela zajímá.
Avatar - Hammunasakra
19. 6. 2016 21:47
Re: A5
Tak sorry = tenhle víkend sem toho napsal až moc ;-)

Hele ani 2. pokus moc nepomoh = tak co se ti nezdá? :-)

K tý drobný změně rozteče válců je zmínka hned na začátku 2. stránky [odkaz]

Všichni včetně Vaculíka to napsali správně = mýlí se ten jeden co tvrdí že všichni sou mimoni ;-)

Někde je svět eště normální [odkaz] :yes: :-)
Avatar - _Karel_
19. 6. 2016 21:43
Re: A5
??? cos to zase popadesáté překroutil?
Desetkrát čti, jednou piš.
Avatar - Hammunasakra
19. 6. 2016 21:40
Re: A5
Zajímavý = S5 je teda prémiové a FWD 2.0 TDI A5 ne? ;-)

Tak bych to snad neřek ani já :-)

Palivo nesouvisí s karoserií ani konstrukcí = jen že u levnějších 4válcovejch verzí bych upřednostnil benzín
FWD a 2.0 nafta fakt neni moc prémiová kombinace

Nedávno tu dost tvrdě odstřelili prémiový kupé se 180 kW a ty ses v diskuzi trochu přidal = já ho vidim proti FWD 2.0 naftě jako superprémii ;-)
Avatar - _Karel_
19. 6. 2016 21:33
Re: A5
Prémiové SPORTOVNÍ kupé A5 je jen benzínové (S5,RS5), prémiové kupé s naftou mají i MB a BMW.
Nevím, proč by palivo mělo nutně souviset s karosérií, spíš snad s používáním.
Avatar - Hammunasakra
19. 6. 2016 21:29
Re: A5
Překlep sem se = 4,2 ne 4,8 ;-)

Ano ztrapňuješ se :-!

Cena vývoje zcela novýho 8miválce by ti měla napovědět = no nenapověděla >:-[]

Vyvíjet takhle okrajovou jednotku = a udělat jí se stejnym zdvihem? Jen o 2 mm rozšířit vrtání? Vtip?

Jestli mi po přečtení všech těch německejch, anglickejch a dalších vysvětlení píšeš že všichni na světě sou mimo a já se ztrapňuju = nemám k tomu moc co dodat :-)
Avatar - Hammunasakra
19. 6. 2016 21:22
Re: A5
Trochu trošičku souhlasim = s těma pindíkama :-)

I když naprosto jednoznačně upřednostňuju benzín před naftou = v prémiovym sportovnim kupé eště víc než normálně
Avatar - AUDIRS6
19. 6. 2016 21:14
Re: A5
nic, je to s tebou marne. Ked uz ani cisla a audi dokument nestaci... 8-s
nastuduj si nieco o konstrukcii motorov, zbytocne sa strapnujes. :-!
Avatar - _Karel_
19. 6. 2016 21:14
Re: Zufaly Design :(
U A4 je to to samé 2 generace, určitě ne 3.
Avatar - _Karel_
19. 6. 2016 21:08
Re: A5
Co s tím mají válce?
"Otázku motorů si už dneska diskutoval = vypadá to že většina jich je 2.0 TDI "
Je to takový hloupý poměřování pindíků.
Avatar - Hammunasakra
19. 6. 2016 21:07
Re: A5
Zklamu tě = není to o tom čítať a chytit se jednoho adjektiva jako ty = all-new = ale chápat :-)

A všichni včetně Vaculíka pochopili = jen ty ne ;-)

Dal sem ti víc než velkou nápovědu: Cena vývoje takovýho motoru je enormní a pokud to neni naprosto nutný nedělá se to

Pokud si text Audi projdeš v klidu = není to o novém motoru, ale o tom co sem napsal já = a většina novinářů to zjednodušila na: převrtaný

Je to důkladně upravenej a převrtanej motor V8 4,8 TDI :-)

A ty se chováš jako by ti bylo 15 = a prozradili ti že Ježíšek neexistuje >:-[]
Avatar - Hammunasakra
19. 6. 2016 20:59
Re: A5
Válce? Co s tim maj válce? >:D

Mluvíme o kustrukci vozu = to je to co dělá auto = co určuje všechno ostatní = celková konstrukce :-)

Jj Lexus má ve střední třídě novej 4válec = poslední držel atmo V6 = poslední přišel s R4 turbo = kde je problém?

V komptní třídě má FWD logiku = bez ohledu na výrobce

Ve vyšších třídách ne = tam se to dělí na mainstream a prémii

A na audi :-)
Avatar - .StenLi.
19. 6. 2016 20:59
Re: Zufaly Design :(
No nova rada C, E a S su pre neodbornika velmi podobne..ale zase stare C nemas problem odlisit od noveho C.. ale u A4 je to to iste uz 3 generacie.. a tak isto u ostatnych rad..
Avatar - Hammunasakra
19. 6. 2016 20:53
Re: A5
1. Myslíš v tomhle? [odkaz] >:D >:-[]

2. Už si vymyslel proč odborník na naftový motory a jejich velkej fanda kterej dodnes zmiňuje Touareg V8 4,2 TDI jako vzor udělal jednu výjímku´- a několik konkrétních věcí při použití v A8 zkritizoval?

3. Tohle byli 3 různý autoři = a M.V. ten motor za poslední dobu testoval 3x ;-)
Z tvýho pohledu: 2x správně jednou sa pomýlil :yes: :yes: >:D >:D >:D

4. Už aby to bylo! >:-[]
Avatar - AUDIRS6
19. 6. 2016 20:52
Re: A5
pozeram, ze si editoval...:
OK, staci mi tvoj 2. odkaz - harakiri / sepuka - v priamom prenose !!!
Najskor to pre teba muselo byt nadejne - po tejto vete:
"This Audi engine is an entirely redeveloped and bored-out evolution of the superseded 4.0 V8 TDI CR, now with 90 millimetres (3.54 in) cylinder spacing between bore centres, and again with roller chain drive for the overhead camshafts and ancillaries."

lenze ono sa karta obratila hned v nasledujucej vete:

"Just like its 4.0 V8 TDI predecessor, this all-new 4.2 V8 TDI retains the mantle of the worlds highest power output car with a diesel V8."

