Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Honda Civic Type R vs. Seat Leon Cupra 290 vs. Volkswagen Golf GTI Clubsport

Tři silné hatchbacky s pohonem předních kol, tři různé charaktery. Nejvíce nás překvapil projev speciální edice k 40. výročí legendy GTI. Tohle se Wolfsburgu povedlo!
Zpět na článek
15. 8. 2016 09:00
Re: srovnávák
Přiznám se, že tady poprvé dočítám, že by CTR bylo "našponované" nebo dokonce nesladěné auto, ale osobně nemůžu soudit, protože jsem s tím nejel. Projel jsem si pár HH (až do 400PS) a osobně jsem s tím zatím neměl problém (většina z uživatelů je má jako daily car).I já teď už druhé takové auto denně používám a když stojí ve vjezdu první, tak si ho na svoje popojížďky klidně půjčí i manželka.

Ti, kdo s takovými auty jezdí denně s nimi obvykle jezdí v rámci možností slušně, protože na to, abych na jednom kilometru přišel o všechny body i řidičák jen kvůli rychlosti, stačí auto se 100PS. A upřímně si za dnešních rychlostních limitů i provozu nedokážu představit nikoho, kdo je schopen diskutovaná auta na 100% ždímat déle, než v řádu několika desítek sekund. To jen k tomu lítání ... A i na okruhu si každý moc dobře rozmyslí, jestli mu pár desítek minut skutečně na limitu stojí za novou sadu gum, nebo brzdy.

Ano, každou chvíli potkám na cestě někoho, který si myslí, že zkratky RS, ST a podobné automaticky znamenají, že pojedu jak hovado a mám potřebu s někým závodit třeba jen ve chvíli, kdy si prostě jedu svoje (velmi svižné) tempo.

A ať už se budeme bavit o HH nebo "sporťácích", tak v obou případech jde o auta, která jsou určena primárně pro běžný provoz, protože pro skutečný sport by dnes musely být dimenzovány úplně jinak. Jen každá koncepce na to jde z jiné strany a také má příslušná omezení.

I tady na diskuzích najdeš spoustu zastánců těch "sporťáků", které jsou dnes pomalu na vymření, a to z jediného důvodu - ceny. Protože realita je taková, že málokdo je ochoten si připlatit 30-50% proti podobně výkonnému autu s velmi podobnými jízdními výkony, z 99% v reálu a při běžném použití praktičtějšímu. Stačí se kouknout na prodeje třeba Toyobaru v Česku, kdy prodeje tohoto dnes již prakticky osamělého sporťáku dosahují 25 kusů ročně.

Ano, souhlasím, že jízdní prožitek nesouvisí s výkonem. Ale pro toho, kdo jezdí hodně s ním souvisí každodenní použitelnost auta třeba na dlouhých trasách, kdy jsi schopen dosáhnout solidní cestovní průměry bez ohledu na to, kolik v autě jede lidí nebo v jakém kopci předjíždíš. Ty si v Toyotě užiješ ve chvíli kdy ti tam vrní 145 koní, u 300PS HH bereš jako naprostý standard, že při každém normálním předjíždění jich používáš 200-250.
14. 8. 2016 12:35
Re: srovnávák
Špatně jste mě pochopil. Rychlost ani dynamika určitě není pro mě chybou. Naopak mám rád auta sportovního charakteru. Třeba Hyundai Genessis Coupe má podobný výkon a s ním se mi jezdilo skvěle. To bych snad i chtěl. S Nissanem 350Z už to bylo horší, ale také dobré. Ono jedna věc je číslo a druhá věc je projev a chování. Něco jiného je 300 koní z atmo motoru v kupé se zadním pohonem a dobrým rozložením hmotnosti, které má navíc technicky sofistikovaný podvozek a něco jiného je to v našponovaném autě, které má jinak motor o výkonu 100-150 koní (běžný Civic). Také jde ocelkové sladění. Třeba Golf R má také takový výkon a v něm jsem se rozhodně nebál, to samé v BMW M135i. Má ale pohon všech kol a M135i je samozřejmě vůz s pohonem zadní nápravy. Civic na mě ale takhle působil. Ano. kdo s těmito auty deněn jezdí to berou jako standard, ale také kdo z nich s tím jezdí opravdu rychle. Myslím, že jich moc není. Kluci, co by s takovým autem létali na něj běžně nemají a na leasing nedosáhnou. A chlápek v letech co si to koupí už obvykle jezdí normálně. Druhou věcí také je, že k radosti z jízdy takové výkony vlastně vůbec nepotřebuju. Ted jezdím z Toyotou MR2 Mk3. Má sice jen 145 koní a věřte, že je pro mě mnohem lepším autem z pohledu jízdy než Civic Type-R co má více než dvojnásobně koní. MR2 má ale motor uprostřed, a je to od základu sporták. Ne pouhý hatchback co si hraje na sportovní vůz. Víte ono výkonná auta děsí celou řadu řidičů. Jen to nikdo veřejne nepřizná.
13. 8. 2016 15:26
osobne
keby som si musel vyberať z danej trojice, volil by som Cupru. Nie pre to že som zarytý koncerňák to rozhodne nie, ale preto lebo mi to auto sedí najviac tým ako vyzerá a ako jazdí. Golf ani neriešim a ja sa nehádam že to auto je zlé ale podla mňa je Golf a v poslednej dobe aj VW celkovo vo veľmi vysokých oblakoch čo sa týka cien.

Honda pre mňa osobne predstavuje ten typ auta ktorý proste na každý deň nie je. Minimálne nie na naše cesty keďže to auto je vskutku tvrdé a mne osobne ani nesedí moc dizajn to je ale samozrejme vec názoru. Po stránke jazdných vlastností ale pre mňa CTR predstavuje jednu z naj predokoliek aké som kedy videl a vyskúšal. Je to ten typ auta v ktorom sa budete radovať práve vtedy keď mu naložíte poza uši a budete z neho žmýkať všetok výkon a naplno využívať potenciál jeho podvozku. Spôsob akým to auto zatáča a na predokolku disponuje sakramentským množstvom trakcie je proste niečo neskutočné. Motor má skvelú odozvu a najlepšie sa prejaví presne vtedy keď ho človek chytí pod krkom. Ako auto s ktorým by som mal ale jazdiť každý deň...no neviem v tomto sa s CTR bohužial nepohodnem.

A čo sa týka Cupry, tú by som si vzal ja. Preto, pretože má výkonu na rozdávanie, hlavne sa v nej ale cítim dobre a teší ma aj to že z auta s ktorým dokážem jazdiť aj po menej kvalitných cestách každý deň sa dokáže zmeniť na zábavný hatch ktorý mi vyčaruje úsmev na tvári.

Čiže nejaké to poradie z môjho pohladu a podla mojich preferencii by vyzeralo asi takto:

1. Cupra- praktický, civilizovaný a zárpveň zábavný a rýchly hatch ktorému by ale ostrejší prejav pod plným plynom rozhodne neuškodil
2. CTR- auto ktoré je hot každým jedným kúskom, záživné, klinické a 100% zábavné, najväčšou slabinou pre mňa ale nekompromisný podvozok a dizajn ktorý mne proste neulahodil
3. Golf- schopné, kvalitné auto ktoré ale keď človek vybaví sa cenou vyhupne do veeľmi vysokých výšin, auto ktorému podla mňa najviac chýbajú gule, auto kde nie moc záživné riadenie Vás nerozosmeje ani neurazí. Proste je to auto ktoré nejazdí ako CTR a za dané peniaze neodvedie o nič lepšiu ak vôbec rovnakú prácu ako Cupra.

