S modelem Q2 vstupuje Audi do zcela nové části segmentu crossoverů. V rámci prezentace v Curychu jsme se svezli s výkonově nejslabším i nejvýkonnějším agregátem.
Tu pisu pisu o zavratnych 15cm: "takže vypadá jak nízký hatchback na vysokém podvozku (světlá výška je 15 centimetrů)". Tak neviem, ale dufam ze len sranduju.
AUDI:
První nastartování opět potvrdilo bezproblémový a kultivovaný běh tříválce. Nevibruje, nedrnčí, v nízkých otáčkách není téměř a ozývat se začíná až nad hranicí 3000 min-1.
Je to vůbec fyzicky možné? Aby z principu nevyvážený motor měl takové hodnocení? :*)
Videl jsem ho s tim nekolikrat jezdit v Ano, sefe ;-)
ale model, tak to fakt nevim, jak rikam, Lexus nelibi = nezajima = neznam. Nicmene podle google to vypada na GS.
a co maj testy spolecnyho s tim, ze to auto vypada jak vypada ?
Kdyz jsem minuly tyden potkal pred Globusem cloveka, co vypadal jak dvojnik Horsta Fuchse, hadej do ceho si sednul .... spravne, Lexus.
Cim jezdi Pohlreich ? spravne, Lexus.
Modely neznam (jak vis, tak Lexus me svym vzhledem neoslovuje a tim padem ani moc nezajima), ale myslim, ze moje tvrzeni, ze pokud je ti pod 50, tak.... nejspis neni uplne mimo ;-)
btw: ze atmo osmival musi mit Active Sound Control, tak to uz je uplne na hlavu.
Suhlas s prvou castou...len nerozumiem preco tvrdis ze auta stoja rovnako. 10rokov dozau si za polmiliona kupoval male aute bez vybavy dnes nizsiustrednu so strednym stupnom vybavy. U strednej a vyssej triedy je to zlacnenie este vyraznejsie....
znamena to ze obaja jzdite v rezime vyuzivajuc cca 60-70 koni (tzn cca 25%-30% nominalneho vykonu) Palivo ma istu vyhrevnost a v ramci ucinnosti spalovacieho motora s tym jednoducho nic nenarobis. S podobnou zatazou byjazdil litrovy trojvalec za 3 litre(teda by som siel cca 70tkou so zaradenou 6tkou) a vykon motora cca 25-30% nominalu.
Jedine co si napisal je...jazdim na drahom aute ktore ked nejdem po vykone ma dost vysoku spotrebu v porovnani s inymi autami kore by ju napriek nizsiemu objemu mali podobnej rychlosti lepsiu spotrebu. Ty si priplacas za potenciány vykon...samozrejme pri 160 by si mal stale spotrebu 7 a ten trjvalcek 8 ale to znamena len jedine. Tvoje auto nie je v ramci europy pouzitelne v tom najefektivnejsom rezime motora na viac ako par km nemeckych dialnic;)
Proč bych měl pocit že D3 nic nevyvíjí? Jen vim že Lexus je progresivní automobilka který se čim dál masověší D3 v mnoha aspektech nemůže rovnat
Dal sem dva první odkazy z Googlu = než sem odešel = jestli myslíš že na Lexusu neni nic progresivního = fakt se snad radši picni :-)
Zatimco s těma auta sem to napsal spíš jako doplněk, s tim Karpišem vs Staňkem a jeho nadšenym propagátorem AUDIRS6 sem si nedělal srandu = tam je to fakt drsný zpátečnictví až nadoraz >:-[]
Aha. Tak prima věc. Obsazenou/neobsazenou sedačku pozná snad každé moderní auto, a vypnutí části ofuků- co je na tom složitého? Jen nápad, jak o fous snížit spotřebu.Snad, možná. Určitě najdeš věci, které má naopak TŘEBA NAPŘÍKLAD Audi a nemá Lexus.
A druhý odkaz? >:D důkazem progresivnosti je, že se Lexus chlubí tím, že u jednoho modelu už umí jezdit jako ostatní běžná sportovní auta spoustu desetiletí???
