Uz jsem o tom psal nahore. Zalezi na tom, na co jsi byl pred tim nez sis sedl do 30d zvykly. Pokud to byl nejaky prumerny vuz, tak ok. Ale jestli jsi jezdil s necim silnejsim, tak ti 30d stacit nebude. Proto i ja jsem sel do 40d. Ono totiz kde vykon u 30d konci, tam 40d nastupuje diky druhemu turbu, ktere u 30d schazi.
Myslim ze ak nejazdis na okruhy 190 kw a 550 n/m je viac nez dost. ja mam v aute 620 n/m a 260 koni auto ma s vodicom skoro 2 t. a ked zmacknem na dialnici plynovy pedal tak to je o zobratie vodicaku na mieste a nepomoze ani limiter na 250 km/h...Pri 3 l diesloch je spotreba velmi prijatelna a to hlavne pri dlhych cestach. X 6 ukazala nieco no ve a dohanat musia ostatny tak ako ked vysiel prvy krat MB CLS kazdy sa cutoval a zachvilu ho nasledovali u BMW a aj A7 ...Modne tasky sa kopiruju len nie vzdy v Cine... >:D
tak ja vo svojom komentári hodnotím kus ktorý sa dostal do rúk mne :-)
čo sa týka toho riadenia mne práveže tá istá tuhosť BMW vyhovuje, samozrejme nie je to to čo som mal napríklad v e60 alebo e39 ale v porovnaní s ostatnou prémiou mi riadenie v BMW sadlo najviac
ja to ale absolútne neriešim ja som len vyjadril svoj názor kde a pre koho by sa mi také auto najviac hodilo nie to že by som to bral ako nejakú problematiku, čo sa týka starostí tých mám dosť
:-)
no jazdím RR s 5 litrom tak o tej zbytočnosti čo to viem >:D
a o tom som pisal uz par krat aj ja - chcel by som luxusne fajn auto ale nepotrebujem velkost A8 alebo S klasse
ale kazdy do mna pinda, ze preco mi staci C alebo E medved ( napriklad )
ale ja uz nechcem mat az tak velku karu ako 7 bavorak ( aj ked som bol prijemne prekvapeny pri jazde!) :-!
Já ho kupuju taky tak "trochu přes zuby". ;-) Ale poněvadž je to poslední šance si zajezdit s tak parádní mechanikou v malém BMW se zadním náhonem v manuálu a s přihlédnutím k tomu, že už su 4 roky praděda (asi bych si měl změnit nick... >:D) a čas neúprosně letí, tak do toho jdu. :-! Ono už teď tu kastli celkem beru a časem se mě snad i zalíbí. Plánuju i menší visuální úpravy podle mého gusta.Tož uvidíme... ;-)
Paráda, takže sa to už blíži. Inak pozerajúc na tie fotky, stále tomu autu neviem dizajnovo prísť na chuť a ak by som ho kupoval (akože ma technika pod kapotou fantasticky oslovuje), tak z hľadiska výzoru by som ho kupoval trochu cez zuby. Ale keď ten posledný R6 je fakt silný argument... :-)
Také souhlas! Mám dvouletou zkušenost s F15 X5 40d v M paketu a kdyby byl vůz celkově o něco menší, tak ho mám dodnes. Pro mé potřeby byl bohužel nepraktický a proto i málo využívaný.
Souhlasim s tvymi zavery. Chtel bych zminit, ze do bmw X se daji dozadu volit ruzne druhy sedacek ktere zcela meni komfort zadnich cestujich, stejne tak podvozky mate moznost zvolit komfortni, sportovni, standard a professional s aktivnimi stabilizatory. V podstate si usijete auto na miru.
Idrive je podle me na mile vzdalen systemu audi a o MB se vubec neda mluvit, tam je to ostuda.
Co je u novych x ale i rady 5,7 problem je rizeni. Nejde ani tak o cit, ten v audi a6 taky nenajdete.Volant je neprirozene tuhy, nechce se mu vracet do stredove polohy. Kdyz jsem si vyzvedl auto, jel jsem s nim do servisu, ze je neco spatne ( mel jsem predfaceliftovou verzi tehoz a bylo to vyrazne lepsi) a bylo mi receno, ze je to tak normalni a nejhorsi je v tom pry x1...
Motor je super, 40d je znatelne lepsi, ale jako zaklad je to bomba.
580 litru kufru mi opravdu neprijde malo.
Resit kdo si ho kupuje? Vase starosti bych chtel mit. Je zbytecne? Ano, je. Stejne jako 90% veci, ktere kupujeme... stejne jako ostatni suv
Dobra recenze, ale proc jen 4 hvezdicky?