Toť len môj názor :-)
Avatar - Bully_
13. 8. 2016 15:23
Re: Honda - mínusy
I HH muze byt taky sportovni auto, proc by ne. Naopak samotna koncepce RWD kupe taky jeste nemusi byt nutne zarukou sportovnosti a zabavy.
Myslel jsem to svym prospevkem tak, ze proste nerozumim dnesnimu trendu pouze rychlych hatchbacku, kde kupujici vyzaduji prave jenom tu silu, rychlost a efektivitu, ale v podani obyvaciho pokoje na koleckach.
13. 8. 2016 14:37
Re: srovnávák
Za sebe bych řekl, že pokud je rozptyl bodů 195 - 205, tak to ukazuje na prakticky velmi vyrovnaný výsledek ve stylu o prsa japonské gymnastky. Navíc, výběr auta v této kategorii je podle mne stejně převážně o emocích než o tom, kde za ušetřených 5 litrů dostanu kousek kufru nebo plnohodnotnou rezervu navíc.

Pokud je pro tebe výkon a rychlost takového auta chybou a dokonce tě děsí, tak prostě asi není pro tebe. Pro ty, kteří s takovými auty denně jezdí, to ovšem berou jako běžný standard, i s těmi přirozenými omezeními, které z toho vyplývají. Ale to bys pak podobně mohl řešit auta a jejich problematickou využitelnost v reálu, zda je to nad 50kW ... nebo nad 70 ... nebo je tou hranicí až 100-ka? Jenže taková obecná hranice neexistuje.
13. 8. 2016 12:40
Re: srovnávák
Výborně napsáno. Jen jedna věc. Pochopil jsem z Tvého textu správně, ze Tě děsí (frustruje) auto se zrychlením 20s na dvě stě? :-O
13. 8. 2016 12:09
srovnávák
Problém je, že tohle nejsou sportovní auta. Sportovní auto je Toyota MR2, Mazda MX-5 apod. Co se týče Type-R tak měl jsem tohle auto půjčené na víkend. S Leonem Cupra jsem nikdy nejel, ani s tímhle golfem, ale měl jsem kdysi půjčené GTI i GTI Performance. Dále mohu porovnávat třeba s Peugeotem 308 GTi. Ano civic je co se týče emocí asi nejlepší z těchto aut. Jenže má i chyby, které těžkdo diskutující odhalí, když v tom třeba ani neseděli (nechci se tady nikoho dostknout, ale to je realita všedních dnů). Tou největší chybou je z mého pohledu využitelnost takového auta v reálném provozu. Prostě Civic Typer-R je opravdu rychlý. Dokonce tak, že Porsche 911 z 90. let by mu zcela jistě nestačilo. Vůz je tak rychlý až to člověka děsí či lépe frustruje. Jenže také využívá přední pohon a ten má problémy s trakcí častěji, než si tady dokáží všichni ti platoničtí obdivovatelé připustit. A žádný samosvor či náprava s oddělenou těhlicí s tím nic nezmohou. Ano, vylepšují jízdní vlastnosti vozu, to rozhodně. Bez nich by to bylo už na zabití, ale o nějaké harmonii mluvit opravdu nejde. Nejlíp civic jezdí, když jede tak maximálně na 80. procent. Kdybych měl volit já, beru z této trojice Golfa byť jsem v této edici nejel. už jen kvůli těm negativním odklonům předních a zadních kol to bude v zatáčce jistě skvělé auto. Ano civic type R je úžasným strojem. Z pohledu dynamiky jízdy a zrychlením jsem o moc rychlejších aut neřídil. Současně je to ale také auto, pro které se člověk musí nadchnout a přijmout jej i s jeho negativy. A pokud budeme vůz hodnotit jako celek a nikoliv jen jeho dílční vlastností z nichž v některých skutečně vyniká, pak tenhle srovnávací test vyhrát nemohl.
Avatar - 3_diamanty
12. 8. 2016 22:48
Re: honda
fordy su hodne drahe.... nechapem tomu.... pritom fiesta nie je uz ziadna novinka a ani technicky s tou 1,25 duratec nie je dovod aby stala tolko kolko stoji.... suhlas .. kufor ma fiesta tiez papierovo nie moc velky aj na pomery malych aut... ja vazne nechcem spekulovat ani nejako pozerat na tabulky ... ono srdce a pocity ti musia povedat ktore auto je to prave a mne sa corsa hodne paci .... netvrdim ze fiesta je zla a paci sa mi aj rio.... je mozno kasnou este zaujimavejsie ako corsa ale napriek tomu corsa mala v kabine vacsie caro... mal som pocit ze som uz v aute o triedu vyssie.. chromovany paket okolo krasnej radicky plus kozeny volant... chromovane klucy... toto vseto mali snad vsetky corsy co som videl u nas na predajni aj vonku mimo nej ... tie enjoy verzie maju totiz ten pekny kozeny paket aj chromovane doplnky... hodne to zvysi pocit luxusu ;-)
Avatar - 3_diamanty
12. 8. 2016 22:36
Re: honda
ved ja viem.... na nasom resp. brachovom lanceri vidim ze je to ine kafe ako fabia alebo nieco ine v tejto triede .. auto je v kabine siroke a aj pri 130 na rychlostnej ceste mas pocit ze ides akoby 70 ;-) a ked v nom sedia dvaja vedla seba ci uz vpredu alebo vzadu nehrozi aby sa navzajom pomaly dotykali kolenami ... ;-) .. doslova je medzi nami na sirku priepast ... aj plavnost jazdy s autom s vacsim razvorom a sirkou je urcite lepsia ako s nejakym malym poskakujucim kamzikom ale napriek tomu som si isty ze ja uz taketo nieco v meste a ani mimo neho moc nevyuzijem.... ono dnesne male vozy su uz dost velke .. ved corsa ma razvor na urovni golfu 4 a ma dlzku cez 4m ... a tusim je aj sirsia ako golf 4 ... fakt tie dnesne male vozy su uz hodne velke aspon kasnou... uz v kabine to az taka hitparada samozrejme nie je... ale corsa mi prisla fajn... tak akurat na mna... uz pre dlhanov to samozrejme nebude ;-)
12. 8. 2016 22:12
Re: honda
A to si myslíš nebo s tím máš i nějaké praktické zkušenosti? Předpokládám, že ne. Protože současné HH jsou co do každodenní použitelnosti prakticky srovnatelné s jinými motorizacemi daného modelu a shodné karosářské varianty pouze s tím rozdílem, že proti těm (výrazně) slabším jen jezdíš se spotřebou o 2 litry větší. Toť vše.

Nebo myslíš, že třeba dokonce moje HK (hotkombi) se 300PS, které na okruhu jede stejně, jako dvojkový FoFo RS, se nějak v každodenní použitelnosti liší od základní motorizace s třetinovým výkonem? Pro mne má naopak při cestách na delší vzdálenosti a po dálnicích použitelnost dokonce větší.
12. 8. 2016 22:05
Re: Vitez?
Golf má horší čas na kolo a horší výbavu.
Takže důvod proč si ho koupit je, že je levnější?

V tom případě je na tom lépe UP!

PS Vyhozeny peníze jsou i za nový Up :-)

[odkaz]
12. 8. 2016 21:39
Type r na 3. místě
Pane redaktore, omlouváme se, ale jste Blb. Co dodat.
12. 8. 2016 21:07
Re: Jedině CUPRA
Možná nudný, ale určitě praktický a dobře ovladatelný... :-) Na Hondě mě nejvíc vadí to křídlo, samotné zadní čelo bych ještě snesl... :-)
Avatar - vabis
12. 8. 2016 20:00
Re: Jedině CUPRA
ja uz 16 nemam porve, bohuzel ani podruhe a presto by me asi nejvic oslovila prave ta Honda :*) zadni celo je extravagantni, ale seat ma zas nudny kokpit tak co ;-)
Avatar - Emel
12. 8. 2016 18:56
Re: Honda - mínusy
Mjo... pro mě ale HH není sportovní auto. Hothatch je univerzál, když chci sportovní auto, tak si koupím normální rwd kupé, v budget verzi třeba GT-86, to je sportovní auto.