Ty máš vážně pocit, že D3 spí, nic nevyvíjí?
Já se z tebe picnu.
Jak ženská. Kvůli neuklizeným ponožkám začne vytahovat, že sem jí před deseti lety nekoupil kytku k narozeninám a před svatbou chodil do hospody.
Na Lexusu není nic progresivního, kromě nařvané tlamy.
Kdo je kdo to víme, ty seš mladá trubka, jako jsme byli i my před 20-ti lety.
Tak si to užívej, brzo přijdeš na to, jaký jsi byl osel. >:-[]
Nemusíš připomínat že si starej = to je dost jasný ;-)
Každej sme z jinýho světa = proto se ti tak líbí žvásty komunistickýho fanatika Petra Staňka zatimco já bych od vás Juraj Karpiš [odkaz] :yes::yes::-!
Jeden je stará ideologie, druhý ekonom 21. století ;-)
Proto se tobě líbí konzervativní Audi = a mě progresivní Lexus :yes::-)
GLA má tu vlastnost, že naživo vypadá aspoň tak o 300% líp ;-)
O Q2 sice bude částečně platit totéž (Q7 naživo taky nevypadá tak otřesně), nicméně přinejmenším ten nesoulad mezi exteriérem a interiérem tam zůstane.
Nicméně už jen to, že se tu bavíme v rovině, jak otřesně které Audi vypadá, je ostudou Audi. Přitom pár generací zpět a na design Audi nešlo říct půl křivého slova... ;-)
v realnem provozu to podle me skutecne nema extra prinos, tim duvodem je pravdepodobne, na hlavu postavena, metodika mereni emisi.
ale vlastne je mi jedno, co za tim je, at vyrobci davaj do zakladnich verzi treba slapaci pohon, pokud zustane i ta druha, mnohem zajimavejsi, strana nabidky ;-)
Ackoli jsem ti to uz psal...
Poukazuji pouze na nesmysl rezani valcu a objemu, kdyz stejno sluzbu jsou schopny poskytnout i velke motory casto s nizsi spotrebou...
Ve vsem ostatnim, a v tom s tebou brzmezne souhlasim, jsou ty motory nestovnatelne...
Chapes?
ty opravdu chces srovnavat vrcholnej sestivalcovej diesel a zakladni trivalcovej benzin ?
navic ve dvou uplne jinejch modelech ....
co bude priste, ford f150 versus skoda rapid ?
klasicky - Vorsprung durch Technik ! >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Ty robis do audia...a tipujem ze si aj este mlade ucho, ty si na tuto fintu este neprisiel ? :*) >:D
Ale koncim, debata o nicom, auto - proste male "Q-cko", za mna nepekne. :-!
Ked z toho urobia RS Q2 s R5-ou, bude sa o com bavit. Takto je to strata casu. Caute. :-)
teda v preklade ( optimisticky ) 29 950 Kylie + Ara-Sun Wu Kchung pikačovín >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
jo, a chybaju ti nejake :no: ? Staci povedat... >:-[]
odomna na: :no::no::no::no:
ja teda niesom IT-ckar, ale prisiel som na to. Len vzdy v noci pri "upratovani servera" sa to da no "normalu" - teda ze 1 diskuter = 1 hlas. Ale takto cez den ti ich nahadzem, kolko sa mi chce >:D Lenze mne sa v poslednej dobe nechce. Trosku viac cestovania, pocas oddychu TDF... :-)
Co myslíš, že třeba ty testované Giulie, z nichž sem tam některá vypověděla službu, byly to produkční kusy?...Domnívám se, že tohle není žádná tajná VAGovská praktika. ;-)
Bohužel jde o trend, nikoliv o skokovou změnu. A jelikož Čech neprotestuje takřka nikdy a nechá si sr*t na hlavu vždy a za každých okolností, tak se situace nezmění, dokud se nezmění vnější okolnosti. Čech sám změnu nevyvolá 8-s8-s
Takže dál budeme poslouchat pohádky o tom, jak auta jsou dostupná jak nikdy, jak nám neustále roste životní úroveň, jak lékaři mají 55 tisíc měsíčně, jak se máme stále líp atp. Zatímco pro "horních 10 000" to beze zbytku platí, zbytek chudne a chudne...
