RS6
Zkopíruji ti sem mou reakci z 18. 7., která se tady v tom sakrabalastu úplně ztratila:
"Běžný Macan má v nabídce tři podvozky, klasika (v základu), adaptivní/"magnetický" a vzduchový (oba příplatkové).
Macan GTS má adaptivní (navíc snížený/optimalizovaný pro GTS) už v základu a vzduch za příplatek. O deset litrů zvětšená nádrž tady není za příplatek (jak se v článku uvádí), ale naopak bez příplatku.
Macan GTS má velikost předních kotoučů z Macanu Turbo a zadní z Macanu S.
Cayenne GTS má velikost kotoučů p/z - 390mm/358mm a u keramiky (PCCB) 420mm/370mm.
Takže v tom článku je to překlep z 358 na 538.
A Q5 toho má celkově s Macanem společného poměrně málo."
mohol pouzit aj marťanske technologie... >:D
Ako nic proti Jagu, a zrovna Webpaja si ich zastane, ked si to zasluzia, ale tvoje adorovane Autoforum nedavno uverejnilo aj clanok, s videom od Rusov, kde ich podobne verzie postavili na ciaru s Porschakmi, zavelili "v pirióóóód" a dopadlo to "zaujímavo"... :*) >:D
Bud su tie anglicke kone slabsie ako nemecke, alebo je chyba inde v matrixe... :-|
Je to celkem logické Watsokylie ;-) O čtvrt tuny menší hmotnost nepotřebuje nutně stejně velké brzdy. Nevím sice proč u Porsche řešit citronův mainstream, ale když musíš, tak musíš.
Transfagarasan je otevřený od července do října, takže moc času na ty správky asi nemají ... Teď jsem okouknul rumunský oficiální web a ještě 16.6. tam odstraňovali nějaké závaly kamene a sněhu, taky píšou, že tam nějakého turistu uštkla zmije, takže bacha :)
:yes: a Transalpinu tuším minulý rok ešte stále opravovali, na jednom úseku dokonca asfalt nebol vôbec, len uvalcovaný makadam, tam by si t 911 či boxter určite vychutnali >:D
Ty mi zase připadáš jako kůň z Londýna předminulého století - vidíš dobře, ale máš klapky na očích a vidíš jen malou výseč před sebou. Tu výseč, na kterou tě někdo nasměruje otěžemi.
To je takovej už fakt hodně dlouho opakovanej whitův nevtip = kterej byl možná vtipnej ten den co zjistil že nám sloučili účty = a to už je hodně dlouho co to zjistil ;-)
To víš, když napíše blbost, tak jediná šance jak se ji pokusit prosadit je opakovat ji stále dokola, ostatně stejně tak to tu dělala, ještě pod původním nickem, Kylie. >:-[];-)
Když to napíšeš ještě jednou, bude to popáté v jedné větvi. Už ti někdo řekl, že každé moudro stačí napsat jednou, že většina z nás chápe psaný text a na rozdíl od tebe to pochopíme = napoprvé? ;-)
Běžný Macan má v nabídce tři podvozky, klasika (v základu), adaptivní/"magnetický" a vzduchový (oba příplatkové).
Macan GTS má adaptivní (navíc snížený/optimalizovaný pro GTS) už v základu a vzduch za příplatek. O deset litrů zvětšená nádrž tady není za příplatek (jak se v článku uvádí), ale naopak bez příplatku.
Macan GTS má velikost předních kotoučů z Macanu Turbo a zadní z Macanu S.
Cayenne GTS má velikost kotoučů p/z - 390mm/358mm a u keramiky (PCCB) 420mm/370mm.
Takže v tom článku je to překlep z 358 na 538.
A Q5 toho má celkově s Macanem společného poměrně málo.
Tak to si úplně teda nemyslím ... Transfagarasan je opravdu dost rozflákanej (zejména od Pitesti), takže na nějaké rychlé lítání to rozhodně není. Ve všední den to jde, ale o víkendu je tam opravdu dost lidí/aut ... Jak jsem teda úplně nemusel služebního Forestera, tak na tuhle cestu byl výbornej.
Parádne citanie aj s vtipnou historkou...No nemam slov ! :-):yes:
Jazda v najvydarenejsich verziach Porschackych SUV ( GTS-ach ) po zaujimavych cestach v paradnej scenerii. Co viac si priat ? Viac takychto clankov !
Sice posledne dni nemam moc casu sa tu zdrziavat, a tak sa stalo ze som ti zabudol pochvalit aj jazdne dojmy s Q2, ale bolo to tym, ze clanok o Q2 som cital defakto s velkym sebazaprenim. O tychto vozoch som si precital s radostou a fakt nelutujem !
Dokonca som ostal prekvapeny zo svojich rezerv - nevedel som, ze Macan GTS ma vzduchovy podvozok, kedze Q5 z ktorej vychadza ho nema v ziadnom pripade, toz diky. ;-)
Len si prosim ta oprav tych 538mm zadnych brzd Cayennu GTS ;-) ( tipujem ze 338 bude spravne )
Mozna proto (jestli to z clanku nebylo patrne), ze slo o presentacni akci Porsche, ne o nejaky vylet novinaru z ACZ. A pokud se Porsche rozhodlo presentovat nove - vykonnejsi - motorizace (a sluzby svym zakaznikum) na relativne prazdnych a perfektne zakroucenych cestach v Rumunsku, misto na nejakem sterilnim okruhu, patri mu za to palce nahoru, no misto toho ma jen pindani dvou diskusnich komediantu.
Proč jezdíte s Porsche cesty jako Transalpina nebo Transfagarasan, když Vám evidentně nic neříká ani srovnání Tipa s Rapidem?? To je jako jít ke státnicím aniž byste měl maturitu... >:-[]8-s
Ale jasně, jsme v ČR takže i tyhle kombinace jsou přípustné, že ;-)