Toto auto nie je stavane pre posadku vzadu. Aj ked sa tam pravdepodobne zmestia traja, tak to auto mozu pokojne predavat ako 2+2. Lebo nepoznam vela ludi co by chcelo sediet na mieste prakticky bez okien.
Máš pravdu. To ambientné osvetlenie tam asi nebude.
A ten bachor na palubovke pred spolujazdcom zase len zaberá miesto. Keď si spolujazdec kvôli posádke vzadu bude musieť posunúť sedadlo dopredu, tak tam bude mať opreté kolená.
Tvarově nesourodé, zbytečně agresivní boky a záď. Maska, jak z předposledního Hyundaie I20.. Interiér už vypadá o poznání lépe, materiály a zpracování snad budou lepší, než v současných Toyotách, alespoň podle toho co je v článku. Fotky jsou nejspíše z nejlépe vybavené verze, Otázkou je, jak bude vypadat základní verze. Za interiér si Jarda Čech zaslouží :yes:
Dakujem redakcii ACZ za perfektnu foto/video galeriu. Interier sme doteraz nevideli. Od vzniku modelu je dizajn tzv. "diamantovy", v interieri su tiez tieto prvky. Hybridny pohon je ako v novom Priuse, spotreba bude okolo 4 l. Za mna, potlesk pre Coupe High Rider :yes:
Je to fakt ujeté, ale na rozdíl od prakticky všech ostatních ujetostí od Toyoty mi přijde, že tahle funguje. Připomnělo mi to ten šok, když jsem poprvé viděl fotky Evoque a zpočátku jej považoval za odvážný koncept...Ideální auto pro mladšího městského tvora moderní doby, který hledá něco s maximální dávkou stylu. Juke (který je ale imho děsný) ukázal, že hlad po něčem takovém tu je a proto si myslím, že C-HR má šanci na velký úspěch. Jen ten tablet se mi teda vůbec nelíbí.
No, styling přední části mě silně připomíná současnou RAVku. Což není na mínusku. Jinak dobrý až na ty motorizace. Ale to už je bohužel dnešní uposraná doba. ;-\
(Soudím dle fotografií)
Tak exteriér... mno, jak to kulantně říct... divné, áno...
Interiér... ergonomicky naprosto ideálně zpracovaný, displej ideálně nakloněný i v přívětivé výšce (téměř v jedné linii s bočními zpětnými zrcátky)...zajímavé je řešení výdechu klimy pro odmlžení bočních okýnek. Docela slušně sestavený volant...sedáky vypadají "usaditelně"
...opakuji, soudím z fotografií...
primera bola svojho moc pekna suhlas... nissan primera bol pojem ktory medzi strednou triedou nieco znamenal .... skoda ze nissan v eu tak nejak uz rezignoval na tieto vozy ( dodnes som toho nazoru ze to nebol stastny krok ) a ze dnes uz z mnohych jeho modelov ani ten skutocny japonsky nissan necitim tak ako kedysi... skoda ... ;-\
naopak... ak si vsimnes nove vozy... svetla sa u nich uz vo vacsine zmensuju.... aj taky novy P308 ich ma uz o hodne mensie ako jeho vajickovy predchodca s megalampami.... rovnako sa zmensili aj u aurisu voci predoslemu aurisu... ale aj u OIII voci OII.... aj u leonu voci predoslemu leonu a tak dalej... a aj u SUV sa uz zmensuju... vid novy sportage alebo P3008 ale aj velky range rover a dalsi......
len paradoxne prave C-HR opat prislo s megalampami co by nejake 10 rocne retro .... ale taketo megalampy rychlo zostarnu... a uz teraz su tie predne partie C-HR zrele na facelift...
zrejme opat raz zvitazil styl nad praktickostou..... ta zadna klucka sa nepaci ani mne... a podla mna to dnes uz nie je moc stastne a ani moderne riesenie ...
velmi divne na mna posobia tie zivocisne hmyzie megakukadla svojou velkou plochou ... opel mokka X ich uz faceliftom krasne zmensil... stylove male kukadla ma aj novy sportage alebo P3008 ... hodne male ich ma aj evoque ale aj juke... a toyota zrazu pride s takymito megalampami a kluckami kdesi mimo dosah deti.... a prave deti zrejme budu sediet vzadu ked pozeram na tie zadne minidvere .... podla mna tu zvitazil styl... o praktickost toyote tentokrat az tak neslo .. v tomto bude nadalej lepsia corolla alebo auris... ;-) ... auto je ale celkovo zaujimave a iste si svojich zakaznikov v pohode najde
ale co pozeram na sucasnu produkciu crossov tak obrovske natiahnute megasvetla cez cely bok predku az k stlpikom zacinaju byt uz out... taketo megakukadla frcali a cias 207micky .... ale dnes sa ich uz vyrobcovia snazia spravit co najmensie a nastylovejsie.... koniec koncov aj taky lexus NX ich ma uz hodne kompaktne ... alebo auris po facelifte.... preto ma kusok prekvapilo preco C-HR ich ma opat taketo obrovske... zadne dvere vyzeraju akesi mensie... nieco asi ako tie v juke... ale pockam si na test ako to bude s pomermi vzadu na zadnych sedackach ... vizualne auto vyzera zaujimavo ale nemozem sa ubranit pocitu ze miestami je to navrat do historie .. ci uz ti megakukadla alebo tie zadne klucky dveri ktore dnes uz tiez moc nefcia ... rovnako maska... akoby ju toyota nevedela nejako vyrazejsie definovat ... takyto cross ju mohol mat vyraznejsiu ... je to spredu s tym logom take jednoduche a la tivoli ... ale nepochybujem o uspechu.... a podla mna aj zenam sa to bude hodne pacit.... najpriamejsi konkurent tu bude asi spominany juke... dokonca z istych uhlov v tom aj nejake crty a la juke vidim ale je to zrejme subjektivne
je dost vysoko, ne? Tam ani děti nedosáhnou. :no:
Jinak velmi zajímavý, neokoukaný a svébytný disajn (ne jako produkce ostatních automobilek se stejným disajnem u všech svých modelů). :yes:
Líbí se mi. Je to auto pro mladé do 30 let, má šmrnc a něco na něm bude. Osobně bych volil mezi CX-3 a tímto. Ale asi kvůli ceně bych zvolil Toyotu, kde se mi líbí víc i ten interiér až na ty digitálky.
nezasáhne aspoň Mazdu. Je to smutné, ale od jiných japonců už není co koupit. Ještě Nissan prodává polorenaulty, ale doba konce minulého století, kdy si šel člověk pro Primeru, protože měla nejlepší jízdní vlastnosti, řízení a řazení takové, že se o tom zdá i dnešním novým frantíkům je pryč.
...predátorů se rozšiřuje celým japonským koncernem. Nejdřív zaúřadoval v Lexusu a teď se mu podařilo úspěšně atakovat i designérské oddělení mateřské Toyoty. Jen zatím neotvírá tlamu tak bezostyšně jako v prestižní značce.