Před 15 lety průměrnej Čech bez problémů šel a byl schopný koupit Felicii Combi za šílených 450 000. Dnes? Nemá ani na Rapida za 300... ;-\ 8-s
Ok souhlas, jen poznamka, ze to neni jizda na spotrebu, na to se muze vykaslat. Je to proste normalni jizda lehce pres povolenou rychlost. Zadny myslenky na spotrebu...
O spotrbe se musime bavit v podobnem rezimu a to v pripade 1,0tsi a zminenych aut znamena vlastne jen jeden - v ramci predpisu normalne... Az zvladne 1,0tsi neco vic, muzem porovnat i to...
Ale 7,6 u 535xd je obavam se dynamika pro 1,0tsi nedostizna...
manipulaci je zrejme mysleno to, ze jsi napsal, ze jezdis za 7,6 a kamarad za 8,6.
v prispevku, kde to pises neni nic o tom, ze se to povedlo pri ceste na dovolenou.
vypada to tedy, ze to jsou standardne dosahovane hodnoty.
Dekuji za potvrzeni spotreby 535xd... 7,6 znamena misty slusnou palbu...ale umim s nim i 10,9 pri rychlych dalnicnich presunech... Aby zas nekdo nerekl...
Pochop, ze se nejedna o prumernou spotrebu oho auta, ale jizdu s ostatnimi s obcasnym predjetim...
Auto s 550 konmi si koupis i proto, abys mu mohl dat obcas kour, ne? A to se promita na strankach ktere zminujes... A zaroven uvadi v omyl zbytek populace, ktery nemel tu moznost vyzkouset...
No tady byla řec asi o nejnižší možné spotřebě. U M3 stačí polechtat jen trochu plyn a jsi na 11. Ja mluvím o tom, ze projedu Jižní spojku najedu někam na dálnici a pohybuju se kolem 120 km/h, ale takhle vážně nejezdím takže dlouhodobou spotřebu mám kolem 10 a půl. Kdyz jedu pro radost tak 14-20. V 740xd Long G02 jsem dosáhl na nějakých 300 namixovanych kilometrech spotřebu 5,1 podle PP. Jen tempomat a super jemná práce s plynem. Brzdil jsem asi dvakrát, jinak vše dojizděl a témeř na nule pak zabrzdil
Já bych za tím neviděl konspirace o zlých redaktorech. Jednou jsem takhle dostal asi 10 dislajků za to, že jsem se o tom zmínil, jindy mi zase podezřele naskakují lajky...Palce prostě nemá cenu příliš řešit. ACZ čtou tisíce lidí a ten jeden z... se prostě vždycky najde.
Malý dotaz. Pořizovací náklady u litrovreho trivalce jsou stejně jako u dvakrát preplnovaneho sestivalce? Lidi si takovou motorizaci nekoupí proto, ze by chtěli vyzrát na spotřebu. Lidi si to kupuji kvuli nízké pořizovací ceně celého auta. Jinak se nebojím toho, ze q2 dostane i silný dvoulitr se stejnou nebo nižší spotřebou. Dá-li Bůh, tak i se skvostem 2.5 R5
no akoby sa prave na Q2 audi naslo... sice uz tie rohy masky v chrome nepotiahli dozadu az k svetlam ( ako na facelife Q3 ) ale zrejme prave toto co vidime na Q2 bude ten novy styl ktory by mohli rozvijat aj na dalsich modeloch ... aj ked priznavam ze som ocakaval ze budu pokracovat v tej 3D vystupujucej maske s hrubym lemom aku nahodili modelom Q7... ale na mensom modeli by asi ozaj posobila hodne zvlastne a mozno az pompezne a preto sa rozhodli ako rozhodli ... ale tu by mohla ist cesta... Q2 ma ozaj pekne predne partie a audi sa hladat ani nemusi... staci len ten single frame vzdy prisposobit danemu modelu ( liniami tvarom hrubkou ) a bude to ok... ani kia nema rovnaku masku vsade a je len dobre ak audi sa uz konecne nesnazi jeden a ten isty frame nahodit vsade ale konecne uz trosku aj improvizuje a prisposobuje svoju masku velkosti, triede a dostojnosti daneho vozu... :yes:
A úbytek střední třídy je celosvětovej = česko bych vůbec nebral v potaz = po 40ti letym ekonomickym experimentu jménem socialismus je zatim v návratový fázi = prostě takovej trochu pomatenej mezistav ;-)
Tak pokud je definice medianu 2/3 az dvojnasobek medianu mezd (22500) tak u nas jsou to majitele kuponu na mhd a auta po dedeckovi. I tenhle litrovej skvost je maximalne na plakat...
