No Ceeda ani neřeším, to je úplná plečka... ale proti tomuhle by mohla být i30 s 1.6 benzínem... základně vybavená za 410tis... no vlastně úplně vybavená, protože nic víc už prostě nenabízí... tak jo, tu přesně myslím.
"Ridim fiat. Mam docela rad fiat. Ale mam mozek. ...S tim sedanem opravdu mile prekvapili, tohle je epic fail."
Diky za objektivni hodnoceni. Vidim to zrovna tak - epic fail. :yes:
... The Tipo uses a great number of parts shared with other Fiat and Chrysler group cars in an attempt to keep production costs as low as possible.
"Tohle auto je úplně na stejně umístěné jako předchozí linea."
Psst! To se tu nesmi psat! >:D >:D
Jasne, ze mas pravdu. Oboji jsou trhaky.... v Otomanske risi. :-!
[odkaz]
"...tak samozrejme ceed sa uz cely trasie pred tipom"
>:D
tak.. tak.
Z anglicke recenze na Tipo HB dostalo 6.2 bodu hodnoceni:
Rivals such as the Hyundai i30 boast better materials and superior build quality.
[Konkurence jako H/i30 se muze pochvalit lepsimi materialy a nadprumernym zpracovanim]
Uvidime jak se lidi poperou u vrat FIAT dealeru krecovite svirajic keshovku pro tento 470 tKc HB. Jen ten holobyt za 280 'klacku' ma cenu zvazovat proti Dacia.
Neco podobneho mi probehlo hlavou, kdyz jsem docetl clanek... jeste bych dodal non é normale.
Kazdopadne ta cena je uplne mimo realitu. Takhke kdysi prodavali Stila. Nabouchali to vybavou, dali obri cenu a divili se, ze se to neprodava. Opening edition mela byt 1.4 atmo a chudsi vybavou s cenou pod 300...
Cena je tak vysoká , že za kvalitu Fiatu vůbec neodpovídá ....
Mám Fiat 500 X a problémů XXX, zadni spojler 5 dveří špatně podlepen těsněním, hrana spojleru naráží na C sloupek ,dře lak,odskočen vnitřní plast B sloupku u řidiče, nejde natlačit ani narazit, klika spolujzdce neraguje na keyless klíč, nejde zamykat ani odemykat, funkce na uconnect nejde.
Co víc dodat , 20 jdu na prvni garanční prohlidku , jsem zvěda, co udělají ....
Tak počkejme na ceník kde bude 1.4 bez turba. Odhaduji o 30 tisíc více než u sedanu. Vzhledem k odlišné výbavě.
Pro všechny příznivce a majitele nového Fiat Tipo. facebook.com/…ups/Fiat.Tipo.CZ
ved mozno prave vtedy naposledy. >:D >:D >:D >:D
Nic, keby si nebol antikoncernovo zaslepeny ( a pritom ja dokazem pochvalit aj inych ), vedel by si, ze okrem vsemoznych klonov 500-ky nemaju nic poriadne. Budto low-cost, alebo japonsky rebrand. :-! Smutne, po takej dlhej a uspesnej hostorii... ;-\ :-!
Ridim fiat. Mam docela rad fiat. Ale mam mozek. Ty evidentne ne.
Tak jeste jednou racionalne a dal uz nebudu reagovat.
Chci hatch nizsi stredni, nemam penize, koupim za 380 kiu v podstate plne vybave (ano ma trochu horsi motor atd...) 100 TISIC ROZDIL.
Nechci setrit vezmu za 500 COKOLIV, co budu chtit s prvky vybavy, ktere tipo ani mit nemuze. Klasicky bych zminil napr. dvouzonovou klimu.
Tohle lidem ve fiatu dojde, ale jelikoz je centrala v Budapesti, tak pocitam tak po prvnim roce (ne)prodeje.
Jo a jestli je pravda, ze 124 je u nas drazsi nez v dojclandu, tak to uz je fakt vylozene vtip.
S tim sedanem opravdu mile prekvapili, tohle je epic fail.
A ted mi zas napis, jak vymazlili interier, ten plast nad vyplni dveri vypada hur nez v mym stilu a to je co rict....