Je to dobry auto, jeste sportovnejsi nez ostatni sportovne aktivni vehikly (sportovni verze sportovniho me stejne dostava)... :-)
Motor jede paradne (mam zkusenost z X5), prevodovka radi, podvozek predevsim M je neskutecnej...
Drahy je to jako blazen a vypada to podle toho, takze podle me majitel musi byt naramne spokojenej :-) To je prece presne to, co si chtel koupit, kdyz si teda zrovna tohle potrebuje koupit, ne? :-)
Jako dobre no nema to komunikativni rizeni, ale to asi ti majitele ani nechteji si povidat s rizenim, a navic je na to M6 no ... a ze je vzadu min mista je kupujicimu fuk, si muze kazdej koupit X5 a je to... ale on chce sportovni verzi sportovniho, co ma pres 2 tuny... :-)
A ted ja teda nevim kam se podlela cela ta jedna hvezdicka :-) Kdyby pulka, tak to jo, ale cela hvezdicka, šmarjá, ted z toho vubec nemuzu usnout... :-)
to že BMW je moja srdcovka nie je žiadne tajomstvo ale popravde X6 nepredstavuje pre mňa dokonalosť ako niektoré iné modely od BMW..
kedysi som si v CarTecu požičal bielu X6 40d s Mpaketom na pár dní a zhrnutie by vyzeralo asi takto:
1. za prvotné veľké plus pokladám motor, kde BMW dokazuje že proste naftové motory vie a že taký MB v jeho GLE coupe má s naftou čo doháňať..motor v 40d je brutálny po stránke dynamiky, s autom slušne cvičí , a s prevodovkou je motor velmi dobre zladený
2. druhé plus je pre mňa interiér, za mňa osobne velmi múdro rozvrhnuté ovládanie a k svkvelému systému iDrive ktorý je pre mňa top nemám najmenších výhad
3. taktiež podvozok ma milo prekvapil tým že aj napriek 20 palcovým diskom bolo auto v režime comfort vcelku príjemné i keď dokonalá ukážka komfortu to samozrejme nebola, v režime sport sa auto správa perfektne takmer by som aj zabudol že som mal pod zadkom vyše 2 tonové vysoké auto
4. diskutabilný je pre vela ludí dizajn. Všetko je vec toho ako človek dané auto nakonfiguruje. Nejaký základ v čiernej je v skutku bieda a auto nemám problém označiť za nie moc pohladné, kus ako som mal ja, biela X6 na pekných 20-kach a v Mpakete je ale naopak velmi pohladné auto za ktorým sa otočím takže všetko je len vec toho ako si človek dané auto naskladá
5. za najväčšie mínus považujem posed na zadných sedačkách a tak trochu aj cenu. Vzadu je sedenie na dlhšie trasy nie moc pohodlné a ani objem batožinového priestoru moc neohúri. Pre dvoch a nejaké decká vzadu je to ok, ako plnohodnotné auto pre 4 by som toto auto ale neodporúčil. A čo sa týka ceny, aj tá mi príde trochu prestrelená keďže môj kus bol ešte drahší než podobná X5...
Takže celkovo X6 hodnotím ako auto ktoré je perfektné po stránke dynamiky, interiéru a jazdných vlastností. Je to ale auto ktoré je skôr imidžovou záležitosťou a za tú cenu by mohlo ponúknuť predsa len o niečo väčší batožinový priestor a rozhodne lepší posed vzadu.
chystas sa na taku brutal dietu ? >:D ved ho predsa neides kupovat, ci ? :-|
niekde som videl aj dobre dlhu videorecenziu na 140i na YT, len to teraz neviem najst.
Ked najdem, prihodim ti to sem. ;-)
To víš, Německo je dnes plné pasáků a kosovských Albánců. >:-[]
Třeba ve švajcu moc X6ek nebude, ale na celou západní Evropu bych to taky nepaušalizoval.
Můžeš ten argument o absenci takýchto aut v západnej europe něčím podložit? X6 má za 2015 14t registrací v Evropě a kdybych si měl tipnout kde jich je nejvíc, tak samozřejmě Německo...
Tiez poznam par normálnych majitelov, je ich vsak menej ako tych, ktori su normalni uz trochu menej. Faktom vsak ostava, ze auto je to otrasne tak ako ostatne vysoke a tazke auta.
Prikladom je absencia takýchto aut v zapadnej europe, tam na takomto niecom jazdia iba pasaci a kosovski albanci...
Ty hezké holky v X6-ách jsou dle mého názoru dcerušky ... Tatík si koupil něco nového, a tak to poslal dál v rodině. Mám pár známých, co si X6 pořídilo, ale nevím o nikom, kdo by si jí znovu kupovat v téhle nové generaci.
zial mas pravdu, ze je este kopec aut, ktore uz asi nikdy nekupim a tebou spominany Caterham ( no Superseven a derivaty ) je dobry priklad.... clovek ked nema prachy, tak by vsetko chcel, ale ked uz pride na lamanie chleba, tak inak uvazuje. Z01, Godzilla, RS6 su pomerne este dostupne auta do klubu rychlych aut, ale uz ma to az tak nepritahuje ( toto ze som napisal, Boze!?)