>:D >:D >:D >:D

a o tomto to je - ciiiitat !!!! ciiiiitat !!! DO KONCA CIIIIIITAT !!!!! >:D >:D >:D >:D
Avatar - AUDIRS6
19. 6. 2016 20:48
Re: A5
1.- podrobne ti to zdokumentovalo samo Audi v tom dokumente co si mi postol.
2.- nie, benzin, 420 PS, cca 480 (?) Nm ( uz je to davno... )
3.- pomylil sa, lebo si o nom malo a zle nastudoval. :-!
Keby dostal do ruky ten dokument co si postol mne, chybu by priznal - to totiz musi kazdy technicky a jazykovo vzdelany clovek. Normalne si mi dal chrobaka do hlavy, ze mu napisem mail a poslem mu ho ako prilohu ! >:D
Potom bude veseloooo... >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - _Karel_
19. 6. 2016 20:47
Re: A5
Nevím co u tebe vypadá, když je to 50/50 čtyřválce/šestiválce (podle toho, co tu zaznělo.
Předpokládám, že Lexus má v této třídě........-válce??? Že by 4?

BMW už má předokolku, Lexus taky. Toť vše.
Avatar - Hammunasakra
19. 6. 2016 20:42
Re: A5
1. No a? Co to má společnýho s tim že neexistuje odkaz že jde o novej motor? A že ty si jedinej člověk kterej to tvrdí?

2. Gratuluju = jen to nebyl V8 4,2 TDI 308kW a 863Nm o kterym se bavíme, nebo? ;-)

3. Jj on už je takový = za všech okolností píše pravdu [odkaz] [odkaz] [odkaz] :-)
Avatar - Hammunasakra
19. 6. 2016 20:37
Re: A5
BM2 318i neni mainstreamová konstrukce = je to prémie s levnym motorem ;-)

Stejný je to u Mercedesu, Jaguaru, Lexusu... no u všech žejo :-)

Mainstreamová konstrukce je jen A4, A5 = a i když existujou prémiový verze jako S5 tak víc se prodá mainstreamu
Otázku motorů si už dneska diskutoval = vypadá to že většina jich je 2.0 TDI
Avatar - AUDIRS6
19. 6. 2016 20:36
Re: A5
1. - naco by som ti mal davat odkazy, ked ja uz som bol pri tych motoroch aj nazivo ! >:D
A to dokonca aj rozobratych ( hadam vsetky - teda aj 3.3 V8 TDI, 4.0 TDI, 4.2 TDI ) :-!

2.- Ja posadim tiez hocikoho do monopostu, keby na to prislo. >:D V podobne silnom stroji som si ja ale aj nieco odkruzil... :-! :yes: A neboli to zabery pre novinarskych fotografov. :-!

3.- co ine mu ostavalo...?
Avatar - Hammunasakra
19. 6. 2016 20:32
Re: A5
1. bohužel všechny odkazy který sem našel včetně Vaculíkova sou stejný = tys nenašel jedinej! + ale všechny co existujou popřel >:-[]

2. Poznáš Vaculíka? To je dobře = nejsem fanda nafty ale on jo a i když Karel zpochybnil že by moh bejt lepší řidič než webpaja tak jeho technický znalosti = je česká 1 = ne! ;-)

3. přečet sis nějakej z jeho textů o V8 4,2 TDI? Je to skoro nepřetržitá chvála :yes: :-)
Avatar - AUDIRS6
19. 6. 2016 20:30
Re: A5
a keby malo existovat len M4, tak by neexistovalo, lebo by neexistovala ani cela rada 4-er.
Ceny cca rovnake, s tym, ze este väcsie holatko...
ok, dalej...? >:D
Avatar - _Karel_
19. 6. 2016 20:27
Re: A5
Prosím tě co to plácáš? Já jsem napsal, že A5 je auto od 1-2milionů. Není to pravda? S5 není žádný sporťák, je to prostě verze A5, asi jako Octavia RS je pořád Octavia.
Audi S5 je pořád Audi A5.
Směješ se leda sám sobě.
Avatar - AUDIRS6
19. 6. 2016 20:26
Re: A5
dylyny, chod uz spať. :-!
1.odkaz - chyba
2. odkaz - poznam
:-!
Avatar - Hammunasakra
19. 6. 2016 20:25
Re: A5
Jo ale [odkaz] popírá to co řiká pája a AUDIRS6 :-)

Jak je to s prémiovostí Audi sme probrali = a tak to prostě je = víme to oba :-!

A myslim že zrovna na tomhle se i shodnem
Avatar - Hammunasakra
19. 6. 2016 20:25
Re: A5
Jo ale [odkaz] popírá to co řiká pája a AUDIRS6 :-)

Jak je to s prémiovostí Audi sme probrali = a tak to prostě je
Avatar - AUDIRS6
19. 6. 2016 20:24
Re: A5
Na to sa da povedat, ze aj majster tesar sa utne. :*)
Keby mal tu moznost si to este raz pozriet so vsetkymi relevantnymi udajmi, chytal by sa teraz za hlavu a hanbil sa. Lenze on nemusi - on sa na tieto velke motory nespecializuje, a o R4 TDI-ckach sa s nim ani ja ani nikto asi hadat nebude.
Tu ale urobil chybu tak, ako aj ti ostatni. To je cele. :-!

btw.: O motore 3.0 TFSI ( ktoreho detaily uz ja viem, ale tu napisane neboli ), pisu ako o novom motore. Ano, aj tu sa menila roztec, teda vsetko mozne. Pisu o 800 novych dieloch.
Co myslis, kolko novych dielov je pri 4.2 TDI oproti 4.0 TDI ? :-)

Uz si daj fakt oddych. Nemas sancu a len sa tu dalej hlbsie a hlbsie zabaras do bahna svojich bludov. :-!
19. 6. 2016 20:22
Re: A5
kdyby se mela prodavat jen S5 a vejs, tak by zadnej model nazvany jako 5 vubec neexistoval ;-) zakladem je A5, a ta podle ceniku zacina pod milionem, bude to holatko, ale proste tam zacina

opet se krasne potvrzuje co jsem psal vejs , cituji "problem spousty "petrolheadu" je ze si A5 predstavujou jen jako "sportak" S5" , diky ze jsi ma slova krasne potvrdil >:D
Avatar - Pekelná Micinka
19. 6. 2016 20:21
Re: Dizajn Audi je z D3 stále ten nejlepší
No pokud jde o design, tak u velkých SUV, tedy jen u němců, u mě vede GLS. Naopak RS6 považuju za nejlepší ostrý kombi, pak třeba A5 Sportback, ten vlastně nemá konkurenci a i když je na konci životního cyklu, tak je to pořád krásný auto. Srovnávat AMG GT a R8 moc nejde a kdybych mezi nimi měl volit, přeci jen bych dal přednost Stuttgartu.
Avatar - Hammunasakra
19. 6. 2016 20:20
Re: A5
A ty drzá vopice = co si zase posílá žádanku dostat přes hubu = neznáš mantinely! :-!