To nie je auto na zapad o Ciech...a myslim zevuz aj u nas/Vas bude mat problem...to auticko je jednoducho 10 rokov pozadu uz teraz. Ale v zasade to robi Fiat spravne, netlaci sa znackou fiat niekam kam ho nechcu a kde je pretlak. Robi but image auta s obrovskym priplatkom (X500...) alebo auta ktore su zastarale no pekne zabalene...punto i prave toto vozitko. V segmente lacnych aut trosku pomiesa-ale obdobie kedy Fiat tlacil na najlepsich su za nami...
tak samozrejme ceed sa uz cely trasie pred tipom ... to je pravda... jeho zlate casy pocas ktorych lovil zakaznikov od golfu alebo focusu uz ale s prichodom tipa urcite skoncia ...
každý ať má vlastní názor, to mi nevadí... ale dost mě irituje, když jeden pseudonovinář napíše, že Tipo je nízkonákladové... a dav označí za nízkonákladové úplně všechno!
Včetně designu.
A nedá se přehlédnout, jak úzkostlivě se ve výčtu těch, co bude Tipo lovit v jejich vodách, vyhýbáš H/K... a přitom jsou první na řadě. :-)
Ano. Takový low cost na úrovni konce 90. Let. Akorát za cenu high. Tohle auto je úplně na stejně umístěné jako předchozí linea. Nic jiného to není. A taky si moc dobře pamatuju jak místní špagety fans předvídali linee mega úspěch. No nedostavil se. Ani u tohoto středu se nedostavi.
No to určitě. Dyt to nemá v nabídce ani dvouzonovou klimu, kterou ma každy golf v základu. Tipo je takovej trochu hezčí ale v ostatních ohledech trochu horší rapid. S normálníma kompaktníma hatchbackama se nemůže měřit. Takže cena je jen pro italofilni kafky. Naštěstí jich v Čechách moc není.
za hravy dizajn povazujem ten na mazde 3 .. civicu.... alebo ceede ... ale z tipa doslova srsi nizkonakladovy jednoduchy a ucelny dizajn .. o nejakej hravosti by som tu teda nerozpraval .. vidim tipo denne vo verzii sedan ... a ver mi ze aj ten predosly vajickovy "alteovsky" leon vyzera hravejsie a lepsie a neporovnatelne dospelejsie ako sucasne tipo ;-)
mas pravdu.. zlata era bravy/brava a marey sa nevracia.. a to je podla mna velka skoda... lebo fiat by potreboval v tejto triede nieco poriadne.. s cim by kludne mohol brat zakaznikov od 308 alebo leonu alebo golfu.... ale s tipom to podla mna fakt nepojde...
Fiat má jako jeden z mála, snad jediný, hravý design v mainstreamu. Prostě takový italský mini "pro chudé". Pro někoho to může působit nedospěle, ale jde výhradně o styl. nelíbí? v pořádku. Ale naopak za materiály a zpracování Fiat v nových modelech sklízí jen samou chválu.
Tipo sedan... ano, pro mě je taky vzhledově TOP a není se čemu divit. Tipo bylo jako sedan vyvinuto od prvopočátku, sedan nevznikl odvozením z HB.
Samozřejmě, že prodejní čísla budou pravděpodobně hluboko za Korejci, ale důležité je to, že Fiat má opět zástupce v klasickém segmentu, o kterém má smysl uvažovat. Zlatá éra Bravo/Brava/Marea se nevrací, ale i tak je to zdařilý krok správným směrem.
Já bych si stejně Tipo nekoupil a šel bych zřejmě do 500L, protože je o řád praktičtější a stylovější, takže když Fiat, tak Fiat se vším všudy. Ale vybírat čistě v kategorii kompaktů, rozhodně jej nevynechám z výběru.