Ne, GLA je mladistvé, ale působí stále seriozně. Q2 je mladistvé, ale pubertálně nevyzrálé. To je ten rozdíl :-!
Ale tvrdím to stále - Audi se ztratilo ve svém single frame světě a stále se hledá. Prostě pokud srovnám design Mercedesu nebo Volva, tak Audi zůstalo kdesi ... hooodně vzadu. Bohužel už i Hyundai/Kia dokáží vytvořit přesvědčivější vzhled než Audi :-!
Ja myslim ze jo, poznas je podle toho, ze kazdy rano vstanou a makaj az do vecera aby se meli slusne... K tomu odvedou statu kazdej rok slusnou castku, kterou na druhe strane neodeberou ve sluzbach. Majitel octavie 1,0 tsi pravdepodobne stat nepreplaci...
no vidis ake je GLA zrazu krasne mladicke.... a jeho konkurent Q2 ma byt snad len pre seniorov? ;-) .. je jasne ze vsetky tieto crossoverove mestke vozy ciela hlavne na mladsich a v mestach zujucich ludi ... mna naopak prekvapilo audi ze uz konecne postavilo auto ktore tak nejak nenudi uz hned na druhy pohlad... aspon z fotiek zatial ozaj posobi tak ze ma vizualne za tyzden dva neomrzi..... po A3 sedan dalsie pekne audi ktore na druhy den a druhy pohlad uz nevyzera ako 3 roky stare... prave na Q2 vidim velky vizualny aj dizajnovy pokrok od audi .. razom je to vcelku stavnate auto... voci takej usedlej A4 urcite ;-)
rozcapena zaba GLA s tymi pokrutenymi megakukadlami a s 20 rocnou slecnou za volantom ozaj posobi hodne dospelacky ;-) ... no jo ( ale vsetko je to individualne ok )
Vystihnul jsi to výborně :yes:
Ty 3-válce - ať si kdo chce píše co chce - jsou prostě horší než dosavadní základní 4-válce. Je to znát hlavně při rozjezdu do kopce - kde by taky měly vzít sílu bez otáček z objemu 999 cm? A to vůbec nezmiňuju použití v terénu... Q2 má celkem slušnou světlou výšku 200mm, takže s 2.0 TDI přejede ledacos. Ale s tím 1.0 TSI to vidím na spojku spálenou po dvou prudších výjezdech >:D
Ja vazne nechci pomerovat rentabilitu provozu 1,0 tsi a 911
K cemu by to bylo, pro koho? Okruh zakazniku se asi decentne lisi...
Vysmivam se jen nesmyslnosti downsizingu.
A provozni naklady jsou lepsi nez u zmineneho subaru. A audi za podobny penize ma problemy...
Takže další demagogie ;-) ? Jako začít obhajobu rentability provozu 911 proti Q2 1.0 TSI srovnáním se Subaru nebo allroadem... >:D >:D Fakt jsi vtipálek
Neblbni, majka je draha...