Tvoje bláboly o new motoru ti může sbaštit leda Karel [odkaz] >:D >:D >:-[]

Dyť ty si neznal ani ten [odkaz] >:D
Avatar - _Karel_
19. 6. 2016 20:20
Re: A5
Vaculík ale nepopírá, že Audi je prémie, víš to??
Avatar - Hammunasakra
19. 6. 2016 20:17
Re: A5
Jj VAculík je typický trtko, ktorý o konstrukcii motorov vie.. mnohem mnohem víc než ty i já dohromady :-)

Rozdíl je že já to vim a akceptuju, ty to taky víš a odmítáš >:D >:-[]
Avatar - AUDIRS6
19. 6. 2016 20:17
Re: A5
a ty si len papagaaaaaj ! >:D >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
19. 6. 2016 20:16
Re: A5
Blud seš ty = vymyslel sis že je to novej motor a přes nesčíslně odkazů že kecáš = to tvrdíš dál >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:-[]
Avatar - _Karel_
19. 6. 2016 20:15
Re: A5
A kde je hranice auto/autíčko? U A4 už se prodává čtyřkolek nemálo, a u A6 vsadím boty že většina. Takže ti vadí "autíčka" A2,3? Protože pokud vynecháme autíčka, věřím, že Audi v "autech" prodá většinu čtyřkolek.
Avatar - Pekelná Micinka
19. 6. 2016 20:15
Re: A5 naživo...
Teď jsem šel kolem Superbu a je zajímavé, jak moc podobná nové A5 ta boční "3D" linka nad předním blatníkem je. Jak myslíš nesedí světla s maskou? Co jsem naživo viděl, je to jedna z částí, ke které bych byl spíše nekritický.
Avatar - Hammunasakra
19. 6. 2016 20:14
Re: A5
Tak ani tohle si nepochopil? :-|

Tohle byla od tebe opravdu mimořádně hloupá argumentace = fakt zřejmě o autech nevíš vůbec ale fakt vůbec nic. A to není urážka = to je konstatování :-!

To mnohé vysvětluje = seš prostě jen naprosto neznalej
Avatar - AUDIRS6
19. 6. 2016 20:13
Re: A5
tak preco popisal take bludy ????????
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
19. 6. 2016 20:12
Re: A5
Z toho mi vychází: Ty bys chtěl aby byla větší? ;-)

Já mluvil o autech = ne o autíčkách :-)

U autíček je neprémiový FWD v poho = u aut ne = rozumíš? Chápeš? Souhlasíš? ;-)
Avatar - _Karel_
19. 6. 2016 20:10
Re: A5
Jakože Audi nevyvíjí žádný nový motory, protože je to drahý? Ty máš tak mimořádně hloupou argumentaci, že fakt už nevím.
Popíšeš mi, jak se převrtává motor tak, že se změní rozteč válců? Dovedu si to představit u dvou a tří-válců.
Avatar - Hammunasakra
19. 6. 2016 20:07
Re: A5
Zase blbý kecy >:D

AUDIRS6 neodpověděl a ví proč = takže ty: Víš kolik stojí vývoj zcela novýho motoru? ;-)
Nápověda: I velcí výrobci se tomu vyhýbaj dokud to jde = i u masově vyráběnejch motorů :-)

Hele: Už sis ten test A8 V8 TDI aspoň přečet? Já jestli už víš proč Touareg V8 4,2 TDI tak chválil a Saker chválil a tady měl pár připomínek? ;-)

Jj Vaculík je přesně ten novináře bez vlastní hlavy kterej jen slepě opisuje od kolegů a zjednodušuje = ty perlíš :yes: :yes: >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:-[]
Avatar - _Karel_
19. 6. 2016 20:05
Re: A5
Výrobou "mainstreamové předokolky".
Fakt je, že prodávat ji moc neumí, takže ta pomoc je dost malá.
Avatar - AUDIRS6
19. 6. 2016 20:03
Re: A5
no lebo dnes uz je motoristicky novinar kdejaky trtko, ktory o konstrukcii motora vie take iste howno ako ty... >:-[]
Avatar - Hammunasakra
19. 6. 2016 20:03
Re: A5
No tak jak pomáhá Lexus masovýmu výrobci FWD? :-)
Avatar - Hammunasakra
19. 6. 2016 20:02
Re: A5
My ale nemluvíme o jedný chybě jednoho časopisu = ale o všech ve všech zemích. Vnímáš ten rozdíl? >:-[]
Avatar - _Karel_
19. 6. 2016 20:01
Re: A5
Já někde napsal, že většinový :-O :-O
Avatar - AUDIRS6
19. 6. 2016 20:01
Re: A5
B je spavne ! :yes: :yes: :yes: :yes:
vid ja nizsie ! >:D ;-)
Avatar - Hammunasakra
19. 6. 2016 20:00
Re: A5
Proč zase já? >:D

Napsali to úplně všichni = bez jediný výjímky! >:-[]

Jen ty za opatrný podpory Karla to popíráš >:D >:D
Avatar - _Karel_
19. 6. 2016 19:59
Re: A5
Odpověď je jednoduchá. Pokud zítra lidi, kterým věříš, začnou tvrdit, že voda teče nahoru, začneš o tom přesvědčovat všechny okolo a dávat na to odkazy ve třech jazycích.
Jsou ale i tací, kteří jako elementární věc berou vlastní rozum.
Já nejsem technicky dost na výši, ale buď: jsou špatné údaje o větší rozteči válců, nebo novináři opisují slepě jeden od druhého a zjednodušují.
V mém jednoduchém světě- pokud motor převrtáš, rozteč válců se nezmění.
Avatar - AUDIRS6
19. 6. 2016 19:59
Re: A5
odpoviem ti ja:
1 celosvetovo uznavany motoristicky server raz pocas informacii a spy-foto o novej A4 napisal, ze bude stat na platforme MQB... 8-s
riesil som to, a po asi 4 hodinach dopisovania si ti trubeni uvedomili svoju chybu a opravili svoj text.
Lenze to uz nezabranilo retazovej reakcii - odpisovaci aj z ceskych serverov len sucho odpisali MQB a ja som sa len uj€baval, aki su hlúpi ! >:D
Takze bud aj ty len ten klasicky odpisovac, papagaj Ara, ktory sa drzi posvätneho slova evolution a nechape dalsi text... >:-[]
Avatar - Hammunasakra
19. 6. 2016 19:57
Re: A5
Doměnek si za tenhle víkend napsal dost = že jsou lež víme. Teda už to víš i ty že? ;-)