Hothatch má spoustu předností, díky velkosériovému základu má super price/value, ale pořád je to něco mezi.
12. 8. 2016 18:11
Re: Aha, takže zcela jinak
Jel jsem v obojím. Pokud bych si měl vybrat, tak rozhodně Golf GTI. Leon je super, ale Golf mi přijde celkově dotaženější. Nemluvím o časech na okruhu, ostatně obě auta nejsou stavěná na sérii ostrých kol... Jak už to tak bývá, jedná se jen o můj pohled na věc. Nejvíce mě zklamala v Cupře sedadla, čekal bych lepší boční vedení. Jinak obě auta jsou skvělá. Civic bohužel neznám, jezdil jsem jen v sedmé generaci.
12. 8. 2016 17:09
Jedině CUPRA
Podle mých kriterií: denní použitelnost, větší kufr, výbava, poměr cena/výkon a přitom nenápadný, to vyhrál na celé čáře Leon ST Cupra, a tak jsem si ho koupil. Od prosince 2015 mám najeto cca 25 000 km a nelituji... :-) Honda bude asi z hlediska jízdních vlastností a charakteru nejlepší, ale ten vzhled a to hrozné křídlo jej dělá pro většinu normálních řidičů neatraktivní. Pro řidiče mladší 16 let je ale vzhled Hondy asi nejvíc cool... :-)
12. 8. 2016 15:40
Re: Aha, takže zcela jinak
Ty jsi okolo GTI podle mě ani neprošel a musíš se tu takhle shodit? ;-)
12. 8. 2016 15:37
Re: Srovnávačka
A clanok si cital? Ja som si dal tu namahu. A naozaj to nebolo o tom, ze CTR je vo vsetkom lepsi. Pri FSR vyzdvyhol trakciu, ladenie vyfuku a zatah motora v sirsom spektre otacok.
Avatar - petr164
12. 8. 2016 15:36
Aha, takže zcela jinak
O 1 místo se dělí Civic a Leon, pak dlouho nic a kdesi daleko vzadu Golf. Perfektní posaz je v Civicu stejně jako v Leonu, Golf je nemastný a neslaný. Perfektní jízdní vlastnosti má Civic a Leon (ostatně aby ne, když jezdí plechovkové okruhy), Golf opět nemastný a neslaný. Ovládání Golfu je suverénné nejhorší, kampak to VW spěje? Takže, Na svižné sportovní ježdění Golfa rozhodně ne, usedlejším a těm, co jim nevadí gumové ovládání, raději něco úplně jiného, třeba Fabii nebo raději nějakou Mazdu či Toyotu, ba i Pulsar od Nissanu.
12. 8. 2016 15:13
Re: honda
Předvídavá jízda do 85-90...není ekorally :yes: >:D

Spíš než do zrcátka na obličeje předjížděných koukej před sebe. ;-)
Avatar - Bully_
12. 8. 2016 14:53
Re: Honda - mínusy
Dneska je divna doba. Sportovni auto musi mit sportovni sedacky, co jsou sportovni, jenom kdyz je budu vzacne chtit na zmacknuti cudliku. Musi mit sportovni podvozek, ktery ale musi byt velice komfortni. Reseni- po zmacknuti cudliku se z nej stane okruhove tvrde prkno. Auto musi mit patricnou zvukovou kulisu, ale pritom nesmi byt slyset vic, nez jina auta, reseni- zmacknuti cudliku, kdyz budu chtit ohromit Pepika od sousedu. A takhle by slo pokracovat az do aleluja.
Ridicske zazitky s takovym nastavenim vem cert, hlavne ze mne umozni jet stejne rychle a jednoduse, jako kdyz si hraju na Playstationu.
Avatar - Londonbridge
12. 8. 2016 14:48
Re: honda
Pravda nie su lacne... Ja som vysolili za novu Fiestu 1.6 tdci 70 Kw Econetic v Zetec vybave nej EUR 20 000 , a to este islo dovybavit za dalsich 2000... Trosku predrazene na tu velkost vozidla. Kufor tam je srandovne maly az to niekedy hneva. Co je + je spotreba okolo 4- 5L nafty pri kludnej jazde a jazdne vlastnosti. Tiez reakcia na volant je top...Inak Fabia ma tiez lepsi novsi interier od Fiesty ale ten exterier a jazdne vlastnosti to je velka nuda...
12. 8. 2016 14:32
Re: Honda - mínusy
Prekvapivo to vie Opel s novou Astrou. Neskusal som este, ale bocnice su dofukovatelne a predpokladam, ze sa ich nastavenie aj ulozi do pamate sedadiel. Idealny pripad :-)
Uvidime ci to bude vediet aj OPC so sportovymi sedadlami az pride...
12. 8. 2016 13:52
Re: Honda - mínusy
Así ano, ale proč někde ty sportovní sedačky neznamenají se pokaždé otřít o bočnici (a to nejsem žádný tlouštík).
12. 8. 2016 13:50
Re: honda
Pořád bych ti doporučuval jít o třídu výš a zkusit třeba referenčku. Rozdíl třídy bude pořád ;-)
12. 8. 2016 13:19
Re: Srovnávačka
Proč bych to neměl připustit? V některých objektivnějších testech Honda srovnávačky vyhrála. Ale je v nich rozepsáno, že v něčem je CTR lepší, v něčem horší, ale globálu je nejlepší. Pokud ale King napíše oslavný článek o CTR, ve kterém je ve všem lepší a nepřipustí žádnou slabinu oproti konkurenci, tak to s objektivním testem nemá nic společnýho. A takovýmu "testu" se může člověk jen zasmát.

Stačilo se taky jen podívat na video, ve kterém se King snaží "driftovat" s FRS a bylo hned jasný, že je u něj FRS odepsanej >:-[]
12. 8. 2016 13:16
Re: honda
Ja jsem takto jel na spotřebu okolo 120-130 tesne za Norimberkem. Az do chvíle kdy jsme se začali kockovat s Audi S8. Naštěstí to nebylo ve verzi Plus, takže jsem mu nakonec ujel. Na sjezdu z dálnice jsme se setkali pohledem. Ten údiv tam proste byl. Na druhou stranu jezdit rychle na dálnici by mohla zvládnout i dobre vycvičena opice. Učím se se svým autem jezdit hlavně zatáčky a úplně nejhlavneji se budu učit s panem Fulinem jak pred nimi správně brzdit.
Mimochodem mel jsem Golfa GTI v pate generaci a dnes tech jeho dvě ste koni považuji za dobrý výkon. Člověk nesmí jít dal. Jakmile okusis pocit zrychlení v 700 konove MTM upravené RS7, tak se ti zdají ostatní auta uz jen jako hračky. Doporučuji proto nezkouset vyšší výkony a kochat se výborným mixem vlastnosti, které GTI nabízí.
12. 8. 2016 13:13
Re: honda
Já bych si ani na řízení opravdu ryze sportovního auta netroufal, tak dobrý řidič určitě nejsem. S autem jako Golf GTI může jet úplně každý, otázkou je, zda je to dobře, nebo špatně.
12. 8. 2016 13:11
není to jen o Hondě
koukám, že nekoncernová auta tady obyčejně dostávají na zadek. A to za vlastnosti, které jsou jindy žádnoucí, alespoň dle hodnocení na konci. Ale prostě jsou vyrobeny jinde, než v Německu.

Není to jen o Hondě dnes. Která je zřejmě dost dobrá a vyděsilo to všechny fandy ostatních značek. Ale i další ne tak cool značky tady nemají na růžích ustláno.