Legraci z nizkoprijmovych skupin si delat nechci. V podstate me to vsechno krka... Chudy vocurat, bohatehm nahrabat vic a stredni trida to cely zaplati... Svet podle EU
Zrovna GLA je přesně to, co Q2 prokaučovalo. GLA je svěží, mladistvé, ale nepůsobí ani trochu pubertálně. Stále je to Medvěd s fazónou. Zato Q2? Ano, prémiový kolotoč :-!
Ale jiste, tohle auto v zime nejezdi ackoli by mohlo a se ctyrkolkou by byla i sranda a letni semislicky nejsou zadara, ale jinak s tim autem nikdy nic nebylo a provozni naklady jsou nizsi nez u subaru 2,5t...
Narozdil treba od jeho dva roky staryho allroadu a6, ktery se snazej uz tyden opravit a nevedi, co je spatne, protoze to hlasi 120 chyb najednou...
Mela najeto 5000. Ted tady byla na sportovnich vozech tusim pres dve mega s najezdem ptes 70tkm, jenze ta jeho ma skorepiny a hlavne keramicky brzdy a manual, takze bych pocital s vyssi cenou.
no vedla GLA alebo evoque posobi aj Q2 este ako dost konzervativne auto ... pritom na GLA vizaz sa zda sa nikto nestazuje ... predaje su vyborne a znacka prilakala novych zakaznikov ... a napriklad ja vazne radsej vizaz Q2 ako GLA ... ale je to individualne
zase povedzme si uprimne ... ani 911 od porsche ci MX5 od mazdy necielia zrovna na seniorov ze jo ;-) ... Q2 je mestske crossoverove auto a tak podla toho aj vyzera :yes:
Tak ona cela husterie kolem spotreby je vtipna... Kdyz pojedu 1000km na dovolenou v 4. Litr ve spotrebe udela10x35= 350czk a 12 hodin jizdy
Pro srovnani prvni vecere vyjde na 1500... A tydenni dovolena na 50+
No tak zrovna důchodce v Q2, to k sobě opravdu sedne... Já myslím, že jsi to vcelku vystihl ... kolotoč, to je to správné slovo pro Q2. Tedy snad jen dodat - prémiový kolotoč >:-[]:-!
Porizovaci cena je vubec nejvetsi sranda. Kamarad koupil 911 turbo jako predvadecku za 2100, roky s ni jezdi a hadej za kolik se ted prodava?
Nejak mi ten trihrnek porad ne a ne vyjit >:D
Hele, s logikou že s 911 budeš v cíli dřív se dostáváme do poněkud jiné úrovně, kdy vlastně při přepočtu zjistíš, že s tou 911 jedeš levněji, protože s litrem sice pojedeš o něco úsporněji, jenže čas, který strávíš navíc na cestě, jsou další peníze >:-[];-)
Sem jednoznačně na straně 911 ale do toho výpočtu dřív musíš započítat i pořizovací cenu toho R3 1.0 = i tak je 911 snad i výhodnější volba = ale člověk na to musí mít
Holt v tomhle směru žijeme na najblbějšim kontinentu = a lepšit se to nebude
Z čeho vycházíš? Děláš analýzy palečkování diskutéru? Že se tě dotklo to, že tady většina lidí nesouhlasí s tvými komentáři, což chápu už z toho důvodu, že tam pořád bezdůvodně cpeš "=" (už to konečně chápeš?), neznamená, že to musíš pořád házet na redakci. Končím, nebudu tady podporovat plácání o ničem, když jsou tady jízdní dojmy s úplně novým autem.
Manipulace??
Uvedl jsem pouze priklad spotreby z jizdy na dovolenou lehce pres povolene limity. Co je na tom manipulacniho? Ze to auto umi jet 312 ale na silnici se to nesmi???
Kam je ten litr jako urcen do mesta? Ja myslim, ze ho davaj do aut, ktera budou muset zvladnout vsechno. Nebot to nevypada na zajemce z rodin se dvema novymi vozy.
A to ze s 911 se da i v pohode cestovat je plus pro 911, pro ten litr je to spis minus, ne?
Ve meste by 911 dopadla asi hure, 535xd zase treba lepe...
