Je to tak. Teď se vymlouvají, že trh střední třídy ovládly německé automobilky (zajímavé, že podobně nebrečí Mazda, která také vyrábí v Japonsku). Ono není divu. Když si člověk koupí německé modely střední třídy, tak má celkem jistotu, že pokud bude spokojený a bude chtít od daného modelu i další generaci, dostane auto podobné koncepce a podobných užitných hodnot.
Tohle bohužel u Accordu neplatilo a to se potom těžko buduje nějaká stálá skupina zákazníků.
P.S. Tohle nepíšu jako nějaký fanda německých aut, ale jako na jednu stranu spokojený a na druhou (po té co Honda s Accordem v Evropě skončila) značně naštvaný majitel posledních dvou generací Accordu.
Accord byl vždy považován za auto, které mělo nad Evropou na
Měli lepší motory i podvozek. Jenže Honda zaspala a proto ji lidi přestali kupovat. Kdo chce v dnešní době japonce tak jde k Mazdě, protože speciálně udělali pro Evropu kombík, dělají ho v Japonsku a přesto není moc drahý. V těch výmluvách, že Evropa není důležitý trh hledej mezi řádky větu, naše auto není tak dobré, aby mohlo v Evropě uspět.
Jo, zcela rozdílné modely aut, které díky tomu, že designeři postupem času opustili originální koncept, pomalu stáhli Accord ke dnu. Učebnicový příklad, jak neustálým zvětšováním a "vylepšováním" se dá potopit i nepotopitelná vlajková loď.