Jestli i z reportáže Chvaly bylo něco jasné, tak na QV ujeli sotva pár km ;-) . Řídit karbonovou novinku s +500HP znamená soustředit se na jízdu, chceš z toho dostat co nejvíc a pakliže se ti nedostane info o dvoustupňovém plynu je to vina hlavně prezentérů :-)
To máš asi pravdu. Nicméně pokud by mě něco zarazilo takovýmto způsobem, hned bych se těch představujících ptal a zjišťoval. To patří k práci novináře.
Není to spíš věc těch, kteří auto představují? Už jsem taky několikrát zažil to, že přednáška o tom co se nesmí byla na 10min a jak si auto užít nula.
Naopak málokdy slova o tom, že si máme hlavně užít a není větší zábavy než krotit našvihanou bestii v přetáčivém smyku ;-)
Tak to ať se na mě pan Bureš nezlobí, ale to je pak stejné, jako kdybych testoval auto a řekl, že v interiéru toho auta je strašná zima. A bylo by to tím, že jsem nevěděl, že se ta klimatizace dá i vypnout. :-!
Obecne ju chvália všetci, to je pravda. Dúfajme len že to nie je tým, že dominuje radosť že tu vôbec nejaká nová Alfa je! ;-)
Btw. neuveriteľne by ma frustrovalo jazdiť za tým Abarthom, keď tam mali aj 4C.
OK, tady to bylo stejně. Myslím, že Giulii chválí obecně všichni. ;-) Jen prezentace výrobců jsou čím dál tím sušší. Jízda v Le Mans mi taky připoměla jednu z podobných akcí. Máš auto +500HP, jsi na okruhu a jede se na půl plynu. Hrozně závisí na tom, jaká se sejde skupina a firemní vůdce prvního vozu.
Závisí hodně na způsobu jak výkon působí na posádku. Kulisa Jagu je tak impozantní, že to vypadá jako nejsilnější auto na světě. Pokud je Giulia civilizovanější, mohla by subjektivně působit pomalejší. ;-)
Tak tohle se dá opravdu i závidět. Škoda, že chybí nějaký kousek v Italian Racing Red. Modrou bych volil na British Edition. A budget verzi asi v červené, možná bílé.
Nezajetost daných kousků jste obratem vyloučil a konstatoval jste, že je to dáno dvoustupňovým plynem. Chci se zeptat - tato "fičura" nejde vypnout? Ptám se, protože když s autem jel Mišo Karpat (Motoring), nic takového nezmiňoval a motor chválil s tím, že se chová lineárně jako atmosféra a jde krásně a okamžitě za plynem.
Jestli jsme dojmy z Giulie QV četl, tak jistě víte, čím jsem ty mdlé reakce vysvětloval - nezajetostí daných kousků a taky oním dvoustupňovým plynem, na který jsem si nemohl fakt zvyknout. Každopádně ano, F-Type SVR na mě působil mnohem rychlejším dojmem, což je dáno i automatem (zatímco alfa měla manuál).
F-type SVR jede na 100 za 3,7 s a maximální rychlost má 322 km/h. Je to velmi rychlé auto. Kdyby však zrychlovalo na 100 za 3,9 s a maximální rychlost mělo 307 km/h, bylo by to auto až překvapivě pomalé.
Ne, omlouvám se, pěkný článek o zážitcích s moc povedeným autem (geniální jízdní vlastnosti a božský zvuk toho osmiválce), ale po těch jízdních dojmech s Giulií jsem si nemohl nerýpnout. :-)