Jenže on v raketovém byznysu podniká. A podniká i v "bankovnictví" (PayPal). A s Tesla Motors to souvisí až moc, protože tam vrazil peníze, které vydělal na PayPalu...
Tesla Motors ale není přímým příjemcem dotací, tím jsou koncoví zákazníci. Že dotace křiví trh, to je ale dobře známé. U elektromobilů to má ten efekt, že bez dotací nemají pro koncového zákazníka ekonomický smysl. Proto si je v ČR kupují jen nadšenci, kdežto v Norsku kde kdo.
Až na to, že TESLA splatila státní půjčku už před několika (asi dva) lety. Takže státu už nic nedluží. :-! Ano, účetně je v mínusu. Ono když se investuje do výrobních kapacit (giga factory) a do vývoje (model III), tak to něco stojí.
Tak už přestaňtě šířit bludy a trochu si projděte internet!
přesně tak, jak platbami za elektřinu přispíváme solárníkům, koupí nového auta přispíváme také do černé vlastně zelené díry eko unie ve formě pokut za nadměrné emise. přemýšlím, co to takhle otočit, já se obětuji a budu jezdit aventadorem, na který mi přispějí elektroautaři. bez nás ropáků by přeci už nebyli eko >:-[] >:-[] >:-[]
Ja to hovorim o Tesle stale - nekonkurencna kravina pre ekotupcov, na ktoru doplacaju rozumni ludia (co nekupuju elektroauta). Keby nemali dotacie a predavali ich za vyrobnu cenu, nekupia to ani tie ekobuzny.
Ja myslim, ze to nakonec krachne a kendo pripraveny a asi anonymni to pak koupi oddluzene za pakatel...
A pojede se dal. Nova firma nove dotace! Jupiii
Presne tak, v clanku je to pomerne dobre popsano. Prijdete s projektem, ktery od zacatku nevychazi, nikdo do nej proto nemohl s rozumem jit. Jenze mate dost penez a pristup k vlivnym lidem, kteri rozdeluji penize z dani stredni tridy (to jsou totiz jedini pitomci, co dane skutecne plati) a tak se muzete pustit do projektu, ktery si nikdo jiny nemuze dovolit. A kdyz se veci hrouti, je treba velkymi operacemi maskovat stav veci, aby to jeste nejakou dobu bylo uveritelne. Nakonec riskujete jen cizi penize a vam to furt sype.