Celkove ma SUV az tak neoslovuje a teraz mimo GLK 350 CDI ma ani ziadne neukaja, sme len dvaja, takze nic ani velke nehladam...
ale zato nebudem kopat do ludi, ze sa radi vozia na velkej kare a kupia si nieco pre radost
( X6, Raptor, RAM,), aj ked napriklad GLS je prakticke, pohodlne a bezpecne auto :-!
Co je to za priserne UX pri kliku na titulni fotku zobrazit uplne jinou? Titulni odpluje neznamo kam a pak se norim x strankami interieru.
Neodrazuje to nektere uzivatele? Nedavalo by trosku smysl, aby bylo prvni auto a az pak interier? Asi davalo, ale pak tam nejsou ty pageviews kvuli reklame! 8-s:no:
Já jim to neberu... jen prostě říkám, že X6 funguje jako drsnej svalnatej týpek, 120kg živý váhy, namachrovanej, se zlatým řetězem... není to žádný elegán, ale srandu si z něj dělat nebudeš, chtě nechtě vzbuzuje respekt. X4 je stejně namachrovanej týpek, jen má 60kg ;-)
Staci si jen tak v klidu plout svych 130 po dalnici a pak zastavit na odpocivadle a nevericne poslouchat ten sileny hukot od aut, ktera si to kolem taky pluji tech svych 130 :-)
Škatulkování lidí podle aut blbost není. Spíš je potřeba se nad tím autem a majitelem zamyslet hlouběji, a ne jen povrchně ve smyslu "architekt chce určitě jezdit v uměleckém díle".
Snad bych jen řekl, že čím dražší je auto, tím více odpovídá osobnosti majitele, protože u levnějších aut mnohdy nerozhoduje charakter vozidla, ale spíše cena, spotřeba a podobně.
se docela zajímavě dotýkáte fenoménu rychlé jízdy v lepším autě. Musím říct, že už v pětkovém BMW F10 je jízdní komfort a odhlučnění tak dobré, že v 50 km/h máte pocit, že jedete 30 a musíte se pravidelně koukat na tachometr, abyste limit nepřekročili příliš. Když jsem si naopak půjčil před cca. rokem babičinu Fábii 1.4 MPI, tak jsem měl pocit už někde v 40 km/h, že musím jet přes 80. Tohle je dost nebezpečný fenomén, protože je to právě určitý strach/respekt z rychlosti, který nás motivuje dodržovat předpisy a u lepších (nesportovních) aut už dnes opravdu není téměř cítit.
Akorát nastavování tempomatu mi přijde složitější než v E9x. Nedávno jsem jel šestku a nějak jsem se nemohl dostat k vyvolání předtim nastavené rychlosti. Kolečkem nastavuješ rychlost, buď po 1 nebo více km/h, tlačítkem rušíš, ale nevyvoláváš podle mě... A na čtení návodu jsem čas neměl...
prva generacia X5-ky vyzera podla mna dodnes so vsetkych tych SUV od bmw jednoznacne najlepsie a najserioznejsie..... ono tie nove generacie X6 alebo spominanej X5 ale aj X3 sa uz neumerne nafukli a posobia hodne divne a prerasteno... ale za prvou X5 sa dodnes vzdy rad otocim ... ;-) .. za novou X6 ale X5 uz ale nemam dovod .. tie si na cestach uz vlastne ani nevsimam... skoda... lebo som si isty ze bawo ma na lepsi dizajn ktory by mohol konkurovat aj RR alebo RR sport pripadne GCH ... ale s takymito ropuchami ake v sucasnosti ponuka to fakt nepojde ... to je uz kusok mimo vkus mnohych serioznych SUV
Mě se X6 docela líbí. Ale víc z dálky než z blízka. Z blízka je velikost auta ohromující a asi bych si na to nezvykl. Spíš bych se viděl v X4. Měl jsem nějakou dobu X5 a ta nepůsobila tak ohromujícím dojmem jako X6. Určitě ten zdvižený zadek na X6 s tím má hodně co do činění.
Me se X6 vzdy libila, i v 1. gen. Ale pro me je to auto uplne k nicemu, tak nejsem cilova skupina. Je jako Caterham, libi se mi, ale vim, ze si ho stejne nikdy neporidim.
Poč myslíš, že X4 jako sportovní SUV nefunguje? Já v X4 jel a myslím, že podle mého očekávání funguje docela dobře. Zadní sedadla a chování auta na a za limitem neřeším.
Souhlasim, krome 7 a 5 se mi stredovy tunel nelibi snad v zadnem se soucasnych BMW. Ale beru to tak, ze je to alespon vyvazeno nejlepsim infotainmentem. Tak treba MB se ted v interierech hodne zlepsil, ale Command stoji porad za prd. Audi dlouhodobe vnitrky umi, ale MMI taky zadna slava. Ostatni neresim, kde se musi sahat na displej, to je uplne mimo muj zajem.
Na jednej strane s Tebou súhlasím, že škatuľkovanie ľudí podľa áut je blbosť, na druhej strane je pravda, že expresívny dizajn X6 priťahuje skôr extrovertov, ktorým ten show-off charakter X6 konvenuje; preto by som vnímal toho skromného staršieho pána v X6 ako drvivú menšinu.
netvrdil by som, ze je to hnus, ale zial vela ludi mu nevie odpustit urcitú zbytocnost a ospravedlnenie jeho existencie.
ja som si radu X zacal vsimat, az ked Clarkson vyhlasil X3 za uplny nepodarok a ( ako vzdy) mu zle predpovedal nulovú šancu na uspech a potom to zopakoval aj pri X6 - a hned som vedel, ze to bude velky hit.
Poznam vela ludi, ktory si to s radostou kupili a je to detinske ich za to odsudzovat. :-!
ja mam dost problem s celkovym vzhladom a prevedenim stredoveho panelu pod navigaciou.
A je to jedno, ci je to bavorak 5, 6.... tak sa to nehodi k luxusnej kabine, no este v trojke ok, ale tu alebo v 6 je to také lacné riesenie. :-!
Dáčka ve stylu X6 klidně může být. Ta hlavní pointa je obětování praktičnosti za design a v tomhle stylu lze postavit jak luxusní SUV, tak třeba variaci na Duster - jen to teda možná nebude fungovat, tak jak to podle mě nefunguje ani u X4, ani u GLE Coupe.
Jeden z nejlepsich architektu v MS kraji i republice, velmi distinguovany, prijemny a skromny pan v letech ho vlastni. Pokud bych dle nej mel soudit cilovou skupinu, pak se naprosto neshoduje s tvym soudem ;-)
Dík za vysvětlení, kupodivu v tomto příspěvku jsou konkrétnější informace než v odkazovaném článku. Mně na tom sdělení vadilo ta nekonkrétnost a vyznělo to, že bude konkurentem X6ce. Ale asi jsem moc domýšlivý. Když napíšu "ve stylu", tak já osobně tím bych nemyslel jen tvar kastle. To zachvíli snad bude ve stylu X6 i nějaká nová dáčka >:D
Pre mňa to je tak isto hnus (a to BMW mam rád) ,ale s tým kupcami nesúhlasím,aj ked jedna lastovička jar nerobí. Poznám jedného,ktorý je vcelku skromný (obyč oblečenie,telefon,dovolenky,autá) ale ked videl X6 tak skrátka nemohol odolať ako mi povedal. A jazdí s tym viac-menej predpisovo.
"První generace v roce 2009 zahájila módu sportovně střižených SUV s nižší siluetou"... tak přesně o tohle půjde ;-) .
Nevím co myslíš komplexním pojetím, ale samozřejmě pokud má X6 3.0d jako základ a Škodovka bude mít při troše štěstí 2.0BiTDI jako top, tak je celkem jasné, nakolik to budou srovnatelná auta.
PS: osobně beru X6, ne že by byla vyloženě krásná, ale v těch rozměrech je to impozantní auto a vzbuzuje respekt, je to takové namachrované auto, ale právem. X4 jako zmenšená X6 už funguje asi jako buldoček vedle buldoka nebo krysařík vedle dobrmana.
PPS: minulá X6 se mi ale líbila víc.
Značka BMW vrámci nemeckej „prémie“ vždy niesla status dizajnovo atraktívnych, športovo orientovaných (vrámci možností) modelov s ukážkovými jazdnými vlastnosťami. Ak sa pozerám na testovaný dvojtonový humus s "naprosto nekomunikativním řízením", pýtam sa, načo a pre koho je toto auto určené.
Super auto, super test.
Jeste bych vyzdvihnul u BMW stale unikatni reseni 8 mi funkcnich tlacitek a moznost regulace teploty ventilace jeste navic koleckem mezi vydechy na palubce, obe vychytavky nyni v MB dost postradam.
Škoda Auto už několikrát přiznala, že pracuje na sportovně laděném SUV (crossoveru). Zatím bude jen pro Čínu, do budoucna by mohl být v Evropě. Podle dostupných zdrojů se inspiruje právě X6/X4. Vizte třeba [odkaz]