Já nediskutuje jak je co vnímáno = jen zmiňuju fakt s kterym má Karel i ty zjevně problém :-)

Furt píšeš další a další blbosti Buřtík má nějaký audiny ve firmě = já ne ;-)

Kompaktní auta bych neřešil = tam je prémie i DS4 >:D

A ten přední pohon tam má logiku = jestli víš co to je? :-)
Avatar - Hammunasakra
19. 6. 2016 19:54
Re: A5
Lexus? ;-)

To je většinový výrobce FWD? Povídej :-)
Avatar - Hammunasakra
19. 6. 2016 19:53
Re: A5
Máš pravdu = Einstein určitě ne >:-[]

Ty třeba zvládneš vysvětlit proč odmítáš věřit všem zdrojum v mnoha jazycích? :-)
Avatar - AUDIRS6
19. 6. 2016 19:53
Re: A5
fakt je iba jeden: Ty si trubeň ! >:D a to som este moc milý ! >:-[]
Ak dokazes mnou popisanymi modifikaciami urobit motor, ktory neoznacis za novy, si genius ! >:D
Lenze to sa neda, takze si len j€bly trubeň. :-!

alebo nie, ja ti uz ani nadavat nebdem, ved sa tu ukamenujes sam.
Len mi je cudne, ze clovek, ktory sem da dokument priamo od vyrobcu motora je schopny na 1 slove, ktre si zle prelozi / vylozi - evolution - postavit komplet celu obhajobu.
Napis mail Vaculikovi, ze nech sa sem hodi na diskusiu, dam mu par otazok, po ktorych pokial bude tvrdit to co ty, tak skonci v roli experta. >:-[]
Ked ale pochopi, akeho omylu sa dopustil a vsetci ti odpisovaci a google-translate-taci dopustili, prizna ti to aj on - teda pokial je chlap.
Nemam problem debatovat s clovekom na urovni, resp. s niekym, kto vie o com sa bavime. to ty ale evidentne niesi, takze sup-sup, nazad do autoskoly, nastudovat aspon zakladne fakty o konstrukcii motora a ked ich zvladnes, mozeme pokracovat.
Dovtedy pass. :-!
Avatar - _Karel_
19. 6. 2016 19:49
Re: A5
Vážně by mě ale hrozně zajímalo, jak se po převrtání motoru zvětší rozteč válců. Protože to by nevysvětlil asi ani Einstein. Ale třeba to zvládneš bez odkazování na různé zdroje ty sám?
Avatar - Hammunasakra
19. 6. 2016 19:49
Re: A5
Aha tak tady to je! Prostě neumí oddělit zrno od plev >:-[]

Bohužel násobně víc se prodá těch plev = a jsou tací s vlastníma názorama který to nepoberou :-)

A poradit si nenechaj = to by pak totiž neměli vlastní názor >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
19. 6. 2016 19:48
Re: A5
Zase blbý řeči :-!

Ano co dělá prémii je pohon = tos fakt nevěděl? :-|

Ne jediné ale konstrukce vozu je sakra zásadní = Audi a prémie je fakt jako ta Čína a tržní ekonomika pod vedenim strany = to neni vtip! >:D

Doba se mění ale problém Audi se základní FWD konstrukcí zůstává = zase blbý řeči :-!
Avatar - Hammunasakra
19. 6. 2016 19:44
Re: A5
Evoluce = zcela nová konstrukce motoru = dobrý? >:-[]

Určitě víš kolik stojí vývoj zcela nový pohonný jednotky = co? ;-)

Ne ty pochop že se svět lidí co píšou o autech nespiknul proti jednomu diskutérovi na ACZ = dal sem ti to i ve slovenštině! :-)
Angličtině, němčině a češtině = to mi připomíná: Ty si pro svý tvrzení nenašel jedinej odkaz žejo? ;-)

Povim ti to co všichni a všude = včetně 2 článků na ACZ = V8 4,2 TDI je převrtanej 4,0
S dalšíma úpravama, tvoje popírání po přečtení mnoha zdrojů ve 4 jazycích je fakt je totální šílená absurdnost = fakt :-!
Avatar - _Karel_
19. 6. 2016 19:44
Re: A5
Tak aspoň že v tom Audi není sama a s rozšiřováním mainstreamových aut ji pomáhají i BMW a Lexus.
19. 6. 2016 19:42
Re: A5
Proč ti mám vysvětlovat tvé lži a domněnky? Ty vysvětluj sám. Pravda je, že je Audi celosvětově vnímána jako Premium brand. Jen u buřtíků ne ;-)

Třeba i z Golfu vycházející A3 je v NA řazena jako...prémie ;-)

[odkaz]

Jak je toto možné?! Arasvět se hroutí....
Avatar - Hammunasakra
19. 6. 2016 19:39
Re: A5
To mi spíš vysvětli ty ne? ;-)

Ale je faktem že podobný absurdnosti sou i v hifi a určitě i jinde :-)