Ví někdo proč?
Avatar - 3_diamanty
12. 8. 2016 13:06
Re: honda
tak to verim..... ta sila a dynamika tam bude urcite neskutocna.... tieto hothatche su fakt dnes uz silne.. len ziram na tie vykony a udaje zrychlenia... a ani to uz hadam nema vyznam porovnavat s neajkymi starsimi rydzo kupatkami lebo tie hot hatche tak zrychlili a nabrali na vykone ze nejeden sportiak z minulosti by uz dostal nalozene
12. 8. 2016 13:03
Re: honda
Párkrát na okruhu...po prvních kolech kotouče zmodraly a od té doby to stojí za prd...
12. 8. 2016 13:02
Re: Srovnávačka
hádám, že ani nepřipouštíš, že by CTR opravdu byl lepší co?
12. 8. 2016 12:59
Re: honda
Mám poměrně krátce Golfa 7 GTI. Je nesmírně univerzální, můžu porovnávat, předtím jsem měl 1.2 TSI. Najeto nemám moc, ale dá se s tím jet úplně klidně, šolíchat 5ku a 6ku, při spotřebě 6 litrů, žádné ekorally, jen předvídavá jízda do 85 -90km/h. To kouzlo je v tom, že když vás to drapne, přepnete na "sport" a z beránka je ďábel. Tohle na tom právě miluju, to auto na to nevypadá a najednou se kolem vás přežene, ačkoli ještě před dvěma vteřinami jelo jako vy 80 za vaším nárazníkem. Miluju pocit, když ve zpětném zrcátku sleduju údiv předjížděných ;-)
12. 8. 2016 12:50
Re: honda
Je fakt, že přijed s Hondou nebo něčím co vypadá normálně může být někdy docela problém. Ty brzdy vydrží 20 000 při normální jízdě a nebo na okruhu? V prvním případě je něco špatně, ale ve druhém mi to přijde jako ok, protože nikdo nemůže čekat, že to vydrží stejně dlouho jak při běžné jízdě...
Avatar - 3_diamanty
12. 8. 2016 12:46
Re: honda
fiesta bude podvozkom asi top... je to v tomto este asi stary dobry ford ale ten interier je vazne kusok divny a mne neprisiel zrovna super kvalitny ... ale priznavam ze fiesta s 1,25 duratec 60kw je stale v sirsom okruhu ale jej cena je v priemere kusok vyssia ( aspon o 500 eur ) voci podobnemu riu alebo corse pritom na kvalitu forda necitam velku chvalu... a dokonca ani na nasho predajcu fordu takze fakt neviem... nakoniec si asi hodim mincu a bude ;-) ( srandujem )

fiesta je celkom kukatelna v svetlej modrej na tych jej typickych fordackych elektronoch ale to uz nebude za babku... kazdopadne o nieco vyse polroka sa dozvies viac ... dam vediet ;-)
12. 8. 2016 12:41
Re: LOL
JJ, AF to je pocuc! >:-[] Největší pozéři v branži...a ještě troubové ;-)
Avatar - Londonbridge
12. 8. 2016 12:38
Re: honda
Vyskusaj si este Fiestu aj ked neviem kedy vyde nova tato je uz tu od 2008 , zena ma 1.6 Tdci a podvozok je najlepsi v triede. Design je este stale OK ale interier je uz zostarnuty . Chcelo by to novu generaciu...
12. 8. 2016 12:31
Re: honda
Právě že mi přijde, že v této třídě jde právě o tu kombinaci vlastností. Třeba já toto auto mám jako jediné, ne jako víkendovou zábavu, a tak potřebuju, abych do něj i dokázal hodit bez problémů kolo a stan, pak je vyhodit a jet na okruh. Type R se mi třeba moc líbí, ale může člověk přijet takovým autem někam na jednání? Mě přijde, že pak člověk působí tak nějak nedůvěryhodně, nevím...když přijedu Cuprou, která se liší jen nápisem Cupra a ne zběsilými spoilery, cítím se tak nějak lépe. Takže bohužel i kdyby byl Type-R dvakrát rychlejší, pořídit bych si ho nemohl. Nicméně by mě zajímalo, jak je na tom Type-R s výdrží, neboť u té Cupry se mi inzerované "v týdnu do práce, o víkendu na okruh" nezdá jako dlouhodobě udržitelné, neboť třeba brzdy už tam mám víceméně jen na ozdobu a to má auto slabých 20 000km...
Avatar - 3_diamanty
12. 8. 2016 12:25
Re: honda
az na jar si rio vyskusam tak uvidime ... ved mozno mas pravdu.... korejske vozy za kusok nezazivne riadenie neraz v testoch kritizuju naopak corsa ma udajne vybornu spatnu vazbu od riadenia aj podvozok ... ale popravde nehladam sportovanie za volantom ani nejake velke zazitky.... pozeram viac na praktickost zaruky ceny a podobne... takze je to u mna skor kompromisna volba ....treba mi auto na 8km tam a 8km naspat denne v tyzdni... plus do prirody a za znamymi na vikendy... ale zatial to corsa vyhrava ;-)

inak ma byt uz nove rio... zeby uz tuto jesen? tam to moze byt zase inak s tym riadenim....
Avatar - CHerokee
12. 8. 2016 12:03
Re: Honda - praktičnost?
Ono nejde tak ani o to pořadí, co tu napsali. Na denní ježdění bych nechtěl ani jedno, to tak max Golfa GTI. Protože v tomto případě je důležitá praktičnost. Na Hondě mi nejvíce vadí UFO vzhled. Ale nejvíce mě zaráží ty umělá zvuková šidítka, to by mělo vůz ze soutěže vyřadit. To je tak trapný podvod.
Avatar - 3_diamanty
12. 8. 2016 12:01
Re: honda
blizku buducnost vidim v hybridoch ( benzin + elektromotor ) .... uz za nejakych 5-6 rokov ich asi bude mat uplne kazdy len skoda ze zatial je ich stale malo... a ceny su ake su...

ale na jar ak uz pojdem realne aj nieco kupovat tak si rio urcite poriadne vyskusam ( zatial som si mnohe male auta len poobzeral... posadil sa do nich .. zistil nieco o garanckach, servise, cenach.... skladovkach ) .. ved mozno ma paja pravdu.... ten pocit z riadenia a spatnej vazy u korejskych vozov je casto kritizovany... tak uvidime... ale stejne to vidim na corsicku ( astra je uz viac snom ako realitou ) ... opel je v tychto vozoch a za take ceny dnes bezkonkurencny... poznas ten pocit ked si sadnes do auta a vies ze toto proste chces ... ze toto ti sedi ... no a mne sa zatial hodne pozdava nova corsa ( aj ked az samotna jazda asi definitinvne rozhodne ) .... a tak uz posledne dva tyzdne nerobim nic ine len hladam info ( testy, skusenosti a ) o nej.. ale aj o novej astre...
Avatar - Bully_
12. 8. 2016 11:57
Re: honda
Ja to vidim naopak. Drivejsi HH na tom byly co do prakticnosti rozhodne hur. Dnesni rychle obyvaky na kolech jsou prospikovane vsemoznou vybavou, za kterou by se nestydela ani tehdejsi vyssi trida automobilu. Az na par detailu, ktere musi mit jako "hot", jsou to normalni a docela komfortni daily-cars, ktere navic umoznuji i "polovodicum" neskutecne rychlou jizdu.
Ze s nimi profi jezdec zajede spickovy cas na okruhu neni duvod jejich existence, ale marketing.
12. 8. 2016 11:48
Re: Honda - mínusy
Nejlepším řešením je možnost si ty bočnice proste nastavit. Ale v teto třídě aut je to asi sci-fi. I kdyz BMW u jedničky a dvojky to snad nabízí, nevím. Audi u RS3 to nemá ani za příplatek a MB netuším.
12. 8. 2016 11:38
Re: Honda - mínusy
Však jsem k tomu své napsal...proto si AT a SM nekupuju :-! ;-)
12. 8. 2016 11:29
Re: Co člověk, to názor. Ale...
Mas sest palcu dolu a dobre ti tak >:D

A ted vazne: Tentokrat se ti vubec nedivim, ze se divis.
12. 8. 2016 11:28
Re: Honda - mínusy
Ale koukni na to takhle: U CTR jsou skorepiny na houby, nebot se pres ne nedanastupovat, ale u Golfu za ne v klidu prihodili 70 tacu... Ja ted nehodnotim poradi, ale to nahore neni test, to je blaf.
Avatar - Enthusiastic.driver
12. 8. 2016 11:23
Re: honda
Spíš dieselové, ne? :-) Benzínu předpovídám ještě pár let slávy. A jestli se rozmůžou na běžnou přepravu elektroauta a zbyde pár rozmařilých zbytečností pro pacienty, tak se snad i těším na střední věk >:D
Avatar - CHerokee
12. 8. 2016 11:21
Re: než
No a smutné je, že vyhraje auto s šidítkem místo sportovního výfuku. To je jen.... smutné. To je věc, která by měla auto se sportovním zaměřením diskvalifikovat!
12. 8. 2016 11:13
Re: honda
Ano a upřímně jsou mezi nejhoršími auta dua H/K. Nebezpečně syntetické řízení je vlastní snad každému modelu 8-s
12. 8. 2016 11:04
Re: honda
Chvíli se o tom spekulovalo, ale teď ticho po pěšině. Teď je FL a pokud něco plánují, měli by to ukázat do roka. Jinak to v této generaci nevidím.
Avatar - 3_diamanty
12. 8. 2016 11:02
Re: honda
trosku mimo ... ale zaujima ma preco mazda dnes uz nema MPS verziu modelu 3 .... jednu som v PO videl pred tyzdnom cez vikend a bola nadherna ;-) fakt je to nieco uplne ine ako golf .. japonci toto fakt vedia... z ich aut citit tu hothatchovsku auru... :yes:
Avatar - Enthusiastic.driver
12. 8. 2016 11:01
Re: honda
Lidstvo si to žádá. Nicméně, běžnému člověku při běžné přepravě absence nějaké větší mechanické odezvy nevadí. Nadto, neměl jsem pocit, že by mě jízda s novými HH nudila...
Avatar - Enthusiastic.driver
12. 8. 2016 10:53
Re: honda
Tak zachovat to dneska už snad ani nejde. To by se prostě někdo musel rozhodnout rezignovat na výbavu, kultivovanost, rychlost a možná i bezpečnost :-) Akorát pochybuju, že by na tyto aspekty rezignovali zákazníci.
12. 8. 2016 10:49
Re: Srovnávačka
Jak tě tady těch pár let čtu, tak ty nevíš dost často >:D

Test jsem četl. Závěr? Honda je ve všem lepší. Jak překvapivé u Kinga >:D A to ani nemusím chodit na Hondaclub. Stačí, když King protlačí CTR do všech zdejších testů HH a neodpustí si poznámku, že CTR je vždy v dané oblasti lepší ;-)
Avatar - 3_diamanty
12. 8. 2016 10:48
Re: honda
ved ja uz normalne rozmyslam ze by to chcelo nejaky maly dostupny hybrid... kedze doba pokrocila a auto chcem aspon na dalsich 8-10 rokov... a na vykon si ozaj nepotrpim... naopak chcem nizku spotrebu aj naklady .. lenze aky :-( .. este aj ten malicky yaris stoji 13 a pol tacov... a mild hybrid baleno je este drahsi ... ach jo ... takze chces nechces tak aj tak musis zobrat "veterana" ak nechces male auto za cenu auta nizsej strednej triedy ... ta dostupnost hybridov by sa uz mohla zlepsit ... fakt neverim ze nejaky maly hybrid by nemohol stat do 12 tisic ked sandero je za 6500 eur ... ale asi su preto take drahe lebo je ich malo .. to je jak s digit. fotkami ... ked este neboli rozsirene tak stali majland ...dnes su uz aj zrkadlovky doslova za babku
12. 8. 2016 10:46
Re: Vitez?
Abychom si rozumeli. Test je prinejmensim podivny a Type-R je vynikajici vuz, ale z te diskuse mi prijde, ze musi vyhrat nad ostatnimi o parnik. No, to nevim. To je jako rict ze golf se 400 konmi bude zase o tridu lepsi. Nebude, na co mit 400k v predokolce.
PS: Za golfa se nebije nikdo, taky neni duvod...
12. 8. 2016 10:41
Re: honda
To je spekulace...zbytečná. Za 10 let bude problém koupit benzínové auto.
12. 8. 2016 10:41
Re: honda
Pokud chceš FWD, pak třeba pro mě ano. ;-)
12. 8. 2016 10:40
Re: Honda - mínusy
Myslím, že u GT3RS se můžeš bez příplatku vzdát klimy. Jiná story ;-)

Nešel bych do extrému, ale třeba u Mégane GT mi příliš výrazné bočnice taky vadily.
12. 8. 2016 10:37
Re: LOL
Nad týmto sa pozastavujem už dlho. Hlavne v pripade ako tento kde všetky auto obúvajú rovnaký rozmer a test s inými gumami by stal len prácu v pneuservise. A aj ta práca by možno bola zadarmo keby ten pneuservis spomenuli v texte.
Avatar - 3_diamanty
12. 8. 2016 10:37
Re: honda
asi mas pravdu.... ale teda fakt niektore tie starsie vozy sa mi kedysi pacili viac ako dnesne ... ono ta cistota zazitkov asi bola inde aj u beznych vozov ... dnes su to vo vacsine jazdiace pocitace s automatmi a kopou elektroniky .. tej mechanickej odozvy je akoby celkovo coraz menej....
12. 8. 2016 10:35
Honda - mínusy
Toto je asi prvý test športových áut, u ktorých je výrazné bočné vedenie ako zápor >:D >:D Neviem či sa smiať, alebo plakať. 8-s

Ešte ste mohli dať do záporov že to dá stovku pod 6s, zbytočne to nabáda k rýchlej jazde...
To ako by malá tá okruhová verzia 911-ky (myslím GT2 RS) v záporoch, že nemá klimatizáciu....
Avatar - TeeJay
12. 8. 2016 10:34
Re: honda
Přesně tak. Dneska už musí být HH tak moc každodenně použitelné a uživatelsky přívětivé, že to vyhubilo tu ryzost jízdních zážitků. A když někdo chce ty původní hodnoty co nejvíc zachovat, dostane kartáč, že je málo univerzální. :-|
12. 8. 2016 10:28
Tady přeci nejde o test
Je zbytečné se zlobit... Tady vůbec nešlo o nějaké srovnání. Úplně to vidím na poradě:

Hele, musíme těm ovcím, co nás sice čtou, ale jinak autům nerozumí, nějak rozumně podsunout tu informaci o tom skvostném Golfu v té nové super mega cool edici, co krásně vypadá, je silný jako býk a strašně se povedl! Takže to info o něm musí být v záhlaví (to kdyby to někdo nechtěl číst celé), a minimálně v prvních třech odstavcích. Hondě nechte aspoň jeden, aby se nevztekali. Na Cupru se vybodněte, tu zas necháme vyhrát... Kdyby to vyhrál ten vyvoněný Golf, to už by to bylo trapné i nám v redakci! Tím pádem to projede ta Honda, ale aspoň budou všichni klikat a vztekat se v diskuzi...

No, tak to Šámale zabal do nějakého rádobytestu, a za odměnu můžeš na víkend odjet v té testované C5, abys konečně zažil opravdové pohodlí a nechodil pořád po doktorech se zádama.
Avatar - TeeJay
12. 8. 2016 10:27
Re: Honda - praktičnost?
Přece proto, že je drahý a má prý nejmenší zůstatkovou hodnotu, né asi. :-)
Avatar - TeeJay
12. 8. 2016 10:26
Re: Vitez?
Co konkrétně myslíš tou univerzálností? Když potřebuješ, s CTR odstěhuješ málem piáno a po silnici sice noblesně nepluje, ale ani nemlátí na dírách. Drahý sice je, ale taky o určitý stupeň rychlejší. Někdo to potřebuje, jiný méně. ;-)
Avatar - 3_diamanty
12. 8. 2016 10:26
Re: honda
no ja na vykon nenadavam... len tvrdim ze snad za 10 rokov tu nebudeme mat 600 konoveho golfa... lebo to ma lambo po chlebe ;-)
12. 8. 2016 10:24
Re: honda
Ale prdlačky, znovu. Ti kluci s tím jezdí každý den, běžná spotřeba kolem 7l/100. Když si chceš zařádit, tak je to víc, což je samozřejmost.
Avatar - Enthusiastic.driver
12. 8. 2016 10:22
Re: honda
Tvrdost... Hmmm, Escort RS2000, Panda 100HP, původní Astra OPC - proti těm by Cupra nebo Golf GTI komfortem působily div ne jako Rolls Royce...

Warmhatche jsou levnější, a tedy dostupnější, to je velmi překvapivé. :-) Že jsou HH "nedostupné" oproti iným dnešním vozům, protože kdysi to bylo jinak je opět jen tvá představa...

Jestli něco dnešním hot hatchům oproti těm starým chybí, tak to je ryzost a čistota zážitků, rozhodně ne denní použitelnost a komfort, ta se posunula o kus výše.
Ale pro tebe holt byla dříve tráva zelenější, nebe modřejší a všechna auta lepší.
Avatar - 3_diamanty
12. 8. 2016 10:22
Re: honda
o tom nepochybujem... vid fotky interierov.. su to stale hatchbacky ... len fakt nezda sa ti ze uz tie vykony uz su kusok na ukor praktickosti... ruka v ruke s tym ide aj cena spotreba.... mozno aj zivotnost auta ... ked si predstavim ze taketo hatch auticko ma cez 200kw... neskutocne... kedysi taketo vykony ( a nie je to tak davno ) mala carrera

pre mna za mna nech maju aj 300kw ... len v konecnom dosledku na to asi doplatia skutocne kupatka a supersporty... ktore nam mozno aj kvoli tym stale vykonnejsim a sportovo naladenejsim HH uz dnes miznu
12. 8. 2016 10:20
Honda - praktičnost?
Honda - největší kufr z těchto 3, zadní sedadla Magic seats. Zrovna jí srazit body za praktičnost - no nevím. O ostatních "kritériích" se raději ani nebudu vyjadřovat. Vše už tady v diskuzi zaznělo. Pořadí bych přesně obrátil. Nebo možná: 1. Honda, 2. Seat, 3. VW.
Jak může HH s horším řazením, ne tak přesným řízením, horší výbavou, méně výkonným motorem, boucháním od náprav vyhrát nad HH s nejlepším řízením z hodnocených, přesným řazením, nejlepší výbavou, nejvýkonnějším motorem z hodnocených? Nějak tomu nerozumím ;-\
Avatar - TeeJay
12. 8. 2016 10:17
Re: Srovnávačka
Chápu, že musíš dělat čest svému nicku, ale stejně nějak nevím, o čem mluvíš. Četls srovnávák CTR vs FRS [odkaz] ? O žádném shazování nemůže být řeč, ale paranoiu se už léta snaží psychiatři léčit, tak nebuď smutný. :-) Takhle zanalyzované chování aut abys pohledal. Na rozdíl od drtivé většiny kecálků a pisálků totiž vcelku ví, o čem mluví.
12. 8. 2016 10:17
Vitez?
TypeR je o 150 tisic drazsi nez CUpra a to je castka, kterou ani movitejsi zajemce o HH nemuze ignorovat (penize za auto jsou porad vyhozene penize, coz si obvykle lidi, co maji 800k na auto uvedomuji). Je jizdne lepsi? Urcite. Je lepsi ve vsech ohledech? Urcite NE. Tyto auta jsou dnes zcela jednoznacne kupovana pro bezne pouziti (ne jako vikendovky) a proto je univerzalnost jednim ze zakladnich pozadavku, tam typeR propada ve vsech testech.
Ja bych volil cupru, jsem priznivcem skveleho vykonu v nenapadnem baleni (ale chapu, ze to je preference kazdeho, nekdo holt je exhibicionista), takze ani argument o vzhledu tady evidentne neobstoji.
Avatar - 3_diamanty
12. 8. 2016 10:14
Re: honda
je to urcite aj o nastaveni podvozku, tvrdosti... realnej spotrebe .... a dalsich veciach ... pouzitelnost to nie je len o infotainmente a 5 dverach ale ano uznavam

zase neporovnaval by som HH s nejakym autom vyssej strednej triedy kde aj 200 kw je dnes uz zakladna motorizacia a auto ma pritom povedzme aspon 1,6 tony

ano ceny aut sli dole vseobecne napriec triedami a znackami za poslednych 15 rokov ... napriek tomu mi ale dnesne hothatche v porovnani s inymi dnesnymi vozmi uz nepridu ako moc dostupne... tu uz skor fakt tie warmhatche budu dostupnejsie

samozrejme vsetko je o uhle pohladu ... ja to vidim tak ze dnesne HH su sice naslapane ale mozno az zbytocne to dnes uz zenu vyrobcovia za vykonom na ukor praktickosti dostupnosti
Avatar - TeeJay
12. 8. 2016 10:11
Co člověk, to názor. Ale...
Jak už tu psal Wawris, taky je mi v zásadě jedno, kdo to vyhrál. jezdil jsem se všemi třemi a mé pořadí by bylo naprosto přesně opačné, každý má jiné priority a jinak věci cítí. Ale zaráží mě způsob, jak se k tomu závěru došlo. Konkrétně:

1/ Civic s Magic Seats a 475litrovým kufrem má za prostornost stejně bodů a za variabilitu NEJMÉNĚ?

2/ Dostává čočku za vysokou základní cenu a přitom za výbavu jen o BOD více?

3/ Stejné bodové skóre za jízdní výkony, když je v textu vychvalována jeho rychlost?

4/ o BOD lepší převodovka? LOLOLOL

5/ Ze všech tří nejméně mlátí na nerovnostech a má nejméně za komfort?

A pak tu máme brzdy a spotřebu, to první záleží na aktuální kondici auta tom, co má za sebou, mě žral Civic o půl litru méně, než GTI a Cupra litr, ale tam to bylo proto, že mě nějak netěšilo ji točit. Tak nevím. Každopádně jen při sladění bodů s textem a fakty by se CTR posunul o notný kus výš. ;-)
Avatar - Enthusiastic.driver
12. 8. 2016 10:11
Re: LOL
Aha, no jestli tam byly semáče, tak to mnohé vysvětluje.... Já bych vůbec nic nenapsal, kdyby to pořadí bylo jakkoliv obhájeno - vždy jde jen o úhel pohledu. Ale nad tímto textem jsem se usmíval skoro jako nad některými pasážemi "ultrapetrolheadských" článků na AF. :-)
12. 8. 2016 10:11
Srovnávačka
Baví mě jak tady Hondaři brečí, že byl CTR shozen oproti konkurentům, což nepopírám. Ale když jejich vrchní náčelník King stejným způsobem shazuje ostatní HH oproti CTR, tak je vše v naprostým pořádku >:D

Když sloučíme tento "test" s případnou "srovnávačkou" od Kinga, tak získáme v průměru vyvážené hodnocení :-)
12. 8. 2016 10:10
Re: honda
Způsob jakým moderní HH dokážou přenést výkon na silnici mě nikdy nepřestane při jejich používání překvapovat.
Nadávat na vyšší výkon a dávat sem něco co není je nesmysl. Moderní FWD HH dokážou v klidu fungovat i s 300HP. A pokud chceš jedeš v nich stejně pohodlně jako v i30 na plechových kolech s 1,4.
12. 8. 2016 10:08
Re: honda
To je pravda, ale nechce se mi hledat kolik stojí Caterham apod. a srovnávat auto za 5mega s něčím za mega by bylo zase trochu mimo ;-) Navíc pokud nejdeš nahánět nejlepší čas, ale jenom se zabavit tak bude možná lepší ten Mustang než něco co drží jak na kolejích
12. 8. 2016 10:07
Re: honda
Zkus se zeptat kluků, kteří HH mají (a není jich tu málo). Do moderního HH si sedneš a normálně, pohodlně jezdíš...
Avatar - Enthusiastic.driver
12. 8. 2016 10:05
Re: honda
"Výkonem sú posunuté kdesi do maxima": z pravé části pánve ti roste taková tyčka, pravá noha se jí říká, tou můžeš ovládat pedál plynu dle libosti a jezdit s třísetkoňovým hot hatchem klidně 40 / 80 / 120 ;-)

"Rovnako aj podvozkom": Hmm, tak ti nevim, typy zavěšení už jsou nějaký ten pátek pořád stejné. Naopak dnes je vybaveno mnohem větší procento ostrých hatchbacků adaptivním podvozkem, tudíž i denní použitelnost se tímto, troufám si tvrdit, lehce zvýšila.

"aj cenou": pohledej si ceníky z roku 2006 a zjistíš, že dnešní hh jsou dostupnější, než ty starší. za stejné peníze dostaneš více auta nebo více výkonu. Nezapomeň, že od roku 2006 nám o kus stouply mzdy.

"aj technikou": jako že máme víc výbavy? modernější motormanagement? A proto jsou nepoužitelné pro denní potřebu?

"auta ako megane GT alebo ceed GT ktore su uz oznacovane ako warmhatche a tie este ozaj vyzeraju viac pouzitelne a praktickejsie": Cupra má stejných pět dveří, stejný kufr, stejnou výbavu, podobnou spotřebu a podobnou úroveň komfortu. Takže jediným kritériem proč je už nepraktická a nepoužitelná je podle tebe ten přídavek 90 koní, jo? :-) To je zvláštní. RS6 nebo M5 bych raději vůbec nepouštěl na veřejné silnice :-)

"tu sa vyrobcovia uz skor nahanaju za casmi na ringu a ide tu uz skor o skutocny vykon a jazdu na limite ako o pouzitelnost na vsedny den" - vždy byly hot hatche universální a hot hatche ultimativní. Prvním zástupcem je třeba Cupra, druhým CTR. Před těmi tebou zmiňovanými deseti lety vznikl mimojiné Mégane R26R - to je přímo učebnicová ukázka toho, jak soudruzi dříve hleděli u ostrých hatchbacků především na praktičnost, použitelnost a denní ježdění. A taky cenovou dostupnost abych nezapomněl.... tušim že tehdy stál přes mega >:D
12. 8. 2016 10:04
Re: LOL
Na semislickách to při vlhku nebo mokru drží samozřejmě ještě líp. Na druhou stranu jsou optional... Nicméně v testu k nim nic ;-)
Ale to, že jeden z největších časopisů u nás, navíc vlastněný AutoBildem není schopen zajistit porovnatelné obutí je jen odrazem tragédie, která se v SM/AT plátcích odehrává.
12. 8. 2016 10:04
Re: Pan redaktor asi pospichal balit na dovolenou
Mas recht. Hele ale zas je to porad lepsi, kdyz z tebe vyjde tohle za 45 minut, nez treba clanek tasemnice ne? :yes:
Avatar - 3_diamanty
12. 8. 2016 10:04
Re: honda
chapem ... HH su o zabave.... ja len pevne verim ze za 10 rokov tu nebudeme mat 600 konovy golfik ktoremu bude konkurovat 650 konova type R.... iste veci by sme uz mali prenechat supersportom :-) teda ak nechceme aby uplne zanikli ...
12. 8. 2016 10:02
Re: LOL
Moc bych to neřešil, tyhle testy jsou většinou převzaté z Autobildu nebo podobně, což je takový automobilový bulvár. Někdy tam jsou zajímavé články, ale srovnávací testy jsou skoro vždy podivné. Zde je ovšem kritika Hondí ceny opravdu úsměvná, hlavně s ohledem na tabulku dole. Jo, ale Golf má jasně nejvyšší zůstatkovou cenu, jak to asi tak může někdo vědět.
Ale nemá smysl se rozčilovat. Jednou jsem tam četl "srovnávací" test mezi hybridními SUV Lexus a Audi, přičemž Audi byl jakýsi nový připravovaný model, se kterým nikdo nejel. Nicméně se ve srovnávacím testu zcela vážně srovnávaly teoretické vlastnosti Audi (samozřejmě skvělé) s reálnými japonskými, a to včetně spotřeby. Dodnes si na tento test vzpomínám, stálo za to by je někde nalézt a uveřejnit. Nejspíš v Dikobrazu.
Avatar - 3_diamanty
12. 8. 2016 10:00
Re: honda
mne je jedno co si kupis a ako a kde sa s tym zabavis... tu ide o princip... mozno si ho v mojom texte prehliadol... ale ze dnesne hothatche uz nemaju tu denno dennu pouzitlenost tych starsich xy rocnych a menej vykonnych kuskov za tym si stojim ;-)
12. 8. 2016 09:59
Re: honda
Mustang na Ring není asi to nejlepší nářadí, s postavením HH souhlas.
12. 8. 2016 09:58
Re: honda
Tak to není. HH se dají obvykle zcela normálně používat denodenně. Ty rádoby GT varianty rozhodně neposkytnou tolik zábavy za volantem, už kvůli chybějící technice.
12. 8. 2016 09:57
Re: honda
Když budu chtít jezdit po ringu tak si koupím Mustanga apod. s tím bude mnohem větší zábava. Takže pokud jsou všechny 3 auta opravdu nepoužitelné pro normální ježdění (přijde mi, že se to týká pouze Hondy) tak nám to ukáží jejich (ne)prodeje
Avatar - Blue Sun
12. 8. 2016 09:55
Re: trapne... bohuzel OPET
Respekt? Tady nejde o respekt, ale jen o reklamně-klikací článek... Protože takový bulvár spolehlivě spustí lavinu příspěvků.
Avatar - 3_diamanty
12. 8. 2016 09:53
Re: honda
pisem to hned vyssie... ano kedysi boli prave o tom... dnes uz ale skor nahanaju casy na ringu a nahanaju sa medzi sebou kto ma vacsi vykon a kto je o desatinku an 100-ku rychlejsi ... ale akoby ta realna pouzitelnost dnes uz u nich bola vlastne az druhorada ... ak chce clovek dnes ozaj rychle auto na kazdy den... tak to vidim uz skor na warmhatche ktore su vlastne presne tam kde starsie hothatche o ktorych pises
Avatar - Enthusiastic.driver
12. 8. 2016 09:51
LOL
Jako, je mi tak nějak jedno, kdo vyhrál, ale ta argumentace v hodnocení je na Pulitzerovu cenu >:D

Klasický konstrukt - Civic je drahý, protože má výbavu, a to je z hlediska racionálna o hodně horší stav, než Golf, u kterého si tu výbavu musíte za víc peněz dokoupit - vyvolal lehký úsměv.

Ale vytýkat CTR, které disponuje na poměry předokolek naprosto fenomenálním množstvím trakce, že na vlhku prokluzuje, to jsem normálně vyprsknul. Ona snad Golfu s Cuprou za deště nejdou přední kola vůbec protočit? >:D
12. 8. 2016 09:49
Re: honda
U Hothatch nejde o každodenní použití? Já myslím přesně kvůli tomu byl před desítkami let poprvé vyroben! Tak tu nepiš nesmysli, když budu chtít auto na okruh tak se na tenhle typ karoserie nebudu ani dívat, protože tam vážně nepotřebuju 4 dveře >:D
Avatar - speedfred
12. 8. 2016 09:48
Re: Pan redaktor asi pospichal balit na dovolenou
Tiez som videl asi 3kusky CTR po Prahe a v premávke vypada zaujímavo- neprehliadneš ho,hlavne biely a červený.
K tomu testu je asi lepsie sa zdržať komentára.
Avatar - 3_diamanty
12. 8. 2016 09:47
Re: honda
ja si pamatam ze predosla type R z roku 2007 mala "len" 148 kw.... vtedy to ozaj este bolo o pouzitelnosti snad aj na kazdy den... alebo nejake 10 rocne GTI-cko od golfa.... lenze dnesne hothatche su uz tak vykonom posunute kdesi do maxima a rovnako aj podvozkom cenou aj technikou ze ozaj mi uz nepridu ako idealy praktickosti darmo ze maju 5 dveri.... naopak.. mne pride ze na urovni niekdajsich hothatchov spred 10 rokov su dnes auta ako megane GT alebo ceed GT ktore su uz ale oznacovane ako warmhatche a tie este ozaj vyzeraju viac pouzitelne a praktickejsie..... kedze u tych dnesnych vykonom do neba posunutych hothatchov uz moc o praktickost vazne nejde.. tu sa vyrobcovia uz skor nahanaju za casmi na ringu a ide tu uz skor o skutocny vykon a jazdu na limite ako o pouzitelnost na vsedny den
Avatar - Enthusiastic.driver
12. 8. 2016 09:35
Re: honda
To vidíš velmi zjednodušeně. U hot hatche jakožto universála jde mimojiné hlavně o každodenní použití! Kdyby o něj nešlo, vůbec netušim, proč bych si měl koupit Type-R a ne třeba Caterham, Elise atd., kteří jsou trochu jiná emoční liga.
12. 8. 2016 09:34
Re: trapne... bohuzel OPET
Tento test jsem viděl pred par týdny v jednom z posledních čísel Autotipu.
12. 8. 2016 09:34
Re: honda
Včera jsem ho viděl v Brně červený. Jedním slovem Nádhera!!!!
12. 8. 2016 09:33
trapne... bohuzel OPET
pro tento "test" uz si tu davno pripravovali pudu...
ja to rikam uz dlouho, pokud ma byt ostry HH co nejvice konzervativni a univerzalni, pak je neco spatne a pozaduji, aby byly soucasti hodnoceni jak kufr, tak terenni schopnosti a obojzivelnost.
30 bodu za zakladni cenu??? i presto, ze po dorovnani vybav by byla mozna nejlepsi z konkurentu?
vsechny tyhle vytky jiz zaznely pod srovnanim Golf vs typeR, reakce 0
Honda nejrychlejsi i v tomto tendencnim srovnani, zadne body za to. Vse relevantni pro HH nejlepsi, umele vytvorena kriteria maji vetsi vahu...