Litrovej trihrnek je proste ma proste omezenejsi vyuziti...
Chtit srovnavat spotrebu s tim, ze 911 bude akcelerovat za 3,7 na sto a litr za 10 se mi nezda objektivnejsi a jasne nsem konstatoval, ze 911 s touto spotrebou bude v cili o dost drive nez litr se spotrebou 6,9 :-)
mne naopak pride tento dizajn ako velmi prekoumany ... velmi dobre vedia co robia a robia to perfektne... auto ozaj cieli viac na mladych ale neubera nic z dizajnovej solidnosti a serioznosti mena audi.... nadalej to vyzera ako audi a hrany mu dodavaju punc akejsi stylovosti ... navyse... ani senior sa v tom nebude citit ako v jojo hrackarskom auticku pre deti... ale ako serioznom voze... vid taky juke alebo nova C-HR ... tie aj nadalej maju k tejto vizualnej "konzervativnosti" Q2 hodne hodne daleko ...
aj interier je hodne solidny a posobi ako v klasickom audi... kde sa bude prijemne citit jak mlady tak urcite aj starsi ..... ale pozri na C-HR alebo juke... tam to uz kazdemu starsiemu ( ale ani mlademu ) opat uz nemusi vyhovovat...
takze za mna je Q2 perfektny chameleon... ktory ocari mladych ale zaroven posluzi dostojne soferom kazdeho veku :yes:
Ty si fakt myslíš, že tady v neděli ráno bude hlídat tvoje komentáře, aby ti dával palečky dolů? Kvůli tomu bych ani nevstal z postele, natož zapínal počítač...
Ale tohle je zkrátka přirozený. Větší motor při stejné jízdní dynamice odvede stejnou práci jako pidimotůrek, takže potud musí být spotřeba stejná. Jediné navýšení jde na úkor vnitřních ztrát, a ty spotřebu výrazně nezvednou. Čímmž se dostáváme k americkýmu 5,7 HEMI >:D >:D
Hele, tohle je podle mě poněkud manipulace z tvé strany. Každý motor je určený k jinému režimu provozu a nejde podle mě o to, za kolik může jet, ale za kolik skutečně jede při typickém využití.
Ano, možná jsi jel s 911 za 8,6, ale za kolik pojede, když pojedeš normálně bez ohledu na spotřebu a budeš využívat alespoň část potenciálu? A za kolik pojede tenhle litr, když s ním pojedeš normálně tam, kam je určený??
Tyhle nove motory jsou jakousi podporou chudych bohatym. Koupi si je jen chudi, protoze nic jineho pro ne nebude. Zaroven to snizi flotilovy emise, takze v bruselu to projde, merklova bude dal jezdit osmivalcem a par stastnejsich se bude vozit ve slusnym aute jako dosud.
A pak se nam snazej vysvetlit, ze je deflace... Auta sice stojej stejne, ale jaksi nejsou stejna... A takhle je to se vsim, od chleba az po ... Doplnte si sami.
Kupujem vetsi kramy za stejny penize...
Opravdu bych rad vedel, proc je trihrnek s turbem drazsi nez nahrazovanej predrazenej ctyrhrnek s turbem???
Proč do toho pořád cpeš ty =? Nedávají smysl. Komentuješ proto, abys vyjádřil svůj názor, nebo jenom sbíral palečky jako idiot? Diskutuj o autě a neplevel diskuse komplexem, kterej nikoho nezajímá.
Nemůžu si pomoct, ale design Q2 mi přijde nastavený na cílovou skupinu 18-25 let. V nevyzrálém věku proč ne. Jinak mi ale přijde design poněkud příliš "divoký". Nejde snad ani tak o to, že by působil mladistvě a svěže. Vadí mi především to, že design je až příliš neučesaný, je tam toho zkrátka až příliš. Paradoxně na mě působí lépe skromnější verze.
Co mi ale vadí nejvíc, je rozpor mezi exteriérem, který se (konečně) odchýlil od stereotypů Audi, a zcela tradičním interiérem, který opět do tradičního konceptu Audi jen přihazuje rádoby "mladistvé" prvky...