Umístění audi je trochu problematický mainstream neni a prémie v mnoha případech taky ne. Něco jako tržní ekonomika pod vedením komunistický strany >:-[]
Avatar - AUDIRS6
19. 6. 2016 19:38
Re: A5
truben, mam ti poslat slovnik aby si pochopil vyznam slova evolution ? >:D
A ten motor v Sakeri ma uz 960 Nm. :-! :yes:
Proste pochop, nemozes z niecoho robit prevrtany motor, ked sa menila roztec valcov - teda blok, kluka, hlavy, ...( dokonca sa ani neuspokojili s piestami ako u 3.0 TDI, aj tie modifikovali - v tom tvojom dokumente je to krasne ukazane).
Proste tu netrapos.
Alebo inac:
Dam ti nejaky motor, napr. EA 888 2.0 TFSI. A poprosim ta aby si zvysil vrtanie z 82,5 mm na dajme tomu 84,5mm. Pochopis, ze potrebujes zachovat hrubku steny u benzinoveho motora tych 5,5 mm, takze budes chciet urobit motor s väcsou roztecou a budu ta cakat vsetky tie upravy, ktore urobili oni.
Povies ze je to modifikovany motor, alebo vyvojom existujuceho novovyvinuty ?
Avatar - _Karel_
19. 6. 2016 19:36
Re: A5
Ale jo, máš recht. Předokolková A4 se prodává za cenu prémie, ale jen proto, že zákazníci jsou hloupí a naletěli. Protože jediné, co dělá prémii prémií, je pohon.
Něco se mi plete, že v tomto týdnu jsi tvrdil, že Audi coby prémii uznáváš, jen ti vadí přední náhon. No, doba se mění. Teď nebudu pár dní spát, protože na tvým mínění mi sakra záleží.
19. 6. 2016 19:36
A5 naživo...
...to, že se designér A5 rozšoupl ještě míň než nejlínější návrháři na světě z Porsche mě ani tak nevadí, ale nové "apět" nesedí světla s maskou, druhé boční okno, linka táhnoucí se přes celou karoserii a kola i velikosti 18" vypadají malá.
Avatar - Emel
19. 6. 2016 19:35
Re: A5
Když si složíš S5, skončíš někde výrazně přes 2,5M.
19. 6. 2016 19:33
Re: A5
Mainstreamová FWD? To napsal tentokrát kdo? Jak vysvětlíš, že je Audi schopno prodávat za ceny prémie a nezřídka dráž než ta zámořská (včetně asijské)?

V nižší střední má pětiválec a pohon AWD, ve střední V6 a AWD o dalších není potřeba diskutovat. Co může nabídnout mainstream, do kterého ho Ara řadí? :-!
Avatar - Hammunasakra
19. 6. 2016 19:29
Re: A5
A dnes začal první kdo? Jako oooobvykle když se dozví nějakej pravdivej fakt = Karel :-)

Tys fakt doteď nevěděl že většina Audi co kdy byla je manistreamová předokolka? ;-)
Avatar - Hammunasakra
19. 6. 2016 19:26
Re: A5
Tak tos mě dostal :-O

Obzvlášť po tom tvym mega giga trapasu s motorem V8 4,2 TDI >:D >:D >:D >:D >:-[]

Hele kam se chodí na takovou hroší kůži? S tim se asi už musíš narodit ne? Kolik si vážil? A kolik dneska? ;-)

Já napsat takový blbosti o svym oblíbenym motoru tak se tu 14 dní neukážu >:-[]

Co řikáš na Saker a jeho 308kW a 863Nm s manuálem? :-)

[odkaz] ten čahoun v červený bundě je velkej fanda dieslů = možná ho znáš ;-)
Avatar - AUDIRS6
19. 6. 2016 19:21
Re: A5
ale, mudrc sa prisiel strapnit ! >:D
Tak nam povedz, hlava pomazana, kolko mainstreamovych znaciek ma motor pozdlzne a pohon 4x4 cez samosvorny diferencial ? OK, Subaru...a ?
Sympaticke na Subaru je, ze aj napriek svojej kvalitnej konstrukcii sa nepchaju tam, kde by ich zakaznici odsudidili - v premii. Audi sa tam prepracovalo a zakaznici ho prijali.
Avatar - Hammunasakra
19. 6. 2016 19:18
Re: A5
Přestaň definitivně = je to jen o konstrukci vozu = většina Audin je mainstreamová předokolka

To je celý ;-)
Avatar - _Karel_
19. 6. 2016 19:02
Re: A5
A5 vychází z A4.
Základní cena A5 je kolem 1mil., nevím, kam by se měla cpát, když Éčko začíná na 1,25mil. 250tis. je pro vás příliš malý rozdíl?

Přestávám se divit, že si myslíte, ža Audi nepatří mezi prémii.
19. 6. 2016 18:57
Re: A5
CHerokee > na co nebude dost surovin?
Avatar - CHerokee
19. 6. 2016 18:27
Re: A5
No právě, že nebude. Navíc na ně nebude dost surovin. ;-)
Avatar - AUDIRS6
19. 6. 2016 17:52
Re: Hmm, zopar (negativnych) prekvapeni...
ok, nizsia - prehliadol som / zle som precital, ale aj tak je to odôdodnenie mimo.
Keby nizsia svetlost - teda mensia svetla vyska...tak pochopim.
19. 6. 2016 17:45
Re: Hmm, zopar (negativnych) prekvapeni...
V tom citátu je nižší karoserie, ne tužší karoserie.
19. 6. 2016 17:43
Re: Hmm, zopar (negativnych) prekvapeni...
Předchozí R8 měla jinou dvouspojku (DL800) a nová by ji měla mít také.
Avatar - Aoyagi
19. 6. 2016 17:29
Re: A5
No já nevím, měl jsem za to, že A5 je jen stylový A6, což je snad údajně má být konkurence E/5/GS/CTS. Jestli to je stylovější A4, tak to je jiná, ale základními cenami se to cpe do té zmiňované skupiny.

RC jsem koukal na hybrida (RC 300h, neb je dražší).

Peklem jsem myslel zejména ty přední světlomety, jinak se mi RC designové moc líbí. Ale prostě ty přední "šlehance" jsou jak nepodvedený tuning...