Z praktického hlediska dokonalé auto. Projel jsem se sice s 1.4 Tjet, ale až bude pod kapotou 1.4 atmosféra, není co řešit. Motor, který nemá: turbo, přímé vstřikování paliva, EGR ventil, StartStop a navíc prostorově umožní parádní přístup k žárovkám předních světel se dnes hledá jako jehla v kupce sena. Dále je to auto bez dvouhmotého setrvačníku a s nepřímým měřením tlaku v pneumatikách - tedy bez nákladných snímačů tlaku, je dnes skoro zázrak.
ten interier tipa vyzera ako v malom aute... pride mi ze aj rio ho ma o hodne dospelejsi ... o interieri golfu, P308, mazdy 3 alebo astry uz ani nehovorim... tie vsetky su uz na pohlad tak 2 levely nad tipom ... ale vzhladom na nizkonakladovu orientaciu tohto vozu to nie je zase az take zle a tipo si iste svojich spokojnych nenarocnych zakaznikov najde :yes:
a navrat do hry? no som hodne zvedavy ako tipo hatch v europskych predajoch ohrozi golfa alebo astru ci povedzme aspon P308 ... ale nieco mi vravi ze ich neohrozi vobec ;-)
a popravde sa mi viac paci tipo sedan ako hatch .. takze zda sa ze ja to s tipom vidim opat vo vsetkom uplne inak ako ty ;-)
Golf je i ve zcela speciální edici, s deklarovaným cenovým zvýhodněním bezmála 90 tis Kč, se slabším 1.2 TSI motorem a s neúplnou výbavou levnější JEN o dva tisíce!
No to určitě. Ukazuje to akorát ze u fiatu mají v hlavě místo mozku špagety. Golf maraton edition je o 2.000 Kč levnější!!!! Vzdyt tohle je priblbly Low cost. Takže dokud to v tyhle výbavě nebude stát 350, tak není důvod o to vůbec zavadit. A až to těch 350 stát bude tak si člověk řekne OK, ale radši si koupím leona. :-)
Ty jsi teda slusne mimo :-)
Takto (plne)vybaveny sedan v konfiguratoru vyjde pod 400 tis. s 1.4 motorem.
Opravdu si myslis, ze ta 1.4T (ktera ma stezi parametry druhych nejhorsich motoru u konkurence - napr. VW, Opel) a mozna par uprav detailu v interieru snesou priplatek 80 tis?
A to jeste budou chtit pocitam 20 tis. priplatek za kombik, no proste mimo, Fiat - bohuzel - nezklamal :-|
Re: No, snad jen, že ty chromový lišty u Extra nejsou stejný
No, to taky... ale i tak - 17" si koupí mladej kluk, co si v bazaru koupil Bravo z roku 1998... a ten za ty kola dá asi tak 2tis dohromady.
A i tak je to 10% ceny vozidla. :-)
A to že VŮBEC nic nemám proti původnímu Bravu! S 1.2 16V to náhodou bylo parádní svezení...
Re: No, snad jen, že ty chromový lišty u Extra nejsou stejný
Je spousta bláznů. I když je vlastně pravda, že ti blázni co nasypou nesmyslný rozměr, většinou jezdí v Oktávkách, Superbech, Golfech a Passatech >:-[] >:-[]
Ochrana českého trhu funguje výborně! Až bude kusrt koruny skutečně tržní (1E=cca20-22kč) bude to vypadat jinak. Dnes platí, že kdo chce u nás prodávat, musí tu také vyrábět..
Jo jo, napsal jsem tp pod 124, ještě dokud tady tenhle článek nebyl.
A už se mi to nechce opakovat. :-(
Takže jen shrnutí: za mě super auto za dobrou cenu.
Ale ne pro mě... počkám si na jednodušší výbavu, ale pořád s tímhle motorem.
Pokud dřív neodkývu to iXko.
No, snad jen, že ty chromový lišty u Extra nejsou stejný...
ale pořád jsou to jen lišty.
Takže podstatný rozdíl je 17" kola - a děkuji, nechci. I když jsou s příplatkem "jen" 3.600,-.
Považuji je za nevýhodu, takže bych byl ochoten si i něco připlatit, abych se jich zbavil. ;-)
Ale pořád platí, že auto takhle plný elektronických nesmyslů nechci... takže čekám dál. ;-)
Letmým pohledem Rapid 1.4 TSI AP Czech Team jako superextraobervýhodná nabídka je za 452.900,- Ano, má sice "automatickou převodovku", jenže to je v případě suché DSG nevýhoda velká jak zaocenánský parník... A to se bavíme na rozdíl od Tipa stále o lowendu >:-[]
Zkrátka 467.500,- papírků adekvátních kvalitám toho, co automobil nabízí. O tom, že Čech stejně skončí u Hyundaie případně Škody, samozřejmě žádná. Fiat zde kupují ti, co skutečně vědí a chcou :-!