TAKHLE SI NIKDO RESPEKT NEZISKA
12. 8. 2016 09:33
Re: Pan redaktor asi pospichal balit na dovolenou
Ja jsem mel půjčený na cely den přesně tento konkrétní modrý kus Cupry a jezdi to opravdu hodně dobre. Hlavně mi přišlo, ze je to auto na denní použití. Civic se mi líbí asi nejvíce, viděl jsem ho v černé barvě projíždět ulicemi Londýna a jak jel pomalu, tak mu to extrémně slušelo.
Tento typ aut se ale nekupuje jako vikendovka, ale jako druhé auto do rodiny (i kdyz i tady budou výjimky). Proto každodenní použitelnost bude hrát podle mého dost zásadní roli.
Avatar - Stewee
12. 8. 2016 09:32
CTR is winner
Kedze poznam sposoby pisania testovw na tomto portali, mal som iste obavy o umiestneni CTR, ale ze skonci treti to by mi nenapadlo ani v najhorsom sne. Motor, podvozok, riadenie, radenie, drzanie stopy, BRZDY, velkost kufra, variabilita interieru v tom vsetkom prekonava tieto VW kusky o hodny kus. Autor clanku sa teda vyznamenal. Predpokladam, ze clanok pisal na zaklade marketingovych fotiek a prikazu toho, kto ich zaplatil. Ked tento Golf alebo Cupra ma lepsie brzdy (vid hodnotiaca tabulka), tak ja zjem kefu. Skutocne sa mozte za takyto test a hodnotenie hanbit!!!!!! To masirovwanie je ubohe, ale som rad, ze ludia vam to nezeru, ako tak citam. A ked uz vas odhalili, mali by ste s tym uz prestat, pretoze ste na smiech!!!
Avatar - Hittman
12. 8. 2016 09:29
Re: honda
Když vidím kastlu type-r, divim se, ze si to někdo koupi..
Avatar - 3_diamanty
12. 8. 2016 09:26
Re: honda
honda je mozno viac pre puristov ale o tom by prave hothatche mali byt ;-) .. pre koho ineho by mali byt? prave o tom je hothatch... zvladnut dve tri veci na 110 percent a nie desat ale vsetky na 85 percent a tvarit sa ako dokonaly mixer ....

z golfa necitit aboslutne nic a z kabiny uz vobec... tam je to uz roky davno odflaknute ... este aj ten leon je o hodne emocionalnejsi napriek tomu ze vedla hondy je to tiez docela nudne az nenapadne auto ... ale uznavam.. ta nebesky modra mu ozaj slusi :yes:
12. 8. 2016 09:16
Re: Test?
Klasika. Přesně jsem to čekal. Honda největší s h i t a hlavně aby zvítězilo něco od WAGu.
P.S. Miluju ty vaše zaprášený makro detail fotky interiéru. Hrůza alespoň utřít prach můžete. Vlhčené ubrousky mají všude
Avatar - Hittman
12. 8. 2016 09:12
než
uhonenyho prvky, raději větší karu s větším motorem..
Avatar - 3_diamanty
12. 8. 2016 09:11
honda
v tejto triede tzv. hothatchov ide hlavne o jazdne vlastnosti... nejde tu o kazdodenne pouzitie ani velkost kufra ci maximalny komfort... na to su ine vozy.... a prave v tom com ma byt hothatch vyborny mi pride honda type R maximalisticka a najlepsia... robena skutocne len za jednym ucelom a nie ako desatbojar ... a ten jediny ucel postavit dokonaly sportovy hothatch ktory netuzi byt najlepsi v 10 inych ( u hothatchov nepodstatnych ) veciach honda zvladla na vybornu :yes:

ked vidim type R --- tak ozaj tie emocie uz na pohlad ci uz do kabiny alebo na karoseriu pridu hned a clovek ich doslova nasava kazdym zmyslom ... u golfu ale necitit to caro ake by hothatch podla mna mal mat... z isteho uhla vlastne posobi hodne nezaujmavo ... ono ten interier hondy je podla mna ukazkovy.... takto ma ozaj vyzerat kabina seriozneho hothatchu .... a uz teraz som zvedavy na jej novu generaciu ktora pride zrejme uz coskoro :-)
Avatar - Machýrek
12. 8. 2016 08:51
Pan redaktor asi pospichal balit na dovolenou
..tak mu na napsani clanku zbylo odhaduji tak max. 45 minut.
Dost povrchni a nevyvazene. Kdyby hodnoceni nebylo uvedeno hned na zacatku odstavcu, tak z textu mi vychazi jako nejlepsi Civic. O Golfu resp. Cupre se toho uz pak moc nedozvim. Protoze se zadnym z predmetnych vozu jsem jeste nejel, tak nazor si muzu udelat leda z toho, co si kde prectu. Proto tuhle rychlovku nemuzu brat vazne.
12. 8. 2016 08:43
Re: Test?
Objem kufru nehodnotili, lebo tam mala Honda navrch :-)
12. 8. 2016 08:42
Re: Test?
A samozrejme nechýbalo bodové hodnotenie ceny základného modelu, ale chýbalo hodnotenie základnej výbavy. Akoby každý kupoval HH vo výbave holobyt edition.
Avatar - Đawson
12. 8. 2016 08:41
Re: Test?
Preci si nebudes kupovat hothatch co ma brutalni motor, vyborne sedacky, povedeny podvozek, kdyz si muzes koupit hothatch, co na tebe bzuci z repraku, ma mekkounke sedadla a velky kufr >:D no to je zase vwyborny "test"
12. 8. 2016 08:36
To jsem se po ráno zasmál
Hahaha. Z bílé dělat černou a z černé bílou. Překrucování a slovíčkaření jako program. Mám se smát nebo mi má být špatně?
12. 8. 2016 08:28
No pekne
Tak golf ma gumene radenie a riadenie z beznej verzie, ale civic je horsi lebo ma skrupiny a neobuval semislicky. VWyborny vysledok. A golf na semislickoch bol akoze na mokre rychlejsi hej?
12. 8. 2016 08:24
Test?
Ja Len dufam, ze Toto porovnanie z rychlika je len uvodom k poriadnemu porovnavaciemu testu. Bola by skoda odbit taketo auta takymto povrchnym rozpravanim. Krom Toho argumenty pre tretie miesto hondy su dost na vode. Motor najlepsi, podvozok najlepsi, prevodovka top, mechanicky samosvor. To ze je trochu horsi pre bezne jazdenie by nemal byt pri aute tohto druhu dovod pre zaradenie na tretie miesto. Aj ked Leon som soferoval a auto je to veru dobre.