No, čistě výkonově (obecně, nejen kW) na tom bude A5 samozřejmě asi lépe, než RC :-) . Nejspíš i S5 vůči RC-F. Dobré výkony podávat určitě umí, zvlášť vzhledem k jejich hm.... dědictví.
19. 6. 2016 17:11
Re: Hmm, zopar (negativnych) prekvapeni...
Můžu se zeptat, trochu od věci. Kdy se mužů těšit na test nové Alfy Giuily? :-)
Avatar - _Karel_
19. 6. 2016 17:10
Re: A5
Ok, každý se může splést.
E-klasse je snad o třídu výš, ne? Tohle je konkurent pro C.
RC je levnější asi o 500t, ale to porovnáváme šestiválec 4x4 a 2,0t. Dejte 2,0TFSi a půl míče tam nebude.
"tedy kromě designu, to je peklo" - no, peklo to není, sice se Lexus spoustě lidí nelíbí ale peklem bych to nenazval. A interiéry má pěkný.
Lexus má zadní náhon a je spolehlivější- ok.
Audi oproti tomu umí 4x4. No, jsem ochoten připustit, že RX klidně může být srovnatelně dobré auto. U každé z obou značek najdu výhody i nevýhody.
Avatar - Pekelná Micinka
19. 6. 2016 16:55
5
A bude Sportback? Jinak design, budu to potřebovat ještě několikrát vidět naživo - [odkaz]

EDIT: Už to čtu, moje chyba. A díky neznámému za tradiční palec dolů, díky sázce dostávám od jednoho sponzora za každý jeden dolar.
Avatar - Aoyagi
19. 6. 2016 16:50
Re: A5
Tak jsem si složil nejdražší A5 kupé, 3,0 sazomet co mi šel (včetně potahů na sedadla za 130k .... 130k za potahy v takovémhle autě! - a včetně dalších nesmyslností), vyšlo to opravdu přes 2 :-) . Skoro 2,1. E Klasse kupé je ovšem přes 2,5, jenže naprosto neporovnatelné auto ze všech ohledů. Předpokládám, že 4 Series na tom bude podobně. RC je snad o milion levnější, než A5 v plné výbavě, a pořád lepší auto, nebo přinejhorším srovnatelné auto, jako vymaxovaná A5... tedy kromě designu, to je peklo.

Takže jo, pro nějaké poblázněné loajalisty se dá sehnat A5 i za přes 2M, včetně výbavy, měl jste pravdu!
Avatar - flyboyeda
19. 6. 2016 15:49
Re: Dizajn Audi je z D3 stále ten nejlepší
Není BMW jako BMW, třeba 2 touren, nebo 3gt a 5 gt x6 a x4 jsou jedny z nejhnusnějších aut co existují napříč všemi auty a všemi automobilkami, i když ty nové X6 a X4 už nevypadají tak hrozně pořád bych je nechtěl a nemůžu říct že se mi líbí to zas né ale jsou míň ošklivé

co se týká aut která mě zajímají ve všech třídách je pro mě Audi dizajnově lepší A6 vs 5, 6 vypadá lépe, X5 vs Q7 - Q7 má navrch ve všem, možná 4dveřové 6ce bych dal přednost před A7, ale zas mě se nelíbí interiér od BMW, takže to bude vždycky Audi, jako BMW má opravdu některé krásné modely naříklad nová 7ka, to je fakt pecka, jsem Fnada Audi, takže to pro mě budou vždy 4kroužky ,ale některé modley BMW stojí za úvahu, ale takový Mercedes to má u mě zabitý nelíbí se mi fakt ani jeden
Avatar - _Karel_
19. 6. 2016 15:20
Re: Dizajn Audi je z D3 stále ten nejlepší
Tak BMW na Audi (nejen designem) samozřejmě stačí.
Avatar - flyboyeda
19. 6. 2016 15:06
Dizajn Audi je z D3 stále ten nejlepší
konzervativní nenápadný lehce agresivní, jenom lehce

Z nových mercedesů se mi zvedá žaludek jsou fakt škaredý a to úplně všechny ani jeden se mi nelíbí

BMW je na tom lépe jak Mercedes , ale na Audi to nestačí

říkejte si tomu jak chcete ale prostě 4kroužky jsou stále to nejlepší z dizajnu co existuje, nová A5 je toho důkazem, jsem zvědavý na novou A8 a A6, myslím ale že budou prostě zase skvělé :-)
Avatar - _Karel_
19. 6. 2016 15:04
Re: Zufaly Design :(
Ne, že bych to rozporoval, ale totéž platí o MB a spoustě dalších.
19. 6. 2016 14:58
Re: A5
Teraz som si všimol, ze mobile.de ma aj pravidlo pre objem ak nastavím nafta do 2200 cm3, tak je to polovica dielov a tretina všetkých ponúkaných aut. Takže stále najčastejší motor.
Avatar - _Karel_
19. 6. 2016 14:52
Re: Hmm, zopar (negativnych) prekvapeni...
:-O >:D >:D
Avatar - AUDIRS6
19. 6. 2016 14:48
Re: Hmm, zopar (negativnych) prekvapeni...
mohli říkat.... 8-s
Je to blbost, je to koli tomu, ze jej chceli dat ten charakter, ale nie koli tomu ze je kasna tuhsia.
Prosim ta, nepis take blbosti.
A opravil si aj zvysok ? Co "říkali" o tej DSG prevodovke ? Co tam poslali miesto inzinierov len rozdavacov PR-plagatikov, ci co ???!!!
Ja ani uz nemam chut ti tu napisat, ze ako by si to mal ty napisat tak, aby to nebola blbost.
Posnaz sa. Po F1-ke si to pojdem precitat a skontrolovat. :-!
Avatar - .StenLi.
19. 6. 2016 14:42
Zufaly Design :(
Exteriery novych Audi su uplne zufale. Stale to iste ako pred 10 rokmi len tam stale nieco zdeformuju.. a nie prave k dobremu.. Nebyt tych LED svetiel tak je to ocividnejsie.. nie len casovo ale aj medzi triedami.. ako to popisali v TopGear.. A6 je 120% kopia A4 a A8 150% kopia A4..
19. 6. 2016 14:42
Re: Hmm, zopar (negativnych) prekvapeni...
Dobrý den, s tím quattrem máte pravdu, už jsem to opravil a uvedl na pravou míru.

Co se týče specifikace dvoulitru, myslel jsem, že je to dostatečně jasné z té přiložené tabulky. Pro jistotu tedy upřesnění - dvoulitr, dvouspojka, pohon všech kol.