Takže co se designu týká, je to u mě takových 50 : 50. Velmi kvituji, že exteriér nejde ve stereotypech Audi, ale to je asi tak vše. Nepochybuji ale o tom, že Audi to přesně takhle chtělo ;-)
Je až neuvěřitelné, jak má koncern zmáknutou politiku. V jakože prémiovém Q2 nabídne litr, který pro jistotu reálně nenabídne. Takže ostatní (VW/Škoda/Seat) mohou hrdě hlásat, víte, ten 1.0 TSI je skvělý, je to motor z Audi...
Přitom Audi tento motor reálně do prodeje neposílá. Ale cenu "již od" samozřejmě odvíjí od tohoto litru...
No a pak tu máme první mezinárodní prezentaci... PŘEDPRODUKČNÍCH KUSŮ??? Aha, takže modely, které měli redaktoři, nemají zhola nic společného s těmi, které reálně sjedou z výrobní linky pro zákazníka, krom toho, že stejně vypadají?? Zkrátka takový další koncernový podvůdek ... >:-[]8-s8-s
Tak tohle je samozrejme vysledek jizdy na dovolenou, ale urcite by tam byl s touto spotrebou drive nez tnhle bazmek za 6,9 :-)
Koukam 8 palcu dolu :) s cim kdo nesouhlasi? Chcete svezt s 535xd ??
Nebo neverite spotrebe 911 turbo? - pozor, je to koncernovy auto >:D
to ani neries... cim viacej si toto budes vsimat ---- tym ta kazdy bude viac ved vies co... a hoci aj povies pravdu ... ono to uz bude jedno potom
a ked pride kodiaq tak bude pohodovy cely tyzden ... az potom asi zacne skutocna nadielka "rovnakych" clankov na xy sposobov ;-) .. aj ked na neho sa ozaj tesim :yes:
Kdybych tě neznal, napsal bych, you must be new here!...S palci se tu od začátku manipuluje ve velkém stylu a fakt to není dílem podlých redaktorů. ;-)
naopak... podla mna tieto vozy budu mat k sebe az hodne blizko .... ;-) ... obe cielia na mladych zakaznikov a hraju na mestsku kompaktnost a styl a karosarsku farebnost ... a nejaky spolocny testik uz urcite chlapci v redakcii chystaju.... vsadim sa ;-)
S těma 8,6 to je trochu přehnaný = možná jestli nikdy v životě nezrychlil a jezdí z 99% na spotřebu tak snad možná.. ;-)
Ale jinak to co se asi snažíš říct: Jo = tak to prostě je = nadoraz downsizingovaný motory s menšim počtem válců a miniobjemem nemaj o moc menší spotřebu = to je fakt
na druhej strane ale treba povedat ze Q2 je rozmerovo mensie ako golf.... takze tu ten liter ako zaklad nevyzera az tak hrozne a miniaturne ako povedzme v dlhociznej octavii ;-)
Jaká bude střední doba mezi poruchami takového přetíženého motorčeku? Vydrží snad v průměru jen 80 tisíc km jako 1,5 DCI, kterému se zadíraly ojnice? Nebo první odejde turbo? 8-s
Já tedy preferuji motor, který vydrží nejméně 400 tisíc km. A to tenhle určitě nebude!
mna prave napadlo ze o Q2 uz tu mame par clankov z jazdy ale niro stale nic.... pritom v barcelone a okoli sa s nim uz jazdilo ... ak sa nemylim
Q2 sa mi ale podozrivo zacina pacit.... tie hrany su pekne a moderne ... zadny tmavy stlpik som uz hodnotil ale v zltej farbe to paradoxne vzadu vyzera aj fajn ... celkovo ocakavam velky uspech Q2... tadial ( teda opat cez SUV ) pojde cesta k uspechom ... to bez debaty ... ocenujem aj kompaktnost a snahu o stylovost ... bude to taky evoque s 4 kruhmi ... :yes: