Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Za volantem Opelu Kadett B Coupé Rallye: První kompakt s pořádným motorem

Kadett B vyráběný v letech 1965 až 1973 existoval v osmi karosářských verzích. My jsme vyzkoušeli tu nejatraktivnější, a sice kupé, navíc ve vzácné verzi Rallye. Takže jak se sportovalo na přelomu 60. a 70. let?
Zpět na článek
2. 9. 2019 15:08
Re: Cool!
I also have my own blog, you can judge for yourself how interesting it is http://smartessayrewriter.com/…ewriting-service
22. 8. 2019 16:44
Cool!
:yes:
I want to try! I think it's really interesting. I want to write about it in my blog https://customcollegeessays.com/…e-research-paper
9. 8. 2016 12:22
Nádhera, ale proč chybí filmové záběry v pohybu?
Nádherné auto, ale nechápu, proč autor před kamerou v podstatně jen převypráví přiložený psaný text, zato se ani nenamáhal s autem ani popojet, nebo alespoň protůrovat motor, abychom slyšeli jeho klasický zvuk... :'-( 8-s :no:
9. 8. 2016 11:41
Re: Lehké řízení
Já tomu prd rozumim, ale takhle si teď představuju pana Dusila.
[odkaz]
9. 8. 2016 10:19
Re: Lehké řízení
Co se týká setrvačných hmot v řízení podle mě jsou z důvodu hmotnosti i geometrické vzdálenosti od osy rejdu zcela dominantní kola, vliv mají i brzdy, řídicí tyče a také zprostředkovaně přes velký převod i samotný volant (převod tuším násobí moment setrvačnosti dokonce svou druhou mocninou). Nějak si nedovedu představit, proč by měly mít tak zásadní vliv samotné těhlice když ty se nacházejí okolo osy rejdu a jejich moment setrvačnosti je proto minimální.

Přivítal bych proto odborné zdůvodnění v čem se mylím. Děkuji
9. 8. 2016 09:48
Re: Lehké řízení
Já si zase nedokážu představit, jak vypadá u OHV "centrální vačkový hřídel". :-| Centrální vůči čemu ?

(Měl ještě rozvod OHV, tedy s centrálním vačkovým hřídelem v litinovém bloku.....)
Avatar - Tomas Dusil, auto.cz
9. 8. 2016 09:43
Re: Lehké řízení
Věřte, že myslel. Většinou když něco píšu, tak to tak i myslím. :-) Ale tak samozřejmě vím, že k tomu přispívá celá řada faktorů, jejichž kompletní výčet je zcela mimo rámec tohoto článku. Lichoběžníková náprava k tomu může přispívat svoji geometrií a malými setrvačnými hmotami, ale ovlivňuje to celá řada faktorů. A některé z nich přirozeně více než fakt, že náprava je lichoběžníková.
9. 8. 2016 08:38
Lehké řízení
Doufám že to snadné točení volantem na místě díky nižším setrvačným hmotám lichoběžníkové nápravy autor nemyslel úplně vážně

Ale jinak dobrá nostalgie