Co se týče podvozku, tak skutečně říkali, že je tvrdší než v případě A4, kvůli karoserii.
Avatar - AUDIRS6
19. 6. 2016 14:36
Re: A5
Priznam, co priznat treba. Ak je 60 % do 200 PS, bolo by sa dobre nejako dozvediet, kolko z nich je V6 2.7 TDI... Aby sme mali jasno v tych valcoch... :-!
Avatar - _Karel_
19. 6. 2016 14:30
Re: A5
Má cenu vysvětlovat haterovi, že když jsem psal rozptyl A5 od 1-2mil., měl jsem samozřejmě pravdu? A že těch 1,7mio je ZÁKLADNÍ cena S5, tzn. s příplatky samozřejmě není problém dostat se na 2mio?
Jste něco jako Sheldon, jen se sem chodíte vyblít.
19. 6. 2016 14:29
Re: A5
RS6 to nikdy neprizná, ale Saman ma pravdu. Ak sa pozrieš na mobile de. tak 70% predávaných kusov je nafta a z toho 60 je do 200koni. Takže z benzínom to berie minimum ludi. Síce môze niekde namietať, že benzíňaky lúdia nepredávaju ďalej a mobile.de je tým skreslený. Ale v mojom okolí to všetci co to brali nove kúpili práve s 2.0TDI.
19. 6. 2016 14:28
Re: A5
jj
ještě lépe a čistěji bude krom filtru DPF jezdit na baterky soudruzi [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] SOUDRUZI NÁČELNÍCI ;-)
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Avatar - AUDIRS6
19. 6. 2016 14:24
Hmm, zopar (negativnych) prekvapeni...
Davide, si si isty s tymto ? :
"Nechybí samozřejmě ani pohon všech kol, tvořený mezinápravovou spojkou Haldex, kterou je možné doplnit o sportovní diferenciál."
Pokial viem, sporotovy diferak ponukaju len ku klasickym samosvornym centralnym diferencialom.
3.0 TDI a 8°ZF HP - tam ta teda pekne potiahli za nos :-) Ano, DSG nieje na oficialne dimenzovana na 620 Nm, ale zeby boli jej "creva" nejako odlisne u beznych Audi, ktore cez nu posielaju max. 580 Nm ( A6 3.0 TDI quattro ) a v R8 ( 540 Nm )...? ;-)
Skor som prekvapeny, ze 3.0 TDI nedokazali lepsie odhlucnit a ze ZF 8 HP si s nim nerozumie. :-O
Toto su pre mna absolutne ( negativne ) novinky. :-!
Este k tomu "Haldexu" - tu pises:
"Čtyřválcové agregáty v kombinaci s manuálem budou nově dodávány se systémem quattro ultra, který byl vyvinut pro úsporu paliva." Toto je ten Haldex, kde prave pre tie uspory nepredpokladam, zeby tam pchali tazsi sportovy diferak.
a na zaver, zaujimalo by ma presna specifikacia tej "tvojej" A5 2.0 TFSI:
Nepises, ci je quattro, len pises ze dokaze byt az pretacava ( to sa da nasimulovat aj u FWD ), len pises ze nepotrebovala ani priplatkovy sport. diferak, nepises ani prevodovku - proste nic !
Tak napis do kelu jednou vetou, v akej konfiguracii bola ta 2.0 TFSI, nech su citatelia v obraze ! :-!
Dalsi paradox:
"Oswin Röder ostatně přiznal, že podvozek A5 je ve srovnání s A4 lehce tužší. Takové nastavení si vyžádala hlavně nižší karoserie."
Tuhsie sasi kazdemu vyvojarovi praveze umozni naladit podvozok mäksie. Takze to bol len proste suchy zamer a nie nejaky dôvod.
Takze ta poprosim, kukni sa este raz do svojich poznamok a PR-iek co si dostal a poopravuj co sa da.
Dakujem.
Avatar - Aoyagi
19. 6. 2016 14:13
Re: A5
Ovšem takoví rytíři patrně mají problém s rozeznáním písmen od sebe, jmenovitě A a S. A mimochodem ano, i S5 je pořád 300k CZK od 2 milionů. To je pořád hluboko v dvojciferných procentech.

...samozřejmě pokud do toho nepočítáte cenu nespolehlivosti čehokoliv, co se jen přiblížilo k Passatu >:D
Avatar - _Karel_
19. 6. 2016 14:04
Re: A5
Jakožto rytíř od VAGu vidím, že S5 má začínat na 63.000 EUR, a to ještě není RS5. Věřím, že i když máte problémy s chápáním zjevných faktů, počítat umíte.
Už vám došla nová várka asijských časopisů?
Avatar - Aoyagi
19. 6. 2016 13:54
Re: Premium brand
No bylo to jemnější, to je pravda. Jenže ta hořkost mi na kávě chutná, asi proto mi to tehdy přišlo tak hm... slabé, nevýrazné? To je asi tak, když někdo zkouší něco nového a moc si toho o dané věci nezjistí :-)
Avatar - AUDIRS6
19. 6. 2016 13:52
Re: A5
..."Cadillacu /Lexusu" ? >:D >:D >:D >:D
ale hybaaaj s tymi plechovkami ! >:D

Ty sa fakt necitis... :-! :no:
19. 6. 2016 13:50
Re: Premium brand
poznáš. když polkneš klasický kafe, zůstane ti takovej hořkej ocásek, kopi luwak ho nemá... podobnej princip používají v Brazílii s ptákem Jaku a podle mně to je ještě o fousek delikátnější...

prej "velmoži" :yes: :yes: :yes:
Avatar - Aoyagi
19. 6. 2016 13:45
Re: Premium brand
"konkurent pro E Klasse Coupé"????

>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D

Ten byl dobrej!

A trochu si pletete rozhořčování s pobavením, nicméně jaké auto nebo auta mám je naprosto jedno, tvrdil bych to samé i kdybych jezdil na Mopedu.

Mimochodem ano, Kopi Luwak už jsem měl a nevím, co na tom lidé vidí. Asi nejsem takový kafař, abych rozeznal tu jemnou chuť :-)
19. 6. 2016 13:41
nej je
ta okopcena maska od hyundaje >:-[] strizena do teplousskeho stylu
Avatar - Aoyagi
19. 6. 2016 13:37
Re: A5
No jistě že se milovník koncernových plechovek ozve jako první >:D

Ale jakožto rytíř VAGu byste mohl vědět, že ty ceny A5 jsou od 2 milionů opravdu daleko...

Ale zase máte problém s pochopením textu a vytváříte nesmyslné strašáky. No jo, co jiného čekat od někoho, kdo se domnívá, že Audi může někdy konkurovat BMW/Mercedesu/Cadillacu /Lexusu >:D
Avatar - AUDIRS6
19. 6. 2016 13:29
Re: A5
komu pritakaval ? Zacinas byt cim dalej tym trapnejsi, chlape. :-!
Asi ako väcsina "ekologov"... 8-s
19. 6. 2016 13:23
Re: Premium brand
Ty jseš dneska hodně mimo, že ano? :-)
Co to chlemtáš na tý fotce, velmoži? Cibetkovou?
Kecy v kleci.
Něco k A5 by nebylo?

Za mě - mě nepřekvapila. Audi prostě začalo na všechny auta dávat hranatou masku no.
JŃení to sporťák, spíš elegantní coupé, konkurent pro E Klasse Coupé.
Samozřejmě, že nejsilnější verze jsou brutální. Al to u D3 vždycky.

Nejvíce se tady nad masovostí a šetříkovstvín u tohoto prémiového kupé rozhořčuje Aoyagy (asi má RR Phantom) a Saman, který nemá auto žádné a na Teslu vysomroval na netu zatím 20 babek - stav k minulému týdnu.
:
Bavíte mě, kluci >:D >:D >:D
Avatar - Machýrek
19. 6. 2016 13:20
Nic moc, ale prodavat se to jiste bude
Ta kapota :no:
Predni gril mi tam nejak nepasuje :no: v cernem provedeni bude vypadat lip
Zbytek auta je pecka a ctyrvalce nema smysl resit, tady nastesti nejsme u Volva
;-)
Cpat do kupe diesel mi prijde legracni.
Avatar - _Karel_
19. 6. 2016 13:20
Re: Premium brand
Zadek je perfektní, ale předek... koukám, že Thorovo kladivo už nemá jen Volvo :-O
Avatar - Emel
19. 6. 2016 13:14
Re: Premium brand
Prohlédl jsem novou sadu fotek. Předek na mnoha vypadá pořád trošku přestajlovaně, asi nejhorší je to tady, ve srovnání s elegancí té minulé je to krok zpět:
[odkaz]

Naopak ta linka vzadu bych řekl že bude v pohodě:
[odkaz]
19. 6. 2016 13:13
Re: A5
najdi si data pro Evrospke bazary, +- budou odpovidat tomu co se prodava i jako nove

od doby co jsem se zbavil Audiny tak jsi obratil, takze od te doby trepu >:D takze predtim jsi pritakaval jak pejsek co ceka na kosticku :-!
Avatar - AUDIRS6
19. 6. 2016 13:08
Re: A5
som alergicky na kazdeho, kto trepe.
za to, ze ty vidas A5 2.0 TDI neznamena, ze sa ich predalo najviac.
Fakt by som sa ani ja necudoval, keby bolo najviac V6 TDI. :-!
Avatar - Emel
19. 6. 2016 13:08
Re: A5
Ale tak já docela i věřím že 2.0TDI může být nejvíc, jen mě to zajímá.
Avatar - _Karel_
19. 6. 2016 13:06
Re: Premium brand
Mě se asi taky víc (zvenku) líbí minulá generace. Povzdech nad 4-válci nechápu, když je v nabídce naftový i benzinový třílitr (a to nebudu poukazovat na tvoji oblíbenou značku, nabízející 4-válec o dvě třídy výš) ;-)
19. 6. 2016 13:06
Re: Premium brand
neplest do setrivosti lidi tihnouci k nejake znacce, to ze jde nekdo pro auto od koncernu VW jeste neznamena ze nechce usetrit na danem aute a nasledne i na provozu

a ze kuprikladu A6tek se zakladnim 1.8 a 1.9 litrem nebo A8cek se zakladnim 3 litrem neni malo, ti co si je sli poridit proste zrejme chteli Audi nejake modelove rady a vzali to nejlevnejsi co bylo k mani

krasne se tu projevuje ten jev o kterem pisu v prvnim postu, "petrolheadi" proste vidi A5 a myslej si ze nejvic lidi proste vezme full vrchol
19. 6. 2016 13:03
Re: A5
trepes tu tak maximalne ty sam, data jsou od bazarove nabidky pro Evropu, takova Data Audi nezdeluje, takze se d avychazet pouze z dat od jinych subjektu

a velikostne je A5 sice mensi nez A4, tech par mm a co jako? koukam ze jsi zacal bejt alergickej na muj nick po tom co jsem se zbavil Audiny co >:D
Avatar - _Karel_
19. 6. 2016 13:02
Re: A5
Přesně! Co jiného než "levné" je auto, které stojí od 1 do 2 milionů.
Ještě, že pro ty, co nejsou ovce tu jsou drahá auta s drahým provozem,
Avatar - Aoyagi
19. 6. 2016 12:52
Re: A5
"lidem je putna co tam maj za motor a zajima je jen aby to bylo levne pri koupi a pak to, aby to za malo jezdilo minimalne co se tyce uctenek u cerpacky"

Ostatně proto je produkce VAG v Evropě nejrodávanější :-) . Levná auta s "levným" provozem pro lidi, kteří konzumují produkty Aro a jsou na to hrdí.
Avatar - AUDIRS6
19. 6. 2016 12:52
Re: A5
jasne ze trepe - vid A5 väcsia ako A4... >:D
Avatar - Emel
19. 6. 2016 12:42
Re: A5
Máš k tomu nějaká čísla? Já mezi známýma vídám nejvíc 3.0TDI.
19. 6. 2016 12:37
Re: A5
A5 se nejvic prodalo zatim v 2 litrovem dieselu, tohle nebude o eko evrope, tohle bude o tom ze lidem je putna co tam maj za motor a zajima je jen aby to bylo levne pri koupi a pak to, aby to za malo jezdilo minimalne co se tyce uctenek u cerpacky, druhou nejprodavanejsi motorizaci A5 byl 1.8 litr benzin

problem spousty "petrolheadu" je ze si A5 predstavujou jen jako "sportak" S5, pritom je to jen trosku vetsi A4 co se jen dela v liftu a coupe variante

i Levorg s 1.6kou dokaze bejt vic sportovnim autem nez A5
Avatar - CHerokee
19. 6. 2016 11:53
A5
4 válce v takovém voze působí jako trochu málo. Ale to bych v eko Evropě neviděl jako zásadní problém. Mě trochu zaráží design nové generace. Předchozí se mi líbila více - hlavně čumák a kapota. Zdá se mi, jako by to při snaze o agresivitu ztratilo na lehkosti a eleganci. Je to subjektivní, ale za mě škoda. Šplhli by si u mě, kdyby tam nechali atmosférický 8 válec, ale ten předpokládám, půjde taky do kytek.